|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ID hit
Od: Gra
|
Pridané:
30.10.2015 11:45
na dialku identifikujem dron vzduchovkou, vo vacsine pripadov sa majitel prihlasi sam (nie velmi asertivnym spôsobom)
|
|
Re: ID hit
Od: sky007
|
Pridané:
30.10.2015 11:56
ano ano ano, a potom na dialku dostanes pekne exekutora na krk za poskodenie cudzej veci a pekny zapis do registra trestov..
zboznujem takych debilov jak ty. vsetko by strielali zo svojou vzduchovkou. Ked niekto lieta legalne, nemas co poskodzovat jeho vec kym neporusi ziadny zakon. a aj v pripade ze porusi nejaky zakon, ty nemas ziadnu pravomoc hrat sa na sudcu a kata v jednom
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 12:12
Správne, na hranie sa nie sú potrebné žiadne konkrétne právomoci.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
30.10.2015 12:51
Ak mi priletí nad pozemok, nasleduje odstrel. Ak by mal na to povolenie, musel by na ňom byť môj podpis. Inak eurokundy zase netíhajú legislatívou technický pokrok.
|
|
Re: ID hit
Od: PCnieco
|
Pridané:
30.10.2015 13:00
Sorry nie, pozemok ti patri, vzduch nad nim uz nie. Inak by ani ine lietadla nemohli nad tvojim pozemkom prelietavat.
Opravte ma ak sa myslim, je definovana hranica (poctom vyskovych metrov) kde sa to berie este ako sukromny pozemok?
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 13:17
Tiež som toho názoru že mi nemá čo lietať po dvore. Bude tam lietať s kamerou, špehovať alebo inak otravovať tak ho zostrelím a môže to dať aj na súd do Hágu.
|
|
Re: ID hit
Od: jabloko
|
Pridané:
30.10.2015 13:21
takto zostrelis aj zachranarsky vrtulnik ??? sak ani ten tam nema co lietat ...
mozno by si sa mal prestahovat do Avganistanu ci Sirie, tam to mozes robit aj kazdy den :D alen v EU nie ...
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 13:23
A vrtuľník lieta vo výške 2-3 metre? Keď bude niekto dronom lietať v 20 metroch je mi to jedno.
Mimochodom skúšal som vzduchovkou aj ten vrtuľník ako akosi sa nič nedialo.. :D
|
|
Re: ID hit
Od: gdfdggadf
|
Pridané:
30.10.2015 13:59
Kupodivu ano, vrtulnik dokaze lietat aj vo vyske 2-3 metre v urcitych pripadoch.
|
|
Re: ID hit
Od: quix_
|
Pridané:
30.10.2015 14:12
a vies taky vrtulnik zostrelit vzdochovkou, ano?
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 14:18
Zostreliť možno nie, ale stačí ju vraziť do tej zadnej vrtuľky.
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 14:39
Keď ti bude letieť v 2 metrovej výške po dvore, myslím že nebude treba ani tu vzduchovku hádzať do zadnej vrtule
|
|
Re: ID hit
Od: chýb svuj keď
|
Pridané:
30.10.2015 13:25
Lol, myslíš si, že keď napíšeš, že ťa môže dať aj na súd v hágoch, tak ťa na súd nedá, alebo ho prehrá? Potom budeš vyplakávať, že musíš platiť ako taký trt.
|
|
Re: ID hit
Od: finn divov odhad
|
Pridané:
30.10.2015 13:28
Ale tak môžme sa hrať aj tvoju hru. Keď mi ho zostrelíš, rozbijem ti papuľu a môžeš ma dať na súd do haagu.
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 13:34
Vidím že dneska sa tu zošlo kopu detí čo sa boja že ich zostrelia :D
|
|
Re: ID hit
Od: sky007
|
Pridané:
30.10.2015 13:35
zostrelis dronu a zrazu pride za tebou majitel s nahradou skody.. kedze je to poskodenie cudzieho majetku, a pri cenach dronov to pomaly bude aj trestny cin.. takze ked mas zbytocnych 10000 eur-drone + pravnik + usli zisk a dostatocne nasrate v hlave tak kludne strielaj na tie drony ..
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 13:40
Akože pride majitel s novou diabolkou, lebo Ti do nej narazil jeho dron?
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:06
ak ten naraz bol sposobeny z dovodu zostrelenia dronu, tak pilot za to nemoze. zodpovedny za to je ten co strielal
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 15:14
Kontroverznejšiu obhajobu použitia protiraketového štítu ani právnik nezosnová.
|
|
Re: ID hit
Od: zizi
|
Pridané:
30.10.2015 13:57
ty si debil a ako by mi dokazali ze som to zostrelil ?
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 14:09
Hypoteticky: zostrelim dron - dron nenatacal. Majitel tazko bude vidiet strelu zo vzduchovky a dron spadne (za predpokladu, ze je mozne dron vzduchovkou zostrelit, co velmi silno pochybujem a ak aj hej, musel by to byt sakra dobry strelec.)
