|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kvety?
Od reg.: Nicolai
|
Pridané:
24.5.2016 19:48
Posielam súhlasy!
|
|
Re: Kvety?
Od: HORE RUKY
|
Pridané:
24.5.2016 20:40
Posielam povinne automaticke aktualizacie... V mene bezpecnosti!
|
|
Re: Kvety?
Od: dzeah
|
Pridané:
24.5.2016 21:52
servisaci uz skacu od radosti
|
|
Re: Kvety?
Od: never10
|
Pridané:
25.5.2016 7:23
najjednoduchsie riesenie je never10 aplikacia.
Blizsie info napr.:
http://goo.gl/C7YECd
|
|
Re: Kvety?
Od: deja_vu
|
Pridané:
25.5.2016 9:05
linux raising :)
|
|
Re: Kvety?
Od: Dude
|
Pridané:
25.5.2016 8:37
Pošli radšej CIA fotky ako Bill Gates a Satya Nadella trtkajú malé deti ...
Aha, oni už ich majú. Nijak inak sa toto konanie MS vysvetliť nedá.
|
|
Re: Kvety?
Od: kekeke
|
Pridané:
25.5.2016 9:53
Mam automaticke updaty, ako to ze sa mi na 7kach este ani raz nespustila tato pitomost?
|
|
lhteNbUgUNPRbK
Od: JimmiXS
|
Pridané:
8.8.2016 9:35
KvOjqZ http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
bHDExBqVqUkKs
Od: JimmiXS
|
Pridané:
8.8.2016 9:37
kGekoU http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
pFLKzXPGmvZGkh
Od: JimmiXS
|
Pridané:
8.8.2016 16:17
GuycjL http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 19:50
pitche ani nevravte, od minuleho tyzdna nic ine nerobime len davame spet 7ky a tam kde este nieje 10 zakazujeme upgrady. Kde sa da pripojit sa k hromadnej zalobe? mam minimalne 30 subjektov co by do toho sli. MS treba yebnut pokutu 50% rocneho obratu, nech sa ten posraty ind spamata!
|
|
Re: my vieme
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
24.5.2016 19:53
Kontaktujte nás prosím na redakcia at dsl.sk
|
|
Re: my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 19:56
ak idete zahajit alebo viete o niekom, kto takuto zalobu uz riesi, viem kontaktovat nasich klientov a ak budu mat zaujem, nech to riesia spolocne. Ja osobne Vas kontaktovat v tejto faze nemusim :)
|
|
Re: my vieme
Od: iritator
|
Pridané:
25.5.2016 2:58
robko je pan, pozna ludi :-)
|
|
Re: my vieme
Od: iOfca z BA
|
Pridané:
25.5.2016 7:34
Ale zase až taký čávo ako Rytmaus hádam nebude.... Či ?
|
|
Re: my vieme
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
25.5.2016 8:28
To závisí od toho, či vie aj Rytmaus kontaktovať cez nulák.
|
|
Re: my vieme
Od: Yorick_
|
Pridané:
25.5.2016 7:29
Takže len kecáš...
|
|
Re: my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 20:00
ale poviem priklad.. spolocnost co sa zaobera predajom sportovych potrieb a potlacou/nazehlovanim dresov a pod. tak som im dnes riesil PC kde maju 2 plotre (alebo co toje) a kamerovy system pre obchod, lebo upgrade na win10 sa nevydaril a spetne vratenie win7 tiez nie. Takze teraz museli zavolat nas na reinstalaciu pc a kamier a zajtra pride daky chlapik na tie plotre. Automaticky sa mala faktura presmerovat na MS, nech to plati Nadella.
|
|
Re: my vieme
Od: ...
|
Pridané:
24.5.2016 21:24
minuly tyzden moja obvodna lekarka prestala ordinovat a bola nonstop na telefone a riesila support po telefone. Po 2 hodinovom cakani ked som konecne vosiel, tak povedala len: windows 10. Ja na to ,ze uz mi ej to uplne jasne. Kludne sa pridam k zalobe za sposobenu psychicku ujmu zbytocneho cakania v cakarni ;)
|
|
Re: my vieme
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
24.5.2016 21:33
Pred využitím inštitútu hromadnej žaloby nie je úplne od veci pozrieť Bielu od Kieslowskeho, či osobné riešenie nemá väčšie čaro.
|
|
Re: my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 21:37
ja som bol piatok na chirurgii, neodstavili celu ordinaciu, len sestricke tlacila tlaciaren dokola nezmysly, takze sa nedalo tlacit recepty/diagnozy na zalozenie do zdravotnej karty. Tos ich zatial vypisovala rucne, kym som to nespravil. K zalobe by sa mohli pridat aj pacienti, ktori koli microsoftu museli cakat dlhsie. Uz dano plati pravidlo nebabrat to co funguje, vravim 50% obratu. Minimalne.
|
|
Re: my vieme
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.5.2016 20:36
toz niektori este nepoculi o ludovej mudrosti "neopravuj to co neni pokazene"
tyka sa to najma mikrosrotu a toho co stvaraju posledne 4 roky - katastrofa
|
|
Re: my vieme
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
24.5.2016 21:56
toto bola trauma pre dja a pre ludi tiez, vdaka majkrosoftu.
http://dopice.sk/hwD
|
|
Re: my vieme
Od: _xxx
|
Pridané:
25.5.2016 12:10
chudak Zimmerman, bolo to uplne "neplanovane"
|
|
Re: my vieme
Od: sensei-san
|
Pridané:
24.5.2016 22:05
Heh, čo tam obvoďáčka. Vieš si predstaviť tú srandu na maturite? ;-D
|
|
Re: my vieme
Od: ...
|
Pridané:
24.5.2016 22:13
viem si ale predstavit tu srandu keby fungovala ta parodia na e-health a niekto sa urgentne nedostane k udajom pacienta a pacient nieco potrebuje urgentne.
