|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
:):):):)
Od: jaaaaaa
|
Pridané:
25.1.2016 13:32
Posielam odkaz...
|
|
Re: :):):):)
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
25.1.2016 13:35
Začínam trestné stíhanie...
|
|
Re: :):):):)
Od: vsevec
|
Pridané:
25.1.2016 14:07
..za zabíjanie času hlúpymi seriálmi
|
|
Re: :):):):)
Od: karolkooooo
|
Pridané:
25.1.2016 14:37
Preco by to nemal byt trestny cin? Pokial si je niekto vedomy porusovania zakona, je povinny tento cin nahlasit. Oni to namiesto nahlasenia este aj podporuju a rozsiruju, cim sa z nich stavaju spolupachatelia. Dal by som ich do basy za spoluucast...
|
|
Re: :):):):)
Od: šiši
|
Pridané:
25.1.2016 14:47
Podľa mojich zákonov si sa svojim vijadreňím dopusťil trestneho činu! A buďeš súďení a odsúďení!
A žiadna bassa! Dám Ťa rovno zastreliť!
|
|
Re: :):):):)
Od: kontexterror
|
Pridané:
25.1.2016 14:58
Prznenie jazyka je možné považovať za hanobenie národa.
|
|
Re: :):):):)
Od reg.: Iguso
|
Pridané:
25.1.2016 15:07
Akoze princip neznalost JAZYKA neopravedlnuje ? :D
|
|
Re: :):):):)
Od: deja_vu
|
Pridané:
25.1.2016 14:56
Relativne tie videa nahlasuju na stranke ktoru prevadzkuju priamo odkazom. Co oni mozu za to, ze tam chodia ludia pozerat tie blbe serialy?
|
|
Re: :):):):)
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 15:16
oni, ako prevadzkovatelia neskodneho portalu odkazujuceho sa na ine portaly nemaju realne ziadnu moznost posudit, ci obsah, na ktory sa odkazuju je, alebo nie je sireny v sulade s platnou legislativou a teda ci sa jedna, alebo nejedna o porusovanie zakona. (aspon podla nasej legislativy, ale predpokladam ze v CR to maju podobne).
na druhu stranu, ak by ale vedeli, ze doslo k poruseniu zakona, sice im to dava povinnost take porusenie nahlasit, ale nezbavuje ich to prava odkazovat sa na tie zdroje (a to ani vkladanim embed objektov)
|
|
Re: :):):):)
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.1.2016 15:22
tak potom predavaca zalozne treba zatvorit zato, ze predava kradnute "veci" cojaviem bicykle. Snad dojde aj mentalovi, ze ten 14rocny cigan nedostal 600€ bike pod stromcek a nedoniesol mi ho do zalozne za 30€. Ale nie skutocneho pachatela budeme stihat, ale predavaca v zalozni, lebo toho mame po ruke a nemusime ho zlozito hladat a dokazovat atd.
|
|
Re: :):):):)
Od: Neviem-
|
Pridané:
25.1.2016 15:42
Toto som nejako nepochopil. Tak chceš toho predavaca zo záložne stíhať alebo nie?
|
|
Re: :):):):)
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.1.2016 15:51
samozrejme, ved predava kradnute bicykle. Aj vyrobcu nozika treba zasit za vrazdu, ved keby ho nevyrobil, obet zije!
|
|
Re: :):):):)
Od: kontexterror
|
Pridané:
25.1.2016 16:07
Zodpovednosť za prevenciu kriminality má predsa vláda. Aj za vydávanie živnostenských oprávnení. V podstate aj keby som niekoho utĺkol kameňom, tak môže zodpovednosť maximálne presunúť na majiteľa nezabezpečeného pozemku.
|
|
Re: :):):):)
Od: Neviem-
|
Pridané:
25.1.2016 17:30
Nie som si istý, či používaš dobré príklady. Výrobca nožíka vyrába nožík v dobrej viere, že ho zákazník použije nejako inak ako na vraždu. Napríklad si ním natrie chleba bravčovou masťou (ak nie je moslim či žid) a nakrája cibuľu (všetky náboženstvá okrem breathariánov).
Ale ako ti môže chlap zo záložne predať čornutý bicykel bez toho, aby ťa vedome neurobil spolupáchateľom trestného činu?
