|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
neslychane
Od: karolkooooo
|
Pridané:
23.5.2016 8:25
A co cakali? Ved to bol prepadak od prveho dna :(
|
|
Re: neslychane
Od: swaglord
|
Pridané:
23.5.2016 8:29
to bola vacsina systemov,lenze na kazdom novom systeme sa pracovalo aby bol viditelny postup. Windows Phone bol odzaciatku pozadu a cas medzi dolezitymi zmenami bol prilis dlhy,nehovoriac o nekompatibilitach a rozdieloch medzi WinPhone 7,7.5,8 a podobne. Velka skoda,poznam vela ludi ktory su s nim velmi spokojny a napriklad nechcu ani iOS ani Android
|
|
Re: neslychane
Od: ssia
|
Pridané:
23.5.2016 8:52
aj moja babka ma tlacitkovy mobil, je s nim spokojna a nechce prejst na nic ine :-)
|
|
Re: neslychane
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
23.5.2016 9:17
Koment hodny adolescenta. Co uz.
|
|
Re: ovládnutie jedného zariadenia = ovládnutie všetkých zariadení
Od: IT stado
|
Pridané:
23.5.2016 11:24
V prírode platí, že stádo je zárukou bezpečia. Lebo predátor nemôže zožrať celé stádo, padne max 1-2 kusy zo stáda.
Vo svete IT to neplatí. Čim väčšie stádo tým viac obetí, ovládnutie jedného zariadenia = ovládnutie všetkých zariadení.
|
|
Re: ovládnutie jedného zariadenia = ovládnutie všetkých zariadení
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
23.5.2016 17:18
Akurát že predátor má istotu, že jeho kus nie je virtuálny.
|
|
Re: neslychane
Od: Samael
|
Pridané:
23.5.2016 9:25
A ja mám tiež tlačítkový mobil a tiež som s ním spokojný a tiež nechcem nič iné...
|
|
Re: neslychane
Od: ssia
|
Pridané:
23.5.2016 10:40
ano, babi. uz som im pisal ze si spokojna.
|
|
Re: neslychane
Od: go babi go
|
Pridané:
23.5.2016 11:31
Ak to nemá tlačítka tak to nieje mobil, ale PDA-čko.
|
|
Re: neslychane
Od reg.: jamomatrix
|
Pridané:
23.5.2016 13:33
LOL...
|
|
Re: neslychane
Od: 5eter
|
Pridané:
23.5.2016 10:04
Ja partim medzi nich a popravde, neviem, co si kupim, az mi Lumia 930 dosluzi. iPhone drahy a Android vazne nemam rad.
|
|
Re: neslychane
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
23.5.2016 10:12
podobne, ja mam este stale 920
|
|
Re: neslychane
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
23.5.2016 10:55
Tiež 920, snáď ešte vydrží a ostáva mi len iPhone 5 alebo iPhone 7 ak príde s niečim zaujímavým.
|
|
Re: neslychane
Od: Reikii
|
Pridané:
23.5.2016 11:03
Ja som bohužiaľ moju Lumiu 920 už musel vymeniť. Batéria už skoro nevydržala ani pol dňa a ak som volal cez Skype hodinu tak sa za tú hodinu vybila zo 100% na 10%. Nehovoriac o tom, že mobil bol skoro horúci ako platňa na peci.
Inak som bol s WP veľmi spokojný no bohužiaľ niektoré app ktoré som potreboval tam vôbec nepridali za tie vyše 2 roky čo som ho mal.
Teraz som prešiel na Huawei Mate 8 a zatiaľ som veľmi spokojný aj keď mi chýba plocha z WP a word flow. Swype je ok ale word flow fungoval lepšie.
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 11:05
přesně, blbci na Android nepatří, jinak se ani nazvat člověka, co nemá rád z nějakého důvodu Android :)
Android má vše:
1) můžeš mít telefon bez Googlu (naprostá svoboda, můžeš mít na mobilu jen čistý open source)
2) jakýkoliv parametry
3) milióny aplikací
4) Android je sám sobě konkurencí
5) otevřenost
jen idiot si koupí WP, nebo iOS
|
|
Re: neslychane
Od: ...
|
Pridané:
23.5.2016 12:10
Ty si bud tupec alebo zamestnanec googlu
|
|
Re: neslychane
Od: Corvum Nigrum
|
Pridané:
23.5.2016 13:07
Myslím že to bude možnosť číslo jedna. Hoc som odporca iOS nepatrí mi súdiť ľudí podľa toho čo používajú...každému vyhovuje niečo iné
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 13:28
čistý Android považuji za zkryplený mobilní systém Google iDi*ty, přesto stále to nejlepší na trhu :)
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 13:29
oprava: zkriplený :)
|
|
Re: neslychane
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
23.5.2016 12:17
Pravdu mas. Len nemyl si uzivatela telefonu so systemovym programatorom alebo aspon adminom, ktory vie, co robit so zdrojovym kodom.
