|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Úspech?
Od: Kylo Ren
|
Pridané:
21.1.2016 11:22
Najhorší Star Wars najúspešnejším. Aj to o mnohom vypovedá. Fanúšikovia majú, čo chceli. Znásilnenie značky do morku kosti...
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
21.1.2016 11:25
"a pritom takova blbost"
|
|
Re: Úspech?
Od: party
|
Pridané:
21.1.2016 13:54
v tomto paškvile bolo toľko logických, fyzikálnych a dejových chýb, že to možno s čistým svedomým považovať za B-čkový film.
|
|
Re: Úspech?
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
21.1.2016 14:08
Presne tak. A keby som si želal zmiznutie tohto príspevku, určite by som tipoval aj možného autora predlohy scenára.
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: raketa
|
Pridané:
22.1.2016 8:03
je to riadna chujovina
|
|
Re: Úspech?
Od: B-čkový
|
Pridané:
22.1.2016 11:11
klasika..ako v kazdom filme s nalepkou Star Wars..
to mas to iste ako s bondovkami.. tiez je tam polovica veci nelogickych a ludia to stale pozeraju tak sa to toci dalej..
|
|
Re: Úspech?
Od: Ferikuš
|
Pridané:
22.1.2016 21:48
aspoň niekto súhlasí s tým že bondovky sú totálna pičovina...ako môže toto niekto pozerať/nebodaj obdivovať ?...
čistá somarina
|
|
Re: Úspech?
Od: anooooooo
|
Pridané:
21.1.2016 14:05
mne sa to pacilo
|
|
Re: Úspech?
Od: deja_vu
|
Pridané:
21.1.2016 14:49
mne se chce blejt
|
|
Pane faráři...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
21.1.2016 17:47
Kelišová?
|
|
Re: Úspech?
Od: reg.: domino
|
Pridané:
21.1.2016 11:26
a co si cakal od cuck wars?
samozrejme bieli su vsetci zli ale nasiel sa jeden (prekvapivo cierny), ktory zachranoval situaciu.
hlavneho zaporaka (samozrejme bieleho chlapa) musi porazit (prekvapivo zena).
este aj bb8 je stelesnim bbw a fat acceptance...
disney jew sa cinil, len co je prada.
a bude to len horsie, bratu...
|
|
Re: Úspech?
Od: quix_
|
Pridané:
21.1.2016 12:31
sa nepacilo? nuz,neposer sa z jew disneyho
|
|
Re: Úspech?
Od: jalala
|
Pridané:
21.1.2016 13:04
kuva, je to prada co ravi domino, z jew disneyho sa neporiem a cet za trinu za mna tiez jewo nezalati - -do ici aj s tar warom jebavym
|
|
Re: Úspech?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.1.2016 13:08
Z toho čo si práve napísal, som pochopil len to, že si to písal 2016.01.21 o 13:04...
|
|
Re: Úspech?
Od: jalala
|
Pridané:
21.1.2016 14:18
ze jebat star vora ty mandelina
|
|
Re: Úspech?
Od: zizi
|
Pridané:
21.1.2016 15:06
ze mandelina .... ti jebeeeeeeee :D
|
|
Re: Úspech?
Od: skr8
|
Pridané:
21.1.2016 13:05
hahaha ale vsak to je dokonala politicky korektna verzia, vsak aj v Martanovi prisiel na riesenie situacie ten cernoch...
dnes by sa nemohol natocit remake Apolla 13, pretoze posadku by musel tvorit nebojacny cernoch, statocna femistka a osoba bielej pleti, ktora sa neboji ukazat svoje city a je homosexualnej orientacie
tfuj aj s white guilt
Tento príspevok sa nesnaží podnecovať rasovú nenávisť.
