|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vykon WIN10
Od: joe07
|
Pridané:
13.1.2016 9:49
Asi to s vykonom WIN10 nie je az take smutne, ked ludia nepotrebuju kupovat nove PC...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: ...
|
Pridané:
13.1.2016 9:53
Statistika hovori len o brandovanych uz poskladnaych PC. Nehovori o poskladanych desktopoch.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: neviem meno
|
Pridané:
13.1.2016 10:19
Presne, navyše asi ťažko sú v tej štatistike PC ktoré si dal zákazník poskladať v nejakej PC predajni, alebo doma. HW sa furt predáva..
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: Tup
|
Pridané:
13.1.2016 10:47
poskladané desktopy tvoria mizivé percento celkového predaja
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: ...
|
Pridané:
13.1.2016 10:59
Netvori, je to vyznamne ceislo a to je ten problem. Keby to bola pravda, tak predaje hier su podstatne nizsie. CEO Ubisoftu aj EA povedali, ze neveria oficialnym statistikam predajnosti PC, kedze prave zahrnaju len brandovane PC a nie vyskladane PC uzivatelmi. Nie je tam zahrnuty ani predaj ak eshop ponuka poskladanie zostavy aku chces. Kedze ziadna statistika neexistuje a ani logicky nemoze, vies to len velmi nahrubo predpokladat a smerodajnejsi je predaj HW ako predajnost brandovanych PC.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: kontexterror
|
Pridané:
13.1.2016 11:05
Tak. Skladanie vlastného PC je nevyhnutnou podmienkou definície hardcore gamera. Platený support je cheat.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 12:08
Skladanie Lega nie je žiadna sranda!
*počítača
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: kontexterror
|
Pridané:
13.1.2016 12:12
Lego je beta verzia Minecraftu ?
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 12:26
Nie, Lego je tutoriál na skladanie PC.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: kontexterror
|
Pridané:
13.1.2016 13:57
Tých €4,58 za odpoveď v diskusii o Turris Omnia nie je možné odpracovať si orálne!
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
13.1.2016 12:28
Hlavne ked brandovane desktopy (aj pocitace podstolne, podnohove a chudatka polickove) ako Dell ci HP maju upravene napajacie zdroje s vykonom navrhnutym pre konkretnu konfiguraciu PC = problem upgrade.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
14.1.2016 15:49
ono to nie je az take cierne ako to vydis ty... Dell pc si vies upgradeovat a aj zdroj vimenit... staci predstavivost, ebay a google.... kupis pouzity o par sto wattov vykonnejsi zdroj ktori ti sedi rozmerovo z novej generacie tvojho sucastneho Dellu a mas pokoj.... koncovky piny a vsetko je to iste... a ked nie tak za par supov si kupis konvertovac na akblik... ked chces tak sa da... kup Dell s AMD a daj tam Nvidia a zdroj ti bude stacit urcite ze... ATi karty su pazrave a nova generacia Nvidia Geforce su uz ovela viac efektivne vykonovo a aj odberovo ze ti to bude stacit...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: taktak
|
Pridané:
13.1.2016 11:00
presne skor tato generacia je uz it gramotna a sklada si pc samo po suciastkach a nekupuju tie hotove smejdy
mali by dat statistiky predanych suciastok
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: Fanatixx
|
Pridané:
13.1.2016 11:07
A pritom by to bolo tak jednoduché, stačilo by zarátať každý predaný procesor, vynásobiť to nejakým koeficientom 0,95, vzhľadom na možnosť, že niektoré cpu boli použité v už poskladaných PC ako upgrade alebo výmena za vadný kus.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: ...
|
Pridané:
13.1.2016 12:21
hodnovernejsie by bolo hodnotit pocet predanych zakladnych dosiek, tam bude ta odchylka v dosledku repasacie trocha nizsia a hlavne to budes mat idealne ocistene od nasobneho predaja procesorov do viacprocesorovych systemov systemov... (aj ked medzi "beznymi" doskami sa velmi viac fyzickych CPU velmi nenosi...))
