neprihlásený Streda, 24. apríla 2024, dnes má meniny Juraj
Windows Phone v katastrofálnom prepade, Lumií sa predalo iba 2.3 milióna

Značky: Windows Phone / Mobilepredaj

DSL.sk, 25.4.2016


Trend výraznej straty podielu už aj tak veľmi malého podielu mobilného operačného systému Windows Phone respektíve Windows Mobile sa ešte viac prehĺbil v prvom štvrťroku tohto roka.

Spoločnosť Microsoft v ňom totiž predala iba 2.3 milióna smartfónov Lumia, oznámila spoločnosť pri ohlásení svojich finančných výsledkov.

To znamená medziročný prepad až o 73%, keď v Q1 2015 spoločnosť predala ešte 8.6 miliónov Lumií. Svoju pozíciu si Microsoft držal ešte v Q2 s 8.4 miliónmi, v Q3 2015 už ale predaje klesli na 5.8 miliónov a v Q4 2015 na 4.5 miliónov kusov.

Hoci v posledných mesiacoch s príchodom Windows 10 Mobile je vidieť zvýšený záujem ostatných výrobcov o platformu, Lumie majú stále zrejme absolútne dominantný podiel a pád Lumií znamená aj pád podielu celej platformy na nových predávaných smartfónoch.

Okrem Lumií produkuje Microsoft v oblasti počítačového hardvéru ešte tablety Surface. Spoločnosť nezverejnila počet predaných kusov Surface, príjmy z tabletov ale dosiahli 1.1 miliardy dolárov, najviac za posledné dva roky s výnimkou posledného štvrťroka minulého roka.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke
Japonská sonda nebola skonštruovaná aby prežila noc na Mesiaci, funguje aj po tretej
Železnice opäť aktualizujú systémy, v noci nebude fungovať internetový predaj lístkov
Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia
Skylink zvažuje sprístupnenie Live TV pre Linux s nižším rozlíšením


Diskusia:
                               
 

kto by preboha chcel pikovinu s nejakými blbými dlaždicami na displeji, Android a WP je sto a jedno
Odpovedať Známka: -4.4 Hodnotiť:
 

Ha, Ha, Ha....
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Lumie sa neoplatí hackovať.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

prichadza novy biznis surface phone
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dovolím si nesúhlasiť.
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

mal som wp 8.1 ale bol som veľmi nespokojný s jednou "fičúrou". sms mi chodili opakovane, niekedy aj 7x tá istá prišla. pri ebankovaní mi prišla stále len prvá sms a nemohol som poslať ďalšie platby. nechal som si ho už len kvôli navigácii. aj tú už ale prestali podporovať. celé zle.
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

skusal si soft/hard reset?

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

pravdaže
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

tak to je haluz...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To nie je haluz to je hlavná charakteristika Microsoftu - aj po desiatich rokoch používania (alebo aj po prvej minúte) tej istej funkcie prekvapiť nečakaným bugom, bez relevantného riešenia.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Ja.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

TY? .... a ten druhý je kto ?
Odpovedať Známka: -4.1 Hodnotiť:
 

ja
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

Tak potom je to OK :-)
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

Ja a hrdo sa ku tym "blbym" dlazdiciam hlasim, pretoze system ide, nemrzne a hlavne nelaguje este aj kalkulacka.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Teraz mam na svojom handroide 2256 hodin uptime a laguje mi vies co? Vobec nic.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

aky fon? a ROM?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Určite porovnávaš nový Android phone za 60€?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Mal som 2.5 roka, bohuzial podobnu skusenost nemam, po roku a pol sekalo a riadne, nepomohol ani soft ci hard reset (viacnasobny) bol aj na reklamacii, lebo odisla aj zakladna doska, nepomohlo. A popri inom, chybalo mi tam viacero funkcii, napr. hudba si nepamatala kde som prestal, co je pri audioknihach dost blbe a nejaka aplikacia na tom ich obchode... :D este to tak.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

perfect music appka. dal som na tom martana aj 1984 a pamatal si.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Napriklad ja. System krasne fici, nepada, nemrzne, nelaguje. Navyse tie dlazdice umoznuju paradne si prisposobit domovsku obrazovku podstatne pohodlnejsie nez tie nestastne launchre na Androidoch.
Odpovedať Známka: 4.7 Hodnotiť:
 

Fakt jo? Na lenove mam predinst. Lenovo Launcher a nic lepsie nepotrebujem. Zvlada aj organizovanie do priecinkov a zaujimave animacie pri prechode obrazoviek ako platene launchre...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

su ludia, kt. nepotrebuju mat telefon "nacpany" apkami.. pouzivaju ho na telefonovanie, navigaciu a sem tam daco odfoti...a k tomu WP netreba HW z XY GB Ram... a od toho sa odvija cena...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Si kup nokiu z tesca do 25€ a neotravuj
Odpovedať Známka: -4.5 Hodnotiť:
 

presne tak!
Odpovedať Známka: -4.8 Hodnotiť:
 

ine ani nezostava, ked nechces smartfon
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja. a ty si debil.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Tie dlaždice vo Windows Phone 10/synchronizácia s PC, kde mám tiež Win 10 je super, ani nemusím zapínať PC, pretože všetky informácie s PC mám hneď v smartfóne/ sú výborné a nejaké vyjadrenia úbohých blbečkov, ktorým ešte tečie mlieko po brade, netreba brať vážne. Lumia 640LTE so spomínaným softvérom nemá chybu a nejaké bavkanie s Androidom, ktorý sa hodí pre už spomínaných puberťákov, ma absolútne nezaujíma.
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