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.1.2016 13:29
no neviem no. suhlasim s tebou ze "tfuj aj s white guilt", ale preco by zakazdym, ked niekde nieco spravi cernoch, zena, indian, robot, malo ist o white guilt?
ja som v tom filme videl ze nejaky typek zachranil situaciu a nejaka typkyna porazila ineho typka (ktory bol vazne po vsetkych psychologickych strankach ubohy zakomplexovanu chudak).
v predchadzajucich dieloch situaciu zachranil dokonca zeleny mimozemstan (nie, nemyslim alzacika) a nikoho to netankovalo.
nema zmysel nariekat, ze preco zachranil situaciu cernoch, tak isto ako nema zmysel nariekat ked v inych filmoch zachrani situaciu beloch, zena, pes ci prachsprosta nahoda.
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.1.2016 13:48
v 80. nikto nepitchoval, ze tam je Lando, Finn bude nejaky jeho potomok, zahada vyriesena.
|
|
Re: Úspech?
Od: party
|
Pridané:
21.1.2016 14:45
stormtrooper, ktorý zlyhá na prvej misii ako finn by mal buď skončiť s dierou od laseru v hlave (pravdepodobnejšie) alebo späť pri toaletách. v žiadnom prípade by nebehal ďalej zo zbraňou.
|
|
Re: Úspech?
Od: party
|
Pridané:
21.1.2016 15:14
*so
|
|
Re: Úspech?
Od: reg.: domino
|
Pridané:
21.1.2016 14:15
ako takto, v principe je kazdemu rasa u riti, dokial je dobry charakter.
ale, jebnut tam cernocha len preto, ze je cierny a inak by si ani neprdol, je uz trosku silna kava. detto, napr. s hermionou a harry potter v divadle. alebo vedel si, ze artus je tiez cierny (resp. bude)?
chceme byt progresivny, kludne... ale nech to ma aspon hlavu a patu.
a ani radsej nezacinam o bielom emo-decku, zodpovednom scenaristovi a disneyjew...
<insert 1000 riadkovy komentar, kde je jedinym slusnym slovom sloveso "byt">
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.1.2016 15:04
hermiona ci artus beriem, v predlohe su belosi, tak tam nejak nasilu mixovat asi nie je najlepsie, i ked ich farba nie je pre pribeh nijak zvlast podstatna (teda u artusa zrejme hej, kedze by sa to velmi historicky nepodobalo, rovnako ako Gingis Khana by nemal hrat beloch).
ale pri SW? absolutne nic nenasvedcuje ze tam bol dany "nasilu", len aby tam cernoch. je to dalsia postava v deji, ktora mohla mat lubovolnu nahodne zvolenu farbu pleti, zakrivenie oci, dlzku vtaka. a mozno aj pohlavie (neviem ake prisne pravidla maju stormtrooperi, co sa prijmania zien tyka).
|
|
Re: Úspech?
Od: ja.
|
Pridané:
21.1.2016 17:37
Kedze Stormtrooperi su klony Jango Fetta, tak kazdy z nich by mal byt Maur s pevne danou farbou pleti, zakrivenim oci a dlzkou vtaka.
Vid aj hlasku Leii, ked prvykrat zbadala Skywalkera: "Aren't you a little short for a stormtrooper?".
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.1.2016 18:21
"As the clones' accelerated aging process began causing their physical skills and abilities to deteriorate, they were replaced by non-clone volunteers and conscripts."
source: http://starwars.wikia.com/wiki/Stormtrooper
takze zrejme vsetci kloni nebudu. a ze sa Leia cudovala ze je nizky... no, mozno tam je menej nizkych ludi, neznamena ze tam nie su ziadni. ked stretnes nizkeho basketbalistu, tiez sa budes cudovat ze je nizky, ze na kos nedoskoci. ale existuju aj nizki basketbalisti.
http://dopice.sk/gaD
|
|
Re: Úspech?
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
22.1.2016 8:07
Lenže tento spôsob šetrenia už hraničí s podvádzaním zákazníkov, malí stormtrooperi, afroameričania na čiernom pozadí... a k tomu vyššie ceny lístkov, pretože na prezentáciu je potrebná technológia minimálne 4k s vylepšeným vykresľovaním čiernej. V ďalšej časti sa možno rozhodnú ešte vyholiť Chewbacca a vytratia sa aj zvyšky reminiscencií na vintage porno.
|
|
Re: Úspech?
Od: chairman mao
|
Pridané:
21.1.2016 14:22
Ty si vážne pako, vráť sa na /pol/ prosím
|
|
Re: Úspech?
Od: Chairman Pao
|
Pridané:
21.1.2016 15:12
Found the cuck!
|
|
Re: Úspech?
Od: siirii
|
Pridané:
21.1.2016 11:37
Najhorší? Akože Phantom Menace bol lepší ako Force Awakens? Attack of the Clones? Si robíš srandu?
|
|
Re: Úspech?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.1.2016 11:41
Poprvé som videl Star Wars chronologicky (pritom som nevedel, že 4, 5, 6 boli staršie) a po trojke som bol zo štvorky maximálne zhrozený- Obiwan a Vader stoja na mieste a opakujú 2 pohyby mečom "jsi silnejší než jsi býval" (WTF?).
Nehovorte mi, že Force Awakens bola najhoršia...
|
|
Re: Úspech?
Od: reg.: domino
|
Pridané:
21.1.2016 12:01
v poradi, podla zabavnosti:
original trilogy > turkish star wars > sw I-III > sw VII - le cuck wars
|
|
Re: Úspech?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.1.2016 12:09
Skrátka tu vždy budú hipsteri typu: Pokazili ste to celé/Len ste to okopírovali/Za mojich čias...
nezáleží na tom, jak dobrý mohol byť tento diel, im sa to nikdy páčiť nebude...
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.1.2016 13:25
efekty, herecke vykony, bitky, to bolo vsetko fajn, ale vela veci tam proste bolo mimo.
ze si pripomenu stary omyl parsecov ako jednotiek rychlosti (zrejme len tak, z haluze), ok.
ze story kopiruje stvorku, prezijem.
ale ze ako hlavneho zaporaka, ktory by mal byt ekvivalentom Darth Vadera si zvolia zakomplexovaneho chudaka bez stipky rozumu, tak to uz vazne nedavam.
|
|
Re: Úspech?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.1.2016 13:39
Veď je úplne jedno či si homosexuál, čierny, žltý alebo normálny :)
|
|
Re: Úspech?
Od: Borat
|
Pridané:
21.1.2016 14:05
Cerny bili spojme sily.
|
|
Re: Úspech?
Od: poldinko
|
Pridané:
21.1.2016 16:23
ja len k tym parsecom ako jednotke vzdialenosti
Kessel run je pretek paserakov, zmyslom ktoreho je dostat pasovany tovar z jedneho miesta na druhe.
Je logicke ze na priamich spojniciach medzi tymito bodmi budu imperialne/republikové/iné lode/blokady/stráže, a preto paseraci musia volit inu DLHSIU trasu
ALE Mileniu Falcon je taký rýchli že môže ísť takmer priamo a blokady/lode/stráže ho nezachytia.
A preto tvrdenie, že dokáže spraviť Kessel run nie za čas ale za určitú vzdialenost je orpávnené tvrdenie a nehovori len o rýchlosti ale aj iných schopnostiach lode.
*nekanonicka teoria*
|
|
Re: Úspech?
Od: poldinko
|
Pridané:
21.1.2016 16:42
za "rýchli" som si dal minus sam, nemusite sa unuvat ;-)
|
|
Re: Úspech?
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
21.1.2016 17:01
Na druhej strane, eliminácia nutnosti vykresľovania pluska vedie, okrem iného, nielen k šetreniu procesového času a súvisiacemu zníženiu zaťaženie zbernice, čím dochádza k nezanedbateľnému uvoľnovaniu systémových prostriedkov.
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.1.2016 8:28
to by dost potom zalezalo v akej oblasti a ktorym smerom sa pohybuje. nedava ziaden zmysel, aby to bolo povedane tak, ako to bolo povedane, jedine ze si pomylili jednotku vzdialenosti s jednotkou rychlosti, co v povodnom filme aj spravili.
v sedmicke uz len trolluju sami seba, ze tam umiestnia odkaz na taku chybu a preto mi to v sedmicke nevadilo :)
|
|
Re: Úspech?
Od: klávesnice
|
Pridané:
21.1.2016 12:25
Turecké Hviezde Vojny rullez. Najprv som nechápavo na CSFD na to pozeral a kráľovsky sa bavil na komentároch (odporúčam pred pozretím). Potom nastal večer, fľaša domácej, 2 kamoši a poďho na tento "skvost". Fajnšmeker si môže aj do toho ubaliť, najlepšie keď trúbia všetci, taký uplakaný večer som asi ešte nemal. Bránica dostala strašne zabrať. A ono sa to ku koncu ešte stupňuje čiže aj keď je to megasračka tak kto su pripraví nadhľad, pozrie trailer (na tytrubke je aj celý film) tak nikdy na toto dielo nezabudne...
|
|
Re: Úspech?
Od: Ejha
|
Pridané:
21.1.2016 22:02
No, do psoty, az teraz som zistil, skade amici okopirovali tu fajnu zvucku z Indiana Jonesa. Ze Turkish SW, so mi normalne vylepsil den. To je skoro tak dobre, all tento Jackson:http://dopice.sk/gaY
|
|
Re: Úspech?
Od: nl12345
|
Pridané:
21.1.2016 16:48
si nevedel, ze 4-6 su starsie? Si zil v atomovom kryte?
|
|
Re: Úspech?
Od: tamtung
|
Pridané:
21.1.2016 12:47
Uz len z dovodu, ze posunuli dalsi diel, by som si tento nepozrel, no ja som ho nepozrel ani tak, nebavi ma to. Ale poznam fanatikov, co by stali v rade uz tyzden pred otvorenim kina.
|
|
Re: Úspech?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.1.2016 12:50
\_/
|
|
Re: Úspech?
Od: Havranek
|
Pridané:
21.1.2016 13:06
Teraz môžeš machrovať ze si si ho nepozrel ako prvý a vsetci ostatní su loosri co ho nevideli az po tebe :)
|
|
Re: Úspech?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.1.2016 13:11
On má pocit, že keď ho nevidel, dokáže ho ako jediný nestranne skritizovať. Nekazte mu to
|
|
Re: Úspech?
Od: tamtung
|
Pridané:
21.1.2016 21:05
nevies po anglicky. ale minuskuj, ked ti to robi dobre ;)
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.1.2016 8:30
nebolo to v kinach nahodou uz aj s dabingom?
|
|
Re: Úspech?
Od: sth
|
Pridané:
21.1.2016 14:21
Uvedomujem si, ze nenavidiet nove veci je strasne kul, hlavne v takych krajinach, ako je Slovensko, vraviet ale, ze VII je horsi film, ako II alebo III je absolutna kokotina.
|
|
Re: Úspech?
Od: zizi
|
Pridané:
21.1.2016 15:08
film je to lepsi, Star Wars to je horsie.
|
|
Re: Úspech?
Od: party
|
Pridané:
21.1.2016 15:13
I, II aj III posúvali dej. výrazne. táto časť je úplne zbytočná.
|
|
Re: Úspech?
Od: zizi
|
Pridané:
21.1.2016 15:19
dal som ti minus, lebo mas pravdu
|
|
Re: Úspech?
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
21.1.2016 15:21
nechal som ti minus, lebo sa nemýliš
|
|
Re: Úspech?
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.1.2016 8:33
II a III sa mne osobne velmi nepacili, mozno pre herecky vykon Anakina, tazko povedat. ale vobec ma teda tie 2 filmy nenadchli (a to uz predtym, nez som videl VII).
VII ma teda bavila viac.
|
|
le cuck wars
Od: reg.: domino
|
Pridané:
21.1.2016 11:22
ich fanusikovia spicovali za vykradnutie a okopirovanie IV a vcil, ked uz nemozu bohapusto okopcit V, nemaju ziadne dobre napady?
|
|
neoficialne
Od: Problem
|
Pridané:
21.1.2016 11:45
Neoficialne sa hovori, ze vraj sa zdrzia preto, ze musia prepisat scenar z osmicky. Aby tam bolo menej o novych postavach a viac o hrdinoch zo sedmicky. Vraj sa necakalo, ze si ich ludia az tak oblubia.
|
|
Re: neoficialne
Od: party
|
Pridané:
21.1.2016 13:50
menej o nových a viac zo sedmičky? mal som pocit, že v sedmičke sú len nové postavy. to mala byť osmička o úplne nových postavách? tak to by bol aký ojeb :D
|
|
Re: neoficialne
Od: zizi
|
Pridané:
21.1.2016 15:09
lesbicka negrica, chlpaty utecenec transvestita, Pedofilny robot a co nam este chyba... jasnee Pietruchova.
|
|
Re: neoficialne
Od: jdjfjfjfb
|
Pridané:
21.1.2016 15:05
Neoficiálne sa hovorí... :D no lol toto zbožňujem.
|
|
Re: neoficialne
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.1.2016 8:35
blbost, to koli BB-8 sa posuva, pretoze ked konecne stretol legendu a.k.a Luke, tak z nadsenia stratil hlavu. a teraz ho davaju dokopy.
|
|
star wars
Od: gargamel
|
Pridané:
21.1.2016 17:31
95% z vás ktorý tu davaju komenty ze to bolo cele zle atd. ešte ani neboli na svete a skákali otcom z vajca do vajca poprípade ešte cikali do plienky keď tie filmy už boli dávno v kine
|
|
Re: star wars
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.1.2016 8:36
a? chces tym povedat, ze clovek ma pravo si tvorit vlastny nazor az od veku 75 rokov?
|
|
Re: star wars
Od: Hľadaÿ
|
Pridané:
25.1.2016 7:12
A?
|
|
Hviezdne vojny
Od: eregcia
|
Pridané:
21.1.2016 19:08
Najnovsie Hviezdne vojny som este nevidel.
Co som to ja za cloveka?
A som vobec clovek?
|
|
SW...
Od: Duncan Idaho
|
Pridané:
21.1.2016 20:54
Ja sa teda považujem za veľkého milovníka sci-fi, jak knižného, tak filmového, ale SW som fakt nikdy nemusel. Možno som divný, zlý, pribrzdený, alebo som niečo proste len šeredne nepochopil, ale celé to považujem len za veľkorozpočtovú zlátaninu pre masy. Nemôžem si pomôcť. Nemohol som kedysi a nemôžem teraz.
|
|
Re: SW...
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
21.1.2016 21:15
Vychádza ešte niekomu bodka pred sci-fi?
|
|
Re: SW...
Od: TurboB
|
Pridané:
22.1.2016 0:49
nebolo nic
dal som +
zostalo -3.3 a +
..ibaze by som klikol na - no som ozaj triezvy a som si skoro na 99% uplne isty, ze to bolo +
sme vmetrikseee kua!?
|
|
Re: SW...
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
22.1.2016 7:03
Patrixe.
|
|
Re: SW...
Od: matematik
|
Pridané:
22.1.2016 8:59
pre <+> + <-> vacsie ako 3 plati:
score == (<+> - <->)/(<+> + <->)*10
<+> - pocet kladnych hlasov
<-> - pocet zapornych hlasov
v tvojom pripade:
score == (1 - 2)/(1+2)*10 == (-1)/3*10 == (-0.33)*10 == -3.3
|
|
Re: SW...
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
22.1.2016 9:11
A ešte na serveri je samozrejme rozľahlý if na prezývku.
|
|
Re: SW...
Od: never gonna give you up
|
Pridané:
22.1.2016 9:42
picovina, pan farar.
sme na anonymnom servri, takze prezyvky su ti kokot platne. jedine, co sa rata, je to, cim sa prezentujes.
cili ak napises hlupost, dostanes minus, ak dobru vec, plusko. a je jedno, ci si 4maniak, roob, pjetro, jankah alebo syntaxterror.
teda, ak sa ti pri mene hromadia same minuska, neznamena to 'if na meno'; znaci to, slovami klasika, len jedno: "pane, vy ste kokot, kokotisko, ba i priam chuj"
|
|
Re: SW...
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
22.1.2016 10:18
Interpretácia agregáciou neumožňuje zohľadnenie kvalifikácie hodnotiteľa, ergo marginalizáciou subjektívnosti klasifikácie konverguje k abstrakcii.
|
|
Re: SW...
Od: toto nie je meno
|
Pridané:
22.1.2016 12:52
co by bola pravda, keby to boli topky, smeti alebo nejake liberalne kaviarenske blogy; kde fakt staci plavat s prudom, budovat karmu a chvalit sa, aky je kokot inteligentny.
ale: tu si na technickom fore, a technicky zdatni ludia nielenze nemaju nudzu o technicke vedomosti, ale su dostatocne zdatni v dvoch disciplinach kokotom chybajucich, menovite: utfg a rtfm; co im umoznuje dost rychlo preverit si dane informacie.
plus, ako na kazdom technickom fore, fici tu technicky zargon a samozrejmostou je vyjadrovat sa trefne, vecne a za pouzitia meratelnych hodnot.
tl/dr - vyjadruj sa ako clovek (a nie ako kaviarensky pseudointelektual znasilnujuci slovnik cudzich slov), pis k veci (minimalne si precitaj nazov clanku), a nebud kokot. :)
|
|
Re: SW...
Od: kontextsyntax
|
Pridané:
22.1.2016 13:59
omg, slovnik cudzich slov je analógový prienik fm a fg
|
|
Re: SW...
Od: Ejha
|
Pridané:
21.1.2016 22:07
Ale SW je oddychovka pre nastrocnych, nepotrebujes sa pri tom upotit of rozmyslania. Je asi trochu na skodu, ze to netocil Lynch, ale s tym nic nenarobime.
|
|
Hviezdne
Od: Wojny
|
Pridané:
21.1.2016 22:04
No ja už neviem,ale hviezdne vojny spolu so starými americkými westernovkami boli presne tie filmy,na ktorých som pravidelne zaspával...Nuda,okrem efektov...Možno jeden-dva z nich stáli za niečo...
|
|
Niggest Wars
Od: ibbmff
|
Pridané:
22.1.2016 1:20
https://alokal.eu/src/44w6AZ/1449315007609.jpg
|
|
Starwars bude na VHS a LD?
Od: Dogepesík
|
Pridané:
22.1.2016 8:38
To vadí film takým, ktorí chcú ženu do kuchyne a černochov na bavlníkovú plantáž. Či? To sú dve veci čo zrujnovali film.
|
|
Re: Starwars bude na VHS a LD?
Od: reg.: domino
|
Pridané:
22.1.2016 13:21
nie - my mame radi meritokraciu - ergo, clovek si musi svoje zasluzit.
ak ma byt vo filme opicak, len preto, aby si naplnil farebnu kvotu, budeme sa proti tomu burit.
a double nie - vadi nam aj to, ze zaporak je posrate emo decko, nekonzistentny dej a rozne ine kokotiny, ktorych sa scenaristi dopustili. (aj ked, mohli to este viac dojebat, keby sa tam objavil ...)
|
|
5 znakov
Od: R ako Robert
|
Pridané:
23.1.2016 1:16
tiez som SW7 nevidel, ale to uz radsej Star Trek TOS ako SW7
|