|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
piráti
Od: .em
|
Pridané:
17.3.2016 10:58
veď u nás detto
|
|
Re: piráti
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
17.3.2016 11:28
"preferencie prekračujúce 20%, pričom podľa novín za nárastom jej preferencii je nesúhlas verejnosti s vládnou politikou."
Pripomína vám to niečo?
|
|
Re: piráti
Od: ejha
|
Pridané:
17.3.2016 12:19
Áno, pripomenulo mi to, že som sa narodil nie práve v najoptimálnejšej krajine.
|
|
Re: piráti
Od: 654321654321654
|
Pridané:
17.3.2016 12:28
Alebo nie v najlepšej dobe.
|
|
Re: piráti
Od: edghar
|
Pridané:
17.3.2016 13:12
Si chcel radsej pyramidy stavat? Alebo v koncenrakoch pracovat? Ci v Mamutov do dier vhanat? :D
|
|
Re: piráti
Od: vcxzvcx
|
Pridané:
17.3.2016 14:43
zit v 50,60,70,80 minuleho storocia v USA
optimalny zivot
|
|
Re: piráti
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 14:47
Mám taký veľmi silný pocit, že ty budeš asi biely.
Uhádol som?
|
|
Re: piráti
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
17.3.2016 15:07
Si veľmi vnímavý chalanisko
|
|
Re: piráti
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.3.2016 15:08
Biely od vápna. Maľoval pivnicu...
|
|
Re: piráti
Od: gertrudo
|
Pridané:
17.3.2016 18:42
Ako cernoch?
|
|
Re: piráti
Od: biely
|
Pridané:
17.3.2016 22:25
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: piráti
Od: gertrudo
|
Pridané:
17.3.2016 22:31
Skoda. Dufal som ze by si chcel zit v USA ako cernoch.
Mam ich rad. Pacia sa mi ich cierne svalnate tela. Predstav si, take cierne telo a stoporeny mocny tmavy ud. Nie je to krasne?
|
|
Re: piráti
Od: ericek111 [MB]
|
Pridané:
18.3.2016 0:40
Viete, čo oddeľuje ľudí od opíc?
.
.
.
Stredozemné more.
|
|
Re: piráti
Od: loko
|
Pridané:
19.3.2016 21:20
atomovy kryt v zahrade a propaganda o tom ako sovietsky zvaz rozputa nuklearnu vojnu alebo vietnam, jednoducho zlate casy ...
|
|
Re: piráti
Od: sensei-san
|
Pridané:
17.3.2016 12:36
Pripomína. A rozdiel v riešení, ktoré našli oproti Slovákom mi vháňa slzy do očí.
|
|
Re: piráti
Od: 78569822365
|
Pridané:
18.3.2016 14:19
V niektorej krajine sa nespokojnosť s vládnou politikou prejaví voľbou normálnych strán, v niektorých krajinách voľbou kreténov.
|
|
Re: piráti
Od: loko
|
Pridané:
19.3.2016 21:22
zakladny rozdiel je medzi priemernym islandanom a priemernym slovakom, najma v pristupe k zivotu, mierou ziclivosti, mierou rozhladenosti, ...stat je vzdy zrkadlom ludi, ktori v nom ziju
|
|
Re: piráti
Od: vychodniari su kokoti
|
Pridané:
17.3.2016 12:34
u nas dtto
|
|
Ehmmmm
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
17.3.2016 11:05
Dufam ze na Islande maju krasny biely den
|
|
Re: Ehmmmm
Od: deja_vu
|
Pridané:
17.3.2016 11:23
aspon sa im tam bliska na lepsiu buducnost... nie jak nad tatrou
|
|
Re: Ehmmmm
Od: xyz.
|
Pridané:
17.3.2016 11:30
Niekomu nad tatrou, niekomu pod tatrou...
|
|
Re: Ehmmmm
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
17.3.2016 16:30
A niekomu pod Eyjafjallajökull :D
|
|
Re: Ehmmmm
Od: 78569822365
|
Pridané:
18.3.2016 14:20
Nad Eyjafjallajökullou sa blýska Thory divo bijú.
|
|
Re: Ehmmmm
Od reg.: naivko
|
Pridané:
17.3.2016 11:27
po zakazovani vulgarnych divadiel mame krajsie biele dni ako islandania, kde sa snazia o slobodne sirenie informacii
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 11:54
Buď rád.
