|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xxxxx
Od: Klatisko
|
Pridané:
15.1.2016 12:31
Iba hlúpy človek potrebuje múdry mobil...
|
|
Re: xxxxx
Od: shitposter#1
|
Pridané:
15.1.2016 12:33
nie, mudry alebo hlupy clovek potrebuje mobil ktory potrebuje
|
|
Re: xxxxx
Od: xbxjsdds
|
Pridané:
15.1.2016 16:43
kebu malo viac dochodcov smartfon tak by si konecne mohli co-to precitat o svojom vyvolenom nie len co na stv a ta3 ukazuju. btw ta reklama na eufondy s detmi je najvacsi primitivuzmus co nasa vlada mohla vyrobit. cest sudruhom a sudruzkam, predavajte hlupe fony a udrzujte hlupost naroda, vo volbach sa vam to zavdaci
|
|
Re: xxxxx
Od: jkygnikuyg
|
Pridané:
15.1.2016 16:53
Jasne sefe.
Platit koncesiu za TV a k tomu este datovu spotrebu z dochodku.....
Pozri sa na priemerne dochodky, naklady na zivot a potom sa zamysli nad tou hlupostou, co si vypotil.
Ak chces robit osvetu medzi narodom, tak to skus zadarmo a v masovom meritku.
Pretoze platene a rovnako masovo to uz robia ti, ktori su pri moci, kde ratam aj vladnucu kliku a aj rovnako skurvenu vraj opoziciu.
To len aby si bol v obraze.
.
Ak chces zmenit narod, zacni od seba, pretoze v tom tvojom prispevku je velka cast toho, co je vsade naokolo, cize hlupost.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
15.1.2016 19:44
moj dedko ma 103 rokov a vcera skypoval na S6tke so svojou prapravnuckov v thasku ktora vlastne bola este pred tyzdnom chlap
|
|
Re: xxxxx
Od: Vzscssgs
|
Pridané:
15.1.2016 21:49
Ked bola vnucka aj ju pretahoval?
|
|
Re: xxxxx
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2016 23:46
Pozdrav dedka, ze mu fandim, ze jazdi v takom veku na S6.
|
|
Re: xxxxx
Od: TurboB
|
Pridané:
16.1.2016 1:58
s jeho cislom by to uz chcelo M6 alebo aspon RS6 ;o)
|
|
Re: xxxxx
Od: Hapcik
|
Pridané:
18.1.2016 7:19
Siemens S6?
|
|
Re: xxxxx
Od: bddjkdkdbd
|
Pridané:
16.1.2016 0:53
}} koho vinou maju nizky dochodok?
}} koho vinou platia za koncesie,za skylink zadarmo, za neviemco...?
}} koho vinou odchadzaju mladi robit het zo slovenska, miesto toho aby pomohli svojim rodicom?
}} preco slovakom co sa o nieco snazia len hadzu sk.rvene polena pod nohy?
}} vacsina dochodcov si este stale mysli, ze len oni v zivote makali a len oni maju rozum volit?
}} kto vymeni slobodu za cenu bezpecia, si nezasluzi ani jedno = kto si nie je ochotny zistit info o diani aj z inej stranky ako stv ci ta3, zasluzi si presne len ten dochodok 300 eur
}} osvetu zadarmo, masovo? a pre koho? pre tento za..bany kok..sky narod?? ten sa tu hlavne musi spamatat sam a cest vynimkam, pre 20-25% ludi co este rozum maju veru ziadnu osvetu robit nebudem lebo slovensky kok..izmus by to ajtak prevalcoval vo volbach
|
|
Hrôza a des.
Od: Káblik
|
Pridané:
17.1.2016 8:37
Mladí sú jebnutí, rodičia im umožnili nechápem prečo iba všetko, hovno robiť, blahobyt a podobne. A mladý sopliak, čo si žiadnu korunu neváži, predsa sotva zostane na lacnom Slovensku robiť za 2 Eurá na hodinu.
Lebo bezplatne vyštudoval, všetko mal zadarmo, no prečo by tu robil ako normálny človek za 400 Eur mesačne? Lebo je kokot a myslí si, že vonku padajú pečené holuby a tam bude robiť všetko. Lebo túžia si iba bezbreho užívať, túžia po anonymite, anarchií... skrátka žiadne hodnoty do nich nikto nevštepil. A ako Maniak často píše, s jedlom rastie chuť a najmä mladým príliš rýchlo rastú papule, nenažranosť!
|
|
Re: Hrôza a des.
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
17.1.2016 9:38
Slovensko je všetko len nie lacné. Za 2€ na hodinu alebo 400€ mesačne sa na teba môžem vieš čo? Z toho sa za prvé vyžiť nedá a za druhé prečo by som si mal vážiť cenu svojej práce na 400€ keď viem že inde za ňu dostanem x krát viac? A prečo by som mal byť spokojný zo 400€ keď je niekto schopný rozkradnúť miliardy z daní a eurofondov (viz dialnice CTčká násteknové tendre atď.) Ty musíš byť asi birmovaného precedu osobní riťolíz alebo troll alebo hlupák. Inak si tvoj príspevok vysvetliť neviem...
|
|
Re: Hrôza a des.
Od: Káblik
|
Pridané:
17.1.2016 9:45
Práve preto. Najskôr treba poznať hodnotu peňazí. Nie naopak. K zárobku sa treba prepracovať, skúsiť si, ako ťažko sa dá žiť z tých peňazí čo máme tu, nie naopak.