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 14:41
u nas 95%
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: Shhdhdhdhdh
|
Pridané:
13.1.2016 9:56
Pamatam si casy ked som kupoval casopis Level/Score....kazdy mesiac bol vykonnejsi pocitac/grafika/doska a narocnejsie hry...teraz mam 5 rokov desktop za +-800 euro(nakupna cena) a vobec nemam potrebu kupovat dalsie.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: Mr.G
|
Pridané:
13.1.2016 10:10
Nie je to tym, ze uz sa nehravas?
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: saruman
|
Pridané:
13.1.2016 10:14
Alebo hráva staré obľúbené hry. Novinky sú graficky krajšie ale hrateľnosťou na legendárne hry nemajú.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: huangg
|
Pridané:
13.1.2016 10:39
hlavny fail je v jednoduchosti, automatickom doplnani zivotov a podobnych nezmysloch...plus prvotne sa robia hry na konzoly, pricom hlupe ovladanie/pohyby/autoaim potom zdedi aj pc verzia :/
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: karolkooooo
|
Pridané:
13.1.2016 23:11
uplne vsak suhlasim s tym, ze ten vyvoj vykonu je dnes omnoho spomalenejsi nez kedysi ...
si spominam, ako Bill Gates kedysi tvrdil, ze ten vykon pojde rapidne hore, jeho predpoved sa nepotvrdila :(
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: 4×3|_
|
Pridané:
13.1.2016 15:40
pravda,...
keby krepí ubisoft nerobí 50 assasinov + 250hier naraz tak by to inak vyzeralo, lenže flákajú to a robia to pre 5 ročné deti nech len idú a kosia.
Napr. máloktorá hra má na Hidden&Dangerous2 z 2003 (odporúčam zahrať si), kde bolo potrebné aj rozmýšľať nie len ísť, a také ako highlighting vecí na 250km neexistovalo ;) 2 zbraňe, obmedzená kapacita a nosnosť, úklon vľavo/vpravo cez klávesu, prykrčenie sa kedykoľvke/kdekoľvek, nerambovské lezenie cez prekážky,...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: 4×3|_
|
Pridané:
13.1.2016 15:42
...a ešte sa tam dá ľahnúť a plaziť sa, a to sa dá fakt v málo ktorej hre.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 16:13
nieze da, musis :) inak ta odstreli nemec z druhej strany samopalom. Trochu to bolo nerealne spravene a hlavne dvojka nesla hrat kooperativne, ale 1ka bola najlepsia vojnova strialacka vsetkych cias. Skoda ze to potom prerobili na nehratelnu armu.
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 16:14
...z druhej strany mapy...
ach ta chybajuca editacia :(
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: huanggg
|
Pridané:
13.1.2016 16:54
Hidden and Dangerous bola super no :) zo zavodnych napr. NFS underground, ktora vysla akurat ked aj Fast and Furious a Taxi filmy
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: 4×3|_
|
Pridané:
13.1.2016 17:24
neviem no kooperativa na HD2 išla, aj na datadisku (SS), a arma je strašný fail, ja neviem trafiť na voľnej ploche, lebo také slepé zbrane a NPC ma trafí na kilometer za kameňom čo trčí 2cm max
najlepšie bolo HD2 aj tak cez net, deathmatch,...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: 4×3|_
|
Pridané:
13.1.2016 17:36
aktuálne ale priamo cez net hrať nejde lebo smraďi od*** Gamespy takže už len cez LAN/Hamachi/...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: stoneage
|
Pridané:
13.1.2016 11:16
Nahodou oc 660tka este vacsinu utiahne aspon na medium. Ale chcelo by to uz upgrade no...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: smurf
|
Pridané:
13.1.2016 10:38
je to konzolou...ta spomaluje "evoluciu" hier...PC uz davno nieje hlavny trh..
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 10:39
PC vždy bol a ešte dlho bude hlavný trh. Hry by mali byť úplne vytlačené...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od reg.: smurf
|
Pridané:
13.1.2016 10:41
myslim co sa tyka hier...
|
|
Re: Vykon WIN10
Od: kontexterror
|
Pridané:
13.1.2016 10:44
Presne tak. Cez wifi a vo veľkej kancelárii.
|
|
Znak Znak Znak Znak Znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 9:56
Neporadíte niekto, kde by som kúpil novú grafiku zhruba na úrovni GTX 970 trochu lacnejšie? Na Alze by sa mi dalo aj bez dane, ale stále je to dosť.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Bdbdbbdbd
|
Pridané:
13.1.2016 9:57
Ked sa ti bez DPH zda dost, skus uz jedine nejaky velkoobchod.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 10:01
305€, dal by som link ale dopice.sk nefachčí. Len chcem vedieť, či sa nedá zohnať lacnejšie.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 10:01
http://dopice.sk/g3H
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: Murkoslav
|
Pridané:
13.1.2016 10:00
Jak bez dane ? A z čoho si politici budú kupovať pozemky, hodinky a nové autá ?
