|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hry linux
Od reg.: akto666
|
Pridané:
27.6.2016 11:30
co z toho ked tam dokopy ziadne nie su a aj tie nikto nehraje
|
|
Re: hry linux
Od: kvetyMeninymaLadislav
|
Pridané:
27.6.2016 11:49
na steame je pre linux 4000 hier +
http://dopice.sk/hOz
|
|
Re: hry linux
Od: windows-man
|
Pridané:
27.6.2016 16:14
trosku Ta upresnim, bo tu hrozi mierne kulturne nedorozumenie.
pod windowsom sme totizto nauceni, ze 1 hra + 10 dlc sa zaratava iba raz... a zvycajne si tiez medzi hry nezaravame dema, packy, skiny, etc...
|
|
Re: hry linux
Od: Naslovovzaty
|
Pridané:
27.6.2016 21:38
Kokoti z DSL ako vzdy zase ojebavaju... sak Linux nema ani DirectX tak jak by tam mohli byt nejake hry?
|
|
Re: hry linux
Od: ...
|
Pridané:
27.6.2016 22:15
Spoiler(Dvojita reklama): Think different. Innovation Never Stands Still
|
|
Re: hry linux
Od: gdgsdgdf
|
Pridané:
28.6.2016 20:38
-> OpenGL
|
|
Re: hry linux
Od: hgfh...
|
Pridané:
27.6.2016 11:51
Zo 131 hier v mojej Steam knižnici má podporu pre Linux 77 hier, takže problém s hrami nie je. A nakoľko som poslednej dobe lenivý bootovať do Win len aby som sa ku večeru zahral, je Linux jedena s požiadaviek pri kúpe hry. Takže áno, nájdu sa ľudia čo hrajú pod Linuxom :)
|
|
Re: hry linux
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
27.6.2016 13:20
si lenivy bootovat do win? no da to namahu...
|
|
Re: hry linux
Od: sdfgvsdf
|
Pridané:
27.6.2016 13:55
nie naco zbytocne drzat na disku win
|
|
Re: hry linux
Od: Oodjsab
|
Pridané:
27.6.2016 11:55
Odkedy su hry pod linuxom uz nemam ani Windows. :) Samozrejme aj AAA tituly.
|
|
hry sú pre deti
Od: Adam2
|
Pridané:
27.6.2016 12:18
Hry sú pre deti. PC hry, autíčka, bábiky. Dospelí majú ozajstné veci.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: 65432122
|
Pridané:
27.6.2016 12:20
Dve autá na ulici, tri deti, hypotéku, pôžičky, dlhy, svojho reprezentanta v parlamente?
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Adam2
|
Pridané:
27.6.2016 12:25
Voľby sú tiež hra pre deti. Garáž sú vyhodené peniaze. Deti vyplnia voľný čas. Peniaze treba na jedlo, energie... pár peňazí na hypotéku ťa nezabije.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: v-O-o-v
|
Pridané:
27.6.2016 12:42
Dobry den pan Maniak, preco dnes inkognito?
|
|
Re: hry super deti
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
27.6.2016 12:55
Ved maskovany protyp.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: 543453
|
Pridané:
27.6.2016 12:57
A peniaze co vystanu ma dat bezdomovcovi?
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Adam2
|
Pridané:
27.6.2016 13:01
Peniaze majú takú záhadnú vlastnosť, že ich nie je nikdy dosť.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: ...
|
Pridané:
27.6.2016 13:12
Povedz to krajinam, kde toaletny papier je cennejsi ako bankovka.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Maniag
|
Pridané:
27.6.2016 14:20
Veľkej Britaníi?
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: takto
|
Pridané:
27.6.2016 14:29
Sranda je že práve Británia svojim odchodom z EU zastavila jeden z najväčších kohútikov financií tečúcich do EU, takže to čo si napísal je v absolútnom protiklade so skutočnosťou, môžem ťa ubezpečiť že oni niesu krajinou kde by toaletný papier bol cennejší ako bankovky.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Maniag
|
Pridané:
27.6.2016 14:35
Môže byť. Samozrejme kohútik nebol jednostranný ale to je iná diskusia však že...