Kde inde? To budeš stále odniekiaľ utekať? Lebo kokotia hlava slováka bude stále nespokojná. Všade si nežiadúci cudzinec!
To si zapamätaj!!!
|
|
Re: Hrôza a des.
Od: Tešíme sa na maniáááka
|
Pridané:
17.1.2016 18:29
Maniak, ty si proste furt kokot, zmeneny nick ti nepomoze
|
|
Re: Hrôza a des.
Od: miro j.
|
Pridané:
17.1.2016 10:30
ak sa ti nepaci ze rozkradaju , treba ist do volieb a volit stranu ktora ma na programe na priklad zastavenie rozkradania , osobnu zodpovednost politikov , zmenu volebneho systemu , znizenie danoveho zatazenia podnikatelov a zamestnancov atd atd...treba ist do ulic a spisovat peticie a byt aktivny aby organy cinne v trestnom konani boli prinutene zlodejov vystreovat a zatvarat , zhabat im majetky a podobne.
Aktivne proti mafii sa organizovat. Lebo ked tu budu vsetci len nadavat ako to nema zmysel a ako sa to neda, tak si tu svine budu robit co chcu , vsak nakoniec to tu aj tak vyzera.
Takze nie plakat ze makat za 400eur nebudes , ja som tiez zacinal na 16tisicoch SKK hrubeho a bol som vysmiaty jak leco ze mam konecne robotu po pol roku sedenia na zadku a teraz po 10 rokoch zarabam v IT sektore 1/3 toho co by som mohol v zahranici a tu som.
|
|
Re: Hrôza a des.
Od: AlbHert
|
Pridané:
17.1.2016 10:47
tak. "Nepytaj sa co moze narod urobit pre teba, ale co mozes urobit pre narod". Ludstvo neprezilo vdaka tomu, ze kazdy bol sebko. Ale to deticky konzumnej ery nechapu.
|
|
Re: Hrôza a des.
Od: kontexterror
|
Pridané:
17.1.2016 10:58
Presne tak. Prežilo práve preto.
|
|
Re: Hrôza a des.
Od: AlbHert
|
Pridané:
17.1.2016 10:35
ty to ani pochopit nemozes.
|
|
Re: xxxxx
Od: bddjkdkdbd
|
Pridané:
16.1.2016 1:05
}} zisti si nieco o http://dopice.sk/g6O
kvoli komu sa nas schyzo-paranoidny saso rozhodol odklepnut to behom tyzdna, pricom su ovela dolezitejsie navrhy v poradovniku cakajuce viacero rokov a nic sa nedeje. to len aby si bol v obraze
|
|
Re: xxxxx
Od: a TO SOM
|
Pridané:
16.1.2016 13:42
A to som ho chcel v minulosti volit!! Banda skurvena...
|
|
Re: xxxxx
Od: akoze
|
Pridané:
15.1.2016 17:41
neviem kolko dochodcov resp. ludi nad 70 rokov poznas, ale vsetci okolo mna sa dotykovym plackam vyhybaju ako cert krizu. vies ono to v ich veku sa im trasu ruky, maju zhorseny zrak, a tazko sa im komunikuje s hrackou ktora ma inu hlasku na inom mieste pisanu malickymi pismenkami.
ti co maju zaujem maju pocitac, 15" notebook alebo desktop s lcd s historickym nativnym rozlisenim, klavesnicu a mys.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
15.1.2016 12:35
Iba hlupy hlupemu "smart"fon poradi.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: cca01
|
Pridané:
15.1.2016 14:37
Si na technologickom webe, 90% tu pravdepodobne má smarfóny tak netroluj. Všetko je OK, ale treba zachovať správnu mieru.
|
|
Re: xxxxx
Od: kungi
|
Pridané:
15.1.2016 15:16
Spravnu mieru sa snazil dosiahnut aj sudruh Kristus a ako dopadol....a to bol len jeden z mnozstva podobnych naivnickov.
Ze su na technologickom webe este neznamena, ze sa nebudu spravat ako zvierata.
|
|
Re: xxxxx
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.1.2016 15:24
akoze ako dopadol? Ked si veriaci, tak dopadol presne ako mal = happyend. Zomrel za nase hriechy, resp. Boh poslal svojho syna, aby sme ho zabili a tym odcinili hriechy spachane v minulosti :)
|
|
Re: xxxxx
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
15.1.2016 15:32
Díky Boh, si fest dobrý chalanisko.
|
|
Re: xxxxx
Od: kontexterror
|
Pridané:
15.1.2016 15:36
Ale s tým fanklubom to ešte nie je jasné.
|
|
Re: xxxxx
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.1.2016 15:54
Čo nie je jasné?
b) Ak nie si veriaci, tak dopadol presne tak ako všetci jeho rovesníci. Už sú 2000 rokov mŕtvi.
Ježiš je aspoň celebrita.
|
|
Re: xxxxx
Od: kontexterror
|
Pridané:
15.1.2016 16:04
Či to už je citát z oficiálneho vyhlásenia pre média po stretnutí šéfa Jeho fanklubu so šéfom Google.
|
|
Re: xxxxx
Od: xxxxxxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
15.1.2016 22:09
Chlapci, toto je trochu nemiestna debata...
|
|
Re: xxxxx
Od: kontexterror
|
Pridané:
15.1.2016 22:39
Hlboko a úprimne sa ospravedlňujem za to, že http://dopice.sk/g6J.
|
|
Re: xxxxx
Od: JYHGIUY
|
Pridané:
15.1.2016 15:46
Som ateista a podla mna sudruh Kristus vtedy dopadol presne tak, ako by dopadol aj dnes.
