Spoločnosť Firaxis Games vyvíjajúca nový diel legendárnej série ťahových stratégií Civilization, Civilization VI, aktuálne zverejnila dlhšie video hrania tejto hry zachytávajúce viacero nových prvkov hry a veľmi skrátene zachytávajúce kompletnú hru od začiatku až po víťazstvo.
Video spoločnosť prezentovala pôvodne na hernej konferencii E3, teraz okrem samotného videa zverejnila aj ďalšie trištvrtehodinové video, na ktorom ukážkové video a zmeny v novej verzii komentujú členovia vývojárskeho tímu.
Posledný diel hlavnej série Civilization V bol vydaný ešte v roku 2010 a priniesol zásadné zmeny oproti predchádzajúcim verziám. Sieť políčok sa v piatej verzii totiž zmenila zo štvorcovej na šesťuholníkovú a na jednom políčku môže stáť len jedna pozemná jednotka namiesto viacerých jednotiek predtým.
Civilization VI prinesie ďalšiu výraznú zmenu. Kým v doterajších verziách bolo samotné mesto a jeho budovy postavené len na jednom políčku, v novej verzii sa bude nachádzať na viacerých políčkach predstavujúcich rozličné štvrte mesta. Budovy niektorých typov bude potrebné stavať len v príslušnom type štvrte, napríklad vojenské objekty vo vojenskej štvrti, a budovy niektorých typov budú môcť byť postavené len na špecifických typoch terénov. Celkovo bude v hre dvanásť typov štvrtí okrem centra mesta.
Civilization VI, kliknite pre zväčšenie (screenshoty: 2K Games)
Cieľom tejto zmeny je, aby hráči nestavali svoje mestá vždy rovnakým monotónnym spôsobom a museli aj v tejto časti hry reagovať na rozličné situácie. Zmena okrem toho umožní aj nepriateľom útočiť na rozličné štvrte v meste.
Variabilnejší budú aj barbari, ktorí budú mať tri typy táborov pozostávajúce z rozličných jednotiek závisiacich napríklad na okolitom teréne a zdrojoch.
Ukážka hrania Civilization VI (video: Firaxis Games / 2K Games)
K zmene opäť prichádza aj v možnostiach umiestňovania jednotiek na políčka, keď nová verzia opäť umožní na jedno políčko postaviť viaceré pozemné jednotky niektorých typov.
Zlepšiť sa má umelá inteligencia nepriateľov.
Kratšie vysvetlenie nového princípu miest v Civilization VI (video: Firaxis Games / 2K Games)
Pokrok vo výskume technológií bude prepojenejší so zvyškom hry a za splnenie niektorých podmienok v budovaní civilizácie budú bonusy zrýchľujúce výskum. Okrem stromu technológií je v novej verzii vytvorený druhý strom vývoja spoločensko-kultúrnych znalostí, do ktorého boli presunuté aj niektoré znalosti z pôvodného spoločného stromu súvisiace so spoločenskými vedami.
Ukážka hrania Civilization VI s komentárom vývojárskeho tímu (video: Firaxis Games / 2K Games)
Pribudnúť majú nové multiplayer režimy, ktoré umožnia realizovať rýchle krátke hry.
Hra bude vydaná 21. októbra, najskôr zrejme len pre Windows. Plánovaná je podpora aj pre Linux a macOS, dátum dostupnosti týchto verzií zatiaľ nebol potvrdený. Hra sa v súčasnosti dá predobjednať na Steame za 60 eur.
Tiez sa mi moc nepaci, ale aspon to v pohode pobezi na tom mojom poloodpade GTX660 (dufam ze nikoho z Vas nenapadne kupit jednu z tych 2 roky pouzivanych za skoro plnu cenu z Alzy)
všetkým čo sa sťažujú na grafiku, už dlho som nehral žiadnu hru ale keď som nejakú hral tak nikdy to nebolo kvôli grafike. Civilizácia vždy vynikala niečim úplne iným ako grafikou
Neviem preco, ale mna nikdy Civ V nechytila. Pride mi to ako zly joke. Strasne my vadi to ako sa mozu stretnut tanky z ostepami. Podobne ako som si nemohol zvyknut na Rise of Nations.
Ako dlhorocny fanusik Age of Empires mi to prislo poriadne odveci a nelogicke a celkovo to zabijalo neviem ako to nazvat "uveritelnost" :)
Proste akoby sa supervyspely mimozemstatia bili so stredovekym Egyptom...
Ak uz dobru strategiu tak jedine Medieval Total War 2 - vynikajuco vybalancovana hra s paradnou strategickou tahovou mapou(neprehanalito s detailami ako v Europa Unversalis) a dobre bitky (a to je podstatne), ktore su v realnom case a nieje to ako nudna napodobenina sachu). Alebo este stary dorby Age of Empires 2 pripadne Age of Mythology (no tie uz neobsahuju tahovu mapu - coby nebolo zle ak by konecne vydali Age of Empires 4).
Prečo by sa nemohli stretnúť palné zbrane s oštepmi.
Veď sa to stalo viac krát ako keď španieli prišli do Ameriky.
A vždy to malo v histórií fatálne následky ako aj v hre.
Aj teraz ešte žijú zaostalé kmene v džungli s oštepmi a môžeme tam k ním poslať tanky keď len o to ide.
Raz niekto zaspí dobu skončil.
Re: Prečo nie
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.6.2016 10:59
ide skor o to, ze aj pri strete tank vs ostep vznikne maly dmg na strane tankov. a ak mas tanky s velmi nizkym HP, tak je realna sanca ze to prehraju.
to sa sice stale da pochopit - napr. ze indian napchal zemiak do vyfuku a pod. ale co ma viac fascinovalo, stihace a bombardery proti ostepom tiez utrpeli minimalny damage. Ako? Ako moze letectvo utrpiet damage od ostepov?
Oštep je menej poruchový ako lietadlo. Ak lietadlo prehrá s oštepárom, neznamená to, že ho oštepom zostrelil, ale napr. že došlo k technickej poruche a lietadlo havarovalo. Malá, ale nenulová šanca. Čím viac bude lietať (bez servisu), tým sa šanca poruchy zvyšuje, čo je povedzme simulované malým "poškodením" pri útoku na oštepára.
detinske a omalovankove a nie tym ze sme starsi
Od: dafuq
|
Pridané:
28.6.2016 0:59
teda na steame su akcie ,je tam kopa starych dobrych titulov za babku" mam tam civalizaciu 5 este nehranu od minulej akcie steamu.
toto su hry uz pre uplnych debilov amd-fanatikov a vyznavacov gate of chromes )))
fakt zlate 90-2005 roky vidno aj podla uspechu prerabky half life 1 teraz na steame ,ze stare hry su najlepsie a inteligentne.
zabavne a pravdivo volaju generaciu ktora volila v GB za EU.. ze snowflakes generations. presne to sedi taky hlupacikovia co si myslia ze daco vedia)) ale agresivny vedia byt..( ale ked pride na lamanie chleba tak sa rozpustia ako vlocka snehu..anglani vedia byt vystizny)) ved aj maju klasikov v krvi . a vychoval ich komunizmus 2 EU -zivot na dlh ..ale co dalej ??dzunkcner? vojna z ruskom ako riesenie dlhu?
"Kým v doterajších verziách bolo samotné mesto a jeho budovy postavené len na jednom políčku, v novej verzii sa bude nachádzať na viacerých políčkach predstavujúcich rozličné štvrte mesta"