V noci na dnes bola spustená kampaň tzv. ľudového financovania pre nový čiastočne technologický produkt, motorizovaný kufor Modobag.
Modobag je vybavený motorom a batériou, pričom nielenže ho nie je potrebné ťahať ale dokonca sa majiteľ na ňom môže odviesť.
Produkt má nájsť uplatnenie okrem iného na letiskách, keď na veľkých zahraničných letiskách musia ľudia často prejsť veľké vzdialenosti pri presúvaní sa k svojmu terminálu a bráne.
Modobag je maximálneho možného rozmeru pre príručnú batožinu, cca 55.9 x 35.6 x 22.9 cm, pričom prázdny váži 8.63 kg a 85% vnútorného priestoru je k dispozícii pre batožinu.
Kufor sa pri jazde ovláda riadidlami pripevnenými k teleskopickej rukoväti, má nosnosť až 118 kg a pri hmotnosti užívateľa 77 kg dojazd až 9.7 km.
Modobag, kliknite pre zväčšenie (foto: Modobag)
Jazda je možná s dvomi rýchlosťami, pričom vyššia rýchlosť je 12.8 km / h. Zabudovaná LiFePo4 batéria sa nabije úplne za 3 hodiny a na 80% podľa tvrdenia tvorcov za 15 minút, pričom podporuje štyritisíc nabíjacích cyklov. Na webe doteraz ale tvorcovia udávali len dvetisíc cyklov.
Nabíjať z batérie je možné cez USB porty aj pripojené mobilné zariadenia.
Tvorcovia chcú za produkt ale až tisíc dolárov, pričom dodávky avizujú na január.
Predstavenie Modobag (video: Modobag)
Nová kampaň na Indiegogo je už druhým pokusom tvorcov uviesť produkt na trh. V minulom roku získali v kampani na Kickstarter predobjednávky len za 21.8 tisíc zo 160 tisíc plánovaných a projekt sa tak nezrealizoval. Teraz majú cieľ získať 50 tisíc dolárov, pričom prostriedky získajú a projekt sa má zrealizovať aj keď nebude naplnený cieľ 50 tisíc.
Re: No to urcite
Od: Neviem-
|
Pridané:
22.7.2016 0:22
Kurva dopiči vyjebanej skurvenej. Napíšeš "nejakí" a potom zajebeš "čínsky". Tá chudina, tvoja učiteľka slovenčiny bola odkiaľ? Z Budapešti? Mala radšej ostať tancovať pri tyči. (pre teba "tancovať pri tyčy", kuvdpči aby si to pochopil).
Re: No to urcite
Od: Neviem...
|
Pridané:
22.7.2016 2:42
Kurva, do piče vyjebanej, skurvenej. Napíšeš "nejakí", a potom zajebeš "čínsky". Tá chudina, tvoja učiteľka slovenčiny, bola odkiaľ? Z Budapešti? Mala radšej zostať tancovať pri tyči. (Pre teba: "tancovať pri tyčy" -- kuvdpči, aby si to pochopil!)
Re: No to urcite
Od: xyz.
|
Pridané:
21.7.2016 20:12
Neskôr napíšu "Na letisku je považovaný za hrozbu majiteľ motorizovaného kufra, nie naopak" čiže tvoj motorizovaný kufor pustia do lietadla, ale teba zadrží kontrola.
Nie je nahoda, ze pouzili prave LiFePo4 baterie. Sposobov ako namiesat lithove baterie chemicky je vela a mozu byt podstatne bezpecnejsie (za cenu nizsej kapacity).
z wikipedie:
"One important advantage over other lithium-ion chemistries is thermal and chemical stability, which improves battery safety.[9] LiFePO
4 is an intrinsically safer cathode material than LiCoO2 and manganese spinel. The Fe-P-O bond is stronger than the Co-O bond, so that when abused, (short-circuited, overheated, etc.) the oxygen atoms are much harder to remove. This stabilization of the redox energies also helps fast ion migration.[10]"
Síce nie som oprávnený k vyjadreniam v mene majiteľov a obdivovateľov automobilov Tesla, no na druhej strane, pre heterosexuálneho chlapa prichádza do úvahy iba autopilotka.
Zaujimavy napad, avsak zabijaju to 3 veci:
1. Velmi vysoka cena na to, ze sa jedna prakticky o elektricku kolobezku obalenu kufrom.
2. Na kazdom security checku ta odstavia, lebo si budu mysliet, ze ta baterka je bomba. Takze cas, co usetris oproti chodzi, stratis vysvetlovanim, co to tam mas
3. Drviva vacsina aeroliniek ma aj vahovy limit na prirucnu batozinu, ktory sa pohybuje v rozmedzi 8-12kg. Teda v tom najhorsom pripade by ta ani s prazdnym kufrom nemuseli pustit do lietadla