neprihlásený Sobota, 27. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslav
448 slovenských eshopov bude dnes a zajtra doručovať zdarma

Značky: Slovenskowebobchod

DSL.sk, 18.11.2015


448 slovenských eshopov sa dnes a zajtra zapojí do akcie Deň dopravy zdarma, v rámci ktorej budú ponúkať minimálne jeden bezplatný spôsob dopravy pre nákupy v cene aspoň 15 eur s DPH.

Akciu podobne ako minulý rok organizuje porovnávač cien Heuréka, ktorý bude ikonu dopravy zdarma pri jednotlivých eshopoch počas akcie zobrazovať aj vo svojom vyhľadávaní. Do akcie sa môžu oficiálne zapojiť len eshopy, ktoré sú klasifikované porovnávačom ako overené obchody.

Akcia bude prebiehať od dnešného poludnia a bude platiť pre objednávky uskutočnené od 18. novembra 12:00 do zajtra 19. novembra 12:00.

Partnerom akcie je prepravca DPD, ktorý počas akcie poskytne eshopom výhodnejšie podmienky. Ponúkaným bezplatným spôsobom dopravy ale nemusí podľa podmienok byť preprava kuriérskou službou, musí ísť ale o dopravu až k zákazníkovi a nie napríklad o bezplatné doručenie na výdajné miesto.

Zároveň akcia musí platiť pre celé územie Slovenska a byť bez váhového obmedzenia zásielok.

Zapojenie do akcie v súčasnosti avizujú už aj niektoré väčšie eshopy. Zoznam všetkých zapojených obchodov je možné nájsť na dendopravyzdarma.sk.

Minulý rok sa do akcie zapojilo 255 eshopov, ktoré podľa podmienok akcie dopravili zdarma celkom 17.4 tisíc objednávok.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Operačný systém Proxmox pre virtualizáciu vydaný v novej verzii 8.2
České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom


Diskusia:
                               
 

medzi nimi aspon polovica z nich ma drahsi tovar akoze bez postovneho , ako konkurencia s postovnym, vsakze ?

pozor na to..
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

platí to len na tovary, ktoré sú na sklade, alebo aj ktoré dodajú neskôr?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

bude platiť pre objednávky uskutočnené od 18. novembra 12:00 do zajtra 19. novembra 12:00

pre istotu ti to zopakujem:

bude platiť pre objednávky uskutočnené od 18. novembra 12:00 do zajtra 19. novembra 12:00
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

tak ako to teda bude? to prve ci to druhe plati?
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

ja lutujem ze som sa narodil v roku 1988, myslim si ze 70-80 roky mali svoje caro a zilo sa z mojho pohladu lepsie
Odpovedať Známka: -1.2 Hodnotiť:
 

Tvoj pohlad vtedy neexistoval takze realne to nemozes hodnotit. Ale vcera som pocul dobry vtip od milana ktory sa v tych casoch hovoril:
- ako sa mas? - dobre. - tak ty musis byt riadna svina.
Odpovedať Známka: 7.0 Hodnotiť:
 

rozhodne to nebolo take demonicke obdobie ako je vykreslovane od 90-tych rokov.
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

Ocko bol v strane? Alebo mas inu vyhovorku?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

oni rozdiel nevidia. vtedy si mohol spokojne chvalit a podporovat komunizmus. dnes to mozes tiez a preto oni rozdiel nevidia. rozdiel vidia ti, ktori predtym komunizmus odsudzovat nemohli (ak nechceli mat problem s STBakmi).
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Ludia sice nezili nadstandardne, ale zili.
To sa pri sucasnom systeme moc neda povedat. Na kolko mas planovany dochodok? 75?
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Profesori pracovali v kotolniach a Kiskov tatko ako stranícky funkcionár zodpovedný zaškolstvo vyhadzoval a šikanoval kádrovo nevhodných učiteľov. Pomaranče z Kuby, banány raz ročne, v sobotu obchod len do 12.00 aj to so štvrtkovými rožkami a mlieko v sáčku, mäso pekné len ak bol mäsiar dobrý známy a džinsy len za bony, pre papalášov. TV čiernobiele, kazety z KLDR, NDR a emgetonky.
Odpovedať Známka: -0.9 Hodnotiť:
 

Ano a popritom aj vyššia životná úroveň a omnoho väčšia stredná vrstva, oproti dnešku nižšia kriminalita, fungujúce zdravotníctvo a keď ti dieťa išlo do školy tak v škole dostalo okrem učebníc aj pomôcky zadarmo...

