|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
benci
Od: Brmbulak
|
Pridané:
19.11.2015 9:24
Bezim uz nejaky ten piatoksviatok na winphone 8.1 a cakam na WP10 update no nemozem si vynachvalit. V minulosti som riesil snad kazdy mobile OS co bol dostupny a mrzi ma, ze zrovna pre mna ten najstabilnejsi a najrychlejsi ma tak maly podiel na trhu. Nuz google marketing
|
|
Re: benci
Od: akto79
|
Pridané:
19.11.2015 9:27
skoda, prespali zaciatok prichodu smartfonov. Tiez by som uvazoval o nom ale kedze ma nizky podiela a minimum aplikacii na neho vychadza tak ma to odradza a nie som sam
|
|
Re: benci
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
19.11.2015 9:33
akoze prespali? Ved tu boli uz davno predtym ako android.
|
|
Re: benci
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
19.11.2015 18:22
poradi niekto nejaky OS na androide?
|
|
Re: benci
Od: jano.
|
Pridané:
20.11.2015 9:08
Si zrejme pisal do Katolickych novin a klikol v inom okne.
:-)
|
|
Re: benci
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 9:34
co ja viem, mne ziadna aplikacia nechyba (bankove su vsetky, Here maps, waze, csfd, alza...viac mi ani netreba), a aspon neni v store tolko balastu ako v androide...
|
|
Re: benci
Od: dfsds
|
Pridané:
19.11.2015 9:40
Chyba mi m-bank alebo prima. Da sa inak fungovat cez klasicke web rozhranie.
inak 730 max spokojnost
|
|
Re: benci
Od: lololol
|
Pridané:
19.11.2015 10:43
Waze, aktualizovany naposledy vo februari 2014, nedoladene bugy a zastaveny vyvoj, obrovsky zrut baterie, na android a ios je to uz vyriesene a updatuje sa stale. Bankove tiez na rozdiel od androidu neupdatovane. Vyvojarov tento OS nemotivuje, zialbohu.
|
|
Re: benci
Od: berops
|
Pridané:
19.11.2015 12:20
z niekedy je to aj chvalabohu :)
|
|
Re: benci
Od: trololo
|
Pridané:
19.11.2015 13:23
Zabudas kto vlastni Waze ;-) potom sa ti ponuka hned odpoved na otazku, preco nie je poriadna YouTube appka na WP...
Niekedy je to fakt len o konkurencnom boji. Tiez som vyskusal vsetky dostupne OS na trhu a WP je zatial top #nosponsored
|
|
Re: benci
Od: wazenav
|
Pridané:
19.11.2015 16:26
ano Waze je vlastnene Googlom, ale pokial viem, tak vedenie ostalo to iste, akurat akcionarom je Google.
|
|
Re: benci
Od: trolololo
|
Pridané:
20.11.2015 22:47
Od koho dostava vedenie vyplatu kazdy mesiac?
Nesnaz sa mi nahovorit ze vedenie Waze sa ide pretrhnut aby bol odladeny aj pre WP. Pred tym ako ich kupil Google bolo badat aspon aku-taku ochotu vyvinut appku na WP.
Osobne si myslim, ze appka na WP existuje len preto, lebo to slubili este predtym ako boli odkupeni...
|
|
Re: benci
Od: yntelygentik
|
Pridané:
20.11.2015 10:08
To by podľa Tvojej logiky nemal byť YT ani na iOS, rovnako ani Waze.
(nemám iOS, ale len hádam, že waze tam bude rovnako servisovaný ako na Androidoch).
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 18:09
Prečo tie minuska?
|
|
Re: benci
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.11.2015 19:17
Lebo tu mame keyboard warriora, ktory kazdy nesuhlas s dokonalostou WP potresta salvou minusiek.
|
|
Re: benci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
20.11.2015 20:40
Dokonalosť WordPerfect-u si to aj zaslúži. Nie je tu naň jediná sťažnosť.
|
|
Re: benci
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.11.2015 18:14
Nikdy si nebol nuteny pouzit WordPerfect pod X11?
To bolo snad za trest. Zlata DOS-ova verzia ;)
|
|
Re: benci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
21.11.2015 20:10
Použil som ho výhradne ako obranný mechanizmus proti tým, ktorý ma k jeho použitiu nútili.
|
|
Re: benci
Od: trolololo
|
Pridané:
20.11.2015 22:43
ja som ti dal minus preto, lebo nie si v obraze a mudrujes.
Je zrejme, ze Google ma MS v zuboch uz dlhsiu dobu (na rozdiel od Applu). Navyse by boli riadne namatovani, keby na iOS nedaju svoje appky. Na WP ekosystem si to dovolit mozu, kedze podiel na trhu je taky aky je. Tolko ku mojej logike...
|
|
Re: benci
Od reg.: ´PPQ´
|
Pridané:
24.11.2015 11:27
poriadne youtube aplikacia = TUBECAST PRO. original youtube na androide je oproti tomuto shit.
|
|
Re: benci
Od: WSS
|
Pridané:
20.11.2015 8:23
Neser kocky, bankove sa updatuju aj na WP, ak ovsem nemas nejaku garazovu banku.
|
|
Re: benci
Od: ASD_
|
Pridané:
19.11.2015 20:06
Vzdy ma zarazi ked citam minumum aplikacii. Asi nie som moc narocny, ale hry nehravam a vsetko ostatne co potrebujem som nasiel.
Na androide som odmietal aplikacie, ktore ziadali prava nie nevyhnutne pre svoje fungovanie takze, aby som nasiel to mimimum slusnych aplikacii tak som sa najskor musel prehrabat kopou balastu.
Ale co u mna rozhodlo bolo, ze pouzitelny WP kupim za 100 pri Androide som dal posledne cez 200 a aj tak to bolo pomale. A odmietam dat za telefon 500+.
|
|
Re: benci
Od: ejha
|
Pridané:
19.11.2015 23:14
Mňa irituje, že skype sa bez pristupu k polohe ani nenainstaluje...
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 18:11
Jediný dôvod s ktorým môžem súhlasiť. Funkčné telefóny (samozrejme v rámci obmedzení WP) s WP sú podstatné lacnejšie ako tie s inými OS.
|
|
Re: benci
Od reg.: cca01
|
Pridané:
19.11.2015 9:29
Áno, každý kto ho má si ho nevie vynachváliť. Ale aplikácií je príšerne málo a sú v otrasnej kvalite. čo sa týka jednotnosti GUI v nich je to asi ešte horšie ako na Androide. A dá sa povedať, že aplikácie skôr ubúdajú ako pribúdajú. Hardvarovo aj cenovo sú Lumie super ale to je bohužiaľ všetko...
|
|
Re: benci
Od: lumia user
|
Pridané:
19.11.2015 11:53
ja lumiu mam, a neviem ake aplikacie chybaju...a UI aj UX ja vacsinou super..vid taky Baconit, Readit
|
|
Re: benci
Od: real name
|
Pridané:
19.11.2015 12:15
nie su na citanie lepsie citacky ako windows phone?
|
|
Re: benci
Od: >^.^<
|
Pridané:
19.11.2015 16:56
schopny manga reader
|
|
jebenci v kredenci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 9:40
Znamená to, že som divný, keď v sedmičkovom bavoráku nepociťujem ľútosť nad jeho malým trhovým podielom?
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: no jasne a ako inak
|
Pridané:
19.11.2015 9:46
Rytmus sa pri tebe zastavil a zlutoval sa ze nech si chalan aspon raz v zivote posedi v 7dme?
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 10:11
Ako vieš? Som ho zavolal v daždi kvôli defektu a kým menil gumy na veyrone, tak ju aj tak nepotreboval a aspoň si konečne zajazdila.
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: eregcia
|
Pridané:
19.11.2015 11:57
A este si mu stihol aj prefiknut Daru.
A potom zazvonil budik.
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 14:05
Z mojej strany len toľko, že nie stihol.
