|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
30.3.2016 11:43
To mi pripomína tú kauzu s tuším Nórskou/Švédskou bankou čo vydala kreditky s potlačou nosatého žida smejúceho sa nad mincami :-D
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: lolo21
|
Pridané:
30.3.2016 11:51
mne to pripomína kauzu meliška v rozhlase LM
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: hmmmmmmmmmmmm
|
Pridané:
30.3.2016 16:23
na Slovensku som videl žida naposledy v 1944. Nechápem čo proti nim ľudia majú.
|
|
Re: ľudom pravidelne jebe
Od: ľudom pravidelne jebe
|
Pridané:
30.3.2016 16:45
To vieš, keď niekto "poctivo" "vlastnoručne" "horko ťažko" z arizoval židovský obchod a potom mu ho vzali, to je krivda na niekoľko generácii. A ešte aj vnúčatá vnúčat budú spomínať ako ukrivdili ich dedovi.
|
|
Re: vhodný cieľ
Od: vhodný cieľ
|
Pridané:
30.3.2016 18:17
Podľa mňa si zato môžu židia sami.
Držia príliš pri sebe.
Veď keď sa chcem zviditeľniť nemôžem kopať do dákej menšiny o ktorej nikto nikdy nepočul.
|
|
Re: vhodný cieľ
Od: vsevec
|
Pridané:
31.3.2016 5:23
A naskenovany letacik by sa nenasiel? Nech si precitame a samy zhodnotime co za spravu poslal hacker do sveta.
|
|
Re: vhodný cieľ
Od: vsevec
|
Pridané:
31.3.2016 6:03
A4 tu http://dopice.sk/gZr - informačne je to fake - do pravdy je zakomponovaná nepravda. Celé to vyzerá ako nejaká globálna PR kampaň.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: xmardukx
|
Pridané:
30.3.2016 20:20
Mor alebo choleru sme tu tiež už dávno nemali, tak nechápem čo proti nim ľudia majú ;-)
Bratia a sestry, na pláž !
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: nestraš
|
Pridané:
30.3.2016 22:41
nestraš
My menšiny sa musíme správať k sebe slušne, inak nemáme šancu proti Číňanom a skončíme ako indiáni.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: fiberZ
|
Pridané:
31.3.2016 20:54
Precitaj si nieco o Rothschildovcoch a dalsich rodinach ktore vladnu/vladli svetu a vytvarali vojny za ucelom svojho zisku a sirenia vplyvu, vsetci boli zidia. Co som z rozpravania pocul od starych rodicov, slovakov vyhanali z domovov, zdierali tu ludi a zotrocovali ich, to iste v nemecku aj inych krajinach. Po vojne ich nemci vyhnali do palestiny a zalozili im vlastny stat izrael (na arabskom uzemi) s cielom jednak zbavit sa ich, ale aj pomoct, aby mali svoj stat a neboli tercom tzv. antisemitov (ktorych bolo plno vzdy tam, kde byvali zidovske komunity). A ako to dopadlo? do arabskeho sveta priniesli vojny, nasilie a nenavist. Tam kde je zid, je aj problem. Vrelo odporucam knihu od Henryho Forda - international jew - zaujme kazdeho
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Klavesnice
|
Pridané:
31.3.2016 12:25
Nemali si nechavat kanal bez ochrany DTMF on/off sekvencie. Bolo to v testovani tak to chalan zneuzil.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
30.3.2016 12:02
Ono vieš, kauza... Kauzu z toho urobili médiá.
V našom západnom svete je skvelá a rozvinutá demokracia s sloboda slova.
Môžeme urážať koho len chceme. Môžme napísať takmer akékoľvek slovné útoky proti komu len chceme. Môžeme publikovať a propagovať politicky a nábožensky krajne nekorektné obrázky, karikatúry alebo heslá, ktoré urážajú jednotlivcov, skupiny alebo celé národy.
To všetko môžeme...
Len ten niekto nemôže byť žid.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Okres linux
|
Pridané:
30.3.2016 13:26
Netrep pičoviny a hybaj na pláž.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: deja_vu
|
Pridané:
30.3.2016 13:37
nemam proti zidom nic, ale bohuzial ma pravdu ;)
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: rms_
|
Pridané:
30.3.2016 13:51
nemám proti nikomu nič, ale naštastie nemá pravdu
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 16:31
Oveľa viac mi ako židia mi vadia fašisti a neonacisti.
Neznášam cigánov a moslimov.
Kapitalisti ničia prírodu, aby si vypchali nenažraté držky.
Komunisti okradli mojich predkov. Eurobyrokrati sú taký sprostý, že si nevidia ani na koniec nosa. Rus to je pre mňa Mongol skrížený s Tatárom.
Rasizmus je vrodený.
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: rasizmus je vrodený
|
Pridané:
30.3.2016 16:34
A ešte neznášam blavakov a vychoďnarov
a samozrejme maďarov
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: Vieroslav
|
Pridané:
30.3.2016 16:41
Ja neznasam ludi, zvierata a rastliny.