|
|
Re: my vieme
Od: slecna.l
|
Pridané:
26.5.2016 14:19
E-health ako taky by uz mal fungovat, len ho nikto nepouziva.
|
|
Re: my vieme
Od: kekeket
|
Pridané:
24.5.2016 22:26
ja som si chcel pred par tyzdnami kupit tesco mobile sim kartu, a nemohli mi ju zaregistrovat v tescu na kamennom namesti lebo ze hlavna pokladna je down ci co. Tipujem ze sa tam instaloval windows 10 lol
|
|
Re: my vieme
Od: Boh1
|
Pridané:
25.5.2016 23:32
Tak ta pekne ojebali, lebo hlavna pokladna nema nic spolocne s registraciou sim karty
|
|
Re: my vieme
Od: tamtung
|
Pridané:
24.5.2016 21:28
daj vediet ktoer banky budu upgradovat na windows 10, pokial zaroven budu mat tak 200 tisic v hotovosti v pokladni, pridem na navstevu.. :D
|
|
Re: my vieme
Od: dargmtv
|
Pridané:
24.5.2016 23:39
banky nemaju klasicke windowsi, tie maju Enterprise verziu ktoru bezne nezozenies, ta nema win 10 ako upgrade, zakaznik si ho musi samostatne kupit - ako novy windows, resp. upgrade
|
|
Re: my vieme
Od: tgc
|
Pridané:
25.5.2016 2:11
Nie si celkom odveci, ale taký enterprise je sakra drahý. Robil som v sporiteľni a bežná edícia je win 7 pro. Všetko je na doméne, tak GWX sa ani nenainštaluje.
|
|
Re: my vieme
Od: pozemstan 007
|
Pridané:
25.5.2016 7:57
aj v domene sa GWX instaluje... !
|
|
Re: my vieme
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
25.5.2016 8:20
Banky maju aktualizacie riesene cez domenu, a pustane su az ked sa otestuju, ci po aktualizacii funguje vsetko ok. Nemozu su jednoducho dovolit pustit do siete nieco, co nepreslo auditom.
|
|
Re: my vieme
Od: akoze
|
Pridané:
24.5.2016 21:30
co sa tyka kamier je bezne ze sa zakaznikom popredavali lacne dvr-ka ktore maju problem fungovat pod novym explorerom lebo maju prasacky napisane rozhranie vyzadujuce instalovat nepodpisane komponenty a boh vie co este.
ploter je specialita s ktorou by si mal poradit jeho vyrobca a da sa povedat ze ms je v tom nevinne.
|
|
Re: my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 21:39
pockaj... MS je nevinne v tom, ze im bezal nonstop 2 roky pocitac a z vecera do rana sa to doyebalo? :) nesranduj... Inak kamery maju IP TPlink
|
|
Re: my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 21:42
ok ne z vecera do rana, piatok na fajront to slo, pondelok rano sa uz restartoval dokola snaziac sa vratit spet 7ku.
|
|
Re: my vieme
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
24.5.2016 21:49
"2 plotre (alebo co toje)" na PC je veru specialita, ktoru sam ani sam Sacha Baron Cohen v Brothers Grimsby nezvlada.
|
|
Re: my vieme
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 22:08
lebo on je specialista na pussy magnety v hummeroch!
|
|
Re: my vieme
Od: g211
|
Pridané:
24.5.2016 21:56
Ja som bol v sobotu v meste na jednej skvelej party. Super DJ, super ozvucenie, akurat DJov notebook sa uprostred vecera rozhodol "inovovat" a mali sme po srande :)
|
|
Re: my vieme
Od: 78569822365
|
Pridané:
25.5.2016 18:10
Má hrať s vinylov ;-) Ale to by sa asi musel učiť mixovať.
|
|
Re: my vieme
Od: Zamestnanec DHL
|
Pridané:
25.5.2016 18:16
hej, mixovať s so z
|
|
Re: my vieme
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
25.5.2016 8:17
Ak mam pc, ktore riadi nejaky specificky hw, alebo je tam nejaky sw na mieru, tak zasadne zakazujem aktualizacie, lebo ako sa vravi, ked to funguje, tak na to nesahaj.
|
|
ms_eula
Od: ms_eula
|
Pridané:
25.5.2016 11:14
nemozu sa vyhovorit ze v pravidlach ktore sa pri instalacii win7 odsuhlasili je aj to, ze toto moze MS spravit ze vynutit upgrade na novsie verzie? kazdopadne dobre ponaucenie a cas neprechadzat na win7 naspeet ale rovno na nejaky linux alebo iny *unix
|
|
Re: my vieme
Od: tamtung
|
Pridané:
24.5.2016 21:27
200% rocneho obratu by mala byt ta pokuta, orbatu na danovych rajoch. inak ak by som mal upgrady, nabehnem tam rovno so samopalom..
|
|
Nastastie mne sa to stat nemoze
Od: Nastastie
|
Pridané:
24.5.2016 22:52
Nastastie mne sa to stat nemoze. Nemam nainstalovany spyware menom get windows 10 takze mna neotravuje nic ;-)
|
|
Kto neumí, vrácia W7
Od: mkonigstagg
|
Pridané:
25.5.2016 7:54
Čo takto nastaviť Group Policy, "Turn off the upgrade to the latest version of Windows through Windows Update" ?
Krásne a čisté riešenie, počas pokusu o inštaláciu W10 to už na začiatku nakoľko "zakázané správcom" :)
|
|
GWX Control Panel
Od: Blejt Gates
|
Pridané:
25.5.2016 22:24
GWX Control Panel
http://ultimateoutsider.com/downloads/
|
|
Re: my vieme
Od: dysbo
|
Pridané:
25.5.2016 23:14
Aspon mate robotu... My co spravujeme pocitace v AD cez GPO nemame co robit a skoncime na ulici...
|
|
Skynet
Od: Jamicon
|
Pridané:
24.5.2016 19:57
Nuž skynet sa nejak musí presadiť, keď to nejde dobrovoľne, tak to pôjde nasilu.