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: deja_vu
|
Pridané:
19.11.2015 15:16
ta uz je tak stara, ze jej studna vyschla
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: wdsefrgtzuhjk
|
Pridané:
19.11.2015 13:40
pokial si ten bavorak moze dovolit hocikto a anpriek tomu ho nikto nechce, tak potom je tvoje prirovnanie OK
|
|
Re: jebenci v kredenci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 14:33
Je teda logicky obhájiteľné nebyť divný?
|
|
Re: benci
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
19.11.2015 10:11
Tiez som z obavami skusil Windows phone a uuuplna spokojnost. Lepsie ako iOS.
|
|
Re: benci
Od: Hmm
|
Pridané:
19.11.2015 10:26
WP phone je úplný shit. Videli ste už v 21. stor. OS, kde musím byť registrovaný a prihlásený v nejakej ich kravine, aby som si mohol dať kontakty do telefónu ? To už kde sme, že nemôžem používať telefón pokiaľ nedám nejakej spoločnosti svoje kontakty. V tomto drbnutom OS (neviem ako 10ina) sa nedá ani poslať hudba,či zvonenie cez bluetooth, toto hádam zvládala aj Nokia 3310. Ďalej nedostatok aplikácii, debilné neprehľadné dlaždice, ktoré sa nám snažili nanútiť aj do PC OS (win 8), nech s tým idú do prdele. Ako MS vo veľmi krátkej dobe zo seba spravil úplný odpad, ktorému záleží prioritne na zbieraní údajov od ľudí. To už čo je, že vnucujú automatické aktualizácie (jasné dá sa to povypínať, ale treba na to trochu skúsenejšieho usera)
|
|
Re: benci
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 10:31
"poslať hudba,či zvonenie cez bluetooth" kks, sak taketo veci sa robili 10r dozadu :D ze posielat zvonenia :D nemoooozem...
mam 920, a ziadne tvoje nedostatky nepocitujem, mam klud ze mi vsetko funguje, ziadne restarty, minimum padania applikacii, co potrebujem mi funguje...ale teda kup si android aby si si mohol posielat zvonenia :D :D :D
|
|
Re: benci
Od: trololo
|
Pridané:
19.11.2015 16:54
a co budes v pripade, ze mas 2 telefony a potrebujes medzi nimi okamzite preniest data a prave nemas k dispozicii internet ani wifi siet? prave vtedy pride posielanie cez Bluetooth vhod, pretoze mp3 nie su jedine co ide poslat cez Bluetooth.
|
|
Re: benci
Od: Hmm
|
Pridané:
19.11.2015 20:27
Moj zlatý a ako si teda mám poslať nejaký hudbu z mobilu na mobil, ale jasne bluetooth je až natoľko zastaralý že WP má s ním problém :D .
|
|
Re: benci
Od: ejha
|
Pridané:
19.11.2015 23:24
Ale chalanisko ma pravdu. Ten BT mi nefungoval ani v smere Nokia + S -> Nokia+ WP, ani v smere Nokia+ WP -> Microsoft + WP. Zato ten cloud je bezproblémový, aj keď ma série, že MS pozna viac cisiel mojich známych, ako ja sám.
|
|
Re: benci
Od: prpr
|
Pridané:
20.11.2015 5:18
z mojho amaterskeho pohladu "smart" phone sa ma priblizovat pocitacu, tj. to je to co ho robi mudrym = nie je to len telefon na volanie.
preto mi vadi ze ios a wp neumoznuju spravat sa k suborom ako suborom, tj. robit si s nimi co uznam za vhodne pokial tym neposkodim samotny system.
android ma v tomto smere pre MNA vhodnejsi pristup. ze to robi ios ked tento pristup vie v istych pripadoch spenazit je ok. ale ze to robi wp, ktory ma svoje vlastne problemy nechapem uprimne.
|
|
Re: benci
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 10:39
Vie toto niekto vyvratit? Na androide musis mat gmail ucet - ok ten som si fiktivny vytvoril, ale u WP je to ako?
Ked mi zdochne xperia siel by som mozno do WP (co bude dufam tak o 3 a viac rokov najskor). Jedine co cakam aby fungovala offline navigacia a jednoduchy power manazment viac ma ani netrapi.
|
|
Re: benci
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 10:58
Na androide nemusis mat gmail ucet - vsetci vyrobcovia (snad okrem Nexusov) ti umoznuju preskocit sign in.
Je pravda, ze potom nefunguje Play Store alebo Gmail, co je docela logicke, ale sa samotne pouzivanie telefonu ho nepotrebujes. Sam som kedysi pouzival xperiu, na ktorej jediny ucet bol nas exchange.
|
|
Re: benci
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 11:02
Ja ho mam 99% casu aj tak offline, takze ano prihlaseny byt nemusis nutne. Avsak na zakladne aplikacie aspon stiahnutie hej (co mi nevadi, vytvoril som si fiktivny len na to), len sa pytam na WP - treba mat nejaky ucet/ kde a cim je to podmienene. Updaty ma netrapia, ked som stale off.
|
|
Re: benci
Od: sadaas
|
Pridané:
19.11.2015 14:38
preco mas smartfon ked si off :)
|
|
Re: benci
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 15:05
Lebo navigacia. Dovtedy mi stacila aj Nokia N95 na symbiane, ked sa porucala - teda display to nerozchodil a vymena by vysla viac ako novy, tak som zobral smartfon, ktory bol k pausalu, ktory som aj tak potreboval. Preto vravim, ze ked sa poserie (co dufam cim neskor, ale ratat s tym musim) tak ci ma zmysel ist do WP. Ja potrebujem telefon na telefonovanie a napisanie SMS, ako taky fotak a offline navigacia. Ak to bude splnat telefon bez akehokolvek OS, budem len rad.
|
|
Re: benci
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
19.11.2015 18:34
Microsoft account nutne nepotrebujes, pri prvom zapnuti sa jeho vytvorenie da skipnut.
V HERE navigacii ucet treba iba k ukladaniu miest do "Favorites", ale k tomu ti postaci aj ucet na FB.
A co sa tyka telefonovania, tam je pravdou, ze s MS uctom sa kontakty zo sim karty uploadnu na server. Ako je to v pripade ked si MS ucet nevytvoris, je dobra otazka, osobne si vsak myslim, ze by to malo ist i bez toho, resp bola by dobra kktina keby neslo:)
|
|
Re: benci
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 18:51
No, tak to posledne co by som riesil je sparovanie FB uctu s telefonom. Takze budem to riesit ak to bude aktualne a ked to nepojde podla predstav, tak WP smola no.
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:04
Obávam sa, že naozaj to tá dobrá kktina je, pretože aj naposledy keď som skúšal WP (lumia 830) tak kontakty uložiť do telefónu lokálne Nešli a musel som si vytvoriť kvôli tomu MS(outlook) účet.
Neskôr dom našiel nejakú apku , ktorá Vraj umožňovala uložiť kontakty cez ňu do lokálneho úložiska, ale celé mi to prišlo ujeté a nakoľko už boli všetky kontakty u MS tak som jej funkcionalitu neoveroval.
Používal som ju mesiac(popri svojom pôvodnom telefóne) a potom som si povedal, že je to už dosť dlhý čas na to aby som prišiel ma to či je to len o zvyku a zbavil som sa ho.
Šialenstvo ako 2h hľadanie možnosti presmerovat hovory na iné číslo(nie nebolo to nastavenie tam kde by ho človek čakal a dokonca nebolo ani tam kde MS podpora tvrdila že má byť),alebo to že som nevedel kto mi volá nakoľko som kontakty ukladal s plnými menami, som skrátka nemohol strpiet.
|
|
Re: benci
Od: Tom@s
|
Pridané:
20.11.2015 7:29
Tak keď som ja kupoval Nokiu Lumia 920 mi bolo povedané, že je vhodné si urobiť účet v microsofte (hotmail, outlook)z toho dôvodu, pretože si na one drive robí telefón zálohu.
Myslím systémovú zálohu.
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 18:29
Len Upresním, aj na nexusoch môžeš preskočiť sign-in a používať ho bez google služieb.
Napr kontakty môžeš mať bez problémov uložené v telefóne.
Pravda je že bez prihlásenia sa do google účtu nebudeš môcť využívať (niektoré)google služby,no to je snáď logické.
Vždy keď som po roku predával nexus, vždy dom spravil factory reset a bez prihlásenia ho dal predviesť kupujúcemu.
|
|
Re: benci
Od: rodriguez
|
Pridané:
19.11.2015 10:45
poviem ti jednu basnicku chlapec:
benci,benci, si ty drbo
viem, moc sa to nerymuje, ale je to pravda
|
|
Re: benci
Od: .:)
|
Pridané:
19.11.2015 10:50
ako posielanie suborov cez bluetooth funguje od WP8, takze neviem o com tocis.