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: milaaacik
|
Pridané:
30.3.2016 16:48
Ja mam rad Moje Peniaze.
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: millaacik
|
Pridané:
30.3.2016 16:50
a ešte mám rad peniaze, ktoré budú moje.
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 18:00
Rasizmus je vrodený.
Zaleží na každom ako sa stým vysporiada.
Taká SNS pomilovala Slovensko, už viac krát a vždy sa to Slotovi vyplatilo $n$.
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
31.3.2016 8:30
Možno znášaš vajcia...
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Okres linux
|
Pridané:
30.3.2016 15:02
Jaj, keď jeden hnedý kokot povie o druhom hnedom kokotkovi, že má pravdu, hneď to naberie na hodnovernosti.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: lenotazkaaaa
|
Pridané:
30.3.2016 17:16
cisto fakticka poznamka, nehladaj v tom prosim ta ziadne extremisticke sprisahania, ale.. v com konkretne nemal pravdu? alebo vies to uviest na nejakom priklade ze tomu tak nie je?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Okres linux
|
Pridané:
31.3.2016 13:39
Ďalší hnedý kokot, ale sa vás vyrojilo.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
1.4.2016 11:19
Okres linux, si sa blysol, reakcia presne poľa očakávania. Najmúdrejší na svete, pi*uje do každého okolo, všetci sú kkti, ale keď sa ho spýtaš na jeden argument alebo dôkaz, skončil.
Gratulujem, si borec.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
1.4.2016 11:20
Okres linux, si sa blysol, reakcia presne poľa očakávania. Najmúdrejší na svete, pi*uje do každého okolo, všetci sú kkti, ale keď sa ho spýtaš na jeden argument alebo dôkaz, skončil.
Gratulujem, si borec.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: rms_
|
Pridané:
30.3.2016 13:50
Píšeš to veľmi múdro, ale nemáš pravdu.
Ale ty to dobre vieš, chceš len rozdúchavať neznášanlivosť.
Rovnako ako židov, nemôžme predsa urážať žiadne náboženstvá, národnosti alebo etnické skupiny.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Neviem-
|
Pridané:
30.3.2016 13:56
Ty asi nie si Charlie, že?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: karol hebdo
|
Pridané:
30.3.2016 23:08
jeb do?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Talamasca
|
Pridané:
30.3.2016 14:10
netrep!Skus verejne rozpravat o Slovanskych a Srbskych hovnach, tak Andrej pica s popradu ta este verejne pochvali. Ale skus verejne rozpravat o zidovskych alebo ciganskych hovnach, tak ti isti co v prvom pripade budu kricat o slobode slova, budu ziapat aby Ta policia zatkla a hned bude z teba antisemit.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Effe
|
Pridané:
31.3.2016 7:48
Keď nerozlišuješ medzi textom divadelnej hry/filmu a pokrikovaním holohlavých na ulici, tak sa vráť do krčmy pod stôl.
To sme sa to dopracovali, keď sa hnedá lúza rozširuje už aj na stránke DSL.sk.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
30.3.2016 14:12
Presne ako píše Neviem-. V Charlie potrebovali silou mocou urážať iné národy a všetky média sa išli pos*ať, aké je to správne, pretože je to demokracia a sloboda slova...
Pokiaľ ide o urážku kohokoľvek, je to sloboda slova, ak už ale ide o urážku žida, je to trestný čin.
(Nemusíš so mnou súhlasiť, ale začni sa na veci pozerať v širšom zmysle a časom sám pochopíš, že to tak je. Len na doplnenie prikladám video: http://dopice.sk/gYX)
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.:
|
Pridané:
30.3.2016 15:21
To video je taka blbost ako voda v kosi.
V celom svete existuje skupina ludi. Skupina ludi uplne odlisnych od nas ostatnych. Tato skupina drzi spolu a snazi sa zvrhnut cely svet v ich prospech. Su to ludia s MODRIMY OCAMI. V historii mame kopec dokazov. Napriklad taky Hernando Cortez - chlap ktory sa v svojom spiklenectve dohodol spolu so Spanielskov kralovnov a urobil vypravu na genocidu hnedo a ciernookych indianov na americkom polostrove. Svojimi intrigami sa jeho 200-clennej skupine modrookych chlapov podarilo pobit niekolko milionov hnedookych indianov...
Vidis suvis? Takto nejak sa da vybrat lubovolna skupina, povyberat a poupravovat (alebo si celkom vymysliet) par faktov a vytvorit spiknutie proti skupine obivatelstvu.
Co je horsie, ze zacina rast skupina FANATIKOV, ktory zacinaju OBHAJOVAT GENOCIDU (v tomto pripade z menom holokaust).