Dá sa spomenúť aj na dobré a aj na zlé. Je pravda že keď niekto vtedy veľmi hlasno vykrikoval tak dostal po hube - to sa ale nezmenilo ani dnes.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

co povazujes za vyssiu zivotnu uroven? pretoze vtedy stredna vrstva mala dostatok toaletneho papiera. dnes ma dostatok toaletneho papiera kazda vrstva.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ale fungovalo zdravotnictvo, skolstvo, cesty neboli derave jak dnes, u doktora si necakal mesiac a hlavne si uneho neplatil ani korunu. Cig..ehm neprisposobivi obcania pracovali, takze nemuseli nayebat tolko deti ako dnes aby mali z coho zrat, pit a fajcit. Na druhy den po skole si nastupil do roboty, dali ti za par drobnych byt + firma si zaviazala teba ze budes u nich, nieze naopak. Gymnazia a VS mali uroven, nie ako teraz, ze 4kari tvoria vacsinu. Hanba tomuto statu, co zneho vyrobili za 25 rokov zbohatlici.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Vsak prave - tak to vyzera, ked komunisti sa hraju na demokraciu - tu mame dnes vysledok.
Zdravotnictvo - myslis ako sa nosili kavicky, palenky atd doktorovi a sestricke? Kolega sa dodnes smeje, ze nikdy u nich alkohol a kavu kupovat nemuseli (mama zdravotna sestra). Hej oficialne si neplatil - dnes tu je pozostatok, ze lekari su nauceni brat. Skolstvo - myslis to skolstvo, ktore kurva este aj po revulicii mali v rukach komunisti? Dnes tu mas dosledok. Jeho jedina vyhoda a zaroven nevyhoda bola, ze vsade bol rovnaky obsah vyucovania. O protekcii a pri zlom posudku, ked si sa na skolu nedostal lebo mama chodila do kostola, alebo ta niekto bonzol ze si mal protistatne reci ani nehovorim.
Co zobrali sudruhova do ruk, to vedeli sprasit a udrziavalo sa vsetko umelo. Tak ako prezamestnanost. Socializmus vytvoril nesvojpravnych a lenivych ludi, ktori nie su schopni sa dnes o seba postarat, ved sa ma starat stat ze?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

neviem o tom, ze by prave socializmus vytvaral liberalov (ti si ho len beru za vzor, lebo v nom bolo o vsetkych postarane a mylne si myslia, ze to je ten rezim, kde oni nic robit nebudu musiet a stat sa o nich postara. lebo peniaze rastu niekde na stromoch v institucii "banka"). za sociku si musel makat, vyhovorky neexistovali. inak bola basa.

vcul mas vsade same vyhovorky, preco niekto nieco nemoze(lebo je zena, neger,, buzerant), ako je kazdy vsade utlacany (lebo sa nieco stalo pred 100 rokmi niekde v pici), atd... bo prijebane decka prijebanych rodicov sa po veceroch nudia (na tumblri)....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Za par drobnych ti dali byt - hej, ak ti nedoslo, ze stat ta derie z koze a miesto toho aby ti zaplatil adekvatnu mzdu ako povedzme v AT, tak si ju mal 5x nizsiu.
Pruznost vyroby trhu, to sudruhom nic nehovorilo, proste budeme vyrabat kladiva kurva pre cely svet, je jedno, ze je trh presyteny. A o takych detailoch priemyslu ako - taketo masiny robia len Rusi a vy nemate narok mat kvalitnejsie, lepsie, rychlejsie .... atd.
V CSR sa v tom obdobi vyrobilo mnozstvo vynalezov. Bolo mnozstvo sikovnych ludi, ktorych system zlikvidoval a mohli sme z toho profitovat vsetci. Lenze cerveni kokoti su stale kokoti bez ohladu na dobu.
A ako posledne - z tohto raja na zemi ludia zdrhali na zapad. Ktovie preco, ked tu bol taky blahobyt a vsetko fungujuce ze?
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