Celé sa to točí okolo toho, či vie, že ten bicykel je kradnutý alebo nevie.
Linkovanie multimediálneho obsahu je podobný problém. Vie autor stránky, že link vedie na nelegálny obsah alebo nevie? Má šancu to vôbec nejako overiť?
|
|
Re: :):):):)
Od: kontexterror
|
Pridané:
25.1.2016 17:37
Ak nie je autor stránky policajt, overovanie by bolo neoprávneným zasahovaním do kompetencií policajného zboru.
V opačnom prípade sa na neho vzťahuje služobný zákon.
|
|
Re: :):):):)
Od: Neviem-
|
Pridané:
25.1.2016 17:49
To je nepodstatné. Policajti sú ale poväčšine pekní mladí chlapi.
Si policajt? Ak áno, rád by som sa pobavil o autorskom zákone v súkromí. Len ty a ja... súhlasíš?
|
|
Re: :):):):)
Od: Neviem-
|
Pridané:
25.1.2016 18:45
Kľudne funguj aj pod mojím nickom. Keď mi už má niekto ukradnúť identitu, tak nech je to poriadne nadržaný homosexuál...
|
|
Re: :):):):)
Od: quix_
|
Pridané:
26.1.2016 6:44
on to myslel v dobrom :D
|
|
Re: :):):):)
Od: kontexterror
|
Pridané:
26.1.2016 10:11
bílé šatičky smutek tají, /v perlách se slzy ukrývají... iba a len v dobrom?
|
|
Re: :):):):)
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.1.2016 19:34
on nema co overovat nic! take uloz.to ma v podmienkach, ze tam mozes ukladat iba a len legalny obsah. To ze ty porusis pravidla uloz.to vobec nemusi trapit! Rovnako ako taxikara nemusi trapit, ze zobral zlodeja ktory akurat vykradol banku a uteka pred policajtami. Za dalsie, tu sa bavime iba a len o odkazoch na ine stranky, na tom nema co byt nelegalne, ty ziadny obsah neponukas, ponukas link na obsah. A tu prave prichadza k prenosu zodpovednosti z toho co "obsah bez prav" umiestnil na toho koho mozu poyebat do riti = webovu stranku.
|
|
Re: :):):):)
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.1.2016 9:09
Ale ak mu ten taxikár nejakým spôsobom bude pomáhať, napríklad zlodej pred ním vytiahne z vreca hrču peňazí a poď rýcchlo tam a tam a vyhni sa fízlom, čosi aj právne nie je v poriadku, však?
|
|
Re: :):):):)
Od: a63399874
|
Pridané:
25.1.2016 14:49
Tieto hnutia ala soza by mali vysiet. Zaneopravnene obohatenie, vyhrazanie, ukladne vydieranie. Pretoze ked ja pridem za prezidentovym synom dcerou a budem sa vyhrazat, ospravedlnenie nepomoze. Tym padom aj soza by mala ist dobasy natvrdo za osobitne vylozenie zakona a prekrocenie svojej pravomoci.
Detto ta posukska ceska nacisticka verzia sozy.
Bodka, bitchess
|
|
Re: :):):):)
Od: Mindblasting
|
Pridané:
25.1.2016 15:13
Videt, visiet, vitat, vitaz.
|
|
Re: :):):):)
Od: Mr X
|
Pridané:
26.1.2016 6:08
Môj názor je: Ak sa to nedá u nás kúpiť, tak si to môžeš stiahnuť. Napr. taký americký seriál Dallas. Dá sa u nás kúpiť? Nedá. No tak tak potom iná možnosť ako zhliadnuť perlu kinematografie okrem stiahnutia neexistuje. Hotovo. Neni o čom.
|
|
Re: :):):):)
Od: tamtung
|
Pridané:
26.1.2016 8:40
technicky ti nemozu dat fakturu ti sozaci, pretoze ak sa to u nas neda kupit, V CASE STAHOVANIA, tak skoda je 0.00
|
|
Re: :):):):)
Od: Ferikuš
|
Pridané:
26.1.2016 9:03
ale inak very dobre...že "perlu kinematografie"...supééér!
