|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iny OS
Od: Grigorij
|
Pridané:
29.4.2016 9:29
zrejme je cas poobhliadnut sa po inom OS....lebo tato drzost od MS uz prekracuje niektore citlive medze.
|
|
Re: iny OS
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.4.2016 9:35
bohuzial so zmenou systemu to nieje jednoduche prave kvoli driverom, co je sposobene aj preto ze vyrobcovania nemaju moc zaujem podporovat linux...
|
|
Re: iny OS
Od: vajko
|
Pridané:
29.4.2016 9:55
nemyslím si, že je problém v ovládačoch. Skôr vidím problém v nedostatku aplikácii, najmä pre firemné prostredie.
|
|
Re: iny OS
Od: deja_vu
|
Pridané:
29.4.2016 10:08
office balicek? :D drviva vacsina ludi ho nevyuziva ani na 10%
koder si casto rovno vyberie linux a zostava kolko? 5-10% zamestnancov, ktori potrebuju win koli podpore SW?
|
|
Re: iny OS
Od: Cicinaa
|
Pridané:
29.4.2016 10:11
A co hry? Na plejku to proste neni ono
|
|
Re: iny OS
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.4.2016 10:15
clovek aby teraz rychlo dohral vsetky kupene hry na steame ktore nie su preportovane na linux kym mi to nenainstaluje 10
|
|
Re: iny OS
Od: xcsxsxs
|
Pridané:
29.4.2016 10:18
na hry si pories playstation a mas v pici co mas za os na kompe .. staci pouzit mozog
|
|
Re: iny OS
Od: IDWTLOTPA
|
Pridané:
29.4.2016 11:10
inteligentný štajger totok, choď si cucať palec alebo páčku od PS ovládača
|
|
Re: iny OS
Od: ___
|
Pridané:
29.4.2016 13:54
http://upload.emefka.sk/posts/62/37/56237.jpg?1
|
|
Plejstejšn
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.4.2016 17:47
Áno, Plejstejšn je na hry, ale to ešte neznamená, že kto sa chce hrať, mal by kupovať Plejstejšn.
|
|
Re: iny OS
Od: 66846165841465
|
Pridané:
30.4.2016 2:23
Ale nie. Problém je v korupcii.
|
|
Re: iny OS
Od: lolekov brat
|
Pridané:
29.4.2016 10:02
Okrem jednej TV karty som sa este nestertol s HW ktoremu by pod linuxom chybal driver, nic som neinstaloval vzdy vsetko islo okamzite... zaroven uznavam ze procesory intel Skylake mobilnej verzie pre notebooky nedokazu prejst do hlbsieho spanku a setrit tak bateriu v linuxe...ale myslim, ze vzdy lepsie ako vnucovanie veci ktore nechcem.
|
|
Re: iny OS
Od: qeztvčľc
|
Pridané:
29.4.2016 12:10
Moooj zlaty, preco klames a este aj sam seba?
Ale vies co, necham ta v tom, aky je linux uzasny system, rovnako, ako aj jeho odnož - lagdroid
|
|
Re: iny OS
Od: lolekov brat
|
Pridané:
29.4.2016 12:27
Na Archu bezim takmer 10 rokov...kedysi bol naozaj problem s HW...problemove boli i rolling updates...stale sa nieco pokazilo. (Co sa mi celkom pacilo, pretoze na tych chybach som sa prave naucil ako linux funguje i ked v tedy som na to nadaval ako chora vrana). Poslednych 4-5 rokov som nemal s linuxom ziadny problem...windows som uplne prestal pouzivat v momente ked steam portoval par hier do linux a nemam android ale iPhone, ktory synchronizujem v macu (btw iphone bez JB je tiez nepouzitelny)... Kazdy pouziva to co mu najviac vyhovuje, mne vyhovuje system, ktory si mozem vyskladat tak ako sa mi to paci a podla toho co potrebujem. Ak niekomu vyhovuje mrkvosoft a jeho obchodne praktiky...nech sa paci...ak niekomu vyhovuje mac, ktory je vlastne postaveny na unixovom jadre...nech sa paci....mne vyhovuje unix-like OS a to je prave linux...