PS. Stalin urcite nebol zid (hlavny zodpovedny za smrt vecsiny ludi-rusov v 20 storoci) - ale co ak poviem, ze Stalin mal modre oci? ;)
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Makovník
|
Pridané:
30.3.2016 15:58
Haha, cely Tvoj comment je smiesny, ale tym holokaustom si to zaklincoval :D
Za celu WW2 zomrelo cca 80 milinov ludi (z toho 30 milionov rusov) a cca 4 miliony zidov. Tych 80 milionov je kazdemu ukradnutych, ale to, ze zomrelo 4 miliony zidov vie uz tretiak na zakladnej skole.
Holokaust pacha Izrael denne na Palestincanoch a zaujimave je, ze to nikoho netankuje.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
30.3.2016 16:55
Štyri milióny? Bolo ich šesť, ty jeden popierač holokaustu!
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Neviem-
|
Pridané:
30.3.2016 18:53
Štyri milióny ľudí ešte nie je holokaust a šesť už je?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
30.3.2016 20:25
Vraj keď niekto povie, že zomrelo menej ako 6, tak popiera holokaust, toto som reálne čítal na jednej vysoko intelektuálskej diskusii.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Uff
|
Pridané:
30.3.2016 22:45
Tak to už ozaj končí každá sranda. Bola vojna, diali sa svinstvá u nás potom aj ďalších pár desaťročí a v rusku a na ukrajine ešte horšie. Ale každý, vrátane frau merkel rieši len židov. Potom sa budú čudovať, keď ich zase raz zrazu niekto znenavidi. U mňa sa to už začína prebúdzať. Tak nadudo sovinisticky sebaluby prístup môže mať len človek, na ktorom mi predsa nemôže moc záležať...
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: fiberZ
|
Pridané:
31.3.2016 21:15
Vazeni, druha svetova vojna mala okolo 30 milionov obeti ak sa nemylim, medzi nimi 9 milionov nevinnych rusov aj inych narodnosti. Je nepochopitelne, ze sa stale hovori iba o zidoch. Co ti ostatni, tie dalsie desiatky milionov obeti snad nestoja ani za zmienku?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
31.3.2016 23:42
no potom si to uz len statistika..
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.3.2016 18:58
http://dopice.sk/5do
zcela zákonné...až nato že všetci na OSN serú....ale dožadujú sa ho ked sa im to hodí..."trojaký meter"
aj ten mladý blb z Oravy by sa na to mohol odvolávať
|
|
Re: Rasizmus je vrodený.
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:06
závidíš?
Kto seje vietor zožne búrku.
Možno už v 2045 skonči tvoja rodina v plynovej komore, lebo nebudeš mať dosť šikmé oči, alebo nebudeš mať správne meno Ibrahim Mohamed.
A dúfam že ty jediný to prežiješ a ostaneš sám.
A možno že zabijú iba 3 999 999 Slovákov.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: gandor
|
Pridané:
30.3.2016 17:09
Este raz si precitaj moju vetu. Najviac ludi v danom obdobi zabil Stalin a to vlastnych + NIE ZIDOV...
To nemeni nic na veci, ze fasisti sa snazili o genocidu zidovskej populacie (neskvor aj ciganskej a netreba zabudnut, ze na plane bola aj slovAnska - tolko k vsetkym slovEnskym podporovatelom).
Dalej ked uz, tak si chcel napisat genocidu a nie holokaust.
Taktiez trocha si nastuduj o realnych pomeroch medzi Izrealom a vsetkych ich susedov. To co robi Izrael vobec nieje koser, ale palestincania tiez niesu ziadne neviniatka. Nebyt toho ze palestina je technicky zaostalejsia a nema taku podporu, tak by si nepisal nic o "genocide" palestincanov, ale o masovom vyvrazdovani zidov...
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:11
Pochopil som že si debil.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:14
Psychopat rozlišuje medzi:
1.vlasný
2.nie vlastný
2.1 nie žid
2.2 žid.
Pre normálnych sú to ľudia.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:15
a áno aj žid môže byť rasista a psychopatický vrah.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: gandor
|
Pridané:
30.3.2016 17:27
Sorry za snahu vysvetlenia udalosti - pokusim sa to napisat inym sposobom - v 20-tom storoci ma na svojich rukach krv najviac Stalin - kvoli ktoremu zomrelo najviac hlavne rusov (ci uz za WW II alebo mimo nej) a kluc k ich zabijaniu nebol podla vierovyznania (zid) a ani podla etnika (zid). Kedze najviac padlich kvoli Stalinovi bolo rusov a on sam bol rus, tak preto som napisal svojich (z hladiska narodnosti)...
Staci ako podrobne vysvetlenie pre pana "Captain Obvious"?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:41
Z histórie sa ešte nikto nepoučil.
Nerozumiem snahe dokázať kto bol veci Kokot.
Stalin osobne nikoho nezabil. Zabíjali taký ako ty, ktorý boli 100% presvedčený o správnosti propagandy a fanaticky plnili rozkazy.
|
|
Re: nie nikto
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.3.2016 17:52
Stanfordský väzenský experiment
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: ja.
|
Pridané:
30.3.2016 18:09
Stalin bol Gruzinec, nie Rus.