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 10:04
Som žgrloš.
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od reg.: smurf
|
Pridané:
13.1.2016 10:39
agem
|
|
Vodoznak
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 10:41
AGEM nakupuje v Českom ATC...
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: BigF
|
Pridané:
13.1.2016 14:28
Agem uz he drahsi ako hocaky eshop
|
|
Nehovorím, že je AGEM dobrý, ale...
Od: Káblik
|
Pridané:
17.1.2016 9:48
Však ak nejaký pako porovnáva kamenný obchod s nejakým čo nikde neexistuje, má minimálne náklady a žiadnu reálnu oporu pre človeka...
Určite v nejakej jebnutej Alze nebudem kupovať...
|
|
Re: Znak Znak Znak Znak Znak
Od: churva jedna
|
Pridané:
13.1.2016 15:18
daj si to do heureky
|
|
je potreba menit PC ?
Od: Bohus 2.0
|
Pridané:
13.1.2016 9:56
Mam otazku, ked nepotrebujem nadupane zelezo na hry, ako casto je potreba menit PC ? Raz za 5-7 rokov ?
Popripade ho mozem este "zrepasovat", ze tam namiesto WIN-u hodim nejake linuxove distro a ficim dalej, ked sa nechcem hrat, ci ?
|
|
Re: je potreba menit PC ?
Od: Neviem-
|
Pridané:
13.1.2016 10:02
Nejde o to, čo tam nechceš robiť ale o to, čo tam robiť chceš. Ak ti na to stačí výkon PC a starý softver, tak snáď až vtedy, keď sa ti rozpadne nejaký hardver a už sa nedá kúpiť náhrada. Či?
|
|
Re: je potreba menit PC ?
Od: ...
|
Pridané:
13.1.2016 10:05
Moj 3rocny priemerny HW (v tom case taky lepsi priemer) je stale dost vykonny aby som hral aj nove hry na vyssich nastaveniach. Nie vsetko sice, ale nie vzdy vidno extra rozdiel medzi high a very high pri maximalnom rozliseni co monitor zvlada. Ak by sa mi chcelo, staci mi vymenit grafiku a ak by bolo velmi treba pretaktovat CPU a ficim dalsie 3 roky do stavu aky ho mam teraz (ak si hry +/- udrzia rast zvysovania narokov). Bez zmeny do stavu nedostatocnosti dalsich 3-5 rokov vydrzi. Ak sa na tom nehras ani nepracujes, tak na net a filmy ho nemusis menit nikdy - az ked definitivne bude nepouzitelny, alebo zhori.
|
|
Re: je potreba menit PC ?
Od reg.: smurf
|
Pridané:
13.1.2016 10:40
ja som menil core2duo po 8 rokoch za i5, ta mi dufam vydzri podobne
|
|
Re: je potreba menit PC ?
Od: alphie
|
Pridané:
13.1.2016 22:07
Mne minuly rok po cca desiatich rokoch odišla matična doska. Dva kondenzatory, ktore som ale vymenil. Odvtedy to vsak uz trochu blblo, tak som sa nedavno rozhodol pre radikalny krok, novu dosku s procesorm, RAM a zdrojom. V podstate nove PC. Ostala len skrinka a HDD.
|
|
Re: je potreba menit PC ?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 23:48
este vymen (dopln) aj ten disk za ssd, lebo davat na nove zelezo 10rocny disk je na pobyt v ustave.
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 9:59
prepad pc je sposobeny najma tym, ze intel tlaci bay/cherry...trail do notebookov a tie su pomalsie ako 5rocne stare booky, tak kuva naco by to kto kupoval???? taktiez sa tlaci nuc s pomalymi cpu. Za dalsie, kedy vysla nejaka radikalne rychlejsia grafika v normalnej cene? uz minimalne 4-5 rokov nie. Takze suma sumarum, HW je zodpovedne za upadok, nie sw.
|
|
Re: 5 znakov
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 10:06
Vyvov HW za posledne roky za vela nestoji. CPU/GPU/RAM nic moc sa k lepsiemu vyrazne nepohlo.