Pretoze snivali, ty hlupak. Nic ine. Z Litvy a Lotysska preco vsetci utiekli po "revolucii"? Preco dnes poliaci chodia cistit zachody na Zapad?
Strngal si klucmi, uz davno si mohol zvolit "demokratov", namiesto toho, aby si 25 rokov po "revolucii" nadaval na komunistov.
Maj protistatne reci dnes, neuvidis ziadny rozdiel.
Mas pravdu, prezamestnanost je zbytocna. Radsej budeme mat 20% nezamestnanost a zamestnani ludia budu na nich robit, ze?

Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Hlupakom si sam. Pretoze ludia zmagoreni tym zlocineckym systemom si dnes volia znovu tych istych zlocincov. Ti, co utiekli na zapad a maju tam uspesny zivot sa nevratia a ti, co sa vracaju a tu bandu nevolia, nevolia zvecsa nikoho. Mizerna ucast pri volbach a mizerne povedomie a tak 20% obyvatelstva nam naserviruje vysledky. Majme 20% nezamestnanost, ale ani jedneho komunistu vo vlade, ze je system takto nastaveny mozu prave ti komunisti ktorych ospevujes, stale ti to nedochadza ty vypatlanec? Ja ti ten system doprajem z celeho srdca, ale nie v rovnakom state ako zijem ja.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

Tak preco neutecies na Zapad? Urcite ti tam bude lepsie.
Bude sa ti odtial urcite aj lepsie nadavat, ako to robi vacsina tvojich sukmenovcov.

Snival si. Snival si a teraz si zistil, ze to vazne bol len sen. Tak si svoju neschopnost musel zhodit na komunistov. A ked nie na komunistov, tak na ludi, ako som ja, ktori podla teba vraj podporuju komunistov.

Nie, ja nadavam na ludi, ako si ty. Ktori by pre posrate dzinsy nechali aj suseda skapat.

https://www.youtube.com/watch?v=b6qEkl00r74

Dobre si to video pozri, pretoze hovori o tom, aky si hlupak.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Pretoze preco by som mal utekat? Ja neospevujem byvaly rezim ako bolo uzasne, ked nebolo a opisujem tu realnu skutocnost, lebo casto niekto napise len A a uz nedopise to B. Dnes je podstatne lepsie a mohlo by byt este lepsie. Nic to nehovori o tom ako sa tu snazis vykonstruovat. Ak ti je smutno za tou dobou, tak si zasluzis jednu po papuli a mozes ist - pozdrav potom Kima.
Tvoje reakce svedcia o tom ze si jednoducho kokot, nie ja hlupak a tie posrate dzinsy si strc tam, kde to video, lebo ti unika toho viac ako si ochotny pripustit. Mimochodom rifle nenosim a nikdy som nenosil - neznasam ich.
A ja ti na porovnanie dam zivotnu uroven svajciarska - tam sme mohli byt nebyt socializmu.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Preco by si mal utekat? Pretoze nadavas, co sme my vytvorili zo Slovenska. Ked to ludia ako ty spravili. Preco neutecies na svoj vysnivany Zapad?

Ano, urcite ti je dnes lepsie. Predpokladam, ze mne je este lepsie, ako tebe.
Ale ja na rozdiel od teba mam aj chrtovu kost a pozeram sa aj na inych, nie len na seba.

No, tvoje reakcie ukazuju, ze som asi aj trafil. Frustruje ta to, aky si bol hlupy, do akej diery si dostal Slovensko tvojim strnganim?

