|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxxxx
Od: Klatisko
|
Pridané:
1.2.2016 9:24
ja ho pouzivam na zahrade. odhrnam s nim listie, hrabem zeminu a zabijam muchy v lete.
|
|
Re: xxxxx
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
1.2.2016 9:28
Taktiež odporúčam na krájanie mäsa, poprípade jemných byliniek
|
|
Re: xxxxx
Od: Fanatixx
|
Pridané:
1.2.2016 9:56
Ako doska na krájanie je super!
|
|
Re: xxxxx
Od: marvin
|
Pridané:
1.2.2016 9:56
ale to robis zle, lebo takto nezistia, ze ho pouzivas, to bude tych 15% nepouzivanych
okamzite sa chod nahlasit
|
|
skdkkddk
Od: gertrudo
|
Pridané:
1.2.2016 9:25
Este by som si tipol ze najviac je pouzivany na hajzli.
|
|
Re: skdkkddk
Od: KDH navzdy
|
Pridané:
1.2.2016 10:05
v posteli
|
|
Re: skdkkddk
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
1.2.2016 10:09
Nezabúdajte na gauč!
|
|
Re: skdkkddk
Od reg.: lacimir
|
Pridané:
1.2.2016 13:00
Presne tak, na nic ine ho nepouzivam, len na to, aby som si precital spravy ked seriem. Aspon to rychlejsie vijde von. :)
|
|
Re: skdkkddk
Od: deja_vu
|
Pridané:
1.2.2016 17:06
ja to presne preto nerobim... blbo sa grca, ked sa serie
|
|
Nepredavaju sa
Od: Pouzivatel tabletu
|
Pridané:
1.2.2016 9:35
Mam doma 3 tablety (jeden zniceny - nexus 7 model 2012, nexus 7 model 2013 a sony xperia z3 tablet compact LTE) ten nexus 7(2013) je stale dobry baterka drzi vykonovo je na tomstale dobre neblbne. Z3 tablet je zo zaciatku roka 2015 tiez slape pohode pouzivam ho kazdy den miesto mobilu proste na vsetko (nechcem spustit diskusiu ohladom nevhodnosti pouzitia tabletu na telefonovanie). Tablety vzhladom na ich stale postacujuci vykon budem menit asi az buduci rok. Dokopy ma stáli tie 2 funkcne 680€ aj s dolnkami. Tablet je lacny vykonny a preto ho netreba tak casto menit, pretoho ludia takcasto nekupuju. Druha moznost je ze kupili alebo dostali k pausalu samsung (nemam ich rad) a ten ich svojou "supe odozvou" odradil od kupy dalsieho tabletu. Treba si vediet vybrat, osobne uprednostnujem hlavne vykon, spolahlivosť os.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 9:48
pri citani prispevkov ako tento tvoj mam chut ti dat po papuli. Inak som uplne mierumilovny clovek co by ani muche neublizil... Tablet nemam, ale vsetko co vie tablet vie aj xperiaSP (plus telefonovat), kupil som ju pred 2,5 rokmi a este 2,5 ju budem mat urcite!
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: lolekov brat
|
Pridané:
1.2.2016 9:56
...chcel si tym povedat, ze ju budes mat kym nezomrie? :D
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 10:10
bud kym nezomrie, alebo kym ma neprestane bavit nosit 2 telefony.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: jygbiu
|
Pridané:
1.2.2016 10:13
To sa este len zacnes vytesovat, ked objavis caro dvoj simkovych mobilov! ;-)
2v1... to su veci, co?
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: Theglue
|
Pridané:
1.2.2016 11:28
No 5rokov mat jeden mobil to uz nefici teraz musis kazdy mesiac mat novy z lepsimi funkciami 4k display je out teraz je 8k vsak mozno o 10rokov budem mat na teku telku a budem na nej pozerat fotky jedal co som jedol.
Ja osobne mam telefon na telefonovanie a sms obcas mms.
A tablet mam na citanie diskusii na dsl.sk :D
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 12:01
nikdy ma nezaujimalo a ani nebude zaujimat co fici, veci si kupujem take, aby vyhovovali mne. Telefon budem menit az sa tento pokazi, pripadne ak sa pokazi ten druhy co mam (nokia X6).