SSD je jedine osviezenie ale to sa tiez uz moc nehybe len zlacnuje a kvoli tomu netreba nove PC len jednu komponentu.
IPS/AHVA paneli v notebookoch su sice castejsie ako 4-5 rokov do zadu ale ich kvalita skor upadla (za kvalitu nepovazujem rozlisenie) skor vernost farieb, farebny rozsach, pozorovacie uhly...
Intel IGP sa proti situacii s pred 4-5 rokov hodne zlepsili ale to vela vody nenamuti.
|
|
Nenažranosť
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 10:11
Akože nie? Práveže až moc. Si myslíš, že niečo tutok exponenciálne porastie?
No ako dosť často hovorievam.
Čo Slovák, to veľká neskromnosť!
Skrátka narástli nám iba papule, nároky...
:-(
|
|
Re: Nenažranosť
Od: lololol
|
Pridané:
13.1.2016 12:37
najvacsiu papulu tu prejavujes ty. a stale ti ju nikto nezavrel a stale ti z nej vychadza hnoj a dementne komunisticke nazory.
|
|
Re: Nenažranosť
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 13:10
Čo Ty vieš o hnoji a komunizme...
Keď si ani nepoochopil to s tou papuľou...
|
|
Re: Nenažranosť
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
15.1.2016 11:26
Minimalne ja, mozem potvrdit, ze ma pravdu. Starnes! Mozno fyzicky ani nie, ale rozumovo sa spravas ako keby si mal 90 rokov. Pretoze koniec komunizmu sa z isteho pohladu vyvoja spolocnosti spaja aj s minimalnou inovativnostou, ziadnym rozvojom a s len povyseneckym tliachanim dve na tri.
Z toho mi vychadzas ty Maniak.
|
|
Re: Nenažranosť
Od: Káblik
|
Pridané:
17.1.2016 9:49
???
Čo trepeš? Proste má skúsenosti.
Ty máš v hlave čo?
A kedy a kde bol komunizmus? To ma celkom zaujíma...
|
|
Návrh
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 10:00
Možno by bola zaujímavá aj štatistika samostatne predaných komponentov...
|
|
Apple PC
Od: yeeeeah
|
Pridané:
13.1.2016 10:43
nezachytil som ze Apple predava PC, asi by sa o tom hodil samostatny clanok ;)
|
|
Re: Apple PC
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 11:33
Šušká sa, že aj Lenovo a Asus, ale neviem čo je na tom pravdy
|
|
Re: Apple PC
Od: superTUX
|
Pridané:
13.1.2016 11:39
ja som si minuly rok kupil svoj prvy apple notebook v tej zakladnej najnizsej konfiguraci .. na baterku sa mozem spolahnut, hibernacia funguje paradne, proste to co ja chcem od notebooku to macbook splna k plnej mojej spokojnosti + nevazi 2 kila a nehucia v nom ventilatory. CPU tam mam nejaku i5 1,6 ghz + ssd disk tak ki nabootuje do par sekund do desktopu. Co sa OSx tyka tak drbnutejsi unix som este nevidel, nema balickovaci manager ale zas ma ine veci co ine notebooky nemaju ako napr skvely syntetizator reci a taktiez lepsi zvuk z notebookovych reprakov som este nepocul ale urite tu nebudem vychvalovat teraz apple do neba maju aj svoje muchy a v niecom nestatne kopiruju windows
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 11:50
Blahozelam. mas PC.
To co menuj je snad samozrejmost, ak by tomu nefungovala hibernancia tak to reklamujem(HW zavada)
Zbook 14 tiez nevazi 2Kg, trvalo chladi pasivne(okrem zataze vacsej/dlhsej na min otackach inac 27dB), komplet matny, horcikova zliatina, dokovanie, touchstick, podsvietena klavesnica,moznost M2 disku a WWAN modul 3 roky zakladna zaruka(nieje moc drahe s toho spravit 4-5 a rovno onsite), rovnaka dlzka zaruky na baterku(nie len 6/12 mesiacov) nehovoriac, ze proti Applu/lenovo ta baterka stoji 1/2 az 1/3 ceny, dedikovana grafika, rozsiahla vybava portov.