Chvála pánu bohu som sa widlí kompletne zbavil pred 10 rokmi, takže sa tomuto ich zúfalému počínaniu pripomínajúce zdochýňajúcu zle postrelenú sviňu môžem kľudne smiať.
|
|
Re: Skynet
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
24.5.2016 21:59
nech ta sila sprevadza.
|
|
Re: Skynet
Od: 3xc
|
Pridané:
25.5.2016 9:11
Nech Vás sila sprevádza.
|
|
Re: Skynet
Od: party
|
Pridané:
25.5.2016 9:21
use the source luke
|
|
Re: Skynet
Od: omfg wtf
|
Pridané:
25.5.2016 14:43
nech je erekcia s vami.. >:]
|
|
.............
Od: jesusdopici
|
Pridané:
24.5.2016 20:01
PLIAGA HNUSNA, IDES??? tfuj!!
|
|
agargrg
Od: rgrg
|
Pridané:
24.5.2016 20:13
no co dodat - servisy zarobia :D
|
|
I Hate Windows 10
Od: Hater
|
Pridané:
24.5.2016 20:14
Mám osmičky a nedám ich za žiadnu cenu! Som s nimi maximálne spokojný. Mám totižto navyše aj metro aplikácie, ktoré ani 10, ani 7 nemajú. Ostatné som si doinštaloval a o nič som tak neprišiel. Mám aj Lumiu s WinPhone 8 a aj tam by bol upgrade na 10 možný, no mňa to ani nenapadne! Win 8.1 sú posledný systém od MS "pre masy", kde môžete ovládať aktualizačný mechanizmus a to je pre mňa podstatné.
Pre "hnidopichov": 10 som nasadil na domáce PC (4x) asi mesiac po ich ofiko vypustení, pol roka som sa s nimi trápil a nakoniec išli tam, kde museli - do kremíkového pekla. A tak je dobre im aj mne.
|
|
Re: I Hate Windows 10
Od: boobs
|
Pridané:
24.5.2016 20:24
Nie su osmicky uz moc ?
|
|
djfhdgfj
Od: jhdksjhk
|
Pridané:
24.5.2016 20:21
Ja som len vypol odporúčané aktualizácie a žiadny upgrade sa mi neponúka na W8.1
|
|
Re: djfhdgfj
Od: hezkyyy
|
Pridané:
24.5.2016 20:50
Ja som VYPOL WinDow Sss uplne a som spokojny :)
InstallArch , Gentoo , ...
hmm
|
|
usly zisk
Od: xyzde
|
Pridané:
24.5.2016 20:22
Odproucam zalovat za ušlý zisk, alebo ušlé rande :-)
|
|
Biznis
Od: GBAA
|
Pridané:
24.5.2016 20:23
U mojich zákazníkov toto začalo asi týždeň dozadu, moc si nesťažujem, aspoň je robota :)
Inak všade kde som zakázal W10 update cez GWX panel tak je to ok, žiadne updaty sa nekonajú.
|
|
Re: Biznis
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 20:27
takze ked si MS zmyslel, ze panike prerobi PC na win10 a teraz jej nejde pripojit sa na daku statnu picovinu s certifikatom, lebo to ide len cez internet exploder, tak sa nemam znervoznovat, lebo jej mozem vymyslat ako to vyriesit aby to slo a nemusela platit 5 hodin za reinstalaciu tych 300 statnych softwarov aj so statnou pokladnou co tam ma? Ale jej vsetko slo do vcera do zaverecnej dobre, len dnes rano si MS zmyslel...
|
|
Re: Biznis
Od: svedok majkrosoftiiii
|
Pridané:
24.5.2016 20:37
Klud, microsoft to ma pod kontrolou, vsetko bude dobre! Verte mu, tak ako verite nasmu Bruselu! Odovzdajte sa mu a vsetko bude dobre!!!
|
|
Re: Biznis
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 20:45
bruselu verim tak, ze akonahle zavedu sankcie za neprijatie okupantov, som za vystupenie z EU. Ono by mozno stacilo vyhodit Nemecko, nech si to vyzeru az dodna, ked si ich tam pozvali.
|
|
Re: Biznis
Od: mif
|
Pridané:
24.5.2016 21:30
Sa odstahuj na ukrajinu trtko :D
|
|
Re: Biznis
Od: afrikanishemultikaviaren
|
Pridané:
24.5.2016 21:43
hned ako sa ty odstahujes ku svojim do afriky..
|
|
Re: Biznis
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 21:44
na tu, ktoru napadli rusi lebo chce byt v nato a eu? Co tym ziskam?
|
|
Re: Biznis
Od: Ela9
|
Pridané:
24.5.2016 20:52
Ja verím Skylinku :) doživotne a zadarminkoooó :)
|
|
Re: Biznis
Od: daj nato
|
Pridané:
24.5.2016 21:06
A ja verim NATO, ze nas ochrani a budeme v bespeci
|
|
Re: Biznis
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
24.5.2016 21:25
Héj, héj, zlato,
išli sme do NATO!
Kúpili sme samopaly
a je nám fajn!
Alebo aj nie. :P
|
|
sabotovane w7
Od: neprihlásený Laco
|
Pridané:
24.5.2016 20:54
Horsie je, ze MS sabotuje aktualizacie cez win. update na w7. Mam hlasene od viacerych. Nepomaha cista instalacia, fixy, utility, ba ani offline (WSUS a pod.)..hlada, hlada..zahltí system a prd z toho. Jedine SP2 a manualne doinstalovat zvysok. W7 nepustim ani bohoví!
|
|
Re: sabotovane w7
Od: FeroSS
|
Pridané:
24.5.2016 23:52
Chce to len veľa trpezlivosti. Aktualizácie bude hľadať a nakoniec nájde. Už to riešim na neviemkoľkom compe.
