|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titulok
Od: meheh
|
Pridané:
22.1.2016 22:06
Im tam musi pekna hrabat, ak v roku 2015 stale pouzivaju 15 rocny windows XP
|
|
Re: titulok
Od: meheh
|
Pridané:
22.1.2016 22:07
*2016 *pekne :D
|
|
install arch
Od: vsevec
|
Pridané:
23.1.2016 6:18
My ale vieme, že keby mali nainštalovaný ARCH, tak sa im to nestane :)
|
|
Re: install arch
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
23.1.2016 10:38
Eventuálne keby zdravotná poisťovňa pokrývala antivírus.
|
|
Re: install arch
Od: neprihlaseny milos
|
Pridané:
23.1.2016 11:17
alebo Red Star :D
|
|
Re: install arch
Od: Arch_Bastardo
|
Pridané:
24.1.2016 20:04
yaourt vseobecna_zdravotna_poistovna-git vimuctovnictvo sqlite_prenemocnice CEO_bash_replacement
|
|
Re: titulok
Od: xc ty868u
|
Pridané:
22.1.2016 22:12
Ja pouzivam tiez. Aspon nenam problem s tym, ze mi Windows kradnu data :)
|
|
Re: titulok
Od: sldoxk333
|
Pridané:
22.1.2016 22:16
teraz ti tie data kradnú vírusikovia v tvojom kancli :)
|
|
Re: titulok
Od: Kvok
|
Pridané:
23.1.2016 1:15
Paranoja lvl chuj
|
|
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
22.1.2016 23:09
Este pred par rokmi som videl uctovny system pod MS-dos, takze ked je to funkcne preco nie? Dalsia vec - videl si ty vobec niekedy priemyselnu sferu? Mnozstvo (ak nie vecsina) bankomatov u nas frci na XP. Lenze jednak to XP nebude v takej verzii v akej si sa ako bezny uzivatel stretol a
Dalsia vec - nespocetne mnozstvo strojov funguje na starych OS, lenze na tom OS bezi len jedna konkretna aplikacia. Aky dovod bude mat majitel vyroby vymenit system na fungujucej masine, ked stale splna potreby ako treba? Takisto ako majitel by si neriesil upgrade SW, ked by to znamenalo vymenu HW, zaplatit znovu za nove programovanie aplikacie + cely ekosystem znovu nove riesenie prenosu, pricom to bude robit len to iste, co doteraz. A samozrejme za takuto paradu si priprav od 100k az par milionov (podla objemu a narocnosti).
|
|
Re: titulok
Od: kekeket
|
Pridané:
22.1.2016 23:51
suhlasim, len fail je ked niekto potrebuje na masine pouzivat jednu aplikaciu a nainstaluje kvoli tomu na nu windows xp. Narazam teraz na tie bankomaty, mali tam instalovat radsej nejaky lightweight linux ktory by sa dal jednoducho updatovat co sa tyka security patchov. Bolo by o starosti menej s microsoftom, s licenciami so stabilitou (ano videl som uz windows xp error na par bankomatoch)...
Windows je nebezpecny overkill pre spolahlivu masinu ktora ma splnat minimalne mnozstvo uloh / aplikacii.
|
|
Re: titulok
Od: kekeket
|
Pridané:
22.1.2016 23:54
ani v NASA nemaju windows v raketach, to by bol fail keby tam pocas kritickych uloh uzivatela vyskocila nejaka spinka z windowsu ze mate neaktivne ikony na ploche, chcete ich vycistit? Alebo ze aktualizacie boli nainstalovane, windows sa restartuje automaticky za 5 minut.
|
|
Re: titulok
Od: deja_vu
|
Pridané:
25.1.2016 9:18
mno chytit nejaky blur screen 5 kilometrov nad zemou by asi nebola sranda
|
|
Re: titulok
Od: Káblik
|
Pridané:
23.1.2016 1:52
Tebe jebe že nejaký linux. A bez záruky funkčnosti, servisu a podobne, že?