Banda nenazratych hoviad by ho opat prihlobila na ten kriz.
Nejaky ten dovod by sa vzdy nasiel, ako tie bajne Saddamove zbrane hromadneho nicenia.
Ale dnes by to bolo v priamom prenose cez CNN a spol. ;-)
.
Boh je....aj s celym tym jeho nebeskym ansablom.
Niekedy si pripadam, ako v diele "Bozska komedia" a za to veru bozickovi nepatri velka slava, skor naopak.
Ak sa niekto bude ohanat tym otrepanym "ved mame vlastnu volu, ktoru nam dal, tak sme si sami zodpovedni za svoje ciny" tak nech ani nezacina.
Vlastna vola sa dava zrelemu jedincovi, ktory si uvedomuje dosah svojich cinov a teda nekona zlo, ani nechcene.
Ale "ludstvu" bola dana vlastna vola ovela skor, ako na to dozrelo.
Presne ako ked date malym detom na hranie arzenal realnych zbrani a ako navod na hranie im podsuniete bibliu, koran, toru... a podobne chujoviny, plne krvilacnych historiek.
Diky bozicku, mas to u mna.
|
|
Re: xxxxx
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.1.2016 16:03
Boh je síce trochu kokot ale len preto, lebo je liberál.
Je tak, ako keď rodič dá synčekovi po maturite auto a nabitú kreditku a nech sa páči, staraj sa o seba. Polovica sa do týždňa omotá s autom okolo stĺpa, druhá polovica sa do pár rokov sfetuje a spije na smrť. Všetci susedia si hovoria, za to môže ten jeho otec, to je úplný kokot, keby ho držal nakrátko, tak by to bol slušný chlapec.
Jedno promile si dokončí školu, nájde zamestnanie, nebije ženu, vychováva deti a z tých má otec radosť, lebo vie, že to dosiahli sami.
|
|
Re: xxxxx
Od: mbytf
|
Pridané:
15.1.2016 16:41
Az na toho liberala suhlasim so vsetkym (hoci nie, nie je len trochu kokot...).
.
Moze za to otec, ale nie preto, ze nedrzal deti nakratko, ale preto, ze im dal nieco co nemal, skor, ako na to dospeli.
No a kedze ten nas "otec" je (vraj) vseveduci, tak jeho odhat toho, co nam moze dat, bol poriadne mimo realitu.
Takze za cely tento marazmus moze jedine on.
Asi preto sa tu tak dlho neukazal a v najblizsej dobe to zrejme ani nema v plane.
.
Asi vsetky deti su vdacne rodicom za existenciu, ale ked si z nich rodicia dlhodobo robia pitchu, tak jedneho dna sa na nich deti s radostou vykaslu a pojdu si po svojom, aj bez nich, aj navzdory "rodicovskemu fanatickemu fanklubu".
|
|
Re: xxxxx
Od: neviem, podla
|
Pridané:
15.1.2016 16:51
neviem, podla mna nech by dal ludom slobodnu volu kedykolvek, tak ludia to casom doseru a ludia bez slobodnej vole by neboli ludia. Nech zoberies akukolvek (reprezentativnu) vzorku, inteligenti/dobre vychovani/veriaci/... skratka "dobri" tam budu v mensine. Vid tento clanok - aby sme sa vratili k teme - normalne telefony kupuje len mensina :)
|
|
Re: xxxxx
Od: kuhmoigu
|
Pridané:
15.1.2016 16:59
Mal dat slobodnu volu len tym, ktori na to mali, zvysok mal upratat.
Mal na to vsetky prostriedky, ved bol/(je?) aj vsemohuci. ;-)
.
Suhlas, normalne mobily kupujeme len my.
Tesi ma aj to, ze sme mensina, aspon tu nie je tlacenica a nabijackami sustavne obsadene zasuvky.
|
|
Re: xxxxx
Od: neviem, podla
|
Pridané:
15.1.2016 17:15
lenze to by uz nebola slobodna vola, ked by si nemohol robit aj zle (pri zlom skutku budes upratany). V diktature a terore (ci state, organizacii alebo rodine) su vsetci poslusni a dobri, s demokraciou nastava bordel. Ak chces poriadok, zaved diktaturu, ja chcem slobodu a som rad, ze Boh to takto spravil, aj ked nie som celkom rad ako sa to vyvinulo. Keby sa to mohlo vyvinut len dobre, nebola by sloboda
|
|
Re: xxxxx
Od: uhtfb7
|
Pridané:
15.1.2016 17:57
"lenze to by uz nebola slobodna vola, ked by si nemohol robit aj zle (pri zlom skutku budes upratany)."
.
Pri slobodnej voli predsa mozes robit aj zle veci.
Rozdiel je v tom, ze zodpovedny clovek ich slobodne a z vlastnej vole jednoducho nerobi.
A ked nahodou ano, tak vie aky ho za to postihne trest a bez zbytocneho reptania ho prijme.
.
Takze ako vidis, netreba na to ani diskaturu, ani demokraciu, ale slusnych a uvedomelych ludi, zodpovednych za svoje ciny, nekonajucich dobrovolne a zamerne zlo.
|
|
Re: xxxxx
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.1.2016 17:41
Od Boha sa žiada (viď komentár nad tebou), aby ľuďom robil tetu učiteľku zo škôlky, bral im z ruky ostré predmety, pofúkal im kolienko. Bežný človek toto žiada pre seba ale keby sa mal sám takto o niekoho starať, tak sa na to rýchlo vysere. Ani o vlastných rodičov či súrodencov sa väčšina starať nechce. Chvíľku to pudovo robia pre svoje deti ale ani to nie vždy. Bežný človek, 99,9.