- "byt prihlaseny k nejakej kravine" aby si mohol pridat kontakty, no mas to ako "vyhodu" ked ti odide telefon mas kontakty stale k dispozicii online/v novom fone po prihlaseni. navyse asi ti nevadi potom apple ucet/gmail ktory tak ci tak uz pouzivas ak mas iOS/android ale MS live ucet ti vadi ..
|
|
Re: benci
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:02
Na iOS nemusis mat zapnuty iCloud, mozes mat lokalne kontakty. Rovnako na androide nemusis mat Gmail ucet, mozes ich mat lokalne alebo pouzivat uplne inu synchronizacnu sluzbu.
Ano, ked mas lokalne kontakty, stratis telefon, stratis kontakty. Ale nemusis pouzivat synchronizacnu sluzbu a posielat svoje data niekam ani nevies kam. Alebo na Androide mozes pouzivat vlastny store na nejakom vlastnom serveri (ak mas). Jednoducho moznosti mas vela, nie su diktovane vyrobcom.
|
|
Re: benci
Od: genotri
|
Pridané:
19.11.2015 15:03
ale hlavne ze ked mas android a IOS tak pouzivas Messenger,whatsapp, viber a tie kontakty im aj tak poskytnes :P
na WP/win mobile tiez nemusis zapnut učet, ak ti stacia kontakty na SIM :D inak Windows je 100x menej sledovany ako android, na ktorom ti len Google vnucuje reklamu, cita tvoje maily, a kazdy tyzden sa do neho viem nabúrať :P
tolko ludi si pochvaluje Windows, len ovce nan kydaju lebo maju nejaky komplex . mne osobne na nom nic nechyba a onedlhu updatujem na lumia 950XL dualsim
|
|
Re: benci
Od: novodoba_ovca
|
Pridané:
19.11.2015 16:57
aha, takze po novom su ovce ti, ktori kydaju na windows a nepaci sa im ich sledovacia a "rebeli" (rozumej ako opak ovce) su ti, ktori ochotne poskytnu svoje data nevies kam a nechaju si automaticky instalovat updaty bez moznosti odmietnutia.
|
|
Re: benci
Od reg.: DanoL91
|
Pridané:
19.11.2015 18:38
Updaty na WP odmietnut mozes, teda aspon na v8.1, ako to bude na windows mobile 10 je zatial otazne.
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:12
Ja napr. Nepoužívam ani Messenger,whatsapp či viber.
Ale primárne ide o to že na iných OS máš možnosť voľby (dokonca i na iOS :-0, whaaaaat?) kdežto ma WP nie.
Inak každému vyhovuje niečo iné a každý nech si používa čo chce, ak mu stačia plynulé animácie a veľmi obmedzená funkcionalita tak jasné že je zbytočné dávať za tel. Viac peňazí
|
|
Re: benci
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.11.2015 11:48
Keby sa mi chcelo vyresetovat telefon, tak by som mozno aj skusil, ci sa naozaj bez prihlasenia nedaju pridavat kontakty, ale kedze sa mi nechce resetovat telefon a s ich zalohovanim som spokojny, tak to neurobim.
|
|
Re: benci
Od: Hmm
|
Pridané:
19.11.2015 16:41
Sa zobuďte v Androide nie je nutnosť mať žiaden účet a už vôbec nie na to, aby som mohol telefón používať na zákaldné funkcie (kontakty), ako aj som nikdy nemusel riešiť kravinu, ako dostať hudbu do mobilu a potom dať ako zvonenie. Takisto som nemusel riešiť kravinu, že si vytvorím nejaké debilné MS konto a potom keď gmail pošlem v mobile mail, tak mňa ako odosielateľa uvádza ako to debilné vymyslené meno čo mám v MS konte a keď to chcete zmeniť tak Vám MS povie, že z bezpečnostných dôvodov si toto môžete zmeniť za nejaké tri týždne.
|
|
Re: benci
Od: Hmm
|
Pridané:
19.11.2015 16:41
pokračovanie....
A to idiotské dotykové tlačítko dole čo prepne na bing je vrchol umenia posrať všetko. Ja keď som mal tú česť robiť s WP tak ma iba štvalo, všetko tam bolo zbytočné komplikované a zložité, to už čo je za "smart"fón, keď na jednoduché úkony musím čítať fóra prípadne robiť nezmyselné zdĺhavé operácie. A ešte ke´d to obhajujete, že máte s kontom zálohované kontakty - OK veď ten kto chce nech si konto otvorí a dá tam kontakty, ale nasilu a ešte to takto debilne obhajovať, keď normálny človek si z času na čas robí zálohu aj sám... Ach jaj.
|
|
Re: benci
Od reg.: Pa3ck
|
Pridané:
19.11.2015 10:30
ja používam taktiež windows phone a zatiaľ spokojnosť. Prešiel som z nexusu... ale jedine čo mi vadí je že je pomenej aplikácií. Čo by som vyzdvihol, za ten čas čo ho používam mi ešte ani raz nesekol :) (Lumia 930)
|
|
Re: benci
Od: olaola
|
Pridané:
19.11.2015 10:40
však si za hloupost zaplatíš a ještě rád se vrátíš, WP je díky absenci kvalitních aplikací a svobodě jen feature phone, něco jako iOS ;)
|
|
Re: benci
Od: dawda
|
Pridané:
19.11.2015 12:49
chod si stuahnut widget na baterku a netrep blbosti, na ios je ovela viac ovela kvalitnejsich aplikacii, sak to de sme aby sa mi na 10" android tablete otvarala fb app s mobilnym layoutom??? pritom verzia pre ipad vyzera jak desktopovy web
|
|
Re: benci
Od: ujoJozef
|
Pridané:
19.11.2015 11:05
Ak sa smiem opytat, ktory nexus ? Ja mam N5 a az na baterku je to perfektny telefon. Pracovny mam Lumiu (Denim). Ja viem uplny lowcost, ale na system si jednoducho neviem absolutne zvyknut. Android mam vyladeny k maximalnej spokojnosti. Naozaj len obcas nieco zahapruje, ale inak bez problemov.
|
|
Re: benci
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:09
Tip pre Nexus 5: vypnúť Google Now, zapnúť Wifi (žerie menej ako LTE alebo 3G), vypnúť scannovanie wifi sieti (wifi - advanced - scanning always available). Pri normálnom používaní vydržal v priemere 2 dni.
|
|
Re: benci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 11:14
Ultimátny tip pre Nexus 5: vypnúť Nexus 5. Výdrž závisí od poločasu rozpadu.
|
|
Re: benci
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:45
No tak zase sa trocha krot, Nexus 5 bol jeden z lepsich telefonov. A za tie prachy co stal bol super dobra kupa.
A LiPo baterky sa vybiju podstatne skor, ako je ich polcas rozpadu ;).
|
|
Re: benci
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 16:12
Veď ho ani nehodnotím, len z možného posudzovania eliminujem používanú nedeterministickú lokálnu hodnotu "normálne používanie".
|
|
Re: benci
Od: ujoJozef
|
Pridané:
19.11.2015 12:39
Dik za radu, ale ja som advanced user a vsetko toto ovladam, resp. to mam zautomatizovane. Proste spokojnost s Androidom asi tak 90%-na. Bugy vzdy boli a vzdy budu - vsade. Modlim sa, aby to s Android platformou nepohnojili, lebo niektore veci sa uberaju zlym smerom a prechadzat na novy ekosystem (naozaj vsetko mam od Google) sa mi teda fakt nechce :/
|
|
Re: benci
Od: ejha
|
Pridané:
19.11.2015 23:35
Dpc, že 2 dni. Som vymenil nokiu s wp za ms s wp, aby som tiež jak debo každé 2,5 dni nabijal, namiesto standardnych každých 6 dni. Ja už chcem telefon, co pri zriedkavom surfovani vydrží nabity mesiac...
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:20
Normálne používanie bolo čo?
Pol hodina screen on time?
Aj keď je možné že keby vypnem lokalizacne služby a now tak vydrží dlhšie ako deň...
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:22
Normálne používanie bolo čo?
Pol hodina screen on time?
Aj keď je možné že keby vypnem lokalizacne služby a now tak vydrží dlhšie ako deň...
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:22
Normálne používanie bolo čo?
Pol hodina screen on time?
Aj keď je možné že keby vypnem lokalizacne služby a now tak vydrží dlhšie ako deň...
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:22
Normálne používanie bolo čo?