Toto je asi jediná diskusia, kde môžeš skopírovať oficiálne stanovisko BBSK k incidentu. V ostatných slniečkárskych homonovinách ti to jednoducho neprejde cez filter.
A o samotnom texte inkriminovanej hry ani nehovoriac. Ten nikto nikdy v novinách nevidel ale ostro proti nemu protestujú celé kolektívy brigád socialistickej práce tak ako proti charte kedysi za boľševika.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 12:01
Ako keby niekoho zuajimalo stanovisko BBSK. Od fasistu ani necakam nejaku pravdu alebo nadhlad a uz vobec ma nezaujima jeho nazor.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: tamtung
|
Pridané:
17.3.2016 12:06
ani mna tvoj
|
|
Re: Ehmmmm
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
17.3.2016 12:08
A presne kvôli ľuďom ako ty, čo ho nechcú počúvať, nedávajú mu priestor v médiách, aby prebehla normálna diskusia, kde sa veci môžu vyrozprávať, aby sa uvoľnil tlak v spoločnosti, mu stúpajú percentá.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 12:13
S fasistami sa na demokraciu nehra. Ze sa mu nahravaju % nie je ale kvoli ludom ako som ja.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 12:21
Len či ty rozumieš pojmu "demokracia"?
Keď sa nechceš hrať na demokraciu s fašistami, tak si dávaj pozor, aby ťa niekto nezačal za fašistu označovať tiež.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 12:27
Ze niekto nerozumie rozdielu nie je moj problem. Fasistom je demokracia dobra len na zneuzitie, aby ju v konecnom dosledku pri dostatku moci zrusili. Nevidim dovod preco by im mal davat niekto na to priestor. Takze posledny raz: S fasistami sa na demokraciu nehra. A je uplne jedno ako zufalo budu hucat ako je to nefer a "nedemokraticke", ked chcu presny opak. Ale vlastna medicina im nevonia.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 12:44
To čo tu popisuješ urobili komunisti, nie fašisti. Keď získali moc, zrušili demokraciu.
Bez ohľadu na to, máš pravdu, fašizmus je nebezpečný (ani nie tak fašizmus, ako nacizmus ale pochybujem, že to rozlišuješ tak to nebudem komplikovať), lenže kto je fašista? Ten, koho tak označí denníkN? Ešte raz. Kto je to fašista?
Len pripomínam, že komunisti mali podobný gumový pojem "triedny nepriateľ".
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 12:53
Mozem ti kontrovat - to co popisujes sa urobilo za socializmu nie komunizmu (pochybujem, ze to rozlisujes). Mozme slovickarit, podstata je vsak jasna. Kto zrusil demokraciu? Uz Adolfko povedal v 30rokoch, ze ani v armade demokracia nefunguje, preco by mala v riadeni statu - a co z toho vzniklo. Ze to napise dennikn? Bulvar necitam a rovnako ma nezuajimaju ani slova ako skutky. Darmo sa bude zatial platna strana ohanat tym, ze oni taki nie su. Je az zufalo roztomile ako sa snazia tvarit, ze su najvecsie neviniatka pod slnkom. Moja pamet nesiaha po minulost 2 tyzdne dozadu, ale podstatne dalej. Hovorit o nedemokratickom pristupe je asi rovnake, ako keby si siel s nasilnikom radsej teda diskutovat miesto toho aby si sa branil. To, ze on okolo seba kope a vrieska ake je nedemokraticke ked mu pridrbes ako prvy z teba este nasilnika nerobi.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 13:09
Neviem ako mi chceš "kontrovať", keď nerozlišuješ komunistov a komunizmus. Platí, čo som napísal, keď komunisti získali moc, uzákonili vedúcu úlohu komunistickej strany, tým prakticky zrušili parlamentnú demokraciu.
Pozri, nechce sa mi tu topiť v omáčke uvarenej bez ladu a skladu zo všelijakých výkrikov a emócií. Ak máme ďalej debatovať, chcem mať jasno v tom, čo v tvojom slovníku znamená slovo "fašista". Jasne, stručne. Inak debata nemá zmysel, bude to o koze a o voze.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: deja_vu
|
Pridané:
17.3.2016 13:18
to si cital v bulvari N?
komuna tu bola uz v 19.storoci. To co ty nazyvas komunizmom je jej deformacia. Rovnako ako je dnes zdeformovana demokracia tu.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 13:30
Fasisti su pre mna rovnaka banda ako nacisti, rovnako ako komunisti zili v socializme a nie komunizme, tak hadzem socialistov ku komunistom. Stale ide o rovnake zmyslanie, detialy nie su podstatne rovnako ako vyznam slova fasista v tejto diskusii. Bud je to jasne, alebo je to len natahovanie o slovickach a schovavani sa za pojmy miesto podstaty.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 13:40
Ak teda netušíš, čo a kto je fašista, tak prosím ťa to slovo nepoužívaj a neoznačuj tým kadekoho. Ak sa ti niekto nepáči, využi širokú ponuku írečitých nadávok, ktorú naša ľúbozvučná slovenčina ponúka.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 14:00
Dobre, takze len slovickarime.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 14:18
Kto je to fašista? Nekecaj a daj.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
17.3.2016 13:44
Presne tak. Podstata je v jednoduchej identifikacii zufaleho hucania ako je to nefer a "nedemokraticke" na strane popisovaneho zmyslania.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: partizann
|
Pridané:
17.3.2016 12:47
Dam ti hint: my tu v EU (a asi ani inde) demokraciu nemame, je To korporatny fasizmus/korporatny kapitalizmus. To co tu mame ma s demokraciou pramalo spolocneho. Demokracia = vlada ludu.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 12:58
V skutocnosti pravdu nemas a demokraciu tu mame a dokonca uplne funkcnu a aj s jej chybami. Dokazuju to prezidentske volby a aj posledne parlamentne. Mozes sa rozhodovat na zaklade svojich schopnosti, vedomosti, nazoru a svedomia. To, ze niekto hra na pozadi politicku hru ale neznamena, ze demokracia nefunguje. Len ludia si volia zakazdym idiotov a kvazi diktatorov a myslia si, ze tentokrat to bude ine.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: dav123
|
Pridané:
17.3.2016 13:18
Demokraticke zriadenie ma, ako ukazuje historia, tendenciu postupne vies k upadku ekonomiky, hodnot... Ano, mame tu demokraciu, no v urcitej podobe. Nechcem slovickarit. Ale tvrdit ze funguje? Nie, nemyslim si, ze funguje. System vyzaduje restart, teda vojnu, prirodnu katastrofu, strasnu biedu ci ine. Ludia sa na cas daju dohromady, porobia revolucie ktore vypluju najvacsie *urvy spomedzi nich. Chvilku je to vsetko pekne, dobre. A znova sa to vrati do starych kolaji. To je realita, ktora sa odraza v minulosti. Teoreticky by to mal byt fungujuci a najlepsi system. No ked to vezmeme teoreticky, najlepsi system je taky, na cele ktoreho stoji osvieteny diktator. O to je to ale vacsi risk samozrejme.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 13:36
NEch si to nazves ako chces, vzdy vlastne prides na to, ze to vzdy stoji a pada na ludoch. V teoretickej rovine dokaze fungovat demokracia, dokaze fungovat aj komunizmus. Aj anarchia. Aj diktatorsky rezim alebo monarchia. Zacne sa to ale babrat ked niekto zacne byt chamtivy a chce len vyhody daneho systemu bez nasledkov.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: deja_vu
|
Pridané:
17.3.2016 13:20
murko ty si z ktorej jahody spadol?
