|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 10:41
Nevie niekto poradit kde stiahnut ISO Win 7 Pro OEM Slovak? Mam legalny key ale nemam instalacny disk. Mam zaujem iba o oficialnu verziu.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: Hmm
|
Pridané:
3.11.2015 10:46
Máte niekto informácie, či MS nezvažuje zrušiť povinné aktualizácie a či je proti nim vyvíjaný zo strany používateľov dosť veľký tlak na to, aby od tohto nezmyselného riešenia upustili, podobne ako pri tlačítku štart ?
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 95132674
|
Pridané:
4.11.2015 22:37
MS zvažuje akurát tak prechod na systém kde bude každý jeho používateľ pravidelne, ročne, platiť za licenciu. Preto odstavuje všetky OEM a krabicové verzie. Napríklad Windows 365, 99 EUR ročne, Windows 365 PRO 149 EUR/rok. Používatelia ho vďaka jeho takmer monopolnej pozícii nezaujímajú, ani zaujímať nebudú. Až dovtedy kým sa nedostane niekde k 50% podielu na trhu.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 48.145.54.61
|
Pridané:
3.11.2015 11:12
A takto oficálne zo stránky to nejde či ako?
http://dopice.sk/fhv
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 11:19
Oficialne to fungovalo asi do jari 2015. Teraz ked vlozim moj kluc, napise mi ze mam OEM a mam sa obratit na svojho OEM.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: kladniks
|
Pridané:
3.11.2015 11:27
Tak sa na neho obráť
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 11:35
Samozrejme ze mi moj OEM rad posle "za symbolicky poplatok" instalacne medium. Kurnik mam legalny key, pred pol rokom som si mohol stiahnut priamo od MS ISO ale teraz uz nie, nechcem ziaden crack alebo activator a to je take tazke instalacne medium distribuovat cez net?
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: tamtung
|
Pridané:
3.11.2015 11:44
asi cztorrent
myslim ze su tam legalne OEM kopie..
nahodis vlastny kluc a ides :)
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 11:58
CHYBA: Byl dosažen maximální počet registrací. Zkuste to později...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: ,kug yu
|
Pridané:
3.11.2015 12:07
Je naozaj tak tazke venovat 2-3 minuty ulozto.cz a stiahnut si to odtial (zvlast ked tam su!)?
Je uplne jedno, ci maju, alebo nemaju aktivator, ked mas vlastny kluc, tak si za vodou.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 12:27
2-3 minuty na stiahnutie 4GB z ulozto? Iba ak mas plateny pristup. Vyskusaj to s free pristupom, ide to castokrat pod 150kB/s.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: koumak
|
Pridané:
3.11.2015 12:46
ja tam ucet nemam a vzdy mi odtial stahovalo rychlostou cca 1MB/s. Zrejme mas ' dobreho' ISP :-)
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
4.11.2015 0:22
dufam ze tuto diskusiu cita nejaky magor zo softwareovej policie...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od reg.: .PPQ.
|
Pridané:
3.11.2015 20:04
za to co tu vyplakavas si to uz mohol mat. :-)
samozrejme, v dobrom.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 22:01
Nevyplakavam. Iba som chcel dat na pravu mieru informaciu, ze 4,3GB je mozne stiahnut z ulozto za 2-3 minuty. Mne to trvalo takmer 4 hodiny...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: mesug
|
Pridané:
4.11.2015 8:52
Mešuge? 2-3 minutky na vyhľadanie, nie na stiahnutie...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.11.2015 12:08
stiahni si hocikde hociaky image "tvojho windowsu" a ak to aktivujes tvojim klucom tak to normalne pojde a bude to legalne. Nechapem co tu riesis..
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 12:26
Sorry nemam s tym ziadne skusenosti. Myslel som si, ze potrebujem OEM instalacku, vyskusam obycajnu.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.11.2015 13:31
Hej, potrebuješ. Dokonca bývali OEM kľúče aj jazykovo rozdielne. Neviem načo Ti je inštalačka, keď OEM je zviazané s jedným jediným hardvérom na celý jeho život...
To je zásadná odpoveď, prečo nemáš médium. Nemáš naň ani dôvod a ani nárok... A tomu je čiastočne prispôsobená aj cena...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 13:43
Len ma tak napadlo, ak sa mi po zaruke pokazi na notebooku HDD. Nechcem to riesit cez OEM, kupim si novy HDD sam ale kedze som si vopred neurobil instalacny disk, mam smolu... Pretoze nan nemam dovod ani narok.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.11.2015 13:49
No máš...
A?
Ešte by Ti mohol Tvoj OEM pasrtner pomôcť a nainštalovať Ti tam ten Win na nový HDD. Ale CD by nikomu určite do rúk nedával... Máš právo za presne stanovených podmienok používať ich linciu na príslušný softvér. O médiách tam niet ani zmienky... Tak sa zariaď. Nepotrebuješ médium...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: a44444444
|
Pridané:
3.11.2015 21:43
Maniak4, prosim nepis si sam so sebou. Dik
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.11.2015 13:51
pozri.. ak si to chces riesit vo vlastnej rezii, tak si to ries sam a stiahni si to kde sa ti zapaci. Ak ten notebook zoberies do servisu, tak ti to poriesi ten servisak. Ak si pravidelny klient takehoto servisu a "veci" kupujes od nich, tak ti tu instalacku zabezpecia aj zadarmo.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.11.2015 14:07
Prečo by mu mali dávať inštalačku???