Po skoro dvoch rokoch baterka stale hlasi prakticky rovnaku kapacitu( ubudlo 0.1W voci design)
Arch s XFCE na intel SSD nabootuje tiez v par sekundach vypnutie je 1-2s, hibernancia podobne(to uz zalezi co tam vsetko bezi)
Dnes ma pokracovatela zbook 14 G2, podobne je zaujimava Toshiba portege, dell latitude atd.
|
|
Re: Apple PC
Od: superTUX
|
Pridané:
13.1.2016 11:58
ano je to pravda ale ja som nechcel klasicky pocitac nasralo ma spravanie MS s windows 10 tak som dal zarobit konkurencii. Ak notebook tak s preinstalovanym linuxom, windows strojom sa vyhnem oblukom . V konecnom dosledku aj tak ako najlepsia volba vychadza linux. Vedel by som si predstavit notebook podobny macbooku ale s linuxom odladenym kernelom pre danny notebookovy HW a kvalitnym sasi + s dobrou vydrzou na baterku ( 8hod+ )
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 12:21
Hlavne že na ňom spustíš všetky Windows aplikácie a pod Linux takým naozaj niet.
To poteší...
|
|
Re: Apple PC
Od: superTUX
|
Pridané:
13.1.2016 12:26
hlavne ze ty mas krystalovu gulu pod stolom a vies lepsie ako ja ake programy pouzivam sa spamataj. Pouzivam tie co tam uz mam predinstalovane a serverem na to kompletne. Inak nestretol som este blbejsiu komunitu ludi ako apple to fakt na zaplakanie je toto staci sa pozriet co riesia na macforum.cz :D
|
|
Re: Apple PC
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 12:51
macforum.cz:
-Dobrý den,
mám tiskárnu s možností oboustranného tisku, ale nemohu najít, kde se to nastavuje. Když jsem měl windows, označil jsem oboustranný tisk a bylo to, tady ale hledám a nemůžu najít. Je to Samsung M2625D, kdyby to někomu pomohlo.
Neřešil někdo z vás podobný problém?
Díky Pavel
-Manuál strana 164.
-Mohu poprosit o odkaz na manuál? V tom mém je "nastavení nadmořské výšky"...
|
|
Re: Apple PC
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
13.1.2016 14:29
To je ina slepota, ked davas tlacit dokument, tak je tam sekcia Layout, kde je combobox Two-Sided: Off, Long Edge, Short Edge.
To je podobne, ako stazovat sa na Windows, ze nevies najst Control Panel.
|
|
Re: Apple PC
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 14:47
no ved v 8-10 to aj je obrovsky problem, az kym sa nezistilo, ze ti kokoti namiesto toho aby si klikol lava mys na start, musis kliknut pravu mys na start. Zmena len aby sa nepovedalo, ze sa nic nezmenilo.
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 13:12
Nejde o gule...
Napríklad účtovníctvo, CAD/CAM softvér, grafika napr. tí čo sú zvyknutí na produkty Corel a ADOBE a mnohé ďalšie, Pinnacle Studio, EDIUS a čo ja viem čo ešte...
|
|
Re: Apple PC
Od: poldinko
|
Pridané:
13.1.2016 17:04
este ze kazdy druhy clove potrebuje soft na uctovnictvo a ma zaplateny adobre creative suite za tisice eur, ze ?
beznemu cloveku soft ako GIMP, BLENDER, KDENLIVE, INKCSPAE, .... uplne splnia vsetky poziadavky a nemusi riesit zavirene cracky a podobne srandy ktore spravia viac zla ako sohu
kto ma specificke poziadavky pouzije specificky HW aj SW aj OS
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.1.2016 7:43
Ani bežnému nie. Buď si istý...
Nesplnia a nie sú plnohodnotnou náhradou CorelDraw a Adobe Photoshop. Aké seriózne účtovníctvo máš pod Linuxom?
Teraz možnosti tlače, ktoré tezn váš BFU nezvládne ani nainštalovať, výstup do pdf a podobne, lebo hnilý nemožný tučniak!
|
|
Re: Apple PC
Od: neviem meno
|
Pridané:
14.1.2016 8:50
Maniak, zasa len trepeš a strapňuješ sa. Kolega vyššie má pravdu a ty keď si retardovaný sa nedivím že nevieš v Linuxe nič spraviť. Asi ho ani naištalovať.