V jednom prípade to trvalo skoro týždeň. Prvá várka išla cca 24 hodín.
|
|
Re: sabotovane w7
Od: [Jooky]
|
Pridané:
25.5.2016 0:41
Ja som instaloval Win7 SP1 par dni dozadu a on hladal cca 4 hodiny aktualizacie ... treba trpezlivost a hlavne vela.
|
|
Re: sabotovane w7
Od: Samael
|
Pridané:
25.5.2016 9:02
To nič nemení na veci, že je to úmyselne sabotované... čo na takom obyčajnom hľadaní aktualizácií môže trvať niekoľko hodín pri 50% vyťažení procesora??? To určite nie je spôsobené neschopnosťou a chybou programátorov v jednej z najväčších softvérových firiem na svete - jediné vysvetlenie je naozaj zlý úmysel. Aby si užívateľ čo má zapnuté automatické aktualizácie a ani nevie o tom, že práve tie spôsobujú spomalenie jeho počítača povedal, že ako zle a pomaly ide W7 a potom zrazu W10 je aký rýchly... a ešte to tu potom na fórach vychvaľuje...
|
|
Re: sabotovane w7
Od: náhodný okoloidúci
|
Pridané:
25.5.2016 9:12
Rýchlosť aktualizácií záleží aj od rýchlosti a RAM počítača. Pár GB RAM pri aktualizácií nie je problém zhlnúť. Microsoft si musí pri aktualizácii dať pozor, aby všetko urobil správne, skontrolovať registre, aktualizácie.
Linux ti urobí aktualizáciu, aj keď by ju urobiť nemal, pretože je to rozosraté. Windows si dá záležať. Navyše tam máš obnovovacie body, čiže je to transakčné.
Na Windows môžu trvať aktualizácie na slabšom počítači aj niekoľko dní.
|
|
Re: sabotovane w7
Od: opopop
|
Pridané:
25.5.2016 9:25
az na to ze obnova z restore pointu nie vzdy prejde uspesne. A linux mi este nikdy sam nic nenainstaloval. Asi si iny linux ako android este nevidel.
A inac ak je boot sektor pre windows na particii mensej ako 200MB tak instalacia W10 neprejde.
|
|
Re: sabotovane w7
Od: Samael
|
Pridané:
25.5.2016 10:18
Tak to mi skús vysvetliť, že prečo kým nevyšiel W10, tak vyhľadanie aktualizácií na W7 zabralo len pár minút, prípadne dokonca sekúnd a teraz je to zrazu aj niekoľko dní? Sú to nezmysly - tento proces nemôže ani na najslabšom PC na ktorom beží W7 trvať viac ako hodinu - toľko trvá antiviráku kým urobí hĺbkový test a preverí úplne všetko, nie len systém. Je to jednoznačne úmyselná sabotáž, lebo potom zrazu na W10 vyhľadanie aktualizácií a upgrade prebehne vždy takmer bez povšimnutia a bez potreby vyťažovať niekoľko hodín až dní procesor na viac ako 50% na tom istom PC.
|
|
Re: sabotovane w7
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
25.5.2016 12:21
pozri si procesy, najdes beziaci svchost, ktory bude mozno zrat aj 1,5 gb, prejdi na sluzby, pravym na win update a tam to jednorazovo zastavis, ak chces natrvalo tak prejdi na sluzby, dole v okne otvor sluzby, tam najdi win update a bud ho uplne zakaz, alebo mo oneskor, alebo co chces...odskusane a funguje
|
|
Re: sabotovane w7
Od: Samael
|
Pridané:
25.5.2016 13:27
Počuj čak noriz - zmeň si alias na truhlík, lebo tvoje rady tu nikto nepotrebuje... my tu riešime či sa jedná o úmyselný krok zo strany MS, alebo nejaký bug neschopných programátorov a nie to ako to treba vyriešiť, čo tu všetci vedeli ešte skôr ako si ty zistil, že nejaké DSL existuje.
|
|
Re: sabotovane w7
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
25.5.2016 13:33
este si nosil plienky, ked som sa tu registroval...
|
|
Re: sabotovane w7
Od: Samael
|
Pridané:
25.5.2016 16:16
Tak to ti gratulujem, som netušil že tento server fungoval ešte pred tým ako vynašli internet...
|
|
Re: sabotovane w7
Od: Jelito
|
Pridané:
25.5.2016 7:59
Mne sa presne stalo to isté 2x po sebe na čistej W7 inštalačke. Myslím, že tam bol SP 1 alebo 2, už si presne nepamätám, lebo som našiel len DVD so 7 z MSDNAA v šuflíku a to som nainštaloval. Nakoniec som to 2x vyriešil pomocou Wsus a idú mi už aj klasické aktualizácie. Akurát som nesťahoval aktualizácie s GWX atď.
|
|
Re: sabotovane w7
Od reg.: daniquiel
|
Pridané:
26.5.2016 7:45
treba nainstalovat jednu aktualizaciu:
Windows Update Client for Windows 7 and Windows Server 2008 R2: February 2016
https://support.microsoft.com/en-us/kb/3135445
potom to najde do par minut
|
|
Zamyslenie - nazor
Od: TTToooMMM
|
Pridané:
24.5.2016 20:56
Takze si to zhrnme..
XBOX ONE = fail (aj ked ta konzola je dobra, z hladiska financneho je to strata
LUMIA = BIG FAIL (snad este vacsi preslap ako xbox)
WIN8 a 10 = tak to netreba snad ani komentovat..
OFFICE je jedine a myslim ze este cloud co ich drzi nad vodou..
Microsoftu zacina pomaly ale isto tiect do topanok. A zda sa, ze to bude uz len horsie a horsie..