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: takto
|
Pridané:
27.6.2016 14:41
Samozrejme že kohútik nebol jednostranný, ale povedzme si o dvoch extrémoch ktoré je pri takomto kohútiku možné dosiahnuť a to sú práve tie rozdiely keď krajina len čerpá a keď krajina len dáva no a v prípade Británie sa jednalo o ten druhý prípad. Odporúčam pozrieť si toto video celé: https://youtu.be/p1ydgf9C8zY
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Klovatina
|
Pridané:
27.6.2016 15:08
Nigdá neni možné dosiahnuť takýto extrém. To by žiadna krajina neutiahla, jebať peniaze len tak z okna. Vždy sa to nejako vráti. Británia brala kvantá peňazí na výskum. A už vidím ako keď im tie peniaze ostanú a nebudú nútení ich dať do výskumu že sa neminú na kokotiny.
Nám keby únia nekázala kam treba použiť euro fondy, ktoré idú z našich daní, FICO by bol pokrytý hodinkami od hlavy k päte.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: >.>
|
Pridané:
27.6.2016 15:24
UK:
12 miliard do EU davali,
8 miliard z EU dostali.
bez EU su na tom o kus lepsie,
aj financne,
aj suverenitu maju spat,
a nemusia sa bat, co im az kokotinu mama Merkel nakaze.
nam by sa to moc neoplatilo, 400 mega davame tam, 1,2 miliardy mame spat.
z toho 1/3 si ujebe fico pre seba.
ale stale sme na tom o cca 400 mega lepsie, ako by sme boli bez EU.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Klovatina
|
Pridané:
27.6.2016 15:43
Ešte nič nemajú, ešte sa ani nepohli.
Urobili referendum na ktoré sa im môže vrchnosť vysrať, môžu urobiť nové referendum, ešte nič nie je isté.
Akú suverenitu inak myslíš? Nemám pocit že je to nejaká kolónia Európskej únie alebo čo. Ale hádam sa teda mýlim.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: >.>
|
Pridané:
27.6.2016 16:41
uvidime, deti sa len hadzu o zem, ze nie je po ich. ved aki su ti ich rodicia tupci tupi, ked hlasovali za brexit...
ale zoberme to ale z tej lepsej stranky, eu ma o 1gb viac volneho miesta ;)
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Klovatina
|
Pridané:
28.6.2016 0:16
Hej. Všetky deti hlasovali proti ale polka sa ich na to vysrala :D
Keby to neboli vypasené lenivé sviňa možno by to dopadlo inak :D
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: >.>
|
Pridané:
28.6.2016 7:40
hlasovat chodia len ti, ktorym na tom zalezi. deckam to bolo absolutne jedno :)
holt, niekto nezvlada zodpovednost za vlastne rozhodnutia.
a to je hlavny dovod preco potrebuje feminizmus moslimov.
a kedze uk stoplo dovoz ficki-fickerov, tak sa teraz budu sjw burit.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: 4Maniak..
|
Pridané:
29.6.2016 13:02
Čo tu jebeš? Decká nech idú do škôlky. Únia je nám na 2 veci. Možno ojebávačom pomohla, ale to mnohí nemienia tolerovať. A mne osobne je toto společnstvo k hovnu a vidím ako všetko dobré pochovali a naďalej pochovávajú!
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: hejhej
|
Pridané:
27.6.2016 14:24
Také krajiny neexistujú inak by bankovky už dávno používali ako toaletný papier.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Aladin
|
Pridané:
27.6.2016 14:28
Kedysi to tak bolo v niektorých krajinách.. http://dopice.sk/hOE
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: hmm
|
Pridané:
27.6.2016 14:56
Zaujímavý odkaz a ešte zaujímavejšie fotografie niekdajších dolárov Zimbabwe, keď tak pozerám na sumu na jednej z tých bankoviek "$100,000,000,000,000", môžem len súhlasiť s tým čo napísal ten vyššie: "Peniaze majú takú záhadnú vlastnosť, že ich nie je nikdy dosť."