fevino... samozrejme android je pre deti a pubertiakov, lebo nudné prostredie je len pre dospelých, že.... Utri si to údajné mlieko z brady a šup šup do postele...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

system je aj ok (okrem windows 10 mobile, ten je zatial nedoladeny), horsie je to s aplikacnou podporou
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ono to bude dane tym, ze zatial co na 3 rocnej Lumii 920 stale v pohode rozbehnem produkcnu verziu Windows 10 Mobile, Android by som uz musel menit kvoli bezpecnosti alebo odozve systemu. To sa potom tazko predavaju nove modely, ked stare funguju rovnako dobre, ale MS o predaj HW v tomto pripade vobec nejde.
Odpovedať Známka: 2.1 Hodnotiť:
 

tunak lumia 1520 slape ako vino, akurat som ten 10kovy balast premazal naspat na 8.1 a voila, spokojnost :-)
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

Aj ja mam 1520, posledne buildy dost blbli, tak som prehodil na 8.1 a potom naspat na 10, ale na slow ring, nabehla 10586.107 a odvtedy je pokoj.
Odpovedať Hodnotiť:
 

hmm ja som bol na 10586.218 a to bol des a hruza, hdr mode vo fotoaparate sa kusol na saving.... a bolo po foteni :-)

blbol glance screen, padal sygic, a baterka vydrzala o dost menej ako v 8.1. vratil som sa na 8.1.

jedine co mi chyba su hustejsie dlazdice, naopak som downgradom ziskal lepsiu citatelnost. to co spravili s pismom v 10ke im neodpustim, a to som mlady clovek co ma 6" phone a relativne dobre vidi....
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme to bol fast ring (my bad) :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Používam Galaxy S2 z roku 2011 s Androidom 6.0.1 k uplnej spokojnosti.
Odpovedať Známka: -1.5 Hodnotiť:
 

A OS mas priamo od vyrobcu telefonu ...
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

A? Ono je to smutné, že vyrobca myslí len na peniaze z príjmov predaja nových telefónov, ale pokiaľ to robiť nebude, skrachuje. Viď príklad starej americkej továrne na ponožky ktoré dokázali prežiť človeka. Ľudia nakúpili raz a koniec. Firma kaput. A nieje úplne dôležité odkiaľ ten systém je. 3rd party môže fungovať niekedy ešte lepšie ako orig. A o lagovaní kalkulačky by som moc nehovoril. Prečo ľudia downgraduju z 10 na 8/8.1? Asi tam tiež nebude niečo úplne v poriadku.
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Plne s tebou suhlasim. Problem vsak je, ze je to telefon, nie pocitac. Nemozno ocakavat od ludi, ze sa budu ucit Linux a postupy ako menit s tym, ze to budu robit 2xrocne.

Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Normalnym ludom je uplne jedno, ci tam ma Android 4 alebo 6. Aj tak v tom nevidia rozdiel a notifikacie o updatoch povazuju za mimoriadne otravne.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ale zranitelnost systemu sa ich stale tyka.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A ten droid bude oficial od ťamťungu. Podpora tvojho telefonu skoncila par mesiacov po vydani na trh.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Prosim, vysvetli to mojmu telefonu Motorola Moto-G z 2013 a to uz vtedy nebol ziaden high-end - obyc. stredna trieda, lebo akosi sa nedrzi tvojho opisu a stale beha plynule s Cyanogen 13.1.
Odpovedať Známka: -2.6 Hodnotiť:
 

Prosim ta, ty si dosiel medzi WP fans s faktami? A to si ako predstavujes? Tu predsa musis na uspesnejsich kydat. Cim viac, tym lepsie, bez ohladu na nejake fakty.

Odpovedať Známka: -0.5 Hodnotiť:
 

Faktom je, ze na Lumie ti support ponukne priamo vyrobca, nie 3rd party. A to som s firemnou S3 celkom spokojny, ale preco sa neda upgradnut od vyrobcu aspon na Lollipop, ktory ma byt prave optimalizovany aj pre starsi hardver je uplne mimo mna.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Otazka znie inak, ponukne ti support (citaj najnovsi OS so zaplatami) Microsoft aj na 4-rocny telefon (co je SGS3)? Pochybujem.

Android doplaca na enormny (a kazdorocny) narast vykonu v aktualnych modeloch strednej a TOP triedy, zial aplikacie sa tomu adekvatne "prisposobuju". A kurevsky plytvaju vsetkym, co sa da. Zial.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Na W10 je mozne upgradnut vsetky Lumie z 2012 (napriklad 920) oficialne od MS, ale je pravda, ze len cez insider program (release ring napriklad, co je v podstate stabilna verzia W10). Cize ciastocne mas pravdu, ze nie. Ale vramci WP8/8.1 dostali tie telefony vsetky dostupne updaty a dostavali by doteraz, keby nebol W10.