A vieš ako som inštaloval novú tlačiareň aj skener na Linuxe? Pripojil som kábel a v správcovi SW klikol na soft od výrobcu tlačiarne > nainštalovať > hotovo
Výstup do PDF? Nikde to nieje jednoduchsie ako na Linuxe (tlačiť do súboru)
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
14.1.2016 9:25
Zase nikto nespomina plnohodnotnu nahradu ale, ze vacsine ludi by stacili. A ked uz chces Corel alebo Photoshop idu bez problemov pod wine (len to nieje tak pohodlne ako install cez balicky alebo nativne pod widlami)
Zalezi na tlaciarny, na vacsine netreba nic len pripojit a dat tlacit ci skenovat, vystup do pdf je samozrejmost.
K niektorym je potrebne pridat ovladac co je na jeden klik napr. ked vyskoci oznam, ze sa nasla nova tlaciaren a ci ma k nej stiahnut ovladac pripadne v Archu ak je len v AUR treba manualne (jeden prikaz) ho pridat.(Moja posledna Epson skusenost)
Ked od widlami pripojis tlaciaren tak sa nestane vobec nic.
Ak BFU nezvladne propojit spravny kablik do spravnej dierky tak zato tiez Linux nemoze.
Vsetky znamejsie/rozsirenejsie uctovne programy v zahranici maju Linux verziu, vratane nasich Ceskych,Polskych, Rakuskych susedov. To, ze na SK je situacia ina zato Linux nemoze.
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.1.2016 15:05
Žiadne emulátory
Píšem snáď jasne, nie? Ani virtuálne stroje. Píšem o tom, čo bohapusto platforme linux chýba. A tou sú napríklad riadne aplikácie.
Nie milíon free paskvilov, v ktorých sa len tak niekto vôbec nevyzná a ktoré často bohvie ako nefungujú.
No daj jeden známy často používaný účto program, ktorý bežný laik bude vedieť prevádzkovať na nejakom konkrétnom linuxe, bez toho, aby mu niekto niečo napovedal, vrátane odnože linuxu, ktorý si má nainštalovať.
Také ideálne je to asi málokedy však? Čo si práve napísal...
|
|
Re: Apple PC
Od: baffiak
|
Pridané:
13.1.2016 13:14
a to nevies, ze Maniak vie presne co robime.
ako som tu ja niekolkrat uvadzal - SW s ktorym ja pracujem na analyze mojich dat inde ako na Linux-e / iOS nespustim, na Windows neexistuje ziadna funkcna alternativa. ked aj je, tak je horsia a ovela ovela ovela pomalsia.
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 13:21
To je výnimka jeden z milióna, však?
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 14:08
SW co je len pre Linux(k3b,audacious,pitivi,kdenlive) alebo na Linuxe mu nechybaju funkcie ci je rychlejsi pripadne kombinacia je hodne vela. Taktiez na widliach clovek casto musi sw kupit alebo pouzivat piratsku verziu pre pricom na Linuxe je dostatocna free alternativa, hlavne ked to nepotrebuje robit profesionalne a postacuje jednoduchy nastroj.
Aj taky LibreOffice, vela zmien v 5.0 bolo v zmysle, pre windows verziu pridane funkcie, ktore Linux verzia ma uz davno, podobne GIMP, ale aj bezne aplikacie ako chrome,firefox,audacity,qbittorrent...
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
13.1.2016 14:44
Práveže tá tzv. dostatočná free alternatíva takmer vždy stojí za prd, a niekedy až za dva prdy. No daj free alternatívu len takému Photoshopu od Adobe. Alebo CATIA na Linuxe a toho je plno, čo nemajú zodpovedajúcuu free náhradu. Veď keby mali, nikto tie platené nepoužíva, však?!
Proste jebať celý Linux aj s Lunexom...
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 16:02
Mas s tim ocividne skusenosti.
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 16:17
Od kedy je CATIA alebo Photoshop free? Skus si ten moj komentar precitat a uvazovat co som napisal, nepisal som nic o free plnohodntonej alternative k platenemu softu alebo nieco podobne.