2. Majitel dronu ma natacal a vie kto ho zostrelil, pride za mnou a pohrozim mu, ze skonci podobne.
moznosti: A) nezlakne sa a bude sa hrat na hrdinu - OK, len aby caliber .45 aj rozchodil potom.
B) zlakne sa a mam pokoj
C) zlakne sa, ale da ma na sud - bude sa sudit na zaklade coho? Nic v rukach nema, ak by predsa len disponoval videom tak: 1) moze ho pouzit iba ak mal vsetky nalezite povolenia (hadaj kolko ludi ich bude mat) 2). neema vsetky povolenia => sam protizakone vyhotovoval zaznam a tudiz dokaz ziskany nelegalne, nie je mozne na sude pouzit => nema v rukach nic.
Takze si svoje taraniny schovaj pre tych, co maju nasrate v hlave.
|
|
Re: ID hit
Od: p12
|
Pridané:
30.10.2015 14:34
Hahaha, dalsi internetovy hrdina. Uvidime v praxi, aky budes hrdina. Kaliber moze mat aj on a mozes schytat gulku aj ty, alebo uvidime ako rozchodis v base to neprimerane pouzitie zbrane.
Zaznam urcite nebude nelegalne ziskany dokaz v tomto pripade a udsudit ta mozu aj na zaklade inych veci ako zaznamu. Napriklad policia si pride po ten dron a pozrie si zaznam v nom a potom to uz nebude nelegalne ziskany dokaz. Takze tu prestan trepat hluposti, lebo v reali aj tak nebudes taky hrdina, ako si tu na internete.
|
|
Re: ID hit
Od: zizi
|
Pridané:
30.10.2015 14:36
ty retard o com trepes. na slovenskom sude ti je video k hovnu. Jedine video co sa moze brat ako dokaz je z bezpecnostnych kamier.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:11
a taku picovinu si kde nabral?
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 14:41
Tkae kecy ako zaznam nebude nelegalne ziskany dokaz si strc pre tych, co tomu veria.
Ked mas kameru v obycajnej posratej bytovke a mas splnene vsetky nalezitosti ako vyveseny oznam atd, aj tak tento zaznam nemozes pouzit na sude. Je ti uplne na hovno a pri jeho pouziti este sam sebe uskodis. Dostuduj si zakon ty moj maly hrdina, lebo zatial sa tu len rozkrikujes a este aj pravdu nemas.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:11
mozes povedat o ktory zakon sa jedna?
|
|
Re: ID hit
Od: zizi
|
Pridané:
30.10.2015 15:14
bozi zakon
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 15:22
Nedrzim cisla zakonov v hlave, nie som pravnik. Podstata je, ze pokial ti ten, co bol nasnimany neda suhlas, ze zaznam mozes pouzit, tak ako keby si ho nemal a moze ta napadnut na sude za nedovolene natacanie. Vynimku by mohli mat kamery, ktore su napojene nejakym sposobom na policiu a maju nejaky certifikat.
Takisto ako nemozes nikoho "tajne" nahravat na diktafon ak na to nie je dopredu upozorneny a neda ti suhlas, ze mozes.
Toto som uz s jednym takym hrdinom riesil, co si ma nahral. Aj ked ten jeho zaznam by dokazal vlastne moju pravdu a jeho spekulantsky umysel, tak som ho vysmial, ze nech sa paci, uvidime sa na sude. Bud mu jeho pravnik vysvetlil ako sa veci maju, alebo len blafoval.
Tak ako kamerovy zaznam z auta nemozes pouzit na nahlasenie trestneho cinu/priestupku - pokial nemas certifikovanu policajnu kameru.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:30
kamera v bytovke s vyvesenym oznamom nie je tajne nahravanie.
viem len o tom, ze nie je mozne pouzit nezakonne ziskany zaznam - co je imho blbost ale taky mame zakon. pytam sa teda o ktory zakon sa opieras ked pises:
"Ked mas kameru v obycajnej posratej bytovke a mas splnene vsetky nalezitosti ako vyveseny oznam atd, aj tak tento zaznam nemozes pouzit na sude."
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 15:42
Podľa Čl. 7, odstavca (5) ústavy SR sú zákony určené osobám, nevyužívajúcim svoje základné ľudské práva.
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 16:18
Stale plati, ze nemas suhlas dotycneho, tudiz, stale ide o nepouzitelny dokaz.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 17:52
si upozorneny ze dany sukromny pozemok je monitorovany, napriek tomu sa rozhodnes nan vstupit. to je povazovane za suhlas.
v opacnom pripade by vsetky bezpecnostne kamery v kazdom jednom obchodaku, na benzinkach ci v bankach uplne stratili zmysel (banky udajne maju vynimku a nemusia byt oznacene, treba overit).
prave naopak, taketo zaznamy smu byt pouzite vylucne iba na ucely trestneho/priestupkoveho konania. teda si ich nemozes zavesit na facebook a podobne.