Potom je tu spomínané promile, ktoré je schopné nedojebať si svoj život, či celej rodine pri prvej príležitosti. Ak dokážu, pomáhajú iným ľuďom, robia vlastne to, čo sa žiada od Boha. Títo ľudia sú teda vtelením Boha na zemi. Nič z toho nemajú rovnako ako by Boh nemal nič z toho, keby plnil všetky tie dennodenné milióny prosieb.
|
|
zla statistika
Od: [Jooky]
|
Pridané:
15.1.2016 12:34
Toto je velmi zla statistika. K operatorovi vacsinou idu ludia ked si chcu kupit nieco "drahe" a poriesia to na splatky cez pausal. Kedze operator nema vacsinou velky vyber telefonov, tak sa udaje zmensia na par modelov, ktore su v ponuke.
Ak ma clovek zaujem o "dumb phone", ci uz pre vydrz, alebo pre starych rodicov, tak skorsie zajde do klasickeho obchodu. V klasickom obchode je znacne lepsi vyber a telefony zacinaju na 10 eur bez viazanosti na operatora / sluzby. Pri tej cene nema zmysel sa viazat na operatora / sluzby.
|
|
Re: zla statistika
Od: Dusan2
|
Pridané:
15.1.2016 12:38
Presne tak, nokia 105 za 15 eur nema problem, kupil som pre seba pred vianocami
|
|
Re: zla statistika
Od: 4evaaah
|
Pridané:
15.1.2016 12:43
"kupil som pre seba pred vianocami"
http://dopice.sk/g69
:'(
|
|
Re: zla statistika
Od: hgbiuy
|
Pridané:
15.1.2016 15:13
Ja som dostal CPA Halo 12 a neuveritelne stastne ho pouzivam namiesto toho pridrbaneho 5,7" podnikoveho vesla, ktore som nafasoval.
|
|
Re: zla statistika
Od: bddjkdkdbd
|
Pridané:
15.1.2016 16:38
kupim 6" podnikove veslo. tak tam este prilep 1/3 svojho malicka
|
|
Re: zla statistika
Od: jybit
|
Pridané:
15.1.2016 16:45
Na konci roka ho odpisu, daju mi dalsi a zanovny nepouzivany strelim v zalozni ako teple rozky, aj bez lepenia 1/3 malicka.
|
|
hmmmmmm
Od: smartfooon
|
Pridané:
15.1.2016 12:35
hmmm a načo by bol napr mojej starkej smartfoooon?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
15.1.2016 12:59
Aby mohla posielat kvety cez pda telefon z velkeho kanclu
|
|
Re: hmmmmmm
Od: __dedko
|
Pridané:
15.1.2016 13:06
aby mohla kuknut oldschool pornas...
|
|
Re: hmmmmmm
Od: kontexterror
|
Pridané:
15.1.2016 13:24
Zháňa bobríka odvahy?
|
|
Re: hmmmmmm
Od: aasami
|
Pridané:
15.1.2016 13:43
moze jej pripominat, kedy ma brat lieky.
je 1000 dovodov pre smartfon.
a poviem vam, ze dohodcovia si novu novu hracku velmi pochvaluju. Len im ju treba spravne nastavit.
Zaklad je dobre GUI
napr. <a href="http://lnk.sk/6CY">Necta Launcher</a>
|
|
Re: hmmmmmm
Od: papapapez
|
Pridané:
15.1.2016 14:57
minus za zly skracovac do buducnosti chod dopice.sk
|
|
Re: hmmmmmm
Od: kuhnoiu
|
Pridané:
15.1.2016 15:05
Kedy ma brat lieky, jej dokaze pripomenut aj jednoduchy mobil, staci ho spravne nastavit.
Je 1000 dovodov proti smartom.
Ked nic ine, urcite ho nechcene nerozmrdaju nastaveniami tak, ze sa v tom ani diva svina nevyzna.
To je tiez jedna z veci, ktore si tak "velmi pochvaluju".
.
Platit za nieco, zo polahky zvladne obycajny mobil je hlupost, neospravedlnitelna ani "vyhodnou" cenou u opa a podobne marketingove kecy.
|
|
Re: hmmmmmm
Od: tamtung
|
Pridané:
15.1.2016 21:47
neexistuje kvalitnejsia aplikacia pre lieky ako toto
http://dopice.sk/g6H
|
|
zaujimave
Od: sarusian
|
Pridané:
15.1.2016 12:37
ak v obchode prechadzam okolo telefonov, tal smatfonov je tam po milu jarmilu, ale pri tych "hlupych" a lacnych oznam, ze momentalne vypredane
|
|
statistika
Od: fgs
|
Pridané:
15.1.2016 12:40
Myslim, ze statistika dokazuje, ze este stale je cast ludi ktori rozmyslaju a kupuju to, co im realne treba a co vyuziju, nie to co sa im snazia operatoti vnutit.