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: >.>
|
Pridané:
27.6.2016 16:38
heh, to je nic v porovnani s madarskym pengom. tam uz ani nuly nestacili na dlzku bankovky. opravte ma, ak sa mylim, ale zda sa mi, ze madari skrtali 29 nul ;)
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: xyz.
|
Pridané:
28.6.2016 14:48
100,000,000,000,000,000,000 Pengo malo hodnotu 20 amerických centov.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: ...
|
Pridané:
27.6.2016 13:55
Zo skusenosti viem, ze ten, co sa hra na najvecsieho dospelaka, zvycajne byva frustrovany z vlastneho zivota, neschopnosti si najst vhodnu zabavku a trpiaci s pocitom vlastnej nadradenosti. Zvycajne je spolocny menovatel takychto ludi, ze to daleko v zivote napriek svojmu "dospelackemu" postoju nijak vyraznejsie nedotiahli. Na pockanie vedia poucovat okolie, ale pritom sami maju mizerny zivot.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: trtkosom
|
Pridané:
27.6.2016 19:24
to je fakt, ale predsalen to klikanie mysou na postavicky je mega infantilne
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: ...
|
Pridané:
27.6.2016 20:44
Stale mi to pride menej infantilne ako sa vecer v krcme ozrat. Popripade chodit na "zabavy" a podobne "dospelacke" veci. Alebo mat sex na jednu noc - to je tiez velmi dospele.
Ja si skladam lego a infantilne mi to nepride. Ak niekomu ano, je to ale jeho problem.
Zivot nie je len o strasne dolezitych a vaznych veciach - iba pre niekoho, kto v tom vidi svojim sposobom zabavu. Kazdy ma konicek a svoj sposob relaxu.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Adam2
|
Pridané:
28.6.2016 11:18
Menej inteligentý tvor nedokáže pochopiť inteligentnejšieho. Až dospeješ a prestaneš sa hrať s legom, ožierať sa, mať sex na jednu noc... tak pochopíš že existujú väčšie hodnoty ako PC hra.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: ...
|
Pridané:
28.6.2016 11:27
Az ty pochopis o com je zivot, mozno ho nebudes mat tak mizerny :) Ale zase, ako si sam povedal, to cakat nemozem, kedze ako menej inteligentny nas inteligenntejsich nevies pochopit.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: @.@
|
Pridané:
28.6.2016 13:08
zivot je ale mizerny.
este sa len narodis, a uz sa stavas otrokom.
system ti vsemozne prikazuje ako mas zit a co mas robit.
ty len bezducho prezivas, z minuty na minutu, zo dna na den...
ako ovecka.
bez ducha.
bez vole.
bez slody.
bez slobodneho ducha.
az do smrti.
ktora je cielom.
a ktora tomu nezmyselu tvojej otrockej existencie da zmysel.
jeho koncom.
chudak, chudak, clovek.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: FCHR
|
Pridané:
28.6.2016 22:47
Ja mam zas nad postelou plagat star wars, chodim na party kde svoje zvieracie pudy reprezentujem v oblecku c3po, cez vikendy poznavam okolie sidliska pat korunovym dronom a obcas si potrenujem rozum v nejakej online ppc gameske, pekne svety. Skladanie rubikovej kocky tiez nie je odveci.
Serem na primitivov s vysportovanou postavou a peknou karou, ja mam lego. Lego forever, check my lego youtube channel and blog at...
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: sensei-san
|
Pridané:
27.6.2016 15:08
Aj dospelí majú svoje hračky. Len sú drahšie.
|
|
Re: hry sú pre deti
Od: Adam2
|
Pridané:
28.6.2016 11:22
Hračky sú pre deti aby pochopili fungovanie ozajstných. Life is life, detstvo je príprava.
|
|
Re: hry linux
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
27.6.2016 16:57
Ja ich mam na Steame 500. Pre Linux nevyjde vsetko, ale stale je toho viac, nez pravdepodobne dokazeme odohrat do konca zivota :)
http://dopice.sk/hOF
|
|
njjYJbZxqqoHwcSilM
Od: JimmiXS
|
Pridané:
8.8.2016 12:41
9OtaHx http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
glsl_hlsl
Od: stoneage
|
Pridané:
27.6.2016 11:45
Tr aj Mordor su zname sprasene porty, hlavne kvoli prevodu shaderov z povodneho dx (hlsl) do gl (glsl). Este horsie su na tom veci portovane cez wine wrapper (Witcher2 napr.). Vsak co, mozme byt radi, ze vobec nejake porty su, co...
