|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
28.5.2016 15:12
Prečo sa debilní operátori silou mocou cpú do nízkych frekvencií???
A to už akože analógovej telke nadobro odzvonilo?
|
|
Re: Toť vapros.
Od: trololoman
|
Pridané:
28.5.2016 15:17
Asi preto ze nizkymi frekvenciami lahsie pokryju vacsiu oblast, a analogovu tv definitivne vypli uz v roku 2012 ak si si este nevsimol.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
28.5.2016 19:21
No nevšimol a je to škoda.
Mne analógová klasika a bruchaté telky nevadili. Mali lepší obraz ako terajšie predražené super-duper-debilo technológie.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: chapadlo
|
Pridané:
28.5.2016 19:27
Co ja viem, 1080p obraz alebo 4k ma vyssiu kvalitu ako analogova 540p
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
28.5.2016 19:50
TV ako Quitrix, Black Trinitron a podobne mali vtedy pozerateľnejší obraz ako tieto počítačoviny...
Mne tam tie body v pohode stačili a neštudoval som kde je aký pixel ešte vidieť.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: lololol
|
Pridané:
28.5.2016 20:33
tak ostan zit v tej zasmradenej jaskyni a neotravuj zivot slusnym ludom, ktori idu s dobou.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
28.5.2016 20:50
Pri vyssich rozliseniach je obraz prirodzenejsi ludskemu oku, takze Trinitron pozeratelnejsi asi velmi tazko.
Crt obrazovky mali vn trafo s velkou elektronkou, ktora emitovala dost vela em ziarenia, ovela viac namahali oci, bolela z nich hlava ... mali vobec nejaku vyhodu oproti lcd???
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.5.2016 21:00
Jednu mali. Býval v nich o dosť lepší program.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Sudruh
|
Pridané:
28.5.2016 21:14
Ach, časy to dávno minulé http://tinyurl.com/zhlz52z
Česť práci súdruhovia!
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
28.5.2016 21:41
Tebe vyhráva v búdke?
Bavíme sa o kvalite obrazu, nie o socializme.
Vtedajšie najvymakanejšie obvody a obrazovky mali prirodzenejší obraz a oku lahodiaci.
Práve tak obvody pre FM tunery.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: urbani
|
Pridané:
28.5.2016 22:12
Na akvariu rozhodne obraz prirodzenejsi nebol. Ak si dobre pamatam prve Trinitrony neboli celkom ploche, ale mali hranate hrany, potom prisli flat. Najvyssie CRT mali 100 Hz co maju sice aj dnesne najlepsie LCD, ale s tym rozdielom, ze pri CRT sa obraz neustale prepisoval, pri LCD bod svieti az pokial nepride k jeho zmene. Na tu dobu boli kvalitne CRT dobre najma ak si bol zvyknuty na Teslu alebo nejaky srot, ale si sa dostal k nejakej Salore alebo Sony v Tuziku.
Ale porovnavat to s dnesnymi spickovymi IPS/VPA alebo nebodaj OLED skutocne nejde, dnes je to uz ina liga ak nekupis nejaky Tesco socka LCD.
Obvody su dnes lepsie, jedine co aj dnes ma zmysel pri hightech audiu su elektronkove zosiky, ale opat iba tie najlepsie, lebo nejake akoze elektronky z nay nemaju ani na audio s lepsieho telefonu.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
28.5.2016 22:17
Žiadna iná liga.
Je to len technologická blamáž...
|
|
Re: Toť vapros.
Od: urbani
|
Pridané:
28.5.2016 22:26
Nevies o com tocis. Tu nejde len o TV ale celkovo o panely a dnesne najlepsie panely su skutocne historicky najlepsie, mam na mysli pre profi grafikov, 12-bit, plny gamut adobeRGB, HDR atd. To nikdy v historii predtym nebolo. A podobne panaly najdes aj v drahych TV. Je to uplne ina liga dnes.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
29.5.2016 8:56
Ale čo tam po paneloch a ešte za majland.
Ty si iná liga, píš o vizuálnom vneme, nikto vtedy takéto hlúposti neriešil a obraz bol lepší ako teraz tieto digitálne ičoviny!
|
|
Re: Toť vapros.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.5.2016 9:59
ako mozes preboha povedat, ze PAL je kvalitnejsi ako dnes fullHD? To je ako by si povedal, ze slivovica zo zemiakoveho liehu kde nadrbu chemikalie aby to chutilo ako slivka je lepsia ako slivovica vypalena zo sliviek. Su to dve uplne neporovnatelne veci
|
|
Re: Toť vapros.