Svajciarsko? Tak to sme asi hlupaci, ked nie sme na takej urovni. Spolu s Polskom, Madarskom, Bulharskom, Litvou, Lotysskom, povedzme ze s kazdym inym statom z byvaleho bloku, ktory tvoj Zapad tak pekne zneuzil a nakoniec znicil. Tlieskam ti.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Frustruje ma to, ze hlupi ludia ostavaju hlupi, hluchi a slepi k tomu co tu bolo a ze je to neustale potreba pripominat ake svinstva sa robili, lebo ludia ako ty, ktori mozno maju chrbtovu kost bud uz zabudli, alebo nechcu vidiet - Neviem odkial si sice zobral, ze ja pozeram len na seba ale v principe mi je jedno co si o mne myslis, lebo pravdu nemas, ale to si samozrejme nepripustis a to stale za predpokladu, ze si ale nepatril ku komunistickej zberbe priamo. V opacnom pripade tebou pohrdam a akakolvek urazka na moju adresu je smiesna a nema ziadnu vahu, pretoze ja som nezabudol.
Budoval si - ale bud to stat najskor niekomu ukradol, alebo ta vykoristoval schovavajuc sa za mantru, ze kapitalista zije z robotnickej prace.
Ano sme hlupi, lebo presne preto, ze sa znicili 2 generacie ludi aj v mysleni, stale tieto staty zaostavaju za zapadom. Stale ti to nedochadza?
Odpovedať Známka: 2.5 Hodnotiť:
 

Uz si o mne napisal, ze som komunista, tak si o mne mozes mysliet cokolvek.
Samozrejme, ze pozeras len na seba, lebo nevidis dochodcov, ktori budovali tento stat. Uz som sa stretol s nazormi, ze vraj oni by uz mali ist do hrobu a prestat volit. Necudoval by som sa, keby aj ty mas podobny nazor, uz si tu dost svojich myslienok odprezentoval.
Pretoze nevidis ludi, co robia vo fabrikach od rana do vecera, aby mohli tam niekde na vychode krajiny uzivit svoju rodinu.
Pretoze sa nepozeras na nase rodiny, co si nemozu dovolit viac ako 2 deti.
Pretoze sa nepozeras na ludi, ktori nie su schopni robit vysoko platene prace. Nie kazdy je na to nadany. Aj manualna praca ma pre nas vyznam, ale ludia tak pracujuci nezarobia nic - a ty sa im budes vysmievat, ze ked chcu, tak mozu robit nieco ine?

My sme si znicili staty? Vazne? Od Ceska az po Ukrajinu? Vsetko do jedneho? Dokonca aj staty byvalej Juhoslavie, ktore neboli pod sovietskym vplyvom? Aka mala je to sanca?
Alebo za tym bude nieco ine?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Preve preto vravim, ze ti neskutocne mnoho veci nedochadza. Ty ma skatulkujes na zaklade tvojich pochybnych vyplodov pricom netusis ako svojim nazorom prave tym, ktorych chces chranit viac, skodis, kedze ja som udajne pomaly nepriatel statu, tak ako su zamestnavatelia nepriatelia sucasnej vlady a prave tej sa mozes podakovat za zvysujucu nezamestnanost a jej papierove znizovanie na zaklade zmien zakonov. Retoriku mas podobnu s nimi, takze je skoda nieco vysvetlit, lebo si len melies zadubene svoje. No komu niet rady, tomu niet pomoci.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

ty tiez nadavas na sucasny system. preco teda neutecies na vychod? nastastie zijeme v demokracii kde kazdy moze ostat, kazdy moze odist, podla toho ako sa mu achce. a kazdy moze kritizovat tento system. uzivaj si to, pretoze demokracia ti dava pravo kritizovat ju. komunizmus ti dal pravo drzat hubu a krok.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Socializmus je jediny spravodlivy rezim.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

picu, meritokracia je jediny spravodlivy rezim.
si prinos pre spolocnost, mas sa dobre, si kokot palis do pice.
jednoduche.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Ti tvoji nesvojpravni a lenivi ludia musia chodit pracovat na Zapad, lebo ich vlastny stat im nie je schopny ponuknut pracu. Kde vidis ich lenivost? V Nemecku, kde robia viac ako Nemci, za menej penazi?
Co ti daju dnes? Dostanes nejaky byt? Alebo si musis zobrat hypoteku na 30 rokov? Preto sa Slovakom zije tak lepsie a maju o tolko vyssi prijem, ze si takmer kazdy musi tu hypoteku zobrat? Alebo ti chlapcek nikto nevysvetlil, co je to kupna sila?
Vyvazali sme do cudzich krajin rozne veci, nie len kladiva. Mali sme tu tazky priemysel, ktory nam Lahev znicil a v Cesku nechal.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Freedo:
Pozri sa, ake maso tu mame dnes. Kvalitne maso si Nemci nechaju doma, nam vyvezu ich odpad a este za to viac zaplatime.
Gratulujem, aspon mozes mat svoje dzinsy. To stoji za tu nezamestnanost, korupciu a neschopnost statu postarat sa o svojich obcanov, ktori to aj obcas potrebuju.