Trocky (presadzoval krvavu svetovu marxisticku revoluciu) bol ukrajinsky Zid. Lenin tiez. Chruscov a Breznev boli Ukrajinci. Andropov bol potomkom donskych kozakov, takze da sa povedat, ze prvy etnicky Rus sa dostal na celo ZSSR v roku 1982.
Mozno niekedy pochopis, ze carske rusko a jeho naslednici boli vzdy multinacionalny stat. Nehrali sa na rus-nerus, ale mas rovnaky ciel, alebo nemas. Koncept narodneho statu vznikol v Europe, relativne nedavno (Francuzsko a Taliansko) a do Ruska akosi nestihol dorazit.
Takze ked uz narodnosti mame za sebou, nemyslis, ze hadzat na Stalina obete druhej svetovej vojny je dost uletene? Uvedom si, ze boli napadnuti a branili sa. Co mali robit, nechat sa vyhladit, ako to Hitler planoval? Podla tvojej logiky teda aj nemecki/polski/ceski/slovenski/madarski zidia mohli za svoje obete sami. Alebo ze za genocidu Indianov mozu ich vodcovia a za genocidu Armenov tiez Armeni.
|
|
\"Uvedom si, ze boli napadnuti a branili sa.\"
Od: _kubo_
|
Pridané:
31.3.2016 0:46
...nuž chlapče, je signifikantné, že
* o pakte Ribbentrop-Molotov nemáš ani šajnu
* o delení Poľska Hitlerom a Stalinom v roku 1939 netušíš
* o (znovu)obsadení pobaltských okrajín takisto
* Archipelag GULAG si nečítal...
|
|
Re: \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Od: ja.
|
Pridané:
31.3.2016 2:12
Studuj viac:
- pakt R-M nebol jediny. Take pakty mali vsetci, vratane PL. Co je na R-M ine ako na ostatnych: a) bol uzavrety posledny a b) bol uzavrety az potom, co UK a F sabotovali Litvinovu snahu na uzavretie spojenectva UK-F-ZSSR.
- vies o tom, ze cast, ktoru obsadil Stalin bola presne ta, ktoru zobralo PL Rusku po prvej svetovej vojne? Pobaltie detto? Preco cakas, ze ked nieco niekomu zoberies, ze ten si to nezoberie spat? A vies vobec o tom, ze PL si odkuslo kus Ceskoslovenska, ked malo tu moznost?
- Vies o tom, ze Solzenicyn bol zbeh a preto bol v gulagu? Ked sa dostal na Zapad, tak si musel odpracovat svoje zivobytie. Ked mu to docvaklo a napisal dalsiu knihu - 200 rokov spolu - tak ta uz nebola propagovana, ale ticho ignorovana a autor zatlaceny do uzadia. Cital si aj tu?
|
|
Re: \\
Od: ja.
|
Pridané:
31.3.2016 2:12
Skus si dat otazky:
- Ako mohlo Nemecko obnovit zbrojarsky priemysel a vyzbrojit Porynie?
- Preco PL pred delenim najprv spolupracovalo s DE a az na poslednu chvilu sa cuklo?
- Preco DE okupovalo PL, ale z CZ bol propektorat, z SK klientsky stat a z HU spojenec? Preco jednoducho neurobili anschluss aj tu?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: ...
|
Pridané:
30.3.2016 18:14
Stalin nebol Rus.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Effe
|
Pridané:
31.3.2016 7:51
A čo ? Ani Putin nie je rus ale žid, ktorého otec bol synom ukrajinského žida Spiridona Ivanoviča a Putinova matka sa za slobodna volala Šelomova.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: vsevec
|
Pridané:
31.3.2016 10:11
Odkaz na zdroj by sa našiel? Echo Moskvy alebo TV Dožď sa neráta :)
|
|
Otázka pod telo
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
31.3.2016 8:32
Potom sú ľudia aj tí, čo iného človeka 3x zabijú a odseknú mu hlavu mačetou???
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: gandor
|
Pridané:
30.3.2016 17:16
Argument ad hominem. Gratulujem za vecny prispevok...
Skus si nastudovat fakty a potom mozes skusit rozviest tvoje hodnotenie mojej dusevnej zaostalosti...
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:27
1.Vykašli sa na fakty.
Môžeš si tak akurát naštudovať propagandu.
A uvedom si, že šírením nenávisti sa spustiť lavína, ktorá sa za 10-20 rokov obratí proti tebe, alebo tvojim deťom.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: gandor
|
Pridané:
30.3.2016 17:37
Hned moj prvy komentar tu bol len o tom - vybrat skupinu ludi a pisat o nich ze kvoli nim ty trpis je blbost. A taka propaganda sa da spravit proti lubovolnej skupine do ktorej sa nezaclenuje majorita ludi.
Takze s tvojou poslednou vetou 100% suhlasim.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený.
|
Pridané:
30.3.2016 17:45
Neznášam ľudí, ktorý so mnou súhlasia.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Rasizmus je vrodený
|
Pridané:
30.3.2016 17:51
Nezáleží čo si myslíš, ale čo robíš.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Neviem-
|
Pridané:
30.3.2016 19:50
"Vybrat skupinu ludi a pisat o nich ze kvoli nim ty trpis je blbost."
Veru tak, zájdi do redakcie denníka N a povedz im to takto rovno do očí.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: ja.
|
Pridané:
30.3.2016 17:20
To, ze Stalin zabil 20 milionov, je iba mytus.
Odkedy vysachoval od moci Trockeho (toho, kto mal na svedomi cistky po VSSR), tak populacna krivka ZSSR iba rastla - s vynimkou rokov 1941-1945.
Takze ked vidis, aku jamu v demografii urobilo 25 milionov obeti druhej svetovej vojny, a "niekto" ti tvrdi, ze zabil rovnake mnozstvo A zaroven populacia prudko stupala, tak musis iba suhlasit s hodnotenim jedneho ucastnika vyssie.
Ten "niekto" je debil, ktory si z faktov nerobi tazku hlavu.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: cha cha
|
Pridané:
30.3.2016 17:30
Tak naštartuj vaginu.
Lebo kto nerobí deti ten zabíja vlastnú krajinu.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: ja.
|
Pridané:
30.3.2016 14:44
http://dopice.sk/gYY
Prvy obrazok je sloboda slova. Za druhy dostal autor natvrdo.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: jenja
|
Pridané:
30.3.2016 12:27
Když člověk ví, co dělají žiďáci Rockefeller a Soros Evropě, jak financují války a ilegální zvířata do EU, pak jeho závěr byl asi na základě faktů, co získal hackováním
http://goo.gl/6WqGEi
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: koperska
|
Pridané:
30.3.2016 12:51
Zase tu smradis ty nula?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: bbssx
|
Pridané:
30.3.2016 13:48
takto vyzerala ta kreditka :)
http://dopice.sk/gYV
|
|
Znak Znak Znak Znak Znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.3.2016 11:44
Už si len došiel po hotové letáky do veľkého koncentráku.
|
|
meno_2
Od: deja_vu
|
Pridané:
30.3.2016 11:49
ten ma ake zidovske meno
|
|
Co ja viem?
Od: Ja neviem
|
Pridané:
30.3.2016 11:50
Na nejakej rychlo tlaciarni by to mozno stihol pod 14hodin
Takto distribuoval naklady za energiu papier a toner :)
Aspon ludia pochopia ze nie vsetko pripojene na NET je cool.
|
|
Re: Co ja viem?
Od: Okres linux
|
Pridané:
30.3.2016 13:28
Aj faxy si majú všetci odpojiť?
|
|
Re: Co ja viem?
Od: vsevec
|
Pridané:
31.3.2016 5:42
Este su nejake faxy zapojene?
|
|
janka
Od: Kodak
|
Pridané:
30.3.2016 11:59
mal vytlacit Janku Hospodarovu a len vo velkych kancloch
|
|
Re: janka
Od: deja_vu
|
Pridané:
30.3.2016 13:35
myslis, ze ma tolko zmyslu pre humor ako diskuteri na dsl?
|
|
Re: janka
Od: Adrique
|
Pridané:
30.3.2016 16:06
haha, a aby ho nevypatrali, mal este dopisat, ze to bolo tlacene cez wifi :)
|
|
kokot
Od reg.: Sv. Ignác z Lojoji
|
Pridané:
30.3.2016 12:21
kokot hacker
|
|
Re: kokot
Od: vsevec
|
Pridané:
31.3.2016 5:43
kokot ma hacker
|
|
Pomyslenie
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
30.3.2016 12:24
Je zle keď jedine čo som si o tom pomyslel bolo: "lol"?
|
|
Re: Prdmyslenie
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.3.2016 12:44
Jednoznacne ano urcite nie.
|
|
...........
Od: arch_bastard
|
Pridané:
30.3.2016 12:40
zalezi od toho co bolo v letakoch
ovladaju zidia holywood?
zasahuje AIPAC extremne do vnutornej politiky USA?
je bombardovanie gazy a znicenie 10 000 - 90 000 domov kolektivny trest?
je stavanie osad na zapadnom brehu pocas rokovani o miery pokrytecke?
toto vsetko je protizidovske v urcitych kruhoch, teda pokial sam nieste zid ako Chomsky alebo Finkelstein
|
|
.....
Od: sme.sk smrdi
|
Pridané:
30.3.2016 12:41
Po hotovy papier si asi nedosiel, vsak?
|
|
chladnicky
Od: Koumak
|
Pridané:
30.3.2016 13:02
Ved pockajte, az sa rozsiri IPv6 a napoja sa na inet aj chladnicky, to bude este len zabava, ked rano kurier prinesie kazdemu 100kg telaciny, lebo si ho hacknuta chladnicka objedna :D ... pripadne par bedniciek homarov a inych chrumkavosti ;)
|
|
Re: chladnicky
Od: mif
|
Pridané:
30.3.2016 13:05
Ak budu zaplatene dopredu, kludne :D
|
|
Re: chladnicky
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.3.2016 18:53
Bude - tvojou kreditkou :D
|
|
Re: chladnicky
Od: niktos
|
Pridané:
30.3.2016 13:15
na to sa vyser, ale ked ti hacknute auto odide s pred domu to uz bude sranda :)
|
|
Väčšinou nie som antisemita, ale...
Od: Doge
|
Pridané:
30.3.2016 13:34
Mne vadia iba proti-ateistické letáky.
|
|
Re: Väčšinou nie som antisemita, ale...
Od: Neviem-
|
Pridané:
30.3.2016 13:57
Myslíš Strážnu vežu ty neznaboh?
|
|
Re: Väčšinou nie som antisemita, ale...
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.3.2016 14:27
Neveriť je hriech!
|
|
Re: Väčšinou nie som antisemita, ale...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.3.2016 17:42
Verit, ze pre veriacich je hresenie sucasne i trest a pre neveriacich je nemoznost hresit trestom tiez, nie?
|
|
podrobne
Od: ababababa
|
Pridané:
30.3.2016 16:09
http://dopice.sk/gZ2
|
|
wsdgsrhsh
Od: Am I being detained?
|
Pridané:
30.3.2016 16:16
Na to človek nemusí byť ani hacker, stačí googliť na shodan.io, dať filter na "Slovak academy of sience" ako organizáciu a môžte si tlačiť, netreba k tomu ani wifi a kancel.
|
|
Čo k tomu dodať?
Od: Buržuj
|
Pridané:
30.3.2016 19:32
Hrozná táto diskusia. Kde sa ten antisemitizmus u nás berie? Židovský štát Izrael by nám mal byť vzorom. Malá krajina a predsa si dokáže hájiť svoje! U nás jeden telefonát z Bruselu/Washingtonu (predtým Moskva) a cela politická reprezentácia sa ide po***! Izrael sa nebojí ani veľmocí ako Rusko alebo USA (tu je silné napätie posledné obdobie, môže za to Obamova administratíva). Kiež by sme raz mali ich sebavedomie.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.3.2016 19:59
no však to... u nás sa poserú po telefonáte z Bruselu/Washingtonu
lenže nepáči sa celému svetu že sa tam odkiaľ telefonujú k nám, poserú po jednom telefonáte z Tel Avivu...
a pretože sa to nepáči celému svetu tak je celý svet vraj antisemitský
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Učiteľ
|
Pridané:
30.3.2016 20:21
Manuál Vládnutia.Strana prvá,odsek prvý:"Vytvor nepriateľa!A následne zabezpeč proti nemu náležitú ochranu!" Spoznávate sa,milí diskutéri?A mimochodom,tento svet ovládajú zlí ľudia a tí dobrí sa k nim len prispôsobujú...
|
|
Re: Čo k tomu nedodať?
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.3.2016 20:39
K analogickym postupom nepochybne patri i prezentovanie vnutorneho presvedcenia o spravnosti usmernovania statisticky vacsinovo deklarovanemu nazoru na optimalnu formu vedenia diskusie sa neprisposobujucich prispievatelov.
Spoznávate sa,milí učitelia?
|
|
Re: Čo k tomu nedodať?
Od: Učiteľ
|
Pridané:
30.3.2016 20:48
Si koleduješ?A teraz čo?Čo riešiš?
|
|
Re: Čo k tomu nedodať?
Od: Neviem-
|
Pridané:
30.3.2016 21:02
Čo si mal z chápania? Dvojku?
|
|
Re: Čo k tomu nedodať?
Od: Učiteľ
|
Pridané:
30.3.2016 21:12
Nevieš? ;-)
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Neviem-
|
Pridané:
30.3.2016 20:35
Dá sa povedať, že s tebou súhlasím, židov môžme obdivovať.
Neveľká komunita ľudí využíva stratégiu vzájomnej podpory. Nazval by som to "pozitívna diskriminácia". Ich metódy nie sú vždy pekné, ale biznis nie je súťaž v krasokorčuľovaní.
Keby slováci dokázali rovnako podporovať vlastnú komunitu, ticho, trpezlivo, dôsledne, nečvachtali by sme sa niekde na chvoste Európy ako teraz.
Keď tu nejaký penis začne vypisovať, ako typický slovák kradne a podvádza a čojaviemčo, tak si hovorím, vieš si ty úd predstaviť, že by toto vypisoval nejaký podobný penis z Tel Avivu o židoch? V žiadnom prípade.
Aj v Izraeli sú politici kurvy a ľudia všelijakí ale mama ich naučila, že na vlastnú rodinu sa verejne nenadáva. To neznamená, že to potichu neriešia, bývalý prezident sedí v base za sexuálne výčiny a premiér za korupciu. Kedy to bude u nás?
Toto nemá byť nekritický obdiv židov a ich (niekedy) hlava-nehlava metód, toto je obdiv skupinovej stratégie. Bol by som rád, keby sme aj my nejakú mali.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Biggus Dikkus
|
Pridané:
30.3.2016 22:41
pozor, pozor, podla pseudointelektualnych liberalov z bratislavskej kaviarne kazdy, kto je len trocha hrdy na to, ze je slovak, je neschopny hajzel, ktory za svoj zivot nedokazal nic lepsieho ako vyprdnut sa z pice niekde na slovenskom uzemi.
narodna hrdost vyplyvajuca z toho, ze clovek je slovak, musi byt mrte potlacana, clovek musi byt automaticky nazyvany nackom a na krk mu je hodena vina za holocaust.
tak mi skus povedat, ked clovek nemoze byt hrdy na tu nasu malu hrudu, co cloveka nuti/zenie k tomu, aby si ju setril a rozvijal?
ked nemoze byt hrdy na to, ze je slovak, co ho taha k tomu, starat sa o svoj narod, pomahat im a rozvijat ich?
hola pica s makom.
clovek potom pali do pice do engelslandu, a bude picovat na to, ake je to vsetko na slovensku na picu. alebo potom bude zdierat vlastnych. bo kapitalizmus bez nacionalizmu je len tvrda honba za prachmi na ukor domaceho obyvatelstva.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Rektor rektak
|
Pridané:
30.3.2016 23:59
Pravda ti ludia hovno maju a hovno dosiahli tak im nechajme aspon nacionalizmus nech si mozu kopnut do niekoho.tak rozumeju hrdost nasi hejslovaci z kopanic.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: ...
|
Pridané:
31.3.2016 6:19
Toto je presne ten typ rozmyslania, ze musim byt hrdy slovak a podobne sracky. Nemusim. Nie som hrdy na nieco, za co sam nemozem. Tato pseudohrdost je smiesna a naopak prinasa viac egoizmu a namyslenosti. Hrdy mozem byt len na to, co sam dokazem svojimi schopnostami, nie na to, kde sa narodim.
Dalsia kravina je, ze ak nie som hrdy na to, ze som slovak, tak musim zakonite tuto krajinu nicit - tiez nemusim, ale to nezavisi od hrdosti k prislusnemu obcianstvu, ale od rozumovej kapacity a uvedomeni si dosledkov. Co urobil tento narod za posledne povedzme 1/4 storocie, aby som na neho mol byt "hrdy"?
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Biggus Dikkus
|
Pridané:
31.3.2016 7:13
co ti ja viem, ti 'pseudohrdi' sa odtrhli od madarov, uzakonili spisovny jazyk, postavili sa nemcom a rusom, vystrngali si slobodu...
a potom tu mas 'elitu', co sa do kazdej riti pchali a pchaju. pozvali sem nemcov, co vyustilo k holocaustu, pozvali si sem rusov ma vypomoc v '68, co sa tiez ukazalo ako 'velmi dobry strategicky tah', teraz si sem chcu zase doniest mohamedanov... nevyvinuli sa od stredoveku, stale potrebuju pana.
osobne su mi prvy milsi...
a spat k teme - co sa nam podarilo dokazat - v medicine sa nam popici dari - veda a vyskum rodia ovocie; vinam sa dari; mame bohovo dobru povest, co sa kvality tyka - napr. aut - zilinska kia napr. ziskala ocenenie za najlepsiu kvalitu z celeho koncernu, vw zase patri medzi benchmark kvality.
ako narod sme vnimani dost pozitivne.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: ...
|
Pridané:
31.3.2016 7:35
Aha, cize mam byt teda hry na to, ze: v medicine sa nam dari, ale zdravotnictvo ma zalostnu uroven a v nemocnici skoncit dobrovolne nechces. Veda a vyskum je fajn, ale to je stale o jednotlivcovi nie o narode a rovnaky prinos to aj ma. Vino je teda neskutocne podstatna vec na narodnu hrdost.
AD automobilky - robime pre zahranicne automobilky, takze mam byt hrdy vlastne na co, ze sme si zadrbali ornu podu velkymi halami? Alebo tu narodnu hrdost mam interpretovat tak, ze vieme makat aj za malo? Bohuzial sme od nich zavisli, lenze co je horsie - su tu len preto lebo: slovaci sa az tak nestazuju a drzia hubu a krok, robia a za malo a maju velke stimuly. Automobilka ma ovela mensi problem ak by od nas odisla ako slovaci bez nej.
Posledna vec - ti prvi su ti milsi, lenze naopak ti, co najviac hulakaju o narodnej hrdosti nimi prave pohrdaju.