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 18:21
"si upozorneny ze dany sukromny pozemok je monitorovany, napriek tomu sa rozhodnes nan vstupit. to je povazovane za suhlas."... Ale veď pravdaže.V každom právnom systéme, založenom na diskriminácii podľa zdravotného stavu, preto je spravodlivosť slepá a hluchá.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 19:16
unika mi suvislost so zdravotnym stavom
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 19:26
Slepí a zrakovo postihnutí upozornení nie sú, teda u nikoho predmetný vstup nemôže byť po právnej stránke interpretovaný ako vedomý súhlas. Zvukové upozornenia analogicky.Atď
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 20:02
Vyskusaj si to v praxi a potom uvidis. A pisem to vyssie, pokial nemas kameru napojenu na policiu resp nejakym inym psosobom certifikovanu, mozes si piskat. Alebo si dalej rozpravaj svoje, mozno zistis v praxi.
|
|
Re: ID hit
Od: ehm
|
Pridané:
31.10.2015 10:20
Na vysetrovanie moze byt,nemoze na sud..tusim.. Nieco ako kamery v aute..mozu zaber z nej zohladnit a nemusia..na zaklade zaznamu ta nemozu odsudit.. Mozes si urobit press preukaz pre na dake svoje o.z. a mozes tvrdit ze si natacal pre iny ucel a vtedy mozu video zohladnit.. Ide iba o to ako ten paragraf pokrutis :-)
|
|
Re: ID hit
Od: nl12345
|
Pridané:
31.10.2015 15:20
suhlas dotycneho nepotrebujes, ak tam mas oznam, ze priestor je monitorovany
|
|
Re: ID hit
Od: nl12345
|
Pridané:
31.10.2015 15:17
Nie si pravnik, ale vyjadrujes sa tu o zakonoch o ktorych vies holu p.cu.
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
31.10.2015 17:17
no vsak tak to objasni, ked uz teda tomu nerozumiem.
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 14:48
Aj keby natáčal (ženu na dvore, alebo len tak psa naháňal, robil hovadiny...) tak ho zostrelíš aby to nevidel. Pootvoríš trochu okno, postavíš sa na koniec miestnosti a aj priemernou vzduchovkou ho sundáš ak máš niečo odstieľané. Nebude to ani počuť. Teda ak nevystrelíš okno :D
Silnejšími vzduchovkami s oporou sme strieľali aj na 50 metrov na železné plechovice z farieb a robilo diery skrz.
Netvrdím že strieľam po všetkom čo mi preletí ponad hlavu, kamaráti tiež majú lietadlá aj drony, ale nech príde nejaký paparazi....
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:10
2 A) si kokot a pojdes sediet
2 B) si len kokot
2 C) 1) si kokot a mas problem
2 C) 2) obaja ste kokoti a stale je dron s dierou zo vzduchovky na tvojom dvore (staci aby spravil par fotiek s mobilom ked si ho pride vyzdvihnut a ty mu budes hrozit podla bodu 2)
v konecnom dosledku, ty si kokot stale, on v niektorych pripadoch.
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 15:12
Kto bude stielaľ do dronu aby tam bola diera? Strieľa sa do vrtule :D
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:25
dron nie je plechovka polozena na zemi bez pohybu. vela stastia :)
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 16:19
Vieš niekto si aj vystieľal dva roky po sebe 1. miesto v "rýchlopaľbe" zo vzduchovky ;)
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 17:27
A strieľaľ do vlastného terča, alebo do toho vedľa?;)
|
|
Re: ID hit
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 18:30
To je už jedno, diplom je pribitý na stene ;)
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 18:42
To viac vychádza viac než jedno jedno.
|
|
Re: ID hit
Od: Jerichoo
|
Pridané:
30.10.2015 22:32
Zo vzduchovky na 10m...
Bravooooooooooo
Ich gratuliere dich, mein liebling!
A ten rozheganý samopalík si už držal v ruke?
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 15:28
2A taras, iba pokial nevies ako na to
2B moj pozemok, moje sukromie hrdina len za ovladacom
2C spadne na mojom pozemku, este ho budem zalovat za ohrozenie, popripade bude treba dokazat, ze ma niekde dieru, ze to bolo odomna atd atd. Samozrejme legalnym sposobom. V konecnom dosledku ja som mozno kokot, ktory ale aspon tie posrate zakony cital, ale on je kokot, co nevie ani to. Takze v konecnom dosledku som na tom lepsie a je uz jedno ako ma nazves, stale som vitaz.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 17:44
2A v tom pripade si mega kokot s nasilnickymi sklonmi
2B tvoj pozemok, tvoje sukromie a stale si kokot za vyhrazanie ludom fyzickym nasilim - veci sa daju riesit aj inak.
2C spadne na tvojom pozemku tvojou vinou. tak isto ako ked strelis autu do kolesa a ono ti vyleti do dvora a zosrotuje kadibudku, sofer ti tvoje sracky preplacat nebude.
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 20:03
Ja sa nevyhrazam ludom fyzickym nasilim. Nie som blby aby som idiota upozornoval dopredu. A uz sa konecne pozri do zkradla ked chces toho kokota vidiet.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 21:43
"Majitel dronu ma natacal a vie kto ho zostrelil, pride za mnou a pohrozim mu, ze skonci podobne."
"Ja sa nevyhrazam ludom fyzickym nasilim"
a len tak mimochodom, zrkadlo nefunguje tak, ze by prenasalo tvoj obraz na dialku.
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 21:52
A keď funguje, tak čo s čím čím robí kam?
|
|
Re: ID hit
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 23:25
Ked uz kopirujes casti textu, tak skus aj prve slovo mojho prispevku a potom chod plakat do kuta.
|
|
Re: ID hit
Od: nl12345
|
Pridané:
31.10.2015 15:24
Zakony nestaci citat, treba im aj rozumiet, na to by si ale nemohol byt kokot.
|
|
Re: ID hit
Od: hdjdhx
|
Pridané:
30.10.2015 14:27
kludne to skus. ano dam ho dole. potom prid ty a dam aj tebe po chrapy.
|
|
Re: ID hit
Od: superlol
|
Pridané:
30.10.2015 14:51
super, nielen, ze vyhravas cenu primitiva roka, ale bude to okrem poskodenia cudzej veci aj trestny cin ublizenia na zdravi popripade trestny cin umyselnej vrazdy.
|
|
Re: ID hit
Od: lal
|
Pridané:
31.10.2015 18:38
aka je neumyselna vrazda? :D
also, kto vrazdi pred svedkami?
|
|
Re: ID hit
Od: Sir Martin
|
Pridané:
30.10.2015 22:43
Len ze by potom tebe dakto nezostrelil tvoju dutu palicu alebo okna na aute a dome
|
|
Re: ID hit
Od: tamtung
|
Pridané:
30.10.2015 13:49
takze mozem ist na tvoj pozemok zaveseny o zeriav, ak budem 1cm nad bazenom onanovat nad tvojimi detmi? hm?
lietadla idu v 10km vyske, dron v 10 metroch = ohrozuje stavbu, stromy a ludi.
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 13:57
Lietadlá padajú na zem do presne rovnakej výšky ako drony, k čomu však zrejme ťažko dospieť nad bazénom.
|
|
Re: ID hit
Od: te've' maci
|
Pridané:
1.11.2015 21:20
pretoze pri leteckych havariach lietadla padaju len poslednych 20 metrov, 21 a viac je co?
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
1.11.2015 21:32
...DO presne rovnakej výšky... 0m=0m
|
|
Re: ID hit
Od: jabloko
|
Pridané:
30.10.2015 13:58
vrtulniky lietaju bezne 80 m nad zemou,
pochybujem ze ti niekto lieta 1 m nad hlavou ...
|
|
Re: ID hit
Od: coze
|
Pridané:
30.10.2015 23:24
ale tu sa bavime o dronoch a nie o vrtulnikoch (skus si precitat aspon nadpis)
|
|
Re: ID hit
Od: chýb devín súhrn
|
Pridané:
30.10.2015 15:21
Na onanovanie je samostatný paragraf, ty mysliteľ.
|
|
Re: ID hit
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 16:05
Na zapletanie rektálnych chĺpkov tiež, alebo tomu zákonodarný zbor nevenoval až toľko pozornosti?
|
|
Re: ID hit
Od: xyz2
|
Pridané:
1.11.2015 12:19
To ze lietadla lietaju v 10-12km vyske neznamena, ze ti nemoze spadnut na pozemok aj ked pravdepodobnost je velmi mala.
To iste plati o mensich lietadlach alebo vrtulnikoch, ktore lietaju v podstatne nizsich vyskach.
Multirotory tu nelietaju rok ani dva. Zrazu si ich kazdy zacal vsimat a kazdy sa boji ci ho niekto nesleduje.
Ked by ta aj chcel niekto sledovat, tak to urobi bez toho ci nejaky zakon existuje alebo nie.
Chcel by som vidiet policajtov alebo koho, ako nahanaju nejakeho typka, ktory moze byt kludne zasity 1km daleko od modelu.
V takom pripade ak by sa mu s tym nepodarilo doletiet naspat, tak to niekde "odparkuje" mozno tam, kde to pozna a kde by to lahsie nasiel a pochybujem, ze by ho niekto vypatral.
|
|
Re: ID hit
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
30.10.2015 19:06
Dopravné lietadlo letí nad mojím pozemkom vo výške 8 km (minimalne) a ani lietadlo ani záchranársky vrtuľník nepilotuje nevyspytateľným spôsobom vyhulený pubertiak.
|
|
Je to tu
Od: paranoid
|
Pridané:
30.10.2015 11:55
Je to tu, najprv drony, potom my...
|
|
Re: Je to tu
Od: unparanoid
|
Pridané:
30.10.2015 14:52
Tak tvoj nick ta presne vystihuje, co si zac.
|
|
Re: Je to tu
Od: čorv
|
Pridané:
30.10.2015 20:00
Teba zase tvoj komentár.
|
|
Re: Je to tu
Od: paranoid
|
Pridané:
30.10.2015 22:36
Teba presne vystihuje tvoj prispevok. Si tu novy ?
|
|
titul
Od: iop
|
Pridané:
30.10.2015 11:56
chudaci modelari...
|
|
Re: titul
Od: Peter532
|
Pridané:
30.10.2015 13:22
Modelari chodia lietat na pole alebo na modelarske letiska.