Takú koninu ako Linux si žiadna banka nedovolí!!!
|
|
Re: titulok
Od reg.: ugo111
|
Pridané:
23.1.2016 2:05
Halo sme v roku 2016 nie v roku 1996 dnes uz linux vyzera uplne inac a je spolahlivejsi ako windows. A o pracovnom vykone ani nehovorim. V linuxe raz nastais a ide. Vo windowse nastavis 300x a aj tak to nejde. Co sa tyka bank tak vasina serverov na ktorych bezia ich stranky maju ako operacny system linux.
|
|
Re: titulok
Od: Havranek
|
Pridané:
23.1.2016 6:59
V istom zmysle mal pravdu - pointa je ze za linux sa ti nevie len tak hocikto postavit ze ano, nase patche su testovane a 100% vyriesia vas problem a k tomu budete mat od nas aj podporu. Ano viem ze aj win to dodrbal par krat, ale nato kolko uz mal updatov to je prijatelne male cislo a tiez nebudes davat bleeding edge veci na kriticku masinu - pockas par dni co niesu problemy, prip to najprv otestujes v teple centraly.
A dnes uz platenu podporu na linuxe ponuka kadekto, ale tu zas posobi zotrvacnost, v case ked to nasadzovali bol jedina schodna moznost Win, tak maju Win, a riesit 2 varianty je zas zda sa finencne nevyhodne kedze personal podla ocakavanie bude mat prax len s Win takze preskolovat asi nebudu.
|
|
Re: titulok
Od: 48484
|
Pridané:
23.1.2016 11:53
Tak to teda neviem, co Ti moze dat navyse taky Microsoft oproti tomu ked si kupis podporu pre RHEL od RedHatu. A to plati uz N rokov.
|
|
Re: titulok
Od reg.: Houston
|
Pridané:
23.1.2016 12:04
Aj MS ma platenu podporu. Nehovorim, ze s podporou od RedHat su problemy, ale naozaj si myslis, ze teplu vodu za peniaze maju len oni??
|
|
Re: titulok
Od: 78569822365
|
Pridané:
23.1.2016 12:37
Zrejme úplatok, nie?
|
|
Re: titulok
Od: kontexterror
|
Pridané:
24.1.2016 6:38
Čo je nutné pre Netflix v HD?
|
|
Re: titulok
Od: superTUX
|
Pridané:
24.1.2016 9:46
nič okrem 10 $ mesacne, sám ho mám a zatiaľ ok, len je tam dosť malý výber asi ho zruším úplne lebo prvý mesiac je zadarmo
|
|
Re: titulok
Od: kontexterror
|
Pridané:
24.1.2016 9:50
A stači to aj pre UHD?
|
|
Re: titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 8:53
to sa musis netflixu pytat, pre ktore OS spravili appku a preco. nie je chyba operacneho systemu, ze niekto na neho nespravi aplikaciu.
a vobec, co to ma spolocne s nemocnicami, bankomatmi a inymi dolezitymi zariadeniami? kto uz kedy v bankomate pozeral ultraHD serial z netflixu?
|
|
Re: titulok
Od: kontexterror
|
Pridané:
25.1.2016 8:59
A ako asi tak kto mohol?
|
|
Re: titulok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 8:34
OS sú približne rovnako spoľahlivé!
|
|
Re: titulok
Od: kontexterror
|
Pridané:
25.1.2016 8:39
Približne rovnako spoľahlivé ako čo?
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2016 8:52
Medzi sebou a nim.
|
|
Re: titulok
Od: __fuxo
|
Pridané:
23.1.2016 7:37
Známy Linux guru prehovoril. Vsetci si okolo neho sadnime a so zatajeným dychom počúvajme.
|
|
Re: titulok
Od: Imatersit
|
Pridané:
23.1.2016 10:08
Neviem ale s TOP 100 bank kazda pouziva Linux. RHEL (Red Hat Enterprise Linux), ktory ma 10 rocnu podporu, a neviem o tom, ze by RH niekedy nieco updatom rozobil(vlastne hej v roku 2004 bol raz jeden update, ktory sposoboval isty problem)
|
|
Re: titulok
Od: linux-guru
|
Pridané:
23.1.2016 14:30
zdroj tejto informacie?
|
|
Re: titulok
Od: Imatersit
|
Pridané:
23.1.2016 14:51
napr. https://www.redhat.com/en/about/trusted mozes si vyziadat menny zoznam a radi ho zaslu mam to overene, a nasledne kazdu kontakovat pre potvrdenie priapdne pri vacsine to niekde aj na nete najdes.