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: jebe jebe jebe
|
Pridané:
27.6.2016 11:52
hrat preportovanu hru na linuxe to je ako skrabat sa nohami na chrbte, pricom na linuxe este ani nevies kedy ti to crashne, ci tam na konci nebude nejaky bug ktory ti znemozni dohrat hru kvoli crashovaniu trebars. Je to ako ruska ruleta... nestoji to za to, trpiet lagy, crashe, neistotu, zhorsena grafika, zhorseny performance + flaws & collisions. Kto si chce hru naozaj uzit aby fungovala tak ako ma, tak si da radsej dual boot s tym hnusnym windowsom bohuzial
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: Jerrinator
|
Pridané:
27.6.2016 12:02
Nechápem čo máte za problém s Windowsom. Win 10 nemám nepáči sa mi licencovanie ale 8.1 je veľmi dobry Win. Ako sorry ale Ubuntu je zprasené ako sa to len dá, bugy, kolízie a pod. Mám Win 8.1 a som spokojný ...
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: 4234243
|
Pridané:
27.6.2016 12:59
Tak isto kto vravi o ubuntu? Vsetci tu pouzivame Arch linux.
Install Arch...!
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: Jamicon
|
Pridané:
27.6.2016 14:27
Arch je pre mňa príliš user friendly, preto používam Gentoo a najradšej svoje buildy.
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: Anal Fabet
|
Pridané:
27.6.2016 15:46
Amater. Gentoo je pre lenivcov, vsetko v ebuildoch, ani stage1 uz nespravis. Skus LFS!
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: quix_
|
Pridané:
27.6.2016 21:27
oh,pamatam si ako som si kedysi pred mnohymi a mnohymi rokmi vytlacil na ihlickovej vsetku dokumentaciu k instalacnym scenarom pre gentoo.verdana 7px.clovek mal strach o svoj zivot a pristup na siet.nie ako dnes ked to vsetko funguje tak nejak samo,ze? :D
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: 2342423
|
Pridané:
27.6.2016 12:58
Popravde witcher 2 po opatchovani ide uz dobre. Teda aspon mne ide na tych stalych 30 fps. Predtym mi isiel asi na 10-12fps.
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: >.>
|
Pridané:
27.6.2016 16:05
30 fps nie je ziadna slava, na to, ze sa jedna aspon o kusok akcnejsiu hru...
|
|
Re: glsl_hlsl
Od: 3423423
|
Pridané:
27.6.2016 17:49
Ja nevravim ze mam vykonnu grafiku :D
|
|
adgagdg
Od: adgadg
|
Pridané:
27.6.2016 12:08
Vyrabat hry pre linux je ako dovazat kaviar do Nigerie
|
|
Re: adgagdg
Od: migel02
|
Pridané:
27.6.2016 12:20
kek
|
|
Re: adgagdg
Od: Stone
|
Pridané:
27.6.2016 12:33
bur
|
|
Re: adgagdg
Od reg.: smurf
|
Pridané:
27.6.2016 13:45
hadaj na com fici Playstation?!
|
|
Re: adgagdg
Od: Corvum Nigrum
|
Pridané:
27.6.2016 13:58
na klavíri z Nigérie?
|
|
Re: adgagdg
Od: 65432122
|
Pridané:
27.6.2016 14:19
Vieš o tom že kaviar nie je klavír?
|
|
Re: adgagdg
Od: deja_vu
|
Pridané:
27.6.2016 15:46
ked prizmurim oci, tak tam trochu podobnosti je!
|
|
Re: adgagdg
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
27.6.2016 21:05
na FreeBSD?
|
|
Už nechcem win
Od: Klovatina
|
Pridané:
27.6.2016 12:18
Už nech niekto rozbehá všetky windowsové hry pod linuxom. Kľudne len na 50%. To by bol život bisťu!
|
|
Re: Už nechcem win
Od: poldinko
|
Pridané:
27.6.2016 12:30
tak cez wine ide vacsina windowsových hier aj pod linux, tak akurat na 50%
prajem príjemný bisťu život
|
|
Re: Už nechcem win
Od: Klovatina
|
Pridané:
27.6.2016 12:32
Veru bisťu som skúšal a bolo to sub optimálne. Ani na tých 50% by som to nepovedal. Bisťu
|
|
Re: Už nechcem win
Od: 3453534
|
Pridané:
27.6.2016 13:01
Zalezi od hry:) Zvycajne nove hry nejdu kvoli Dx11 ale vsetky starsie na Dx9 bezia bez problemov. Teda ak tam nie je nejaka sprastena blbost.
