|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ein! Windows 10!
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
30.10.2015 9:30
Ein Volk, ein Reich, ein Windows
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: party
|
Pridané:
30.10.2015 9:42
už mám všade vypnuté automatické aktualizácie. začínam mať pocit, že si znovu nainštalujem xp.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: akto79
|
Pridané:
30.10.2015 10:13
xp je mrtve, sa prebud
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.10.2015 10:24
houno je mrtvé...u mňa budú ešte dlho /XP64/...dlabem im na nejaký shit 8 8,1 10.....
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: ...
|
Pridané:
1.11.2015 11:41
Ja pouzivam Windows 3.1 a 486ku som spokojny. Ma to kalkulacku, malovanie a dokonca aj wordPad v cene no nekup to! Vsetko ostatne je zbytocny nadstandard.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
1.11.2015 16:42
Ak ti to má slúžiť ako písací stroj tak prečo nie.A neboj sa zvládol by aj tlač,hudbu,staré hry,štandardné videá,maily,icq,skype.By si sa čudoval v kolkých školách a kancloch sú ešte 95-98čky.Konkrétne u nás 98čky ešte 3.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.11.2015 21:16
ako hovoria blaváci: ty si mi iný KKT!
kto nevyskúša XP64 bit edišn tak neni IN!
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: biliam gates
|
Pridané:
30.10.2015 11:35
a preto je aktualizáciami podporeny do roku 2019 ze? studuj google amater
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 11:45
Ale pre firemne prostredia, nie pre domacnosti.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Soaron
|
Pridané:
30.10.2015 16:09
Stačí len v registroch opraviť, aby sa hlásil ako embeded a noproblem.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: tamtung
|
Pridané:
31.10.2015 9:43
ja na xp este stale pracujem ;)
ked je v standby, zerie 120, ci 200MB ram, zvysnych 15.8GB pouzivam rozumnejsie ;)
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Imatersit
|
Pridané:
31.10.2015 10:09
To mas XP 64-bit, to nieje nic moc co do kompatibility.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Imatersit
|
Pridané:
31.10.2015 10:10
Ale pokojovu spotrebu RAM udavas ako keby to bolo klasicke 32-bit.(ked pocitame ovladace...)
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Marian PLC
|
Pridané:
31.10.2015 16:38
XP a mŕtve hahahahaha.
inak sa programovať mašiny nedajú.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Manus
|
Pridané:
30.10.2015 17:20
No vidíš. Ja už mám všade win 10.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: Mudrlant
|
Pridané:
31.10.2015 2:27
Gratulujem, cenu za blbost by si este nechcel?
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
1.11.2015 19:38
Tiez som uz dal na zopar kompov Win 10 a maximalna spokojnost.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: tamtung
|
Pridané:
31.10.2015 9:42
Microshit resp NSA zacina byt riadne netrpezliva..
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: xixo
|
Pridané:
1.11.2015 11:21
Posielam kvety, ide to i z XP. Inak by som ti nepísal.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: xerces
|
Pridané:
30.10.2015 9:43
|-|eil Merkel!
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 9:58
Uz viac ako rok sa pri takychto spravach smejem - na linuxe ale nefrcim (aspon zatial teda).
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: pppppppppppppppppppppppppppppp
|
Pridané:
31.10.2015 1:29
* V škole prebieha pracovné vyučovanie. Učiteľ hovorí o bezpečnosti práce. A uvedie príklad. - Išiel chlapec po ulici a spadla mu na hlavu tehla. Chlapec umrel. A raz išlo dievča s prilbou, spadla na ňu tehla a ona sa iba zasmiala a šla ďalej. Ozve sa Móricko: - Áno, tu poznám, dodnes chodí v prilbe a obcas sa zasmeje.
|
|
W10 je iba balik spyweru pre W7/8
Od: W10 je iba balik spyweru
|
Pridané:
30.10.2015 10:23
Zatiaľ tak automatický upgrade takýchto verzií mimo USA pravdepodobne ponúkať nebude.