Kazdy by mal skakat len do vysky svojich vedomosti....
|
|
Re: iny OS
Od: akto79
|
Pridané:
29.4.2016 9:36
dostanes nieco dobre a zadarmo a este si stazuj, upgradni a nemas problem
|
|
Re: iny OS
Od: Peklo
|
Pridané:
29.4.2016 9:46
Jo, drotom do oka zadarmo, parada.
|
|
Re: iny OS
Od: dddefekt
|
Pridané:
29.4.2016 11:51
Po upgrade na w8 softwar, ktorý používam denno denne prestal fungovať, nemám chuť zase riešiť problémy, ktoré nemusím mať.
|
|
Re: iny OS
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
29.4.2016 11:14
Porad prosim aky? Linux mi na mojom notebooku sposobuje, ze CPU sa s kernelom 4.4 hreje znacne viac ako pod Win, ak updatnem na novsi kernel (4.6RC5) tak uz sa sice tak nehreje ale zasa blbnu ventialtory. BSD nepodporuje plne moj HW a znova problem s ventilatormi, OS X na notebook tiez nedam, tak mi prosim porad aky iny OS si dat na Dell Inspiron 7559?
|
|
Re: iny OS
Od: xsxsxs
|
Pridané:
29.4.2016 11:16
a to si meral teplomerom ci ako ?
|
|
Re: iny OS
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
29.4.2016 11:27
Pisat ti nieco takze ze pod windows mas mrte utilit na meranie teplot, najlepsia je napr: Intel Extreme tunning utility a pod linux je nieco take ako sensors/psensor asi nema zmysel, ale nadej zomiera posledna. :)
|
|
Re: iny OS
Od: lolekov brat
|
Pridané:
29.4.2016 12:53
Mas prave Skylake CPU, ktory pod linuxom nedokaze prejst do deep sleep a nefunguje stepdown ako by malo...workaround momentalne existuje, ale je to len docasne riesenie a taktiez nefunguje ako by malo....
|
|
Re: iny OS
Od: Imatersit
|
Pridané:
29.4.2016 22:23
Realne riesenie intel zahrnul az do 4.7 takze zatial sa to da len obist a ozelat trosku tepla/spotreby zase to nieje velky rozdiel.
|
|
Re: iny OS
Od: bernardin sa premenil na ovcu
|
Pridané:
29.4.2016 12:20
bernardin sa uz premenil.
Dlho som sa tomu branil, veselo minuskoval iovce na dsl.sk, ale nakoniec som to pochopil, na Windows uz nemam chut.
Viem, ze riskujem minusky, ale v sucasnosti naozaj nie je lepsi system ako Apple, kde komunikacia a synchronizacia prace na Macbook, ipad a iphone genialne funguje.
Pri kupe zariadeni, kablov a adapterov clovek sice nadava, ale potom sa uz len tesi...
|
|
Re: iny OS
Od: prpr
|
Pridané:
29.4.2016 15:46
windows ma nechutniu vlastnost ze kadejaku notifikaciu <>covinu strcia uzivatelovi pred oci bez varovania a hlavne nad tym oknom spravia focus idealne s focusom na potvrdzovacie tlacitko.
skvele je to ked clovek nieco pise a zrazu enterom odsuhlasi restart pocitaca alebo nieco ine podobne kaziace pracu. najlepsie bez ulozenia okien a ich obsahu/ulozenia rozrobenych dokumentov.
|
|
Re: iny OS
Od: BigLama-nepr
|
Pridané:
29.4.2016 22:56
Presne za toto mam niekedy chut niekomu obtrhat prsty na rukach.
Pisem pisem a samozrejme vzdy v ten spravny moment vybehne okno na restart po aktualizaciach, ktore sa mi samozrejme hned "odklepne".
A potom 10 minut cakam dokym mi opat vsetko "nachrchle" po restarte.
|
|
W10 je balik spyweru
Od: Ferkoo.
|
Pridané:
30.4.2016 0:18
W10 je iba balik spyweru pre W7/8.
A to ze clovek nema kontrolu nad aktualizaciami je uz fakt vrchol. 10na si stiahne kedy chce co chce, kludne aj keyloger alebo cokolvek sa mrkvasoftu a NSA zapaci.
Nikdy by som si nedal na PC system ktory nemam pod kontrolov! Kde si nemozem prejst zoznam aktualizacii a vybrat si to co chcem a potrebujem a spyware dat ignorovat.
W7 forewer!
|
|
Re: iny OS
Od: ABCDEFGHIJKL
|
Pridané:
30.4.2016 16:13
Skor je to vizitka spravcov toho systemu. Zrejme su to lamy.
|
|
admin
Od: tomasisko
|
Pridané:
29.4.2016 9:36
skor neschopny admin
|
|
Re: admin
Od reg.: smurf
|
Pridané:
29.4.2016 9:59
presne...
|
|
Este je tu osx
Od: fefe2589
|
Pridané:
29.4.2016 9:42
Aj ked viem ze tu ma teraz vsetci zaminuskuju, tak existuje aj ina alternativa ako linux a to je Mac. Oproti linuxu je viac user-friendly, ma normalny Office, Photoshop a ine nastroje od Adobe napr, ktore na Linuxe su problem. Akurat si clovek trosku priplati, ale ani to nieje az take strasne ako sa zda. Ak si clovek porovna NTB s podobnymi parametrami tak zisti, ze ten macbook neni az taky drahy, viac krat som dokonca videl, ze dokonca napr. macbook air bol lacnejsi ako ultrabook s rovnakymi parametrami od Asusu alebo Aceru.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: fdsir
|
Pridané:
29.4.2016 9:45
Mozno na bazosi
|
|
Re: Este je tu osx
Od: fefe2589
|
Pridané:
29.4.2016 9:57
Ne na bazosi, normalne si pozri kolko stoji napr. Dell alebo Lenovo s parametrami ako macbook pro. Hned zistis ze ta cena za macbook je +- rovnaka. Vo firme dokonca mame Lenova X1 Carbon ktore su o 2 stovky drahsie ako macbook pro s rovnakymi parametrami. Ako ked si chces kupit notebook do 500 euro, tak tam neni o com. Ja hovorim o normalnom stroji, nie facebook machine. To je niekedy lepsie si za 400 kupit tablet.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Stroj 500 eur
|
Pridané:
29.4.2016 11:27
Mám stroj za 500 eur + Linux Mint a predstav si, že na ňom normálne. Tie Vaše normálne stroje sú aké prosím ťa? Čo na nich prosím ťa robíte?, keď podľa teba je môj stroj "facebook machine"...
|
|
Re: Este je tu osx
Od: rolh
|
Pridané:
29.4.2016 12:28
No pod i7 5th gen, 32gb ram a 1tb ssd by som nesiel. Jedine to rozlisenie 2880x1800 by som vyzadoval trocha vecsie ale na 15.6 monitor staci zatial. Som spokojny MacBook Pro user
|
|
Re: Este je tu osx
Od: ...
|
Pridané:
29.4.2016 12:46
Ano, pokial to pouzivas na serioznu pracu a narocne programy. Inak je I7 zbytocnost a 32 gb ram este vecsia.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Stroj 500 eur
|
Pridané:
29.4.2016 13:04
Obmedzil by som to iba na náročné programy, ako píšeš... Serióznu prácu môžem naozaj robiť aj na stroji za 500 eur.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: bernardin sa premenil na ovcu
|
Pridané:
29.4.2016 13:16
tak vyskusaj strihat a renderovat HD-videa na NTB za 500 E...
Na to potrebujes high-end-stroj, pokial nechces osediviet. V oblasti film/grafika je Apple o mile pred ostatnymi, zaisto je zname, ze firmy ako Adobe pochadzaju od Apple...
Na NTB za 500 mozes akurat cekovat Fuckbook a citat topky.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: rolh
|
Pridané:
29.4.2016 13:20
Mudro si to napisal, mozno pre niekoho je seriozna praca klikat na reklamy ale pisat clanok. Ale ak si developer a mas popri tom par VM strojov, popripade edit 4K videa tak na NB za 500 asi vazne osedivies :)
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Stroj 500 eur
|
Pridané:
29.4.2016 13:48
Neviem naozaj, čo je také múdre na tom príspevku vyššie, ale OK, keď tam pán iba skonštatoval isté fakty. Video/grafika atď. tak tento priemysel je úplne niekde čo sa týka výkonu, ale skutočne nerozumiem, prečo aj iná práca nemôže byť seriózna... to tu akože serióznosť práce meriame tým, čím lepšie železo? Kebyže sme v porno-priemysle, poviem OK, tak marajme tým železom... ale inak, na to nevidím dôvod. Tiežs som developer, a osobne neriešim na NTB pár VM strojov, keď to už potrebujem, tak to riešim ďalšou potrebnou infrašturktúrou, a skutočne si pri práci vystačím aj s NTB za 500 eur. Peace.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: rolh
|
Pridané:
29.4.2016 14:44
Ano ale ked chces robit na SW ktory je len na Mac zial nic za 500 nekupis :(((
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Jablickar
|
Pridané:
29.4.2016 15:16
Mac Mini aktualne najlacnejsi model 539e. Neni to ziadna slava, ale ak potrebujes OS X tak je to najlacnejsie legalne riesenie. OSXko sa da nainstalovat aj na bezny HW, ale je trosku problem s ovladacmi.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: fefe289
|
Pridané:
29.4.2016 13:25
Suhlas. Inak treba porovnavat porovnatelne. Prirovnat 400 eurovy Asus k Macbooku je ako porovnavat Daciu a Audi. Videl som kopec takych Asusov a Acerov, po 2 rokoch baterka vydrzi presne 3 sekundy, nehovoriac o dalsich veciach ako odtrhnute panty, popraskane plasty a pod. Proste niekde sa tam muselo usetrit... Ja si radsej kupim poriadny notebook ktory mi vydrzi 5 rokov, ako kazde 2 kupit novy za 400. Konieckoncov cenovo to vyjde asi narovnako...
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Stroj 500 eur
|
Pridané:
29.4.2016 13:43
Nikto sa tu s tebou neháda. Nemám prečo skúšať strihať videá, keď sa venujem niečomu inému. Nerozumiem ale iba jednej veci, a to je, že prečo si myslíš, že iná práca nemôže byť seriózna... skutočne na seriózne programovanie ti stačí aj stroj za 500 eur, lebo dnes v tej sume kúpiš (samozrejme bez OS Windows) slušnú výbavu - napr. core i5, 8GB ram, atď.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Stroj 500 eur
|
Pridané:
29.4.2016 13:01
Ešte nám napíš plis, čo konkrétne robíš?
|
|
Re: Este je tu osx
Od: rolh
|
Pridané:
29.4.2016 13:21
Robim High-res simulacie pani
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Stroj 500 eur
|
Pridané:
29.4.2016 13:50
Na to ty potrebuješ výkon, ktorý by bol iným dosť k ničomu :)
|
|
Re: Este je tu osx
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.4.2016 15:32
??? Nielen herci predsa simuluju viac nez futbalisti.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: ...
|
Pridané:
29.4.2016 11:46
Nech pozeram parametre ako chcem, vychadza mi macbook drahsi. ntb do 500 nie je len FB masina a tretia kolosalna sprostost je ten tablet za 400.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: Ffffceeee
|
Pridané:
30.4.2016 6:49
Ano macbook je v každom prípade drahší ale v cene ma odladený systém a morálne vydrží aj 5-6 rokov.
|
|
Re: Este je tu osx
Od: poldinko
|
Pridané:
29.4.2016 10:14
ano niektore modely ultrabookov od asusu a aceru naozaj maju vysie ceny ako macbook air - nechapem kto si kupi taky acer/asus
ale tvrdenie je Mac ma normalny Office - tak to je aka krepost.
Sice neviem ako je na tom MS Office 2016/365 ale MS Office for mac ma rovnake ak nie vacsie problemy (najma s kompatibilitou formatov) ako Libre/Open Office alebo WPS Office
ako priklad - .doc dokument s track changes a komentarmi MS Office for Mac uplne rozhadze a nedokaze naraz robrazovat pridany a odstraneny text aj komentare - vzdy nieco z toho da len do "bubliniek"
|
|
Re: Este je tu osx
Od: sxsxs
|
Pridané:
29.4.2016 10:25
este ze to Pcko ide na vsetkych platformach a ja nemusim riesit take kokotiny ako vy :)
|
|
Re: Este je tu osx
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
29.4.2016 10:47
Tak prave problemy s formatovanim dokumentov zrovna Office 2016 pre Mac nema. Track changes uplne bez problemov.
Vsetky veci, co BFU pouziva, su bez problemov.
Problemy, co su:
- nekompatibilita s normalnymi ODBC ovladacmi. Microsoft podporuje ODBC ovladace presne od 3 firiem, zvysok ma smolu (kym nezaplati?). Kazdy z nich stoji ako polovica celeho Office. Tak toto ma nasr*alo.
- neexistencia Inquire, PowerQuery, PowerPivot alebo PowerMap.
- stabilita. Obcas to zhuci :(
Pre BFU uplne vyhovujuce, pre power usera obmedzujuce.
|
|
Fvdhvvh
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
29.4.2016 9:44
Uz len fakt ze niekto nieco vnucuje a to este k tomu zadarmo je prvou vystrahou si davat velky bacha.
Ked uz MS na tomto skoro vobec nezaraba treba sa pytat preco to silou mocou dava zadarmo
|
|
Re: Fvdhvvh
Od: kekeket
|
Pridané:
29.4.2016 10:13
ked za to neplatis a dostanes to free, tak ty niesi zakaznik ale si produkt ktory je predavany. Aj ked MS to maskuje ze win10 nieje uplne free, jeho nova spyware politika ze ta OS sleduje na 100% cpu hovori samo za seba.
|
|
Re: Fvdhvvh
Od: kekeket
|
Pridané:
29.4.2016 10:16
odkedy MS zacal jebat do windowsov dlazdice, som fical niekolko rokov na linuxe, a teraz uz som rok na OS X. Uz sa nikdy nevratim na windows.
|
|
Re: Fvdhvvh
Od: asdfasfdsfasf
|
Pridané:
29.4.2016 10:15
V zivote nikdy nic nieje zadarmo - za vsetko sa plati - sukromim, peniazmi, zdravim...
|
|
Vsetko si vybera svoju cenu a dan
Od: Ssssee
|
Pridané:
29.4.2016 14:00
There is no free lunch
There is no free OS
There is no free woman
|
|
posielam kvety
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
29.4.2016 9:52
Toto nikdy nebude off topic.Nasa Janka nam tiez trochu upgrejdla.Posielam kvety ;-)
goo.gl/kEOgLp
|
|
Re: posielam kvety
Od: Naďmaroš
|
Pridané:
29.4.2016 10:04
Dobra milfka
|
|
Re: posielam kvety
Od: slecna.l
|
Pridané:
29.4.2016 14:16
Ved nema deti...
|
|
Re: posielam kvety
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
29.4.2016 14:50
Pisal som o upgrade nie o new generation :-O
|
|
Microsoft to pojebabral
Od: MuadDib
|
Pridané:
29.4.2016 18:14
Môj otec mi hovoril, ako počas predstavenia (prezentácie) na počítači sa profesorovi, ktorému som už zabudol meno, ukončilo predstavenie (prezentácia) a počítač sa znovu spustil (reštartoval).
To bolo zrejme prvé stretnutie môjho otca s Windowsom 10 (dovtedy bol pred ním chránený nastaveniami – na počítačoch, na ktorých pracoval).
A veru nedopadlo priaznivo.
Otec ešte poznamenal, že ten Windows 10 musí byť neuveriteľne hlúpy, keď nedokáže rozoznať ani to, že človek na počítači niečo robí...
:-D
Ak to dokázal takto zhodnotiť aj neodborník ako môj otec, tak je zrejmé, že to Microsoft strašne pojebabral a prekročil už únosnú hranicu...!
Takíto ľudia si nadlho zapamätajú, že Windows 10 je zlá protivnosť...
|
|
Re: Microsoft to pojebabral
Od: rzvre
|
Pridané:
29.4.2016 19:02
1 zla skusenost a hned odpis? To by potom nikto nikdy nemal pouzivat linux a uz vobec nie lagdroid.
Chyba je v 95% pripadoch medzi stolickou a monitorom, staci veciam porozumiet a spravne nastavit...
|
|
Re: Microsoft to pojebabral
Od: _xxx
|
Pridané:
2.5.2016 1:12
jezis ty si papagajovity jebko..
|
|
Re: Microsoft to pojebabral
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
2.5.2016 5:46
Toto je komentar mesiaca
|
|
no toto
Od: ms9
|
Pridané:
29.4.2016 18:57
no toto, chudáci milovníci počasia
|
|
Pošli kvety
Od: dnes má meniny Lea
|
Pridané:
29.4.2016 23:51
....iste si panstvo vsimlo ,ze o tento upgrade ma zaujem hlavne mrkvosoft a kdesi ma sakra naponahlo, ale kam???
.to jako ked hladas WC a do konca ti ostava cca 60 sekund
|
|
ako sa zbavit Get Windows X (GWX)
Od reg.: gibax
|
Pridané:
30.4.2016 0:27
The ultimate outsider resp. ultimateoutsider.com/downloads
!!! GWX Control panel !!!
|