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
23.1.2016 18:18
JJ, na niektorych servroch ano, na pracovnych staniciach ale castejsie vidno windows ;)
|
|
Re: titulok
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
26.1.2016 8:54
Lebo tetuska by kricala ze to nema internet, kedze tam nemoze najst modre "e".
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
26.1.2016 11:15
ja som myslel, ze linux zvlada zmenenie ikony :)
sranda ale bokom, ked tetuske zmenis ikonu firefoxu na modre ecko, tak picovat nebude. akurat jej bude divne, ze kde sa podeli vsetky tie reklamy :)
skor ide o tie rozne programy, ktorymi sa zabezpecene pripajas na rozne databazy :)
|
|
Re: titulok
Od: to akoze fakt
|
Pridané:
24.1.2016 1:43
Na ISS pouzivaju Linux,a zeby mali problem, . . . .
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
24.1.2016 8:58
To bude tym, ze potrebuju robit iba par specifickych veci. Tam je linux fajn, bo raz nastavis a len tukas ;)
Ale pri beznom pc, kde kazdu chvilku dohodis nejaku hru, nieco otestujes, nieco skreslis... Tam sa ti linux nehodi
|
|
Re: titulok
Od: Imatersit
|
Pridané:
24.1.2016 11:56
Kazdu chvylu dohodim daku hru a nieco testujem(vacsina s toho by na widliach ani nebolo mozne) presne tam sa linux pre jeho rozsiahle moznosti hodi.
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
24.1.2016 14:55
To by som chcel vidiet, ako napr. WOW, Blade and Soul alebo Akibas trip idu nativne pod linuxom. ;)
Ak uz mam vysolit nejakych 20-30 eur za hru, tak posledne, co potrebujem ku stastiu, je hodiny sa jebat s nastavenim emulacie a googlenim, co tomu distru zase chyba a preco nieco zase nejde.
|
|
Re: titulok
Od: Imatersit
|
Pridané:
24.1.2016 16:32
Tak to by si vazne nemal pouzivat ked to nedokazes. Nikdy som nic hodiny negooglil max par minut skor sekund ono to chce vediet googlit a uvazovat alebo hrat v steame tam kliknut snad zvladnete nieje to az tak narocne si tam dat stiahnut hru a potom ju spustit.
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
24.1.2016 18:22
Ok, mozes mi este dat screenshot, kde presne v tom steame mam kliknut, aby mi pod ubuntu nainstalovalo blade and soul a spustilo nativne, bez potreby riesit emulaciu?
Predom vdaka ;)
|
|
Re: titulok
Od: Imatersit
|
Pridané:
24.1.2016 18:42
blade and soul to je niake uchylne anime? to nema steam verziu, to vlave nesmie ponukat.
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
24.1.2016 19:11
bavime sa o pocitacovych hrach, nie o anime.
neschopnost najst riesenie znamena, ze nevies ani googlit, ani uvazovat, a ani pouzivat steam?
co vlastne potom vies okrem pindania?
|
|
Re: titulok
Od: Imatersit
|
Pridané:
25.1.2016 9:34
Ano je to pocitacova hra, ktoru ani steam neponuka(pre jej obsah) a keby nieco ide pod wine.
|
|
Re: titulok
Od: >^.^<
|
Pridané:
25.1.2016 12:59
cili ponukas emulaciu, ktora:
a) nie je oficialne podporovana;
b) treba sa s tym vyhrat, lebo nie je 100% dotiahnuta;
c) neexistuje zaruka, ze to pojde rovnako dobre ako pod win...
cili zbytocne vela roboty, zbytocne rizika a zbytocne problemy
|
|
Re: titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 8:55
diskusia vznikla na margo zariadeni ako bankomaty, nemocnicne pocitace na testovania vlastne vsetko, co v sucasnosti moze bezat na XP, teda zariadeni ktore raz nastavis a uz len kukas.
|
|
Re: titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 8:43
mas aj distra s platenou podporou 24/7 a urcitymi zarukami.
|
|
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
23.1.2016 8:31
V prvom rade sa prisposobujes zakaznikovi. Ked som bol este na strednej hovorili sa podobne "urban legends", ze ked vyrasties vsade v priemysle pouzivaju linux. Opak je pravdou, rovnako ako v domacnostiach ma linux male % - urcite sice vecsie, ale nebude to ani 1/4 - ak hovorime aj o strojoch.
Zakaznik tu licenciu zaplati a ty mu poskytujes servis- takze "overkill" ta nezaujima a nebezpecny - nepametam si pripad kedy riesili nejaky problem kvoli tomu, ze tam bol WIN. Nehovoriac, ze skor zozenies chlapa na zasah vo windowse ako na linuxe.
|
|
Re: titulok
Od: Fedu hfc
|
Pridané:
24.1.2016 11:15
Lol, vidím, že pánko prerástol do poriadnej"odbornosti" :))
|
|
Re: titulok
Od: ...
|
Pridané:
24.1.2016 13:06
Neboj sa, ked vyrasties, tak pochopis.
|
|
Re: titulok
Od: Tester2
|
Pridané:
25.1.2016 9:00
Neviem ako je to teraz, ale podla mna bude skor problem v tom, ze Windows mal uz pred 15 rokmi vo Windows NT zabudovany middleware standard WOSA/XFS (Windows Open Services Architecture/Extensions for Financial Services), ktory si zvykli firmy vyvijajuce softver pre bankomaty a podobne zariadenia pouzivat a stavat nad tym aplikacie pre tieto zariadenia. Aj rozne drivery pre rozne casti samoobsluznych zariadeni boli podporovane len vo Windowse.
Takze to by som videl skor ako hlavny dovod, ze bankomaty bezia na Windowse.
Inak som zastanca Linuxu a jeho pouzitia tam kde je to mozne, lebo je to efektivnejsi a spolahlivejsi system ako Windows.
|
|
Re: titulok
Od: Tgc
|
Pridané:
23.1.2016 1:52
"to XP nebude v takej verzii v akej si sa ako bezny uzivatel stretol"
Na bankomatoch beží napr Windows CE, silno okresaná verzia
|
|
Re: titulok
Od: Káblik
|
Pridané:
23.1.2016 1:54
Pozri si to lepšie.
Nie okresaná verzia, ale upravená pre nejaký účel a potreby. Zrovna tak v predajniach JEDNOTA terminály...
|
|
Re: titulok
Od reg.: Houston
|
Pridané:
23.1.2016 12:02
Su to:
Windows CE,
Windows XP Embedded
POSReady 2009 (ten ma podporu az do 2019)
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=159099
|
|
Re: titulok
Od: Uctovny system
|
Pridané:
23.1.2016 9:56
Nechápem,však čo...U nás v práci ešte stále beží v bufete :-) Akože je to "už" Win XP,ale pokladňa má softvér jak z MS DOS-u :-)
|
|
Re: titulok
Od: Riksman
|
Pridané:
24.1.2016 15:34
U nás vo firme používame ERP systém vyvinutý niekedy v 80-tych rokoch a funguje lepšie ako dnešné moderné systémy. V ňom stačí ovládať pár príkazov a človek dokáže nájsť práve to čo potrebuje. Takže presne ako písal ..., prečo ísť do niečoho iného, keď to robí úplne to isté ako nový systém a bude stáť kopu prachov?
|
|
Re: titulok
Od: 33jkl33
|
Pridané:
22.1.2016 23:58
A to som videl špecializované zariadenie ktoré beží na W95. Aj v roku 2016!
A čo?
|
|
Re: titulok
Od: 654321654321
|
Pridané:
23.1.2016 0:52
Aj s DOS-om! A čo?
|
|
Re: titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 8:58
Aj s Milticsom! A co?
|
|
Re: titulok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
25.1.2016 8:59
*Multicsom
|
|
Re: titulok
Od: Káblik
|
Pridané:
23.1.2016 1:53
No a?
Čo riešiš???
Hoc aj starý MS-DOS alebo DRDOS...
|
|
Re: titulok
Od reg.: Kamikaze
|
Pridané:
23.1.2016 9:29
Njn u nás na dedine stále používajú účtovný software pod MS-DOS (Mančík Software)
|
|
Re: titulok
Od: Tomáš Marný
|
Pridané:
23.1.2016 8:45
Aj slovenská TOP národná nemocnica používa v roku 2016 XP od prijímacej kancelárie az po operačné sály...
"bez podpory" of kórs
|
|
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.1.2016 16:58
v JE Mochovce minimalne na 3. bloku kde bezia akurat simulacie, kedze este nieje dokonceny, tak tam vsade je winXP. Aco?
|
|
Re: titulok
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.1.2016 9:43
Je rozdiel pouzivat si nieco doma a nieco v podnikovom nasadeni. Doma si mozes jak Ferko Mrkvicka z nudy kazdy mesiac preinstalovavat Wokienka na najnovsi build1, milestone1, SP1, patch1, update1, prd1, trt1, hlavne ked PC pouzivas jak idiot = internet (xichtokniha), sem-tam mail, sem-tam nejaka hra.
Ale v podnikovom sektore (firmy, institucie, organizacie, sukromny sektor, verejne sprava...) hlavne ked sa jedna o viac ako radovo tisic userov a pouziva sa roznorode a specificke programove vybavenie a konfiguracia, je NEMOZNE upgradovat OS kazde 2-3 roky. Mas to zazmluvnene s dodavatelmi? Mas to otestovane? Mas na to tim ktory sa tomu venuje a pripravy cely projekt deploymentu a venuje tomu stovky clovekodni? Bude to fachcit s ADckom ktore mas? Alebo s SCCMkom? Specificke programy na PCkach pojdu bez problemov?
Ked je treba starsi SW a HW, tak je treba. Su veci na ktore je Win7 a EI9 PRILIS NOVE !!!!!!!! A potrebuje to Win XP a IE7/8. Niektori su ti predstavuju jak Hurvinek valku.
|
|
Re: titulok
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
23.1.2016 17:37
Nový Microsoft Windows 10 je obdobný shit...
|
|
Re: titulok
Od: John MATRiX
|
Pridané:
24.1.2016 12:12
no hrabe im tam poriadne ked vzorky krvi analyzuju na patologii. to predsa vsade robi biochemicke oddelenie.
volaka velice cudna nemocnica. mozno aj pacientov beru hned na patologiu :-)
|
|
Re: titulok
Od: sensei-san
|
Pridané:
25.1.2016 12:40
No oni začali na biochémii, ale trvalo to tak dlho, že pacienta medzitým presunuli na patológiu.
|
|
Re: titulok
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
24.1.2016 17:00
V ktorej krajine ty zijes? Slovensko to asi nebude...
|
|
Re: titulok
Od reg.: NikhajZzz
|
Pridané:
25.1.2016 9:12
Pracoval som pre nemocnicu a prerabali sme koaxialnu siet na dnes uz beznu siet tp s IPV4. Len tolko ti poviem, ze do nemocnic sa nehrnie ani jedna firma. Dovodom su nevyplatene faktury. Celkovo v statnej sfere sa s upgradmi neponahla, chcu sice vsetko okamzite ale zadarmo najlepsie. Nie je vobec lahke tak pracovat. Polozis niekolko kilometrov vedenia, prerobis komplet 13 poschodovu budovu a svojim ludom potom nevies za to zaplatit, lebo faktura visi vo vzduchu takmer rok. I dnes v nemocniciach pracuju lekari na PC ktore nemali udrzbu cca 10 rokov, pocitace maju aj este viac rokov. Windows XP tu bude este asi 5 rokov, mozno i viac. Jeden pocitac vymenit sa da, ale vymen ich 450 na oddeleniach a este navyse musis dat bacha, ze nove pc bude spolupracovat s lekarskym softverom. Este stale sa robi i v DOS a to uz na 64bitovej architekture rozchodis len s emulatorom DOSu.
|
|
Re: titulok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 10:24
Aj ano, aj nie...
Neviem aké veľké špitály, ale v malých funguje "odmeňovanie" lekárov, ktorí predpisujú lieky "určitých" spoločností a za to teda dostávajú nejaké "všimné"...
Teda forma uplácania...
A bývajú to aj počítače pre lekárov...
|
|
Re: titulok
Od: blablabla
|
Pridané:
25.1.2016 17:14
Ty si jeden s tych co si dovidia tak na spicku nosa co? :) Na kopec zariadeniach co si teraz kupis budes mat este Windows CE ktory je hadam aj 20 rokov stary.
|
|
Re: titulok
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 17:18
Alebo jebnutý linux, ako je bežne a autobusových strojčekoch istej nemenovanej EM firmy...
|
|
123456
Od: lolotko
|
Pridané:
22.1.2016 22:26
Preco by im malo hrabat to ze maju stary OS
neznamena ze maju aj tak stare aplikacie.
XP je stale velmi pouzitelne ak by neprestali robit na
to niektore firmy aplikacie ziju pokojne dalsich 20rokov.
Ale to MS a firmy nechcu lebo by nezarabali takto
dostanes W10 a kazdy polrok-rok novu verziu
ale ze ti obcas nieco zoberu aby ti to o 3 verzie neskor
ako ze priniesli .... to uz nevidis...
|
|
Re: 123456
Od reg.: 4×3|_
|
Pridané:
23.1.2016 0:00
pravda.
-a niektoré programy na novších OS ani nefungujú, a keď sú to napr databázy a pod. tak je to aj náročné na presun a prerobenie na nový program
-nové PC napr málokedy majú LPT/COM,...
-na win7 a vyššie mi chýba zmena ikon súborov, a ešte pár detailíkov, nerád používam treťostranové programy lenže hrabať sa v registroch a meniť tam 250 vecí kvôli ikonkám je fuj
|
|
Re: 123456
Od: Káblik
|
Pridané:
23.1.2016 1:55
Aj dnešné MB aj tie neviem aké, majú COM port a LPT si môže zákazník zvoliť.
Bežné a veľmi spoľahlivé porty.
|
|
v dobrom samozrejme
Od: sdffsgswwk
|
Pridané:
22.1.2016 23:57
install arch
|
|
Re: v dobrom samozrejme
Od: >^.^<
|
Pridané:
23.1.2016 8:26
Nie! Radsej knihu!
|
|
Re: v dobrom samozrejme
Od: chlomchlom
|
Pridané:
23.1.2016 10:11
Radsej vypit!
|
|
Re: v dobrom samozrejme
Od: Stalo sa :-)
|
Pridané:
23.1.2016 10:20
:-)
|
|
Narodky
Od: Dneska
|
Pridané:
23.1.2016 10:16
Ta čo už.Dnes mám narodky,tak buďťe ku mne milí :-)
|
|
Buďte
Od: Umrem
|
Pridané:
23.1.2016 10:18
Pravopis :-)
|
|
.....
Od: asdf223
|
Pridané:
23.1.2016 13:06
Ja ešte stále používam ZX Spectrum.
|
|
Re: .....
Od: Jerichoo
|
Pridané:
23.1.2016 14:31
No a? Dnes idú na dračku...
|
|
Bacile
Od: Jerichoo
|
Pridané:
23.1.2016 14:56
Slovenské nemocnice sú napadnuté všakovakými odolnými vírusmi, napríklad aj veľmi odolným zlatým stafylokokom a nikto s tým nič nerobí...
|
|
Re: Bacile
Od: sizej
|
Pridané:
25.1.2016 9:09
stafylocock je bakteria, nie virus
|
|
Re: Bacile
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
25.1.2016 13:15
Vieme, neboj...
Ja hovorím všetkej tejto hávädi jednoducho BACILE.
|
|
ghmgtzutzu
Od: gjufjkfuutzu
|
Pridané:
23.1.2016 16:55
Aj ja momentalne v praci ficim na WinXP. Jediny dovod je, ze tlaciarne, na ktorych makame nemaju aktualizovany software. A jeden virus menom STOPZilla zoziera aj tento stroj. Win ho stale eviduje ako antivirus a ten bastard nedovoli instalaciu ineho antiviraku, ani antispywaru a podobnych anti 3,14čovin...
|
|
Re: ghmgtzutzu
Od: Koumak
|
Pridané:
23.1.2016 20:17
To aj mne sa cudoval typek z Minolty servisu, ked som po nom chcel update firmware, aby fungovala aj pod Win7/8 ... Samozrejme mi ho nenahodil, lebo vraj neexistuje.
Tak som si ho musel stiahnut zo zahranicneho servisneho Minolta webu a aplikovat sam. A div sa svete, tlacka zrazu maka fajnovo aj pod Win8.1 (koli nemu bol ten firmware vydany) a aj ich oficialne nove ovladace funguju (na nasom lokalizovanom webe samozrejme su nedostupne, ani chyru ani slychu...)
|
|
Re: ghmgtzutzu
Od: to fakt
|
Pridané:
24.1.2016 1:51
preco mate 8.1?
|
|
Re: ghmgtzutzu
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
24.1.2016 2:23
Mne osobne vyhovuje w 8.1, absolutne ziadny problem snim nemam vsetko je rychle hlavne vyhody vydim v podpore novsich zariadeni ci uz tablet mobil, co som na w7 mal problem tu na 8.1 nieje ziadny. Dokonca aj odpajanie usb co robil na 8 a 8.1 bez aktualizacii uz nieje, mam na mysli to ze si to odpajalo a pripajalo usb ako chcelo. Mam pocit ze uz asi lepsi system nebude od mrkvosoftu ale tak cas ukaze. pamatam ked sa tu kazdy vzrusoval nad w7 si precitajte starsie clanky, ze nema podiel predajnost nahovno atd zestare dobre xp. No dnes je to uplne to iste s W8 a 8.1. mne osobne aj to metro vyhovuje, pri denno dennom pouzivani uz som zabudol jak start vyzeral na w7 :)
|
|
nadpis! :D
Od reg.: RB_
|
Pridané:
23.1.2016 20:35
ten nadpis je TOP! :D
|
|
Re: nadpis! :D
Od: leader8080
|
Pridané:
24.1.2016 9:23
yoda approved by
|
|
Určite ten vírus bol na floppy diskete.
Od: Dogepesík
|
Pridané:
23.1.2016 22:14
O desať rokov to bude vírus pre Windows 7, ktorý ochromí nemocnicu...
|
|
......
Od: sheddoq
|
Pridané:
24.1.2016 2:45
Podla mna je v poriadku pouzivat XP, nie vsak na strojoch pripojenych k internetu, to je uz riziko...
|
|
Re: ......
Od: Japster
|
Pridané:
24.1.2016 13:00
Je, aj nie je...
Ide o to, či je použitý podnikový firewall a proxy.
|
|
Mali prejsť na OS Chrome
Od: MIG31
|
Pridané:
25.1.2016 9:53
nemuseli byť ochromení. Dsl je tiež dizajnovo nejaké ochromené a vyzerá ako web za čias začiatkov XP. Ale dsl technológia je tiež už zastaralá a ochromená, tak okrem dizajnu by to chcelo nový názov. Kto z DSL kontaktoval Ministerstvo financií? Však ani prevádzkovateľa tu nemáte uvedeného. Kopírovači bulváru v daňových rajoch. :)
|