|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prvy multiplex
Od: miarmansky
|
Pridané:
31.5.2016 18:33
Takze prvy pojde Babicke v zahrade a doma aj nadalej? Fakt sa mi to nechce riesit....
|
|
Re: prvy multiplex
Od: datum
|
Pridané:
1.6.2016 10:57
Aký je dnes týždeň?
|
|
Re: prvy multiplex
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 11:12
predsa streda!
|
|
Re: prvy multiplex
Od: Tyzden
|
Pridané:
1.6.2016 13:11
26
Inak povedane aj najdlhsi tyzden v mesiaci ... tyzden pred vyplatou.
|
|
pýtal sa na týždeň
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 20:18
takže streda!
|
|
prašivci prašiví
Od: Ferikuš
|
Pridané:
31.5.2016 18:34
už to mohlo byť od začiatku, len tu asi bolo nutné predať zásoby starých DVBT rxov...teraz tu bude akurát tak kopa el. odpadu
|
|
Re: prašivci prašiví
Od: ibaja
|
Pridané:
1.6.2016 9:07
hlavne že kolotoč výroby a spotreby sa točí, len dokedy
|
|
Re: prašivci prašiví
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 9:13
dokedy sa budú meniť parametre vysielania tak bude treba aj nové maschinen
|
|
Re: prašivci prašiví
Od: Hadimrska
|
Pridané:
7.6.2016 8:34
No neviem, povedal by som ze Slovensko so svojim poctom obyvatelov zrovna cinske velkosklady so starou elektronikou z biedy nevytrhne. Som sa kazdu dobru konspiracnu teoriu, ale toto je skor cista neschopnost slovenskych regulacnych uradov nastavit moderny standard hned od zaciatku.
|
|
Re: prašivci prašiví
Od: AEG
|
Pridané:
10.6.2016 9:44
TUSR nastavil DVBT v MPG4, ale vlada to zmenila po odvolani Macaja z TUSR. Lobby nasich TV co sa bali konkurencie....
|
|
Hlúposť
Od: Komentátor
|
Pridané:
31.5.2016 18:36
Úžasné. Takže teraz si majú ľudia kúpiť nové prijímače ktoré podporujú DVB-T2. Potom sa požiadavky zmenia a budú potrebné zase iné prijímače ktoré podporujú h265. A zase po čase budú potrebné prijímače ktoré podporujú UHD... a potom zase nejaký nový štandard... a takto donekonečna. Možno sa medzitým ešte tak 2x zmení aj kódovací modul. Hlavne len nech ľudia vyhadzujú peniaze za zbytočnosti - hlúpe kusy hardvéru alebo celé televízory ktoré o rok budú zastaralé. To je celé taký bullshit. Ja do takých hlúpostí neinvestujem ani cent.
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2016 18:41
A teraz si predstav ze si polodochodca, rozumies sa tomu hovno a platis este aj koncesie. Je mi tych ludi luto.
|
|
Re: Hlúposť
Od: tamtung
|
Pridané:
31.5.2016 18:45
mne ich luto nei je, je to darwin.
a kto bude lutovat mna, ked sem pride nemecka garda a ja neviem nemecky?
hold, treba sa ubranit ako sa da, ked nie slovne, tak fyzicky. a niest nasledky.
pointa je sa nepoddavat, ale bojovat, alebo skapat.
|
|
Re: Hlúposť
Od: realista
|
Pridané:
31.5.2016 20:09
nemci tak skoro nedojdu, tym sme u zadnice....dufam ale, ze vies po africky.
|
|
Re: Hlúposť
Od: akoze
|
Pridané:
31.5.2016 21:54
gavaris pa rusky ?
|
|
Re: Hlúposť
Od: lololol
|
Pridané:
1.6.2016 8:22
ano. napriklad: chod dpc
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
2.6.2016 20:18
IDI NACHUJ, CYKA BLYAT... hodiny hrania v Counter strike global offensive ta nauci nadavat rusky...
|
|
Re: Hlúposť
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.6.2016 15:55
No teba to veľa nenaučilo. Obsahu som síce porozumel ale napísané je to úplne zle.
|
|
Re: Hlúposť
Od: fadfasdfasd
|
Pridané:
1.6.2016 1:55
Vela ludi si to neuvedomuje, ale mas absolutnu pravdu. Bud budeme bojovat alebo podochneme. A nas socialny stat nas necha zdochnut ako prvy, pretoze :
„ Demokracia je na hovno systém . Volič nič o ničom nevie, volič je hovno . Volič vníma iba absolútny povrch.“ To sú slová Jaroslava Haščáka z roku 2006 , počas stretnutia s Jirkom Malchárkom , ktorý v pozícii ministra zarobil na províziách 329 miliónov slovenských korún.