Tvojim pristupom si clovek po kupe alebo aj pred musi pozriet podporovane stabilne FW/ROMky, otestovat, ci mu vsetko ide, ako ma a dufat, ze sa mu telefon nespomali a nebude sekat. To vsetko riesi kazdy uzivatel najradsej, ked si kupuje telefon. Tak ako kazdy uzivatel Linuxu si moze spravit hocico, lebo sa nauci Cko ci ine vyssie prog. jazyky + programovanie pre Linux a to vsetko preto, aby si za stolom projektoveho manazera mohol povedat, ze linux je super a ja v nom viem spravit hocico.
Tak svet nefunguje, inak by iOS nemohol mat taky podiel, aky ma. Tak, ako ty nevies, ake plodiny sa kedy a kde pestuju, tak agronom nemusi vediet, co su custom ROMky.
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 13:27
tupí a podřadní lidé na výběr nemají, chytřejší mají svobodu, tak by to mělo být, tak to je :)
|
|
Re: neslychane
Od: isteže
|
Pridané:
24.5.2016 10:13
Tupá je tvoja matka čo mi dnes rano kurila fujaša za stravný lístok ty geňo
|
|
Re: neslychane
Od: 5eter
|
Pridané:
23.5.2016 12:43
No ako sudis povahu cloveka podla toho, aky telefon ma, tak jediny idiot si tu akurat tak ty.
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 13:24
no je to stejné, jako by si nějaká skupina lidí nosila v kapse klíče a druhá h*vna jen tak pro zábavu, tak ti s h*vny budou pro mě prostě tupci :)
|
|
Re: neslychane
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
23.5.2016 13:37
musis byt smutny clovek, velmi smutny...
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 17:03
šťastný se spoustou peněz :)
|
|
Re: neslychane
Od: poldinko
|
Pridané:
23.5.2016 17:36
ak tie hovna otvoria viac dveri, rychlejsie a lahsie a zaroven sa daju prisposobit potrebam uzivatela tak budu lepsie ako kluce
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 19:22
tak přesně uvažují iPhone/Windows Phone uživatelé
tak nám všem vysvětli, jak může takové např. čerstvé psí h*vínko jednoduššeji a rychleji otevřít více dveří než třeba universální klíč? :)
|
|
Re: neslychane
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
23.5.2016 19:37
Postup měření:
Přes okno hoď v noci jednomu sousedu do pokoje čerstvé psí h*vínko a jinýmu třeba universální klíč.
|
|
Re: neslychane
Od: jenja
|
Pridané:
24.5.2016 7:33
Co když okno bude zavřené (což většinou je)? To uživatelé iPhone/Windows nenapadlo? To chápu :)
|
|
Re: neslíchane
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
24.5.2016 8:31
V takovém případě pro účely měření postačuje i umístení přímo na ploše.
|
|
Re: neslychane
Od: sonavabic
|
Pridané:
24.5.2016 15:20
Ja mam L925 a stacilo, ked MS kasle na ich mobilny OS, kaslem ja na nich. Zatial je horuci kandidat iPhone SE.
|
|
iPhone
Od: hovado
|
Pridané:
23.5.2016 8:30
som presiel :p
|
|
Re: iPhone
Od: lololol
|
Pridané:
23.5.2016 11:39
a si aj vegan? ak nie, tak chod http://dopice.sk/NightElf
|
|
za dekadu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.5.2016 8:32
Za dekadu sa bude spominat: to bolo casy ked sa krystalizoval trh s OS mobilnych divajsov a ostanu dva: Android (90%) a iOS (10%)... asi ako pred dvoma dekadami krystalizacia vyrobcov x86 CPU (bol ich vyse tucet) tiez ostali iba dvaja (Intel a AMD). Alebo GPU, alebo HDD (pri HDD su ale sily vyrovnane, nie 90/10). Tiez sa vykrystalizuje pocet vyrobcov ARM CPU.