|
|
fagreag
Od: gfhgf
|
Pridané:
27.6.2016 13:02
Nadpis bol aktualny aj pred 10 rokmi a po 10 rokoch stale bude. Nic proti Linuxu, je na dobrej ceste.
|
|
Dota 2
Od: oNeDaL
|
Pridané:
27.6.2016 13:27
Já mám u Dota 2 na Debianu mnohem horší výkon než na Win7. Je to prakticky nehratelné.
|
|
Re: Dota 2
Od: deja_vu
|
Pridané:
27.6.2016 13:45
skus to na vector 7
|
|
Re: Dota 2
Od: oNeDaL
|
Pridané:
27.6.2016 15:58
Můžeš trochu upřesnit prosím?
|
|
Re: Dota 2
Od: deja_vu
|
Pridané:
27.6.2016 18:51
vector 7 je tak orezany linux, ze ho rozbehas aj na 486-tke
|
|
Re: Dota 2
Od: deja_vu
|
Pridané:
27.6.2016 18:51
vector 7 je tak orezany linux, ze ho rozbehas aj na 486-tke
|
|
deja vu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
27.6.2016 19:02
matrix is real
|
|
Re: Dota 2
Od: chazar
|
Pridané:
27.6.2016 20:28
vector 7 je tak orezany ze ho ani nerozbehaš
|
|
Re: Dota 2
Od: oNeDaL
|
Pridané:
28.6.2016 0:16
Zkusil jsem to. Vector 7 je tak ořeza
|
|
Re: Dota 2
Od: jevrej
|
Pridané:
28.6.2016 7:23
Vector 7 je obrezaný...
|
|
Re: Dota 2
Od: Imatersit
|
Pridané:
27.6.2016 14:08
Dotu 2 som sice neskusal aspon rok aj viac v Linuxe ale uz vtedy mala vykon uplne v poriadku, takze problem bude medzi monitorom a stolickou(steam mas s repa najprv musis povolit i386, mas tam firmware na HW, a co olvadace? )
Co sa tyka winu s CSMT alebo galium-nine patchom ma vela hier aj lepsi vykon ako nativne,(wine-stagging, winecfg> stagging tab a povolit csmt) a dx11 hry uz tie zacinaju byt funkcne nastastie dx11 zvacsa nieje nevyhnuty skor volitelny.
Ked Dota 2 vysla pre Linux (este steam beta) som ju hral na intel igp HD3000 a isla bez problemov a to nie uplne na min uz na M4100 to slo v 1920x1200 niekde na stredne.
|
|
Re: Dota 2
Od: oNeDaL
|
Pridané:
27.6.2016 15:55
Ahoj,
no, já jsem tomu trochu času věnoval, mám grafiku podobnou jako uvádíš ty, samozřejmě všechny doporučené postupy jsem dělal .. je fakt, že jsem to dělal cca rok nebo rok a půl zpět, ale bylo to nehratelné.
|
|
Re: Dota 2
Od: gpugpu
|
Pridané:
27.6.2016 20:40
Ja by som overil ten driver. Skus pozret vystup prikazu "lspci -k" kde najdes riadok s "VGA compatible controller" a pod nim odsadeny riadok s "Kernel driver in use". Ak tam mas radeon, pouzivas open source driver ktory moze byt menej vykonny ako proprietarny ovladac od vyrobcu fglrx. Ten najdes aj na strankach amd v supporte ako AMD Catalyst.
|
|
Re: Dota 2
Od: gpugpu
|
Pridané:
27.6.2016 15:10
Pri nvidia kartach, vacsina distribucii pouziva defaultne open source driver Nouveau vyvijany komunitou ktory je fajn na beznu pracu ale na hranie narocnych hier je mizerny. Ak chces vyuzit naplno moznosti karty musis manualne prepnut / preinstalovat na proprietarny (closed source) driver od nvidie. Pri amd radeon je myslim situacia podobna.
|
|
Re: Dota 2
Od: 234423
|
Pridané:
27.6.2016 17:51
No zalezi od toho aku mas kartu ale s radeon driverom a graf. kartou 6970 mi to bezi na 50-60 fps
|
|
Re: Dota 2
Od: gpugpu
|
Pridané:
27.6.2016 20:51
Mam zato ze fglrx dosahuje rovnaky alebo vacsi vykon. Minimalne u novsich grafik. Avsak tusim podobne ako nvidia rozhodi splash screen pri boote a konzolu na rozlisenie 80 x 25 znakov.
|
|
Re: Dota 2
Od: Imatersit
|
Pridané:
27.6.2016 21:23
fglrx uz neexistuje viac ako pol roka, posledny bol 15.12 a AMD uz nikdy dalsi nevyda.