Ked uz niekto venuje nie-prave-malo casu do svojho modelu, tak si nanho dava pozor a nerobi s nim blbosti.
Vsetok ten humbuk okolo dronov je sposobeny tym, ze sa technologie riadne posunuli dopredu (co je dobre), zlacneli (co je dobre) a pribudlo kopec neskusenych ludi (co je stale este dobre), ktori tie modely vnimaju ako hracky a neuvedomuju si problemy, ktore nimi mozu sposobit.
Za povinnost oznacovat svoje modely kazdopadne som - ked som sprosty a niekomu sposobim skodu, tak ma pravo vediet, kto za to moze a dozadovat sa odskodnenia. S tymi technologiami na limitovanie, kde sa lietat moze a kde nie to je samozrejme zlozitejsie. Drviva vacsina modelov lietadiel a helikopter (nie multirotorov) nema GPS. A aj keby mala, tak je dost zlozite vymysliet rozumny sposob, ako by to malo byt limitovane.
|
|
Re: titul
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.10.2015 15:14
podla osadenstva v diskusii predpkladam ze niektori aj chodia na polia ostrelovat modelarom lietadla vzduchovkami, len tak zo srandy a vyhovaraju sa, ze im to lietalo nad hlavou ked zrovna piknikovali.
|
|
Re: titul
Od: Peter532
|
Pridané:
30.10.2015 18:32
Na internete je hustých rečí vždy dostatok.
Zatiaľ som pri lietaní nestretol nikoho, komu by to vadilo. (odkedy sú lacné baterky, tak je väčšina modelov na elektro, takže to tak nehučí) Skôr sa ľudia chceli pozrieť zblízka.
|
|
eu nariadenia = kretenizmums na durhu
Od: nemo22
|
Pridané:
30.10.2015 12:08
Zasa EU v svojej neskonalej mudrosti vymyslela dalsiu hovadinu. Asi fakt cela ta uradnicka masineria nema co robit a len vymysla sprostosti, sak ich zivime tak co.
Potrebuju vsetko len registrovat, zaznamenavat a kazdeho sledovat. Sak taky Google je uplny curak oproti EU. Pomaly kazdy urad, vyhlaska, nariadenie chce nejaku registraciu.
A fakt by ma zaujimalo co urobia s ludmi co si drony skladaju zo suciastok. Zvlast ak si necham doviest komponenty z ciny. A mimochodom ak to bude len nejaky doplnkovy obvod, tak sa to bude dat zasa ochcat.
|
|
Re: eu nariadenia = kretenizmums na durhu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
30.10.2015 12:26
EU na ziadost USA pri ochrane pred potencialnou hrozbou Iranu rozmiestni raketove protidronove zakladne. Neidentifikovany dron bude s okamzitou platnostou povazovany za hrozbu a salvou protilietadlovych rakiet bude zneskodneny. Ostatni poskodeni sa nebudu moct v case teroristickeho utoku odvolat na nahradu skody.
|
|
Re: eu nariadenia = kretenizmums na durhu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
30.10.2015 12:29
Snad som ti dostatocne odpovedal na tvoj dron z Ciny pre zabavu v tvojej zahrade.
|
|
Re: eu nariadenia = kretenizmums na durhu
Od: kleronacek
|
Pridané:
30.10.2015 14:55
Bravo, dhalil si supertajne plany! A teraz vazne, zdroj svetkolemnas alebo dobry diler?
|
|
Re: eu nariadenia = kretenizmums na durhu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
30.10.2015 16:11
Z IQ80 sa dostanes sa na vyssi level bytia, az ked rozoznas satiru od vazneho nazoru.
|
|
Re: eu nariadenia = kretenizmums na durhu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 12:36
Flagelantstvo nie je možné ukončiť násilím, preto v ich živení môžete slobodne pokračovať.
|
|
drony
Od: ...............
|
Pridané:
30.10.2015 12:41
Co to su tote drony?
|
|
Re: drony
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
30.10.2015 12:43
to je to co uletele nedavno USA armade, a zrusilo niekolko elektrickych vedeni :)
|
|
Re: drony
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 12:46
U.S Army neuletel dron, ale vzducholoď. 💨
|
|
Re: drony
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
30.10.2015 12:53
Vzducholod = dron, podla dnesnej definicie...
|
|
5znakov
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
30.10.2015 12:42
No super EU zavadza legislativu na nieco co neexistuje, nemali by najprv vyvynut tie ID cipy, hlavne ten system nauhybanie pred lietadlami, popravde taky by som aj bral... ale nie ked bude vazit 10Kg a potrebovat disel na to aby siel... a povedzme si uprimne transpondery nepouzivaju ani vsetky velke lietadla...
|
|
drony medzi civilmi majú 2 hlavné druhy cieľových skupín
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 12:43
1. Zakomplexovaní
2. Úchyláci
|
|
Re: drony medzi civilmi majú 2 hlavné druhy cieľových skupín
Od: mig29
|
Pridané:
30.10.2015 12:56
Zabudol si na zakomplexovanych uchylnych kameramanov
|
|
Re: drony medzi civilmi majú 2 hlavné druhy cieľových skupín
Od: jabloko
|
Pridané:
30.10.2015 13:19
uboziatko nase malicke....
|
|
Re: drony medzi civilmi majú 2 hlavné druhy cieľových skupín
Od: vývin drum
|
Pridané:
30.10.2015 15:15
Tak ty musíš mať veľa dronov
|
|
Re: drony medzi civilmi majú 2 hlavné druhy cieľových skupín
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 15:37
Ja mám 0 dronov. Je to vtákovina.
|
|
steam
Od: qwerty/z
|
Pridané:
30.10.2015 13:18
clovek aby teraz rychlo dohral vsetky kupene hry na steame ktore nie su preportovane na linux kym mi to nenainstaluje 10
|
|
Re: steam
Od: martiiiin
|
Pridané:
30.10.2015 13:59
nespravny clanok, ale inak suhlasim
|
|
a rozum zase ostal doma
Od: vrm vrm
|
Pridané:
30.10.2015 14:15
Vyborne, takze vsetci, co budu mat dron legalne budu mat na nom cip. Vsetci, co ho budu chciet pouzit na nelegalnu cinnost, napriklad pasovanie si bud cip odstrania alebo si postavia vlastny dron. pre boha ziveho niekomu uz zase jebe a budezeruje beznych obcanov. asi si bolo treba spravit zarez, ze nejaky papier zase vygrcali co na tom, ze je uplne mimo realitu.
|
|
Re: a rozum zase ostal doma
Od: vrm vrm
|
Pridané:
30.10.2015 14:16
ah :D s/budezeruje/buzeruje/g
|
|
drony
Od: droniak
|
Pridané:
30.10.2015 15:00
vidim, ze sa tu v diskusii zisli nejaki internetovi hrdinovia, ktori by najradsej vsetko zostrelovali svojimi vzduchovkami (nehovoriac o tom, ze pozemok =/= vzdusny priestor nad nim) a machruju tu svojimi kalibrami a ako by jednu strelili aj majitelom, ktori by sa prisli stazovat... ale pobavili ste ma svojim zaostalym primitivizmom a obmedzenostou :D
|
|
Re: drony
Od: zizi
|
Pridané:
30.10.2015 15:15
si posrany o tvoje lietadielko kokotko ? uvidim nad mojim pozemkom dron - strielam a mfp.
|
|
Re: drony
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 15:36
Myslím, že na drona stačí prak a dobrý šuter. :)
|
|
Re: drony
Od: droniak
|
Pridané:
30.10.2015 21:04
kokotko si sam :) vidno aj z tvojho prejavu a "mfp", ze si iba nejaky trt. btw ziadny dron nemam
|
|
Re: drony
Od: asdqweq
|
Pridané:
2.11.2015 8:46
Ak sa nemýlim, drony majú na Slovensku zákaz lietať nad zastavanými oblasťami + musíš mať nejakú licenciu na to, že s ním môžeš lietať. Akonáhle by bol nad mojím pozemkom, porušil zákon. Zostrelím ho a dá ma na súd za to, že nezákonne letel nad mojím pozemkom? Myslím, že tak blbý by nebol a ak by bol, prvý právnik by mu to rýchlo vyhovoril, pretože by sa v podstate išiel sám udať.
|
|
Re: drony
Od: xyz2
|
Pridané:
2.11.2015 9:03
Do akej vysky by si vlastne ten pozemok vlastnil?
To by si strielal aj po paraglideroch a podobne?
Ak by letel nejaky dron a zostrelis ho, nemusel by padnut kolmo dole ale napr. k tvojmu susedovi vedla, ktory by bol zrovna na dvore a trafil by ho. Bral by si to na zodpovednost?
|
|
Re: drony
Od: asfqdq
|
Pridané:
2.11.2015 9:18
Stále ide o to, že on nemá čo robiť nad obývanou zónou, ak na to nemá povolenie a je jedno v akej výške je. Paraglidery nemajú zákonom zakázané lietať nad obytnou zónou. A ani lietadlá. Drony to maju vyslovene zákázané. Takže aj keď by bol 10km nad, stále je nad obytnou zónou, ja nič nevravím o tom, že je to môj pozemok, tak neviem prečo to vyťahuješ (učíme sa čítať s porozumením). Pre istotu ešte raz: NESMIE LIETAŤ NAD OBYTNOU ZÓNOU. AK JE 10 KM VYSOKO NAD MOJÍM DOMOM, JE STÁLE NAD OBYTNOU ZÓNOU A PORUŠUJE ZÁKON. Samozrejme zostrelil by som ho aj tak, aj keby mal spadnúť ku susedovy, pretože znova, nemal tam čo robiť, išiel by udať sám seba a on by mal problém pretože by hlavne nemal veľmi ako dokázať, že som to bol ja a aj keby našli guľku v ňom, ako dokáže že je moja? Guľky zatiaľ nemusia mať čip s vlastným ID a dokážem ho zostreliť, keď akurát nebude otočený na mňa, aby ma nahral. A ten kto by volal políciu, by som bol ja, že zrazu mi spadol dron na dvor.
|
|
Re: drony
Od: xyz2
|
Pridané:
2.11.2015 9:32
Nehovorim, ze schvalujem aby lietali nad obytnymi zonami. Ale cele sa to deje len preto, ze niekto chce zarobit.