Mozes pouzit AfterShot Pro Gimp Shotwell digiKam Darktable
Fotoxx vecsine ludom by stacili keby ich boli nauceny pouzivat. Kolko pouzivatelov photoshopu potrebuje funkcie, ktore im niektora s free alternativa neponukne(aspon neosekana Linux verzia)
Rovnako CATIA tu kazdy PC uzivatel potrebuje a nestaci mu free alternativa(casto raz za cas na drobnost) nehovoriac, ze ta ide naozaj bez problemov pod wine keby bez nej nemohol zit.
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.1.2016 7:46
A kto píše že je free? Tam niekto hore sa silí, že je dosť free alternatív, tak som uviedol platený softvér, ktorý ak by aj bol pod Linux, bude prakticky rovnako drahý pod každým OS.
Bol to malý príklad. Tam je kopu iných produktov, na ktorých robia strojaári či elektrikári, konštruktéri, Invertor, ProeEE, SolidWorks a mnoho ďaších... Pod linuxom nemajú žiadnu free náhradu. O tom píšem!
|
|
Re: Apple PC
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
14.1.2016 9:59
A preco by mali mat free nahradu?
Ked chces pouzivat plateny soft, ktory je pod Windows, informuj sa jeho dodavatela, ci ma alebo planuje aj verziu pre Linux.
|
|
Re: Apple PC
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
14.1.2016 15:06
Mnohí tu stále presviedčate plebs na linux.
A nevidíte dôsledky???
|
|
Re: Apple PC
Od reg.: mika_
|
Pridané:
14.1.2016 17:24
hore splietas o profesionaloch a teraz o plebse takze sa rozhodni co chces lebo plebs rozhodne nepotrebuje pouzivat ziadne *cady ani photoshopy ani nic co sa zrodi v tvojej hlave, blebs potrebuje browser a tam to zacalo aj skoncilo
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
14.1.2016 17:41
Este sa plebsu hodi VLC, nieco co otvori pdf, kancelarsky balik(libre), nieco na zakladne upravy fotiek napr. shotwell, je fajn ked to rozbali archivy, ma v zaklade torrent klient, dokaze otvorit .iso, neotravuje s restartom, nesekne sa schvost a nezatazuje CPU na 100%, necaka aby mohol vypnut/zapnut PC kvoli updatu par hodin, neotravuje antivir , nemusi hladat pomoc pri kazdom druhom formate audio/video/dokument pretoze tie obmedzene Linux aplikacie co su bezne predinstalovane toho zvladaju daleko viac ako tie pre widle(to ani nehovorim o tych co su sucast widli), BFU urcite vadi ked pripoji tlaciaren a hned moze tlacit nemusi riesit ovladace, nastavenia ako pod widlami, ked pripoji TV tuner a on funguje bez toho aby riesil SW/ovladace atd. Ked sa to nespomaluje a na druhy den to zapne to tiez BFU vadi. Ano chce to niekoho kto mu to zinstaluje, nakonfiguruje atd. ale potom uz to funguje bez zasahu dlhodobo co sa o widliach povedat neda, Linux je tak dobry ako jeho administrator.
|
|
Re: Apple PC
Od: Káblik
|
Pridané:
17.1.2016 9:51
Ty??? To ani žiaka zo ZŠ už nezaujíma!
Aký administrátor?!
Dnes si chce užívateľ počítadla všetko vyriešiť iba sám!
|
|
Re: Apple PC
Od: >^.^<
|
Pridané:
13.1.2016 16:13
Ehm, uz pozna nas autorsky zakon gpl a ostatne licencie?
Bo ak nie, tak uz samotnym pouzivanim linuxu porusujes autorske prava ;)
|
|
Re: Apple PC
Od: sensei-san
|
Pridané:
14.1.2016 12:38
Myslíš, ten platný od začiatku tohto roka?
Ak ho poznáš ty, tak isto budeš vedieť poukázať na konkrétne ustanovenie, ktoré používaním linuxu porušujem.
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 12:25
Zbook da max. 10h na baterku ale to pri jase na polku bez wifi a kukania na prazdnu plochu v Linuxe.
Pri plnom jase otvoreny prehliadac(chrome) daky ten textak par zloziek, wifi sa da dostat tak na 6h.