Je to obyčajný OEM. Mali by mu dať iba inštaláciu, nie médium. To je veľký rozdiel.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.11.2015 19:58
maniak vies preco chodim na hamburger do rovnakeho stanku uz tak 5 rokov? Lebo tetka mi tam vzdy zabali cukrik do hranoliek, a aj ked cukriky nejem tak potesi aj takato drobnost (no a este maju dobre a velke hambace). Tak isto ked kumne pravidelne chodi klient kupovat veci, pripadne ten pc/book s OEM kupil odomna, tak nemam jediny dovod mu nedat blbu instalacku. Si zapamataj, ze k arogantnym predajcom sa ludia nevracaju.
Samozrejme, ked pride daky pako, ze kupil som si v alze pocitac a dajte mi instalacku, tak ho poslem do kelu...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: a44444444
|
Pridané:
3.11.2015 21:45
Ja mam win7 oem, legalny. A mam k tomu aj realne dvd s realne plastovym obalom. Podtlac a nejake brozury k tomu. Oem!
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: Maniak
|
Pridané:
4.11.2015 8:42
Lebo si si ho kúpil zvlášť, ako aj ja. On má iba inštaláciu. Normálne OEM partner ak si kúpi PC, nemá nárok na inštalačné médiá. Z toho sa už aj Mrkvosoft vyspal...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
4.11.2015 13:01
Nemusi to byt pravda. Ja som svojho casu k Thinkpadu dostal dve lisovane media media v plastovej krabicke - na jednom bol cisty Windows 7 (Pro, OEM, en-us), na druhom cele styri megabajty Thinkvantage Software Update.
Nainstaloval si jedno, potom druhe, spustil druhe a tam si vyklikal, ktore drivery ti to ma stiahnut a ktory bloatware si mozu nechat.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.11.2015 15:17
"Svojho času..." bolo pred niekoľkými rokmi...
Vec OEM partnera...
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 6544554548544
|
Pridané:
4.11.2015 22:45
Ten kto vymyslel tento typ licencie a nechal monopol presadiť ho, bol veľmi šikovný a veľmi, veľmi neférový. Predstava, že by sa týmto spôsobom mohli inšpirovať napríklad predajcovia aplikácií v rôznych store je desivá. Napríklad oem verzia kindle knihy, ktorá by bola naviazaná len na jedno konkrétne zariadenie a podobne.
|
|
Opatrenie proti potkanom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.11.2015 12:55
Nie je to ťažké. Ale zamedziť vlastniť inštalačné médium je jeden so spôsobov boja proti softvérovej kriminalite. Teda okrem iných, napríklad ekologických dôvodov...
Načo Ti je orig .iso?
Kúp si retail - krabicovú verziu, tam je zrejme ešte aj médium. OEM je úplne najnižší level, tam sa nedožaduj média...
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: non4maniak
|
Pridané:
3.11.2015 16:11
nebud kokot.
v prvom rade, oem neznamena "iba nainstalovany win, nestarat sa"; oem znamena verzia (ktora moze byt dodavana na barsakom mediu - cd, dvd, pendrive, hdd, vytetovane na penise...) pre povodneho vyrobcu zariadenia - teda toho, kto zostroji/vysklada zariadenie (v tomto pripade pocitac).
v druhom rade, existuju dve zakladne prava, co sa tyka softu:
- vlastnicke, teda to, co ti vznika z vlastnenia nejakej binarky (dat na disku, ktore mozu mat nejaku hodnotu rovnako ako disk samotny)
- uzivacie, co je viazane platnou licencnou zmluvou (napr. na s/n)
ekonomicka kriminalita, ktoru ty popisujes, vznika z porusenia licencnych zmluv toho druheho, a nie z toho prveho. nedavat instalacky nema s tym nic spolocneho (podmienenie s/n je skor o setreni pasma) :)
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.11.2015 9:03
V žiadnej zmluve s OEM nemáš uvedené, že máš povinnosť mať CD/DVD médium.
Vlastnícke právo na softvér má možno Gates a spol., nie nejaký OEM truľo... Právo používať softvér podľa licencie neznamená ho mať na inštalačnom CD/DVD disku. Inštaláciu má na jedinečnom HDD. Ale to nie je jeho vlastníctvo! Právo kópie tu je poňaté trochu inak.
Kúp si RETAIL verziu, tam zrejme aj dnes bude ešte CD/DVD inštalačné médium.
Šetrí sa, ale pravý dôvod je aj kriminalita.
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: non4maniak
|
Pridané:
4.11.2015 10:29
nie, kolego, mylite sa.
ad medium - bez media (alebo aspon pristupu k mediu), na ktorom sa binarka nachadza, sa ti nepodari ziadny program nainstalovat. co je dost problem :)
ad prava - hlupost, pleties par veci dokopy. ale kludne mi vysvetli 'pravo kopie', zaujima ma to. z pravneho hladiska ako aj toho funkcneho (kopirovat nieco, co nemas, znie velmi zaujimavo) :)
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.11.2015 12:58
Nemáš to prečo mať. O tom píšem...
Má inštaláciu a tam je právo kópie myslené tak, že má nejaké Recovery na tom stroji...
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: non4maniak
|
Pridané:
4.11.2015 15:41
'je myslene'?
kym?
na zaklade coho?
aka norma tomu vladne?
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.11.2015 16:41
Tá istá ktorou sa tu oháňaš...
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
4.11.2015 17:16
Obávam sa, že sa oháňa rozumovým chápaním, takže spochybňovanie je tiež možné iba pomocou neho.
|
|
Re: Opatrenie proti potkanom
Od: non4maniak
|
Pridané:
5.11.2015 5:16
a tou je?
[nazov, paragraf, odsek, pripadne link na jej uplne znenie]
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: precotu
|
Pridané:
4.11.2015 8:40
A prečo vyplakávaš tu?
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: Tuxi
|
Pridané:
3.11.2015 15:39
Ja mam tuto verziu, link mozem zaslat zajtra
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 18:52
vdaka, staci ju kludne poslat aj na bazospo@gmail.com
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: RomanQo
|
Pridané:
3.11.2015 20:32
chces origo dvd, alebo ti staci ISO? ked iso, posli info kam ti to mam vystavit
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 20:51
Vystav mi to na bazospo@gmail.com a nezabudni prosim aj funkcny KEY nech si nemusim minat ten svoj. Dakujem
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 22:03
Niekto mi ukradol nick! lol diskusia na dsl.sk ma svoje caro :)
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 22:57
Never mi, klamem a ojebavam! :)
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: windowsak
|
Pridané:
3.11.2015 21:10
v ISO krabicovej verzie a OEM verzie nie je ziadny rozdiel, je to jedno ISO kde mozes pouzit ci uz OEM alebo retail product key. tak si stiahni ISO Win 7 Pro kludne aj z warezu (ak si ho mal legalne, tak s tym nie je problem) a aktivuj tvojim keyom. a ak chces cistu verziu, tak hladaj MSDN verziu a po stiahnuti over hash s tym na MSDN subscribtion.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: looser123
|
Pridané:
3.11.2015 22:05
Zajtra vyskusam ISO, co som dnes stiahol, hash sedi s oficialom.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.11.2015 9:25
Navádzanie na trestný čin?
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
4.11.2015 9:48
ty si strasna truba! windows si mozes nainstalovat z akehokolvek cdcka, mas potpom 30 dni na to, aby si ho aktivoval. Ked ho neaktivusjes, spustia sa rozne neprijemne veci ktore ta maju donutit aktivovat ho. Ziadny tresny cin ani nic ale nerobis a uz vobec nie tenm kto ti da cdcko. To co nemozes je obist aktivaciu windowsu aby sa tvaril ako plne legalny, instalovat to ludom a predavat ako legalny win.
Dokonca predajca moze nainstalovat klientovi nim prineseny OS a nemusi zistovat pravost, takze ak si klient donesie cdcko ja nemam povinnost zistovat, ci je legalne, mozem mu ho nainstalovat, pytat peniaze za instalaciu a kludne moze prist aj Nadella s Gatesom a Ballmerom.
|
|
Re: nevie niekto poradit
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
4.11.2015 15:22
Zasa píšeš niečo celkom iné...
Tie posledné riadky svedčia na praktiky na Slovensku. Tu Ti to rovno nainštalujú, kreknú, hlavne že si zaplatil za nový počítač. Takéto "služby" poskytuje mnoho slovenských tiežpodnikateľov.
Správny a poctivý obchodník má možnosť inštalovať iba z legálne zakúpenej OEM verzie k danému hardvéru príslušnú verziu Windows. Nič viacv, nič menej.
Málo kde vo svete funguje niečo také, že si OEM inštalačku kúpim aj mimo 30 dňovej lehoty bez hardvéru. A hardvér je v tunajšom ponímaní aj RJ45 konektor...
Nie je to celkom presne popísané, ale nejak takto...
|
|
technologia
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.11.2015 18:13
Realne to stacilo nechat do 1.1., kedze potom nam vsetkym MS prekvapil povinny prechod na Win10. Uz vidim bezneho uzivatela, co si teraz kupi Win7, ze zo zoznamu 280 updatov odklikne prec ten 1, ktory instaluje ten spyware.
|
|
windows na stiahnutie
Od: Onedrive
|
Pridané:
4.11.2015 15:37
Skús tu:
http://www.vyhodny-software.sk /k-stiahnutiu/microsoft-windows-7-zalozny-disk/
|