Prezident si kreslo kupil, rovnako ako kollar miestenku v parlamente. Sa zobud. Nemozes volit bezdomovca z bradavice na dunaji.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 13:39
Z tej realnej. Ak si kreslo kupil, tak od koho? Volby manipulovane nie su, je manipulovana verejna mienka, ale rozhoduju sa samotni ludia. Keby 2 miliony slovakov volili toho bezdomovca, tak sa tym prezidentom stane - asi tak nejak ako Majo s kumpanmi poslancami.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: deja_vu
|
Pridané:
17.3.2016 13:43
ten bezdak si nevie zaplatit kampan a nedostane prostriedky na nu od nikoho, takze ho volit nemozu.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 13:51
Bezdak moze obehat ludi, ze chce kandidovat - potrebuje aj tak podpisy. Na kampan moze minut 0€. Mas predvolebne diskusie, kde ho pozvu. Ludia ho volit mozu ak bude vo vybere.
To, ze ludia sa nechaju manipulovat je problem demokracie? Ci eliminujes slobodnu volbu len na najdrahsi marketing? Lebo podal tejto logiky by mal byt vzdy vitaz ten, co najviac zaplati. Takze este raz - volby manipulovane nie su. Vsetci sme svedkami, ze ludia si zvolili tak, ako chcu. Ze si zase zvolili zle, ale nie je problem slbodnej volby.
|
|
Re: Ehmmmm
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
17.3.2016 14:15
Čo ty rozprávaš? Veď aj vyhral ten, kto najviac zaplatil za kampane - Fico!
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 14:23
Vidim,ze "chapes". Ci si si aj vsimol, ze vitaz nie je len jeden... a kto kolko zaplatil a tiez sa tam dostal. A naopak, kto kolko zaplatil a nema ten ocakavany vysledok. UZ tomu chapes? Prachy nerozhoduju linearne.
|
|
Re: Ehmmmm
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
17.3.2016 14:17
Dosť naivné si (aj po toľkých rokoch) myslieť, že voľby naozaj fungujú...
Opíšem reálny prípad: Boli voľby do europarlamentu 2014 - kandidovali tradične náhodní neznámi, pár "zvučnejších mien". Po BA každý druhý plagát "Ivan Štefanec (SDKÚ - DS)".
Hovorím si: "Poje*aný nímand, ale je na každom plagáte, tak to som zvedavý, ako to ide vypáliť." Jeb, samozrejme, že sa tam dostal...
Vzorec je jednoduchý: Čím viac reklamy, tým viac hlasov - nemusíš manipulovať, stačí použiť osvedčené reklamné ťahy.
Kiskovi robila kampaň Zaraguza. Mal si si skúsiť dať pred voľbami do googla slovo "filantrop". Na prvých 2-3 stranách si mal Kisku a až potom výkladový slovník. Daj si to dnes...
Reklama a správna marketingová komunikácia krásne dokáže urobiť z pojebaného úžerníka najlepšieho ľudomila a následne prezidenta.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 14:19
Este raz - je manipulovana verejna mienka - to som napisal aj vyssie, ale nie su manipulovane volby! To, ze sa ludia rozhoduju a nechaju zmanipulovat ale nehovori o tom, ze demokracia nefunguje. Takze ano, volby funguju, len ludia su manipulovatelni.
|
|
Re: Ehmmmm
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
17.3.2016 15:40
Áno, s týmto určite súhlasím. Ale zároveň to potvrdzuje, že najlepšie platiaci manipulátor si môže kreslo "kúpiť". (Nie priamo, ale môže.)
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 14:24
V tomto je demokracia spravodlivá. Keď počujem po voľbách (hocijakých), že volila som toho a toho a strašne som sa sklamala, tak si hovorím: Dievča dievča, si ty ale riadna kiska.
Ale o pár rokov má znova šancu, znova môže voliť podľa plagátov. Napríklad niekoho, kto je fakt čestný človek, lebo "nie je politik". A tak dookola.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
17.3.2016 15:08
Čestný človek?
To je aké slovné spojenie?
Ty si to už videl??
|
|
Re: Ehmmmm
Od: nl12345
|
Pridané:
17.3.2016 15:46
To co pises, no ty vyzeras ako uplny fasista, takze sa s tebou nebudeme hrat.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: deja_vu
|
Pridané:
17.3.2016 12:43
ľudí s downovym syndrómom je neslušné označovať za fašistov, ale voliť ich je prejav demencie.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: mnoo
|
Pridané:
17.3.2016 11:42
a ja dufam ze sa uz coskoro najdu partyzani, ktori zarezu kazdu fasisticku svinu, tak ako to v historii bolo zakazdym
|
|
Re: Ehmmmm
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 11:57
To je vecne slovensky problem - dufam, ze to vzdy bude niekto iny a nie ja. Ja chcem len nadavat a prizerat sa. Resp. tiez sa pridam, ale az ked uvidim nejaky vysledok - a preto tu mame strajky, ktore dopadnu fiaskom a miesto toho aby bol niekto vedeny na zodpovednost, si zavistlivi hejslovaci budu zavidiet a zrat sa medzi sebou. Ti zhora sa len budu rehotat - tak ako to bolo vzdy.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 12:16
Problém je, že existujú dobrí fašisti a zlí fašisti. Dobrý fašista je napríklad človek, člen trestného oddielu AJDAR, oblepený neonacistickými symbolmi, ktorý mučí zajatcov, nechá zabiť pár novinárov a zlý fašista je napríklad človek, ktorý ho za to postaví pred súd.
Potom sa v tom ťažko orientuje, rovnako ako v teroristoch v Sýrii, niektorí sú dobrí, tí naši a niektorí sú zlí (síce tiež naši ale v párne dni hrajú zlých, aby to celé dávalo zmysel).
No a jednoduchý človek sa v tom ťažko orientuje a tak zrazu bum, 8%. A ide to stále hore.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: huangg
|
Pridané:
17.3.2016 17:00
skuste si pozriet niekedy daky dokument o Hitlerovi a vobec o vtedajsej dobe - antisemitizmus a rasizmus bol vtedy znacne popularny, s tym on nezacal a ked sa dostal k vlade, tak nemecko zacalo prosperovat...a takisto koncentraky prisli az potom ako Endlösung - konecne riesenie, nebol to primarny ciel...pravda je vzdy niekde uprostred - nemaju uplnu pravdu ani ti co popieraju zlociny, ale ani ti co hovoria ze to bolo najvacsie peklo na zemi. Hovoria aku mame uzasnu slobodu teraz - spytajte sa zamestnancov makajucim za minimalnu mzdu - zdierani zamestnavatelmi ako v pracovnych taboroch, dovolenku si nemozu dovolit, pre takych su otvorene hranice zbytocne
|
|
Re: Ehmmmm
Od: popicifront
|
Pridané:
18.3.2016 5:54
radsej nie, este by som sa dozvedel, ze koncentrovanie nepriatelov v lagroch bol Himmlerov napad, koncentrovanie zidov do mydla/sadze zase vzislo z Heydrichovej iniciativy, a za koncentrovanie zidov do lagrov bol zase zodpovedny Eichmann.
a mozno by som sa dozvedel, ze za vyvoj plynovych komor moze Widmann.
alebo mena vsetkych zodpovednych za beh celej masinerie, ako napr. Hoess, sef lagra Auschwitz.
ale, nenasiel by som paradoxne jedno - nejaky pisomny dokaz, alebo akykolvek clanok, ktory by Hitlera priamo spajal s koncentrakmi. Co by som ale nasiel, je priamy zakaz Hitlera pouzit na zapadnom fronte bojovy plyn, a par citatov pofiderneho povodu o tom, ze ma obavy z atomovky a ze ziadny narod by nemal byt tak hkupy, aby ju pouzil.
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Borat
|
Pridané:
17.3.2016 14:50
No raz za rok dlhy asi 6 mesiacov :-)
|
|
Re: Ehmmmm
Od: Trolitel Iluminati
|
Pridané:
17.3.2016 18:11
A v noci krasnu ciernu noc.
|
|
Účasť vo voľbách
Od: Shobo
|
Pridané:
17.3.2016 12:31
Všimli ste si to číslo, koľko ľudí by šlo voliť?
|
|
Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: Antisionista
|
Pridané:
17.3.2016 13:12
Media o detailoch mlcali a aj doteraz sa vyjadruju len stroho. Ake vulgarne slova tam mali byt povedane nepovie niktore. Boja sa, ze Kotleba si tym znova ziska podporu u Slovanov.