Ale vas ani tych 25 rokov nezobudilo.
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

a aj ten byt si mal len ak si podporoval stranu (v lepsom pripade stacilo neodporovat).

ak si bol prekazkou, tak bolo pomerne bezne ze ti byt/dom zobrali a ubytovali tam vysokych funkcionarov. lahko si sa mohol zo dna na den ocitnut v drevenej chatrci, stacilo aby si mal dobre byvanie na dobrom mieste a nepodporoval stranu.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

a mlieko sme mali cerstvo nadojene z druzstva ty pako, teraz ani kravy niesu, lebo sa to neoplati a kupujes bielu vodu z poslka a juznych ciech! takze tak sa veci maju!!!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Vid moj komentar vyssie - EU riadia socialisti ktori prerozdeluju a normuju a vymyslaju. Tak ako za bolsevika. Si schizofrenik? Ved by si to mal ospevovat, ci pockaj, ono to vlastne nefungovalo ani vtedy ze? Boli obchody a v nich nic, ale syrcek pre cokla decka komunistickeho pohlavara pani predavacka vzdy nasla, aj ked ty si nemal narok. Bud si na to uz zabudol, alebo si patril ku komunistickej zberbe. Alebo ako posledna moznost, ze si bol tak slepy a o nic sa nestaral, ze si mnoho takychto veci nevidel.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

ja som mal v 89. 11 rokov, takze si toho vela nepamatam, ale pamatam si, ze za tych 11 rokov postavili 3 sidsliska, odvtedy 0 - slovom NULA. Dnes ked aj stavaju, tak mas byty po 70 a viac tisic, povec mi, ako si moze bezny clovek co nekradne kupit byt za 70 000 a to su dvojizbaky? To mas 20 rokov minimalnej vyplaty, cize polka produktivneho zivota. Moj foter dostal byt ako 28 rocny zato, ze odrobi 15 rokov v SESke + nejakych 5000, co bolo vtedy cojaviem odhadnem lebo neviem 7-8-10 jeho vyplat? Takze kde sme? Byty ma stavat stat ako podporu rodin a porodnosti, kedze to je vysokonakladova zalezitost s dlhou navratnostou. Byty za normalne ceny ti sukromnici stavat nebudu. Komanci ich stavali ako dvojgeneracne = navratnost 80-100 rokov!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Lebo si si vybral jednu vec - suhlasim s tym, ze na podporu mladych rodin sa kasle v sucasnosti, ale chces to zhodit na koho? Na novy rezim? Napadla ta myslienka, ze budovanie nebola vysada socializmu, ze to sidlisko by sa postavilo bez toho ci by tu cerveni boli alebo nie? U nas napriklad uz konecne sa mesto rozhybalo a ide sa sidlisko rozsirovat. Co mna ale viac hneva, radsej mohlo mesto pustit pozemky pre podporu byvania na stavbu RD. Takto som bol aj ja nuteny si kupit byt a budem ho splacat x rokov lebo za pozemok o 600 stvorcov by som dal tolko co za ten byt. S tym nenarobim nic, co mozem zmenit je, aby som to splatil cim skor. Tvoj otec splacal byt tabulkovou vyplatou, ktora bola ako som napisal vyssie neumerne nizsia ako uz len v susednom AT.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