Pol hodina screen on time?
Aj keď je možné že keby vypnem lokalizacne služby a now tak vydrží dlhšie ako deň...
|
|
Re: benci
Od reg.: SedyMrak
|
Pridané:
20.11.2015 19:17
A ktorý nexus sa ti sekol? Btw čo znamená sekol?
|
|
Re: benci
Od: olaola
|
Pridané:
19.11.2015 10:39
tyto nesmyslné komentáře marketingového oddělení Microsoftu jsous směšné, WP nikdo nechce, čísla jsou jasná ;)
|
|
Re: benci
Od: matkoooo
|
Pridané:
19.11.2015 12:51
Nikto ho nechce a preto v okolí všetci čo kupujú nové telefóny berú Lumie, ale je pravda, že sú to ľudia, čo im telefón vydrží dlhšie ako je záruka.
|
|
Re: benci
Od: .,.,.,..
|
Pridané:
19.11.2015 12:38
od WP som cakal navrch rovno moznost siahnut cez domacu siet na zdielany disk (CIFS/samba)- teda bez nejakych doinstalovaciek !
taktiez podporu ActiveX (domace IP kmery) - a nic !
takze aky dovod k dobru by mal mat akoze WP ???
|
|
prepadak?!
Od: aladar75
|
Pridané:
19.11.2015 9:30
Mam Microsoft lumiu s windows phone 8.1 nikdy som nedrzal v ruka stabilnejsi a vyladenejsi phone. Dokonala symbioza hardveru a softveru, vsetko funguje ako ma... Toto je uz moj druhy windows phone a maximalna spokojnost za velmi prijatelne ceny...
|
|
Re: prepadak?!
Od: 33jkl33
|
Pridané:
19.11.2015 10:44
No ja som držal aj stabilnejšie "phony". Najviac sa mi z nich páčila N5110.
|
|
čím to je?
Od: baGoLo
|
Pridané:
19.11.2015 9:31
čím to podľa Vás je?
osobne nie som fanúšik WP ale takýto prepad som nečakal. čo som mal možnosť skúsiť, vyzeralo prudko použiteľne, no ja som aj tak siahol po konkurenci.
prečo to ľudia nechcú? Koľko stoja WP phony?
|
|
Re: čím to je?
Od: aladar75
|
Pridané:
19.11.2015 9:36
Skor je to tym, ze trochu vtedajsia nokia zaspala dobu a tlacila symbian... Marketing googlu je taka agresivna ze to pekne nie je... Windows phony uz mas od 50 € sice to su naozaj len zakladne modely, ale ani slusne vybavene modely nestoja velmi vela. Skor ide o to ze je pomerne malo aplikacii, a hlavne dolezite aplikacie ako bankove a pod. sa velmi na WP nevyvijaju. Asi tam bude najvacsi problem...
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 9:39
minimalne TB, VUB, ZUNO, CSOB maju appky na WP8
|
|
Re: čím to je?
Od: aladar75
|
Pridané:
19.11.2015 9:42
To je mozne ze je... netvrdim, ze vobec neexistuju...Len mam pocit ze WP apky prisli neskorsie ako ostatne...skor v tomto smere som to myslel
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 9:45
to ano, prisli neskor a dokonca v TB ich musel MS dotovat (aspon to sa hovorilo), ale tak to je udel systemov s mensim rozsirenim...aj BlackBerry s tym ma problem, ale ten sa orientuje viac na bussines sferu
|
|
Re: čím to je?
Od: Gra
|
Pridané:
19.11.2015 12:18
Aspon mali cas vyladit apps na androide. na win store nesla app v predvyvojovej verzii. BTW, vivat symbian. Uz tyzden si ficim na nokia e6-00. prave kvoly hw klavestnici. mimochodom, moje tlacidla su stale na rovnakom mieste telefonu, co viem ocenit.
|
|
Re: čím to je?
Od: tigg3r
|
Pridané:
19.11.2015 10:43
"...Skor je to tym, ze trochu vtedajsia nokia zaspala dobu a tlacila symbian..."
s tym sa da z casti suhlasit; Nokia s Intelom vyvyjala Meego (kto to pouziva/l, vie ze to je fakt slusny OS) ako nastupcu Symbianu - s vtedajsim trhovym podielom Nokie/Symbianu mali mat len kapku odvahy a uviest zopar modelov s Meego a nie s vyvojom zas**t roky - trh sa vyrazne menil, bolo treba zachytit trend
a ked tam dosadili Elopa, tak kazdemu s trochou predstavivosti bolo jasne ako to skonci :/
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 9:36
je mi to velmi divne, napr u nas vo firme prevlada WP, moc sa mi nechce tym statistikam verit...aj ked na druhu stranu, operatori stale silne kazdemu tlacia samsungy a podobne, tak mozno to je dovod
|
|
Re: čím to je?
Od: aladar75
|
Pridané:
19.11.2015 9:40
Jasne opetratory tlacia samsungy. Ked som chcel WP stale mi tlacili kalerab do hlavy aky je samsung kvalitny a ze preco nechcem samsung a tak...
Nakoniec som kupil nezavisle na operatora Microsoft Lumia a som maximalne spokojny.
Tie statistiky su zrejme riadne skreslene, ako povedal Churchill verim len statistikam, ktore som sfalsoval sam... je to iba presnu sucet nepresnych cisiel takze...
|
|
Re: čím to je?
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 9:46
Nepovedal to churchill, ale goebels, ktory to o churchillovi rozsiril. Aby sme to uviedli na pravu mieru.
|
|
Re: čím to je?
Od: aladar75
|
Pridané:
19.11.2015 9:59
tak dakujem o upresnenie
|
|
Re: čím to je?
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 11:36
Môžem len potvrdiť, že to naozaj povedal goebels, priekopník hoaxov, nakoľko som bol pri tom a sú z toho aj fotky.
|
|
Re: čím to je?
Od: zavidim...
|
Pridané:
19.11.2015 11:50
mas selfie s goebelsom?
|
|
Re: čím to je?
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 12:24
To nie, ale on má svojku so mnou.
|
|
Re: čím to je?
Od: Asok__
|
Pridané:
19.11.2015 10:34
No je to tlakom nielen u operátorov, ale ja u bežných predajcov elektroniky. Známy sa ma pýta, aký telefón si mám kúpiť?
Hovorím mu, na notebooku máš Win8.1, chceš lacný spoľahlivý telefón, kúp si Lumiu 5xx. Chalan ide do obchodu, povie čo chce, a predavač naňho: "To kto Vám poradil takú blbosť? Tu si kúpte anddroid.
A to nebol jediný.
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 10:44
podobne som zazil aj z TV. Vybral som si Panasonic 48AS640E, za tie prachy top telka, a mudrlant v Nayku nechapal co vsetci na Panasonicoch vidia, ved Samsungy su top :D reku dobre, dakujem a dovi.
|
|
Re: čím to je?
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 10:48
Nasi maju samsung TV, lenze v predajni mu chlapik c osa potreboval zrejme srotu zbavit, ze najlepsie su oravy. Takze nam, co si vieme informacie pozhanat, sa nakupuje lepsie resp dostaneme za rovnake peniaze viac. Jednoduchsim ludom, ktory nevedia/nechcu si zistit podrobnosti staci, ked ich predavac na nieco ukeca.
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 10:51
no ved to, vecsina je tych jednoduchsich/ktorym je to jedno, a potom ma vecsina domacnosti vsade ultra super smart tv samsung a podobne (hlavne ze ma fb appku, co tam po kvalite panela)
|
|
Re: čím to je?
Od: tigg3r
|
Pridané:
19.11.2015 11:25
Ano to poznam... kopec balastu (3d, smart, cam,...) - a panel odpad
Ja som v podstate z donutenia (povodna plazma fungovala stale k velkej spokojnosti, ale Panasonic ukoncil plazmove modely) kupil kus z posledneho modeloveho radu plazmy VT60 (samozrejme aj s tonou nepouzitelneho balastu) - ten panel za to stoji a ten balast okolo sa snazim ignorovat
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 11:34
ja som uz eru plaziem nestihol, v tom case boli iba dopredajove lg a samsung a to som nechcel...tak mam Smart :D aj ked vyuzivam jedine YT z ktoreho pustam pesnicky
|
|
Re: čím to je?