|
|
Re: za dekadu
Od: TMac
|
Pridané:
23.5.2016 9:22
Podiel 90/10 neznamena ze niesu sily vyrovnane. Nedaju sa porovnavat spickove iPhone telefony z Apple ekosystemom s nejakymi lacnymi 150€ android telefonmi, kedze android pokryva podstatne sirsie spektrum kategorii telefonov.
|
|
Re: za dekadu
Od: dadawda
|
Pridané:
23.5.2016 11:28
zaujmalo by ma preco si stale mnoho postkomunistickych ludi mysli ze cena suvisi s kvalitou
|
|
Re: za dekadu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
23.5.2016 11:39
Kolko je budget na odpoved?
|
|
Re: za dekadu
Od: Corvum Nigrum
|
Pridané:
23.5.2016 13:10
0,89€
|
|
Re: za dekadu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
23.5.2016 13:19
hmmm.
|
|
windows
Od: party lev
|
Pridané:
23.5.2016 8:32
zaujimave ze si to ludia vsimli len pri Windows Phone ale pri Windows 10 im to este nedochadza.
|
|
Re: windows
Od: in2desire
|
Pridané:
23.5.2016 8:38
v tomto mas pravdu, namiesto toho, aby sa veci zlepsovali ich "zrazu" zacnu zmienat. alebo stracat ako v pripade tlacitka START :)
|
|
Re: windows
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
23.5.2016 8:46
Neboj, všetko bude :)
Ako už niekto spomínal, MS je dinosaurus, ktorý v dnešnom modernom a dynamickom svete nemá čo hľadať.
Je to síce moloch a zatiaľ má 90% trhu desktopov, ale keď nezmenia veľa zásadných vecí, padnú na hubu rovnako ako so smartfónmi. Žijú zotrvačnosťou a myslia si, že ľudia budú kupovať len preto, že MS, ale tie časy sa už končia.
|
|
Re: windows
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
23.5.2016 9:15
Možno práve preto ani nehľadá a posilňovanie aj tak strašného jaštera tiež mierne reduntantné
|
|
Re: windows
Od: fundrak
|
Pridané:
23.5.2016 9:55
Tak kolko percent ludi ma telefon starsi ako 5 rokov a kolko percent ludi ma desktop starsi ako 5 rokov? (t.j. Sandy Bridge a starsi)... chcem tym len povedat tolko, ze trh so smartfonami je dynamickejsi.
taktiez v desktope ma MS cely ekosystem zavisly na nom, na windows phone nie su takmer ziadne aplikacie.
|
|
Re: windows
Od: mattti
|
Pridané:
23.5.2016 12:39
Microsoft nie je len windows resp. windows phone, aj keď je to nevyhnutnou súčasťou ich portfólia. Microsoft to je aj .NET, Visual studio, C#, Sql Server. Bol by som opatrný pri vynášaní prvoplánových súdov.
|
|
Re: windows
Od: 5eter
|
Pridané:
23.5.2016 12:46
Uz roky pocuvame od takychto fundovanych jasnovidcov, ako MS skrachuje, ako ludia prejdu na nieco ine a ine znosky blbosti, a Microsoftu zatial rastie volny cash na uctoch a bohatne cim dalej, tym viac :)
|
|
Re: windows
Od: milan.ko
|
Pridané:
23.5.2016 14:21
Najviac im tusim zaraba Office a Azure, ktore si nespomenul.
|
|
Re: windows
Od: _xxx
|
Pridané:
23.5.2016 15:25
ak patri exchange medzi office, tak uplne suhlasim.
|
|
Re: windows
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.5.2016 10:49
Ziadny Windows Phone uz davno neexistuje
|
|
Re: windows
Od: jenja
|
Pridané:
23.5.2016 11:07
ano, už existuje jen Microsoft srač*ka pro mobily, ale to je od začátku, prodeje to potvrzují
|
|
Re: windows
Od: 5eter
|
Pridané:
23.5.2016 12:46
Tak to zas nie. Drviva vacsina Lumii stale beza na WP, nie na W10M.
|
|
Kravina
Od: Aleš
|
Pridané:
23.5.2016 8:45
Tohle vypadá že počítají procenta jen z prodejů, zrovna u MS vydrží telefony relativně dlouho - netřeba pořád měnit jako Android
|
|
ssasa
Od: daijdsoi
|
Pridané:
23.5.2016 9:07
no 10% ios lenze jediny vyrobca ktory ma legislativne dovolene predavat tento softwer je predsa jediny vyrobca apple. Takze takeho podiely nedavaju vyznam. Treba porovnat samotne telefony nie OS.
|
|
Ochudobňovanie
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
23.5.2016 9:11
Kto by si kúpil mobil kde sú aplikácie oproti zbytku ochudobnené a časom miznú?
|
|
Re: Ochudobňovanie
Od: Aleš
|
Pridané:
23.5.2016 9:19
Co vám zmizelo?
|
|
Re: Ochudobňovanie
Od reg.: cca01
|
Pridané:
23.5.2016 9:31
Z podpory aplikácií napr. Here maps
|
|
Re: Ochudobňovanie
Od: Peterbuk
|
Pridané:
23.5.2016 22:46
Here maps sice pre win 10 nie je konci buduci mesiac. Ale mrkvosoft vydal novu apku mapy. Ta vyuziva podklady od here a co sa tyka navigacie je to ovela lepsie urobena apka. Cize ja urcite neplacem za here.
|
|
Re: Ochudobňovanie
Od: lololol
|
Pridané:
23.5.2016 11:41
ukoncenie podpory GoPro
|
|
Re: Ochudobňovanie
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
23.5.2016 9:28
napr pri WP ti staci telefon za polovicu a mas rovnaku plynulost systemu, mam uz 3 a pol roka Lumiu 920, stale slape, baterka drzi takmer ako nova...
avsak s tymi applikaciami musim uznat ze chybaju, alebo im dlhsie trva kym ich vytvoria (waze uz dlho neupdatovana, a pod)
az mi 920 dosluzi, budem silno uvazovat ci neprejdem do androidu...
|
|
Re: Ochudobňovanie
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
23.5.2016 15:19
Moja Lumia je pokazena od novoti, padla mi, odvtedy jej to preskakuje jak zenskej v prechode... Ale zvykli sme si, uz tri roky v júni to budú. Ale tak nic netrva večne, uvidíme čo si kupim ďalšie...
|
|
aksjdkddn
Od: gertrudo
|
Pridané:
23.5.2016 9:21
Bohuzial, asi odidem aj ja.
Aj v podstate iba kvoli edge prehliadaci. Stve ma jeho pomalost a nemoznost priblizit stranku skor ako sa nacitaju vsetky reklamy. Teda ide to, ale ked niekam kliknem tak ten blby prehliadac to sice zaregistruje, ale stlaci to az ked sa stranka plne nacita a zvycajne sa stranka kvoli reklame trochu posunie a klikne na inu clanok ako som chcel.
Jedine dsl.sk funguje dobre:).
|
|
Re: aksjdkddn
Od: vwv
|
Pridané:
23.5.2016 9:50
Prečo si nenainstaluješ iný browser? :)
|
|
Re: aksjdkddn
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.5.2016 10:50
lebo sa to sice da, ale neda sa nastavit iny na system default... t.j. odkazy ti stale otvara v edge....
|
|
Re: aksjdkddn
Od: Menonedam
|
Pridané:
24.5.2016 13:57
CO ? :D :D :D
Fakt, prestante nieco hovorit o Windowse ak ho nepouzivate.
|
|
Re: aksjdkddn
Od: roman1362
|
Pridané:
29.6.2016 15:46
ako zmenim default prehliadac?
|
|
Re: aksjdkddn
Od: fundrak
|
Pridané:
23.5.2016 9:55
stlac X aby sa prestala nacitavat stranka
|
|
Surface
Od: TMac
|
Pridané:
23.5.2016 9:31
Zaujimalo by ma ako su na tom v predaji tablety z Windows, predpokladam ze tiez mizerne Lebo Microsoft len pre tzv. kompatibilitu z tabletom a telefonom sprznil kompletne uzivatelske rozhranie windowsu na mizernu stvorcovu hranatu grafiku. Teraz po naistalovani windowsu 10 je to este horsie. Nechapem ako jedna firma z takym mnozstvom programatorov nedokaze za poslednych niekolko rokov zosuladit uzivatelske rozhranie tak, aby posobilo jednym ucelenym a prijenym dojmom. Horsie je, ze uz to prebera napr. aj adobe a ten nechutny hranaty design pouziva aj vo svojich aplikaciach a to dokonca aj pre apple osx co uz je teda naozaj zle.