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: Theglue
|
Pridané:
1.2.2016 12:04
Mas odomna + plus pivo a aj kevty ti poslem
Len nepochopim moju generaciu ktory maju 400e vyplatu a kupia si telefon za 700e na splatky :D
Osobne pouzivam nokiu e 75 😀+ nvidia shield k1 na hry a na net
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 12:13
ja pouzivam na hry a na net i7 4790, 16GB Ram a radeon R9 280 a 32" telku. NV shield by som nechcel ani zadarmo.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: Theglue
|
Pridané:
1.2.2016 20:47
Doma mam taktiez pc na hry lenze povaha mojej prace je taka ze na pc sa zahram ttak raz za mesiac :D ako nic sa nevyrovna stolovym pc ale vo vlaku alebo v praci si nemozem doniest vlastny pc.este v praci ano ale vo vlakoch moc nebyvaju zasuvky! A 20palcovy monitor sa tazko prenasa :D
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: ...
|
Pridané:
1.2.2016 9:54
Za tie prachy mam priemerny desktop bez periferii, alebo priemerny ntb. Ze ho pouzivas miesto mobilu, tak mi unika zmysel jeho pouzitia - kedze mobil sa vyuziva hlavne na telefonovanie. Asi som uz stary.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: Pouzivatel tabletu
|
Pridané:
1.2.2016 10:02
Desktop mam vyskladany a mas pravdu cisto bez nicoho 700€ (bez grafiky) iba s integrovanou. Na hranie hier takze +dalsich 700
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: 5eter
|
Pridané:
1.2.2016 10:19
Blbost. Za 800 evri mas komp na hranie aj s GTX960 a 128GB SSD.
Ja tablet nepouzivam, mam Kindle, to je omnoho vyuzitelnejsie pre mna.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: 5enis
|
Pridané:
1.2.2016 17:11
>gtx960
>hranie
vyber si jedno.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: 5eter
|
Pridané:
1.2.2016 21:37
Preco by som si mal vyberat? 960 zvladne momentalne vsetky hry, ktore su dostupne, niektore z nich nie na ultra detailoch. Co sa v tvojom ponimani vymyka definicii hrania?
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
2.2.2016 0:19
R9 Nano je cesta!
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: ...
|
Pridané:
1.2.2016 11:14
No ak das za grafiku 700 tak ano, inak si napisal samozrejme sprostost.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: ,jygnug
|
Pridané:
1.2.2016 10:07
Nie si stary, si len normalny, co sa dnes uz velmi nenosi.
.
Teraz ma niekolko oponentov zasype tym, ze dnesny smartmobil sa uz davno nepouziva na telefonovanie, ale na skypovanie, honenie si ega na asocialnych sietach, robenie poznamok, objednavky, citanie "velmi dolezitych" mailov.... jednoducho na vsetky pitchoviny, suvisiace s cool ksichtom, hranie sa na dolezitych a podobne detske argumenty.
.
V ich spolocnosti (okruh cca 3 metre od pieskoviska), mozu naozaj vyzerat ako kingovia, ale v realite su velmi mimo.
Pretoze mobil pre nas realne sikovnych, naozaj sluzi hlavne na telefonovanie.... pretoze na vsetko ostatne si zamestnavame asistentky, asistentov a pod.
Nam potom zostane podstatne viac casu na naozaj dolezite a vynosne cinnosti, rodinu, zabavu,...
.
Pri 95% vlastnikoch smart mobilov uz plati, ze ich mobily su mudrejsie, ako ich majitelia.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: agag
|
Pridané:
1.2.2016 10:26
Potom si odhrnul zaclonu v Tuke na intraku a len si si povzdychol. "och kiezby to tak bolo"!
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: kunguy
|
Pridané:
1.2.2016 10:28
agag agag, srsi z teba zavist a neschopnost.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.2.2016 11:46
:D toto ma pobavilo!
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: edghar
|
Pridané:
1.2.2016 10:30
Nie si stary, si len normalny, co sa dnes uz velmi nenosi.
A ja som si myslel, ze normy udava vacsina. V tom pripade si napisal logicku blbost.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: mhjbfyt
|
Pridané:
1.2.2016 10:54
Logicky si napisal blbost ty.
.
Alebo si naozaj presvedceny o tom, ze normy udava vacsina?