Keby ta sledoval paraglider a kruzi nad tvojim domov tak si povies V pohode, ved to nema zakonom zakazane. Je to podla teba spravodlive ? Ci az potom by si to kompetentny uvedomili ?
|
|
Re: drony
Od: asdqd
|
Pridané:
2.11.2015 9:46
Problém je skôr že koľko paragliderov nájdeš na Slovensku? A taký paraglider sa nezastaví nad tvojim domom, aby si to lepšie prehliadol. On proste preletí takou rýchlosťou, že veľa toho ani nenatočí a skôr bude v takej výške, že ani nič vidno nebude. Predsa nechce nabúrať do stromu. Drona si kúpi každé blbé decko z číny za stovku a pôjde si nahrávať tvoju starú ako sa večer prezlieka aby to potom mohol hodiť na net. Kto má rozum a je zodpovedný, nebude lietať nad zastavanou oblasťou už len kvôli tomu, že môže stratiť kontrolu nad drono a môže niekomu vážne ublížiť. Jediný kto potrebuje lietať nad obytnou zónou, sú debilné deti, čo si chcú vyhoniť na nejakej 18tke čo sa akurát prezlieka, takže tie drony by som strieľal bez problémov. Kto to má ako hobby, tak pôjde do prírody. Paraglider tiež určite nelieta preto, aby niekoho špehoval.
|
|
Re: drony
Od: xyz2
|
Pridané:
2.11.2015 10:36
Neviem v akej casti Slovenska byvas, ale u nas lietaju pomerne casto ked je dobre pocasie a nelietaju zrovna vysoko. Dokonca nam tu letel teplovzdusny balon tak nizko, ze ked ludia z ulice hlasnejsie na nich zakricali, tak sa navzajom poculi. V nasej casti mesta mame dost otvoreny vzdusny priestor a moc prekazok tu nemame, par cinziakov a same rodinne domy takze si to vychutnavaju. Nedavno som na jednej dedine videl rogalistu ako si lieta kolecka nad domami cca 30m.
Zachvilu sa budem obavat zakona, ze nesmiem pozerat z okna von, pretoze by som pozeral prave kopu ludom do dvorov.
Takze toto je pre mna dalsi nezmyselny zakon.
Ak tak velmi chcu sledovat kazdy dron, tak nech je bezplatna registracia a nejaky povinny GPS tracking a mali by udaje kto sa kade pohyboval. Lenze to by boli dalsie vydaje z rozpoctu. Takze jednoduchsie pre nich bude sikanovat kazdeho kto ma nejaky dron a je jedno kam s nim chodi lietat.
|
|
Zbytočnosť
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
30.10.2015 16:14
"Drony tiež majú byť vybavené technológiou, ktorá im zabráni lietať v zakázaných zónach ako sú letiská, elektrárne a ďalšie prvky infraštruktúry."
To je ako tá DRM ochrana na ktorú sú všade cracky?
|
|
Re: Zbytočnosť
Od: xyz2
|
Pridané:
31.10.2015 8:58
Phantomy uz maju myslim zadefinovane zony, kde jednoducho nepoletia.
Proti registracii ako takej nie som proti za mensi poplatok ako ked sa cipuju zvierata. Ale platit statu 600€ rocne za to ze si niekde za mestom len tak polietam mi pride trosku moc.
Rogalisti aj paraglideri tiez lietavaju nad obytnymi zonami +- 30m aj s kamerami. Tych sa to tykat nebude ?
Cela tato bublina okolo dronov mi pride prehnana. Zase chce niekto zarobit.
|
|
reality with no reality
Od: jahôdka
|
Pridané:
30.10.2015 16:15
zmesti sa dron do mikrovlnky? o.O
|
|
To len preto, že im to žereme...
Od: iso
|
Pridané:
30.10.2015 16:38
Keby od 1. januára všetci odmontovali z áut ŠPZtky, čo by robili ? Prvých 200 by zatkli a čo potom ?
Všetkých zavrieť nemôžu, ani administratívne stíhať.
Je to ako s utečencami. Realita je taká, že vedia zasiahnuť proti jednotlivcom. Ale keď sa dovalí 10.000 ľudí, pokrčia plecami, a nechajú ich prejsť.
|
|
Re: To len preto, že im to žereme...
Od: Jerichoo
|
Pridané:
30.10.2015 22:35
Len dúfam, že im miestne gangy patrične budú spríjemňovať večery v stanoch s cukrovým internetom...
A potom ich buldozérmi odsunieme naspäť do mora a nech si plávajú tam, odkiaľ prišli...
|
|
Vsetko treba zostrelit !!!
Od: JuroH
|
Pridané:
31.10.2015 9:13
Spravne .. Vsetko co je vo vzduchu treba okamzite zostrelit !! Vratane vtactva, co ak je to len prezleceny papparazi v utajeni .. Preleti vrabcek okolo ? Dole dole hajzla .. Vzduchovku vymente za vacsi kaliber, co ak nad vasim pozemkom preleti vrtulnik RZP ? Treba ho dat dole, ved z neho urcite za nohy visi fotograf s 2m tele objektivom a prirodzene bude fotit vas pozemok .. Zamyslel by som sa aj nad civilnymi lietadlami, riziko je tam rovnake vy tupci !! A rozhodne treba vypatrat pilota a minimalne ho verejne ukamenovat !!!
Odoslané z iPhonu
|
|
Re: Vsetko treba zostrelit !!!
Od: tamtung
|
Pridané:
31.10.2015 9:58
Nemas predstavu
Odoslané z Windows 7
|
|
Re: Vsetko treba zostrelit !!!
Od: JuroH
|
Pridané:
31.10.2015 10:26
Trosku sa zamyslite nad celou problematikou komplexnejsie .. Modelar, ktory si kuipil / postavil drona vam nikdy nepoleti nad vasim pozemkom, pretoze primarne cti bezpecnost letu a okolia a so svojimi znalostami technologie a pilotnymi skusenostami predstavuje aj tak minimalne riziko ... ten nemusi byt zosrobovany takymito obmedzeniami .. Curino, ktory to bude chciet spravit a je jedno z akych dovodov, nad vasim pozemkom poleti, ci tieto restrikcie budu platit, alebo nie .. Davat do jedneho vreca tieto 2 skupiny ludi je zcestne .. to ako keby vsetky auta mali technologicky rychlostny limit 130km/h u nas povoleny na dialnici len preto, ze zopar zmrdov jazdi po dialnici 200 ..
|
|
Re: Vsetko treba zostrelit !!!
Od: JuroH
|
Pridané:
31.10.2015 10:26
na druhej strane su drony, ktore mozu uz dnes legalne nad vasim pozemkom lietat s povolenim prislusnych statnych organov vratane RLP a bude ich stale viac, pretoze je to jeden z najlacnejsich sposobov ako monitorovat velke uzemie z hladiska protipoziarneho, protipovodnoveho, bezpecnostneho, dokumentarneho, kartografickeho .. uz dnes su na to firmy .. tak ako bolo hore spomenute, vzdusny priestor nad vasim pozemkom nie je vo vasom vlastnictve, nemate ziadny narok ani pravo riesit obmedzenia v tomto priestore ..
|
|
Re: Vsetko treba zostrelit !!!
Od: JuroH
|
Pridané:
31.10.2015 10:31
Jedine co mozete riesit je situacia v pripade zverejnenia takto ziskaneho videa / fotografii - aj to len s ohladom na zakon o ochrane osobnych udajov, pokial na videu bude jednoznacne identifikovatelna osoba, ktora k tomu nedala suhlas ..
takze strielajte .. vsetko co sa mihne vo vzduchu .. idealne panzerfaustom .. vyrazne tym prispejete k rieseniu tohto problemu ..
|
|
Re: Vsetko treba zostrelit !!!
Od reg.: ericek111
|
Pridané:
31.10.2015 18:36
Ma predstavivost.
Odoslané z Bratislavy
|
|
Deticky
Od: Maco333
|
Pridané:
31.10.2015 10:28
Najviac ma tu bavia blbci (velmi mierne napisane) ktori sa tu ohanaju pozemkom, vzduchovkou, 045tkou. Stavil by som sa ze ani jeden z nich nema ani pozemok ani 45tku. Mozno nejaku vzduchovku po dedovi :-D Samozrejme, kazdy z nich je pravnik s 5 rocnou praxou v Strazburgu :-D.
Suma sumarum su to deti ktorym nekupili hracku a ventiluju sa v diskusiach o dronoch.
|
|
Re: Deticky
Od: ...
|
Pridané:
31.10.2015 13:00
Kedze narazas na mna a povazujes ma za blbca budiz. Na tvojom mieste by som sa zamyslel, ci ten blby nahodou nie si ty ak si nedokazal pochopit ten podstatny prispevok, ale hlavne si mal potrebu napisat vlastny nazor na nieco co si bud poriadne ani necital, alebo nepochopil. Suma sumarum hovori viac nieco o tvojich komplexoch ako o tom, kto je tu blbec.
|
|
Re: Deticky
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
31.10.2015 13:15
"Samozrejme, kazdy z nich je pravnik s 5 rocnou praxou v Strazburgu"
Akože v týchto diskusiách sa tituluje všelijak, ale určitá hranica je rešpektovaná aj pri vulgarizmoch a pokusoch o osobné urážky.
|
|
Re: Deticky
Od: poldinko
|
Pridané:
2.11.2015 17:59
ako pravnika si ma pobavil, máš moje +
|