Je smutne, ked sa vtierame do zadku Nemcom. Co uz Stur oznacil za najvacsiu zradu, ak sa budu SLovania rozdelovat a budu hladat podporu u Nemecka. Je smutne ked títo ritolezi americki oslavuju Ludovita Stura a na druhej strane sa vtieraju USA a EU...uplne idu proti Sturovi...klobuk dolu Kotleba...
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: pok
|
Pridané:
17.3.2016 13:13
a vsimnite si tento clanok, diskusia je samozrejme zakazana:
http://dopice.sk/gRB
Media o detailoch mlcali a aj doteraz sa vyjadruju len stroho. Ake vulgarne slova tam mali byt povedane nepovie niktore. Boja sa, ze Kotleba si tym znova ziska podporu u Slovanov. V divadle urazali Slovanov, hovorili o srbskych srackach a slovanskych lajnach. Preco nehovorili o zidovskych srackach a lajnach?
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: pokr
|
Pridané:
17.3.2016 13:14
Nechapem preco Zidia na celom svete kritizuju Puskina, Stura, Dostojevskeho ze opisali negativne vlastnosti Zidov...a znova opakujem..negativne...nepovedali ze su sracky, ani lajna...a cela zidovska obec ich odsudzuje aj starocia po ich smrti...preco? ved na to nemaju pravo, je to umenie....ach tento dvojity meter...
Je smutne, ked sa vtierame do zadku Nemcom. Co uz Stur oznacil za najvacsiu zradu, ak sa budu SLovania rozdelovat a budu hladat podporu u Nemecka. Je smutne ked títo ritolezi americki oslavuju Ludovita Stura a na druhej strane sa vtieraju USA a EU...uplne idu proti Sturovi...klobuk dolu Kotleba...
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 13:49
Keď ťa to tak zaujíma, tak tu máš tie slová, čo im vadili:
http://dopice.sk/gRE
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 13:48
a ja naivka som si myslel, ze viac ""vymytejsi"" mozog nez jehovisti uz nik viac nemoze mat ... a hľa ich ko_kotlebovci :D
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: neo_matrix
|
Pridané:
17.3.2016 14:16
vidi sa mi ze filmový Matrix mal svojich verných ochrancov no nebol odtrhnutý od reality keď vidím ako ochraňujes tento systém osočovaním ludi bez dôkazov a hrubými nadávkami, tusim ti nevonaju tézy typu: zakon plati pre kazdeho rovnako, trestnopravna zodpovednost uradnikov politikov aj z nedbanlivosti ...
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 14:47
ake kraaasne a teraz napis nieco o spasitelovi, ktory to vsetko zachrani a aky je uzasny a vyvoleny a jediny :D
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 15:00
http://dopice.sk/gRv
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: neo_matrix
|
Pridané:
17.3.2016 15:48
hlavne ze ty si buchol klinček po hlavičke, určite si pyšný na seba ako si "zedol" vsetku mudrost sveta, mas precitanu dennu tlac, pozrete spravy v TV, od našich múdrych polytologov ,sociologov si pochytal tie správne názory, aj prezident SK už ma pre teba pripravený návod na facebooku pre budúce voľby , len tak pre istotu aby si sa nepomýlil :)
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2016 22:14
:D a dooost :D teraz si zbal tie fasisticke casopisy "Prebudte sa!" a "Na straz!" a nasmeruj si to do Severnej Korey, tam si tej totality uzijes na vecne veky .. a nezabudni so sebou zobrat aj svojho naci-mesiasa s tou jeho akoze umiernenou pachnucou maskou na ksichte, s ktorou vystupuje -ze on ziadny fasista nacista nie je predsa :D jasne jasne :D
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: neo_matrix
|
Pridané:
18.3.2016 13:09
vypisuješ stále samé blbosti ,urazas a posielaš ma niekde asi budes nejaky fasista.
inteligentná diskusia je stratena dufam ze si sa dobre nahltal ty troll.
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: ...
|
Pridané:
18.3.2016 13:51
s panom bohom! svedok nacistov ... nemam zaujem o 'inteligentny' fasisticky brainwashing na pripravu totality s nacimesiasom na cele... ja nemam osobitnu skolu s vyholenou hlavou a trickom 88 :)
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: neokokotleba
|
Pridané:
17.3.2016 15:50
Hoj, mor ho! detvo môjho rodu,
kto kradmou rukou siahne na tvoju slobodu:
a čo i tam dušu dáš v tom boji divokom:
Mor ty len, a voľ nebyť, ako byť ko_kotlebovskym otrokom.
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: modus operandi pravdolaskara
|
Pridané:
17.3.2016 16:26
ja nie som nacista.
ludia, co so mnou nesuhlasia, sa volaju nacisti. preto su zli. lebo nacisti su zli. nacisti stavaju koncentraky. nacisti su zvery. ti co mi vadia nie su ludia, su to zvery. lebo nie som nacista.
pretoze ti, ktori mi vadia, nie su ludia, nezasluzia si ludske prava. zakazem im volit. lebo nie som nacista.
pretoze nemaju prava, treba ich niekde koncentrovat. nech nerobia zlo.nechat zhnit v base. smrt nacistom.
robim dobre. zabijam len ludi, co so mnou nesuhlasia.
lebo su nacisti.
lebo nie som nacista...
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: gzjj
|
Pridané:
18.3.2016 9:05
na to, aby si bol vymlety chudak nemusis byt fasista
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: popicifront
|
Pridané:
18.3.2016 11:27
He who fights with monsters should be careful lest he thereby become a monster.
And if thou gaze long into an abyss, the abyss will also gaze into thee.
The tormentor becomes the tormented.
People become what they love and hate, because their mind focuses on it.
The hall of mirrors folding in on itself.
Madness.
Friedrich Nietzsche
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: gzjj
|
Pridané:
18.3.2016 9:06
...ani nacista
|
|
Re: Koniec sionistickeho otrokarstva
Od: 31258546657
|
Pridané:
18.3.2016 14:53
Akých Slovanov? A ty si 100% Slovan? Si si tým úplne istý? Na Slovensku žilo v histórii mnoho Židov, Keltov, Avarov, Hunov, Maďarských kmeňov, Rumunov, Rómov, Židov, Čechov, .... Veľmi veľa obyvateľov Európy nosí aj židovské gény, dokonca ani Adolf Hitler nevedel dostatočne preukázať svoj čistý rasový pôvod, na Slovensku žije cca 500 000 Maďarov a cca 300 000 Rómov a zmiešaných potomkov rôznych národov a národností nik nezráta. Kto je teda čistý Slovan s razítkom originality na holej lebke? Pred nedávnym časom sa totiž veľmi strápnil jeden z radikálnych antisemitských predstaviteľov Jobbiku (Csanád Szegedi) keď zistil, že je potomkom Židovky.
|
|
Chuji - maniak a neviem
Od: Boxer
|
Pridané:
17.3.2016 16:18
Kazda diskusia v ktorej su buranske luzy maniak a neviem (mozno to je jeden chuj) je len zaspamovane miesto chujovinami. Tito honibrci s mastnymi vlasmi a nazormi na urovni dementnych potomkov brata a sestri, ktori uz boli predtym potomkovia prabratov a prasestier by mali niekedy aj vyliest s tych svojich smradlavych izieb von, okrem dna ked si idu po socialku. Uplne vypatlane hlavy. Stretnut to na ulici tak by som im prerobil tie spatne ksichty.
|
|
Re: Chuji - maniak a neviem
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 18:30
Podľa mňa si voči maniakovi nespravodlivý. A vyliezť sa píše so "z". Inak to máš celé správne.
|
|
Re: Chuji - maniak a neviem
Od: viem presne
|
Pridané:
17.3.2016 18:43
Este tam ma minimalne jednu hrubku a chyba mu aj pokokot ciarok.
|
|
Re: Chuji - maniak a neviem
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.3.2016 19:24
Á doprdele, sestrY som prehliadol.
Môžeš byť aký chceš dobrý grammar nazi, niekde na dsl.sk je vždy nejaký grammar aziat, ktorý ti tam aj tak ešte jednu hrubku nájde.
|