Pokial viem a vidim, tak normy udava zanedbatelna mensina, ale s velkou mocou, ktorej sa potom podriaduje nesvojpravna vacsina.
.
Napr. korporacie vyrobcov cez zaplatene media, dokazu so stadom robit divy.
.
Tych niekolko vynimiek medzi vacsinou, ktore myslia zdravo, vladnucej (normy udavajucej mensine) nestoji za povsimnutie.
.
Alebo iny priklad...
Vzhladom k moslimskej okupacii sa u nas zavedia to ich drbnute pravo a kamenovanie bude pre muslimsku vacsinu normalne...
Pridas sa ku kamenovaniu aj ty, bude to pre teba normalne?
.
Ak to chces nasilu preonacit, tak vedz, ze vlastne normy udava rozum kazdeho jedneho cloveka, nie nejaka (akakolvek) vacsina.
Kupis si vyrobok/sluzbu, ktoru vyslovene neznasas, hoci to ma vacsina, ktora sa ti to silou mocou snazi nanutit?
No to by som chcel vidiet!
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 11:03
ak sa bude kamenovaz clovek zodpovedny za infovek3 alebo ako sa to bude volat, tak ano, pridam sa.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 11:05
edunet_sk sa to bude volat
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: edghar
|
Pridané:
1.2.2016 11:07
Ano som o tom presvedceny.
Ked sa ti nejakym sposobom podary presvedcit vacsinu, tak ano, ale zas potom normu bude udavat ona :)
Tj tie tvoje konspiracne korporacie ak zmenia nazor vacsiny = zmenia normu - hoci to tak lahko nefunguje.
Ty si totizto opacny, to je konspiracny jav vo vseobecnosti. V telke pozeraju ludia farmu - podla tvojej konspiracnej teorie nam chcu jastery nanutit takyto program, aby ludia zblbli. Pravdou vsak je, ze ludia chcu pozerat relacie typu farma, preto ich vysielaju.
Co sa tyka tabletov - pouziva ich verejnost lebo im vyhovuje. Chcu len pozerat net, videa, citat si, ako kedysi v novinach... Nepotrebuju tam stavrat grafiku, programovanie... Tj zas volba ludi, podla tvojej teorie vsak nanutenie.
S tymi moslimami, to hadam ani nemusim komentovat...
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: kjnguy
|
Pridané:
1.2.2016 11:14
Tak to mi ta je luto, ale nic viac. ;-)
.
"Tj tie tvoje konspiracne korporacie ak zmenia nazor vacsiny = zmenia normu - hoci to tak lahko nefunguje."
Kedy ste top mali v slovakistane tu kauzicku o tom, ze navrh zakona bol vypracovany niekde v pente, j&p ci kde (uz si to nepamatam), vytlaceny na ich tlaciarni a dodany do parlamentu na schvalenie?????
.
To, ze ty pri tvojej naivnosti nevidis a nevies, este neznamena, ze sa to tak KAZDY DEN nedeje.
Ale faktom zostava, ze tak naivnym nestastnikom, ako si ty, sa naozaj lahko vladne a este lahsie sa daju verejne a s usmevom okradat.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: edghar
|
Pridané:
1.2.2016 11:20
To je super, pouc nas teda, ako si nenechat vladnut :) rad si vypocujem.
Ja mam vybrony zivot - co je to najpodstatnejsie si myslim, ale to bude asi tym, ze nejak nemam cas kazdy den vypisovat ako je vsade na hovno, ako je tu zle, ako nas korporatne organizacie utlacaju :D
Ty len kecas o niecom, co ani nevies zmenit. Len ta to nasiera a dufaz, ze tym tvojim bohovanim sa nieco zlepsi - omyl, nic sa nezlepsi. Musis nieco robit, nie kecat :)
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: ,jyng7tf
|
Pridané:
1.2.2016 11:34
Preco ta mam poucovat?
Tvaris sa, ze mas dost rozumu, tak ho pouzivaj.
Mas vyborny zivot, co je super, uzi si ho.
Viditelne si narazil na limit tvojho mentalneho potencialu, si stastny, tak si to neskrab.
.
Nic ma nenasiera, ked chcem nieco zmenit, tak zacnem od seba.
Takze robim, nie kecam.
.
Ale ako rychlo si zmenil temu, ked som ti dal jeden z mnohych jasnych a realnych prikladov toho, co sa ti deje rovno pod nosom... ;-)
Hlavne bud stastny vo svojej naivite.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: Twixie_whatevs
|
Pridané:
1.2.2016 12:36
Vidím ako sa tu hádajú dvaja ludia a obaja majú v niečom pravdu. Čo keby ste sa na to vykašlali a radšej spolu išli na pivo :)
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: edghar
|
Pridané:
1.2.2016 12:59
Tak ty si tu tvrdil, ze sa nechavam naivne okradat a tvaris sa, ze si zjedol mudrost sveta, lebo mas nejake "potpultove" info o fungovani sveta :D
Uz len z tvojho skatulkovania ludi, mi je jasne, ze si jeden z tych co vsade bol a vsetko vie lepsie ako druhy. Povedz mi teda, z akej logickej suvislosti ten tvoj dokonaly algoritmus posudzovania ludi vyhodnotil moju naivitu? Pretoze sudenie ostatnych, na to si zrejme (pseudo) specialista.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.2.2016 11:44
"keď na sto obyvateľov pripadalo v minulom roku 17 tabletov, "
Tvoj príspevok kladie túto vetu do perspektívy, ak má každý z tých vlastníkov 3 tablety tak sa dá povedať, že zo sto ľudí, približne 6 vlastní po chuj tabletov z nejakého dôvodu.
|
|
Je na to viac dovodov.
Od: jygun
|
Pridané:
1.2.2016 9:54
Nemusi to byt len presytenym trhom.
Kludne v tom moze zohravat ulohu to, ze ludia naleteli reklame a celkovemu spolocenskemu boomu okolo tabletov.
.
Slusne povedane, spravali sa ako nesvojpravne stado a kupovali to, co vobec nepotrebovali, na co nemali realne vyuzitie.
Zmena podmienok pausalu, namiesto vzatia nepotrebneho tabletu, by pre nich mala podstatne vacsi zmysel.
Len to by museli rozmyslat.
.
Cize sa spravali presne tak, ako si ich vyrobcovi cez media "vymasirovali".
"Kupovat bez rozmyslania..."
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: ja som vegan
|
Pridané:
1.2.2016 10:16
Myslim, ze ked sa tie tablety predavaju, tak sa na nieco pouzit daju. Urcite nie kazdy ho vyuzije, ale to ani PC/TV/auto a cokolvek si zoberies, nevyuzije kazdy na 100%.
Keby nieco, som vegan, ale tablet som dostal niekedy pred rokom od maleho zeleneho debila v cene vraj 100e. Pouzivam ho doma, ked chcem pozriet nieco rychlo na nete, resp. sa mi nechce zdvihnut z gauca/postele k PC, pouzitelny je aj na cestach/hoteloch (na dovolenke, ked ide len o trochu webu/mailu, ziadna praca, vpn, ssh), kde je wifi, netreba vlacit NB a na recepciu uz len prides pre hotovy papier. Za najvacsie vyhody oproti NB povazujem, ze facha na baterke a ked sa minie, tak zdochne bez poskodenia a opravovania filesystemu, potom rozmery a hmotnost. Vyhoda oproti vychytralemu telefonu: rozmery - netreba vlacit 8" lopatu na ftakovi, ktora je aj tak mala oproti tbl, ktory moze ostat na hoteli. Pouziva ho zvacsa manzelka a ja NB.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: jkygnuky
|
Pridané:
1.2.2016 10:26
Ciastocne suhlasim, ale...
Bavime sa napriklad o tom vysokom %-te nevyuzivanych zariadeni.
Alebo je podla tvojich prikladov ok, ked si niekto kupi pc/tv/auto a potom to nevyuziva?
Ze sa napriklad z rocne zakupenych aut nepouziva cca 15 % ?
Predpokladam, ze ani ty (hoci jemne cinknuty veganstvom) to nepovazujes za normalne.
Ze sa najde vyuzitie je ok, ale bavime sa o zakupeni a naslednom nevyuzivani, co je podstatny rozdiel.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: ja som vegan
|
Pridané:
1.2.2016 10:55
samozrejme, ze nie som vegan :D To je na ospravedlnenie voci tunajsim diskutujucim, ze pisem o sebe.
Mas pravdu, keby 15% ludi nevyuzivalo kupene auto, tak su blazni aj ked nevyuzivanim tabletu su mensi blazni, lebo je lacnejsi az zadarmo k inemu produktu/sluzbe.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: kjybguy
|
Pridané:
1.2.2016 11:08
Dostat nieco zadarmo/k inej sluzbe je ok (hoci ja by som tu ponuku dokazal pretavit napr. do lacnejsej sluzby, ktoru realne a casto vyuzivam [nizsie poplatky za pausal, novy mobil, viac dat za rovnaku cenu a pod.]).
Ale vobec to nevyuzivat, je znamkou neucty k vlastnym peniazom.
Ked uz nic ine, tak by som to obratom predal, kym je to este nove a ako tak moderne, predajne...
Alebo daroval niekomu v rodine, nech sa deti hraju.
Ale vobec nic s tym nerobit, ufff! :-(
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: asasd
|
Pridané:
1.2.2016 11:12
zadarmo nieje nic. To je len oblb zo strany obchodnika aby ta zaujal/udrzal. Tu cenu tabletu ti bud neskor spocita alebo o tu cenu bude mat nizsi zisk.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: kjyguiftn
|
Pridané:
1.2.2016 11:16
To vieme, ale debata je o niecom inom.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: ja som vegan
|
Pridané:
1.2.2016 11:35
hej, nechcel som davat slovo "zadarmo" zakazdym do uvodzoviek, ved seci vieme o co ide a nemusime pisat len politicky a gramaticky koreknte. Aj ked v mojom pripade to zrejme bolo zadarmo, pac som kupoval celkom drahy a vykonny nb bez OS a nenasiel som porovnatelny lacnejsi, cize by som ho kupil aj tak aj za tu cenu aj bez tabletky. V diskutovanej teme - nazore na (ne)vyuzivanie kupenych veci - sa zhodneme, len hovorim, ze je to celkom bezne (aj ked mozno nie az tak vyrazne -15%), lebo niekto je dost bohaty/lenivy na to, aby vyhodil par E za nieco, co vyuzije nie celkom efektivne, alebo ako dodatocne zisti, vobec, lebo namaha spojena s racionalnym odovodnenim investicie je niekedy vyssia, ako riziko jej znehodnotenia, ako by povedal *error. Keby vsetci boli prisne racionalni, nik by nekupoval luxusne tovary, ale skoro nik ani windows, lebo ma linux. Ja som si windows ani tablet este nekupil, ale zas som si vseliake vrtacky a naradie, ktore este len dufam, ze niekedy vyuzijem :D
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: josif
|
Pridané:
1.2.2016 14:56
+ za náradie, necheš aj nejaký sústruh, frézku ?
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: ja som vegan
|
Pridané:
1.2.2016 16:09
jasne ze chcem :D aj hodim okom na to obcas, ked to vidim v katalogu. Ale krotim sa, lebo nielenze by som to casto (ak vobec) nevyuzival, ale ani s tym neviem robit, ergo ani odhadnut, ako ma vyzerat priemerne dobry a lacny. To by som bol uz ako ti ohovarani tabletkari, ktori to kupia a odlozia, akurat by som za to vysolil viac (ci ani nie?) Raz, ked sa to naucim a budem potrebovat viac ako teraz, sa ozvem :D
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: josif
|
Pridané:
1.2.2016 16:28
aj mňa to zlákalo, zatiaľ ešte nemám, rád by som sa naučil dačo opracovať, na začiatok by stačil aj nejaký menší, no hej treba nájsť dobrý v pomere cena/kvalita, potom už len materiál a hop sa obrábať :D
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.2.2016 11:16
keby si mal kratku fabiu, kde sa do kufra zmesti 7 6packov 2l mineralky, a raz za cas chces kupit 10 6packov.. tak kupis fabiu kombi koli tomu? Dnes ma vacsina ludi telefon s "velkou obrazovkou" highendy su momentalne 5,5" mainstream 4,5-5". Kupit si este aj tablet a potom ho nechat 23,7 hodin denne lezat na stole v obyvacke je absolutne mrhanie peniazmi
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: edghar
|
Pridané:
1.2.2016 11:14
Mal by si sa ukludnit s tymi nazvami ako "stado" a pod.
Za to, ze ty nieco nevyuzijes, ostatni v klude mozu. Len nechapem potrebu ich nazyvat stado. Zarobili si peniaze, tj mozu si kupit co sa im paci a vyhovuje.
Ja tiez mozem prist ku tebe domov (ak teda nejaky mas, lebo len stado kupuje byty a domy) a poukazat naco mas 5 tanierov, ked zijes sam - to uz by si bol ake "stado".
Chcem tym povedat, ze ukaz nam ako zijes ty, za co minas peniaze ty, aku vidis lepsiu alternativu ty.
Nadavat a urazat vacsinu ludi, to si myslim, ze zvladne kazdy ked chce :) A tym, ze niekoho zhodis necakaj, ze ti to trvalo zdvihne ego, alebo ze sa budes povazovat za nieco vynimocne. Zdvihat sa na ukor inych ma len kratkodoby ucinok ;)
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: kjuyni7f
|
Pridané:
1.2.2016 11:28
Ukludni sa ty a pozri sa na realitu.
.
Priamo v clanku mas napisane, ze 15% to vobec nepouziva!
Co nie je nic ine, ako znamka nelogickeho /stadoviteho/iracionalneho /afektovaneho... rozmyslania.
Takze ano, je to stado.
Alebo ty si kupujes za svoje peniaze to, co ti vyhovuje a potom to nepouzivas?
To je ta tvoja lepsia alternativa?
.
A tie tvoje priklady....
Vy mate doma taniere len pre konkretny pocet ludi vo vasej domacnosti?
Urcite nie!
Jes vsetkjo len z jedneho taniera?
Urcite nie!
Kupa domu, bytu je nie len uspokenie zakladnych ludskych potrieb, ale aj dlhodoba investicia, co sa s tabletom asi neda porovnavat, vsak?
.
Nepotrebujem si dvihat ego, pretoze vsetko co som napisal, bolo konstatovanie.
Nebudem si predsa dvihat ego na beztvarej mase.
Na to pouzijem seberovnych, tam to bude mat vacsiu hodnotu, bude ma to stat viac namahy, ale ucinok bude naozaj dlhodoby.
Ocenenie od seberovnych je cennejsie, ako ocenenie od neznaleho clena stada.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.2.2016 11:57
ešte by som podotkol, že väčšie percento využíva tablety iba doma. Tablet je mienený ako mobilné zariadenie, takže to je zväčša ďalšie afektované rozhodnutie. Nie je nič, v čom by bol tablet lepší od notebooku doma okrem zvýšenej mobilnosti. Ale ľudia si to kupujú lebo to má ich sused a ich kolega a chcú to ich deti, tak to kúpia a potom to doma sedí a väčšinou sa na tom iba hraju hry a občas si niekto pozrie správy keď je to na stolíku bližšie ako ísť po notebook.
Ja si neviem predstaviť čo by som robil z tabletom, čo už môj telefón nezvládne a preto aj žiadny tablet nemám.
Samozrejme, že niektorý ľudia budú mať aj dobrý dôvod prečo kúpiť tablet na doma, ja si ale žiaden aktuálne neviem predstaviť.
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: ja som vegan
|
Pridané:
1.2.2016 12:40
pisem to len o trochu vyssie na svojom priklade:
oproti mobilu je znacne vacsi, nebudem nosit vo vrecku lopatu, ktora je oproti tbl. aj tak mala. Oproti nb. sam spominas zvysenu mobilitu, je lahsi, mensi, netreba tukabel, ide na tu istu nabijacku co mobil, nefuka ventilator, nejde disk, zapnem/vypnem kedy chcem, ked crashne/dojde baterka nepokazi filesystem. Oproti nb a sucasne mobilu: nemam tam citlive data (ani sim, ani kontakty, ani pracu), mozem ho nechat na hoteli
|
|
Re: Je na to viac dovodov.
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.2.2016 22:26
Veď áno, ja súhlasím, ak si ale čítal pozorne, opisujem ako je to všetko zbytočné ak ho používaš iba doma. Takže ani vrecká ani citlivé dáta ani hotely nehrajú žiadnu rolu, lebo si s tým doma. A nemyslím si, že by hluk bol zrovna problém pri notebookoch, aspoň pre mňa určite nie.
|
|
Nepredavaju sa
Od: Pouzivatel tabletu
|
Pridané:
1.2.2016 9:58
Tak ma pouc napisal som ako to mam ja a preco si myslim ze sa nepredavaju. To ze ti xperia staci je pohode. Ja som mal donedavna na volanie samsung e1081. Az neskôr som si uvedomil ze tablet vlacim so sebou aj tak vsade.Preto som sa rozhodol ze ho budem vyuzivat aj na volanie.
|
|
Re: Nepredavaju sa
Od: kjugnou
|
Pridané:
1.2.2016 10:12
Aj podla statistik, aj podla reality si len nepodstatne %-to.
Tak naco s tebou stracat cas poucovanim, ked aj tak si to najkoniec NECHCES dat vysvetlit?
Maj si to, pouzivaj ako chces, bud stastny a ... uvedom si, ze tak ako si ty spokojny s vyrobkom X a nespokojny s vyrobkom Y, sa tu moze najst rovnake mnozstvo ludi s uplne opacnym, pripadne uplne inym nazorom na konkretne vyrobky.
|
|
Tabletovačky
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
1.2.2016 10:08
Kedze som mal donedavna zly mobil tak som svoj 7" tablet nosil vo vrecku spolu s nim uplne vsade. Kedze to HTC stale sekalo a uz v podstate dosluzovalo mal som tablet ako 98% nahradu mobilu az na data a volanie. Teraz uz ked mam pouzitelny mobil tak nemam dvovod si ho bravat so sebou. Jasne ze nebudem citat clanky doma na mobile. To by som si oci vyocil velmi rychlo. Ale s notebookom na hajzel tiez nepojdem :D
|
|
Re: Tabletovačky
Od: sasaasa
|
Pridané:
1.2.2016 11:12
a budes si aj honit a pozerat porno na zachode ? :)
|
|
Re: Tabletovačky
Od: Tabletovač
|
Pridané:
1.2.2016 16:54
Prosím objasniť ako ti HTC sekalo . To že ti začne telefón sekať to znamená že dosluhuje ? Si na práškoch či čo?To si si nemohol to tvoje Htc resetnúť čiže uviesť do továrenských nastavení?Čo to znamená že v podstate Htc dosluhovalo ?Čo to je za haluz?Čo to znamená že máš už použitelný mobil???Si si poriešil jedine ego.Si káápo.
|
|
Re: Tabletovačky
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
1.2.2016 17:31
1) si domýšľavý idiot
2) bateria vydrzala mozno tak pol dna aj ked som mobil nepouzival
3) reset do tovarenskych nastaveni nepomohol
4) Pri bootovani zvykol padat
|
|
Čo k tomu dodať?
Od: Buržuj
|
Pridané:
1.2.2016 10:35
Nie každý si môže dovoliť iPad a ukázať sa s nejakým čínskym Tululu je jasná spoločenská samovražda. Ďalej Android na 1000 spôsobov a ani jeden dobrý je trápenie užívateľa. Radím sa buchnúť po vrecku a kupovať kvalitu s iOS.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: juybufi7t6f
|
Pridané:
1.2.2016 11:01
Takze podla teba je cokolvek ine, ako ipad, spolocenska samovrazda?!
.
Chlapce ty si musel pri porode velmi tvrdo dopadnut na hlavicku!
.
Predpokladam ze aj handry musis mat znackove, ze zivot podriadujes nazoru plytkej spolocnosti, v ktoprej je nieco ine ako ipad, na samovrazdu....
Je mi ta luto.
.
PS: Ak to chces zahrat do autu a obhajovat sa tym, ze si to myslel ako sarkazmus, tak neobstojis.
Pretoze aj pisanie sarzmov ma svoje pravidla.
Viem viem, ako na potvoru si vtedy chybal v skole.
Asi si stal v rade na izazrak.
Nabuduce sa postav do radu na rozum, to je lepsia investicia.
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: iPadOLnaHLAVU
|
Pridané:
1.2.2016 11:16
mas aj 16GB model a nestoji majlant ajtak tie aplikacie tam stoja za hovno a na web a email staci aj tych 16gb, no a na fotenie sa mozes rovno vykakat lebo nebudes mat kde tie fotky davat ale aaspon budes najvacsi cavo v kaviarni alebo cukrarni :D
|
|
Re: Čo k tomu dodať?
Od: Pouzivatel tabletu
|
Pridané:
1.2.2016 11:27
Nad ios som premyslal no po konzultacii s kamaratmi ktorí maju vsetko I.... Dokonca asi aj ked vyde to I auto tak ho budu mat:-D vyhody ios sa prejavia hlavne ked mas viac apple produktov (teda vsetko apple) casto aj on sam nadaval na svoj mack a iphone, problem s preposielanim suborov a podobne, prehrievanie.. Myslim si ze to nestoji za tie peniaze, apple dobre pre image zle pre tvoju penazenku.Sak tebe sa to povie mna tu kamenuju za to ze raz za 3 roky kupim dva tablety pre domacnost za 700€ dokopy tak teba tiez ukamenuju ked vpodstate povies ze tych 700 vydrbez ani nie tak za zariadenie ale za skôr za značku
|
|
a co akoze?
Od: domovnik
|
Pridané:
1.2.2016 11:13
výrobcovia podla dojmu, ze s tabletmi to bude ako so smartfonmi, ze ich bude mat kazdy. to mozno niekedy nastane, ale bude to este riadne dlho trvat.
kazdopadne, pre mna je tablet skvela vec, ale nebudem kazdy rok kupovat novy, ako si asi myslia výrobcovia.
|
|
Re: a co akoze?
Od reg.: saruman
|
Pridané:
1.2.2016 11:55
Tak tak. Analytici si nakreslili rastovú krivku poriadne strmú a v realite to nejako nevychádza. Potom prichádzajú články s vyplakávaním. Takisto mobilní operátori dúfali, že zarobia na dátach a ľudia používajú tablety radšej doma na vlastnej wifi.
|
|
Objavili teplú vodu :)
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
1.2.2016 11:40
No hádajme všetci, prečo asi :))) Komu sa chce ešte okrom mobilu vláčiť so sebou placku, nabíjačku k placke, powerbanku k placke...
|
|
ozrejmenie?
Od: knji
|
Pridané:
1.2.2016 12:02
"Podľa jeho dát sa mimo domova vynáša a používa približne 35% tabletov. 50% sa používa aj inde ako v domácnosti..."
Je to chyba alebo to len nechápem? mimo domova 35% a inde ako doma 50%
to je to isté nie?
|
|
Re: ozrejmenie?
Od: edghar
|
Pridané:
1.2.2016 13:06
Keby si nebasnil o tom, ako nas media a korporacie krmia platnenym a nasilnym obsahom, mozno by si klikol aj na link a pozrel si to sam, ale ty nie si stado, chapem.
Tak extra pre teba:
Podle čísel z průzkumu je rovných 50 % tabletů využíváno téměř výhradně doma, jen 35 % přístrojů slouží i mimo domov jako pracovní nebo studijní nástroj.
Co je ale zajímavé, je situace zbylých 15 % přístrojů. Ty totiž doslova a do písmene leží ladem, uživatelé si je pořídili a nakonec je nepoužívají.
|
|
Re: ozrejmenie?
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.2.2016 22:31
na také básnenie si nespomínam ale aj keby, to, že je tam link (čo som si mimochodom nevšimol, takže uznávam, že som urobil chybu), neznamená, že to musí teraz byť zle napísané na dsl nie?
|
|
Tablety
Od: mm2p9
|
Pridané:
1.2.2016 12:36
Ja tablety používam zásadne len doma. Záchodové tablety, tablety do umývačky aj tablety do riťnej dierky. Úplne najlepšie sú ale tablety na papanie. Tie dokážu divy. Po nich píšem takéto príspevky na dsl.sk
|
|
Re: Tablety
Od: josif
|
Pridané:
1.2.2016 14:55
pán je labužník...
|
|
Jerichoo
Od: Japster
|
Pridané:
1.2.2016 14:23
Neviem kto užíva tablety, ja osobne neužívam ani tabletky.
|
|
Zeleny kokot
Od: Borat
|
Pridané:
1.2.2016 19:43
100 tabletov tyzdne.
Po tejto akcii musi mat uz kazdy zakaznik alzy tablet.
|
|
Re: Zeleny kokot
Od: bludka
|
Pridané:
1.2.2016 20:43
zeleny kondom gratis
|