Od: flack
|
Pridané:
29.5.2016 10:40
Ja by som povedal ze sa to da vcelku porovnat. Dnes mas FullHD telku lebo UHD ci viac, ale co obsah?:D Darmo mas super telku ak tam vysielaju stare, tisic krat ohrane filmy plus velmi zle remastrovane. Takze o com to je:D Niekto tu zahlasil ze mal na starej telke prirodzenejsi obraz, do istej miery sa da s tym suhlasit. Lebo ak mas aj chut nieco pozerat tak hadam nie reklamy, ktore su v super kvalite. Ale film as ti do tej fullHD ponatahuje v uzasnom pomere.
Jasne moderne filmy su na tom inak. No pravda je taka, ze ktora nasa stanica vysiela cely packet v super kvalite:D ziadna.. Este aj nedavno davali na MarkizaHD film navstevnici.. som sa posral, lebo to bolo nepozeratelne. Pritom o par dni na to to davali na nejakej inej televizii a tam uz bola kvalita lepsia. Ale piss na nasu markizu:D STV rullezz
|
|
Re: Toť vapros.
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
29.5.2016 10:52
By platilo keby sucasne vysielanie bolo NAOZAJ fullHD a nie SD ci kadejake resample. A nezabudaj ze vtedy bolo uplne bezne mat TV 50,55,63 cm uhlopriecku nie ako dnes 120,150... A "pixle" body boli vacsie a hlavne svietili/nesvietili cize cierna bola ciernou. Obraz bol realnejsi, dnes je schvalne znizovany komprimovany pocet farieb kvoli zvyseniu kontrastu a znizeniu dat. Ked pozeras futbal ide ti ta zelena vydrbat oci jak je neprirodzena a na kazdom kenaly inak pri rovnakom nastaveni. Obraz mas jak vylesteny ale... nerealny.
|
|
Re: Toť vapros.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.5.2016 11:37
ked bol hokej, tak sme porovnavali na rovnakej telke stv1 a stv1HD, aj to bol upscale? Ked pozeras 100rocny film, tak tam upscale byt musi, lebo nikto ti to koli 12578tej reprize nebude znova skenovat z filmu. Pozri si ale napriklad Alien1 z BD, ake to je pekne, alebo Bladerunnera. Holt Mrazik fullHD bude len upscalovany, zmier sa stym.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
30.5.2016 18:26
Praveze ked sa to bude 12578 krat reprizovat, tak sa novy scan a remaster oplati. Takze zrovna o Mrazika by som sa nebal (ked sa oplatila Popoluska...).
Pokial by sa to vysielalo trikrat, tak na to sere pes.
|
|
Re: Toť vapros.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.5.2016 11:41
a hej, clanok je o tom, ze dvbt sa zrusi a bude miesto toho LTE. Buducnost je cesta ktorou sa dal netflix, telky ako take zaniknu, budu len spolocnosti produkujuce obsah a samotne "vysielanie" bude na vyziadanie. Z casti sa tomu prisposobuju uz aj poskytovatelia, vsetci velki na SK uz maju archiv, to je taky medzikrok, v buducnosti uz bude len archiv.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.5.2016 22:37
Súdruh môj zlatý, pozri, tu ti skopírujem prvých 50 filmov z rebríčka čsfd a ty mi napíš, koľko z nich si prvý krát v telke videl na LCD. A už nežer to SME.
1. Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
2. Forrest Gump (1994)
3. Zelená míľa (1999)
4. Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
5. Schindlerov zoznam (1993)
6. Sedem (1995)
7. Krstný otec (1972)
8. Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
9. Nedotknuteľní (2011)
10. Pelíšky (1999)
11. Krstný otec II (1974)
12. Vtedy na Západe (1968)
13. Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
14. Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
15. Mlčanie jahniat (1991)
16. Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
17. Gran Torino (2008)
18. Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
19. Temný rytier (2008)
20. Dobrý, zlý a škaredý (1966)
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.5.2016 22:38
21. Matrix (1999)
22. Dobyvatelia stratenej archy (1981)
23. Rain Man (1988)
24. Rivali (2013)
25. Sedem statočných (1960)
26. Podraz (1973)
27. Vyšší princip (1960)
28. Votrelci (1986)
29. Votrelec (1979)
30. Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
31. Smrtonosná pasca (1988)
32. Leon (1994)
33. Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
34. L. A. - Utajené skutočnosti (1997)
35. Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
36. Mesto bohov (2002)
37. Amadeus (1984)
38. Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
39. Obecná škola (1991)
40. „Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.5.2016 22:38
41. Spalovač mrtvol (1968)
42. S čerty nejsou žerty (1984)
43. Zachráňte vojaka Ryana (1998)
44. Čistá duša (2001)
45. Tanec s vlkmi (1990)
46. Počiatok (2010)
47. Kasíno (1995)
48. Návrat do budúcnosti (1985)
49. Horlivosť (1995)
50. Vesničko má středisková (1985)
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
29.5.2016 8:56
A Ty čo tu riešiš? Nejak mi uniká pointa o ktorú sa tu zrejme nejak snažíš...
|
|
Re: Toť vapros.
Od: urbani
|
Pridané:
28.5.2016 22:49
No niektore v miestnych TV ani odvysielane neboli a ak tak o dost o dost neskor, aj ked este v case CRT. A mnohe su uz videl prave v case LCD, resp. aj rychleho internetu.
A aka je pointa tvojho prispevku?
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Neviem-
|
Pridané:
28.5.2016 23:01
Pointa je v tom "aj keď ešte v čase CRT". Niekto si tu "čas CRT" pletie so socializmom.
|
|
Odpedz
Od: Jozef,,
|
Pridané:
29.5.2016 2:41
Nikto si tu nič nepletie..,.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: janejaky
|
Pridané:
28.5.2016 15:19
Keby si si mal vybrať medzi analógovou telkou a mobilným internetom, čo by si si vybral?
|
|
Re: Toť vapros.
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
28.5.2016 15:26
ist sa von povozit na bicykli..
|
|
Re: Toť vapros.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.5.2016 15:28
Odchod anketára. Pokiaľ by ho stihol. :D
|
|
Re: Toť vapros.
Od: zidan
|
Pridané:
28.5.2016 16:34
Motorku.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: David9
|
Pridané:
28.5.2016 21:57
Deväť
|
|
Re: Toť vapros.
Od: klávesnice
|
Pridané:
30.5.2016 12:04
Spánok. Alebo "spanok" zo ženou. A ty?
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Káblik
|
Pridané:
28.5.2016 20:06
Mne osobne je nejaký mobilný Internet úplne na saláme.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: M e .
|
Pridané:
28.5.2016 22:23
Analógový internet v ponuke nebude?
|
|
Re: Toť vapros.
Od: 66846165841465
|
Pridané:
28.5.2016 23:38
Jedine v akcii s CRT mobilom.
|
|
Re: Toť vapros.
Od: Akrapovic
|
Pridané:
29.5.2016 11:15
Ist sa povozit vonku na motorke :-D
|
|
Re: Toť vapros.
Od: meheh
|
Pridané:
28.5.2016 19:54
ze analogova TV :D :D made my day
|
|
Re: Toť vapros.
Od: tamtung
|
Pridané:
28.5.2016 20:43
http://dopice.sk/hyN
Záhadný výpadok systému na letiskách vo Švédsku. Lety odbavovali manuálne
nema v tom prsty windows 10 ?
|
|
Re: Toť vapros.
Od: alter011
|
Pridané:
30.5.2016 16:32
Áno, odzvonilo analogovej telke už na veky vekov, Amen! A dokonca aj čiernobilej telke a tiež aj CRT televíznym zázrakom !
To ťa doba zaskočila ?
|
|
Re: Toť vapros.