Nieje problem s MACbooku spravit TUXbook, ten HW funguje pod Linuxom, uz som ich par videl dokonca jeden kde mal prelepene MACbook stitkom TUXbook :)
|
|
Re: Apple PC
Od: superTUX
|
Pridané:
13.1.2016 13:07
ale taky air vydrzi este o 2hodky na baterke viac nez ten zbook cim ale nechcem povedat zeby zbook bol horsi. Je to o preferenciach .. ja chcem pc pouzivat a kaslem na to ci si tam bude dat dokupit ramka alebo nie fakt ma to prestalo bavit riesit . hry nehram tak vykon nepotrebujem na tie emaily , pocuvanie hudby a internet + s macom funguju plug and play vela hudobneho prislusenstva ako napr MIDI klavesy, mixery mikrofony pre nahravanie a preto mne lepsie vysiel mac. + po 5tich rokoch bude vyzerat furt ako novy co sa o windows notebooku v plastovej sasi neda povedat
|
|
Re: Apple PC
Od: Imatersit
|
Pridané:
13.1.2016 16:10
Ved ja nic proti applu nemam prevedenie maju slusne, ja len konstatujem, ze bussines/worstation rady TOSHIBA/DELL/HP su na tom v podobnej cene tiez dobre a maju aj nieco navyse.
Ja som zbook 14 kupil od HP so SUSE trial, a rozhodne nieje plastovy a ani hlinikovy(len klavesnica a vnutorny ramcek okolo LCD) a vyzera prakticky ako novy bez jedineho skrabanca po dvoch rokoch.
Vydrz na zbooku/elitebook sa da predlzit pridavnou bateriu na, ktoru je tam konektor na trojnasobok. Ale potom uz bude 14 vazit ako priemerna 15.6.
|
|
Re: Apple PC
Od: yeeeeah
|
Pridané:
13.1.2016 12:24
https://www.youtube.com/watch?v=0eEG5LVXdKo
|
|
PC = personal computer
Od: personalComputer
|
Pridané:
13.1.2016 11:30
Osobný počítač (angl. personal computer; skratka PC) je počítač určený pre osobné použitie, pre použitie jednotlivcom.
|
|
Re: PC = personal computer
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 11:31
A z toho vyplýva
|
|
Re: PC = personal computer
Od: LX_
|
Pridané:
13.1.2016 11:39
ze aj I_bullshit je PC.
|
|
Re: PC = personal computer
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 11:47
nie
|
|
Re: PC = personal computer
Od: LX_
|
Pridané:
13.1.2016 12:26
A co potom je mac ak nie personal computer (PC) ???
|
|
Re: PC = personal computer
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
13.1.2016 12:52
Dekorácia
|
|
Re: PC = personal computer
Od: LX_
|
Pridané:
13.1.2016 13:42
:) na to som nepomyslel :D
|
|
Re: PC = personal computer
Od: yeeeeah
|
Pridané:
13.1.2016 12:25
https://www.youtube.com/watch?v=0eEG5LVXdKo
|
|
Lenovo
Od: milan.ko
|
Pridané:
13.1.2016 12:07
Tak uz aspon vieme, preco Lenovo neodporuca na starsich PC prechod na Win 10 a vychvaluje Win 10 na novych strojoch.
Spice must flow.
|
|
aaaaaa
Od: Graddy
|
Pridané:
13.1.2016 14:29
Nedajbože niekto kupuje už poskladané PC :(
|
|
titulok
Od: meheh
|
Pridané:
13.1.2016 17:16
to ma aky vyznam zaratat do tej statistiky skoro vsetko? mna zaujimaju skor statistiky len samotnych PC a samotnych NTB, a nie ze vsetko zrataju dokopy...
|
|
Re: titulok
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.1.2016 17:23
lebo sa tu pise ze ludia nejedia kvasenu kapustu, lebo v sieti potravin nakupili male mnozstvo kvasenej kapusty. Zabudaju ale na to, ze sa nakupuje obrovske mnozstvo surovej kapusty a ludia si znej kvasenu robia doma => nieje pravda, ze sa neje kvasena kapusta.
|
|
fddfs
Od: fwefewwe
|
Pridané:
13.1.2016 22:25
a klesanie prijmu a nezamestnanost je v tom zaratana?
|