Od: tigg3r
|
Pridané:
19.11.2015 12:37
No vsak aj ta moja plazma je ukazkovy smart s kopou nepouzitelnosti a "cool features", ktorych jediny dopad je navysenie ceny a zhorsenie ovladatelnosti TV (fakt o dost horsie, ako predchadzajuca ne-smart Pan plazma co som mal).
Na kieho *** je cloveku 3D (a 4-ri ks okuliarov k tomu), touch dialkove ovladanie, kamera... TV ma mat seriozny panel, mrte vstupnych portov a co najviac tunerov ked uz... Ale sme znacne OT :)
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 13:01
lenze ludia...telku bohuzial teraz predava 3D, skype, fb namiesto kvalitnych panelov, dostupnych portov a tunerov
doba je zvratena :)
|
|
Re: čím to je? KVALITA PANELU
Od: poldinko
|
Pridané:
19.11.2015 13:33
prvý problem je ze vzetky ponukane modely maju shitny panel - lebo to je lacne a ludia chcu velku telku (aspon 50´) za 600€ tak nemozu cakat kvalitu
aj "moderne" LED panely mozu mat vysoku kvalitu ale treba si vybrat BACKLIGHT LED (kde kazdy pixel ma vlastne podsvietenie odzadu) a nie EDGELED s podvsvietenim zboku (ano su tenucke - ale naco ?)
a aj plazmy sa dodnes vyrabaju - len ich bezne nie je dostat lebo vyrobcovia co ich zachovali (nie nikto z velkych znaciek ako SAMSUNG, LG, PANASONIC,...) ich robia v profi triede a stoja 2-3 krát tolko co bezna ledka
výsmechom je ze v dnesnej dobe dokaze niekto predavat HD ready (720p) telku s uhloprieckou viac ako 40´ ked uz 4K panely (nie cele telky - panely) klesajú pod 1000€
o smart funkciach sa nema zmysel bavit ziadny vyrobca elektroniky nevie robit software, hocikajy mini pc s KODI (alebo aj raspberry pi 2) toho dokaze viac a pohodlnejsie ergonocikejsie
|
|
Re: čím to je? KVALITA PANELU
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 14:25
Po rapsberry pi poskulujem prave s prepojenim na TV. Nemam zatial ani jedno a TV nechcem pripojit na spolocnu antenu (zasuvku som "zamuroval" omietkou). Viem to napriamo pripojit do siete, len neviem ci riesit kablovku od providera (potom ale asi nepotrebujem rapsbery), alebo su aj ine moznosti. CHcem to ako zobrazovadlo na filmy/fotky, klasicku TV v podstate nepotrebujem. Vies poradit poradit nejaku rozumnu TV/monitor ? Velkost max 80cm na klasicku sirku, popripade ci ma vobec zmysel spojenie rapsberry s TV.
|
|
Re: čím to je? KVALITA PANELU
Od: poldinko
|
Pridané:
19.11.2015 17:07
1. panel velkosti 80cm (asi 30´) je snad asi jedno aky si kupis lebo v tejto velkosti su to zvacsa len low-endy, a pri takej malej velkosti az tak necitit rozdiel v kvalite, osobne by som hladal asi nejakyu "dumb" telku bez funkcii (panasonic ma pomerne kvalitne penely aj v nizsich tiredach)
2. RPi 2 - je investicia asi 50€ (30 samotne Pi, 10 karta, 10 kable a adapter) - nainstalovat OSMC, par addonov a mas taku smart TV ako nikto (odporucam hladat podporu CEC v telke aby sa RPi dalo ovladat ovladacom od telky cez HDMI-CEC technologiu - Rpi to podporuje)
najpr vyskusaj nainstalovat KODI do PC/notebooku a tam si vyskusaj ako ti to bude fungovat a ci prehra vsetko co porebujes (rovnako to bude fungovat aj v RPI)
|
|
Re: čím to je? KVALITA PANELU
Od: ...
|
Pridané:
19.11.2015 18:07
Dik za tip. Ak zrusim kriterium sirka, co by si odporucil aby si s tym bol povedzme ty spokojny + mozno nejaky objektivny dovod?
|
|
Re: čím to je?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 10:40
Operatori sice tlacia Samsungy, ale vedia, ze ich zakaznici budu relativne spokojni.
Microsoft tlaci svojim partnerom WP, a ich spokojnost je im ukradnuta, hlavne ze drzia liniu. Aky partnersky program ma vasa firma (resp. jej IT dodavatelia)?.
|
|
Re: čím to je?
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 10:45
Hovoril som o sukromnych mobiloch kolegov, kde je to cca 50/50 Android/WP. Firemne tu maju manazeri BlackBerry.
|
|
Re: čím to je?
Od: matkoooo
|
Pridané:
19.11.2015 12:59
Spokojný som Samsungom je oxymoron. Samsung telefóny sú tak kvalitné, že po pár dňoch bez reštartu proste prestanú prijimať hovory a tvária sa že účastník je nedostupný. Fakt super telefón. Aktualizácia príde maximálne jedna, pretože po pol roku ho prestane výrobca podporovať, fakt super zariadenie.
Moja Lumia 820 funguje bez problémov, žiadne mrznutie a aj napriek tomu, že je to 3 roky starý model tak dostane nový systém...
|
|
Re: čím to je?
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 13:36
Este som nevidel majitela napr. Note, ktory by na neho nadaval, alebo mal problemy ako popisujes. Ale to nie je Samsung za euro s viazanostou u operatora, ze ano.
|
|
Re: čím to je?
Od: matkoooo
|
Pridané:
19.11.2015 21:58
Note, nieje zrovna reprezentatívna vzorka, keďže stojí 500€, koľko ľudí si kúpi tak drahý telefon. Navyše aj tak dostane maximálne 2 aktualizácie a potom sa naň Samsung vykašle.
|
|
........
Od: jhsfdx
|
Pridané:
19.11.2015 9:34
tu krasne vidiet aky je trh hlupy a ako nikdy nevyhrava racionalny pomer kvality a ceny, ale uplne ine, iracionalne, emocionalne a sociologicke faktory. treba vsak povedat ze tak ako to teraz hra v neprospech microsoftu winfonu, tak to na v 90tych rokoch zas hralo vo vyrazny prospech microsoftu napriek jeho vysoko nekvalitnemu operacnemu systemu pre pc.. v podstate dnes je to rovnaka situacia s google a androidom
|
|
malo zariadeni
Od: wwwweweee
|
Pridané:
19.11.2015 9:39
je to pre to, ze je na trhu malo zariadeni.
slaby vyber a velke tehly.
ja na wp nedam dopustit, ale preco nespravia model,
ktory ma 4" max 4,5" displej a bezdrotove dobijanie, glance screen a 8 mpix fotak a pojde na dracku.
momentalne maju v plane len velke a este vacsie telefony.
skoda. mam Lumiu 830 a je vyborna.
|
|
Re: malo zariadeni
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 9:44
920, 930 nesplna tvoje poziadavky?
|
|
Re: malo zariadeni
Od: wwwweweee
|
Pridané:
19.11.2015 12:51
920 som mal. tiez velmi dobra. trochu sa prehrievala pri navigovani v aute a tym padom sa restartovala.
930 je lepsia ako 830, ale nema glance screen, cize vypadava z moznosti.
|
|
Re: malo zariadeni
Od: rookie registrovany
|
Pridané:
19.11.2015 9:48
presne.. nepotrebuju vsetci 6" lopatu.. preto mam stale L920 (4,5") a stale spokojnost..
|
|
Re: malo zariadeni
Od: Freiser
|
Pridané:
19.11.2015 9:48
Mas pravdu, tlacia velke lopariky do predaja, ale taky 4" Lumia, mozno aj mensia, by vedela zamiesat trh. Beznemu uzivatelovi vela netreba, browser, bankove app, a par hier popripade.
|
|
Re: malo zariadeni
Od: sheddow
|
Pridané:
19.11.2015 18:42
ale ved taka na trhu je... lumia 435,532,535... :) ..btw. tiez sa mi tieto statistiky nezdaju, i ked sm som svedkom casto toho ze ludia Wp nechu a ked sa pytam preco nie, lebo ze mu vsetci povedali nech to nekupuje.. Je to taka sila davovej psychochy, nikto to nechce ale nikto vlastne nevie preco. maximalne tak povie lebo na to nie je vela aplikacii. Ja som 3 roky pouzivatelom WP a iny system uz nechcem a nedostatok aplikacii nepocitujem, na vsetko co potrebujem appky su. Btw. v mojom okoli ma coraz viac ludi WP ale jeho podiel klesa.. nezda sa mi to.. vela ludi co sa na androide popalilo a okusilo WP uz inam nechcu ist :)
|
|
Re: malo zariadeni
Od: tigg3r
|
Pridané:
19.11.2015 11:10
Nieco menej tehloidne by istotne uvitali pouzivatelia kazdeho OS, nielen WP
Snad sa to vyhladovo zlepsi... jabuko vraj planuje dalsiu jesen uviest 4" model, ostatni sa radi "opicia" tak snad sa objavia na trhu aj nelopatoidne kusy so slusnym HW
To ale asi nebude pripad MS, kedze podla ofiko vyjadreni sa zameraju iba na podporu software pre win phone a budu uvolnovat iba obmedzeny pocet top modelov (v zmysle referencny model, nieco ako google/nexus) - takze nic mensie od ms s wp necakat - a v podstate asi ani od inych vyrobcov...
Osobne si myslim ze MS bude WP udrziavat iba "aby mal aj mobilny OS"...
Business Insider, jul/2015: Microsoft couldn't make Windows Phone a hit
http://dopice.sk/fsC
"...CEO Satya Nadella said Microsoft will no longer focus on building a "standalone phone business." Instead, it will concentrate its resources on supporting the Windows software that powers Windows Phones and release limited flagship models."
|
|
wpdsl
Od: huger
|
Pridané:
19.11.2015 9:47
som milo prekvapeny kolko ludi tu na dsl ma windows phone. inak ja osobne som tiez maximalne s lumia 640 spokojny. lacny telefon, plynuly os, aplikacie vsetky co potrebujem. som spokojnym uzivatelom. predtym som mal android, ale som rad ze som sa aj napriek zbytocnym obavam o wp takto rozhodol. uz by som sa naspat nevratil.
|
|
Re: wpdsl
Od: zizi
|
Pridané:
19.11.2015 10:32
uderka z MS ?
|
|
Re: wpdsl
Od: huger
|
Pridané:
19.11.2015 10:36
skusal si ho niekedy?
|
|
Re: wpdsl
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:42
Vsak praveze ano. Pre masochistov dobry system.
|
|
Re: wpdsl
Od: lolololol
|
Pridané:
19.11.2015 12:01
to nemas od telefonu. tvoja diagnoza ma inu pricinu.
|
|
Re: wpdsl
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 12:10
Telefon je len telefon, ale fanusikovia Nothing But Microsoft musia ten nestastny windows pretlacat este aj tam. Asi je im luto, ze nejaka vec aj funguje.
|
|
Re: wpdsl
Od: huger
|
Pridané:
19.11.2015 12:14
pozri, ja som napisal moj postoj k wp, ja som s nim spokojny. nikomu ho nepretlacam, leb pisem svoje dojmy. ak sa tebe nepaci, tak ho nepouzivaj, kup si android, ios, symbian, blackberry, alebo cokolvek ine ti vyhovuje. a kludne o tom aj napis. ako sa hovori zi a nechaj zit. kazdy nech si pouziva co chce.
|
|
Re: wpdsl
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 12:21
Vsak ok, ty si napisal svoje dojmy, si spokojny, gratulujem, prajem vela spokojnosti aj v buducnosti. Dalsi dvaja pod tebou uz zacali bojovat, nechapu, ze niekomu moze vyhovovat nieco ine a po vyskusani WP si jednoducho povedali "toto nie".
|
|
Re: wpdsl
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 10:47
ano, vsetci co tu mame Lumie sme dotovani a plateni od MS, vies ako to dobre vynasa? :D
|
|
Re: wpdsl
Od: redmond propaganda center
|
Pridané:
19.11.2015 11:50
ja odkedy mam lumiu ani nemusim chodit do roboty
|
|
Re: wpdsl
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
19.11.2015 11:24
"milo prekvapený" to slovné spojenie mi príde ako od pána farára v kostole
|
|
Re: wpdsl
Od: huger
|
Pridané:
19.11.2015 12:16
mas minus za toho pana farara. mam na nich alergiu.
|
|
Re: wpdsl
Od: ajjasomdalminus
|
Pridané:
19.11.2015 12:33
máš mínus za to MI PRÍDE
|
|
Re: wpdsl
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.11.2015 12:51
Máš plus za tie mínuská; i keď pán farár by zrejme povedali "to slovné spojenie mi prichodí sťa od pána farára v kostole", poneváč sú študovaní.
|
|
Re: wpdsl
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
19.11.2015 13:20
ďakujem za reakcie :D
|
|
nie su telefony
Od: afskan
|
Pridané:
19.11.2015 9:54
Problem je asi ten, ze tento rok prakticky MS neuviedol na trh ani jeden telefon do strednej a vyssej triedy!!!
Na trhu je uz prakticky nedostupna L1520 a 930.. Dopredava sa iba 830, ktorej HW je dnes out-dated...
Nove 950 a 950XL vyzeralo skvelo, co z toho, ked opat nie su na trhu.
|
|
Win 10
Od: amentma
|
Pridané:
19.11.2015 10:10
Podla mna to cele pohnojil ind, cela humbuk-strategia okolo Win 10 sposobila, ze ludia opat len na nieco maju cakat. A to sme sa za posledne roky v pripade MS uz nacakali... najprv meskali par rokov s WP7, ked ho vydali tak skoro nic nevedel. Do verzie 7.5 to nemalo moc zmysel, potom to zacalo ako tak fungovat ale zase prisla sprava, ze WP8 bude restart, cize sa zase cakalo na nove device, kedze stare sa upgradovat nedali. Po kontroverznom prijati Win 8 na PC a tabletoch sa zase platalo na verziu 8.1, no v tom case presla Nokia pod MS a zase sa len cakalo... na nove devices. A do toho prisiel ind a zacal sa hrat na otvorenu firmu, ohlasil Win 10 a zase sa len caka... na nove devices, na vydanie OS ako takeho... pritom konkurencia ma uz roky stabilnu koncepciu, vydavaju aktualizacie OS (ktore v podstate nic neriesia, ale ludom sa paci ze sa nieco deje a maju to v cene), vydavaju pravidelne device ktore sa daju kupit v spravnom predvianocnom obdobi...
|
|
Re: Win 10
Od: prdlajs
|
Pridané:
19.11.2015 11:20
MS na vseobecne problem v poslednych rokoch, ze nevie vytvorit nic vacsieho, a do softveru robi len kozmeticke zmeny. Preto ked prisla vyzva s naprogramovanim noveho OS (ktory je primitivne jednoduchy oproti desktopovemu OS), tak si vylamali zuby.
Normalne by ma zaujimalo, co u nich tolke desiatky tisicov programatorov robia.
|
|
Re: Win 10
Od: win10
|
Pridané:
19.11.2015 11:38
Myslim ze si to vystihol. Pamatam si ze na mojej L920 trvalo vydanie "oficialneho" 8.1 updatu snad pol roka po tom ako bol RTM. O WM 10 tiez pocuvam pol roka a update zatial nikde. Az ho uvolnia ako RTM tak zas bude pol roka trvat oficialny rollout (nemam na mysli developer preview ale normalny update)
Kramy ako HTC 8s napriklad 8.1 vobec nedostali.
|
|
titulok
Od: zizi
|
Pridané:
19.11.2015 10:31
Windows Phone ? to je co ? o tom som ani nepocul.
|
|
poznamka
Od: mmmmemmm
|
Pridané:
19.11.2015 10:49
Vzdy ked sa da nejaky clanok o windows phone tak sa vzdy vyroja ludia ktory su MAXIMALNE SPOKOJNY, nie ze je to dobry telefon ze ma taketo vyhody taketo nevyhody, ale vsetci pisu uplne ako jeden clovek MAXIMALNE SPOKOJNY, co ma vedie ku konspiraciam. Nehovorim tym ze to nemoze byt dobry OS ale vacsina prispevkov od roznych ludi mi pripadaju rovnake.
|
|
Re: poznamka
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.11.2015 11:52
Ja nie som maximalne spokojny, ale som velmi spokojny. Je to tak lepsie?
|
|
Re: poznamka
Od: fdfsd
|
Pridané:
19.11.2015 12:04
Alebo "milo prekvapeny".
|
|
Re: poznamka
Od: wwwweweee
|
Pridané:
19.11.2015 13:07
pozri ja som maximalne spokojny, mal som L800, L920, L830 a napisem ti dovody:
- jednoduchy a rychly system, ktory je zaroven prehladny
- glance screen, ktory neviem preco nikto iny neponuka
- bezdrotove dobijanie, ktore ponuka malo inych vyrobcov
- fakt kvalitny fotak
- ako vyvojar (mam v store jednu z najstahovanejsich apiek) a IT specialista ocenujem bezpecnost tohoto OS.
|
|
Re: poznamka
Od: wwwweweee
|
Pridané:
19.11.2015 13:08
vysvetlim preco. neda sa napisat apka, ktora ma pristup k vsemoznym funkciam os, pripadne smskam. neda sa napisat apka ktora si bezi len tak na pozadi a vykonava rozne zaskodnicke cinnosti.
napriklad v androide nieje problem s apkou, ktora odosle tvoje sms hocikam, alebo posle platene sms a podobne.
minule som cital o android apke ktora bezi na pozadi a sleduje aktivitu procesov a ked zisti isty skok vo vyuzivani pamate pre istu apku, tak vie ze sa zobrazilo prihlasovacie okno a tato apka sa vtedy z pozadia prebije do popredia a zobrazi take iste okno a pouzivatel zada login a heslo do tejto podvodnej apky a tato ho odosle na cudzie servre :)))
taketo veci sa vo WP nedaju urobit z principu. nema na to totiz api...
|
|
Dumbphone
Od reg.: Lukáš Raynor Majer
|
Pridané:
19.11.2015 11:11
Ja mám tlačítkovú klasiku Samsung S5611 a spokojnosť, nemusím sa báť že na noc treba dať nabíjať, lebo smartphoney celý den vačšinou nezvládnu...
|
|
Re: Dumbphone
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:36
Picovina, par farar: http://imgur.com/TpNcAT4
No a pokial by si ho pouzival ako tvoju tlacitkovu klasiku, tak ti vydrzi vyse tyzdna.
|
|
MONOPOL
Od: dnes má meniny Alžbeta
|
Pridané:
19.11.2015 11:14
Kde je protimonopolny urad ?
http://dopice.sk/fsF
|
|
Re: MONOPOL
Od: prdlajs
|
Pridané:
19.11.2015 11:22
Na "pracovnej ceste" v Karibiku.
|
|
toto je moj prvý diskusný príspevok na DSL.sk
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
19.11.2015 11:20
používam nokiu 610 ako záložný mobil a musím skonštatovať že debilnejší a hlúpejší telefón snáď na tejto planéte ani neexistuje. Ja viem, že je už starý, aj som ho dostal zadarmo, a opakujem je to záložný telefón. Ale na nič iné ako volanie a sms sa nehodí. Nevadí mi, že Windows Phone je prepadák, skor mám obavu o budúcnosť Blackberry.
|
|
Re: toto je moj prvý diskusný príspevok na DSL.sk
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 11:24
tak to mas este WP 7.5, tam sa vyvoj bohuzel zastavil...s WP8 sa to neda ani porovnavat, to je takmer iny system...
|
|
Re: toto je moj prvý diskusný príspevok na DSL.sk
Od reg.: Ďodi Molek
|
Pridané:
19.11.2015 11:28
ja viem, ale už aj tento starý systém ma odradil skúšať ďalší WinPhone. Zostanem pekne pri Blackberry.
|
|
Re: toto je moj prvý diskusný príspevok na DSL.sk
Od: MIG31
|
Pridané:
19.11.2015 11:42
Blackberry prechádza na Android. :) Ja mám Lumiu 730 a Lumiu 625 s WP8.1 a všetko šľape. VÚB má aj aplikácie na WP8.1. Záložné mobily mám Sony XPERIA M dual a Lenovo A6000 dual. Nechápem načo je niekomu smart, keď je offline. Stačila by im aj tlačítková Nokia a nemuseli by plakať, že ich špehujú. :)
|
|
Re: toto je moj prvý diskusný príspevok na DSL.sk
Od: lolololol
|
Pridané:
19.11.2015 12:04
ahaaa, megatrtko a ultratroll lubomir2 z mobilmanie sem zavital :) http://dopice.sk/fcd
|
|
dfasdfasdfasdfasdfs
Od: fsdafasdfasdfasdfsdafsda
|
Pridané:
19.11.2015 11:23
mam lumiu 830 presne rok, predtym som mal lumiu 800 rok a pol. Moj dalsi telefon bude urcite Lumia. Nedostatok aplikacii som nepocitoval, mapy su (mapy.cz, google maps, Nokia Maps,) pocasie (model aladin), watzzup, fasbuk takisto. Ja som spokojny a nemenil by som. A je mi jedno, co si myslia ostatny, mne to vyhovuje. Stupidne hry nehravam, baterka drzi dva dni, fotak je uplne inde ako na droidoch.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:41
Kedy si mal naposledy androida v ruke? Alebo aspon cital review?
Co sa tyka kvality fotiek, tak sutaz je akurat medzi aktualnymi Samsungami Galaxy S, Note, LG G, Sony Xperia Z a Apple iPhone. Lumie ani nie su v rebricku.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: MIG31
|
Pridané:
19.11.2015 11:44
Apple nikdy nebol fotomobil. Ani tá čínska hračka nemá kvalitné foto.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 11:47
Ktora cinska hracka? Jediny cinsky medzi vymenovanymi je Apple...
A co presne si predstavujes pod pojmom "fotomobil", ked tvrdis, ze iPhone nikdy nebol?
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.11.2015 11:55
Myslis ta sutaz, kde Lumiu 1020 potapa jedine pomaly start fotaku a vo vsetkom inom sa vyrovnava o rok a pol novsim fotakom?
Nebudem spominat to, ze to boli prave Pureview Lumie, ktore nastartovali niektore ficury, ktore su dnes vo fotomobiloch bezne (opticka stabilizacia, akcne fotky, living images, ...)
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 12:08
A co ma byt? Prvu kameru v mobile mal Sharp. Ale to neznamena, ze dodnes budem Sharp povazovat za best, bez ohladu, ake vysledky podavaju dnesne produkty.
Jednoducho treba si zvykat, ze L1020 v dnesnych rebrickoch uz nefiguruje, nahrada za nu nie a nebude.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.11.2015 12:17
Poukazal som predovsetkym na to, ze co sa kvality fotiek tyka je rok a pol stary model on par s modernymi androidmi. Z coho vyplyva, ze jeho vyrok "fotak je uplne inde ako droidy" je pravdivy. Druhy odstavec je len vymenovanie dovodov, preco to tak je.
A ako hovorim, v rebricku nefiguruje preto, ze ju potapa spomaleny softver (vzdy to tak bolo, zial, stara Nokia mala na toto talent, urobit super mobil po skoro vsetkych strankach a zabit to jednou totalnou hlupostou), pripadne nie je v rebricku preto, ze je stara. Ale kvalita fotiek je on par s modernymi.
Ked bude porovnanie novych Lumii k novym Androidom, tak potom mozme diskutovat o rebrickoch.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 12:24
Fotak jedneho-jedineho modelu, ktory sa uz nepredava a uz za aktualnymi X modelmi (nie jednym-jedinym) s androidom uz zaostava? Nie, nie je pravdivy.
Zabudas, ze rebricky neporovnavaju "android vs wp", ale telefony vseobecne - preto je tam aj Apple. No a Microsoft nema co aktualne ponuknut, aby sa tam dostal.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: milan.ko
|
Pridané:
19.11.2015 13:50
Hore si napisal:
"co sa tyka kvality fotiek"
A tvrdis, ze Lumie v rebrickoch ani nie su. Ale ja tvrdim, ze v rebrickoch sa nenachadzaju nie kvoli kvalite fotiek, ale kvoli spomalenosti softveru. V kvalite fotiek su minimalne vyrovnane sucasnym modelom (ak nie lepsie).
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.11.2015 14:13
Tak daj nejaky link na recenziu, kde sa porovnavaju foto. Nasiel som jedno porovnanie s Galaxy S6 Edge - a vyhral to Samsung. Takze ak mas nejake recenzie, ktore neboli robene pre fanusikov WP, tak sem s nim. Som vazne zvedavy na nejaky vacsi test.
Okrem toho, stale sa motame iba okolo L1020. Ktora sa uz neda ani kupit. Vsetky Lumie, ktore sa kupit daju, maju horsie foto, ako aktualne androidy a iphony.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od reg.: ´PPQ´
|
Pridané:
24.11.2015 11:24
L1520?
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: dhb rsbh
|
Pridané:
19.11.2015 22:11
Ahoj zlatko. Tento prispevok ti pisem z Lumie 1020. Vyguugli si ju :-*
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.11.2015 8:03
Cau pupus,
pozri http://dopice.sk/ftC
jednoducho s tym nespravis nic, aj ked ta roztrhne.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: milan.ko
|
Pridané:
20.11.2015 17:17
Prave v tom rebricku ma 1020 skore 8.8, zatial co S6 ma 8.4. DxO skore pre S6 je ale vyssie, 86, lumia ma 74 (to je ten rebricek, kde som spominal, ze ju potopil pomaly softver). Lumia 930 nie je vobec hodnotena (to znamena, ze ju nerecenzovali, nie, ze ma nahovno skore).
Takze, este raz, ako je to s tym tvojim rebrickom?
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.11.2015 19:24
No a o inych telefonoch mozme hovorit, ze ich potopilo nieco ine. Aj rychlost je dolezita, hlavne ked to, co si chcel cvaknut, je uz davno prec. Aj taky Nexus 5 robi nadherne HDR obrazky, akurat ze tiez mu to trva vecnost.
Okrem toho, chalan na zaciatku threadu hovoril o L830, nie o L1020, ze trha asfalt pred androidmi, co je uz na podozrenie na lahke drogy.
|
|
Re: dfasdfasdfasdfasdfs
Od: etger
|
Pridané:
20.11.2015 19:23
Moj zlaty. Tebe aj ked roztrhne zvierac, tak velkost snimaca neoblbnes. A precital si si vobec ten skvost, co si posal? :)
|
|
WIN je naj
Od: panovnik
|
Pridané:
19.11.2015 12:01
Nechapem neuspech tohto OS. V porovnani s Androidom ma bezkonkurencnu organizaciu pamete, rychle a prehladne menu. Aplikacie mi nechybaju ziadne, vsetky co pouzivam (Skype, Shazam, Dovera, Opera, Whatsapp, TB, Sygic) su dostupne aj pre tento OS.
|
|
Re: WIN je naj
Od: ujoJozef
|
Pridané:
19.11.2015 12:52
A pochodim aj ked som narocnejsi uzivatel, teda ked chcem aby mi vsetko v systeme fungovalo automatizovane. Napr. ked skocim do auta zapne/prepne sa mi v systeme to co chcem a potrebujem. Ked pridem domov/do prace prestavi sa mi profil presne podla poziadaviek...a tak podobne.. Proste podporuje to system a su dostupne apky ktore to umoznuju ? (Ano som androidak, ale som zvedavy a nezaujaty).Dik.
|
|
Re: WIN je naj
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
19.11.2015 13:05
vzdy sa najde niekto zo specialnymi poziadavkami. System nemoze byt vhodny pre vsetkych, ale Lumie su pre 90% ludi na bezne veci uplne dostacujuce, jednoduche, rychle a za dobru cenu (za 100-150e mas slusnu lumiu)
|
|
Re: WIN je naj
Od: ujoJozef
|
Pridané:
19.11.2015 13:14
praveze mam firemnu Lumiu Denim (alebo co to je) a vobec ma nelaka sa s tym hrat a neviem to ovladat. Proste sila zvyku... Na androide mam vsetko podla mojich potrieb a predstav - a uz to neberiem ako telefon, je to uz fakt pocitac resp. system uplne na vsetko.
|
|
Re: WIN je naj
Od: eavevz
|
Pridané:
19.11.2015 22:14
Vidis a je to zas len o tom, ze si lenivy sa s tym aspon trochu pohrat, lebo si na nieco zvyknuty. Konzerva
|
|
Není se čemu divit
Od: Accuphose+
|
Pridané:
19.11.2015 12:06
Já koupil v květnu v doprodeji za 250 euro Nokii Lumii 1020, jediný High End s WP. Teď dkybych chtěl od nich něco koupit, tak nemám co... A co jsem koukal na ty nové modely, tak pokud to má 500 obrazových bodů na pixel, tak je to silně na pikachu... už i těch 330ppi mi přijde až dost.
|
|
Windows Phone totálnym prepadákom
Od: prihlásený užívateľ
|
Pridané:
19.11.2015 13:53
:D :D :D
http://dopice.sk/fsT
|
|
Re: Windows Phone totálnym prepadákom
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
19.11.2015 16:03
Ten na ľavo nieje náhodou ten linuxoví onkológ?
|
|
Pisalek je KOKOT
Od: retro2
|
Pridané:
19.11.2015 14:54
Ten negramotny pisalek jebnuty kokotko pise kokotiny. Mal ho foter utriet do zaclony kokota jebnuteho.
|
|
Re: Pisalek je KOKOT
Od: koľkojehodín?
|
Pridané:
19.11.2015 22:48
Vidíš, toto spravil tvoj foter pri tebe a predsa si sa narodil. A všetci vidíme, ako to dopadlo.
|
|
tak aj ja
Od: 33joe
|
Pridané:
19.11.2015 15:07
sa pridám do vlny a poviem, že mám už 3,5 roka Lumiu 710 s dnes už prestarnutým WP 7.8 a stále som spokojný so svižnosťou a spoľahlivosťou. SW je ale už mimo, preto keď prídu 550 asi pôjdem do nej :)
|
|
Aj google si vytvorí štatistiku akú chce
Od: m3k3
|
Pridané:
19.11.2015 19:50
Minule som sa musel pripojiť na manželkin gmail cez moju Lumiu. Google zvykne teraz poslať informáciu o novom prihlásení z iného zariadenia. Prišlo nám, citujem: "Nové prihlásenie v aplikácii Internet Explorer na zariadení Android."
Riadne ma to pobavilo.
|
|
Pomer
Od: 6544554548544
|
Pridané:
19.11.2015 21:08
Neúspech Windows Phone stojí a padá na nedostatku kvalitných aplikácií prípadne ich úplnej absencii. Úspech Windows Phone stojí na kvalitnom hardvéri. Percentuálny podiel na trhu zodpovedá tomu, čo je pre užívateľa dôležitejšie - kvalitné a pestré aplikácie.
|
|
Re: Pomer
Od reg.: ´PPQ´
|
Pridané:
24.11.2015 11:25
vsetky aplikacie co pouzivam, na win phone mam.
|
|
vezrver
Od: breszer
|
Pridané:
19.11.2015 22:17
L800, L520, L630 a aktualne pre fotak a dizajn podobny 800vke mam L1020. Za tu dobu sa vela ludi nahaluzilo na WP a takisto uz maju druhy, pripadne treti model. Tento trend potvrdzuje viacero ludi. Cela tato statistika je jeden obrovsky blud a kolkokrat, ked sa prihlasim cez web rozhranie na gmail pride kontrolna sprava, ze bolo uskutocnene nove prihlasenie cez Microsoft Edge zo zariadenia Android...
|
|
kantar statistika
Od: woodygreen
|
Pridané:
20.11.2015 8:30
tato statistika hovori nieco ine http://dopice.sk/ftD
|
|
MS a buducnost ich smartphonov
Od: Viki SK
|
Pridané:
20.11.2015 11:15
Pred nejakym tyzdnom som bol na skoleni s MS a podla toho co hovorili sa buduci rok bude predavat telefon, ktory bude sucasne plnohodnotny PC/NB, strcis na stojaka do malickej docking station a uz fungujes na svojom LCD, klavesnici, myske, reprakoch, atd...
Ziadne nosenie notebookov, lopat, tabletou s klavesnicou...
Ak by to niekomu narocnejsiemu vykonovo nestacilo, tak odporucam k tomu RDP na vykonny PC a tu to bude plne kompatibilne.
Skoda len, ze MS nemusim pre ich pristup ako spehovanie a este aby clovek za to platil.
|
|
Re: MS a buducnost ich smartphonov
Od: Tictac
|
Pridané:
20.11.2015 22:37
A cena ako dva notebooky, vykon ako 10% jedneho
|
|
Steve Ballmer
Od: Matus_123
|
Pridané:
21.11.2015 12:34
Ani sa necudujem kedze tato spolocnost bola vedena visionarom ako Steve Ballmer.
Reakcia Ballmera na iPhone a visia pre windows:
https://www.youtube.com/watch?v=eywi0h_Y5_U
|