|
|
Re: Surface
Od: 532fds
|
Pridané:
23.5.2016 10:18
Pretoze jednotny dojem na vsetkych platformach je blbost. Kazda platforma ma ine zameranie, inych pouzivatelov a teda aj ine poziadavky. Zjednotenie je blbost lebo vo vyslednom kompromise vsade nieco nefunguje. A user je tak nasrany na vsetkych platformach a non-stop.
|
|
odveci to bolo od zaciatku
Od: prvymobil
|
Pridané:
23.5.2016 9:52
ked vysli lumie bol to cas kedy moja mama chcela novy mobil. od kedy pamatam sme vzdy mali nokie tak preco menit tradiciu. ale po tom ako som videl ten system nikdy viac. bola to najvyssia trieda lumie a OS nedokazal ani ulozit cislo ktore ti volalo. seriozne sa nedal ulozit neprijaty hovor. nedal sa kopirovat text skoro nikde. appky neboli ziadne. displej bol pekny ale na tu cenu to malo otrasny fotak a cele to je z plastu. od vtedy ma cela rodina iFony a iPady a Mac pocitace a su spokojny. to iste bolo ked moj brat dostal nejaky prestigio tablet. nikdy ho nepouzival.. ma 8 rokov.. radsej si vzal iPad.. nechcem propagovat. to su skusenosti
|
|
Re: odveci to bolo od zaciatku
Od: TMac
|
Pridané:
23.5.2016 10:22
Presne tak "apple ekosystem" je na nezaplatenie.
|
|
Re: odveci to bolo od zaciatku
Od: abcdefgh
|
Pridané:
23.5.2016 12:03
Ano na nezaplatenie.... kým ho zaplatíš, tak aj umrieš :D čo je to tam predražené :D
|
|
Re: odveci to bolo od zaciatku
Od: minimalna
|
Pridané:
23.5.2016 12:31
nie kazdy na to ma.. ale ked na to mas tak preco nie. pouzivam mobil denne tolko krat, ze sa mi oplati do toho investovat. niekto kupuje veci nie kvoli cene, ale preto, ze mu vyhovuju. MS v tom spravil neskutocny bordel.. hlavne fakt, ze si kupis lumiu rady 900 a o pol roka je tu novy model s novym OS a ty nemas sancu ho dostat. to je odveci
|
|
sales nebudet
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.5.2016 11:37
suhlasim ze barjake tupelo, co vie ledva odomknut lockscreen, a telefon pouziva tak na fotenie zradla a svojej rite na instagram, bude s ios spokojne a bude sa mu to dobre pouzivat.
otazka je ci je to dobre aj pre niekoho ineho ako pre apple?
svet sa ruti do zahuby. crocsy na nohy a iphony do ruk a netreba zavity.
idiocracy
|
|
Re: sales nebudet
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
23.5.2016 11:43
OW! My balls!
|
|
Re: sales nebudet
Od: _xxx
|
Pridané:
23.5.2016 15:26
takze tvoj rant je namiereny proti jednoduchosti?
|
|
Re: sales nebudet
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
23.5.2016 15:50
niektori ludia si radi komplikuju zivot ;) asi sa potom citia dolezitejsi a mudrejsi alebo co
|
|
Re: sales nebudet
Od: JazzyJoe
|
Pridané:
23.5.2016 20:03
Na kroksy mi nesiahaj, nosim ich od marca po oktober, bol som v nich aj na Jungfraujochu. A s windows phone v ruke 10 :)
|
|
To je zase hate članok proti WP.
Od reg.: anti66666
|
Pridané:
23.5.2016 20:27
Redakcia čo tak članok ,že ESET vydal nástroj pro dešifrování ransomware TeslaCrypt ?
|
|
Re: To je zase hate članok proti WP.
Od: 'PPQ'
|
Pridané:
23.5.2016 21:52
tak si ho vezmi domov!
|
|
namamamaam
Od: gorobielypes
|
Pridané:
24.5.2016 6:28
ja mam windows mobile a cela rodina tiez a sme spokojni..obcas sa nainstaluje nejaky nestastny update obehnem rodinu nastavi aspon sa vidime obcas ale inac ok..stabilita...a android nam nechyba nikomu tiez je to pekny bordel
|