Open ovladace naozaj dosahuju podobny vykon casto aj lepsi ako fglrx ale skor na 1-2 generaciahc do zadu ako na aktualnych grafikach, bud to chce vydrzat ked vynde nova grafika alebo pouzivat nvidiu.
|
|
Re: Dota 2
Od: oNeDaL
|
Pridané:
27.6.2016 15:54
Nerozumím, za co jsem dostal záporné body. Používám na serverech i na desktopu GNU Linux už víc jak 10 let, ale to co jsem napsal výše je pouze faktická poznámka, kterou jsem chtěl říct, že Windows má v tomto směru navrch. I když bych asi zvládl otestovat jiné ovladače apod., je pro mě jako pro koncového uživatele mnohem jednodušší prostě reboot do Windows. Nechci nic "složitě" nastavovat, dohledávat důvody nižšího FPS. Ee.
Ti z vás kdo mě minusovali - vy jste přesně ten důvod, proč Linux neovládne desktop. Protože podle Vás je Linux nedotknutelný a místo aby jste se zasadili o opravu nebo optimalizaci (třeba u zmíněné Doty), tak mě tu odkazujete na něco, co nechci komplikovaně řešit. Wake up! :)
|
|
Re: Dota 2
Od: deja_vu
|
Pridané:
28.6.2016 8:19
Nemame cas riesit problem "nejde mi dota na debiane".
Tu sa riesa globalne problemy aka "semafory na prechodoch", "ako cestovat na mars", "elektricke bicykle a ich napájanie" a mnoho ďaľších.
|
|
re sers
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.6.2016 8:39
V podstate iba inovacie, veduce k jedinemu cielu a preto je vhodne, ba, neostycham sa povedat, priam ziaduce, polozit si pred polozenim otazky otazku:"Ako to prospeje ku skvalitneniu tlace cez wifi?".
|
|
Re: re sers
Od: 654645646
|
Pridané:
28.6.2016 9:19
Tu sa hodi jedna hezka kocici moudrost... :)
|
|
nahoda
Od reg.: luboss18
|
Pridané:
27.6.2016 15:15
Asi nebude nahoda, ze vsetky hry, ktore maju v linuxe nizsi vykon portoval "Feral Interactive" - tu je zoznam ich hier, ktory sedi s tymi v teste:
https://www.feralinteractive.com/en/linux-games/
Hry, ktore neportoval (Dota, Xonotic, Unigine Heaven) maju podobny vykon ako na windowse.
|
|
Re: nahoda
Od: 65432122
|
Pridané:
27.6.2016 15:44
To bude niečo ako portovali batmana?
|
|
........................
Od: chazar
|
Pridané:
27.6.2016 20:26
uinstall arch
|
|
DotA na Macu
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
28.6.2016 9:56
Mal som kedysi dualboot win+osx, dotu 2 som skúšal na oboch operačných systémoch a na osx mám viac FPS
|
|
Re: DotA na Macu
Od: Aladin
|
Pridané:
28.6.2016 10:48
Áno, to preto že to nie je Windows :D
A mimo Windowsu pôjdu pomaly len tie hry, ktoré majú zle napísaný engine, tj. že je napísaný pre DirectX a je zle portovaný.
|
|
12345
Od: AlbHert
|
Pridané:
28.6.2016 11:49
aaale co? No toto..
|
|
Redakcia korekcia
Od: spoiler
|
Pridané:
28.6.2016 12:54
Pre redakciu: casto pouzivate slovo "samozrejme", pri opakovani to zacina byt rusive..
|
|
Re: Redakcia korekcia
Od reg.: KillerM
|
Pridané:
28.6.2016 15:31
samozrejme v dobrom...
|
|
Heroin@GhostMail.com
Od: Heroin@GhostMail.com
|
Pridané:
30.6.2016 13:58
123inzercia.sk/aimage_files/inzerat/219594_heroin
Heroin@GhostMail.com
|