|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ma pravdu
Od: cazen
|
Pridané:
14.11.2015 14:37
ma pravdu.
|
|
svätú pravdu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 14:39
Veruže niet väčšieho odborníka na rodinné hodnoty ako chlap v sukni žijúci v celibáte.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: cbxiidksns
|
Pridané:
14.11.2015 14:41
je to pre tvoje dobro. nahodou kliknes na stranku s cervenym hradnym satanom a prejde ta chut do jedla
|
|
Re: svätú pravdu
Od: jjjjjjj
|
Pridané:
14.11.2015 16:56
obcas sa tak pogrciam aj 4x kym dojdem do BA a vidim tie billboardy "robime pre ludi"
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Bratislava Mesto kebabov
|
Pridané:
14.11.2015 18:54
mal by skor upozornit svojich fararkov ze hranie sa s udom malecho chlapca je tiez spinavost
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Kebab7
|
Pridané:
14.11.2015 19:14
a telocvikari a murari a SS ucitelia to nerobia?
Robia a min 5x castejsie (to knazov neospravedlnuje) - len ukazuje v kontexte.
Okrem toho z rimkat vysudili v US aj zaplatili 3,5mld$
Kolko vysudili od cechu murarov?
|
|
Re: svätú pravdu
Od: 6548787
|
Pridané:
14.11.2015 20:06
To nie je pravda. Násobok piatich u nekňazov je nepodložený výmysel. Pápež František odhalil, že jeden z každých 50 katolíckych kňazov je pedofil. 2 percentá.
https://tr.im/ljysH
Jedna must see sonda tu:
https://tr.im/MoNCi
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Kebab7
|
Pridané:
14.11.2015 22:07
Pravda 7,4x
link tu
|
|
Re: svätú pravdu
Od: 33jkl33
|
Pridané:
14.11.2015 20:12
Porovnávať fungovanie a zodpovednosť cechov a cirkvi môže iba úplný ignorant. Doplň si vzdelanie a môžno potom pochopíš rozdiel.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: AlbHert
|
Pridané:
15.11.2015 21:09
ale murari nepoucuju o moralke (to murarov neospravedlnuje)
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
15.11.2015 22:55
Slobodomurai ?
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Iggg
|
Pridané:
15.11.2015 13:09
Ma pravdu! Bohuzial mi sme spolu jedli ako rodina len na vianoce.
Teraz to lutujem postupom casu ze sme si nenasli ten cas spolu posediet za jednym stolom.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 15:11
Veru veru, to je logika. Moja zubárka má krásne zdravé zuby, tá vie o zubnom kaze hovno. Nájdem si nejakú lepšiu s poriadnou paradentózou.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: cococo
|
Pridané:
14.11.2015 16:32
Chlape tvoje prirovnanie je uplne opacne. Keby mas zubarku s pokazenymi zubmi a o nej napises, ze vie o zubnom kaze hovno, vtedy by to bolo to iste. Podla mna nema/nemaju tito cernoknaznici co kazat o rodine.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 17:16
Vysvetlite mu to niekto, lebo ja sa vyjadrujem vulgárne a potom mi tu mažú príspevky.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 17:41
Asi je tu nový, je to už predsa vysvetlené tu, tu a tu.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: nope.aviiii
|
Pridané:
15.11.2015 1:48
Vysvetlit by to skor mal niekto tebe.
Predmetom studia zubara, laicky povedene, su zuby.
Predmetom studia knaza, laicky povedane, je biblia.
Cize tvoja argumentacia nema logicky zaklad. Nakolko sa snazis argumentovat s tym, ze aj ked papez zije v celibate, tak to automaticky nemusi znamenovat, ze je v oblasti ludskych vztahov ci rodiny laik. A podporit tuto myslienku si snazil "argumentom" o absencii zubneho kazu u zubarky. Kedze ho nema, vie o nom hovno..etc ALE...ona je studovana zubarka, cize tolko k tomu. Logicky, jednak o zubnom kaze bude vediet vela a po druhe, jeho absencia je toho pravym dokazom.
Cize nabuduce vymyslaj lepsie priklady, toto je taky prvoplanovy demagogicky ficoizmus, by som to nazval tak.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: fazuľa
|
Pridané:
16.11.2015 9:18
hej, ale pri "štúdiu zubov" ti príručka nehovorí čo máš robiť aby si bol komplexne zdravý psychicky a fyzicky, zatiaľ čo pápežovi tá biblia presne vraví čo má človek robiť aby bol šťastný a spasený, takže vlastne sa iba snaží aplikovať všetko to čo má v príručke ... bodaj by to takto robili všetci zubári! :)
|
|
Re: svätú pravdu
Od: jalala
|
Pridané:
18.11.2015 9:07
samozrejme mas pravdu, lebo potom aj gynekolog chlap ma medzi nohami kokot a teda by sme sa mohli domnievat, ze co moze vediet o pici
|
|
Re: svätú pravdu
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
18.11.2015 9:21
Bohuzial, biblia uz davno nie je predmetom studia klasickych cirkvi ako RKC. Len okrajovo .. podla toho to potom aj vyzera.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Kebab7
|
Pridané:
14.11.2015 19:15
Preco by nemohli mat rodinu.
Vies ze takmer vsetky rkestanske cirkvi + pravoslavna + grekoKATOLICKA - knazi sa mozu zenit a casto aj zenia?
A ze papez je sef (asi) aj grekoKATOLIKOV?
Takze maju dost skusenosti :)
|
|
Re: svätú pravdu
Od: 541514545
|
Pridané:
14.11.2015 19:55
Veď aj sám Peter, židovský rybár, podľa Vatikánu prvý pápež, bol ženatý, inak by nemohol mať svokru. "Šimonova svokra ležala v horúčke .." Mk 1,30
|
|
Re: svätú pravdu
Od reg.: saruman
|
Pridané:
15.11.2015 10:46
A pomohol jej?
|
|
Re: svätú pravdu
Od: karolkooooo
|
Pridané:
15.11.2015 13:20
svokra
|
|
Re: svätú pravdu
Od: panovnik
|
Pridané:
15.11.2015 8:50
mas pravdu, grekokatolickej je rimsky papez, grekokatolici maju podobny obrad ako pravoslavni... pravoslavni vsak rimskeho papeza neuznavaju ako hlavu svojej cirkvi...
|
|
Re: svätú pravdu
Od: AlbHert
|
Pridané:
15.11.2015 21:12
svoj postreh myslis vazne??
|
|
Re: svätú pravdu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.11.2015 17:57
Aby bol niekto odbornik na rodinne hodnoty nemusi mat rodinu. Ide o konvencne uznavane moralne hodnoty spolocnsoti, sociologiu, psychologiu ... O "hodnotach" katolickej cirkvi v stredoveku sa nebudem rozpisovat, ale v tomto ma papez svatu pravdu.
Aby som bol maxilofacialny chirutg, nemusim mat sam u seba vytrhane vsetky zuby z papule, predtym zapal okostnice a vsetky styri osmicky vrastene v sanke. Aby som bol odbornik na vychovu autistickych alebo hluchych deti, nemusim mat sam autisticke alebo hluche dieta.
Aby som bol odbornik na konstrukciu isteho typu lietadla, nemusim take lietadlo mat.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: AlbHert
|
Pridané:
15.11.2015 21:19
lenze papez nie je odbornik na rodinu/rodinne vztahy, rovnako ako drviva vacsina fararkov. Su to bilbioteoretici..
|
|
Re: svätú pravdu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.11.2015 17:57
Aby som mohol hlasat rodinne hodnoty spolocnosti, ktore su spolocnostou vseobecne uznavane, staci ak som v tejto spolocnsti vychovany, nepotrebujem na to ani specialne studium alebo prax, jak ten zubar, alebo vychovavatel, alebo odbornik na letecke nehody.
Ak hlasam moralnu hodnotu: zabit nevinneho je zle, nemusim sam absolvovat ako kat jednu mnou uskutocnenu popravu a na druhy den sa dozviem, ze som zabil nevinneho.
Chapadla?
|
|
Re: svätú pravdu
Od: knjiCdo
|
Pridané:
14.11.2015 18:51
Možno si si všimol, že nedefinované veci ako je morálka a rodinné hodnoty naozaj nie sú zrovna veda. A možno práve preto by som argumentoval, že nazývať sa "odborníkom" v takejto oblasti je absolútne irelevantné a hlavne egoistické. Za to, že sa viem slušne napríklad pozdraviť neznamená, že mám právo sa nazývať odborníkom na zdravenie ľudí alebo na etiku v ktoromkoľvek ohľade. Podľa mňa sa nemá nejaký pápež čo starať do mojej rodiny. Keby to uviedol len ako osobný názor alebo odporúčanie, tak budiš, ale keď začne hovoriť veci ako, že keď sa neriadim jeho slovami, tak si kazím dušu alebo podobne vydieračské žvásti, tak s tým už mám problém.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 19:18
Morálka a rodinné hodnoty sa tu riešia tisíce rokov a práve od toho riešenia závisí aj tvoj konkrétny život. Teraz napríklad práve online prežívaš stret dvoch civilizácií s rozličnou morálkou a rodinnými hodnotami. Proti sebe stojí anticko-rímsko-kresťanská kultúra proti právu šaría. Obe strany majú svoje postoje veľmi presne definované. To, že v tvojich očiach sa celá civilizácia zredukovala na hovadinu, či sa "vieš pozdraviť" znamená, že máš ešte rezervy vo vzdelaní.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: knjiCdo
|
Pridané:
14.11.2015 22:30
Neviem či som sa nejasne vyjadril alebo čo, ale ja som nič nezredukoval. To bola analogicka situácia ku tomu, ako keď začneme pápeža volať odborníkom na rodinné hodnoty len za to, že je to pápež. je to proste logický nonsense. 'A' nemôže implikovať 'B' len preto, že je to 'A'. Neexistuje spojenie medzi pápežom a neomylnosťou. Dokonca by sa z histórie dali vyvodiť presne opačné závery...
|
|
Re: svätú pravdu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.11.2015 21:23
Papez povie ze si kazis dusu, psycholog povie ze slapes na vychovu, komunikaciu, ontogoneticky vyvoj svojich deciek, z ktorych vyrastu blbe, ingorantske, komunikacie neschopne, netoleratne a neviem ake individua. Kazdy to zaobali do svojho.
Kedysi bolo jedenie pre rodinu jedinecna chvila, ked boli vsetci spolu. Nemuseli sa prave modlit, cul je 21. storocie, ale nie ze kazdy zere a je zavraty u seba v izbe a decko mater 3 dni nevidelo ... to je uzasna "rodina"...
|
|
Re: svätú pravdu
Od: knjiCdo
|
Pridané:
14.11.2015 22:24
Ty tu už ale opisuješ úplne iný extrém. Zas za to, že človek nebude obedovať s rodinou ho hneď nezmení na blbé, ignorantské, neschopné etc. individum. Také veci jednoducho nie sú čiernobiele. Mne sa to tiež nepáči, keď si všetci čumia do telefónov miesto normálneho rozhovoru. Akurát si myslím, že nejaký sektár v sukni mi nemá čo hovoriť o nejakej mojej duši. Za to, že teraz nesplním jeho hlúpe podmienky som podľa neho označkovaný za niekoho zo skazenou "dušou". A ešte začneme takého človeka nazývať odborníkom na rodinné hodnoty? Zo samotným jeho názorom sa viem stotožniť, ale nie s tou šarádou a vymývaním mozgov okolo toho.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: ...
|
Pridané:
14.11.2015 22:51
Zato mas pomerne viac komplexov okolo toho "vymyvania" mozgov, kedze udajne myslienku akceptovat dokazes, tak si mozes povedat ok, ma pravdu. Miesto toho pises roman okolo toho ako vlastne ma pravdu, ale ju nema, lebo myslienka je ok, ale to, co robi "okolo toho" uz nie.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: knjiCdo
|
Pridané:
15.11.2015 1:23
Skoro presne, ja som si totiž povedal, že veď fajn, má pravdu. Mne sa nezdali iba dve veci. A to, 1. že si dovolí tváriť sa, že je niečo viac (lebo on vie čo kazí a čo nekazí dušu...) a 2. že sa ho tu ľudia snažia obhajovať ako odborníka na niečo, na čo odborníkom nie je. Samotná imformácia o tom, čo povedal ma nezaujala až tak ako to, akým spôsobom to povedal a pozitívna reakcia niektorých ľudí na ten prístup. Neviem prečo vlastne potrebujeme nejakého starkého aby niekomu tieto veci diktoval. rodičia dobre vedia, ako by mali vychovávať svoje deti a ísť im príkladom a tie deti taka informácia nijak nezaujme.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: ...
|
Pridané:
15.11.2015 7:55
Aj ked to budes tazko akceptovat, je to proste clovek co niecomu sefuje. Tak isto aj sef vo firme hoci ako clovek nie je nic viac, ale stale je nad tebou a moze ti prikazat cokolvek. Tu je rozdiel len v tom, ze ked zamestnavatela neposluchnes, ten ta moze vyhodit. Papez ta nikam nevyhodi a pouzite pojmy maju za ucel zdoraznit problematiku. Nie, ze ked pouzivas smartfon, tak skoncis v pekle, ako to niektori zacali prekrucat. Ty toho starkeho mozno nepotrebujes, ale mnoho ludi ano. A vidno to tiez aj v tej poslednej tvojej vete - mas dojem, ze vsetky deti su vychovane a rodicia im idu spravnym prikladom (v zmysle spolocnosti)? Pretoze tomu ani ty sam neveris. Ale kazdy si mysli, ze len on ma ten spravny nazor na svet a kazdy, kto povie aj nieco rozumne, musime najst automaticky nieco, cim zdiskreditovat vahu alebo umysel danej myslienky. Nerobis tym padom nic ine ako sa snazis svoju verziu vyzdvihnut nad jeho.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: knjiCdo
|
Pridané:
15.11.2015 15:20
to že ho niektorý ľudia potrebujú, je, myslím si, hlúposť. neviem či je to zrovna zlepšenie keď príde matka/otec domov a začne vysvetľovať deťom, že nemôžu sa hrať na telefóne počas obeda lebo pápež práve povedal, že to kazí dušu. To mi nepríde ako zlepšenie v žiadnom ohľade. Jedno hlúpe správanie nahradí iné. Môj názor je irelevantný, ale podľa mňa je to vhodné na diskusiu. Nebudem nikomu ani hovoriť do viery ani nič podobné, ale toto je zas len človek, ktorý sa doslova len oháňa svojím titulom a vyhrážkami. Nie je o nič lepší ako politik, no pápež získal svoju moc bez riadnych verejných volieb a jeho osoba nejak zdedila svoje dobré meno na základe historických osobností a postu samotného. Keby povedal len vecne, že by sme sa mali viac venovať kontaktu medzi nami než elektronike, nepoviem ani slovo. Ale už keď začne ľudom naznačovať a vyhrážať sa im nenápadne kazením duše, tak mi to už príde ako trochu veľa.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: ...
|
Pridané:
15.11.2015 15:27
To preto, ze nechces nikomu hovorit do viery, ale robis presny opak. Bud to chapes, alebo si jednoducho chces kopnut. Nic medzitym nie je.
Inak je zaujimave, ze mas potrebu sa vyjadrovat do veci cirkvi, ked sa ta to zrejme ani netyka. Dufam, ze generalovi ozbrojenych sil SR si tiez povedal, ze ho nikto nevolil a nech teda nedrista, lebo ty sa tomu rozumies lepsie. Samozrejme analogia so zamestnavatelom je rovnaka.
|
|
Re: svätú pravdu
Od: KnjiCdo
|
Pridané:
16.11.2015 2:46
povedal: "Ak sú deti za stolom pripútané k počítaču alebo telefónu a nepočúvajú jeden druhého, toto nie je rodina"
Ale nič také ani neexistuje, nikto nie je pripútaný nikde ani obrazne ani inak. Rodiny taký problém nemajú, a keď už k niečomu takému dochádza, tak to nie je zrovna vina elektroniky však?
povedal: "Čo sa týka spôsobu alebo cesty robenia vecí, je jeden, ktorý je zlý pre dušu, a ním je byť príliš pripútaný k počítaču,"
Nechápem z ktorej biblie vyčítal niečo o počítačoch alebo ako k takému záveru dospel.
povedal:"Rozdúchava to relativizmus a konzumerizmus a my vieme, že konzumerizmus je rakovinou spoločnosti, relativizmus je rakovinou spoločnosti,"
Kto "my" vieme? to hovorí za všetkých teraz? Síce za konzumerizmus nie som, ale relativizmus mi zas tak nevadí. tak jak to potom "my" vieme?
Tak neviem, ono to asi vadí len mne taký spôsob vyjadrovania...
|
|
Re: svätú pravdu
Od: Jerichoo
|
Pridané:
16.11.2015 0:15
Práveže rodičia toho o výchove svojich malých detí vedia najmenej...
|
|
Re: svätú pravdu
Od: __fuxo
|
Pridané:
15.11.2015 21:21
Boa chlapi, dnes jedna perla za druhou...
Akú vedu sem ťaháš? Ak má byť psychológ odborníkom, je to podľa Teba vedec? (dal si úplne scestný argument)
A nepostrehol som, že by sa niekto staral do Tvojej rodiny. Pokiaľ viem, povedal, že ľuďom zo smartfónov drbe a vyzdvihované len plytké a konzumné činnosti. Či tiež musíš nesúhlasiť len kvôli tomu, že to povedal pápež?
|
|
Re: svätú pravdu
Od: xvhjbb
|
Pridané:
16.11.2015 11:06
Myslis si o nicom, ze je NIECO a o NIECOM, ze je nic 😃
|
|
Re: svätú pravdu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 19:22
To ani dedinský rozhlas.
|
|
Re: svätú pravduj
Od: __fuxo
|
Pridané:
15.11.2015 21:07
Aha, a ako by mal byť oblečený človek od ktorého by si to bol ochotný prijať?
Vo všetkých tých bodoch má pravdu a príde mi od Teba trochu úzkoprsé odsudzovať to len a len kvôli tomu, že to povedal práve pápež...
(alebo nesúhlasíš s tým, že ľuďom už z tých telefónov drbe?)
|
|
Re: ma pravdu
Od: martincc
|
Pridané:
14.11.2015 16:08
Samozrejme ze nesmiete pozivat smartfony! Ved by ste sa zadrhli hlavne pri tych od 5 palcov vyssie. Na to nemusim byt papez aby som to vedel!
|
|
Od: 48.145.54.61
|
Pridané:
14.11.2015 14:41
Smartfón ma upozornil, aby som sa pri jedle nemodlil.
|
|
Re:
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.11.2015 14:55
najlepsiu modlidbu pred jedlom dala Yolandi v Baby's on Fire :)
|
|
Re:
Od: uff
|
Pridané:
14.11.2015 16:15
To čo je za zrúda. Fakt so sebou hento ženy potrebujú robiť?
|
|
Re:
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 16:27
Na jej ospravedlnenie treba povedať, že pôvodom je rakúšanka. V jej kmeni sa považuje za normálne, keď sa ženy ohavia rezaním, tetovaním, prepichovaním tela kovovými predmetmi a následne sa celé natrú niekoľkými vrstvami farby proti zlým duchom. Poriadna dávka parfému na záver.
|
|
EKUMENIZMUS=RAKOVINA
Od: KaždáRakovinaRazZabijeSamaSeba
|
Pridané:
14.11.2015 15:00
Aj ekumenizmus je rakovinou spoločnosti a cielený sionictický trik na likvidáciu Katolíckej cirkvi. Keď potrebovali rozbiť nejaký štát, vymysleli si nastolenie demokracie, keď potrebovali rozbiť Katolícku cirkev, vymysleli si ekumenizmus. Z nového ekumenického prekladu je iba z Nového zákona vynechaných 10 strán kľúčových slov, vynechané "ku pokániu" vynechané "Ježiš" vynechané sú celé verše, tak aby to vyhovovalo cenzorom. Jediná bežne dostupná pravá Biblia je Roháčkov preklad. Je zaujímavé že práve Roháčkov preklad je jediná kniha, ktorá sa nazýva Svätá Biblia, žiadna iná kniha nenesie názov Svätá Biblia, tak ju čítajte a dozviete sa tajomstvá života aj vesmíru. Pán Ježiš nás učil "Proste, a bude vám dané; hľadajte a najdete; klepte, a otvorí sa vám;..." (Matúš 7:7, 7:8)
Porovnanie prekladov tu:
http://goo.gl/VUI3Bt
|
|
Re: EKUMENIZMUS=RAKOVINA
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 15:12
Roháček je vlastne preklad Horny man, že?
|
|
Re: EKUMENIZMUS=RAKOVINA
Od: psychiater123
|
Pridané:
14.11.2015 16:35
Inac si v pohode ?
|
|
Re: EKUMENIZMUS=RAKOVINA
Od: 21354698765
|
Pridané:
14.11.2015 19:41
Ach jaj. Zdrojom (NZ) pre preklad profesora Roháčeka bol text Textus Receptus a pre ekumenický preklad hlavne kritický grécky text Nestle Aland Novum Testamentum Graece. Nejde o žiadnu prácu cenzorov. Rozdiely v preklade zohľadňujú rozdiely zdrojov prekladu. 99% textu sa netýkajú. Tak či tak je pre hlbšie štúdium textu lepšie poznať koiné/hebrejčinu aspoň na úrovni čítania a možnosti sledovanie Strongovych čísiel.
|
|
Re: EKUMENIZMUS=RAKOVINA
Od: KaždáRakovinaRazZabijeSamaSeba
|
Pridané:
14.11.2015 20:30
Veď si porovnaj rozdiely, sú to rozdiely v úplne kľučových veciach, ktoré sú vynechané z nechutného ekumenického prekladu Biblie-vynechané sú POKÁNIE, KRISTUS SYN ŽIVÉHO BOHA, je toho strašne veľa http://goo.gl/VUI3Bt
SVÄTÁ BIBLIA-ROHÁČEK:
"Lež iďte a naučte sa, čo je to: Milosrdenstvo chcem a nie obeť. Lebo neprišiel som volať spravedlivých, ale hriešnych ku pokániu." Matúš 9:13--
"A Šimon Peter mu odpovedal: Pane, ku komu pojdeme? Slová večného života máš; a my sme uverili a poznali, že si ty Kristus, ten Syn živého Boha" Ján 6:68,69--
--Biblia-preklad ekumenický:
"Choďte a naučte sa, čo to znamená: Milosrdenstvo chcem, a nie obetu. Neprišiel som povolať spravodlivých, ale hriešnikov." Matúš 9:13--
"Odpovedal mu Šimon Peter: Pane, ku komu by sme šli? Ty máš slová večného života a my sme uverili a spoznali, že ty si Boží Svätý." Ján 6:68,69--
|
|
Re: EKUMENIZMUS=VTAKOVINA
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 20:36
SVÄTÝ PULP FICTION- Samuel L. Jackson
Cesta spravedlivého ze všech stran lemována jest nespravedlností, sobectvím a tyranií lidské zloby. Požehnán buď ten, kdo ve jménu lásky a dobré vůle vyvede slabé z údolí temnoty, neb ten jest skutečným pastýřem a spasitelem zbloudilých dětí. A já srazím k zemi mocným trestem a divokým hněvem všechny, kdo se pokusí otrávit a zničit mé bratry. A když uvalím svou mstu na tebe, seznáš, že jméno mé je Bůh…“
|
|
A mne rodicia tvrdili, ze pri jedle sa nerozprava...
Od: 127.0.0.1
|
Pridané:
14.11.2015 15:59
Tiez ma zaraza, ako porno pomaha rozvijat filozoficke a ekonomicke teorie.
"Je tam veľa špiny, ktorá sa pohybuje od pornografie k polopornografii" Oh, really?
|
|
reterd
Od: xdds
|
Pridané:
14.11.2015 16:43
idiot, a mozem sa mily pop asponvysrat?, nemozes synu kym ta panboh nepozehna, no zatial saajdoserem
|
|
Re: reterd
Od: čokameruješbuzerant
|
Pridané:
15.11.2015 19:30
Či môžeš? Práve že musíš, aby bolo viac miesta. Ale len ak máš <12r.
|
|
nononono
Od: jasomtudoma
|
Pridané:
14.11.2015 16:46
a nakoho svete zijes na mojom a ci natvojom ? na svojom na svojom, aha tak pre teba to neplati
|
|
hahaha
Od: hihih
|
Pridané:
14.11.2015 16:48
len aby vam svojou svetenou vodou ritku nepokropil
|
|
Re: hahaha
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 17:49
Nuž, prekliaty drak a celý diabolský pluk, zaklíname ťa skrze Boha živého, + skrze Boha pravého, + skrze Boha svätého, + skrze Boha, ktorý tak miloval svet, že vydal svojho Jednorodeného Syna, aby žiadny, kto v Neho verí, nezahynul, ale mal život večný (Jn 3,16)! Prestaň klamať ľudské tvory a podávať im jedovatý nápoj večného zatratenia!
Prestaň škodiť Cirkvi a spútavať jej slobodu.
Odíď, satan, pôvodca a učiteľ každého klamu, nepriateľ ľudskej spásy!
|
|
Re: hahaha
Od: pch
|
Pridané:
14.11.2015 20:47
vies ty prd ako a preco bol svet stvoreny, tato planeta je sukromny majetok a jednotlive narodnosti maju na nej zivot iba prenejaty a tato civilizacia skonci ako mnoho inych prednou
vsetci ludia su jedna cvarga ktora poskodzuje planetu a kradne ci je krestan a ci nie, ste len spodina ktora poleti s planetydoprdele
majitel 14,11
|
|
Re: hahaha
Od: grcc
|
Pridané:
14.11.2015 20:56
tak je tato cvarga znecistuje a vykrada planetu
|
|
Re: hahaha
Od: japreklinam teba
|
Pridané:
14.11.2015 21:00
boh uz zdochol, jeho syn tiez a teraz je tu novy vlastnik planety a ten ma pravo usporiadat si planetu na svoj obraz, tak to bohuzial v biznise chodi a preklinaj si vlastnumater, ked porodilatakehovygumovanehocuraka
|
|
Re: hahaha
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 21:52
Vymetáme ťa, každý nečistý duch, každá satanova moc, každý nápor pekelného protivníka, každá légia, každé diabolské združenie a sekta! V mene a mocou nášho Pána Ježiša Krista + nech je vykorenený a vyhnaný z Božej Cirkvi, + z duší stvorených na obraz Boží + a vykúpených drahocennou Krvou Božieho Baránka! +
Neodvažuj sa už, prefíkaný had, klamať ľudské pokolenie, + prenasledovať Božiu Cirkev, + ani vyvolených Božích preosievať a triediť ako pšenicu (Lk 22,31).
|
|
Re: hahaha
Od: tysialetrulo
|
Pridané:
14.11.2015 23:19
vysersioko, to z rititahas tie verse
|
|
Re: hahaha
Od: jasomjasom
|
Pridané:
14.11.2015 23:22
ver si comu chces ale viac sa mi tu nenarodis, ani tvoja dusa ani duse tvojej rodiny
|
|
Re: hahaha
Od: opak
|
Pridané:
14.11.2015 23:26
Ani tu, tu a tu!
|
|
Re: hahaha
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 23:30
Pokor sa pod mocnou Božou rukou! Chvej sa a uteč pred naším vzývaním hrozného a svätého Mena Ježiš, pred ktorým sa trasie peklo a ktorému sú poddané nebeské Sily, Mocnosti a Panstvá, ktorého chvália Cherubíni a Serafíni a bez prestania volajú: “Svätý, svätý, svätý Pán, Boh zástupov!”
|
|
Re: hahaha
Od: jasomjasom
|
Pridané:
14.11.2015 23:44
jebnemtisem meteor a budesvriti
|
|
relativizmus
Od: fyzik
|
Pridané:
14.11.2015 18:14
Prec s relativizmom! Nech vsetci a vsetko dodrziavaju Newtonove zakony!
|
|
Re: relativizmus
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 23:19
Šak to. Lenže kde ? :-D
|
|
pppppppppppppppppppppppppppppp
Od: pppppppppppppppppppppppppppppp
|
Pridané:
14.11.2015 19:09
https://www.youtube.com/watch?v=B1pqMWDDVTk
|
|
.......
Od: hate
|
Pridané:
14.11.2015 19:15
nábožný potrat
|
|
Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.
Od: gertrudo
|
Pridané:
14.11.2015 19:30
Doteraz som o tom netusil. Dakuejm otce ze si mi otvoril oci.
Este nech povie ze je neslusne srat na zem, a zmeni mi zivot od zakladu.
|
|
prave...
Od: lolobridz
|
Pridané:
14.11.2015 19:49
... veceriam a citam dsl.sk na mobile
|
|
Re: prave...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 19:51
taky tak, veď aj tak je to len warning a nie error.:-D
|
|
Rodina.
Od: xyz.
|
Pridané:
14.11.2015 20:04
"Ak sú deti za stolom pripútané k počítaču alebo telefónu a nepočúvajú jeden druhého, toto nie je rodina," doplnil.
A čo deti ktoré sú vážne choré a na komikáciu používaju počítač?
|
|
Re: Rodina.
Od: Zviera-tko
|
Pridané:
14.11.2015 22:07
Skoda tebe nieco vysvetlovat.
|
|
Re: Rodina.
Od: prdlajs
|
Pridané:
14.11.2015 23:06
Tych bude urcite vacsina.
|
|
Re: Rodina.
Od: xyz.
|
Pridané:
15.11.2015 12:56
Človek musí milovať tú logiku "Keď si v menšine, musíš sa prispôsobiť a to bez ohľadu na to či môžeš alebo nie". Čo na tom záleží či ich je viac alebo menej? Otázka znela, čo v prípade ked používanie počítača je ich jediná možnosť komunikácie s okolím zo zdravotných dôvodov? Všetci máte plné ústa toho čo je správne a kresťanské a zabúdate na to základné - miluj blížneho svojho. Namiesto nenávisti by som teda od kresťanov čakal trochu porozumenia a rešpektu, alebo tieto hodnoty sa už dnes nenosia ani medzi kresťanmi? Predpokladám teda že keď reagujete na článok o vyjadreniach pápeža, tak že sa za kresťanov považujete, v opačnom prípade tu strácate svoj čas zapájaním sa do debát ktoré sa vás netýkaju.
|
|
Re: Rodina.
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.11.2015 13:31
Ty si presne ten typ relativistického magora, ktorý keby pápež vyhlásil:
"Nestrieľajte revolverom do škôlkarov"
by prišiel z otázkou:
"A čo, keď som v miestnosti so škôlkarom, ktorého pulz je napojený na časovač, čo odpočítava štart jadrovej hlavice na New York a nemám inú možnosť, len ho zastreliť? No čóóóó potóóóóm, mám nechať zomrieť milióny úbohých ňujorčanov. To chce tá sviňa pápež? Milióny mŕtvych.
|
|
Re: Rodina.
Od: xyz.
|
Pridané:
15.11.2015 17:14
Kto nazve pápeža sviňou aj keď iba nepriamo, nie je kresťan. Len pripomeniem že ja som ho sviňou nenazval a tvoja analógia je nesprávna pretože tu sa nejedná o zachránu miliónov životov na úkor jedného, ale o to či nevyhovenie upozorneniu v prospech jednotlivca môže byť ospravedlnené v takomto špecifickom prípade kedy je jednotlivec závislý od danej podmienky pričom dodržaním tejto podmienky nikomu neškodí.
|
|
Re: Rodina.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
15.11.2015 17:32
Pri spomínanom vyhlásení je samozrejme nutné položiť otázku: "Nestrieľať revolverom z čoho?", a výnimky riešiť až po jej zodpovedaní.
|
|
Re: Rodina.
Od: Neviem-
|
Pridané:
15.11.2015 20:10
Na túto otázku odpoviem vyhýbavo: Kto do teba kameňom, ty doňho revolverom. Najlepšie z kuše.
|
|
Re: Rodina.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
16.11.2015 5:50
Návrh riešenia dvojstranného konfliktu je v kontexte prebiehajúcej diskusie možné implementovať po eliminácii vplyvu ostatných zúčastnených strán.
Relativistický magor teda podáva plný revolver pápežovi, nezúčastnene ho potľapká po pleci a so slovami:"Fčuľ už môžeš sám konať podľa vlastných odporúčaní.", odchádza z miestnosti.
|
|
ja upozornujem
Od: dnesIrma
|
Pridané:
14.11.2015 22:10
Pri jedle sa nerozprava!
|
|
Re: ja upozornujem
Od: bubuc
|
Pridané:
14.11.2015 23:39
hlavne s plnymi ustami
|
|
Re: ja upozornujem
Od: ferkooo
|
Pridané:
14.11.2015 23:40
hlavne s plnymi ustami pri spovedi
|
|
Re: ja upozornujem
Od: xchi
|
Pridané:
14.11.2015 23:41
a co prezuva?
|
|
Re: ja upozornujem
Od: lenika
|
Pridané:
14.11.2015 23:41
svateho vtaka
|
|
takjeto
Od: xivko
|
Pridané:
14.11.2015 23:51
niekomu vadi fon a niekomu zachranuje zivot ako teraz vo francuzku citujem - Sylvester sa nachádzal tak blízko atentátnika, že ho zasiahol úlomok z bomby. Ako, že je teda nažive? Celú silu nárazu úlomku totiž vstrebal Samsung Galaxy S6, ktorý mal vo vrecku. Telefón ostal po náraze nepoužiteľný.
|
|
Re: takjeto
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
15.11.2015 1:01
To je z nových Expendables?
|
|
Re: takjeto
Od: Cecek
|
Pridané:
15.11.2015 8:38
Nie to sa stalo teraz vo francuzku pri tom atentate
|
|
Re: takjeto
Od: Zelenáči
|
Pridané:
15.11.2015 12:27
Ta uz som vo filme kdesi videl akp hruba kovova tabatierka vo vacku zachranila komusi zivot, ale tenke sklicko, doska a milimetrovy kryt? Ten ulomok by ho aj bez mobilu asi len obsuchol
|
|
Re: takjeto
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
16.11.2015 9:58
youtube: /watch?v=DbVHe5A6rJs
|
|
Re: takjeto
Od: tom sawyer
|
Pridané:
16.11.2015 12:14
Ked Tom Sawyer na sude svedcil proti indianovi-vrahovi, ten po nom hodil noz, no Tom bleskurychlo zdvihol bibliu, ktoru mal pred sebou a noz sa zapichol do nej.
Naozaj to bol sgs6 a bolo nutne to spomenut? Nuz Tomovi zachranilo zivot 5 knih mojzisovich a vedci zistili, ze noz sa zapichol aj do knihy jozue akurat po stranu s prostitutkou.
|
|
a hlavne
Od reg.: kamo20
|
Pridané:
15.11.2015 3:47
A hlavne nerozpravajte z plnou papulou!
|
|
kebypesnes....
Od: pxd
|
Pridané:
15.11.2015 18:25
keby vsetcia citali pred vecerou v mobile katolicke noviny,tak by papez na sto pro zmenil svoju mudru retoriku o)))))))))))))
|
|
12345
Od: AlbHert
|
Pridané:
15.11.2015 21:06
a pri srani sa môža?
|
|
?___?
Od: hmm
|
Pridané:
15.11.2015 23:22
To mam jest bez instagramu?
|
|
Porno na mobile a tablete
Od: MIG31
|
Pridané:
16.11.2015 0:07
nemám. Ani nechodím cez mobil na porno stránky. To, že to robia vo Vatikáne za stolom je ich problém. Keď chcú hľadať špinu, tak Vatikánska banka je jej plná - sú tam vraj peniaze mafie z drog a prostitúcie.
|
|
som tu spravne?
Od: prpr
|
Pridané:
16.11.2015 0:56
sa zmenilo zameranie a uz nefrci janka hospodarova?
|
|
Re: som tu spravne?
Od: AlbHert
|
Pridané:
16.11.2015 12:00
veru. Podla hodnoteni komentarov, sem chodi velke hejno fanatickych krestankov
|
|
Re: som tu spravne?
Od: mili diskutujuci
|
Pridané:
16.11.2015 12:23
mili diskutujuci z DSL, prave som si o vas zdvihol mienku az nad uroven zeleneho titulku. Aj ste sotva vsetci veriaci, som prijemne prekvapeny, ze akceptujete podla vas spravny nazor, hoci ho povie papez. To sa napr. na SME nemoze stat, hoci tamtie diskusie mi aspon donedavna pripadali inteligentnejsie (aj ked tam nik neoceni (hlavne opakovany) vtip, ci sarkazmus)
|
|
Re: som tu spravne?
Od: mili diskutujuci
|
Pridané:
16.11.2015 12:26
dodatok: teda dakujem za povzdbudenie, ze s civilizaciou to este neni uplne v hajzli, a na vasu pocest pisem tento prispevok cez wifi a posielam burinky
|