Do buducna - Hololens je sice zaujimave, ale momentalne bude mat zelenu VR (zeby M$ znovu zmeska vlak ?)
Mobily - no.. ten ich system sa trapi asi tak ako LINUX - nedostatok aplikacii a nezaujem vyvojarov
Office - aj tam to mozno bude zaujimave po dalsich pokusoch prejst na otvoreny software v statnych instituciach..
Co sa tyka grafiky - hm.. VULKAN asi spravi revoluciu, potom bude nieco ako DX trochu mimo hru, uvidime.
Mozno sa v mnohom mylim, ale takto to vidim skor ja..
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: Imatersit
|
Pridané:
24.5.2016 21:27
Linux ma viac pouzivatelov a aplikacii ako ten ich system, dnes na Linuxe spustis skoro vsetko(ak nic ine je tu wine) a k tomu mas kopu nastrojov/utilit, ktore nemaju na widliach pouzitelnu alternativu a ak hej tak len hodne obmedzenu. Ludia casto maju problem s aplikaciami na Linuxe a pritom ani nevedia, ze na Linuxe ich nepotrebuju pretoze distribucie to zvladnu v zaklade.
A to nepocitam, ze Android je Linux.
MS Opice ktore niesu kompatibilne ani sami zo sebou a nesplnaju zdaleka ani vlastnu normu pre vlastne formaty, su ukazka hodne zleho produktu, LibreOffice ma sice nedostatky ale ked si zobereme kolko ludi a zaco natom pracuje je neskutocne aku uroven dosahuje.
VULKAN uz podporuje The Talos Principle, Dota 2 a budu nasledovat vsetky novsie hry od valve taktiez pribudla podpora v unreal engine, source engine, unity engine a vulkan bude mat aj novy doom.
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: TTToooMMM
|
Pridané:
24.5.2016 21:38
Ok.. berem nazor, tak skusim este doplnit.
To, ze pod linom funguje wine je super, ale ja som pisal o velkych firmach, ktore netvoria priamo pre linux (typicky Adobe, EA, Bethesda a podobne).
Ano, je pravda, napriklad prekvapenim je BITWIG ktory doslovne nahradza Ableton a to je uz co povedat. Coraz viac sa rozsiruje podpora, no stale to nie je tak velke ako na OSX ci WIN. Tato situacia moze kludne nastat aj pri lumiach za par rokov.
Tie normy, s tym mozem len a len suhlasit a davam velke plus za LibreOffice (nechcel som ho moc naznacit v mojom prispevku - prave pri tych statnych spravach)
VULKAN - nevedel som, ze je uz takto podporovany - len doplnim, ze budu ho vyuzivat aj konzoly dalsej generacie (minimalne nova konzola od Nintenda a Playstation). Cize ta pozicia M$ naozaj nie je tak ruzova, ako sa zda...
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
25.5.2016 2:36
Až keď som si kúpil MacBook zistil som ako sa dala každá pizzovina zohnať na linux zadarmo a hnet a bez problémov. Všetko tam šlo a šlo to hnet a tak ako som chcel. Na macu aby človek pre každú drobnosť len inštaloval nejaké doplnky tretích strán.
Doteraz som nezohnal normalne fungujúci program na OSX čo pripoji FTP ako disk (Fuse blbo uklada konce súborov).
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: fundrak
|
Pridané:
25.5.2016 13:18
OSX je linux
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: 543rfd
|
Pridané:
25.5.2016 13:31
nie je
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od reg.: Zapredaný
|
Pridané:
25.5.2016 18:04
Oba OS sú Unixového typu ale nieje to to isté. OSX má bash/python/ruby a určité veci sa tam dajú robiť rovnako ako na Linuxe ale rozhodne to nieje TO ISTÉ. Napr. na Macu mi chýba /proc, mnohé utility z linuxu na prácu s diskami/partíciami, archívmi, sieťou atď...
Napr taká primitívnosť ako zistiť presný model procesoru na Macu poriadne nejde, napíše len "i5" (inak je to: i5-5257U).
Čo sa týka hardvéru MacBook je hrozne super. A čo sa týka mojej občasnou nespokojnosti s OSX stále si môžem popri OSX nainštalovať nejakého Linuxa.
Paradoxne na jablčnom stroji ide Linux nainštalovať 10x lahšie ako na Widláckom. Fedora ide krásne bez problémov nabootovať na prvý pokus bez úprav. Na druhú stranu kým som nabootoval Ubuntu na Dell XPS 13 tak som tomu musel obetovať 2-3 hodiny života googlovania a špekulovania v UEFI...
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
25.5.2016 18:13
sysctl -n machdep.cpu.brand_string ;)
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: Imatersit
|
Pridané:
25.5.2016 20:08
XPS 13 sa predava s predinstalovanym UBUNTU, DELL ma nato repo staci si stihanut ich upravenu verziu. Kazdopadne Debian jessie(kernel/firmware s backports) rovnako aj CentOS natom sli uplne bez problemov par minut zakladne nastavenia.
|
|
Re: Zamyslenie - nazor
Od: skuuuuuus
|
Pridané:
25.5.2016 15:26
skus ForkLift, byva v akcii za 1,99Eur.
|
|
NEchceli by som
Od: Jozkooo333
|
Pridané:
24.5.2016 21:08
Nechcel by som robit na hotline a helpdeskovych poziciach...