|
|
Re: Hlúposť
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2016 13:09
Smutne na tom je, z Hascak ma pravdu. Keby ju nemal, visel by na najblizsej lampe. Co je horsie, zatial nevidim, ze by sa na tom nieco menilo, ze by volic chcel vnimat aj viac ako absolutny povrch a chcel o niecom vediet.
|
|
Re: Hlúposť
Od: olilololoololo
|
Pridané:
1.6.2016 13:43
keby ludia videli tie sumy co prehadzuju v igelitkach stali by sa dve veci. 1. Jednu cast obyvatelstva by to polozilo 2. Druha cast by to tu zlyncovala
|
|
Re: Hlúposť
Od: Mathovič like
|
Pridané:
31.5.2016 19:55
Hmm a ty sleduješ TV, máš internet a zástrčku a neplatíš? Ako sa to da bez porušenia zákona? Žeby zbavený svojprávnosti.
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2016 20:17
TV nemam a nsledujem, internet mam a vypalne neplatim. Svojpravnosti by mal byt zbaveny kazdy kto tak robi.
|
|
Re: Hlúposť
Od: samozrejme
|
Pridané:
1.6.2016 7:04
Radsej budem na keketskom fuckbooku alebo jutube pozerat ako si opica honi nez vidiet spravy na jednotke. Potom ze preco je polovica lovakov negramotni hlupaci. Hlavne ze chodim po ulici so sluchadlami a oebujem system lebo je to tak cool.
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
1.6.2016 7:35
Co doma robis nikoho nezaujima.
|
|
Re: Hlúposť
Od: modrylev
|
Pridané:
1.6.2016 8:26
Iba negamotní hlupáci môžu celý deň visieť na "fuckbooku alebo jutube" a "pozerat ako si opica honi"
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
1.6.2016 11:13
kazdy predsa pozera spravy na narkoze, ktora hlasi, ze ma tie najlepsie spravy (ci najserioznejsie, alebo ake to tam hlasia - vzdy sa zacnem po tom ozname smiat).
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
1.6.2016 12:13
a JOJ je televizia roka :) urcite hodnoverna anketa ktoru posudzovali odbornici zo zahranicia
|
|
Re: Hlúposť
Od: karusel
|
Pridané:
7.6.2016 7:11
spravodajstvo RTVS je praveze vcelku fajne, lepsie nez na markize ci jojke kde davaju same pikosky ktore nikoho nezaujimaju..
|
|
Re: Hlúposť
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.6.2016 16:06
Ty to nazývaš "oebavanie systému" a niekto optimalizácia nákladov. Ty to posmešne nazývaš "je to tak cool" a niekto že je to nutnosť. Takže si kľudne pozeraj TV ale nenúť sa správať ako ovca aj ostatných.
|
|
Re: Hlúposť
Od: karusel
|
Pridané:
7.6.2016 7:09
mali by ta zavret do basy za chvalenie sa ze si dlznik.
|
|
Re: Hlúposť
Od: redy
|
Pridané:
31.5.2016 18:42
asi si clanok ani nedocital.. towercom odporuca kupit set-top-box DVB-T2 ktory bude podporovat H.264 a HEVC aby si v buducnosti nemusel zase kupovat dalsi prijmac.. chapeme?
btw v hejke maju taky prijmac za 35e...
|
|
Re: Hlúposť
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
31.5.2016 18:52
Ty si ho mozno docital, ale hovno ti to pomohlo, pretoze v buducnosti to bude h.265.
|
|
Re: Hlúposť
Od: Mozilla Thunderbird 1.5.0.9
|
Pridané:
31.5.2016 19:23
A rozdiel medzi HEVC a h265 je podla teba aky?
|
|
Re: Hlúposť
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
31.5.2016 19:32
Rozdiel je presne unhash(hash(HEVC) - hash(h265))
|
|
Re: Hlúposť
Od: tamtung
|
Pridané:
31.5.2016 18:44
skor je to hlupost ludi, co podpisuju a necitaju.. resp nemaju IT specialistu, co by to akemusi tower3,1415cakomu natrel..
mozem kakat celu telku, pokial by mi toto urobili, prisaham ze by som doniesol stary dvb-t otrieskat o gebulu majitelovi towershitu..
urobit to tak styria, dostane otras mozocku..
to uz fakt nema obdobu, aby som v telke tolko veci menil tak casto..
vlastne ma, ale len an Loovensku
mimochodom, ja uz tiez nekupujem drahu IT.. a toboz nie TV.
kedysi, ked som bol maniak, som dal 1200eur zaa TV
tearz by som dal max 300EUR, aj ked sa vozim na porsche.
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
31.5.2016 18:48
vidíš, len potvrdzuješ to, že čím bohatší tým lakomejší...vozíš sa na Poršátku jak vraví Rudinko, ale telku za 300€ si kúpi iba socka /to aj ja som dal za ťamtung pred pár rokmi 400€/
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2016 18:51
Prave naopak, nie je lakomy, len si prachy vazi a dava ich tam, kde mu prinasaju potesenie. Ja by som dal za TV max 10€, na strane druhej za slusny monitor kludne 600. Preto mam monitor a nie TV.
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
31.5.2016 19:00
no ja mám tu aj monitor aj TV v jednom.... necelých 190€
slušný monas za 600€ by musela byť už nejaká opacha predražená
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
31.5.2016 19:26
monitor pod 200bude lowend, na ktorom si clovek akurat dodrbe oci. Ak ti nevadi, ze usetrene prachy potom minies na okuliare, tak kludne. Ak ale pri tom nesedis hodiny denne, tak samozrejme, ze nebude mat drahy HW pre teba ziaden uzitok.
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
31.5.2016 22:54
no je to iba LG 24" s tunerom ale ak si myslíš že za moňas rovnakých kvalít treba zaplatiť rovno 600€ tak si to mysli....mne sú u piči nejaké pozorovacie uhly /na moňas pozerám zásadne spredu/ alebo nejaké Hertze.. toto má fullHD pri 60Hz a nič tu nebliká ani nič iné a sedím za tým dosť dlho... oči už nemám najmladšie kvôli veku nie monitorom, hry čo akože potrebujú 144Hz nehrám takže mi to vyhovuje. Vlastne mi to nevyhovuje lebo tieto úzke slíže doslova neznášam, ale klasika 5:4 sú iba v malých uhlopriečkach a nemali tuner, takže čo kúpiť po odídení výbornej 19" 1280/1024 HP monitoru???
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 23:15
no pokial je to na pracu, tak idealne je 21:9 z casti to nahradi 2 fullHD monitory. Ak je to na hranie alebo pozeranie filmov, tak 32" telku minimalne. Ak nemas problem s $$$ tak 4k monitor, napriklad okolo 450€ mas krasnu iiyamu.
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 23:18
tady: https://goo.gl/wAa3mI
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 9:13
ja som chcel s tunerom, lebo synátor chce občas pozerať iné než mangelka...a 440€ je polovica mojej výplaty...to iste uzná každý normálne zarábajúci človek : "čo je veľa to je málo"
a tento LG je VA IPS a nie TN
|
|
Re: Hlúposť
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2016 13:14
To je sice 4K, ale TN... to radsej http://dopice.sk/hAH
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
1.6.2016 4:25
Tie tvoje "kvality" sa prejavuju v paneli a v prevedeni, nie trapnymi parametrami. Ak ty si myslis, ze monitor pod 2 stovky bude rovnaky ako ten za 5, tak prave ty si to mysli dalej. Zachadzat do detailov nebude mat ziaden vyznam.
|
|
Re: Hlúposť
Od: zlata rybka
|
Pridané:
1.6.2016 7:17
:D samozrejme ze monitor za 500 bude mat o dost lepsi panel ako ten pod 200. ale ze by ten pod 2 stovky viac kazil zrak??? NEDAJ SA VYSMIAT!!!!
|
|
Re: Hlúposť
Od: ...
|
Pridané:
1.6.2016 7:42
Ja dávam jas na 0, aby ma neboleli oči. Niektoré LCD majú tak veľký jas, že nevydržím pri tom robiť viac ako pár minút. Samozrejme, jas sa dá znížiť, ale záleží potom na monitore, či aj niečo uvidíš. Veľmi kvalitnému monitoru to vadiť nebude. A nie je to len o jase.
Robím s počítačom už veľmi dlho a okuliare nepotrebujem. Keby som si nedával pozor už pri CRT, tak ich nosím. Nehovorím, že je to len monitormi a televíziou, ale je to jeden z faktorov.
|
|
Re: Hlúposť
Od: zlata rybka
|
Pridané:
1.6.2016 8:24
ved prave ako si napisal: nie je to len o jase. ale nie je to ani tym co je na tych monitoroch kvalitne alebo nekvalitne. to mohlo platit pri CRTckach ale to ze ma monitor napr nahovno farby ti nekazi zrak. ale mozno sa mylim. co sa jasu tyka, ano, niektori ludia su citlivejsi, niektori menej. ale porovnaj si jas napriklad asfaltovej cesty ked ides uprostred letneho dna a nehovor mi ze to je to co ti kazi zrak... skor ide o zlozenie toho svetla a to je podla mna rovnake v drahych aj v lacnych monitoroch. na to som narazal.
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 9:30
nemýliš sa...mladí si stále myslia že ten moňas za 500€ bude minimálne! o dve triedy lepší než ten za 200€ čo je somarina.
je len o triedu drahší ale je to tak ako píšeš, blbé farby neničia zrak
|
|
Re: Hlúposť
Od: 4Maniak..
|
Pridané:
1.6.2016 11:05
Nie len zrak, ale aj celkový vnem. Práve tak ako zvuk. Dnes si mladí myslia, že čo hrá z debilu, že to je kvalitná muzika. Však je to na smiech. Alebo že keď to doslova bublá, že to sú kvalitné basy. Alebo umelé a prifarbované zákusky v cukrárni sú lepšie ako poctivé domáce... Príkladov je veľa, ako nám z toho všetkého už jebe. Chlapča si nosí do školy vody s rozpusteným chcemickým bordelom, vraj vitamíny, a nikdy nezje čerstvé ovocie.
Vážne sme ochoreli...
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 11:18
my starší čo si to uvedomujeme a vieme porovnať úroveň debilizácie spoločnosti tak vidíme čo sa pácha na našich deťoch...ale sme jak v rozvodnenej rieke...odchod z prúdu do tišších vôd je ťažký, chce to v prvom rade používať sedliacky rozum a zapamätať si jedno :_ nekupuj to čo potrebuješ, iba to bez čoho sa nezaobídeš. /a nebudeš musieť splácať pikoviny celý život/
|
|
Re: Hlúposť
Od: (.)(.)
|
Pridané:
1.6.2016 11:43
Zena nevie, co chce. A neprestane, kym to nedostane.
|
|
Re: Hlúposť
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2016 13:16
By si sa cudoval - vie, akurat ti to nemoze povedat priamo. Rovnako ako ty jej nemozes povedat priamo tiez niektore veci.
|
|
Re: Hlúposť
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.6.2016 13:28
Potom moze zistit, ze to vlastne ani nechcela... :)
|
|
Re: Hlúposť
Od: lololol
|
Pridané:
1.6.2016 8:23
a kto soferuje to porsche? ci kamarat ta obcas povozi? alebo sa nechas niekym vydrziavat, kto ma porsche? :)
|
|
Re: Hlúposť
Od: tamtung
|
Pridané:
1.6.2016 11:10
nikto, nemam porsche, ale aj keby mam a ma 4 roky,tak jeho trhova cena je asi ako novy hyundai i20
len to som chcel. nemienim kupovat drahe veci, aby rychlo stracali hodnotu. je to financna samovrazda. ale aspon ludia tocia prachy. citia sa byt doleziti.
|
|
Re: Hlúposť
Od: asdfgj
|
Pridané:
1.6.2016 13:50
a potom aj najblizsia oprava bude stat ako novy hjondeee
|
|
Re: Hlúposť
Od: 33jkl33
|
Pridané:
7.6.2016 16:11
Výmena oleja 1800€ :)
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2016 8:01
uz asi pol roka mas za par stovak 50tku tv, co vie aj 4k, aj dvb-t2 aj h265, o com to dristas?
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2016 8:08
davno skoncili casy farebnych 16-programovych, 55 cm tesla orava crt z 1988/1989, ked tv stal 5-mesacny priemerny plat v hospodarstve - to by dnes uplne obycajny lacnejsi tv (t.j. ziadny luxus) musel stat 4300 €
ani za nove lacne PC nemusis vysolit 6-mesacny plat (dnes 5000 €, PC kysnu dnes poskladas za 4 stovky = 2 tyzdnovy plat) ako pred dvoma dekadami a rovnako ani za notebook 18-mesacny plat (15000 €, solidny ntb mas za 8 stoviek = 1 mesacny plat)
REALNA cena elektroniky isla za posl. 1/4 storocia v priemere asi 20-nasobne dole !!!!!!!
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2016 8:13
tak si vravim jak ti ludia za toho komunizmu vlastne mohli zit, pol rocny plat vydrbat za tv, v obchodoch hovno, ziadne mobily, ziadny internet ...
pamatam si dokonca ze zohnat vysielaci program na ORF1/ORF2 bol problem (kedy pojde ten majkl najt, najt rajder), jedine od niekoho znameho, co mal niekoho znameho za zeleznou oponou, alebo to bolo dostat v nejakom casaku z rakuska co sa predaval v blave asi v 5 a pol kusovom naklade ... a mal som vysielaci program pre ORF na 1-2 tyzdne, huraa
no hrozne casy
|
|
Re: Hlúposť
Od: ibaja
|
Pridané:
1.6.2016 9:14
dnešný systém je o umelom vyvolaní potreby a jej následnému uspokojeniu
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
1.6.2016 9:21
sak kto by sa uspokojil so 6jadrom v mobile ked moze mat 8jadro, cim viac pasikov...
|
|
Re: Hlúposť
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.6.2016 8:30
zcasti je to pravda, zcasti nie, zcasti je to umelym zvysovanim konzumu (kurvitka & riadene zastaravanie), zcasti je to vyvoj
uz si videl LCD TV z roku 2008? plazmu neuvazujem. humus, katastrofa. 15 cm hrube hovado (dnesne maju hrubku 2-3 cm), ked bola obrazovka 40 palcova (co je dnes vlastne iba maly tv) tak to vyzera humusne, 7-8 cm hrube okraje, o podsvieteni LED snivaj (je tam trubicove CCFL), spotreba 150 W, je to sproste tupelo co neprehra to ani vsetky DivX ci XviD, nie to este novsie kompresie, ziadny net .....
|
|
Re: Hlúposť
Od: Peťo
|
Pridané:
3.6.2016 23:40
Presne takú plazmu z roku 2010 mám. Je hrubá 12 cm a ničomu to nevadí. Práve pre tú hrúbku obsahuje vcelku kvalitné reproduktory, ktoré nehrajú dozadu, ale sú otočené smerom dole, takže ich je slušne počuť. A nie ako tie 1 cm LED televízory, do ktorých sa zmestilo len šumítko ako do mobilu.
A o kvalite obrazu a iných výhodách plazmy v porovnamí s lacnými LEDkami ani nebudem písať, to by sme tu boli do rána.
|
|
Re: Hlúposť
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 9:24
Pjetro ja som fakt netušil že si taký truľo...píšeš jak malé decko, prisámbohu...
ak máme takých krajčírov /Ing...ihle nite gombíky/ jak ty tak tých rakušákov nedobehneme ani keby nám išli oproti, kua!
|
|
Re: Hlúposť
Od: Tibi701
|
Pridané:
15.11.2016 10:07
Načo 4k pri 50tke to budes sediet cca1m pred telkou aby si si vychutnal ten"4k"obraz? A odkial máš zdroj 4k? Reklamné spoty di budes pozerat?
4k obsah bude este dlho sci-fi.
..a H265 este dodnes nevedia garantovať výrobcovia TV či ich zabudovana Dvb t2 v ich primacoch bude kompatibilna s tym co sa nakoniec presadi ako štandard.
...a nakoniec za pár stovák 4k TV ?
To je co za 4k? Ak nemyslíš tych "pár stovák viac nez 900€
|
|
Tralala
Od: tough guy
|
Pridané:
31.5.2016 18:40
Kokoti skurveni - uz ked nasadzovali DVB-T sa vravelo preco sa rovno nenasadzuje DVB-T2 a pamatam si ako hovorca/hovorkyna VEŽOKOMU horovil/la že je DVB-T bude stačiť viac ako 10 rokov. HA HA HA Bude kopec ľudí nadávať a bude kopec elektronického odpadu... Funkčného... Ekológovia...
|
|
Re: Tralala
Od: tamtung
|
Pridané:
31.5.2016 18:48
tak ta kurvicka rozprava len to, co jej pasak povie... nic viac ani nevie :D
|
|
Re: Tralala
Od: qwertyuiopl
|
Pridané:
1.6.2016 1:57
A vsetci vieme preco....
---\>>> „ Demokracia je na hovno systém . Volič nič o ničom nevie, volič je hovno . Volič vníma iba absolútny povrch.“ To sú slová Jaroslava Haščáka z roku 2006 , počas stretnutia s Jirkom Malchárkom , ktorý v pozícii ministra zarobil na províziách 329 miliónov slovenských korún.
|
|
Re: Tralala
Od: čitateľ
|
Pridané:
1.6.2016 8:54
klop klop, tak otvorte oči
|
|
Re: Tralala
Od: VWV
|
Pridané:
1.6.2016 17:54
Ojebavas. V casoch nasadzovania sa este nikde nevysielalo v T2, rozpravalo sa o MPEG4 vs MPEG2. Nie o DVB-T2.
|
|
frflosi
Od: clovecik
|
Pridané:
31.5.2016 18:44
ludia, pozeram, ze vy budete frflat vzdy. ked tu bol clanok o tom, ze v cesku maju DVB-T2 alebo ze si mame kupovat DVB-T2 set-top boxy, frflali ste, ze u nas to bude mozno o 10 rokov. teraz je aj u nas a zasa frflete. co vy vlastne chcete :D
|
|
Re: frflosi
Od: Dedo Jozeffko
|
Pridané:
31.5.2016 18:45
DVB-T2 sa nasadzovalo v Česku rovno s vynechaním DVB-T...
|
|
Re: frflosi
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
31.5.2016 18:54
Pretoze Cesi mali vzdy viac rozumu ako slovaci.
|
|
Re: frfsobi
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
31.5.2016 19:28
Presne. Ved ich je o tolko viac, ze by kazdy Slovak musel mat minimalne skoro o jeden viac, aby mali aspon rovnako.
|
|
Re: frfsobi
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
31.5.2016 21:45
Nestaci mat iba mozog v hlave, ale k nemu aj veeelmi vela fungujucich neuronov s este vacsim poctom synaptickych prepojeni.
|
|
Re: frflosi
Od: Dezidernet (osadný operátor)
|
Pridané:
31.5.2016 20:07
Presne tak. A zastaralé MPEG-2 štetkoboxy tu veselo predávali cez svoje eshopy :) Drvivý väčšina tu pôsobiacich eshopov má pôvod v CZ.
|
|
Re: frflosi
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
31.5.2016 23:28
Je ti jasné, že si tým zhovadil aj sám seba?
|
|
Re: frflosi
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
1.6.2016 17:08
Ano, je mi to jasne, kedze som slovak, ale tak to jednoducho bolo a je, ale raz sa to dufam aj zmeni.
|
|
Re: frflosi
Od: gvafersdgf
|
Pridané:
1.6.2016 1:58
Skor preto, ze tam tych pankhartov zacali zatvarat ako psov do klietok... U nas kym nepride prevrat, nic sa nedeje, a vsetko bude po starom, pretoze :
„ Demokracia je na hovno systém . Volič nič o ničom nevie, volič je hovno . Volič vníma iba absolútny povrch.“ To sú slová Jaroslava Haščáka z roku 2006 , počas stretnutia s Jirkom Malchárkom , ktorý v pozícii ministra zarobil na províziách 329 miliónov slovenských korún.
|
|
Re: frflosi
Od: --...--
|
Pridané:
1.6.2016 10:33
Zrejme si to s ničím pletiete. Ani v ČR (podobne ani v Nemecku, Rakúsku, Maďarsku...) sa nenasadzovalo hneď DVB-T2. O českom DVB-T sa môžete dočítať napr. na digizone.
|
|
Re: frflosi
Od: tamtung
|
Pridané:
31.5.2016 18:49
my chceme, aby si prestal pisat koniny, alebo chod na http://dopice.sk/nikdy
|
|
asdfghjkl
Od: pxd
|
Pridané:
31.5.2016 19:35
zase sa nam debilkove z towerkomu idu hrat na dokonalych o)))) tomu sa hovori nevie hlava,co robi riť
|
|
Re: asdfghjkl
Od: Re: asdfghjkl
|
Pridané:
31.5.2016 19:42
nj, v towercome rozmyslaju ritou a seru ustami, vacsiu doveryhodnost ako oni ma uz aj podomovy predajca hrncov
|
|
Re: asdfghjkl
Od: kokinono
|
Pridané:
31.5.2016 19:58
Napríklad Skylink je doveryhodný že. Ak tu chcu tie americké TV širiť svoju pseudokulturu a propagandu nech platia ja nikomu platit nebudem.
|
|
Re: asdfghjkl
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
31.5.2016 22:07
si pan, uznavam ta, ako si s celym svetom vyjebal
|
|
to su kur*y!
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
31.5.2016 20:48
Takze minuly rok pred vianocami daju akciu na DVB-T prijimace a karty takze som to rodicom kupil a predplatil a teraz prenutie jednorazovo na T2, proste su to kur*y vy*ebane! Cize novy box alebo karta!
|
|
Re: to su kur*y!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 21:38
ja mam uz 4ty krat predlzenu viazanost u UPC, teliek mozem mat hocikolko lebo furt maju analog, kanalov mam milion 500 a cele skylinky a dvbtcka mam na salame. Navyse mam internetovu telku, ktoru mozem pozerat hocikde kde je internet a ludi ktori niesu v pokryti UPC lutujem.
|
|
Re: to su kur*y!
Od: lamka1
|
Pridané:
31.5.2016 22:22
jj, mam UPC za 30 eciek mesacne, tak mna nejaky skylink nebude zdierat s poplatkom 2,50 mesacne. ha!
|
|
Re: to su kur*y!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 22:41
12?
|
|
Re: to su kur*y!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 22:46
aby sme sa chapali, 30 (32) platis za telku telefon internet. Podielovo na telku pripada dakych 12€.
|
|
Re: to su kur*y!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 22:47
a samozrejme nemozes porovnavat tieto dve sluzby, lebo pri upc mas 3x tolko kanalov.
|
|
Re: to su kur*y!
Od: slecna.l
|
Pridané:
1.6.2016 13:35
A kolko ich zvladas pozerat?
|
|
Re: to su kur*y!
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.6.2016 19:53
šak nekuká ani jeden...ale má
|
|
Re: to su kur*y!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
31.5.2016 21:40
a jo, este archiv, mozes pozerat hocico kedy sa paci tebe a nie kedy sa paci televizii. Z toho ked sme cakali ze sobotu o 20:00 bude film som uz davno vyrastol.
|
|
upgrade
Od: mucha12
|
Pridané:
31.5.2016 21:18
dvb-t nové prijímače
dvb-t2 nové prijímače
dvb-t3 nové prijímače
dvb-t4 serem už na vás!
|
|
256QAM
Od: technik technik
|
Pridané:
31.5.2016 22:10
len pozor na modulaciu 256QAM pri prijimacoch s oznacenim DVB-T2, lebo ked bude iba podporovana modulacia 64QAM a 16QAM tak sa bude kupovat dalsi akoze DVB-T2 s plnou podporou standardu DVB-T2
|
|
Re: 256QAM
Od: Tibi701
|
Pridané:
15.11.2016 10:17
Konečne ktosi čosi rozumne napísal.
Toho človeka sa držte.
|
|
dojem
Od: dnes má meniny Petronela
|
Pridané:
31.5.2016 23:27
mam taky dojem,ze je to jedna familia s M7 group. tam sa pri zadarmotelevizy navzdy tez menel box uz 3 raz.
funguju te este analogove stare satelity RESP vysielanie ?
|
|
Re: dojem
Od: zlata rybka
|
Pridané:
1.6.2016 7:21
nefunguju
|
|
zase zmena.
Od: danieldaniel
|
Pridané:
1.6.2016 8:57
Zase tahaju peniaze,vsade len vsetci furt chcu peniaze.to uz je na nervy.kazdu chvilu daco nove ,len ako vytahat co najviac a najrychlejsie peniaze.
|
|
Analog vs. digital
Od: risototh
|
Pridané:
1.6.2016 8:58
Ako vidite, v analogovej dobe boli lepsi inziniery, pretoze analogu sa telky nemuseli v podstate menit desatrocia. Pri digitalnych datach to je katastrofa pomaly kazdy tyzden... Milion USB koncoviek, milion sposobov pripojenia monitora (potom sa to poriadne nevie dohodnut na rozlisku), kadejake kodovania, kryptovania a kto vie ake kraviny... Nie ze by som obhajoval do smrti analog, ale je to smutne, ze dnesne technologie maju taku malu "zivotnost" a castokrat su zastarale v momente zverejnenia...
|
|
Re: Analog vs. digital
Od: speedy turtle
|
Pridané:
1.6.2016 13:38
Analógové telky sa menili v zásade dvakrát:
1. k ČST1 pribudol druhý program na inom kanáli, čo väčšina televízorov nezvládala.
2. Začalo vysielanie vo farbe.
|
|
Re: Analog vs. digital
Od: Peťo
|
Pridané:
3.6.2016 23:50
Bod 1 s pásmom UHF asi áno, aj keď to si nemôžem pamätať. Pamätám si ale zavedenie analógováho pásma pre káblové vysielanie, ktoré staré telky nevedeli chytať.
Bod 2 nie je pravda, pretože analógoví inžinieri to ošetrili tak, že aj na ČB telkách bol normálny obraz, samozrejme iba čiernobiely. Takáto ústretovosť techniky a dodávateľov služieb už v dnešných časoch nehrozí. Jednoducho sa povie, po 2 rokoch je tvoje zariadenie zastaralé, VYHOĎ HO.
|
|
A DOST!
Od: JayFroggy
|
Pridané:
1.6.2016 10:41
Telku nevlastnim uz 6 rokov a TV samotnu pozeram velmi sporadicky, mozem povedat ze to obrovske mnozstvo reklamy mi ajtak nechyba :) Odporucam vsetkym vystupit raz a navzdy z toho kruhu, nova telka - novy standard - nova telka - novy standard :)
|
|
Re: A DOST!
Od: dnes má meniny Žaneta
|
Pridané:
1.6.2016 23:20
Najlepsie je ,ficat na to coje pokial sa da a nekupovat hned kazdu koninu.preckat par vyvojovych etapap lebo inak ten pokrok clovek ani nepostrehne
|
|
Re: A DOST!
Od: Alfonz Miracle
|
Pridané:
7.6.2016 6:18
Ja mám TV z roku 2014 a večerný obsah si tvorím sám. Nielenže mám po ruke okolo 50 programov v kategóriach film, seriály, hudba, šport, či príroda (samozrejme, niektoré aj s reklamami), ale ak by toho nebolo dosť, tak aj YouTube, Vimeo, HBO Go, potom súbory z počítača cez DLNA, prípadne vysielanie z TV do prenosných zariadení v dome a aj keby som nevedel z toho vybrať, tak ešte je tu PLEX server s množstvom nových seriálov a zaujímavých filmov, prípadne prehrávanie z pripojeného prenosného média.
Teda, moderná TV nie je len o pasívnom prijme signálu s letákom programovej štruktúry v rukách, ale je to multimediálne centrum v domácnosti, kde si tú strávenú chvíľu vyskladáte podľa seba.
|
|
Re: A DOST!
Od: cb911
|
Pridané:
23.8.2016 13:56
Suhlasim. Presne takto som vyhodil DVB-S. Kazdu chvylu nieco menili, az som odstrihol kabel.
Nedavno som demontoval aj DVB-T antenu. Vdaka TV Hnoj a TV Narkoza som zacal citat knizky a velmi si to pochvalujem, pripadne ak nieco chcem si pozriem na nete.
Lutujem naozaj dochodcov co vedia ledva zapnut televizor a v zivote uz nic ine nemaju iba tu TV. Naucit takehoto starceka s demenciou ze musi svoju DVB-T TV prepnut na setup-box DVB-T2 vyzaduje pre neho obrovsku mieru abstrakcie a pre pribuzneho je to naozaj o nervy.
|
|
poplatky
Od: werwe
|
Pridané:
8.6.2016 21:30
predpokladam ze ak sa zdvihne poplatok na spominanych 7 €, budeme dostavat tie zariadenia zdarma, ze?
|
|
Dvbt2 vs sd
Od reg.: Jozef kollar
|
Pridané:
19.7.2016 20:52
Ziadna zmena na zirkone t3000 hd nenastala na platenom programe je rozlisenie obrazu 720X576p snimkovanie 25:000hz na neplatenom volnoom programe je 720x576p snimkovanie 25:000hz. je to asi len podvod na zkaznikov aby si kupili drahsie koncove zariadenie lebo im vypli zrejme platene programi na cam moduloch a mozem mat aj ultrahd ,4k 8k-200k televizor obraz bude rovnaky jak na full hd.
|
|
Kolko potrva, kym sa dostaneme do blizkej buducnosti?
Od reg.: srgtewryew5yhwe45
|
Pridané:
1.8.2016 12:52
"V blízkej budúcnosti je očakávaná respektíve hrozí v DVB-T ale ďalšia zmena, nasadenie efektívnejšieho kompresného štandardu HEVC / H.265." aky je odhad? Ci si mam na RTVS kupit 66€ skatulku http://plustelka.sk/produkt/?produkt=1 alebo mi este dlho postaci obycajna DVB-T2 za 30€.
|