na uzemi mesta Levice boli od 89. opravene = zbrusene a znovu asfaltovane dve cesty, 1. Ku bratke lebo Coop jednota si to dala spravit, ked postavila potraviny a 2. mochovska, co si dali spravit firmy v priemyselnom parku, lebo sa knim po tom ementale uz ani prejst nedalo. Okrem toho bolo opravenych NULA ciest. Tak sa pytam kuva, kde v pyci je mojich >800€ co som im minuly rok dal na spotrebnu dan pohonnych latok???????????? Kde su peniaze vsetkych tych aut, lebo v LV su ich desiatky tisic!
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Vsak ma ich stat - ktory ta ojebe o 50-70% vyplaty. Nezabudni potom volit kazigrafa aj s birmovanym komunistom. Len sa to tazko pocuva, ze ti isti ludia co su tam teraz, boli tam aj vtedy - resp ich otcovia.
Ale ti poviem na zamyslenie. Tiez som vravel aky je sucasny system na hovno a ako bolo za cervenych lepsie. Po tom ako som vyskusal po skole a aj pocas nej rozne moznosti ako si polepsit som rychlo vytriezvel a zistil, ze hoci sa mi sucasny stav nepaci, neznamena to, ze tu chcem nazad cervenych lebo z velkej casti by to tu vyzeralo rovnako ak nie horsie. Ale iluzie o zmene nemam, lebo neverim, ze ludia nezabudnu - staci sa pozriet ako sa ospevuje socializmus. Ludia uz zabudli alebo ucelovo nevidia.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a rozky si kup "cerstve" z coop jednoty neda sa to zrat, gumena picovina hned. Na druhy den sa neda zrat hociake pecivo, kedze neviem ake sracky tam davaju, lebo volakedy sa to dalo. Cierny chlieb bol cierny chlieb, teraz najebu farbu do tej istej muky ako biely chlieb a predavaju ho za cierny. Nasrat!!!
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

mam 1000 inych vyhovoriek.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Takze si len obmedzeny ignorant. Ok.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

jasne uplne, ze skvele sa zilo, a pre takych ako ty nastastie existuje Kuba a Severna Korea
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

Vzhľadom k tomu, že otcovia zakladatelia EÚ boli členovia komunistických strán, vládnu nám marxisti, ak chce socializmus - komunizmus, nikam nemusí ísť. Jedine že by chcel Stalinskú verziu komunizmu.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

smrt komousom zasranym teplosskym, dobre bude ked budu 2 vrstvy, vrstva komunistov a vrstva vapna, spina spinava pandravska co urobila za 40 rokov zo 6. najrozvinutejsej krajiny na svete totalnu zaostalu dieru a co je najhorsie znicila myslenie ludi, ktori nie su schopni postarat sa sami o seba ale stale kvicia po nejakom state ktory im ma stavat byty a davat pracu. plujem na skurvenych komunistov, tolko moj slobodny nazor
Odpovedať Hodnotiť:
 

Plati to aj na Bazoš?
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

ako sa mozes taku kktinu opytat? akokeby sa to tykalo modrehokonika
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

S tebou teda musí byť sranda..
Odpovedať Známka: 7.6 Hodnotiť:
 

Tu konci akakolvek sranda, tu ide o biznis.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Aj s tebou, keď hádžeš celý večer takéto sofistikované srandičky, určite sa všetci váľajú po zemi od smiechu.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

a bazos je odkedy eshop?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Rôzni "prepredajcovia" ho používajú ako počernejší e-shop. A ľudia im to žerú (teda kupujú).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To znie ako vlaky zadarmo
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zda sa ze slovac aj tych 5 eur za dopravu vytrhne z biedy
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

keď niečo kupuješ za 15-20 eur, ďalších 5 je dosť
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Už som predal aj veci za 1,50€ kde bolo poštovné ku tomu 3,30€
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Moja skúsenosť je taká že ľudia nakupujú aj pár eurové záležitosti a poštovné ku tomu neriešia. Samozrejme keď je poštovné 3€ a nie 10€ na maličkosti ako napríklad HDMI kábel
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak ku 1,99 eurovému káblu nemáš problém zaplatiť 3 eurá, potom super kámo!
Ale kedže ľudia chodia nakupovať potraviny, také maličkosti kúpiš aj v kauflande, v Tescu, bez poštovného.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno pokiaľ tam nieje monster-tubo-super HDMI iba za 69,99€ 1 meter! Reálny rozdiel v HDMI kábloch je takmer nulový. Kvalitný lacák aj na 10 metrov prenesie full HD pri 60Hz a oplatí sa viac aj s poštovným ako niečo na predajňach
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár