|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Netreba volit
Od: 1mrich
|
Pridané:
2.3.2016 11:44
Ajtak volit nepojdem... Radsej ten cas vyuzijem zmysluplnejsie, napr. pojdem do krcmy, povysavam auto alebo do pojdem do bordelu.
|
|
Re: Netreba volit
Od: tslaX
|
Pridané:
2.3.2016 11:54
buducnost naroda... dakujeme!
|
|
Re: Netreba volit
Od: nicomnik
|
Pridané:
2.3.2016 12:18
aspon podporuje mlade studentky aby mali na skolne.
|
|
Re: Netreba volit
Od: In2desire
|
Pridané:
2.3.2016 13:35
.. pri takomto hospodareni statu budeme o chvilu robit prostitutky vsetci ;)
|
|
Re: Netreba volit
Od: huangg
|
Pridané:
2.3.2016 13:48
o "vplyve" jednotlivca pri hlasovani bol aj jeden south park diel - ajkeby bola ucast 100% tak lepsie na Slovensku nebude za komunizmu bola vzdy skoro 100% a co ? Okrem toho vysledok volieb je uz dopredu znami - fico sa spoji s prochadzkom a budeme chyteni v sieti :P
|
|
Re: Netreba volit
Od: @dam
|
Pridané:
2.3.2016 14:00
No ak by to Prochazka spravil, tak by to bolo zrejme jeho posledne obdobie, lebo uz teraz si odohnal dost volicov tymi neistymi vyjadreniami. Ale naposledy prehlasil ze urcite nepojde do vlady so Smerom... tak ak to zas otoci, tak skoncil typek...
|
|
Re: Netreba volit
Od: deja_vu
|
Pridané:
2.3.2016 14:07
ale prosím ťa, pred voľbami nasľubujú štetky, autá, kolotoče... ale po voľbách nie je toho, kto by sľuby splnil. A je jedno na koľko sa do vlády dostanú.
a okrem toho súdruh fikot do toho pôjde s SNS, lebo tí budú skákať tak ako bude pískať.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
3.3.2016 9:09
nezalezi, kto s kym, ale zalezi kto-co...
kolko "osobnosti" uz vo vlade bolo, alebo v parlamenteako opozicia, a co urobili? ak sa im nepacilo, tak
-ignorovali rokovanie, alebo robili nejake predvolebne opicky,
-odisli z rokovacej saly
-pomahali financnym skupinam
-neprimerane stimulovali zahr. firmy
-pomahali rodine a kamaratom
a co ja viem co este...
|
|
Re: Štyri roky samopaše, nato si človek zvykne.
Od: rys tatransky
|
Pridané:
3.3.2016 15:43
Štyri roky samopaše, nato si človek zvykne.
2000EUR večera s asistentkou za štátne.
Robove deti, vnúčatá a pravnúčatá sú zabezpečené.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.3.2016 12:58
Ale tu ide o to, ze zvolenim ziskava mandat si tu 4 roky robit co chce. A to je ten problem.
Keby bol za priestupky odvolatelny a mohol zaplatit sudnou cestou slovenskemu ludu pokutu alebo siel do poriadnej zle udrziavanej vaznice, tak potom nech si kazdy politik otoci kabat ako sa mu zachce. Ale bude to jeho skora "medialna" smrt.
Takto kazdy slubuje a 3 - 3.5 roka sa kradne.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.3.2016 17:29
v poslednych volbach viac sa ludi nezucastnilo, ako volilo fica. a fico dokazal zostavit sam vladu, kedze ti, co ho v parlamente nechceli sa volieb nezucasnili.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: čak noriz
|
Pridané:
3.3.2016 9:27
kdh bolo tam a co urobilo???
sas tam bolo tiez,a ???
sdku, tam bolo, a urobilo svoje na pocest juesej a mmf
most/smk tam boli a urobili to co sdku
sns bez byvaleho predsedu, uz nie je ta strana, co byvala- to je len dobre
smer: vysledky hospodarenia statu hovoria ine, ako ludia, co na neho nadavaju. chvalim za migrantov, za duhovych ludi, ze im zatial neumoznili adopcie, zakaz vyvozu vody
dalsie strany su tam teraz, aby odklonili volicov od inych stran- poprehadzovat hlasy...
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2016 10:26
nacisti tam tiez boli a co spravili? uznavam, ze tam boli pred viac nez 70 rokmi ale predsa.
keby sme len poukazovali na to, kto tam uz bol, tak nam neostava vobec nic. skor sa treba zamerat na to opacne - najprv vyradim vsetkych, ktori napachali, alebo mozu napachat najvacsie skody. teda v prvom rade smer, lsns a pod. zo zvysku sa snazim najst kompromis, co najmenej skody za co najviac uzitku. tam uz zalezi na tom kto ma ake preferencie, stale je z coho vyberat.
|
|
Re: Netreba volit
Od: Modro-cervene zmije
|
Pridané:
3.3.2016 19:51
LSNS ti napachala veci akurat tak v hlave.
Tak nam prezrad, co take zle napachali? Znizili zadlzenost BB kraja? Nedali zakazku tvojej vopred vybranej strane? Cim ti ublizili?
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2016 23:00
uz som to spominal - obhajoba hitlera, obhajoba tisa, hlinkovej gardy, obhajoba mladika ktory si verejne objednal vrazu, popieranie holokaustu atp.
proste len predstava, ze by sa mohli dostat moci vzbudzuje hrozu.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
4.3.2016 6:54
a co potom ti, co obhajuju eu. hlavny tahun je nemecko a bez nemcov by sa hitler nikdy nedostal k moci! z toho ta nemrazi?
alebo obhajcovia usa? genocida indianov; krajina odsudena medzinarodnym tribunalom za vojnove zlociny v iraku... mrazi ta?
a rusofili? gulagy, stalin... stale ta nemrazi?
cina? systematicke vyvrazdovanie pocas historie, tvrdy komunizmus. stale nic? to ti nevadi?
ci si len niekde cital, ze hitler je zly a teraz si na tom honkas ego?
prekvapko, bobe, vsetci do jedneho maju maslo na hlave.
jediny rozdiel medzi nimi a adolfom je ten, ze adolf prehral vojnu.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.3.2016 9:44
davna politika USA, Nemecka, Ruska, Ciny ma desi. nastastie, USA a Nemecko maju dnes inu politiku (s ktorou sa v mnohom stale da nesuhlasit, ale je ovela lepsia nez co to bolo v minulosti). Rusko a Cina tiez smerovali k zlepseniu (Cina ako vzdy pomalsie, ale predsa), avsak Rusko sa akosi rozhodlo na svojej puti otocit a pomaly kraca spat.
Nie, ani zdaleka nie som spokojny s dnesnou politikou vo svete, ale tvrdit ze Nemecka politika je rovnaka ako za Dolfa a ze sa tomu treba branit tym, ze si zvolime Dolfovho fanusika Mariana, nad tym sa mi rozum pozastavuje.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
4.3.2016 11:22
a co ti presne vadi na dolfovej politike?
-rozmach mediciny, vedy a techniky?
-postavenie ekonomiky na nohy?
-brutalny narast infrastruktury?
-vystavba novych bytov zavratnym tempom?
-mladomanzelske pozicky a bohaty socialny system?
-zabezpecenie okna do sveta - bezplatne radio pre kazdy domov?
-pracovnopravne zrovnopravnenie muzov a zien?
-zakazanie tyrania zvierat?
-postavenie volkswagena?
-podpora domacich producentov - adidas, hugoboss...
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.3.2016 18:00
rozmach koncentracnych taborov, ako som uz spominal. vyhladzovanie zidov, genocida, experimenty na ludoch a pod.
narast infrastruktury je fasa vec, ale len do okamihu, kedy si uvedomis odkial sa na to brali prostriedky.
"Si zid? dakujem za stedry prispevok pre krajinu v hodnote celeho tvojho majetku. Za odmenu od nas dostanes zdarma listok na vlak. S povinnym vyuzitim."
taky zakaz experimentovania na zvieratach, to bol celkom dobry dolfov napad. ale ze to len vymenil za experimentovanie na ludoch uz nie.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
4.3.2016 20:26
Stracas casovu naslednost.
Stavat sa zacalo v '33, olympijske hry v nemecku v '36 tiez v pohode; dolfov projekt, ktory spominas, bol podpisany az '37 a zacal vo velkom az za vojny.
Si nedomyslel. Ako mnoho veci. Ale to sa stava, ked mas pred ocami nalepku nacek==zlo a na zaklade tejto 'nalepky' negativne posudzujes vsetkych ludi, co maju s nackami co i len jednu crtu spolocnu...
A k 'ludom' - v tej dobe zidia ludmi neboli. Vdaka svojim 'podnikatelskym aktivitam' boli vnimani ako zdieraci a oberzlodeji kalibru dnesny Majsky&co. A ver mi, keby teraz Majskeho niekto zamordoval, vela ludi by to potesilo. Tak ako v tej dobe ich tesilo, ze sa zbavili uzernikov zidov.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.3.2016 14:07
lol, cize ak dnes niekto o nackovi, ktory sa prezentuje ako nacek povie ze je nacek, tak je to blbost.
ale ked dolf zacal celoplosne vyvrazdovanie etnickej skupiny, lebo o nich povedal ze su zlodeji, tak to je ok.
ale nie, ty urcite nie si nacek :D
a vies co, s touto logikou by si sa mal ist cim skor odstrelit. Fico kradne, Fico je slovak, ty si slovak, cize ty si tiez zlodej. vsetci slovaci su zlodeji...
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
5.3.2016 19:16
Keby bol'nacek' a obhajuje 'nackov', tak uz sedi za mrezami.
Pozor, ludia vraveli, ze su zidia zlodeji, a to na zaklade toho, ze zid mal vsetky obchody, banky; zid zdvihal ceny, aby si ludia nemohli dovolit zakladne potraviny a museli pozicat; a zid ich potom ozobracoval o domy, pozemky a majetok.
Lueia sa chceli zlodeja zida zbavit a Dolf im ponukol moznost zbavit sa zlodejov. A v tom je rozdiel, Ty vinis len Dolfa, ale ludia surovnako vinni - a najma ti ritolezci, ktori sa radi do riti inych pchaju.
Podla Tvojej logiky. Ja zvazujem pro a contra. A imho je dost scestne kvoli jednemu zlyhaniu odpisat vsetkomdobre, co sa za tej ery spravilo.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.3.2016 20:46
a to ze zidia vlastnili obchody a banky akoze ma ospravedlnit genocidu a plosne vyvrazdovanie zidov bez ohladu na ich majetok?
a inak, odkedy je vlastnenie obchodu ci banky zlocinom trestanym smrtou celej rodiny?
nemci sa vtedy mali naprd, lebo po prehranej vojne museli platit. za obetnych barankov im padli zidia. tak ako vase vygumovane hlavy dnes placu, ze my, tuto na slovensku ci v europe sa mame zle koli amerike, koli ciganom, koli madarom a vlastne koli komukolvek inemu (hlavne ze to je na koho hodit), tak vtedy padli za obet zidia.
a nie, nevinim LEN dolfa. vinim vsetkych, co ho vtedy volili, co ho podporovali a jeho picoviny pocuvali. vsetkym co sa nim nechali zmagorit predtym, nez prisiel s extremom s ktorym prisiel. a preto nechapem, ze vy dnes robite to iste. kazdy jeden kto to dnes hodil kotlebovi a jeho bande.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
6.3.2016 8:08
Uzera ale trestna je - na to mas paragrafy aj teraz.
A dokial budes niekoho dostatocne tlacit k muru, tak je pochopitelne, ze si dlho nenecha skakat po hlave a zacne sa branit.
Casova naslednost, kolega, casova naslednost ti chyba.
Nemci boli v srackach a Dolf ich z tych sraciek dostal. Zdvihol ekonomiku, nastartoval priemyslel, zaviedol bohaty socialny system - co je vlhky sen kazdeho ekonoma.
Masakra prisla az potom. Na ziadost ludi.
Nase hlavy vedia, ze clovek sa ma tak dobre, ako si zasluzi.
Kaviarenski povalaci nadavaju na rusov; rusofili na ameriku. Povalac bude pytat dalsie vyhody/davky zadarmo a imigrantov, aby sa mohli dalej flakat. Rusofili detto, len v cervenom. Neschopne decka pindaju na kazdeho, kto ma iny nazor, a snazia sa ho trestat na zaklade niecoho, za nieco s nim nesuvisiace.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.3.2016 11:22
a koho ze to okradali tie kvanta zidov nevlastniace banky ani obchody? koho ze okradali deti na ktorych sa Mengele odbavoval?
hitler nastartoval najvacsie masove vyvrazdovanie a rozputal najhorsiu vojnu v historii ludstva, k tomu pribehol nejaky ten tiso a pomohol mu zbierat aj neposlusnych slovakov, ktori s nim nesuhlasili a dnes tu mame fasistickeho kokota, take spravanie obhajujuce v parlamente...
casova naslednost clovece, casova naslednost... ideme do riadnych sraciek a za cely zysok sveta poviem len tolko, ze je dobre, ze sme mala, bezvyznamna krajina s nulovym vojenskym potencialom a bez pristupu k jadrovym zbraniam.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
6.3.2016 14:26
Az po zdvihnuti ekonomiky.
A o to ide, kolega - Kotleba vyrovnal rozpocet BB a zacal splacat dlhy, co Fickovci narobili. A to aj napriek tomu, ze mu Ficko zatrhol nemale financie. Pomohol si, pomohol kraju, pomohol ludom. Zlepsil transparentnost.
Meratelne vysledky hospodarenia nepustia.
Teda, keby aj Kotleba bol reinkarnovany Hitler, pustit ho na SVK k moci je momentalne najlepsie riesenie.
Aspon na cas, kym postavi ekonomiku na nohy a nastoli narodnu hrdostm ktora nam mrte chyba.
/JA som Slovak, kto je viac? JA budem makat a JA vybudujem SVOJ stat. JA nebudem kradnut! JA nedovolim nenazrancom kradnut MOJE dane! Lebo JA sa zaujimam o to, na co MOJE peniaze idu!/
Ako si spravne napisal: ideme do sraciek, sme mala krajina. Ale ked si my sami nepomozeme, tak kazdy na nas srat bude. A dokial sa budu blbci z kaviarni spoliehat na peniaze z Bruselu, USA, Putina, dopln koho chces; holy kokot sa zmeni. Iba narod zlenivie, a skonci rozjebany ako Lunik IX.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.3.2016 15:51
az ma budu o par rokov za nazory co som v dnesnej dobe na internete prezentoval prenasledovat, ocakavam ze za mna dobrovolne chytis tu gulku. pretoze presne k tomu to smeruje.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
6.3.2016 16:54
Sledujes vela dramy.
Jediny, kto ta je schopny prenasledovat za vlastne nazory na nete, su feministky, liberali, pravdolaskari, tolerantni pseudointelektuali a podobna special snowflake haved, ktora si mysli, ze cely svet im nieco dlzi, a cely svet by im mal nieco dat zadarmo a to len na zaklade ich pohlavia/rasy a nahodne vymyslenych kokotin...
Tvojim 'nackom' je to, co o nich povies, absolutne u riti. Dolezite su vysledky. A tie maju. Priamo.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
6.3.2016 16:57
ty zas sledujes prilis vela akcnych filmov a citas "alternativne" zarucene overene weby.
ale co, s vygumovanou hlavou, ktora tvrdi ze hitler, teda clovek ktory je priamo zodpovedny za smrt milionov je lepsi nez fico, teda clovek ktory tvrdi ze masovy vrah je lepsi nez zlodej, sa nema zmysel vobec bavit.
a k vysledkom, ano vysledky maju. akurat nie su take, ako si ich vysnival vo svojom mokrom sne a tuto popisoval.
|
|
Re: Netreba volit
Od: Stary ujo
|
Pridané:
6.3.2016 20:16
Zase sa mylis. Ako stale.
Ale to sa stava, ked fakty nahradzas svojimi fantaziami. Potom sa cela Tvoja realita obmedzuje len na to, co si Tvoja chora mysel zmysli.
A casova naslednost Ti unika. Zas a znovu. Stale. Hitler pred '37 je mokry sen ekonomov, Hitler po '37 vyzera zase ako Tvoj. Coho sa bojis? Ze si budes musiet zarobit svoje davky? Alebo, ze nebudes moct kradnut? Alebo, ze ako zlodej, skoncis v lochu?
|
|
Re: Netreba volit
Od: Modro-cervene hady
|
Pridané:
4.3.2016 21:33
Este raz sa ta spytam a asi posledny raz.
Co ti Kotleba a jeho strana spravili? Cim nam ublizili?
Ci si myslis, ze ked bude zvoleny, tak tu postavi koncentraky? A kto ti take hluposti nahovoril?
To, ze sme v teroristickej organizacii NATO, ktora doslova nici krajiny s tisicrocnymi kulturami, to ti nevadi? Radsej budes volit vrahov, ako niekoho, co si nedava servitku pred usta? Ved len hovori to, co si kazdy mysli. A tak aj kona.
To len dementni ludia si mozu mysliet, ze politici vedia lepsie, ako samotni ludia, co oni chcu. A politici sa tym ani netaja.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
5.3.2016 14:11
este raz to poviem: nicim mi neublizili, pretoze zatial nemali prilezitost.
"Ci si myslis, ze ked bude zvoleny, tak tu postavi koncentraky?" jeho vyjadrovanie nasvedcuje, ze by sa tej myslienke nebranil
"A kto ti take hluposti nahovoril?" on sam, ked vo velkom obhajuje Dolfa, ktory zaviedol celkom uspesny biznis s koncentrakmi.
"Radsej budes volit vrahov" nie, Kotlebu volit nebudem. nikoho kto ma v hlave taky gulas, ze verejne prezentuje aky je Dolf skvely chlapik volit nebudem.
"Ved len hovori to, co si kazdy mysli. A tak aj kona." nehovori a nekona tak, ako kazdy mysli. hovori a kona tak, ako jemu podobne vygumovane individua myslia. ja som si nikdy nemyslel ze Dolf bol mierotvorca, rovnako ako vacsina populacie ktora aspon raz v zivote drzala v rukach knihu historie.
|
|
Re: Netreba volit
Od: nečitaj
|
Pridané:
3.3.2016 15:47
Niektoré strany nás nápríklad dostali do EU, iné robia hanbu.
Fico pekne vychádza s Maďarmi, Orbán je jeho vzor.
|
|
Re: Netreba volit
Od: ta fasa
|
Pridané:
2.3.2016 11:59
Vy mate volebnu miestnost v krcme alebo bordeli ?
|
|
Re: Netreba volit
Od: meno uz je zaregistrovane
|
Pridané:
2.3.2016 12:34
Politika je jeden velky bordel plny prostitutok(v)
|
|
Re: Netreba volit
Od: sakal010
|
Pridané:
2.3.2016 13:00
neboj nic, zachvilu zacne kotleba upratovat po samospravnom kraji aj v narodnej rade, postupne tie pliagy vyhubime a uz sa ziadna zlata mladez po estebakoch nedostane ku korytu
|
|
Re: Netreba volit
Od: theNoKotleba
|
Pridané:
2.3.2016 16:28
mohol by zacat na kraji, povyhadzovat celu rodinu vratane aj tu z 3tieho kolena, ktoru pocas posobenia zamestnal
|
|
Re: Netreba volit
Od: 3dfuck
|
Pridané:
3.3.2016 19:10
To len toto ti vadi? To mas vsade, a omnoho vacsich kokotov...
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.3.2016 13:04
Ak tam nie je preukazatelna korupcia, nech si zamestna aj vnucku. Lepsie, nez by si tam najal nejaku zensku, ktora mu podsunie podivne zmluvy na podpisanie, aby mohli Kotlebu zdiskreditovat.
Nie som jeho zastanca a volit budem urcite niekoho ineho. Ale transparentne rodinkarstvo je vzdy lepsie nez skorumpovana tienova lobisticka struktura.
|
|
Re: Netreba volit
Od: kekeke
|
Pridané:
2.3.2016 16:29
O co je lepia zlata mladez po estebakoch, ako hitler jungen podosadzovana kadetade kotlebom? Ved prve co spravil, tak podosadzoval kamosov kam mohol. Tak o com meles?
|
|
Re: Netreba volit
Od: ja ja a ja
|
Pridané:
2.3.2016 16:40
mne to pride logicke. sam proti smeru kdh atd. musel si vziat na urad ludi ktorym moze doverovat. inak sa zmeny robit nedaju
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.3.2016 17:30
jop, vymenime zlodejov za rasistov a pradzne penazenky a znicene skolstvo za koncentraky pre nepohodlnych.
z dazda pod odkvap.
|
|
Re: Netreba volit
Od: Stary ujo
|
Pridané:
2.3.2016 18:55
Ty by si vsetkych len do koncentraku daval ;)
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.3.2016 20:09
praveze ja sa zavedeniu koncentrakov chcem vyhnut. preto volim spravne. nevolim kotlebu ;)
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
2.3.2016 20:16
Nemám pocit, že by v BBSK boli nejaké koncentráky, iba rozpočet s plusovou bilanciou a znížené zadĺženie kraja.
|
|
Re: Netreba volit
Od: Cerveno-modra superaliancia
|
Pridané:
2.3.2016 20:19
Nechaj ho tak, na SMEtisku sa pravdepodobne docital o tom, ze Kotleba chce vyvrazdit vsetky mensiny.
Dobra sprava pre nas je to, ze ked sa o nom musia sirit taketo rozne famy, tak na to pravdepodobne ide celkom dobre a tento prehnity system aj realne ohrozuje.
Vsimaj si to hlavne teraz pred volbami.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2016 8:58
hlavne ze vsetci vedia presne co citam :D
vskutku, sme necitam. nazory na kotlebu si tvorim z jeho vlastnych vyjadreni. a nie len tych umiernenejsich, ktore ma v poslednom obdobi.
chalan nie je sprosty a vie ze by nemal sancu vo volbach, keby sa neumiernil. ale to aj fico robi, ze pred volbami zrazu sa snazi byt milsi na obcanov ktorych predtym ojebaval.
|
|
Re: Netreba volit
Od: Cerveno-modra superaliancia
|
Pridané:
3.3.2016 11:01
Svoje nazory za poslednych 10 rokov nezmenil. Akurat je uz nudne stale omielat o nom 10 rokov vkuse, ze je nacista a chce tu spravit koncentraky. O tom sa 10 rokov pisat neda.
A to je to tvoje umiernenie. Len sa o nom umiernene pise, on vzdy bol "umierneny".
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2016 12:00
umierneny nebol. a tiez si myslim ze sa za 10 rokov nezmenil.
jedine co sa meni je, ze dnes ma blizsie k tomu, aby dosiahol to, co chce. a aj ked s castou suhlasim (lepsie pracovne podmienky, znizenie korupcie...), zvysok ma desi.
su aj ine strany ktorym zalezi na lepsich podmienkach na slovensku, bez toho aby nas desili navratom v case o 70 rokov.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2016 8:56
praveze zatial ich tu nemame. ale s postojmi ktore ma a v minulosti mal kotleba a jeho parta, tazko si predstavit ze ich nezavedie.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.3.2016 10:54
Pozri, ja žijem v BBSK a vidím, aké má vyjadrenia Kotleba za tieto dva roky, čo má funkciu predsedu BBSK, z časopisu, čo nám chodí v pošte občas, a jediné, čo v ňom rieši, je ekonomika. Vidím, že sa za jeho úradovania znížili náklady pri rôznych obstarávaniach o 20-30%, čiže sa prestalo kradnúť, tým sa znížilo zadĺženie kraja. Tiež dal robotu napríklad aj tým cigáňom, ktorí chcú robiť a zaplatil to z ušetrených peňazí. Proste robí to, čo by mal každý volený funkcionár, čiže efektívne vynakladať verejné prostriedky a som presvedčený, že by to zaviedol aj na úrovni celého štátu. Všimni si, že koncentrákmi strašia iba štandardné strany slúžiace oligarchickým skupinám, ktoré sa boja, že sa im ľudia vykašlú na divadielko ľavica vs. pravica a nebudú môcť pritom v zákulisí pokojne rozkrádať štát.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.3.2016 11:58
koncentrakmi nikto nestrasi, proste je to obava vyplyvajuca z kotlebovych vyjadreni v minulosti a zcasti aj dnes.
obhajoba hitlera, ucta k tisovi, snaha vystupovat v telke v uniforme hlinkovej gardy, kandidat v jeho strane na vlastnu ziadost pod cislom 88 (lebo HH, lebo Heil Hitler, lebo symbolizmus), popieranie holokaustu, obhajoba chalana ktory si verejne objednal vrazdu atp.
v poslednej dobe je umierneny, lebo so starym imigom nacka by sa daleko nedostal, ale ma toho za sebou dost na to, aby som ho zaradil na rovnaky zoznam ako Fica - na zoznam ludi ktorych v politike vydiet nechcem.
|
|
Re: Netreba volit
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2016 13:36
Mna by zaujimalo ako sa ti zije v kraji, kde su stopnute opravy ciest az do roku 2018, tiez co hovoris na kotlebove mafianske praktiky a prerozdelovanie "dobrovolnych" darov. A co vsetky sudne pojednavania za ktore ako kraj zaplatite tazke statisice len na sudnych trovoch - nie este ako kompenzacia, kedze sa pustil do vopred prehratych sporov ignorujuc zmluvy. Ale je velmi dolezite, ze populisticky vymenil auto a tak vyyyyyyyrazne "usetril".
A na kandidatke ludia, co verejne ospevuju Hitlera ako bol pravy mierotvorca. A teraz spust nejaku rozpravku o tom ako chudacika Majo za nic nemoze.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
3.3.2016 18:11
nastuduj si ako funguje rozhodovanie v kraji a prava a povinnosti predsedu.
budes prekvapeny, co vsetko taky kotleba moze a hlavne, co nemoze.
a tiez budes prekvapeny, ked zistis, kto vlastne takemu kraju vladne a kto rozhoduje o vsetkych financiach, grantoch, fondoch (a ich cerpaniu).
a maximalne ta sokuje, ake je lahke dosiahnut si svojho, aj napriek protestu predsedu.
ale kludne si ostan niekde v kaviarni a picuj na 'zleho nacka' a 'koncentraky', na viac sa aj tak s tvojim obmedzenym pravnym povedomim a vnimanim sveta aj tak nezmozes.
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.3.2016 18:24
Kotlebovi stopli opravy ciest preto, že firmy blízke Smeru sa nedostávali k zákazkám. Skús napísať nejaké tie "mafiánske praktiky" Kotlebu, konkrétne, nie všeobecné kecy, to dokáže hocikto. Tiež neviem o žiadnych daroch a ich prerozdeľovaní. Ak narážaš na zbierku na bager, je to dobrovoľné a vždy bolo. Ďalej, na súdne pojednávania má právo každý, aj Kotleba a pokiaľ ich vyhrá, o nič kraj nepríde. Ty vieš odkiaľ dopredu, že sú to prehraté spory? Vymenené auto je jedna z ukážok, ako sa dá šetriť - čo sa už len dá kritizovať na tom, že niekto efektívne vynaložil verejné prostriedky?? Úplne smiešne, ako sa niektorí snažia čokoľvek nájsť na toho Kotlebu a pritom mu iba pomáhajú.
Ak niekto ospevuje Hitlera, mal už dávno sedieť v base za propagáciu hnutí, ktoré vedú k potláčaniu ľudských práv. Ak nesedí, asi na to bude dôvod, čo povieš? Či nerešpektuješ prezumpciu neviny?
|
|
Re: Netreba volit
Od: ...
|
Pridané:
3.3.2016 19:06
Vidim ze si "pochopil" a vidim, ze do veci "vidis". Zbytocne ti nieco budem vysvetlovat. Uz som to tu pisal - otvor si Magatov FB, ten sa ty maj verejne chvali. Hlavne, ze si to dokazes logicky obhajit.
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
3.3.2016 20:34
Lebo Magat == Kotleba, ze ano? V ktorom kaviarenskom pseudointelektualnom povalacskom vesmire zijes a co hulis, priatelu?
|
|
Re: Netreba volit
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
3.3.2016 21:25
Ešte raz: bol Magát odsúdený? Nie? Tak o čom sa bavíme?
|
|
Re: Netreba volit
Od: Salty
|
Pridané:
2.3.2016 20:47
Takto na nekoho mrkat a ani logiku myslienky nechapat? Uff
|
|
Re: Netreba volit
Od: stary ujo
|
Pridané:
3.3.2016 7:03
nejaky sikovnicek v minulosti, v inom state, za inych podmienok, hlasal nezavislost a narodnu hrdost, postavil na nohy ekonomiku, postaval byty, dialnice, zalozil vw, zrovnopravil a dovolil pracovat zenam, zakazal testy na zvieratach, povolil ludom koncentrovat nepriatelne zivly a prehral vojnu.
iny expert, v inom state, v inej ere, hlasa samostatnost, narodnu hrdost, nezavislost a nepchanie sa do riti inym; s cim, ako spravny ritolezec, nesuhlasi.
expert == sikovnicek ==> -fil, -fob, nacek ==> nepriatel demokracie ==> stavac koncentrakov ==> vrah zidov ==> vojnovy zlocinec ==> treba ho potrestat
logika hodna kaviarenskeho pseudointelektuala
|
|
Re: Netreba volit
Od: nicomnik
|
Pridané:
2.3.2016 12:17
ja volit pojdem! zvolim si medzi kotvou a koloseom a tiez pojdem za kurvami.
|
|
Re: Netreba volit
Od: roman.
|
Pridané:
2.3.2016 12:53
Gramaticka chyba hned v prvom slove. Vystizne :)
|
|
Re: Netreba volit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
2.3.2016 12:58
S výnimkou faktu, že odkazovaná konštrukcia "Ajtak" je pseudoslovo k tomu niet čo dodať. Výstižné :)
|
|
Re: Netreba volit
Od: roman.
|
Pridané:
2.3.2016 17:28
"Aj tak" nemas pravdu.
Http://dopice.sk/gHq
|
|
Re: Netreba volit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
2.3.2016 17:49
Samozrejme. Veď ju ani nie je možné vlastniť.
|
|
Re: Netreba volit
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2016 3:33
Tato schopnost je dana iba zenam. :)
|
|
Re: Netreba volit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
3.3.2016 6:16
Presne tak. A tato tiez.
|
|
Re: Netreba volit
Od: Bxbxbbxn
|
Pridané:
2.3.2016 13:08
Ty chuj. Pre takych ako ty sa tí curaci nabaluju miliardy. Presne pre takych ignorantskych duchovnych zebrakov.
|
|
Re: Netreba volit
Od: huangg
|
Pridané:
2.3.2016 13:55
ale nebud trapny, vsak vidis strajkuje sa furt, ludia vyjadruju nespokojnost a co sa zmenilo ? hovno...stojime proti multimiliardarom, ktori ovladaju vykonnu, zakonodarnu aj sudnu moc...ktory z politikov co maju realnu sancu sa dostat do parlamentu nas podla teba ochrani ?
|
|
Re: Netreba volit
Od: RIKK
|
Pridané:
2.3.2016 15:17
tebe tiez zjavne neprekaza ze to vsetko ovladla jedna skupina ludi co ozobracuje kazdeho jedneho cloveka co este na svk zostal.
najlepsie na tych poslednych rokoch je ze sa ludia nechavaju kupovat svojim vlastnymi peniazmi a este su aj vdacni, radi a takto to chcu...
|
|
Re: Netreba volit
Od: huangg
|
Pridané:
2.3.2016 16:19
nj, stockholmsky syndrom...ale nezabudni na vyrok: ak by mohli volby nieco zmenit, uz davno by ich zakazali...
|
|
Re: Netreba volit
Od: @dam
|
Pridané:
2.3.2016 13:57
Tusim, ze SME clanky tu moc uspech mat nebudu, ale tento je dobry, ma nazov "Nemate koho volit? Klamete.html
http://dopice.sk/gHh
|
|
Re: Netreba volit
Od: @dam
|
Pridané:
2.3.2016 13:59
Kua, OK, bez toho ".html" na konci, samozrejme :D
Som to osekavall z nazvu stranky...
|
|
Re: Netreba volit
Od: Adrique
|
Pridané:
2.3.2016 16:42
myslim, ze s tym html to malo vacsie caro :)
|
|
Re: Netreba volit
Od: Hmm
|
Pridané:
2.3.2016 14:36
Ja by som chcel voliť tri výstreky na tú devačku z Sas čo nafotila tie fotky. Nemohla by ona lákať voličov tak, že behať po SK a v meste počas mítungu by bola v nejakom karavane, stáli by sme tam vonku v rade a po jednom by sme chodili dnu a zleštila by nám bambusy? To by mohlo byť OK, iba ma zleští a má voliča.
|
|
Re: Netreba volit
Od: tevrtč
|
Pridané:
2.3.2016 23:36
Bez si ho laskavo vypuckat a nesmrd tu uchyl
|
|
Re: Netreba volit
Od: alter011
|
Pridané:
2.3.2016 20:50
To sa chváliš , alebo sťažuješ ?
Ty si požehnaním pre dnešnú politickú garnitúru . Neposielam ti kvety , ale Socialný balíček N°5 !
|
|
Kráľovná červených tenisiek ...
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.3.2016 12:45
Ja voliť pôjdem a po včerajšej debate v RTVS som rozhodnutý voliť p. Freša, lebo ako jediný politik má dobrý vkus.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: c3po
|
Pridané:
2.3.2016 12:49
pravda, oháhol sa celkom freshne
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
2.3.2016 12:55
Ja si dávam vždy freše keď som v podniku s kamarátmi. Obvykle pomarančový freš, niekedy si ho dám namiešať v pomere 1:1 s grepom, aby bol trochu kyselkavejší. Mňam.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: kotlebovaDRUZINA
|
Pridané:
2.3.2016 13:42
takym curacikom ako si ty lubim dobre rozjebat face ked obcas idem najebany z mesta
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
2.3.2016 14:19
Potom si sa zobudil a ručička v šerbli čo?
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: zapadniarko
|
Pridané:
2.3.2016 13:43
dalsi vychodnar, za kybel uhlia by psa vyfajcil po koren
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
2.3.2016 13:45
Prečo sa potom ale podpisuje zapadniarko nie je jasné.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.3.2016 13:48
Pretože v jeho svete je centrum vesmíru v Kyjeve.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
2.3.2016 14:01
No, ja som konkrétne bratislavčan a nie prisťahovalec, ako Ty. Moja rodina pochádza 4 generácie z maminej strany na z územia Bratislavy a zo strany otca 7 generácií, čiže ešte za čias Prešporku/Poszony.
Ty budeš nejaký sedlák, ktorého rodičia sa sem prisťahovali ku nám do Bratislavy a teraz tu strúha formu.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
2.3.2016 14:01
-na
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
2.3.2016 14:12
Z genealogického hľadiska by argument vzbudzoval väčší rešpekt po úplnom odčítaní vývojovej anabázy blízkosusedských vzťahov z obsahu príspevku.
|
|
štrbské plesóóóó
Od: Bobo Bobó
|
Pridané:
2.3.2016 15:15
som vychodňar, oženený s bratislavčankou a vyženil som aj rodinný dom v BA - tym padom nad vami vyhravam
|
|
Re: štrbské plesóóóó
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
2.3.2016 15:38
Ženatý môže nad slobodnými vyhrávať akurát na cintoríne.
|
|
Re: štrbské plesóóóó
Od: Bobo Bobó
|
Pridané:
3.3.2016 8:20
hej hej, slobodný žije ako pán a umiera ako pes a ženatý žije ako pes ale umiera ako pán
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: Rasto_O
|
Pridané:
2.3.2016 16:14
Milujem, keď sa slováci dokážu hádať aj o tom, koho dedina je tá top a akú majú čistú krv! Pri takej malej krajine je to naozaj vtipné.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: prisiel Ahmed, posli spat
|
Pridané:
2.3.2016 18:45
Nazov Bratislava pozname este zo zaciatku 11. storocia, ako Preslavva Civitas.
Tvoje Poszony vzniklo z Poson, odvodene od slovanskeho kniezata Bozana.
Pressburg vzniklo uz z uvedeneho Preslava a az z toho nasledne vzniklo tvoje oblubene Presporok.
Chod sa doucit, ty papluha.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: svtaerz e
|
Pridané:
2.3.2016 23:37
Som z Popradu a kludne si kydajte. Volit pojdem, Fico to nebude, krestania tiez nie. Je to sice tazke uverit, ale aj tu, na vychode sa najdu rozumni ludia, ktorym nie je ukradnute, kto tu "vladne"
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od reg.:
|
Pridané:
4.3.2016 17:09
po 1001: Preslav(v)a Civitas (po latinsky Hrad Preslava/Bratislava) (tento názov bol donedávna chybne uvádzaný ako „Breslava Civitas“, na nedávno nájdených minciach však jasne vidieť formu Preslavva Civitas [1])
In Your face. Preslavva nie je Bratislava, ale Preslavva, ak správne čítam.
V druhej polovici 19. storočia sa tvar Bratislava prestal používať, ojedinele sa však vyskytol tvar Břetislava
koncom 1918: prechodne Wilsonovo mesto (podľa amerického prezidenta Wilsona). Niektoré pramene však uvádzajú, že tento názov používali výlučne česko-slovenské légie v Taliansku začiatkom roku 1919 na svojich mapách.
|
|
Re: Kráľovná červených tenisiek ...
Od: Dbmsjehrodche
|
Pridané:
2.3.2016 13:09
To si zabeu. Freso je pan. Nikto ho nema rad ale on ide proti prudu. Like a boss
|
|
mam vas rad
Od: KvetoPosielac
|
Pridané:
2.3.2016 13:18
Vsetkym vam posielam predvolebne kvety.. najviac vsak karafiaty!
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Dedo Mráz a Haxor
|
Pridané:
2.3.2016 14:07
Každé 4 roky je to o tom že treba ísť voliť, že tento politik niečo zmení a že ako nám tu bude dobre.
A potom sa pozriem na kill rate a zločiny štátu a poviem si že toto podporovať nebudem. Takže voľte si čo chcete, agorista sa vždy vynájde ;).
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Neviem-
|
Pridané:
2.3.2016 14:25
Podľa mňa je agorizmus rezignácia na vyššie spoločenské ciele. Môže to fungovať na nejakej bazálnej úrovni ale medziplanetárnu misiu s ním nezorganizuješ. Možno ani nejakú trápnu priehradu za dedinou nepostavíš.
Naopak fašizmus, ten dosahuje veľké ciele priamočiaro a efektívne. Hovorím to ako starý skúsený fašista, aspoň volebná kalkulačka ma takto zaradila :)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Dedo Mráz a Haxor
|
Pridané:
4.3.2016 21:40
Samozrejme, lebo nebyť štátu, radšej sa všetci v dedine utopia. Tak radšej akceptujme násilie väčšiny na menšine ako formu spoločenského fungovania....
|
|
Hmmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
2.3.2016 14:16
TV nepozeram, spravy a politika idu mimo mna. Jediny politici ktory mi pridu na rozum su Fico a Kotleba a viem, ze Fica volit nechcem.. Tak ako si mam niekoho vybrat ked skoro nikoho nepoznam a uz vobec nie to co chcu dokazat/slubuju?
|
|
Re: Hmmmmmm
Od: tvartwa
|
Pridané:
2.3.2016 23:38
Po prvych slovach som hladal niekde slova ako bio, raw a blog. Sklamanie!
|
|
Spravodlivý volebný systém
Od: iso
|
Pridané:
2.3.2016 14:38
Za každých 1000 eur odvedených na daniach od posledných volieb bude jeden hlas.
|
|
Voľby 2016
Od: RichardX
|
Pridané:
2.3.2016 16:17
Treba volit ĽS NS Kotlebu! Jediný je BB kraj, kde sa za posledné dva roky znížila korupcia a zlodejina!
|
|
Re: Voľby 2016
Od: stary ujo
|
Pridané:
2.3.2016 16:57
A cudujes sa?
Za Vladka sa bralo vsimne 5-10% z grantov,
za Mikiho 10+%,
Robertko to vysperkoval na 20+%
Kotleba je proti zbytocnym picovinam, a kde nic neni, tam Ficko nic nekradne.
Aj ked Kotleba proti smerackym poslancom kokot zmoze, ale aspon je kraj viac pod drobnohladom ;)
|
|
Re: Voľby 2016
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2016 3:45
Njn, ked si Kotleba skreckuje cely budget, nech sa vsetky kulturne, socialne a vzdelavacie institucie, ktore pod kraj spadaju, rozpadnu. A zamestnani kamarati mu odvadzaju desiatok ako zemepanovi.
|
|
Re: Voľby 2016
Od: stary ujo
|
Pridané:
3.3.2016 5:24
Kulturne? Tie su mrte dobre platene uz od statu, peniaze z kraja chodia len na prilepsenie.
Hadam nenarazas na to divadlo, ktore odohra menej ako desat predstaveni do roka a zhrabne vyse pol mega (stat a kraj dokopy)?
Alebo dotacie sukromnej nemocnici vo Zvolene, ked ti statne, za ktore je kraj zodpovedny, chatraju?
Alebo ked zatrhol fondy na opravu skoly, ktore boli uz vopred rozkdelene spravnym firmam a dohnal rodicov, aby sa zacali starat o to, ako su ich prachy vynalozene?
PS: Jedine, co moze Kotleba robit, je maximalne nejaku drzost, ktora sa vdaka jeho osobe dostane do sprav a zacne pranirovat na verejnosti. Bo rozpocet, vydavky, plany a pouzitie - vsetko schvaluju poslanci, a to je u nas ficoland. Ak aj MK nieco nepodpise, schvalia druhykrat a bude. Cili to, co sa usetrilo, sa da usetrit vsade, len musi fungovat lepsie kontrola. A ta vdaka MK funguje lepsie ako inde.
|
|
Uber odvezie...
Od: Adrique
|
Pridané:
2.3.2016 16:43
Nadpis by sa dal parafrazovat (a to bez straty vyznamu) aj takto: Uber odvezie zadarmo k urnam. :)
|
|
Pridaj
Od: Volič
|
Pridané:
2.3.2016 19:32
Keďže médiá najviac ignorujú kotlebovcov,tak pre každého svedomitého voliča sú jasnou voľbou...Keď už musíme platiť z našich daní darmožráčov v parlamente,tak nech nás aspoň zabávajú!Robko je čím ďalej,tým slabší klaun...
|
|
Re: Pridaj
Od: slecna.l
|
Pridané:
3.3.2016 3:47
Akoze... nemate vy nackovia vlastne stranky? Ci vam ich na fejsbuku zrusili?
|
|
Re: Pridaj
Od: Nackovia
|
Pridané:
3.3.2016 4:06
Áno,zrušili!A práve preto diskutujeme na dsl-ku :-) Spýtaj sa Ibiho,že kto je nácko,slečinka!Čo riešiš?
|
|
Strana!
Od: taky ujo
|
Pridané:
2.3.2016 23:51
Zalozme si DSL stranu. Ved nas je mozno aj 62 co tu denne chodime. Strucne a jasne body v programe, hlavnou tvarou Janka Hospodarova a ideme:
1. Povinne PDA v kancloch vacsich, nez 70m2
2. Tlaciaren musi byt bezdrotova a umiestnena v strede, pre rovnomerny dosah signalu
3. Unikove vychody musia byt jasne oznacene TU, TU a TU
|
|
Re: Strana!
Od: prpr
|
Pridané:
3.3.2016 1:24
4maniak za "precedu"!
|
|
Re: Strana!
Od: GOWORCA
|
Pridané:
3.3.2016 1:26
A Syntax bude náš hovorca! ;)
|
|
Re: Strana!
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.3.2016 13:47
Mozno aj ako pravnik by mohol sucasne robit. Zalobca by to proti nemu zabalil pre nepochopenie prvej casti vety a sudcovi by sa to zdalo velmi mudre.
|
|
Re: Strana!
Od: zora+šžľ
|
Pridané:
18.3.2016 12:56
a co joschkooooo, ten by bol technicky referent?
|
|
Re: Strana!
Od: vyrovnany
|
Pridané:
3.3.2016 1:56
odjebalo mi dekel na hlave po 3tom bode od smiechu :)
|
|
Re: Strana!
Od: Váhy.
|
Pridané:
3.3.2016 3:02
No,to sme radi a hlavne,že si vyrovnaný.Pridáš sa k strane?Prvé čo urobíme bude vybudovanie slovenského priemyselného parku na výrobu revolučných batérií...
|
|
Re: Strana!
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
3.3.2016 9:34
Samozrejme budovanie môže nasledovať až potom, ako pán preceda určí poradie priorít.
|
|
Re: Strana!
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
3.3.2016 8:26
presne pre takéto komentáre túto stránku milujem. V článku sa niečo dozviem, v komentároch sa zabavím, proste super.
Ale mám otázku na adminov a majiteľov dsl.sk. Neplánujete vyrobiť reklamné hrnčeky na kávu s logom dsl.sk a so zbierkou obľúbených hlášok typu PDA, TU, TU a TU, opera je aj tak najlepšia, veľký kanceľ a pod. ? Hneď sfleku by som kúpil 3 - dva domov a jeden do práce...
|
|
Re: Strana!
Od: taky ujo
|
Pridané:
3.3.2016 13:31
Je to skoda, ze prevadzkovatel tohto webu sa nechopi ponukanych moznosti. Take suveniry by sa po par kusov rozpredali okamzite, co by im sice neprinieslo zavratne zisky, ale navstevnost by urcite stupla. Admin na mail neodpisuje vobec a neostava nic ine, nez nam, fanusikom udrziavat nase tradicie a zvyky nazive.
|
|
Re: Strana!
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
3.3.2016 13:38
Zrejme popri príprave uvedenia novej značky módneho oblečenia nestíha sledovať detaily diskusie.
|
|
Re: Strana!
Od: 45649
|
Pridané:
3.3.2016 10:26
Ešte na tie billboardy musíme zohnať Janku Hospodárovú
|
|
za precedu
Od: ujo jozef
|
Pridané:
3.3.2016 20:47
janka podjde za precedu :D
|
|
klasika
Od: andrejman
|
Pridané:
3.3.2016 22:46
na o volit ked karty su uz davno rozdane ? SMER a SNS maju jasnu vacsinu. To by musela mat pravica dalsie 4 strany aby mohla realne mysliet ze vyhra.
Racej sobotu s manzelkou pojdeme do Jasnej a posledna vec co potrebujem je riesit politiku.
Ludia co maju uspesny a spokojny zivot nepotrebuju politikov :)
|
|
Re: klasika
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
4.3.2016 13:51
Neverim, ze SNS ma viac ako 3%. To musi byt zaplatene. Ved este nedavno ich vsetci volici poslali uplne k nule za obrovsku korupciu.
Novych volicov tiez nemohli zohnat viac ako 2% jedine ze by ubrali Ficovi. A to Smeru nepomoze.
|
|
Re: klasika
Od: Modro-cervene hady
|
Pridané:
4.3.2016 21:39
Imigranti.
Na tom momentalne SNS tazi, lebo niektori Slovaci su natolko dementni, ze si myslia, ze im SNS s tym nejakym sposobom pomoze. SNS bohuzial ale nie je tou stranou a ani svojho nazvu sa nedrzia.
|
|
ponuka pôžičky
Od: Jeff Michael
|
Pridané:
27.9.2016 11:07
Dobrý den
Upevnit váš dlh? Kúpte si úveru na bývanie? Žiadny úver Check? Áno, môžeš...
Ste financne zošliapnut a potrebujú konsolidácie pôžiciek, láskavo
hovorit, bude ti pomáhat. Nemusíte zomriet v chudobe
a ticho, sme tu konsolidovat všetky svoje dlhy a usadit sa váš
Financná situácia pri 2% nízke úrokové sadzby.
Budeme vám pomôžu s konsolidáciu pôžiciek,
* Osobné pôžicky
* Obchodné úvery
* Home Loans
* Konsolidácia pôžiciek
* Auto Financie
* Naliehavé dostupné financné prostriedky až do výšky € 2.000 € 100,000.000
Láskavo kontaktujte spolocnost email: jsemkffloaninvestment@gmail.com pre nás
pomôžeme, a bude vám láskavo podporovat s úverom .. jeho rovnaký plat den
out a ten istý den schválenia .. len 1 až 2 hodiny.
Sme vo vašich službách
Jeff Michael
|