Od: ...
|
Pridané:
30.5.2016 20:40
A ako dôkaz bol v roku 2011 uvedený do kín čiernobiely film The Artist(Umelec)
|
|
qSAmGpzvpNMFmPq
Od: JimmiXS
|
Pridané:
7.8.2016 14:32
PVZuBZ http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
meniny
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
28.5.2016 15:26
694-790 Mhz zodpoveda ktoremu bandu? 12, 28 alebo nejaky celkom iny?
|
|
Re: meniny
Od reg.: saruman
|
Pridané:
28.5.2016 16:37
49-60 kanál (694-790 MHz)
|
|
Re: meniny
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
28.5.2016 18:04
Pytal som sa na LTE bands, nie na televizne kanaly.. ale dik za snahu.
|
|
Re: meniny
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
28.5.2016 18:22
A k comu ti to je vediet?
|
|
Re: meniny
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
28.5.2016 18:25
Zvedavost?
|
|
Re: meň iný
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
28.5.2016 18:38
Lenze prave vedenie k zvedavosti nevedie, k vedeniu coho vedie logicke myslenie.
|
|
Re: meň iný
Od: ZnovuJa2
|
Pridané:
28.5.2016 21:32
Zvedavost ma ale potencial priniest vedenie. Samozrejme ale pri dlhom vedeni vznika problem s vyraznym ubytkom rozdielu potencialu, ale riesenie tohto problemu je uz dlho zname a ma celkom slusnu efektivitu. Toto riesenie uz tu spominal ABCDEFGHIJKL a je nim VN transformator, aj ked v crt obrazovkach sa pouzival pre ine ucely.
|
|
Re: kmeň iný
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.5.2016 5:26
A odpoved ma nemensi potencial zvedavost zabit. Dalsie otazky?
|
|
Re: kmeň iný
Od: ZnovuJa2
|
Pridané:
29.5.2016 9:06
Ano. Si si isty ze je tento potencial nemensi? Hovoris tym vlastne ze median alebo artitmeticky priemer poctu otazok ktore je nutne polozit predtym ako bude zvedavost zabita je mensi alebo rovny jednej doplnujucej otazke? Co myslel Einstein tym, ze hlavne je neprestat sa pytat? Ako sa mas? Budes pripraveny na nalodenie ked dorazi Ashtarova vesmirna flotila?
|
|
Re: kmeň iný
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.5.2016 9:22
...poctu odpovedi...jednej odpovedi...Einstein odpovedal
|
|
Re: kmeň iný
Od: ZnovuJa2
|
Pridané:
29.5.2016 12:01
Vychadzal som z predpokladov: 1 - Ze dostanem odpoved na kazdu otazku. 2 - Akakolvek reakcia alebo jej absencia je vlastne odpoved. 3 - Pokial dostanem odpoved na otazku na ktoru som sa nepytal je to stale otazka, aj ked nevyslovena. Tym padom v mojich uvahach kazdej jednej otazke zodpoveda jedna odpoved a ked sa bavime iba o pocte daju sa povazovat za ekvivalentne. Kazdopadne sa ospravedlnujem za vzniknuty zmatok. Opičia pracka.
|
|
Re: kmeň iný
Od: Káblik
|
Pridané:
29.5.2016 9:37
Nikto na nič nebude pripravený...
|
|
Re: meniny
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
28.5.2016 18:40
To sa ma pytas? Ak by ta to naozaj zaujimalo, tak myslim, ze by nebol problem zadat do vyhladavaca lte band, nie?
|
|
Re: meniny
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
28.5.2016 18:50
A veru ze nebol, ale hladanie ma doviedlo k: http://goo.gl/kB2xi
kde sa takyto rozsah frekvencii nenachadzal, preto som nasledne polozil otazku tu.
|
|
Re: meniny
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
28.5.2016 20:11
Hladal si malo alebo si to zadal pred napisanim komentara.
Stale mi nie je jasne, preco ta zaujima prave lte band? To su veci, ktore pokial neskladas vlastny hw, nepiratis na tych frekvenciach alebo nepises seminarku ti musia byt ukradnute.
|
|
Re: meniny
Od: zlata rybka
|
Pridané:
29.5.2016 7:12
klud pan general, nie sme na vysluchu :D
|
|
Re: pen ziny
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.5.2016 7:42
Presne. Predsa keby bol toto vysluch, tak by tu bol uvedeny link na overenie , kdezto kedze uvedeny nie je, tak je hned jasne, ze nie.
|
|
Re: meniny
Od reg.: weiss
|
Pridané:
28.5.2016 18:19
67 zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/LTE_frequency_bands
|
|
Re: meniny
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
28.5.2016 18:26
Diky
|
|
______
Od: esaz
|
Pridané:
29.5.2016 5:24
mohli by do prazdnych dat niektore eu /?statne?/ tv ... tych 25 ci kolko je eu statov sa hravo vojde do 5 kanalov
|
|
Re: ______
Od: Fanatixx
|
Pridané:
29.5.2016 7:31
A k čomu je to dobré? Veď tí naši nenažratí operátori pri tej ich cenovej politike, robia z LTE úplnú zbytočnosť. Na hlasové služby bohate stačí aj staručké GSM a defacto aj na ten ich predražený objem dát. Je mi nah...o Ferrari, keď mi k nemu mesačne predajú iba 500ml benzínu za 500 EUR.
|
|
Re: ______
Od: pxd
|
Pridané:
29.5.2016 8:51
prikazal to bruseľ,tak nešomrite o))))
|
|
Re: ______
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.5.2016 10:07
ide o princip. Ak sa na tych frekvenciach da spravit internet, je zbytocne do toho pustat dvb-t, lebo ak si neapnes telku, tak dvbt zbytocne zabera frekvencie, a pri LTE by si si mohol zapnut aj internet aj telku aj telefon aj hocico. Proste dvbt sa stava prezitou zbytocnou technologiou. Za dalsie je otazka, ci cez LTE neziskas sirsie pasmo vyuzitim rovnakych frekvencii ako z dvbt..
|
|
Re: ______
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.5.2016 10:14
a mozno by sa tie frekvencie nemuseli pridelit triu OR/TM/O2, mozno by to mohol dostat niekto iny, napriklad swan, ktory aj aktualne ma napriklad 200GB 25/2Mbit za 15€ ze.. alebo cisto mobilny net 100GB. Si predstav, ze tento operator by mal pokrytie ako orange, ved by vsetci ostatni skrachovali.
|
|
yyyyyyyyyyy
Od: xxxxxxxx
|
Pridané:
29.5.2016 10:30
a čo keby na tej frekvencii isiel neaky štatny lacny neziskovy internet ktory by donutil zahraničnych vypalnikov ako napr. telekom znízit ceny
|
|
Re: yyyyyyyyyyy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.5.2016 10:33
co keby na tych frekvenciach isiel statny internet so 100% (alebo bliziacim sa k tomu to cislu) pokrytim a stat by ho prenajimal firmam, ktore by poskytovali lubovolne sluzby, napriklad iptv? Hm?
|
|
Re: yyyyyyyyyyy
Od: Twixie_
|
Pridané:
29.5.2016 13:41
Chlapci, nápady super. Lenže na Slovensku nie je problém s nedostatkom nápadov. Takže najprv vymyslite ako vydrbať hovadá z vedení štátu a telekomunikačných operátorov a potom môžme vymýšlať ako sa budeme hrajkať s volnými pásmami.
|
|
v podstate ano
Od: dnes má meniny Vilma
|
Pridané:
29.5.2016 14:08
Mohlo by to byť tak,že zrušia DVBT a vysielanie pustia cez LTE. vymenia settopboxy za IPboxy a je to hotovo.
|
|
Re: yyyyyyyyyyy
Od: Ajtakvieš
|
Pridané:
29.5.2016 15:33
Taty vela by si chcela :) A len tak mimochodom,čo vás na Ňom tak zaujalo? HMMMM?
|
|
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Od: xxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
29.5.2016 10:58
napisal som,ze statny ziadny skurveny sukromnici ziadny ojebavaci
|
|
Re: yyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Od: Boh1
|
Pridané:
30.5.2016 3:30
Lenže u nás štátny= súkromný. Pokiaľ nejde o dlh, vtedy štátny = verejný
|
|
Aha ho
Od: Neviem-
|
Pridané:
29.5.2016 11:19
http://dopice.sk/hz0
|
|
prevadzače
Od: dnes má meniny Vilma
|
Pridané:
29.5.2016 14:03
to ak oteraz towercomm bude za svoje prachy menit vsetok harwaaare aby to šlo ??
|
|
Re: prevadzače
Od: ejha
|
Pridané:
29.5.2016 19:15
Samozrejme a zaplatime to cez koncesionarske poplatky.
|
|
hm a este päť písmen boa jeo
Od: jojo656
|
Pridané:
30.5.2016 12:11
telka je dobrá..anó?
|
|
kaSsNDnNAL
Od: JimmiXS
|
Pridané:
7.8.2016 14:16
mvOtB3 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
MWgxFZmRsApKDAFb
Od: JimmiXS
|
Pridané:
13.8.2016 22:44
iQm8Dt http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|