Na druhej strane to podla mna dokazuje, ze operatori maju slaby vyber klasickych telefonov.
|
|
Obyčajný mobil
Od reg.: saruman
|
Pridané:
15.1.2016 12:47
Nepomenoval by som mobil, ktorý vynikajúco robí to na čo bol určený ako hlúpy. Mnohí sa už odvracajú od smartfónov a zakúpili si praktický jednoduchý telefón. Aj v médiach som zachytil správu, že zlodej chcel okradnúť klienta, lenže ten mal obyčajný mobil, tak mu ho vrátil s výrokom, že neokráda chudákov, ktorí nemajú ani na smartfón.
|
|
Re: Obyčajný mobil
Od: pppppppppppp
|
Pridané:
15.1.2016 13:24
slachetnejsi zlodej ako nasi vrcholovi politici..
a mozno prave preto hra len taku nizku ligu zlodejsku
|
|
stale iba hlupy
Od: Problem
|
Pridané:
15.1.2016 12:48
Ja mam stale iba hlupy mobil, Nokia E52 (sluzobny). Kedze ho pouzivam iba na obcasne hovory a vynimocne nejaku tu SMS, celkm mi postacuje. Najmä velkostou a vydrzou baterie.
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: Fako
|
Pridané:
15.1.2016 13:02
Presne tak, nech si kazdy ma to, co potrebuje.
A ked sa predsa len chcem niecim pochvalit, tak mobil to urcite nebude... ;-)
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: mattti
|
Pridané:
15.1.2016 14:51
Keď sa človek nemá čím iným, tak aj mobil je fajn.
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: jybiut
|
Pridané:
15.1.2016 17:03
Nevesaj tu vsetkym na nos, ze HO mas maleho a ze preto sa radsej chvalis s mobilom. ;-)
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: Borat
|
Pridané:
16.1.2016 15:48
Nevadi ze je maly, hlavne ze je tenky !!!
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
15.1.2016 13:06
E52 je smartfon, len vtedy sa take označenie nenosilo. Pred dvoma rokmi som menil e51. Ten telefon mal podporu IPv6, krásne na ňom šla opera, a bol tam univerzálny klient na všetky možné chaty, to sa volalo tusim slick. To boli nadherne časy. Teraz stahujem aplikacie na každú kravinu...
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: klávesnice
|
Pridané:
15.1.2016 14:18
Symbian rullez! Aj N95 z väčšou batériou, to bola paráda na tie časy...
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: ...
|
Pridané:
15.1.2016 14:35
Boli, skoda ze pri jednom onicom pade to display uz nerozchodil a vymena bola nerentabilna - inak fungovala. A to bol dovod ako som sa dostal k prvej dotykovke. Ked sa poruca, tiez si kupim telefon za 20€.
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: ferykaposnakvalitu
|
Pridané:
15.1.2016 15:09
ja sy kupim jedine novi Apple iPhone 7 sa 990 eur. je to felmi topri telefon, vsate sa s nim da tovolat
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: reg.: Houston
|
Pridané:
15.1.2016 15:57
Ano, trolovat sa s nim da naozaj vsade, dovolat len v pokryti, aj to nie vzdy...
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: akoze
|
Pridané:
15.1.2016 17:57
strc si ten svoj symbian vies kam. mal som nokiu E65 paradny telefon na volanie ale aplikacie 0 bodov. vsetko vyzadovalo akesi certifikaty specialne verzie pre extra verziu symbianu nefungovalo tam prisaham nic. ziadny skype, ziadny facebook (mozno este ani nebol), irc mozno, icq tusim aj hej. proste pravek.
ale volat to vedelo dobre, hlasity telefon sa dal zapnut od zaciatku vytacania aktivacia zelenym tlacidlom pre zdvihnutie takze bolo mozne ho pouzit v aute bez toho aby clovek spustil oci z cesty.
som rad ze ta doba je za nami, dosiel apple s iphone urobil ciaru a vsetky tie smartfony a pedeacka mohli ist plakat do kuta.
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: wdfsdf
|
Pridané:
15.1.2016 22:29
ma neser, javovske klieny pre messengery boli aj pre dumb S40 nokie. E65 bol paradny kus a aplikacie tam slapali. problem s certifikatmi mal riesit vyvojar sam. neprisahaj na blbosti. jedine, co ludia ako ty naozaj postradali, bol google play (alebo jeho skorsi nokiacky ekvivalent, ktory ale nikto zdatnejsi nepotreboval).
|
|
Re: stale iba hlupy
Od: ikamo201
|
Pridané:
15.1.2016 14:32
E52 je smartfon ;)
|
|
Hlúpy
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
15.1.2016 12:59
Najhlúpejší telefón - Samsung
|
|
Re: Hlúpy
Od: nicnezpravda
|
Pridané:
15.1.2016 15:10
Najhlúpejší telefón - Maniak
|
|
taketo delenie ma irituje...
Od: Fako
|
Pridané:
15.1.2016 13:00
Je uplna blbost delit telefony na "hlupe" a "mudre - chytre", lebo to nie su zive bytosti, ale veci.
Staci ich delit na "jednoduche" a "multifunkcne".
Ved aj stavby (budovy) mame "jednoduche" a "polyfunkcne".
|
|
Re: taketo delenie ma irituje...
Od: knjiCdo
|
Pridané:
15.1.2016 13:28
tiež mi to lezie krkom.
|
|
Re: taketo delenie ma irituje...
Od: Bill C.
|
Pridané:
15.1.2016 14:01
Monica, si to ty?
|
|
Re: taketo delenie ma irituje...
Od: Samael
|
Pridané:
15.1.2016 14:13
Ja to delím na mobilné telefóny a televízory :-)
|
|
Ja by som zmenil nadpis
Od: MIG31
|
Pridané:
15.1.2016 13:21
Väčšina Slovákov nekupuje žiadny mobil na hlúpe produkty operátorov. Načo je smart s 500MB balíkom dát za vyše 20€? Veľa ľudí má dual SIM mobil - či už tzv. hlúpy, alebo smart. Ja za hlúpy mobil považujem Iphone - nepodporuje pamäťovky a ku všetkému potrebuje pc a itunes. Po update je to softová sekačka s osekaným IOS.
|
|
Re: Ja by som zmenil nadpis
Od: akoze
|
Pridané:
15.1.2016 18:13
neviem ake su tvoje kriteria na smartfon, presiel som vsetkym moznym a tiez sa zatial vyhybam applu ako cert krizu ale ... asi pri 6S plus skoncim.
doteraz som mal samsung galaxy s (1 a 4) obe stali dost penazi (porovnatelne s iphonmi tej doby ved mali byt alternativa) a obe skoncili rovnako, rozmlatil som ich od zufalstva. uz ma nebavi cakat az sa zalagovanemu andoidackemu samsungu uraci urobit co od neho chcem, nebavi ma nevyuzivat 50% zbytocnych a hype funkcii ktore nikdy nebudu fungovat v slovencine alebo su uplne k nicomu hlavne ze ich vsetci ospevuju.
ked som videl ako kamoska diktovala sms-ku do iphonu v slovencine, a ten kram to krasne prepisal bez chyby vedel som ze niekedy pred 6timi rokmi som urobil obrovsku chybu ze som samsungu veril tak dlho. oni sa totizto tvaria ze su v predu ale v skutocnosti su o krok pozadu.
|
|
Re: Ja by som zmenil nadpis
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.1.2016 22:46
Tak teraz si ma prekvapil. Skúšam iPhone každý rok s novým iOS, či už by to bolo pre mňa použiteľné a stále nie je, naposledy sme s kolegami riešili že sa apple dosť dotiahol na google čo sa týka prevodu reči na text, len škoda že to nejde aj po Slovensky.
A boha ono to ide už rok ale ani minuly rok ani tento nas nenapadlo že musí byť komplet všetko prepnute na Slovenčinu ešte aj tá debilná qwertz klávesnica a potom to v Slovenčine ide. Boa musím skúsiť myslieť viac im the box nabudúce, lebo keď je človek zvyknutý na niečo, napr nastavené diktovanie v Slovenčine aj v Angličtine nenapadne ho veru že to môže byť naviazané na prostredie a jazyk klávesnice, aj keď kua mohlo nas to napadnúť, však apple....
|
|
Re: Ja by som zmenil nadpis
Od: lolololol
|
Pridané:
16.1.2016 14:01
Lubo, chod sa pozriet niekedy do predajne operatora a pocuvaj, co si Slovaci pytaju. Ani ich zamestnanci nemusia presviedcat, ti tupci si to pytaju sami, chcu Samsung za 1 euro. A je ich strasne vela, ti, co kupuju v hotovost smart, ktory im vyhovuje a ktori potrebuju, su stale v mensine. Na Slovensku sa nerozmysla.
|
|
Re: Ja by som zmenil nadpis
Od: ...
|
Pridané:
17.1.2016 10:20
Ale preco je to tak - ked som naposledy cestoval vlakom sa stazovala nejaka 40+ mozno skoro tesne 50tnicka dalsej podobne postihnutej, ako kupila dcere telefon ani nie pred polrokom a ze uz taky jej nestaci. Ze ved mala najlepsi z triedy. Vravim jej, mila pani - co ste si z nej vychovali, to mate. Nepotrebuje uz ani taky co ma teraz, len vidlacska mentalita je ukazovat sa na co mam, resp ukazovat, ze na to mam aj ked nemam. Preto sa beru telefony za 1€, lebo ved pausal je lacnejsi, ako vytiahnut z ponozky polovicu alebo celu vyplatu. Hlavne je byt tyzden za "hviezdu".
|
|
Re: Ja by som zmenil nadpis
Od: milada_krkoskova
|
Pridané:
20.1.2016 16:12
sa prihovaras tetam vo vlaku? v pohode :) odomna mas +
|
|
.....
Od: xvzf
|
Pridané:
15.1.2016 13:38
Namet na clanok: CVE-2016-0777
|
|
Mobilný telefón vs prenosné multimediálne zariadenie
Od: Samael
|
Pridané:
15.1.2016 14:36
Žiaľ aj výrobcovia sa prispôsobujú tomu čo diktuje väčšina a na normálnu menšinu sa kašle. Súčasné mobilné telefóny sú oveľa hlúpejšie ako boli pred 5-10 rokmi. Už sa ani nevyrábajú také mobilné telefóny, ktoré by spĺňali trochu vyššie požiadavky ako len možnosť vytočiť číslo a zavolať. Súčasné mobilné telefóny vôbec nemajú také v minulosti samozrejmé funkcie ako viacpoložkový telefónny zoznam - vizitky, možnosť synchronizácie kontaktov s adresárom v PC, skupiny volajúcich, režimy zvonenia s možnosťou časového nastavenia, plnohodnotný plánovací kalendár s pripomienkovačom (ktorý si napríklad sám vytiahne zo zadaných kontaktných údajov dátumy narodenia a pripomenie Vám ich), poznámky, alebo napríklad aj obyčajný budík, ktorý funguje aj keď je mobil vypnutý. Ešte ako tak je použiteľný práve ten najpredávanejší Samsung. Takže dúfam, že moja Nokia 2700 classic vydrží ešte zopár pádov, lebo inak si nebudem mať čo kúpiť.
|
|
Re: Mobilný telefón vs prenosné multimediálne zariadenie
Od: KJUGN
|
Pridané:
15.1.2016 15:00
Mas pravdu predseda!
Smarty su cim dalej, tym yebnutejsie a pomaly sa dostavaju na uroven ich majitelov.
|
|
Re: Mobilný telefón vs prenosné multimediálne zariadenie
Od: aleluja
|
Pridané:
15.1.2016 17:05
aleluja, konecne aj niekoho dalsieho osvietilo, ja sa so smradfonom seriem odkedy ho mam. Niezeby boli uplne zle, ale vzhladom na technicky pokrok a moznosti som od toho ocakaval ovela ovela viac, uplne minimalne aspon zachovanie dovtedajsich vymozenosti, ktore spominas, nie pubertacke blbiny.
|
|
ponuka
Od: systemováchyba
|
Pridané:
15.1.2016 15:42
Kedže ponuka klasických mobilov u operátorov je úbohá tak ich u nich ani nikto nekupuje. To nikoho neprekvapuje. Možno by sme sa naopak čudovali aké provizie operátori dostávaju od výrobcov za zaradenie drahšieho patlacieho modelu do ponuky.
|
|
ket viplata
Od: joskooodd
|
Pridané:
15.1.2016 16:01
na viplatu kupujem iphone 6S blieli
|
|
Re: ket viplata
Od: žebrák-chudák-loser-socka-troska
|
Pridané:
15.1.2016 18:38
a ja zo socki a hmotki kgupujen Honor 7 čyerni,
a ešte byeli ..
(..ešte ktorý další mobil, resp. značka je podobný top modelom radu Honor ?
som zabudol ted :/(
(heh, honor, harrington :p ;D)
|
|
Nechytrý telefón
Od: Jebster
|
Pridané:
15.1.2016 18:08
Ze nesmartphony...
Uz som pocul aj lepsie, napr dumbphone, feature phone...
|
|
Re: Nechytrý telefón
Od: tamtung
|
Pridané:
15.1.2016 21:54
alebo jednoducho phone.
neznicitelny phone, milujem ked mi nokia 105, alebo jej ekvivalent padne cez 4 metre na beton, zdvihnem a pokracujem v hovore.. nie je problem ist na tyzden prec a bez nabijacky. nie je problem s rusenim hovoru, lebo dotykova sa musi zobudit, mam na to totiz fyzicke tlacitko.
za 15eur. neznicitelny.
ozaj, a to ze funguje aj pri -40C je asi zbytocne pisat..
priemerny smartphone uz pri 0C a -5C ma znacne problemy a pise, ze teplota baterie je prilis nizka.
|
|
Re: Nechytrý telefón
Od: Jebster
|
Pridané:
17.1.2016 12:29
Presne... Obcas uvazujem nad nejakym lpwendom, ale niektore ani mail nemaju (nechce sa mi zapinat komp)
|
|
Re: Nechytrý telefón
Od: jpl
|
Pridané:
17.1.2016 12:37
Niektore pocitace maju start OS do par sekund. Napriklad take uspanie/hibernacia s SSD diskom... Reklamu robit nebudem...
|
|
Re: Nechytrý telefón
Od: Jebster
|
Pridané:
17.1.2016 14:20
Ani nemusis, ja ho vsak nemam, mam len w7 na starom rotujucom 8r disku hitachi
|
|
Re: Nechytrý telefón
Od: Jebster
|
Pridané:
17.1.2016 18:20
-40 mame na slovensku casto vole...
A oneee, mal som kedysi jednu nokiu, tam mal problem digitizer pri vyssej vlhkosti, tipujem 90℅ a viac, nemeral som. Vcera s lenovom A536 na turke, v snehu, mraze a vetre, s navigaciou zapnutou, volanie, net... Zima bola jedine mne, telefon bez problemov, teda, displej trochu pomalsie kvoli chladu vykresloval... ale inac bez problemov. Fotaku samsung skor skapala baterka aj ked bol cerstvo nabity...
|
|
niesu
Od: nullsk
|
Pridané:
15.1.2016 20:02
No tento rok to bude este horsie. Niezeby ludia uz klasicke telefony nechceli ale telefony uz nie su. Samsung S5611 ani napr. Nokia 208 v Orangei nie su. Vyrobcovia radsej predaju jeden smartfon na ktorom zarobia par sto € ako desat klasickych na ktorom zarobia menej.
|
|
Re: niesu
Od: Hľadaÿ
|
Pridané:
17.1.2016 14:35
Netrep somariny. Viac napisat nemusim
|
|
12345667
Od: Ferko2016
|
Pridané:
15.1.2016 20:54
Kto by v Orange.sk nieco kupoval ide do potravin
takych trosku vacsich a tam je cely regal tych 9-40e telefonov
Tesco ma tiez kutik kde si clovek moze kupit Nokie 1xx.
Inak prijemny telefon vydrzi 30dni do dielne ako vysity :)
|
|
doba je zla
Od: nokian
|
Pridané:
15.1.2016 22:39
bojim sa toho dna ked moja nokia 6233 prestane fungovat. jasne vzdy sa da kupit nova este stale v dobrom stave, ale ludia ktory maju tie nokie v perfektnom stave uz pochopili ich cenu, a ziskat ju pod 200 eur zacina byt uz problem.
|
|
Re: doba je zla
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.1.2016 22:51
Veru veru, pod 200 EUR nemáš žiadnu šancu.
http://dopice.sk/6233
|
|
Re: doba je zla
Od: feroxxx
|
Pridané:
16.1.2016 0:08
vsetky tam su recyklovane (refurbished), len fotky su nove... ja pouzivam nokiu 6300 a tiez sa obavam dna kedy dosluzi, naposledy ked som hladal tak pod 150-200 eur nova nehrozi, plus medzinarodne postovne... a ak aj niektora bude nova (nepouzivana), s baterkou to nebude ziadna vyhra, baterka po 5-7 rokoch v sklade bude na tom urcite "vynikajuco"...
|
|
hlupy telefon
Od: feroxxx
|
Pridané:
16.1.2016 0:10
chlapci, vy uz ani neviete, co je to hlupy telefon... mam este jeden TESLA STROPKOV - bez displeja, bez redialu, bez hlasiteho odposluchu, a samozrejme pekne na kabel, ziadna mobilita... toto bol hlupy telefon :)
|
|
123456
Od: gsmfon
|
Pridané:
16.1.2016 8:27
To je telefon pre pevnu linku ekvivalent bola
motorola tazka ako kufrik v 1993-1995 :)
|
|
Telefon
Od: Geo
|
Pridané:
16.1.2016 8:34
Mam "chytry telefon" a stale mi vola nejaky debil. :-) Skoda, ale mam pocit, ze sa to ubera zlou cestou. Nainstaloval som kalkulacku a az potom som si vsimol, ze ma 30MB a este sa minule aktualizovala. A to dokaze len pocitat a nema ani odmocninu. Ked ho pripnem nas net, tak sa zblazni a zije svoj svet :-)
|
|
Re: Telefon
Od: Čuch druh
|
Pridané:
17.1.2016 11:15
Smartfon nie je určený pre hlúpych ľudí, ktorí ho nevedia používať ;)
|
|
som dovečeral práve
Od: bobo bobó
|
Pridané:
16.1.2016 18:50
ale o inom som chcel... mám hlúpy telefon so symbianom, kde mám zadarmo offline slovensko-anglický slovník, no na "múdry" telefón nič čo by bolo offline a zadarmo neviem nájsť. Takže tak.
|
|
Re: som dovečeral práve
Od: som ...
|
Pridané:
17.1.2016 8:51
http://mobile.lingea.eu/android?l=sk
|
|
Re: som dovečeral práve
Od: Devin devín
|
Pridané:
17.1.2016 11:17
Nevieš nájsť, lebo si hlúpy. Smartfón nepatrí do rúk hlúpym ľuďom ;)
|
|
Re: som dovečeral práve
Od: Jebster
|
Pridané:
17.1.2016 14:34
Symbian je plnohodnotny, aj ked trochu zastaraly operacny system, preto spojenie "hlupy telefon so symbianom" nedava zmysel, len napoveda, aky si "expert"
|
|
Re: som dovečeral práve
Od: bobo bobó
|
Pridané:
18.1.2016 9:00
upresňujem: na symbian bol slovník offline a ZADARMO, na windows phone nevem nájsť nič čo by bolo offline a ZADARMO. Hlavne že existuje kopa appiek alias zbytočných hovien zadarmo, ale jeden blbý pojebaný slovník nie.
|
|
Re: som dovečeral práve
Od: ...
|
Pridané:
18.1.2016 10:52
Ak je minimalna mzda nieco vyse 2 eura, tak za 2-3 hodiny hladania si si to mohol kupit...
|
|
asberere
Od: Abc2-16
|
Pridané:
17.1.2016 13:31
Skor smartfon ludi nerobi mudrymi skor naopak hlupnu a su lenivy
Casto sa stretavam s ludmi ktori nevedia nic
bez smartfonu vybavit dokonca ani pytagorovu vetu pouzit.
potrebuju mi ukazat ze na to maju ikonku v telefone.
|
|
Tak ja
Od: stary dedo
|
Pridané:
17.1.2016 21:44
potrebujem od mobilu:
telefonovat, SMS, radio, MP3 prehravac, pohotova baterka na svietenie /nie cez nejake zasmodrchane menu/+ dlha vydrz + 2xSIM.
Prvy taky som dostal za 1 Euro k nejakemu lepsiemu, dalsi som kupil za 15 /obidva stale funkcne/.
Zazili mnohokrat rychly dotyk s pevnym aj cerstvym betonom, blatom,
dokonca kratkodobe potapanie vo vode. Uz by som bol 3 razy sedivy, keby sa to iste stalo s nejakym drahym smartfonom...
Zmestia sa do toho minivrecka na rifliach - tam im je najlepsie.
Jedina vec ma trochu dostala - ked banky odstavili SIM-toolkit banking - dovtedy som vybavil cez takyto mobil aj banku...
Kedze E-mail v mobile nepotrebujem - vsak existuje aj nejaka SMS notifikacia - budem zrejme brzdou technologickeho pokroku aj nadalej /dalsi bude asi Nokia 115 ?/.
|
|
Re: Tak ja
Od: Sexi bič
|
Pridané:
17.1.2016 22:20
Tiez mam vseobecny nazor ze lopatove smartphony su viac na skodu... Ale zazil som ako mi moj 5" smart padol vela krat z ruky na beton, asfalt... nastastie bol uz v baleni k nemu taky gumovy kondom, takze ho mam len trochu otukany. A displej stale nepraskol, pripisujem to prihode s natretym chlebom s maslom
|