Narodna hrdost slovakov sa zvycajne prejavuje pri MS v hokeji a tam aj konci. Aaa zabudol som Sagana.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Biggus Dikkus
|
Pridané:
31.3.2016 8:08
Stat a narod bez jednotlivca je rovnako v pici ako jednotlivec bez statu a naroda.
A cudujes sa, že je vsetko v pici? Keď si clovek cloveka nevazi? Nevazia si domov, domacich, zenu sa bezhlavo za profitom.
Si zober za príklad Nemecko po krize, rozjebane ako kurva z Pesti. Zdvihli narodne povedomie, zacali robit na seba, vystavali dialnice, baraky, zrovnopravnili zeny.
Co sa automobiliek tyka - slovensky manazment, slovenski zamestnanci, 14 stvorcifernych platov do roka, dane splatne tu. Dokial mas vo vedení hrdeho Slovaka, vsetko je ok, dokial je tam len upindany ritolezec, je to cele na picu.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: ...
|
Pridané:
31.3.2016 8:56
Ja s tebou apriori suhlasim, ale nesuhlasim s tym, ze ide o narodnu hrdost len na zaklade prislusnosti k statu. Rovnako poslem do riti nemca ked rozprava sprostosti ako slovaka. Naopak nezastanem si slovaka ak ten robi blbosti. Lenze je to tak ako vravis - ludia si druhych nevazia a tam je ten problem. Beznemu slovakovi je jedno ci sa ma zle, pokial sa cele jeho okolie nema lepsie. Tu je problem. Nie slabe narodne povedomie, ale bohapusta zavist a zlomyselnost a v dalsej casti egocentrizmus. Narod je aktualne zlozenie ludi, ktori formuju celu spolocnost. A ak ti sa vsade spravaju ako hulvati, tak na co to mam byt vlastne hrdy, ked ti hrdi hejslovaci su rovnakym dielom zodpovedni za sucasny stav? Preto vravim, nie je to o narodnej hrdosti, ale o tom, ze moralne hodnoty su uplne v hajzli. To, ze kazdy slovak by sa stal vlastenec by situaciu vobec nezlepsilo - niekde by to malo pozitivny vplyv, ale v mnohych veciach by sa sucasny stav len zhorsil.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Biggus Dikkus
|
Pridané:
31.3.2016 9:06
Zhoršil? Ani nie - vid napr. Japoncov - čo sú asi najviac nazi narod na svete.
Uvedomujú si svoju príslušnosť, sú na ňu hrdí a darí sa im. Jednak je pre nich spoločnosť prvoradá, čo znamená lepšie služby, vyššiu kvalitu života, komfort a mrte veľa iných pozitívnych vecí.
A všade, kde som mal česť pôsobiť, najlepšie sa žilo tam, kde bola homogénna spoločnosť hrdá na to, kde žije.
Keď majú ľudia nejaký ten pocit spolupatričnosti, viac si pomáhajú a sú aj milší. To mi tu trochu chýba.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: muchotravka_bodkovana
|
Pridané:
31.3.2016 9:48
Opytaj sa sam seba co si ty spravil pre tento Slovensky narod aby sme mohli byt na teba hrdi ?
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: ...
|
Pridané:
31.3.2016 10:04
Argumentujes zle - ja sa to sam seba pytat nemusim, lebo mi absolutne nezalezi na tom ci si alebo nie si na mna hrdy na zaklade niecoho. Ja mozem byt na seba hrdy, ze som nieco dokazal bud pre seba alebo druhych. Tam konci hrdost jednotlivca.
Analogia k Saganovi - Tiez mu povies, ze sme na neho hrdi, lebo vyhral nejaky pretek? On moze byt hrdy sam na seba, ale moze mu byt absolutne ukradnute ci su slovaci na neho hrdi alebo nie. Slovaci za jeho uspech nemozu a ani sa nijak k nemu nepricinili (okrem jeho vlastnych rodicov).
|
|
Gggggg
Od: Rfgggvc
|
Pridané:
30.3.2016 23:56
Jemine dnes su tu aj nackovia ako magat. Kde mas magiana?
|
|
Pre redakciu
Od: redakciaaaa
|
Pridané:
31.3.2016 0:00
Zajtra ocakavam clanok o ubuntu vs win 10
|
|
dnes je Pamiatka zosnulých
Od: brmbolec
|
Pridané:
31.3.2016 2:57
Donald Trumpeta approve this.
|
|
si moja hviezda, si moje zlato
Od: uo o o o, ua a a a a?
|
Pridané:
31.3.2016 4:25
Keď sa budem snažiť zapáliť izraelské noviny, bude to politicky nekorektné?
|
|
Re: si moja hviezda, si moje zlato
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
31.3.2016 6:30
Nie iba ak len a len raz a iba preto a nic ine.
|
|
7 SEKUND PRAVDY
Od: Old Wise Man
|
Pridané:
31.3.2016 7:47
https://coub.com/view/201pn
|