A je tiez pravda, ze S3 dostal aj Kitkat, ale len 2GB verzie, tie sa predavali tusim len v Azii, v Europe nie. A prave Lollipop mal byt ten, co pobezi na vsetkom, co ma aspon pol giga RAM, tak som cakal, ze aspon starsie flagshipy dostanu update (Lollipop vysiel v 2014, to bol este len nieco cez dva roky stary tel).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vsetky Lumie nedostali vsetky updaty. Update v ramci 8.1, ktory usporiadal nastavenia v menu, starsie Lumie ako tie z rady x40 nedostali.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

nedostali ho lumie s 512MB ram, a tam kde beta testeri hlasili ze je to nepouzitelne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam Lumiu 930 a nedostala ho. Dostali ho len Lumie 640 a 740.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Treba pockat, ja mam L930 a mam W10 oficial. Zalezi, kde bol telefon kupovany a aky operator ho branduje.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale ja nehovorim o W10. Hovorim o W8.1, kde bol update iba pre Lumie 640 a 740, ktore usporiadali menu nastaveni. W10 uz mam dostupny, ale zatial si ho nedavam, je este velmi zabugovany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ten som raz dostal v ramci preview aj do 1520. teraz uz sa to neda, to menu bolo super.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak potom mam asi velmi specialnu 735ku :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Latest oficialny update je Lollipop 5.1.1. Cokolvek neoficialne, nech je myslene akokolvek dobre, je vlastne iba dalsie bezpecnostne riziko, lebo nad telefonom uz nema kontrolu ani vyrobca HW ani tvorca OS ale tretia strana.
Odpovedať Hodnotiť:
 

To ale expertom co si daju cyanogenmod nevysvetlis. Boja sa do cloudu ulozit fotku priatelky ale nemaju problem pouzivat internet banking s rootunutym telefonom :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

experti s cyanom nemaju priatelky, zato maju mocne dlane
Odpovedať Hodnotiť:
 

mam wp a som spokojny, ak niekto nevyzaduje stovky aplikacii na telefone ale instaluje si len zopar osvedcenych aplikacii bude spokojny, navyse kompatibilita s pracovnym pc s OS windows je urcite lepsia nez na Androide. Hlavna vyhoda androidu je mnozstvo aplikacii, kto tuto vyhodu nevyuziva, samozrejme nepotrebuje Android telefon a je mu jedno aku platformu zvoli
Odpovedať Známka: 4.4 Hodnotiť:
 

jedine co mi naozaj chyba je novsi waze. stary ale stale slape, ma aj tachometer, vsetko funguje, len je trochu graficky outdated :-) a neukazuje poziciu v kolone, ktora aj tak neukazovala pouzitelne.

Spotify - je
Fasabook - je
Tubecast for YouTube PRO - najlepsi klient s integrovanym downloadom - na androide som k nemu ekvivalent nenasiel
Sygic - slape
Chronos+ kalendar
Client For Hangouts - slape dobre
Whatsapp - slape

nejake tipy na ine dobre apps? :-)


Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Veľa aplikácií, ktoré bežný užívatelia potrebujú, WP má. Ale trocha náročnejší užívateľ už narazí na problém. Ak chcem napríklad app pre managment rezervácií hotelov, leteniek, prípane používam Google služby (Keep, MyMaps...) tak tam app ťažko nájsť.
Konkrétne by mi tam tiež chýbala napríklad aplikácia Locus s vektorovými offline mapami celého sveta (možno existuje prorovnateľná alternatíva, nezisťoval som).
Odpovedať Známka: -2.9 Hodnotiť:
 

ved si nainstaluj app pre booking.com ta slape v pohode
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Jedna z možností, len ono booking.com nie je jediný server daného typu. A narazíme na problém.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Toto som nasiel (ale neskusal)

http://bit.ly/1pxG6ge
Odpovedať Hodnotiť:
 

Alternatívy existujú, len keď pozrieme na posledný update (spred roku) a tiež možnosti aplikácie (len podľa obrázkov na ich stránke) tak to nejak nesedí.

Aj tak to boli len príklady každý vyžaduje niečo špecifické, a na ostatných dvoch rozšírenejších platformách nájde aplikáciu vždy. Niekdy zadarmo, niekedy za poplatok, ale nájde a môže si vybrať, čo chce použiť. Na WP buď nájde, alebo nenájde.

A bez ohľadu na môj názor, WP je očividne mŕtvy mobilný operačný systém, aspoň podľa predaja zariadení to tak vyzerá.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ja nepoužívam nič z toho čo si vymenoval, sociálne siete ti kašlem a ty si vymenoval takmer iba tie...

Poviem ti aké APP mám v mojom telefóne a potom mi môžeš napísať čo z toho je vo WP:
Bluemail
navigator - offline free navigáciu
warlings armageddon
evernote
firefox
niečo na čítanie dokumentov , tuším WPS
google kalendár

Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 


A to je asi všetko, telefón stál 80 €, vydrží bez nabitia cca 3-4 s takmer stále zapnutými mobilnými dátami. Nepotrebujem iné aplikácie, nemám problémy s tým, že si potrebujem pripojiť mobil k PC cez kábel aby som si mohol dať do neho zvonenie (vyriešili toto už preboha ?), nemusím mať konto microsoftu a do neho si uložiť moje kontakty, inak mi ich nedovolia používať a hlavne neotravujú ma škaredé dlaždice na úvodne obrazovke a na druhej lište obyčajný text.
Sa nečudujem, že im padá predaj, ja tých aplikácii používam fakt málo momentálne, ale v rodine sme mali jeden WP a vždy keď jeho majiteľ chcel dobrú nenahraditeľnú appku čo je na androide, tak na WP nebola a to bol človek čo tiež nepotrebuje sto appiek, ale tak 3-4 apkky avšak vo WP nevdel nájsť adekvátnu náhradu.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