:-)
|
|
Re: :):):):)
Od: Stavba dribble
|
Pridané:
26.1.2016 9:39
Aha, takže zákony sa teraz vykladajú podľa tvojho názoru, výborne.
|
|
Re: :):):):)
Od: NecRo
|
Pridané:
26.1.2016 11:06
Zakony sa vykladaju podla toho kto ich zrovna prezentuje = jeden zakon si 100 pravnikov vylozi na 100 roznych sposobov. A tu je prave ten problem.
|
|
Re: :):):):)
Od: sensei-san
|
Pridané:
26.1.2016 21:05
Ja som to počul inak: tam kde sa stretnú traja právnici, vzniknú štyri právne názory.
Ale: "Ak je zákon nespravodlivý, človek má nielen právo taký zákon neuposlúchnuť, ale je to priam jeho povinnosť."
Tí starí americkí prezidenti mali niečo do seba.
|
|
Info..
Od: neviem meno
|
Pridané:
25.1.2016 13:35
Som zvedavý ako to dopadne..
|
|
Re: Info..
Od: Borat
|
Pridané:
25.1.2016 14:29
Buď tak alebo tak ale nie naopak.
|
|
Re: Info..
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
25.1.2016 15:44
dopadne to, ako ked hodis porcelanovy pohar o zem.... nieco sa rozbije..
|
|
Re: Info..
Od: Kundulundu
|
Pridané:
25.1.2016 17:40
Tak,tak,alebo tak.
|
|
Re: Info..
Od reg.: Kamikaze
|
Pridané:
25.1.2016 18:21
So slovenským súdnictvom sa výsledok dozvieme už za necelých 15 rokov!
|
|
Re: Info..
Od: lololol
|
Pridané:
25.1.2016 23:30
ale prosim ta, minule riesili Ficove ucty na Belize a sud rozhodol, ze ziadne nema, a to uz za tyzden!
|
|
Re: Info..
Od: ...
|
Pridané:
26.1.2016 7:59
Netreba vsak zabudat na to, ze policia nie je schopna mu dorucit predvolanie na sud - nevedia ho totiz najst. TYm nemyslim, ze nevedia najst predvolanie.
|
|
to je gol
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
25.1.2016 14:35
piratsku stranu zacali stihat za pirateriu,
to by ani putina nenapadlo!
|
|
skutkova podstataa
Od: a39712221
|
Pridané:
25.1.2016 14:51
mimochodom, nebola splnena skutkova podstata cinu. Link nikoho este nezabil ani nikomu neublizil. Link nikoho neokradol, pretoze ja ked pozriem recenziu na porsche, este neznamena, ze by som ho mal ist kupit. Bodka biciiiz
|
|
Re: skutkova podstataa
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 15:19
a to ani v pripade, ak v tej recenzii je uvedene, na ktorom parkovisku si to porshatko mozes ist osobne pozriet (to len aby analogia bola doplnena o priamy odkaz).
|
|
Re: skutkova podstataa
Od: neviem meno
|
Pridané:
25.1.2016 16:25
Presne. Kedy filmové štúdia pochopia že keď som si to stiahol, že by som si to aj kúpil? Jasné že nekúpil, išiel by som sa venovať užitočnejším veciam. Stiahol som si to preto, že sa to dalo a že platím výpalne z každého CD/DVD/tlačiarne/HDD..
|
|
Re: skutkova podstataa
Od: neviem meno
|
Pridané:
25.1.2016 16:25
*že by som si to NEkúpil?
|
|
Dopletený Matej
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 16:50
O čom trepeš, aké výpalné?
Však na nosičoch či HDD môžeš mať leda tak legálne kópie!
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: ...
|
Pridané:
25.1.2016 17:14
Ze ak tam mam svoje fotky, tak platim vypalne rovnako.
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 17:17
Aké výpalné, Ty Juro...!
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: ...
|
Pridané:
25.1.2016 17:47
Skus odpovedat uprimne: vzrusil by ta anal s chalanom?
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 17:50
Zasa si dal niekto častejšie zubnú pastu ako treba, že?
No čomu to že hovoríš výpalné???
|
|
Re: Dopletený Matej
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.1.2016 19:48
http://www.dsl.sk/article.php?article=16908
sam tam mas cca 17 prispevkov, preco zo seba furt robis falus (bez urazky, preto som nenapisal kkta :) )?
|
|
Re: Dopletený Matej
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2016 8:24
Aj ja by som nikdy nanho nenapisal, ze je obcas zbrzdeny, nechapavy a este sa snazi nezmyselnym oponovanim robit zo seba zakomplexovaneho idiota... nie nikdy by som to nanho nenapisal!
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.1.2016 9:12
A?
Čo riešiš?
Tu je Bohapustá diskusia a Ty si zrazu ideš počítať počet niečích príspevkov? To je vážne dôležité...
Ešte počítaj preklepy, počet písmeniek a tak.
Takže ešte raz:
Čo riešiš?
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: ...
|
Pridané:
25.1.2016 20:06
Aspon nepis take kokotiny pod mojim nickom. Potom maniaka pleties.
|
|
Re: Dopletený Matej
Od: kontexterror
|
Pridané:
25.1.2016 20:19
Presne tak. Splieta úplne 2^3, namiesto zvyčajného pletenia 2^3.
|
|
Re: skutkova podstataa
Od: Ja.
|
Pridané:
26.1.2016 6:40
Aby si nebol prekvapeny. Taka kybersikana sa da robit aj linkami
|
|
Re: skutkova podstataa
Od: Borat
|
Pridané:
26.1.2016 8:27
No jasne ze sa da.
Aj mhd linkami aj linkami v zosite nebodaj aj vlakovymi linkami.
Skoda ze na slovensku sa neda metro linkami.
A najhorsie su tie ako ty spominas kyberlinky.
|
|
Re: skutkova podstataa
Od: Devin druh
|
Pridané:
26.1.2016 9:41
Lol, ďalší IT expert na právo. Si skús aspoň pogoogliť, čo to tá skutková podstata je, aby si sa zbytočne nestrápňoval.
|
|
One Big Mess
Od: Slavius
|
Pridané:
25.1.2016 17:49
Stale nechapem ako prisli k tomu, ze na stranke siria nelegalne serialy? To, ze im browser vyrenderoval obsah a zobrazilo sa im video z nelegalneho zdroja? Nech zaluju Google za Chrome, Mozillu za Firefox a Microsoft za Edge/IE.
Server protipiratskej strany neodoslal ani bajt z toho videa. Admin mozno ani nevedel ked pisal HTML v notepade ze vysledok bude nelegalne video. Nech skusia ine browsery, napr. Lynx a uvidime ci bude vysledok rovnaky...
|
|
Re: One Big Mess
Od: 100+
|
Pridané:
25.1.2016 20:24
100+ za lynx :D
A k problematike embedovania by som sa vyjadril podobne ako to bolo pri soze: https://youtu.be/CXlJxc-eZ3I
(vsetci to embedli na sozacky fb:))
|
|
Re: One Big Mess
Od: Ja.
|
Pridané:
26.1.2016 6:43
Ked som do neho ten noz pichal, nevedel som, ze mu ublizi a uz vobec nie, ze prebodne aj srdce. Zasrany vyrobca nozov!
|
|
Re: One Big Mess
Od: Devin devín
|
Pridané:
26.1.2016 9:43
Slovíčko "napomáhanie" ti niečo hovorí?
|
|
Re: One Big Mess
Od: kontexterror
|
Pridané:
26.1.2016 10:09
To ako keď sa v informačnom centre niekto opýta na cestu ku galérii a dostane mapu aj keď evidentne nie je majiteľom vystavovaným diel?
|
|
Share servery
Od: Poly
|
Pridané:
25.1.2016 20:06
Ja stále nechápem ako je možné že nejdu po všetkých share serveroch. Predávajú gigabajty na sťahovanie z ich stránok a 90% je nelegálny obsah. Toto nikoho nezaujíma? Ešte si tam dajú vyhľadávanie ze na drzovku Si zadas nazovserialuS02E08 a ideš. A kto je na vine? Web kde je na to odkaz, ha ha....
|
|
Re: Share servery
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.1.2016 20:10
na vine je ta banda starych c*rakov, ktori nepochopili, ze je rok 2016 a vsetko sa distribuuje cez net. Keby nekladli polena pod nohy netflixu a spol. tak tu davno mame funkcny ekosystem distribucie audiovizualnych diel a nikto by nemusel nic stahovat "nelegalne".
|
|
Re: Share servery
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2016 8:42
Ciastocne mas pravdu... teda s tou "bandou starych curakov". Ta banda starych curakov su velki investori, ktorych nic ine netrapi, len pravidelny tok penazi smerom na ich ucty. Holywood je taky drobny monopol, z ktoreho slusne vela penazi tecie. Ponukat viacero filmov za par eur pre miliardu divakov je pre nich nevyhodnejsie a riskantnejsie nez 20 milionov divakov za 6E za film, k tomu vypalne za pamatove media po celom svete, este k tomu "strach z porusovania nepisanych pravidiel" pre odstranenie konkurencie, ktora by vznikla, ak by sa hromadne po celom svete zacali sirit taketo sluzby bez ich kontroly.
Takze niektore "share" portaly platia vypalne investorom, a ak narazia na Jozka s webom, co si tym len par tisic eur privyraba, tak toho odsudia.
|
|
Re: Share servery
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.1.2016 17:42
netflix mal pred rokom 60M predplatitelov, to mas 600M mesacne po 10€. Ak by tam dali uplne vsetko a uplne vsade, 500M uzivatelov by sa nazbieralo. To mame 5 miliard mesacne, mi nevrav ze by sa to neoplatilo viac ako teraz. Navyse by mohli sachovat s kvalitou videa, za 10€ dat SD, za 15€ FHD cojaviem 6mesacne filmy, za 20-30-40€ aktualne filmy atd. Vsetko je len o ponuke a dopyte. Dopyt je, ponuka nie.
|
|
Re: Share servery
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
27.1.2016 10:29
Lenze netfix nie je firma jednotlivca resp. nezavislej skupiny, ktora by si zrazu odlievala zisky za filmy. Toto by im nedovolili. Podla mna tam su napojeni investori prave od tej bandy starych curakov, alebo neziskovka dohodla poplatky za autorske prava.
Stacil napriklad Kim Dotkom, ktory si rozhodol sam... a uz mu FBI brala servery a pocitace do USA. Mne ide o princip... ze ta sloboda podnikania je cielavedome potlacana bez sudnych procesov.
|
|
Re: Share servery
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2016 8:42
Rovnako to funguje vo vsetkych druhoch podnikania. A ak nahodou ju nemozu kupit, zlikvidovat, tak stari curaci zabezpecia, aby kazda nova firma (plna pravnikov) sa presunula do USA. Vdaka tomu firma ziska prestiz a potencialne vacsi obrat, ale aj pekne zabezpeci odvadzanie dani do USA a tym si zabezpecia cez stat financne koryto na ovladanie vychodnych trhov cez SOZA, a ine neziskove organizacie, ktore zabezpecia vhodnu demokraticku politicku naladu pre uspesne toky penazi.
|
|
Re: Share servery
Od: tamtung
|
Pridané:
26.1.2016 8:46
ono v drvivej vacsine tieto audiovizualne kvazidiela stoja za hovno.
1 scenar, ini herci, ine makety v pozadi.
vid slvoensku tvorbu, nejake vina ci co a podobne, a panely.. sudne spory.. a oblubene rodinne pridavky..
1 scenar, len panacikovia sa menia, resp makety (steny/prostredie).
to iste je halivud. zapletka, rozuzlenie, koniec. ziadna kreativita.
mozno 1% tvorby co sa dostane do kin nespada do mojej kritky. a ano, tie by som si kupil/prenajal, zaplatil za vzhladnutie.
a so zvyskom casu by som nalozil pohybom v prirode.
ale tak, tak ako rozne liahne, ci farmy ci co to davaju pozera obycajny lud, tak by si to zrejme aj kupoval, cize mas pravdu...
|
|
Re: Share servery
Od: Ferikuš
|
Pridané:
26.1.2016 9:10
už som myslel že tu neni nikto normálny čo nepozerá pridrbané seriály typu "hry o hovno" a ostatné sračky typu Charlieho endželi...vivat! Tamtung
|
|
Re: Share servery
Od: Zvrhnutie ervín
|
Pridané:
26.1.2016 9:47
Si proste frajer
|
|
Re: Share servery
Od: Srdcu dubeň
|
Pridané:
26.1.2016 9:46
Lol, pánko je ťažký kritik
|