JEdine ze uzivatelia maju data na sieti a imagovane stanice :D
kazde rano si prepisu stroj a hura :D
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
24.5.2016 21:30
tak zlaohy zalohy zalohy.. tak ako ten retardovany kreten krical developers.. tak ja kricim baackuppers..
priapdne windows 7 dat na SSD, ktory ma 10GB.. nebude mozne, aby stiahol aktualizacie.. 10GB je tak akurat na holoinstalaciu win10.. zvysok aplikacii by mohlo byt na D;/ alebo E:/ alebo F;/, chapeme sa...
|
|
Re: tamtung
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.5.2016 21:47
tvoje SSD sa ti nepodakuje, ked mu nechas len 10GB volneho miesta :) Zivotnost bude v mesiacoch, ak nie tyzdnoch...
|
|
Re: tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
24.5.2016 21:52
5 rokov tak fungujem, nonstop, nejaky intel to je.
hdd 2tb mi zopar sektorov uz odisli.. ssd fici nadalej
a to ho teda nesetrim :)
|
|
Re: tamtung
Od: zlata rybka
|
Pridané:
25.5.2016 8:06
presne, uz len zo zvedavosti neuvolnujem viac miesta. 3 roky mam na disku 2GB volneho miesta a predtym som uz disk pouzival asi dalsie 3 roky.
|
|
GWX control panel
Od: sarusian
|
Pridané:
24.5.2016 21:31
to isti :)
|
|
ako odstranit aby system neziadal instalaciu WIN 10
Od: win7pro
|
Pridané:
24.5.2016 21:52
Treba naist nainstalovany KB3035583, nasledne ho odinstalovat a zabranit auto update, resp. povolit nech sa pyta co chcete aktualizovat. Ked sa odinstaluje znova bude chciet stiahnut KB3035583 a vtedy ho treba skryt v update-och. Uz budete mat pokoj. V pripade ze neviete skuste si pohladat po nete, je kopec stranok ako sa to robi krok za krokom...
|
|
Re: ako odstranit aby system neziadal instalaciu WIN 10
Od: bludič
|
Pridané:
24.5.2016 22:07
Tu si na DSL.SK, tu sme také veci vedeli skôr, ako sme sa naučili chodiť ;)
Skús sa realizovať napr. na modrykonik.sk
|
|
Re: ako odstranit aby system neziadal instalaciu WIN 10
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
24.5.2016 22:55
Ty si pri pocitacoch novy, ze? Inak by si vedel, ze KB3035583 mozes skryvat kolko len chces, pri dalsom kolecku updatov bude odkryty a defaultne vybraty na instalaciu.
|
|
Aktualizácie & svchost.exe
Od: Peter456
|
Pridané:
24.5.2016 22:25
Vypol som aktualizácie a mám pokoj. K tomu ešte jedna poznámka. Ak máte pocit, že váš počítač je pomalý, odporúčam skontrolovať spustené procesy a služby. Mám 4 PC s rôznymi verziami Windowsu a na všetkých mi po spustení pc nabehlo viacero procesov svchost.exe. Jeden z nich mi zamestnával procesor podľa výkonu samotného procesoru od 13 až po 100%, prípadne mi zapĺňal ramku až na full. Po zrušení procesu sa tento spustil opätovne pri ďalšom zapnutí PC. Bol to konkrétne proces k službe Windows Update - wuauserv (C:\Windows\system32\svchost.exe -k netsvcs). Vypnutie aktualizácií nepomohlo, bolo potrebné zakázať/vypnúť samotnú službu. Odvtedy mám pokoj s nezmyselným vyťažovaním procesoru / pamäte aj s otravnými aktualizáciami na windows 10.
|
|
Re: Aktualizácie & svchost.exe
Od: Asdf3
|
Pridané:
24.5.2016 23:03
Diky. Mam s tym problem veru aj ja na Win7 Home, skusim to.
|
|
Re: Aktualizácie & svchost.exe
Od: trololoman
|
Pridané:
25.5.2016 0:25
To s tym vytazovanim cpu wuauserv je bug, a pokial si dobre pamatam je na to aj nejaka aktualizacia, tiez som to riesil, musel som ju stiahnut a rucne nainstalovat, ale ze ktora to si uz veru nepamatam.
|
|
Re: Aktualizácie & svchost.exe
Od: Boh1
|
Pridané:
25.5.2016 23:48
Tá aktualizácia sa volá W10
|
|
Re: Aktualizácie & svchost.exe
Od: zigfrid
|
Pridané:
25.5.2016 7:10
jj mne to robi tiez ale ked ukoncim proces tak mi obcas zacne trhat video mrznut vse a vytrati sa win7 thema a prejde sa do xp themy... jd nejaky sposob ako zistit co konkretne robi ten svchost?
|
|
Re: Aktualizácie & svchost.exe
Od: Peter456
|
Pridané:
25.5.2016 16:47
http://dopice.sk/h20
|
|
toto ste mali urobiť už v 29. júla 2015
Od: Neviem-
|
Pridané:
24.5.2016 22:41
sudo apt-get remove Windows
|
|
Re: toto ste mali urobiť už v 29. júla 2015
Od: mr. spuck
|
Pridané:
24.5.2016 23:24
Reading package lists... Done
Building dependency tree
Reading state information... Done
E: Unable to locate package Windows
|
|
Re: toto ste mali urobiť už 29. júla 2015
Od: Neviem-
|
Pridané:
25.5.2016 0:32
http://dopice.sk/hwM
|
|
Re: toto ste mali urobiť už 29. júla 2015
Od: Huanggg
|
Pridané:
25.5.2016 4:51
Radsej bych pouzil "purge", nech tam urcite nic neostane :p
|
|
posledna zachrana
Od: kunilingus
|
Pridané:
24.5.2016 22:41
na jednom z mojich PC v praci sa vcera sam nainstaloval W10. Pri prvom spusteni chcel suhlas s licenc. podmienkami => Nesuhlasim => naspat sa nainstaloval W7 so vsetkymi nastaveniami asi za 5 minut. Takze iba tolko, ak sa vam to stane, je toto asi posledny jednoduchy krok spat.
|
|
Re: posledna zachrana
Od: Huanggg
|
Pridané:
25.5.2016 4:55
Super a stratis iba pol dna instalovanim a zbytocnym prepisovanim disku a hlavne ak mas ssd tak miliarda malych suborov ktore win 10 obsahuje da ssd pekne zabrat...radsej konzervativne ostanem pri xp dokial nevymyslia definitivny sposob ako ho znefunkcnit a potom prejdem na linux
|
|
Re: posledna zachrana
Od: party
|
Pridané:
25.5.2016 9:32
vista to istí
|
|
Re: posledna zachrana
Od: Effe
|
Pridané:
26.5.2016 7:48
Už som videl hada cúvať a koňa grcať, ale že si mal za 5 minút PC v pôvodnom stave, tak to neuverím ani omylom.
|
|
treba povyhadzovat bordel
Od: mucha12
|
Pridané:
24.5.2016 22:45
W7/8 -> Aegis voat
W10 -> getblackbird.net
|
|
Re: treba povyhadzovat bordel
Od: uzivatel 01
|
Pridané:
25.5.2016 6:40
W7/8 -> Aegis voat
toto radil aj Pjetro na pc.sk,, skusil som ALE !!!
zblblo my aktualizovanie pc. !!!! (win 7 64 bit)
skusal som -fix it. (ms) ,aj ine programy (rozne all in one),aj registre ,aj WindowsUpdateAgent ,aj WindowsUpdateDiagnostic.diagcab
a furt to pisalo error ,najnovsie sa aktualizacie akoze stahuju ( v kuse bezi ,,lista -zeleny pas ze sa stahuje ale nic) a nejdu instaloivat MSU subory
dokonca pisu na stranke:
http://dopice.sk/hwQ
ze moze sposobit tieto problemy ..
som v koncoch, neviem co dalej, skusal som aj najist nejaky soft aby som si kbcka instaloval manualne, ale nic..., vie niekto nejaky sposob /oprava hocico..?
pozeral som aj toto ,ale nic...
http://dopice.sk/hwP
http://dopice.sk/hwO/
http://dopice.sk/hwN
teda prosim nejakeho high-end uzivatela ,nech skusi odpovedat..
dakujem
|
|
Re: treba povyhadzovat bordel
Od: náhodný okoloidúci
|
Pridané:
25.5.2016 7:49
Síce sa v tom ani trocha nevyznám, ale podla mňa je treba nainštalovať všetko, čo ten skript odinštaloval. Teda všetky kb a možno aj opraviť registre ručne, ak na to nie je niečo od Microsoftu, čo pochybujem, ale možno to vedia vytvoriť.
Ďalej msu idú rozbaliť a inštalovať cez wusa(alebo minimálne pozrieť čo robia). Ak to nejde a tie stiahnuté sú odblokované cez vlastnosti(štandartne chráni počítač) a aj napriek tomu to nejde, treba pozrieť do error logov. Čo nepôjde, treba riešiť chybu za chybou.
Keďže ten skript narobil dosť veľkú paseku, bude to veľa ručnej práce a zisťovania, ktorá nemusí viesť k cieľu bez pomoci.
|
|
Re: treba povyhadzovat bordel
Od: uzivatel 01
|
Pridané:
25.5.2016 8:43
wusa -ako som pisal -len pracuje a pracuje (zelena vlna) nic z toho ,proste nejdu instalovat..
error logov -nic zaujimave som nenasiel...
ked spustim MSU ,ci nieco ine pise presne:
hladaju sa aktualizacie v tomto pocitaci + zelena vlna podtym
ibaze -toto je nekonecna casova smicka -nechal som to aj niekolko hodin a nic sa nestalo...
hmmm ,keby sa nejako natvrdo dali tie msu subory (aj som ich rozbalil ,ale dalej neviem co s tym..
|
|
automat.aktualisieren
Od: LytaRyta
|
Pridané:
24.5.2016 23:29
Vypol som úplne aktualizácie, aj vůbec všechno, úplne všetko, a mám svatý pokoj.
|
|
Re: automat.aktualisieren
Od: tamtung
|
Pridané:
25.5.2016 7:14
aj ja
|
|
Re: automat.aktualisieren
Od: ssdsss
|
Pridané:
25.5.2016 8:16
ja som pre istotu vypol aj svetlo :-)
|
|
Re: automat.aktualisieren
Od: 876uhj
|
Pridané:
25.5.2016 9:27
a zamkol si?
|
|
Re: automat.aktualisieren
Od: party
|
Pridané:
25.5.2016 9:34
zamkol a zabetónoval
|
|
Warning
Od: Huanggg
|
Pridané:
25.5.2016 4:58
vas pocitac moze byt potencialne ohrozeny nevyziadanou instalaciou w10, vypnite prosim automaticke updaty
|
|
moznost
Od: pxd
|
Pridané:
25.5.2016 6:49
Jednou z moznosti je mat v pc nainstalovany Acronis True Image alebo podobny soft a ked MS nieco (hocico) posere,tak obnovu particie C mate za 5-20 min v zavislosti od velkostosti C a rychlosti procaku,respektive,ak sa v Acronise automaticky roby napr kazdu hodinu iba prirastkova zaloha,tak obnova C (odstranenie akehokolvek probľemu,teda aj nechceneho ale nuteneho upgrade) je do 15 sekund....ale mozno ze sikovni programatori napisu niejaku fičuru na potlacenie aitomatickeho upgrade
|
|
windows 10
Od: echt
|
Pridané:
25.5.2016 7:15
Ja som ten boj vzdal, nainstaloval som Windows 10 a zatial som spokojny. Uz je celkom dobre odladeny, to nie ako pred pol rokom ked este vselico blblo. Nevidim dovod na neho neprejst.
|
|
Re: windows 10
Od: bssss
|
Pridané:
25.5.2016 7:54
Dovody sa este dozvies v najblizsej dobe, ked uvidis prve varky bsod, zamrzania, zahadnych bugov a nekompatibilit;) budes si pripadat ako na linuxe:D
|
|
Re: windows 10
Od: Lajci
|
Pridané:
25.5.2016 7:59
Skus na nom pustat NX9 a ci budi vsetky moduly funkcne
|
|
Re: windows 10
Od: Boh1
|
Pridané:
25.5.2016 23:57
Tak na fejsbúk to stačí
|
|
Prečo taký hate na W10
Od: MilDro
|
Pridané:
25.5.2016 8:08
Nechápem ľudí čo nadávajú na upgrade na W10. Ja, odkedy bola možnosť prejsť na W10 som tak urobil úplne všade. A to som vinsider programe úplne od zaciatku. Celú firmu máme premigrocanu na W10 a to je cca 100pc A úplne bez problémov. Asi bude pravda, že kazda si myslí že je administrátor a tak to potom aj vyzera, že obviňuje W10 miesto, aby sa pozrel na seba sebakriticky a hladal príčinu problémov tam.
|
|
Re: Prečo taký hate na W10
Od: tamtung
|
Pridané:
25.5.2016 8:51
ja ficim 5 rokov na win7 (lefalny OEM) a nemam potrebu menit, lebo funguje. povedz mi na to nieco sebakritik.
|
|
Re: Prečo taký hate na W10
Od: ...
|
Pridané:
25.5.2016 9:20
Povedz to vyrobcovi SW, kde licencia stoji 10k a viac, kde ma vykricnikom informaciu: neodporucame upgrade na W10 z dovodu nekompatibility. V pripade upgradu vam pada zaruka a support sa nevztahuje na riesenie problemov s W10 ty "administrator".
Pri funkcnej W7 nie je absolutne ziaden logicky dovod migrovat, takze nechapem ludi, co maju furt potrebu ukazovat svoju blbost a este ju obhajovat, ze ostatni este nemaju v hlave prievan a nerobia to, co oni.
|
|
Re: Prečo taký hate na W10
Od: sensei-san
|
Pridané:
25.5.2016 9:33
No hej, ale chodíš nejak čudne naširoko.
|
|
Re: Prečo taký hate na W10
Od: 78569822365
|
Pridané:
25.5.2016 18:15
Problém je ten, že na Windows 10 neexistujú kvalitné ovládače na množstvo drahého staršieho (aj novšieho) hardvéru. Preto by mal MS férovo ponúkať možnosť nikdy neinštalovať Windows 10, pre zákazníkov, ktorý oň nemajú záujem a po jednom kliku zákazníka už nikdy viac Windows 10 na danom PC neponúkať. Nie je to len problémom výrobcov hardvéru ale aj nekvalitnej detekcie ovládačov samotným systémom Windows.
|
|
Hmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
25.5.2016 8:24
Mam W10 tak mam pokoj.
|
|
Re: Hmmmmm
Od: 78569822365
|
Pridané:
25.5.2016 18:17
Pokoj mám aj ja, len mi po upgrade ostal na polici jeden skener navyše.
|
|
Bez upozornenia
Od: NooN
|
Pridané:
25.5.2016 8:28
Tak u známeho v casti kde sa meni cas upgradu nebola ziadna moznost na zrusenie.... Jedina moznost odinstalovat aktualizaciu sposobujucu upgrade.
|
|
hej hej
Od: BigF
|
Pridané:
25.5.2016 8:41
skusali to na mna... nic sa nedialo a zrazu sa mi pc vypol a spustila aktualizacia W10. Okamzity tvrdy reset jej to hned vyhodil z ramky... odvtedy uz finty neskusa
|
|
Re: hej hej
Od: zlata rybka
|
Pridané:
25.5.2016 10:02
:D toto je brutalny postup...
|
|
https://www.grc.com/never10.htm
Od: hdfhdfhdfh;p;p
|
Pridané:
25.5.2016 8:44
https://www.grc.com/never10.htm
|
|
W7 nove XP
Od: Cpx
|
Pridané:
25.5.2016 10:21
Akoze kedy MS v tom ich debilnom vedeni ze DOBRY system nikto nechce menit? XP a teraz W7. Zrobia nepodarok co spehuje a aktualizaciami dodrbe aj posledny system co este ako tak fungoval. Ja len dufam ze ta hromadna zaloba uspeje a MS dostane od EU taku pokutu ze bude sa dat za nu vybudovat nova stena s tureckom a obstaviat cele stredozemne more.
|
|
Re: W7 nove XP
Od: fundrak
|
Pridané:
25.5.2016 13:24
win 8.1 nefunguje?
|
|
Re: W7 nove XP
Od: 78569822365
|
Pridané:
25.5.2016 18:19
Nemyslím si, že nejaká žaloba uspeje. Je to ich systém a všetko majú ošetrené malými písmenkami a zmluvami, ktoré robia fakt dobrí právnici. A pokuta by bola tiež dvojsečná zbraň, pretože si ju vedia veľmi jednoducho vrátiť v cenách sw vrátiť späť.
|
|
dalsia...
Od: zuzana64
|
Pridané:
31.5.2016 9:49
tak som dalsia v poradi ktorej sa to stalo, W10 sa mi bez suhlasu nainstaloval, vcera som musela vypnut PC aby sa trochu rozchodil, prisla som o nervy a pol dna, dnes mi nejde spustit PC vobec - najskor modra obrazovka potom obvykle prostredie. ale zmrznute vsetko, nemozem vobec pracovat, volam servis a pytam sa - ako je toto vsetko vobec mozne, nutia nas kupovat progamy, ochranne programy a vsetko je k comu, ked to takto niekto zneuziva - nazvite to - kde je smiesna ochrana osobnych udajov a zakony - som velmi nahnevana, nie som odbornik na PC, povazujem to za obrovsku drzost, podvod a stratu dovery vsetkych pouzivatelov Windows - dnes toto - zajtra co ? co vy na to vazeny ESET a ostatni...
|