skus sa vyjadrit konkretne, k comu nenasiel nahradu? to ze ju nenasiel, este neznamena, ze tam nie je.. inak ty si WP opisal ako 7 rocne dieta.. nie je to vycackane farebne s presaturovanymi ikonkami a menu nema krane efekty tak to nechcem.. tipicke argumenty ludi co to iba videli a nic viac.. WP su idealne pracovne telefony alebo telefony pre dospelych (ktori nemaju potrebu sa hrajkat angry birds) a ktori nie su zaryti geekovia, ze maju potrebu sa sparat v systeme a skusat vsetko co to dokaze. WP je telefon od vyroby urceny na pouzivanie, android je skor urceny na to aby tam clovek drbal nejake custom rom, aby to vobec nesekalo alebo hladal app co mu budu vymazavat docasnu pamat popripade na hrajkanie sa.. vo WP nic take netreba.. btw. k tomu zoznamu uzitocnych aplikaci by som doplnil moliplayer pro, ak ma clovek potrebu sledovat filmy ci serialy na fone..
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

btw, dokonca aj Angry Birds su na WP.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Ano, a prekvapivo dobre tam uz pred par rokmi slapalo. Na toto by sa mal microsoft zamerat - teda na andry birds, ked uz ho optimalizovali aby vtedy bezal aj na lumii 610 s 256MB RAM :)
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

7 ročné dieťa ? Nie pre mňa je prehľadné si spraviť užívateľské prostredie tak ako chcem a nie mať 3 veľkosti dlaždíc. Ja mám ten telefón práveže na prácu a nielen kvôli tomu, ale aj pre to si ho chcem vedieť prispôsobiť a sprehľadniť tak ako ja chcem a ako mi vyhovuje. A to čo ponúka WP mi nevyhovuje vôbec, je to pre mňa maximálne neprehľadné. Pre mňa je prehľadné keď ťahom prstu zapnem mobil, aby som mal to čo potrebujem na prvej strane usporiadané tak ako chcem, rovnako aj dôležité kontakty, je pre mňa prehľadné, že aplikácie majú svoje rôznofarebné ikony, že na druhej lište mám na celú stranu kalendár, na tretej zase veci inak.

Nepotrebujem aplikácie, keď chcem si nastaviť iné zvonenie, nepotrebujem mať nepotrebné MS konto, na základné veci a byť nútení k tomu, aby som im posielal moje kontakty. Pre mňa skôr to čo som videl vo WP riadny skok do času naspäť, cca do tých mojich 7 rokov. Nokia 3310 vedele nastaviť poslanú melódiu cez bluetooth ako zvonenie a WP to nevedel (stále nevie??).



Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Je to fakt kopa čo mi na tom systéme nevyhovovalo a aj ten jediný majiteľ toho telefónu v rodine s ním skoncoval, lebo mu robil nervy a veľmi často počúval a stretával sa s tým, že práve jeho OS niečo nevie. Tie konkrétne aplikácie ti neviem povedať, ale napríklad na Androide máš appku na otváranie dokumentov a čítanie e-kníh, ktorá je bezkonkurenčne spravená, že sa v pohode číta kniha aj v mobile a vo WP žiadna taká nebola a čo bolo k dispozícii bolo proti tomu úplne o ničom - to len ako príklad čo si spomínal.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Celý tento OS vyzerá asi ako všetko čo v poslednej dobe robí MS a teda na prd. Spomínam si, že som niečo cez to ich úžasné prehľadné konto šiel robiť s tým mobilom, neviem či sa menilo heslo alebo meno užívateľa a ono spravilo to, že bloklo akékoľvek zmeny a prístup do konta z bezp. dôvodov na 30 dní, proste debily. A ten človek si chcel zmeniť meno konta, lebo potom keď posielam email z toho mobilu, aj keď cez gmail, tam príjemcovi sa zobrazovalo to samozrejme vymyslené odveci meno v MS konte, pričom email šiel z gmailu.

Jááj a pamätám si asi pol dňa nahadzovanie kontaktov do mobilu, pretože nielen že donútil WP nahodiť ich výlučne do ich konta, ale nevedel ani použitím ich vlastných appiek presunúť kontakty bez toho, aby sa celé nerozhádzali a teda cca 800 kontaktov sa muselo nahodiť ručne po jednom do MS konta. Takže pre mňa je tento OS odpad, krok späť, úplne obmedzujúci a zbavujúci akejkoľvek slobody a možnosti voľby.. A hurá mínusky od majiteľov Lumie :D, veru veru máte to ťažké :D
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

Tolko hluposti v jednom prispevku som uz dlho necital. Import kontaktov je absolutne jednoduchy. Lumie na to maju este aj aplikaciu. Nehovoriac o automatickom importe kontaktov z gmail uctu, office uctu, fb, skype..... Proste si bud nesikovny alebo klamar. Podpis sa da nastavit v outluku. Ja mam na telefobe 3 maily firemny a dva sukromne a na kazdom sa da podpis nastavit. Taktiez sa ukazuje adresa odosielatela presne taka, z ktoreho mailu si to poslal. Cize bud nemas ani paru o com tocis alebo opat umyselne klames. Nemam rad ludi, ktory potrebuju nieco napisat a nemaju ani paru o tom co pisu. Co sa tyka predaja, mesiac do zadu som chcel zene kupit novy telefon, kedze stary dosluhoval. No kupit lumiu bol problem. Maju ju v skoro kazdom eshope ale po objednani mi 5x prisla odpoved nie je skladom alebo vypredana napriek tomu, ze im to svietilo na stave. Aktualne je v realnom predaji len 950, 950xl 650, 550 ostatne sa len a len dopredavaju
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

super Mario - Nemám dôvod ani klamať ani si vymýšľať. Treba poriadne čítať, lebo potom napíšeš blbosť a ja to musím písať znova. Všetky tie app WP na prenos kontaktov poznám a aj som ich použil, ale preniesli mi kontakty tak, že buď tam boli hieroglify, chýbala diakrita alebo boli rozhádzané čísla, proste to bolo nepoužiteľné, aj po konvertovaní súboru s kontaktmi na format, ktorý používa WP.

Čo sa týka emailu si to zase pripomínam prečítaj znova, lebo píšeš od veci, ja som nič nehovoril o podpise, ale o mene pri maily z ktorého ti pride správa. Tu MS používa meno v ich konte, t.j. keď v mobile cez gmail účet prichádzali maily a človek na ne odpovedal, tak pri mailovej adrese bolo uvedené meno v MS konte, pritom samozrejme, že v gmaily je meno iné a pri zmene tohto mena MS ho nezmenil a blokol účet na 30 dní.


Odpovedať Hodnotiť:
 

A do tretice, takže predaje Lumie klesajú preto, že tieto telephony nemajú nikde skladom, keďže je nedostatok higgsovho bozónu, ktorý je na ich výrobu nevyhnutný a preto dopyt prevyšuje v tomto prípade ponuku. Možno sa už aj rozbehli dražby o nedostupné Lumie a ich majitelia ich vedia predate za niekoľkonásobok ich trhovej hodnoty.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tak ty si videl Lumiu asi len vo vyklade za sklom v Datarte.

Meno konta? What?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Neviem akého, nejaké meno asi v MS konte, podstata je taká, že hádzalo toto vymyslené meno aj pri odpovedi cez gmail...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som nenašiel aplikáciu pre garmina na bicykel, mám edge. Tým synchronizácia a odosielanie dát z garmina som mohol robiť len pripojením k PC. Ďalej, program na ovládanie HTPC na Windows, na androide je yatse, na wp nejaká nepoužiteľná apka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme, hlavne mam lumiu 1520 koli pureview fotaku - ako jeden z mala v tej (mozno aj tejto) dobe vie hdr+blesk dokopy.

hardwarovo je to stale spicka, co sa specs tyka,
mam vsak bohuzial verziu 1520.1 (myslim ze je 1520.3) a ta ma dost hw neduhov, nie velmi dobre zvladli tak velky display co sa konstrukcie a opory tyka.

keby nebolo nahodnych dotykov (spusteni appky miesto scrollu), co ma vytaca, a flaku na displayi v mieste kde sa vzadu zrejme opiera fotak, tak by to bola uplna spica.

takto je to len velmi dobry, velmi dobre hw vybaveny phablet, s ktorym som zatial aj napriek tym neduhom spokojny.

viem si ale predstavit, ked sa poserie, kedze momentalne nema ziadneho nastupcu, zeby som presiel na android, s ktorym som bol spokojny tiez.

napr. nejaka xiaomi mi5 alebo nieco co ma spickovy fotak.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

zabudol som opomenut FM radio a hlavne Qi charging out of the box (ale asi by som vymenil za quickcharge 3.0). :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Bluemail - nie je, ale mozno podla toho, co potrebujes by sa dalo nieco najst
navigator - offline free navigáciu - here maps
warlings armageddon - nie je, len starsie warlings
evernote - je
firefox - nie je, ale ak nemas nejake konkretne naroky na browser, postaci ti hocijaky
niečo na čítanie dokumentov , tuším WPS - open wps
google kalendár - pokial nevyzadujes vsetky funkcie jedna k jednej, staci aj vstavana aplikacia a da sa syncnut s google calendarom

Prakticky okrem tej hry sa da najst vsetko, len treba vediet, co vlastne pozadujes
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co nema droid ani iOS su funkcne streamy slovenskych TV. Ked som v praci, tak si ako krovie polozim mobil ku PC a bezi mi tam telka. Skutocne na inej platforme nenajdete funkcne appky zo streamom.
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

A nie je to tak trochu nelegalne?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

pytat peniaze za nieco dozivotne bezplatne? :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

napr. na droide najdeme funkcne tunein radio.
a ked uz chcem kukat telku v robote, tak si rovno pustim stream na susedny monitor, alebo, v pripade majstrovstiev, rovno na projektor v meeting roome.
Odpovedať Hodnotiť:
 

TuneIN mas funkcny aj vo WP, neviem o com tocis. Nie kazdy ma v praci na stole 4 monitory, pripadne meeting room.
Odpovedať Hodnotiť:
 

funkcny? jasne, ale iba ak povazujes na prevoz hnoja trabant rovnako funkcny ako v3s-ku :)

jedine, co sa vo windowsackom tunein da, je pustit nejake radio z listu... preddefinovaneho listu... alebo si vybrat iny preddefinovany list.
vyhladavanie? meno stanice alebo nazov songu? nehrozi...
vyber streamu? tiez nie...
ale ano... hlavne, ze sa da spustit... to mi je uz len kriterium funkcnosti :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak som prave zistil ze tie radia co na wp pustam v tunein si vlastne nevyhladavam podla zanru a nazvu, oni mi tam naskakuju same, asi nejaka telepatia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

screenshot?
Odpovedať Hodnotiť:
 

screenshot?
Odpovedať Hodnotiť:
 

co pozeras prosim ta na sk telkach? spravy na markize alebo topstar na jojke, este dokazem pochopit pedofilneho rozborila v hnedom nebi ale smotanku s prefetovanou judinionovu neprekusnem, pre kristove rany na nohach slovenske telky jedine za trest
Odpovedať Hodnotiť:
 

Co myslíš pod týmto:"navyse kompatibilita s pracovnym pc s OS windows je urcite lepsia nez na Androide"?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Previazanie systemov, ziadne instalovanie ovladacov a polhodinove cakanie na prenosy suborov, PC suitov a podobnych blbin. Dalej previazanie kalendarov, udalosti, stylov...
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Vsetky normalne mobilne systemy su schopne 100% fungovat aj bez pouzivania PC. To znamena ze kalendar, udalosti, poznamky apod. si vybavia priamo s prislusnym serverom, nemusia mat ako prostrednika Windows PC a zlozito sa synchronizovat s Outlookom.

Amazon, ked prisiel s Kindle Fire, tak to dal ako samostatnu ficuru ("System Requirements: None, because it's wireless and doesn't require a computer.) Pre beznych BFU je to velke plus.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ale Kindle nie je urcene na pracu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A co presne od telefonu ocakavas, ze bude synchronizovat s pocitacom a nedokaze to priamo s prislusnym serverom? Preco by som sa mal j***t s Outlookom namiesto toho, aby si telefon vybavil vsetko priamo s Exchange?

A to je presne pointa tej vety o Kindle.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no čo už... škoda ho.. MS sa cely pochovava bleskovou rychlostou.. nerozumiem tomu ich managmentu, ved to je katastrofa :-/ .. aj keď ma bude asi veľa ľudí mínuskovať, ale nechcem sa vracať k dosekanému androidu a zasa dávať stovky za iphone sa mi tiež nechce.. som zvedavý ako to bude vyzerať za rok o takomto čase..
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

K dosekanemu androidu sa vratis ak si kupis nejaku sunku z bazosu alebo novu sunku do 80€ od nejakeho "renomovaneho" vyrobcu, takze netrolluj amater zaprdeny
Odpovedať Známka: 1.7 Hodnotiť:
 

no v poriadku ale to ma kazdy dat za telefon 500+ eur ak chce aby sa dal normalne pouzivat bez sekania a restartov? preco vie MS vyrobit plne funkcny svizny a stabilny smartfon s dlhou vydrzou baterie v cene 200 eur, no v pripade androidu su 200 eurove smartfony nepouzitelny odpad? preco android potrebuje 10 jadrovy 2 gigahertzovy telefon so 4GB pamate aby sa dal normalne pouzivat? preco kalkulacka na android ma 50 megabajtov, potrebuje pristup ku kamere, kontaktom a internetu a este aj kazdy druhy pokus ju spustit zhavaruje s chybovou hlaskou?
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

preto preto, lebo trepes nezmysly. aj 200€ androidy su v pohode pouzitelne a ak si chcete z WP robit nejaku modlu cico, vasa vec, ale este chvilu si poplacte kym zakape... MS sa jeho praktiky z desktopu vracaju takymto sposobom a tak im treba, jednoducha vec.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Ked prestanes kupovat eurove mobily u operatora v akcii s rokom vyroby 2010, tak nebudes mat sekajuci Android.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Preco by som mal vyhadzovat 500+€ za drodit, ktory pojde 2 mesiace plynulo, ked mozem mat za zlomok ceny funkcne zariadenie, ktore aj po rokoch funguje?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak si kup za 350 nexus, ktory ti bude slapat plynulo dovtedy, az kym ho nerozbijes.

A existuje pre neho aj software od tretich stran. Pokial software nepotrebujes a chces len telefonovat, tak smartphone neries a kup si samsung za 20 euro.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby na WP fungoval Ingress tak nie je o čom... ale takto nasrať.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

M$ je na mobilnom trhu inde než na trhu osobných počítačov. Na mobilnom trhu sú oni tí v pozícii "indie" vývojárov v menšine. Keďže sú Android a iOS pretláčané na väčšine smartfónov, je len logické, že tvorcovia aplikácií sa orientujú hlavne na Android a iOS platformy. Existujú dokonca dôležité autentifikačné aplikácie, ktoré sú len pre Android a iOS. Ak nemáte ani jedno, tak máte proste smolu a danú aplikáciu nemôžete použiť aj napriek tomu, že ju potrebujete na určité autorizačné úkony. Keby s tým M$ chcel niečo urobiť, to by v prvom rade musel zmeniť úplne svoju filozofiu v oblasti rozvoja mobilných technológií a ochrany osobných údajov, čo nikdy nespraví. To čo si mnohí ľudia ani neuvedomujú je, že ich prioritným záujmom bolo Nokiu zlikvidovať a to sa im podarilo. Teraz už len doja kravu kým ešte žije, ale s tou kravou už bohvie aké ďalšie plány nemajú, takže kto si myslí že sa situácia s WP zlepší, mal by sa zamyslieť ešte raz.
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Kto chce kam, pomozte mu tam. V casoch Nokie a rady x20 si mohol vybrat kazdy - od lowendu 520, cez fotomobil 1020, po phablet 1520 a system WP 8/8.1 bezal vyborne aj na lacnej sunke, + tam boli vychytavky ktore u konkurencie neboli ako napriklad HERE offline hlasova navigacia gratis. Dnes pod kridlami MS, absolutne nezaujimave portfolio telefonov bez ziadnej strednej triedy so zabugovanym W10M a prehnivajucim ekosystemom ktory uz nenakopnu ziadne vydavky na marketing a podplacanie vyvojarov. Ved ktory normalny vyvojar by investoval svoj cas a peniaze do tejto mobilnej platformy, ked aj samotny MS ma svoje vlastne aplikacie spravene kvalitnejsie na iPhone.
Odpovedať Známka: 6.1 Hodnotiť:
 

THIS.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Takze Microsoft ma prijmy zo Surface iba miliardu, pocet Lumii ma za kvartal 2 miliony a Microsoft nie je spokojny...

No vzhladom na minulost nemusi, ale cakalo sa na Windows 10. A okrem toho, keby nejaka mala firma mala taketo obraty, mozno by to brala inak... Lenze Velkemu Microsoftu to nestaci. Napriklad take AMD ma obrat 4 miliardy. Najprv sa Microsoft musi zlepsit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

prijmy != zisk, a aj ten zisk je potom rozdeleny medzi vela vela akcionarov a samotnu firmu. takze nie, miliarda nestaci.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Len este pekne pockajte. Vyrobcovia sa coraz viac po W10 obzeraju z dovodu prepojenia OS. A hlavne ludi uz prestavaju bavit zasekane droidy s 8 jadrami, ktore baterku zhltnu za jedno popoludnie. W10 ma svoje muchy o tom bez pochyb, ale ktory OS ich nema. Droid sa za tie roky existencie nedostal do pouzitelnej formy - pre mna nie je pouzitelny mobil, ktory nerozsvieti obrazovku pri prichadzajucom hovore a pod.
Odpovedať Známka: -3.9 Hodnotiť:
 

ako potom zdviham prichadzajuci hovor, ked sa nerozsvieti obrazovka a nemam hw tlacidla?
Odpovedať Známka: 3.8 Hodnotiť:
 

Takto drizdy uz citam niekolko rokov. A medzitym Windows na phonoch stale upada (funkcne aj podielom) a Android rastie alebo si minimalne drzi podiel.
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

To co pises platilo par rokmi ale aj v sucastnosti na par kuskoch "shitovych" vyrobcov. Osobne som WP mal a dva roky pouzival, naposledy som sa hral s 640-kou XL... ale, do primitivnej omalovanky bez aplikacii uz dufam nepojdem, ani nahodou. 4-jadro 5" kitkat 1GB RAM a za rok pol mu "zajebalo" mozno 5krat.
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

Mám obyčajnú čínu, ktorá ma pred 3 rokmi stála presne 106€ (aj s 3 baterkami v balení). Nemá google play (nevadí, mám 1mobile, ktorý je aj tak lepší). Žiadne sekanie, appiek používam (myslím si) dosť a žiadne prepojenie s Win nepotrebujem (používam len linux). Načo by som uvažoval o win phone?
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

srry ale aj linuakov je malo.. povedz to managerovi v kt. bucha tabulkty v office
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Keby ti niekto zaplatil za propagaciu win phone, tak by si pekne pisal ;)

Cely microsoft je uz len pomaly sa potapajuci moloch, a dufam ze uz konecne coskoro krachne. Mobily - system total na kokot. Pc - este viac na kokot...
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Čítajúc príspevky nadomnou, nechápem tie slabé predaje. :-)
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

Uzivatelov WP je malo, ale o to viac kricia a dupu nozickami.
Odpovedať Známka: 0.5 Hodnotiť:
 

mal som aj aj.. momentalne mam droid.. no WP ma svoje klady: cena a rychlost z low HW oproti droidu..
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ze cena.... Za 50€ si kupis nejaku sunku L435 s odpornym displejom, generatorom sumu, niekto to nazyva fotoaparat atd... Za 120€ som mal novinku pred dvoma rokmi (4jadro, 5", 1GB ram...) a co som pozeral podobne vybavene Mumie, nebolo nad cim ani uvazovat.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Ta "mumia" pobezi aj o 10 rokov, co sa o tvojom cinanovi neda povedat. Papierove parametre su ti inak naprd. kedze kazdy cinan v teste pohori.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Funguje už dva roky. Paradoxne na Lumii 610 mi odislo blokovacie tlacidlo asi po roku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

akože nechápeš???
nečítal si úplne prvý príspevok ???!!!
:-)
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Oprava: Čítajúc relevantné príspevky nadomnou...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ja keď čítam príspevky tak slabé predaje plne chápem, prestávam tým predajom rozumieť až v momente keď sa pozriem na hodnotenia príspevkov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa mňa je na vine hlavne slabá ponuka zariadení (zatiaľ neboli uvedené žiadne nové telefóny pre strednú triedu). Windows 10 Mobile mal tiež veľa problémov pri uvedení, keď nebol dostatočne odladený.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

L950 / L950 XL - plastový drahý highend
L550 - plastový vŕzgajúci lowend
L650 - konečne lowend s trochu lepším vzhľadom, ale slabým HW.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Presne tak. Pri vlajkovej lodi očakávam adekvátne spracovanie (kov). Microsoft jednoducho ponúka málo za uletené ceny. A zákazníkov tá sľubotechna už unavuje. Stále je to o tom počkajte až...Trpezlivosť došla.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

vlajkova lod pride o rok, ale my na nu mat nebudeme.

a asi ju uz ani vobec nebudeme chciet :))
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Nebudes mat na vlajkovu lod od MS, ale budes mat na vlajkovu lod s Androidom?
Odpovedať Hodnotiť:
 

zalezi na tom, aku znacku. nie je vlajkova lod ako vlajkova lod samozrejme, ja urcite nevyvalim 700e za 16gb samsung edge, ani tolko za lumiu 950xl, ked mi vykonovo a hw uplne vyhovuje povedzme mi5.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

lenze ta vlajkova lod stala polovicu ako android vlajkove lode (950 ked vysla stala cca 500E, top Samsung a iPhone takmer 1000e), pri rovnakom vykone (vzhladom na system), taktiez podobny fotak (950 ho ma na vysokej urovni), takze sa niekde ta cena musela premietnut, a doplatil na to hlinik...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Boze tie reci o plaste. Ak o tom nahodou ludkovia neviete, tak za smiesnu cenu 30€ si viete kupit kryt mozo, ktory je robeny v spolupraci s mrkvosoftom. S tymto krytom, ktory ma integrovane bezdrotove nabijanie vyzera telefon luxusne a je len na cloveku, ktory si vyberie. Mrkvosoft pouzil vo vnutri spickove materiali aby zarucil dobru odolnost a integritu telefonu. Je tam horcik a ine zliatiny. A vonkajsi obal nechal na polykarbonat. Ja som osobne rad, ze som si mohol vybrat ako bude telefon vyzerat a stale ma to aj s krytom stalo podstatne menej ako rovnako vybavene vlajkove lode konkurencie.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Preto mam stale L930 a cakam, co pride dalej. Urcite ale beriem WP, je to navykove a kto na to pinda, tak to nevidel ani z tescobusu :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ci to nebude tym, ze Lumie slapu rovnako dobre a spolahlivo aj po 2 rokoch tak, ako keby boli vybrane z krabice vcera :)
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

No ved to, necudo ked sa android do pol roka rozpadne je nutne kupit dalsi.. a vacsina userov ani nevie ze k tomu kramu co im tlaci telekom na pausal existuje aj rozumnejsia alternativa
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

prosim Ta kto by to vyberal z krabice resp naco

Odpovedať Hodnotiť:
 

R.I.P.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

zaujimave ze jak sa mrkvosoftu nedarí ani predaj ani nič a hlavne ze akcie idu z roka na rok hore zaujimave, 2014 30 dnes cez 50 tomu sa vravy ide z roka na rok do sraciek :) ono nie je umenie vypichnut jednu vec a robit senzaciu, ale ako celok, ktora kolvek firma ktora ma toho viac v jednom klesne a druhe odvetvie to vykrije. Napr samsung televizory klesnu a mobilne telefony stupnu a naopak, kedze maju sirsi zaber tak tam sa to ani neda moc odsledovat :). proste ci sa to niekomu paci alebo nie mrkvosoft este furt stupa a to je podstatne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Samozrejme, ze stupa, to len par Android fanboyov ho uz asi 10 rokov vidia v krachu a on nie a nie krachnut :D. Xbox (ktory ja nemusim, mam PS4), Windows, Office a hlavne riesenia pre firmy a statne spravy (za uplatky) mu vynasaju take prachy, ze moze mat u prdele nejaky mobilny OS (ako to nakoniec nedavno aj povedal jeden ich vysoky manazer, ze na W10 mobile sa tento rok zameriavat nebudu, az buduci rok).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Som dlhorocnym pouzivatelom WP, verzia 8.1 nema zasadnu chybu, vsetko frci rychlo a bez problemov... na rozdiel od androidov v podobnej cenovej relacii (100-200 eur)...

Bohuzial po upgrade na windows 10 mobile je moja lumia 730 zaspata... sms-ku otvara cca 2-3 sekundy, co sa este da prezit, ale novy browser je absolutne zlyhanie - Edge nikdy v zivote viac! a to ma telefon 1 GB ram, nechcem pomysliet na ludi, ktori si upgradnu slabsie modely s 512 MB pamatou...

Este tomu davam nadej, lebo outlook je fakt premakany v porovnani s verziou v 8.1, ale ten edge ma zacina uz naozaj vytacat :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

edge je na tom stale lepsie ako stary IE, ja som teraz na 8.1 a seriozne rozmyslam obetovat rychlost koli tomu browseru :-))

Odpovedať Hodnotiť:
 

si na fast ringu alebo slow ringu?

Odpovedať Hodnotiť:
 

release preview - cize v podstate mam release verziu, ktora je na lumii 950... fast si netrufam, lebo nemam zalozny telefon a slow je aktualne tusim zhodne s tym release preview
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak som na release. zatial dobre
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mam pol roka lumiu 830, nebyt neustaleho odpajania sa telefonu od bluetooth v aute, bol by som aj spokojny. Momentalne tam mam win10 ktory je slusne zabugovany, takze ma pravidelne nasiera a zacinam pozerat po niecom inom.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár