|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Windows
Od reg.: errnope
|
Pridané:
13.11.2015 20:08
"nebezpečnostné aktualizácie" - toto sa mi páči :D
|
|
Re: Windows
Od: jeboza multiplex
|
Pridané:
13.11.2015 20:12
po mensich upravach je win10 zatial najlepsi OS od Mrkvosoftu
|
|
Re: Windows
Od: karolkooooo
|
Pridané:
13.11.2015 20:16
ale ved microsoft tuto aktualizaciu uz stiahol .... aktualizovat sa da aktualne cez http://dopice.sk/foD
|
|
Re: Windows
Od: install arch
|
Pridané:
13.11.2015 20:29
install arch
|
|
Re: Windows
Od: Boženkyn Karol
|
Pridané:
14.11.2015 1:58
Skúšal som na tablete s W8 spustiť dve aplikácie.
Tak som sa samovytočil, že tablet skoro nevydržal pevnosť v ohybe ani pevnosť v krute. Zatial odolal kvôli mojej mierovej povahe, ale určite dlho nevydrží.
|
|
Re: Windows
Od: huangg
|
Pridané:
14.11.2015 4:36
po mensich upravach je win dobry ?? to mozem okaslat a radsej uz posluchnem install arch guya a venujem cas na mensie upravy linuxu a ziskam skvely os
|
|
Re: Windows
Od: ??--??
|
Pridané:
14.11.2015 9:48
no ved presne tento typ uprav mal j*boza na mysli..
|
|
Re: Windows
Od: vlastny arch
|
Pridané:
14.11.2015 9:50
na pravej polke desktopu sa ti bude automaticky zaobrazovat diskusia z dsl dufam.
|
|
Re: Windows
Od: deeed
|
Pridané:
14.11.2015 17:26
pise sa o aktualizacii windows 10 nie o inovacii na win 10
|
|
Re: Windows
Od: karolkooooo
|
Pridané:
16.11.2015 6:15
ano, pise, ale cez windows update si tuto aktualizaciu uz nestiahnes, pretoze ako som pisal, microsoft ju stiahol... da sa to updatnut cez inovaciu, sam som to tak musel spravit a funguje to bez problemov ;)
|
|
Re: Windows
Od: zaujimave...
|
Pridané:
13.11.2015 20:19
a napriek tomu na aspon jeden trochu dobry OS od mikroshitu stale cakame
|
|
Re: Windows
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 6:36
A členstvo v spomínanom spolku masochistov vylučuje flagelantské aktivity jednotlivých členov z dôvodu ich možného uspokojenia bez dohľadu ústredného výboru?
|
|
Re: Windows
Od: Hackerky Renátka, Zuzka a Monika
|
Pridané:
14.11.2015 6:54
Ha?
|
|
Re: Windows
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 8:06
Že nie každé združenie čakateľov na spasenie umožňuje vyznávačom využívanie konkurenčných produktov.
|
|
Re: Windows
Od: jenja
|
Pridané:
14.11.2015 6:56
omyl, není to MicroShit ale MacroShit
|
|
Re: Windows
Od: Kúkis
|
Pridané:
13.11.2015 23:38
Tebe jebe, ze najlepsi os :) :)
Ani pre autistov nie
|
|
Re: Windows
Od reg.: Gyrxiur
|
Pridané:
13.11.2015 23:48
Ja som a je pre mňa naj, tak ticho :-D
|
|
Re: Windows
Od: Boh1
|
Pridané:
14.11.2015 9:54
To už je zase 1. apríla?
|
|
Re: Windows
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.11.2015 10:18
nechapem to nutkanie uzivatelov permanentne nieci nasierat. Vista im ukazala, ze to nieje dobry napad, 8ka ich v tom utvrdila. Preco skusaju stat proti vetru aj v 10ne??? Pritom to mohol byt nasledovnik 7ky, kde by boli vsetci (uzivatelia aj MS) stastni...
|
|
Re: Windows
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
16.11.2015 10:21
Urcite nechcem hajit MS, len v tom vidim (teda z ich pohladu) relativne dobry zamer. No som rad, ze im zatial nevychadza.
Cielom MS je uznat lubovolnu volbu OS (pritom, ale chce, co najviac existujucich MS zakaznikov premigrovat na Win10 aj s akceptovatelnymi stratami). Tymto nepriamo uznava, ze zmeskal vlak so smartfonami a narastajucu konkurenciu Linuxu a Applu. Zmenil strategiu tak, ze vyvojarom chce ponuknut .Net Core technologie na vyvoj aplikacii, ktore budu fungovat na vsetkych OS (alebo aspon vacsine OS). Okrem toho uz ma vytvorenych vela datovych centier, vytvorenu infrastrukturu na vyvoj aplikacii, sledovanie dolezitych telemetrii (aj pre vyvojarske firmy), sifrovanie a bezpecnost. Pravdepodobnym a najvacsim uloziskom aplikacii predpoklada MS Store a cloudove sluzby v MS datovych centrach. Tym by vlastne uchytil obrovsky kolac trhu vyvoja aplikacii a ludi nechal si OS vyberat (zatial).
|
|
Re: Windows
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
16.11.2015 10:21
Pravdepodobne, az sa situacia stabilizuje a jeho strategicke plany sa naplnia, tak sposobi postupny presun vacsiny vyvojarov na jeho servery.
Spehovanie win zostane, spehovanie cloud sluzieb a aplikacii sa na zatial bude tvarit ako ukrutne bezpecne a spehovanie ako neakceptovatelne. Az sa situacia stabilizuje a vyvojari (a firmy) si zvyknu, tak sa jednoduchymi updatmi da lahko vsetkym nanutit aktualne nutne sledovanie.
Plan je dobry, no mne osobne prekaza ta globalizacia a postupne varenie zaby.
|
|
Re: Windows
Od: rtzz
|
Pridané:
14.11.2015 10:48
po mensich upravach - teda po odinstalovani.
|
|
Re: Windows
Od: tamtung
|
Pridané:
13.11.2015 21:48
hm, ono instalacka ma 3GB, ako moze mat aktualizacia 3GB?
to tu naozaj nikto nevidi ten nehorazny podvod?
|
|
Re: Windows
Od: ZebyServicePack?
|
Pridané:
13.11.2015 21:57
update ms appiek.........2GB
nove tapety a ikonky...999MB
novy backdoor pre NSA...12KB
|
|
Re: Windows
Od: dslsksksk
|
Pridané:
13.11.2015 22:42
stabilita systemu... Na nezaplatenie.
|
|
Re: Windows
Od: Zviera-tko
|
Pridané:
13.11.2015 23:40
Pisanemu textu nechapes, alebo pouzitym slovickam?
|
|
Re: Windows
Od: huhuu88
|
Pridané:
14.11.2015 8:48
uz tak v tom ms zleniveli programatori, ze namiesto incrementalnych update rovno daju do aktualizacii cely velky image instalacky - asi aby sa predislo moznym nekonzistenciam v roznej miere zaplatanych/updatovanych win.. aky asi maju radost provideri ked bude tolko ludi tahat naraz 3G. Nieco sa spominalo o tom,ze ms chcel riesit aktualizacie p2p (aby usetril svoje servre? oficialne "aby to bolo rychlejsie u ludi") fujky fuj - ale ved ludia si nechaju skakat po hlave a este si to pravidelne aj zaplatia
|
|
Re: Windows
Od: Ase
|
Pridané:
14.11.2015 10:13
Citaj este raz a pouzi rozum mozno ta napadne preco zabera tolko ako cele iso.
|
|
Re: Windows
Od: tamtung
|
Pridané:
13.11.2015 21:54
Xboxes will also be getting Windows 10 upgrades Thursday. Microsoft's goal is to have Windows 10 running on more than 1 billion devices by 2018.
fcuk
|
|
Re: Windows
Od: Hackerky Renátka, Zuzka a Monika
|
Pridané:
14.11.2015 6:56
cmuk
|
|
Re: Windows
Od: Hmm
|
Pridané:
13.11.2015 23:00
Tento rok ma jebú dve veci, a to zeleny kokot z Alzy a pojebany novy windows,ktory rozjebal tradiciu, ze aspon kazda druha verzia je dobra so svojimi vnucovacimi fasisti kymi metodami a aktualizaciami to vyhrava na plnej ciare. Dufam, ze 11ku nepreskocia a unormalnia sa kokoti pocmarani
|
|
Re: Windows
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
14.11.2015 1:37
11ka by nemala byť. Bude len 10.1 [ktorá už vyšla] až 10.xy.
|
|
Re: Windows
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.11.2015 10:23
Ono mňa tiež serie, ako sa môže firma správať takto nekorektne, nátlakov, ba až fašisticky.
Ale ešte viac ma serú idioti, ktorí toto jednanie tolerujú a dokonca ešte aj vyzdvihujú. Nepochopím, ako môže niekto len tak mávnuť rukou a povedať, že "šak nech ma špehujú, ja aj tak nemám čo skrývať... Šak nech ma odpočúvajú a odosielajú dáta z kamery a čo ja s tým?"
Prdele, veď toto je začiatok konca! Toto je už "90 stupňová voda pri ohrievaní vody žabe" a ľudia sú tak tupí a leniví, že si len sedia na vajciach a usmievkajú sa...
|
|
Re: Windows
Od: 33876565446
|
Pridané:
14.11.2015 19:09
Pokiaľ na tomto svete budú peniaze, banky a bankové účty tak sa neunormálnia.
|
|
dnes má meniny Stanislav
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
13.11.2015 20:11
... v aplikácii Settings ...
Koukám že je dneska v modě mít aplikaci i na nastavení.
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: fantomas by sa hneval
|
Pridané:
13.11.2015 20:12
pepo ty nekoukej kdyz tomu tady nerozumis :D
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: Neviem-
|
Pridané:
13.11.2015 20:23
Dal som pepovi plus a tebe mínus, lebo som pomstychtivá sviňa a milujem olomoucké syrečky.
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
13.11.2015 21:33
Já zas brynzové halušky s klobásou.
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 10:23
Veruže vo Valašskej ich z určitého dôvodu nerobia zo slaninou.
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: bababa
|
Pridané:
16.11.2015 7:17
Ale dúfam, že vo Valaskej ich môžu robiť so slaninou?
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
16.11.2015 7:27
Na básnické otázky sa neodpovedá, čo však nevylučuje zamyslenie sa čitateľa nad možnými dôvodmi ich pokladania.:-D
|
|
Re: dnes má meniny Stanislav
Od: bababa
|
Pridané:
16.11.2015 12:20
Odpoveď skutočne nie je potrebná. Vo väčšine prípadov by úplne stačilo to zamyslenie sa.
|
|
laska
Od: spevák
|
Pridané:
13.11.2015 20:15
Láska moja, desi
chybas mi Ta desi,
čakám tu už 3 hodiny,
a je mi zimá, desi.
|
|
na sveteho dindi
Od: xsssssssssssss
|
Pridané:
13.11.2015 20:27
a ja som to este stale nedostal, ze by som bol v tom
|
|
Re: na sveteho dindi
Od: sensei-san
|
Pridané:
13.11.2015 21:51
A použil si ochranu?
|
|
such os
Od: doge
|
Pridané:
13.11.2015 20:46
Človek má chuť downgradovať nie do Windows 7, ale najlepšie do NT 4.0!
|
|
Re: such os
Od: karolkooooo
|
Pridané:
13.11.2015 20:55
tak to uz potom rovno fakt len ten install arch :(
|
|
Re: such os
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
13.11.2015 21:12
Príjemné kompilovanie: http://dopice.sk/foF
|
|
Re: such os
Od: jfghdx
|
Pridané:
13.11.2015 21:35
http://dopice.sk/foH
som jediny kto ma asi uchylku na tieto stare pekne kody v c/asm na stroje z 80, 90tych rokov? ziadne api, ziadne api, frameworky, ziadne sracky.. to je uplna nadhera, aj ta doba, kedy este 99% ludi ani nevedelo ako pocitac vyzera a programator bol ekvivalent atomoveho fyzika.. a bolo aj malo hiphopoidnych sraciek a multikulty, aj zeny boli menej vypatlane lebo bol mensi medialny brainwashingovy tlak.. i miss the days:) teraz ide svet akurat rovno do sraciek, ak uz tam teda nie je
|
|
Re: such os
Od: jshfx
|
Pridané:
13.11.2015 21:42
zdrojaky wolfenstein 3d;) http://dopice.sk/foK
|
|
Re: such os
Od: sjiuy
|
Pridané:
13.11.2015 22:45
A chlpate pazuchy a hairy pussy...
|
|
Re: such os
Od: jssdhx
|
Pridané:
13.11.2015 23:11
no a predstav si ze ludia zistili aky je to odporny problem az kym im to nevysvetlili media.. ak by ti dennodenne ukazovali v clankoch a filmoch ze najelegantnejsi a najluxusnejsi ludia v holyude maju 15 cm dlhe pestovane chlpy okolo rite lebo je to strasne krasne, luxusne a zdrave, tak by si si v honbe za touto elitnou modou daval na prislusne miesto aj umele pricesky len aby si sa tymto celebritnym postavam priblizil a zaposobil na opacne pohlavie s rovnakou preferenciou.. 90% tvojho vkusu je len naprogramovane spravanie, ktore v dnesnej dobe definuju firmy s dostatkom penazi na kupu medialneho priestoru s cielom zvysovat zisk. nehovorim ze to je apriori zle, tvrdim len, ze po tejto masazi preukazatelne masovo vznikaju znacne dezorientovane vygumovane individua ktore maju navyse tendenciu este aj vykrikovat aku maju uzasnu slobodnu volu a ake su jedinecne individuality
|
|
Re: such os
Od: Lapsus
|
Pridané:
13.11.2015 23:48
Kurva jasne ze je to zle. Chcel by som vidiet v globale nerealizovatelny experiment: spolocnost bez tv, internetu, radia, telefonov, fotakov...
|
|
Re: such os
Od: jshx
|
Pridané:
14.11.2015 0:01
ja si nemyslim ze problem je v mediach ako takych, ale hlavne v ludoch ktori ich ovladaju. zalezi totiz co tymito komunikacnymi kanalmi siris- ak su to vedomosti, autenticke informacie, ci pozitivne, pro-spolocenske vnemy, je to prinos, ale ak je to cielena manipulativna propaganda ktora ta v lepsom pripade ma len zdegenerovat na konzumneho jednobunkovca, v horsom pripade ta poslat bojovat na front za zaujmy svojich politikov a ich marketingovych politickych pseudoideologii, potom je to problem..
|
|
Re: such os
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.11.2015 10:31
Áno, do istej miery súhlasím, ale je to alibizmuz...
Problém nie je v médiách, ani v ľudoch, ktorí ich ovládajú. Problém je v prvom rade v nás, že im tie sračky nekriticky konzumujeme. Naša lenivosť a konzum dávno prehlušila naše zdravé rozumy a schopnosť uvažovať v súvislostiach.
Každý si nechá nadiktovať, čo je správne a čo nesprávne, kto je ten "dobrý" a kto ten "zlý", len aby náhodou nemusel sám rozmýšľať a vyvodzovať si vlastné závery.
Verím, že keby každý človek rozbil telku kladivom a k informáciám sa musel získavať len svojpomocne (napr. prostredníctvom internetu), mnohé by sa zmenilo k lepšiemu.
|
|
Re: such os
Od: Lapsus
|
Pridané:
14.11.2015 10:59
Hovor za seba.. Ja nič nekonzumujem - to tvrdiť nemôžem. Ale snažím sa to eliminovať.
|
|
Re: such os
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.11.2015 11:17
Aj ja sa to snažím eliminovať a preto viem, že sa do dá.
Ale keď sa pozrieš okolo seba, aké sme percento? Koľko percent rozmýšľa a koľko žerie všetko z Markízy, Jojky, Nového času, SME a ďalších pseudospravodajských zdrojov?
Práve preto som písal, že MY - ako ľudstvo, spoločnosť, civilizácia.
|
|
Re: such os
Od: jfdhshx
|
Pridané:
14.11.2015 11:13
lenze ty uvazujes na zaklade tych liberalnych axiomov ze kazdy clovek ma vysoke mentalne kognitivne a analyticke schopnosti, ma k dispozicii dostatok relevantnych informacii a schopnosti ich spracovat a pochopit. ale to nie je pravda, v realite totiz len zanedbatelne percento populacie disponuje takymi idealnymi rozhodovacimi faktormi. slobodna volba a jej moralny imperativ nemoze byt postaveny na zaklade v ktorom absentuje 1) disponovanie relevantnymi informaciami o predmete rozhodovania, 2) schopnost spracovat a vyhodnotit tieto informacie; v takom pripade sa totiz nebavime o slobodnej volbe ale o donuteni ci uz
|
|
Re: such os
Od: jfsdhx
|
Pridané:
14.11.2015 11:14
vedomom alebo nevedomom vonkajsimi vplyvmi a okolnostami. a to je presne to co sa deje - menej schopni a inteligentni ludia su tvrdo manipulovani malou inteligentnejsou mensinou pre svoje vlastne egoisticke zaujmy. samozrejme bolo tak tomu vzdy a do urcitej miery je to aj ziaduce aby lepsi ovplyvnovali slabsich, ale v sucasnej dobe, kedy zaujmom tejto elity vyznamne pomahaju aj technologie ktore vlastnia, ci uz vyrobne (ktorymi mozu nepriamo vynucovat poslusnost - pristup k potravinam, zdravotnictvu, bezpecnosti,..), alebo technologie sirenia informacii, ci socialno-inzinierske technologie (efektivna manipulacia), alebo technologie podporujuce represivne zlozky (ktore
|
|
Re: such os
Od: jfshhxx
|
Pridané:
14.11.2015 11:14
priamo vynucuju poslusnost), tak taketo spolocenske prostredie ma velmi vysoku tendenciu k zmene otrokarskej totalite nevidanych rozmerov, pretoze technologicka/financna nadvlada umoznuje take zasahy do spolocnosti ake predtym neboli uskutocnitelne. to ze vacsina dnesnej populacie inklinuje k k hodnotam ku akym inklinuje jednoducho nie je nahoda, tak isto ako ked sem niekto napise ze svoju babu by neoholenu nelizal (odpoved je v kozmetickom priemysle a vyuzivania nastrojov ovplyvnovania verejnej mienky).
clovek samozrejme ma nejaku slobodnu volbu ale plosne tvrdit ze ju ma kazdy a vzdy a preto zodpovednost v tychto otazkach lezi na tych ktori sa nachadzaju v spodnej casti spolocenskej pyramidy je jednoducho nezmysel a zavadzanie.
|
|
Re: such os
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
14.11.2015 12:19
Ďakujem za zaujímavý pohľad. Vlastne nikdy predtým som si neuvedomil, že je fakt, že niektorí ľudia jednoducho nemajú aparát na to, aby chápali súvislosti v širšom zmysle a vyvodzovali vlastné závery. A vlastne to čiastočne zmenilo celkový pohľad na vnímanie sveta.
(subjektívne ale myslím, že to môže byť tak 30%... 15-20% rozmýšľa a dedukuje a zvyšných 50% síce môže rozmýšľať, ale tak zlenivelo, že táto možnosť u nich zanikla.)
|
|
Re: such os
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 12:33
A podľa oficiálnych vedeckých tabuliek vraj ešte existuje skupina výnimočných géniov, predurčených na vytváranie hodnotiacich kritérií parametrov ich rozdeľovania do správnych skupín.
|
|
Re: such os
Od: Hackerky Renátka, Zuzka a Monika
|
Pridané:
14.11.2015 7:20
http://dopice.sk/foU
|
|
Re: such os
Od: jfshx
|
Pridané:
14.11.2015 10:05
nadherny dokument.. kiez by to videlo viac ludi a zamysleli sa nad tym, v akej umelej bubline zijeme a ako tym nasim spolocenskym klamlivym programom hlupo verime a ideme kvoli nim dobrovolne sami proti sebe.. ale ktovie kolko z tych ludi okolo nas ma vobec este nejaku kapacitu aby si vobec aspon trochu uvedomili o co tu ide, ako tu vsetci robia dobrovolne zo seba tupe mechanicke konzumno-vyrobne biologicke stroje len aby sa par jedincov na spici spolocenskej pyramidy malo megalomansky dobre, co by bez tohto manipulativneho otrokarskeho systemu im nebolo umoznene
|
|
Re: such os
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.11.2015 10:27
s tymi vecami co opisujes zijeme poslednych +/- 100 rokov, a tu sme. Drviva vacsina nasej historie bola bez nich, takze ak by zrazu zmizli nic extra by sa nestalo. Svet by pokracoval dalej a s velkou pravdepodobnostou bliziacou sa istote by opat vyustil do vymyslenia tv, internetu....
|
|
Re: such os
Od: jsfhx
|
Pridané:
14.11.2015 10:43
mozno si radsej este raz precitaj o com pisem, ja apriori nemam nic proti internetu, ani tv.
ano sme tu, len s tymi kvantami nestastnych, nervoznych, samovrazednych ludi sa nam akosi roztrhlo vrece;)
|
|
Re: such os
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.11.2015 10:56
Pariz 13.11.2015 je len zaciatok. Cudujem sa ale, ze nezacali v Berline, lebo Merkelova je hlavny organizator zahuby Europy.
|
|
Re: such os
Od: kekeket
|
Pridané:
14.11.2015 9:51
mna viac pritahuje vyholena suska, a nieje to kvoli mediam, ale hnusi sa mi lizat bobra, ked mi este aj zostanu chlpy na jazyku. Fuj
|
|
Re: such os
Od: jsfdhx
|
Pridané:
14.11.2015 10:13
no vidis a pred 40 rokmi by si "ty" pisal ako ti je neprijemne lizat vyholenu babu lebo si pritom pripadas ako uchylny pedofil (vtedy rovnako rozsireny nazor ako dnes pro-holici). "ty" pisem zamerne v uvodzovkach, pretoze "ty" nie si na urovni "tvojich" nazorov a vkusu nic ine nez spongia ktora nekriticky nasava vsetko co okolo seba pozoruje ako normalne.. a to minimalne dovtedy kym si spongia ani len neuvedomuje ze je spongiou
|
|
Re: such os
Od: Lapsus
|
Pridané:
13.11.2015 23:45
Suhlasim c-cko ach... To teraz kazdy reťo sa oznaci ako skilled programmer a publikuje primitivne akoze-aplikacie (cest vynimkam), v podstate su to zlepeneniny a modifikacie examplov... Ako lego, proste skladacky. Myslim ze po par minutach moze uplne kazdy "programovat" v jave pre android, pc...
|
|
Re: such os
Od: tamtung
|
Pridané:
13.11.2015 21:57
mam otazku, ked mam windows 7 home, tj, klasicky oem na notebook, tak mi to hodi do windows 10 nejaky low cost?
len aby potom nebol z windows 10 ramsonware, ktory sa zablokuje ak nezaplatim licenciu
|
|
Windows
Od: Jiřííí
|
Pridané:
14.11.2015 9:44
Da sa neako vypnut aj ten priblbly windows defender? Nie len na chvilu ale uplne...
|
|
Re: Windows
Od: deeed
|
Pridané:
14.11.2015 17:38
ano da, klikni na start a napis gpedit.msc a spusti. vyhodi ti tabulku a pod konfiguraciou pocitaca rozklikni Administrative Template a tam rozklikni Windows Komponent a klikni na Windows Defender a na pravej strane sa ti objavia nastavenia. Je tam Turn off Windows Defender. Klikni nan dvakrad a nastav hodnotu Enabled a klikni na OK
|
|
som im tak neskonale vdacny..
Od: chudak-zebrak-troska-socka
|
Pridané:
14.11.2015 9:56
tak, prave si citam list z upsvar-u, ze od tohto mesiaca vratane, mi znizuju tu socku z 63,15 na 10,69..
zato, ze som mal ted nejake brigady, namiesto tich ne-povinnich verejnoprospesnich prac,
a tie brigady som im priznal, a doniesol som im aj vyplatnu list ("pasku) (aj tak som mal len cca 66 - 69e za tie roboty docasne.., take kratkodobe..
nabuduce sa na nich tiez akurat tak..
mno, vsak im idem ted neco pekne napisat, na druhu, cistu stranu toho rozhodnutia..
toz vidite, take'to veci, a sracky, doslova SRACKY asi nepoznate, vy programatori, a dalsi rozni podobni it -ludia..
|
|
Re: som im tak neskonale vdacny..
Od: chudak-zebrak-troska-socka-loser
|
Pridané:
14.11.2015 10:02
..a to mi vlastne za oktober nepriznali vobec nic :(
a to som naschval siel na brigadu, som chcel mat eura aj z brigady, aj zo socky - ako to aj oniy samyi vo svojich predpisoch a pravidlach povoluju (aspon to tak SLUBUJU, ze je to tak mozne, tak robit), - a teraz vlastne porusuju, a nedodrzuju svoje vlastne pravidla a sluby..
|
|
Re: som im tak neskonale vdacny..
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
14.11.2015 10:19
To naznačuje blížiace sa odhalenie podstaty významu hodnôt prezentovaných pravidiel a sľubov.
|
|
Re: som im tak neskonale vdacny..
Od: screen
|
Pridané:
14.11.2015 18:29
Tak to je ked si tebe podobne socky, burani, dochodcovia, luzy a kokoti volia istoty ZDERU:) Mas istotu, ze ta ZDER ojebe.
|
|
Re: som im tak neskonale vdacny..
Od: 6598863514
|
Pridané:
14.11.2015 19:23
Ale hej, poznám/e. Aj úplné vyradenie z evidencie. Ale je len na tebe, či sa začneš niečo učiť robiť, alebo nie. Tento štát žiadne zľutovanie nepozná a nad pár desiatkami mŕtvych bezdomovcov ročne hore dole sa nepozastavuje.
|
|
Re: som im tak neskonale vdacny..
Od: žebrák-looser-socka
|
Pridané:
15.11.2015 15:29
nj ale co také..?
a aj tak nikde nie sú žiadne co len kus slušnejšie prac.miesta, abo ponuky, :( :/( :/
gosh ://(
žiadna ..normálnejšia, lepšia profesia, len cez rozne personalne agentury hladaju pomocnich robošov za 1,6 - 2 - max. 2,5 e /hod.
abo potom nanajvýš všelijakích obchodních zástupcov, finannčních poradcov, nechtové štúdiá, výživové doplnky a poradcov, zdravotné a iné pipicoviniky, predavacov včerajšieho dažda, a teplej vody, a podobnú verbež.. ://(
|
|
Nová grafika diskusií
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 10:08
Vyzerá to dobre, idem ešte skontrolovať, či sa to konečne bude správne zobrazovať aj v mobilnom firefoxe.
|
|
Re: Nová grafika diskusií
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.11.2015 10:32
nova grafika diskusii? si si zmylil stranku? kde si ten to prispevok chcel napisat?
|
|
Re: Nová grafika diskusií
Od: Neviem-
|
Pridané:
14.11.2015 10:42
Ha ha. Tak už som prišiel na stopy. Ten supergrafik, čo skrášlil dizajn bol nový filter v adblocku.
|
|
Re: Nová grafika diskusií
Od: 541514545
|
Pridané:
14.11.2015 19:25
Posielam reklamu do adblocku.
|
|
.....
Od: msx
|
Pridané:
15.11.2015 10:45
Za tú krátku dobu, kým to používateľ zrealizuje počas pripojenia k LTE sieti, tak limit dát bude už presiahnutý. :-D Neviem načo máme rýchle dáta, keď nám operátori nedajú adekvátne objemy dát. 2 GB boli v čašoch EDGE pripojenia v roku 2007 v sieti Orange. Dnes je rok 2015 a pre domáce pripojenie je cenovo použiteľný balík tiež 2 GB. Vyššie balíky sú neúmerne drahé. Hlavne, že sa pretekajú, kto má viac pokryté a na našu dedinu pre istotu zabudli. My máme 2G a ostatné nám asi netreba.
|
|
Re: .....
Od: naozaj
|
Pridané:
16.11.2015 11:57
naozaj potrebujes stahovat win update cez mobil? Mne to pride ako kosit travnik holiacim strojcekom.. skratka mobilne data su (podla mna) na operativne veci, ked hlavnou potrebou a vyhodou ma byt mobilita, nie kapacita. Keby vsetci, co maju mobilne data, zacali tahat updaty a filmy, tak siet padne, operatori ju nemaju na to stavanu
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
15.11.2015 20:50
že sťahuje 3GB? jebal pes, mám tu comp, ktorý nevie nabootovať. A ani uefi mi nepustí live usb
|
|
kktizmicr
Od: xmn
|
Pridané:
15.11.2015 21:04
U mňa ťažko sťahuje, keďže mám deaktivovaný windows update :D
|
|
Re: kktizmicr
Od: Imatersit
|
Pridané:
15.11.2015 21:50
U mna tiez, nemam ziadny wondows 8 rokov.
|
|
Re: kktizmicr
Od: xmnn
|
Pridané:
16.11.2015 11:16
Ok, You won. :D
|