Tak to sa dnes oplati mat ilegalne wokna. Clovek nieje otravovany a znasilnovany!
Len ako ich znelegalnit?
Inak W10 je iba balik spyweru pre W7/8. Nikto normalny si ho nemoze nainstalovat!!!
Vidno ze je mrkvasoft zufaly. Zastavil sa mu pocet instalacii na 120M. To sa vycerpal zdroj ludi ktory nevedia co instaluju, alebo im je ukradnute akekolovek sukromie a pod.
W10 = Genisys. Genisys = Skynet! Skynet = Koniec vsetkeho!
:-D
|
|
Re: W10 je iba balik spyweru pre W7/8
Od: slecna.l
|
Pridané:
30.10.2015 12:34
Mne sa Windows 7 tento tyzden znelegalnil sam. Rozdrbal profily a registre a stratil admin prava. Akurat sa s tym potom nedalo nic robit, len preinstalovat.
|
|
Re: W10 je iba balik spyweru pre W7/8
Od: Fun Thomas
|
Pridané:
31.10.2015 0:12
slecna je blond?
v dobrom samozrejme ;o)
|
|
Re: W10 je iba balik spyweru pre W7/8
Od: paranoia rules
|
Pridané:
1.11.2015 19:40
Kokso ludia, vy ste uz fakt paranoidni ...
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: ein zehn
|
Pridané:
30.10.2015 12:38
1 folk, 1 rajch, 10 windows
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: drei zehn
|
Pridané:
30.10.2015 13:08
01 volk + 01 reich == 10 windows
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: tamtung
|
Pridané:
31.10.2015 9:40
Hlavne som zvedavy, kto preplati skodu tym, co stratia data skrz neuspesnu aktualizaciu alebo isntalaciu.
Kolko basketbalovych zapasov Microshit este poserie.
A co statna sprava ?
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: tamtung
|
Pridané:
31.10.2015 9:55
Kupil som si legalne OEM Win7, cez 100EUR s DPH.
Tak mam snad pravo pouzivat Win7 dokedy len budem chciet, ci bude podpora, alebo nebude, to hadam mozem nie ?
Pytam sa microsfotu, mam nejake volne minuty, asi ich idem spamovat na podporu, nemate ich cislo ?
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
31.10.2015 10:05
Veď ale pravdaže majú všetci možnosť používať Windows7 dokedy len chcú. Stačí predsa počítač nepripájať k Internetu. EULA aj k OEM verzii je dostupná priamo v spomínanom OS, vrátane podmienok poskytovania podpory.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
1.11.2015 19:42
Tak to ber ako Win 7 so service packom 10 ;). Nechapem co ste z toho vsetci taki potentovani. Desinky su super system, rozhodne nelutujem.
|
|
Re: Ein! Windows 10!
Od: danki333
|
Pridané:
2.11.2015 8:21
tak dnes som si kukol diskusiu znovu , a ak takto vyzeraju diskusie aj na dalsich forach tak to svedci len o pretlacani windows a haneni linuxu , unixu , iOS , do pozadia ... akoby nasilu niekto chcel povedat ludom ako je najlepsi os lebo ziaden iny nie je dokonca aj na hackaday vysiel clanok o install arch :) aby sa to ludia naucili :) hackaday.com/2015/10/30/ delightfully-horrible-idea-twitch-installs-linux/
|
|
Dlabem Mrkvosoft
Od: omfgomfg
|
Pridané:
30.10.2015 9:31
Mozem im jebat na ten Win 10. Win 7 bude moj posledny Windows, akonahle skonci jeho podpora jebem Microsoft a prechadzam na Linux (SteamOS snad uz bude pouzitelny?).
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 9:54
Vzhľadom k použitým vyjadrovacím prostriedkom je pri akceptácii možnej opodstatnenosti porekadla "Čo sa babe chcelo, to sa babe snilo" pochybovanie o skutočnej motivácii navrhovateľa predkladaného zámeru logicky neodôvodniteľné.
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: obor1
|
Pridané:
30.10.2015 12:00
No mal som NB s W7 a tam som vyskúšal upgade, prebehlo úplne bezproblémovo, nič som nemusel preinštalovať, ani tlačiarne, skener, skrátka nič. Ešte aj plocha - ikony, Štart, lišta programov rýchleho spustenia - ostali presne tam kde boli. Akurát som v pri nastaveniach inštalácie nedal Edge ako predvolený prehliadač.
Potom som to inštaloval na 2 PC a všetko OK.
Takúto bezproblémovú inštaláciu Windows som ešte nezažil :) a to som inštaloval už Windows 3.11 :) - všetko pracuje, ikony na mieste, ešte aj DOSBOX (emulátor starých dosácky programov) pracuje korektne. Samozrejme sú tam nejaké zmeny ale nepôsobia rušivo ani komplikovane ako sa to stávalo, že "zmena za každú cenu".
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 12:09
TLDR
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: huangg
|
Pridané:
30.10.2015 19:35
MS sponzorovany prispievajuci, dakujeme
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: obor1
|
Pridané:
30.10.2015 19:42
ty si sponzorovaný :) :) :)
To akože musím nadávať za každú cenu ?
Mám skrátka dobrú skúsenosť s týmto prechodom a ešte je aj zadarmo:)
Ostatné ma hnevali, kvôli potreby kompletnej inštalácii softwaru.
Ale keď chceš, kľudne nadávaj.
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 19:45
"To akože musím nadávať za každú cenu ? "
A to si sa sem akože došiel len tak zayebávať, alebo čo!?
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: obor1
|
Pridané:
30.10.2015 21:30
Ja zayebavam v posteli so ženou a hovorím tomu sex :)
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: lacikazke
|
Pridané:
31.10.2015 8:39
no ja som instaloval Linux najprv som tomu nechapal a nic mi neslo ani dvd ani tlaciaren ani Xka a to som mal 14rokov , a ked som tomu celemu zacal chapat tak som sa prepracoval az na Install Arch , sice obcas mi tiez tam nieco neslo ale tak keby som bezhlavo nedaval pacman -Syu :) no , ale casom to znovu spojazdnili co bolo treba :) takze nebat sa Linuxov/LikeUnix OS , FreeBSD , Gentoo a podobne :) asi tolko nic nejde na prvy krat .
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.10.2015 9:56
kde ty bydliš???
Win7 už podpora predsa skončila...či nie?
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: jabloko
|
Pridané:
30.10.2015 10:04
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: lolo21
|
Pridané:
30.10.2015 10:15
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: gsgfdg
|
Pridané:
30.10.2015 10:17
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 10:20
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.10.2015 10:25
prepáčte vy všetci nado mnou...ale čo "nie" ???
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 10:38
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
30.10.2015 10:41
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: baGoLo
|
Pridané:
30.10.2015 10:48
tiež som za to, že nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: eeeeenx
|
Pridané:
30.10.2015 10:28
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: JUSTO
|
Pridané:
30.10.2015 10:55
Dobre budem ten, kto ti aj nieco k tomu napise - Nie.
|
|
nie je titulok
Od: delavei
|
Pridané:
30.10.2015 11:17
nie.
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: jaaaaaa
|
Pridané:
30.10.2015 11:26
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: ghghghgh
|
Pridané:
30.10.2015 11:27
aj by som ti nieco skarede napisal, ale ... nie !
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: nienie
|
Pridané:
30.10.2015 11:43
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.10.2015 11:41
Áno.
Teda: áno, skončila. S výnimkou Extended support, ktorý si tu nikto nezaplatí. Ten končí 14.1.2020.
http://tinyurl.com/pzrmg7y
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 11:46
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.10.2015 14:24
Si sa učil u Goebelsa, keď si myslíš, že sa lož stane pravdou ak ju 1000x zopakuješ?
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 14:25
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: Houston
|
Pridané:
30.10.2015 16:22
NIE.
Ale ty asi netusis co je to extended support a kolko vlastne stoji, ze NIE?
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: fERIKUš
|
Pridané:
30.10.2015 13:55
to som im chcel vysvetliť a oni že: "NEEEEEE"
ked né tak né...ale skončila
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
30.10.2015 16:20
Si sa nepytal na platenu a neplatenu. Kedze si to napisal vseobecne, tak nemas pravdu. Zachranuje ta druhy diskuter, ktory sa snazi ohnut tvoje slova na "aj tak by si to tu nikto nezaplatil".
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: Ferikuš
|
Pridané:
1.11.2015 21:22
ty kokotko...ja som sa na nič nepýtal...ja viem podpora pre userov W7 skončila a hotovo...to že pre platených zákazníkov neskončila tak je mi u "perdeli" jak vraveli Tibor Oriško z Nesvad
tak isto všetci somári čo mi dali nie by mali vedieť že ANOANOANO...skončila!
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: omfg wtf
|
Pridané:
30.10.2015 11:45
http://www.nooooooooooooooo.com/
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: askbakksd
|
Pridané:
30.10.2015 13:07
Podpora pre bezpecnostne aktualizacie konci az v 2020. Ine aktualizacie s vynimkou nutenej aktualizacie na win10 uz nevychadzaju. Kazdopadne do 2020 mam cas, a potom mozno prejdem(upgrade som spravil na druhom disku, cize staci prepnut start v biose).
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: edghar
|
Pridané:
30.10.2015 14:18
nie
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: Japster
|
Pridané:
1.11.2015 7:38
Skončil predaj bežných OEM licencií Windows 7.
Podpora ešte zopár rokov bude.
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.10.2015 10:08
Čo ti bráni v tom, aby si naň prešiel už teraz? Na jebanie Microsoftu nemusíš čakať na skončenie podpory.
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: omfgomfg
|
Pridané:
30.10.2015 10:24
drivere
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
30.10.2015 10:33
A myslíš, že keď počkáš na ukončenie podpory, tak sa zázrakom objavia na Linuxe?
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: ....
|
Pridané:
30.10.2015 10:49
Povedal by som, ze sa drzi hesla: co funguje, do toho nesprtaj.
|
|
Re: Dlabem Mrkvosoft
Od: delavei
|
Pridané:
30.10.2015 11:18
mam presne taky isty zamer. som rad, ze nie som sam.
|
|
MS hrobari s.r.o.
Od: Sloniiik
|
Pridané:
30.10.2015 9:35
Ja tiez necham win7 dozit a potom prechadzam na linux. S tymto pristupom si ine nezasluzia.
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: eedsde
|
Pridané:
30.10.2015 9:58
ja sa chcem zbavit svojho rok a pol stareho windows PC bola to zbytocna investicia. Ani OS X neni bohvie co tak osekany a dojebany unix ste este nevideli ale budis .. najlepsie mi vychadza na pouzivanie jedine linux ten ma +/- furt tie iste osvedcene programy roky
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: Kekeke
|
Pridané:
30.10.2015 10:01
Co je osakena na osX?
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: dfdfdf
|
Pridané:
30.10.2015 11:14
nic je to take hovno zabalene vo velmi peknom obale, vidno ze jobs bol buzerant lebo normalny vyvojar by tak BSDcko neznasilnil
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: sadfasfasdf
|
Pridané:
30.10.2015 11:36
Predpokladam, ze tvoje skusenosti s OS X pramenia z dlhodobeho testovania vystavenych modelov v NAJ alebo inych predajni...
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: nemo22
|
Pridané:
30.10.2015 12:14
A aj si v tom OSX pracoval, teda pouzival nejake aplikacie a snazil sa nieco vytvorit, pretoze ak len konzumujes obsah (web,mail,tytrubku) tak je skoro jedno aky OS pouzivas.
Alebo skusenost je len taka latentna, ziskana z vseobecneho povedomia a kecov na internet ?
Pretoze OSX je z hladiska pouzivania na tom velmi dobre a osobne som mal casto krat vyssiu produktivitu v tej istej aplikacii v OSX ako vo Windows. OSX ma celkom slusne vychytavky.
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: kfkkfkfkf
|
Pridané:
30.10.2015 13:44
ako najvacsi fail OSX vidim v tom ako pocita kolko volneho miesta mi este zostava, v terminali ked dam df -h tak mi ukaze o 10GB volneho miesta menej ako ked si to pozriem cez apple menu tak neviem teraz kde je pravda. Package manager to tema ziadny programy sa instaluju bud cez app store alebo sa stahuju ako windowsove aplikacie z webov .. Ale zas na druhu stranu taky garageband je celkom fajny je to jedina aplikacia ktoru pouzivam a ked v nom nechcem robit nic tak sa ten macbook air ani neoplati zapinat, tym padom mam viac casu na knizky alebo ine realne veci takze v tomto je OS X popici :D za PC sedim menej odkedy mam mac, a ani mi vysedavanie pri PC nechyba
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: asadsswfg
|
Pridané:
30.10.2015 19:02
http://dopice.sk/ffb toto som zrobil na 15 minut ... taka pičovina enjoy v garageband
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: iTUX
|
Pridané:
30.10.2015 20:03
ked vidim za co su ludia ochotni platit v app store, mam chut sa naucit programovat :)
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: Gataka
|
Pridané:
30.10.2015 16:48
Osakena je co? Osa v Okene? :-)
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: deeded
|
Pridané:
30.10.2015 17:05
mesto v japonku nedaleko osaky
|
|
Re: MS hrobari s.r.o.
Od: jaaaaaa
|
Pridané:
30.10.2015 11:33
Co konkretne sa ti zda na OS X useknute a dojebane ?? a nedokoncil si vetu... tak osekany a dojebany unix ste este nevideli ale http://dopice.sk/feU
|
|
... M$
Od: Emm
|
Pridané:
30.10.2015 9:40
... ale matros musia mat kvalitny
|
|
simono
Od: loa_leroa
|
Pridané:
30.10.2015 9:45
install arch
|
|
Re: simono
Od: jvn
|
Pridané:
30.10.2015 10:39
Chcel som, ale akosi si ten arch nerozumie so zakladovkou.. A to som si myslel, ze linux sa da nahodit na akukolvek dosku.. ale zrejme som sa mylil :)
|
|
Re: simono
Od: party
|
Pridané:
30.10.2015 11:04
Install Ubuntu
|
|
Re: simono
Od: huangg
|
Pridané:
30.10.2015 19:45
16.04 Xenial Xerus
|
|
Re: simono
Od: niekto koho nepozans
|
Pridané:
30.10.2015 11:05
Zeby uefi bios a secure boot, hm? Vacsina linuxov tu pýčovynu neznasa...
|
|
Re: simono
Od: uefo
|
Pridané:
30.10.2015 13:44
Na desktope mám dual boot win 7 + linux (openSUSA) v UEFI režime so zapnutým Secure boot, bez problémov. Inštalácia takmer ako pri legacy bios režime (všetko vyklikané v GUI). Jediný problém s ktorým som sa stretol bol update kernelu z unstable repozitára ktorý je potreba podpísať alebo dačo také ( update z ofic no problema)
|
|
Re: simono
Od: niekto koho nepozans
|
Pridané:
30.10.2015 14:42
A aka mobo to je? Asus asi nie, ci? ...lebo u mna doteraz vsetky ubuntiny robili drahoty so secure bootom :/
|
|
Re: simono
Od: uefo
|
Pridané:
31.10.2015 0:39
Asus M5A99X
|
|
Re: simono
Od: niekto koho nepozans
|
Pridané:
1.11.2015 5:21
Tak potom uz neviem no :/ ...ja mam taku istu a dostat tam linux bolo utrpenie
|
|
Re: simono
Od: Imatersit
|
Pridané:
1.11.2015 8:43
Aku distribuciu?
openSUSE funguje aj na UEFI bez problemov podobne aj RHEL/SUSE pri archu to uz je narocnejsie.
unstable kernel? skusal si kernel z repa download.opensuse.org/repositories/Kernel:/Stable/ a ten moc fungovat nebude s vsetkeho na download.opensuse.org/repositories/ odporucam len repa pre konkretnu distribuciu napr. openSUSE-13.2 (openSUSE-xxx) bude v poslednom chlieviku ked pridavas repo zypper ar -f xxx nazov repa.
|
|
Re: simono
Od: laskonka123
|
Pridané:
1.11.2015 14:44
a ten Secure boot sa v Biose neda vypnut
|
|
Re: simono
Od: trololo
|
Pridané:
30.10.2015 15:21
UEFI BIOS? to co je za kokotinu? nic take ako UEFI BIOS neexistuje, bud je to UEFI alebo BIOS.
|
|
Re: simono
Od reg.: Houston
|
Pridané:
30.10.2015 16:29
To mas ako:
CD disk
LED dioda
a tak...
|
|
Re: simono
Od reg.: Vladimir Presovcan
|
Pridané:
31.10.2015 9:06
Kupte si sadu kompaktnych CD diskov ;-)))
|
|
Re: simono
Od: laskonka123
|
Pridané:
1.11.2015 14:46
WiFi CDčiek k tomu budes mat Janku ako bonus a bude ti chodit do kanclu stisovat hudbu cez papier z tlaciarne
|
|
uprava
Od: gordon_gordon
|
Pridané:
30.10.2015 9:53
verim ze sa najdu kutilovia co spracuju instalacku s najnovsimi aktualnizaciami a obidu ten prdly win 10 system.
|
|
Servis
Od: Kamikaze
|
Pridané:
30.10.2015 9:54
Super, už sa teším na to množstvo počítačov čo mi prinesú do servisu vďaka tejto aktualizácii.
|
|
Re: Servis
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.10.2015 10:02
a to by chceli jak robiť?...jak nový Chrome? /...nová verzia je pripravená...ukončiť Chrome a znova spustiť?/, aby PC bez môjho vedomia inštaloval nový OS nato by som sa teda pozrel...!
ozaj...a pirátska kopia sa tiež upgradne na Win10?
Kurvy ale aby upgradli moje v dualboote Win8 preview na tie 10-ny tak to ani zaboha...to by som ešte dovolil...ale sedmičky eeéééé!
|
|
Re: Servis
Od: Kamikaze
|
Pridané:
30.10.2015 11:14
Tak si vypni aktualizácie na W7 a máš po probléme a ostane ti W7. Možno ti i svižnejšie pôjde počítač.
|
|
Re: Servis
Od: neviem meno
|
Pridané:
30.10.2015 11:49
Včera mi starý ujo doniesol notebook "že mu nejde zvuk". Tak sa na to dívam a na notebooku s nálepkou Vista sa zapli Widly 10. Systém išiel ale úplne odjebalo zvuk a ovladače neexistujú (zvuk bol funkčný, cez live distro Linuxu išiel)
|
|
Re: Servis
Od: stary ujo
|
Pridané:
30.10.2015 12:55
to akoze gasparovic??!
|
|
Re: Servis
Od: Ferikuš
|
Pridané:
30.10.2015 13:59
to isto nebol on...lebo ten bol starý "UJ" a nie ujo
|
|
Re: Servis
Od: Orpheus
|
Pridané:
30.10.2015 16:51
Ked uz, tak stary chUJ je ten tupy a neschopny kovac...
|
|
Re: Servis
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 15:41
Vista nemala update na W10. Iba W7 a 8.1. Mal si sa spýtať uja kto mu to tam dal.
|
|
Re: Servis
Od: Alenotak
|
Pridané:
30.10.2015 18:17
Notebook mal nálepku Visty, ale zrejme niekto aktívny Visty zvidlil na Win 7. Tie už sa na 10 zmenia samé...
|
|
Váš príspevok
Od: JUSTO
|
Pridané:
30.10.2015 9:55
Cakal som, ako sa to vyvinie do buduceho leta, ze mozno by som presiel, ale ako pozeram, stale viac a viac to smeruje do .... a pri takom pristupe pravdepodobne ostanem tam, kde som.
|
|
Windows10
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 9:59
mám od začiatku ako uvoľnili update. Všetko funguje dokonale. Nejde, iba staršia tlačiareň HP. To je chyba HP, lebo soft na uvedený typ je, iba po W8.1.. Vyriešil som to jednoducho - tlačiareň pripojím k druhému notebooku na ktorom beží Linux Mint 17.02 LTS. Miesto nadávania na Microsoft stačí použiť Linux.
|
|
Re: Windows10
Od: Kamikaze
|
Pridané:
30.10.2015 11:18
Mal som rovnaký problém so starou Lexmarkou ale keď som použil drivery určené pre W8.1 tak sa chytila i na W10 a tlačí bezproblémov.
|
|
Re: Windows10
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 12:37
Mne nepomohlo stiahnúť HP soft na W8.1. Začalo to vyhadzovať chyby a nakoniec to nešlo ani odinštalovať. Musel som resetnúť Windows10 na výrobné nastavenia, aby nainštalovaný HP soft zmizol.
|
|
Re: Windows10
Od reg.: Houston
|
Pridané:
30.10.2015 16:31
Nainstalovat treba iba ovladac, nie cely soft.
|
|
Re: Windows10
Od: sensei-san
|
Pridané:
30.10.2015 14:41
> Nejde, iba staršia tlačiareň HP. To je chyba HP
Prečo si to myslíš? Vari HP vydáva nové a nové verzie driveru pre každú verziu každého OS? Pre niektoré OS ani drivery nevydáva a tlačiareň tam aj tak funguje. Nie je to náhodou tak, že MS niečo rozbil?
|
|
Re: Windows10
Od: MIG31
|
Pridané:
30.10.2015 15:49
Nie je to politika HP. Kúpiť si novú. Táto je z 2010. Ťažko som ju hľadaľ aj na stránkach HP.
|
|
Re: Windows10
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
1.11.2015 19:38
Ano, HP je zodpovedne za ovladace ku svojim zariadeniam. Ak ich nevyda pre novy OS je to ich chyba. Novy OS nevychadza kazdy mesiac takze sa mozu trosku posnazit. Ale ich snaha je donutit ta kupitnovu ... inymi slovami, umyselna chyba HP ;).
|
|
WTF?.
Od: mucha12
|
Pridané:
30.10.2015 10:27
Čo to má znamenať ? Veď to je nedorobok.To zas bude všade problémov keď to spustia.OMG
|
|
Re: WTF?.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.10.2015 10:47
Niekto ich dufam riadne zazaluje, c0c0tov mikrosrotovych ze im nebude stacit ani 10 miliard $. 7cku nech do 3,14ce nechaju NA SVATOM POKOJI !!!!!!!!!!!!!!!
Win8 family 8.1, update1, SP1, patch1, trt1, prd1 je grc rovnaky ako Win10, lebo Win10 je dokoncene cele Win8 family po troch rokoch, tam nech si to drbu jak chcu.
U mna Win10 = Win 8.2.
|
|
rakovina
Od: hemeroid
|
Pridané:
30.10.2015 11:08
Táto rakovina sa nekontrolovane šíri a nedá sa zataviť.
Nielenže je tento OS dotieravý ale ešte aj špehuje užívateľov a hrozne vyzerá.
|
|
Re: WTF?.
Od: tamtung
|
Pridané:
31.10.2015 9:48
Casy, ked napr isiel Win98 a nebolo treba ani LAn kablu su davno prec..
Zial.
Dnes je to homosexualne updatovanie, cize sami priznavaju, ze ani poriadny system nevedia urobit, lebo same zaplaty.
Ale OK, vzdy si budem moct zo smetiska poskaldat stary pc s XP a ignorovat co len chcem.
|
|
win10 virtualne plochy ultra fail
Od: ggdgdgette
|
Pridané:
30.10.2015 11:20
tie virtualne plochy tak to je mega fail jak svina napr na ploche 1 mas otvoreny prehliadac a na ploche 2 napr word, potrebujes sa medzi nimi preklikavat ale ak si na ploche 2 a kliknes na prehliadac, tak miesto toho aby ta to preplo na uz otvoreny browser na ploche 1, ti otvori nove okno browsera na ploche 2. Fakt sa smejem odkial tuto funkcionalitu okopiruju lebo sucasne virtualne plochy niesu nic ine nez copy&paste desktopu
|
|
Re: win10 virtualne plochy ultra fail
Od: Marekmdmx
|
Pridané:
30.10.2015 11:35
To je ide nastaviť v nastaveniach + prehliadač musí podporovať funkciu iba jednej relácie. Nepíše o aký typ sa jedná. Nerobí to totiž každý prehliadač.
|
|
Re: win10 virtualne plochy ultra fail
Od: dsdsd
|
Pridané:
30.10.2015 14:26
zvlastne ze linux ked nainstalujem tak tie plochy tak funguju a vo windowse to treba este nastavovat
|
|
Re: win10 virtualne plochy ultra fail
Od: anonymus1
|
Pridané:
30.10.2015 18:39
Neviem ako to je na Windows 10, ale u mna na Linuxe (Debian + XFCE) sa to sprava ako popisujes a neviem preco by to malo prepinat na otvorenu aplikaciu. Pride mi logicke, aby som mohol otvorit rovnaku aplikaciu viac krat na roznych plochach. Ak chcem, aby bola jedna instancia aplikacie na kazdej ploche, zapnem "Show on all workspaces" v liste pre konkretnu aplikaciu.
|
|
u mad.
Od: u mad?
|
Pridané:
30.10.2015 11:36
90% ludi tu place, a ani vlastne nevie preco. W10 je v uplne v pohode, ked si ho clovek nastavi a prisposobi podla seba a svojich potrieb. Je rychly, prehladny a neporovnatelne lepsi, ako W8. Nie je jediny dovod neprejst z W7 na W10. Nestratite nic na vykone.
Ale pockat, zabudol som. Let's hate on Microsoft. We don't know why, but it's popular!
|
|
Re: u mad.
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 11:46
nie
|
|
Re: u mad.
Od: ...
|
Pridané:
30.10.2015 11:46
Aj by som ti vysvetlil, ale ked si taky hlupy nechce sa mi, aj tak by si nepochopil.
|
|
Re: u mad.
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 11:49
Najhoršie na hádke s hlúpymi ľuďmi je to, že nemáš šancu vyhrať, nakoľko sú tak hlúpi že nepochopia tvoje argumenty...
|
|
Re: u mad.
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 12:09
Na to sa ani neoplatí reagovať.
|
|
Re: u mad.
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
1.11.2015 19:51
Ty vole, to co je za prispevok? Tiez som presiel na W10 a nic mu nechyba. Je daleko lepsi nez Win 7 alebo 8. Je daleko lepsi nez OSX a daleko lepsi nez hocijaka distribucia Linuxxu - ak sa teda bavime o osbnych PC a nie servroch. Sorry, ale to, ze je Linux open source z neho este nerobi dobry system. A ked teda porovnavame Win 10 s napriklad Win 7, co sa vam akoze zda horsie? Vykon je podstatne lepsi, uzivatelske rozhranie je rovnako dobre alebo lepsie. Konecne jednotny system na vsetkych platformach. Ci proste chcete byt cool tak hatujete M$ za vsetko co spravi? Ste drsni, fakt
|
|
Re: u mad.
Od: real name
|
Pridané:
30.10.2015 11:54
vobec nie je lepsi ani prehladny a praveze sa neda nastavit podla mojich potrieb (napriklad genialne zmizol parameter roznej farby hornej listy pre focusovane a nefocusovane okna, takze ked nieco vyskoci mozem chvilu hladat kde)
|
|
Re: u mad.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.10.2015 16:55
Medzi Win7 a Win8/10 je asi taky rozdiel jako Opera 12.x a era Opery post 12.x zrychleneho cislovania.
Proste sracka s mizivou castou funkcionality a prisposobenia.
|
|
Re: u mad.
Od: sfsfs
|
Pridané:
30.10.2015 12:33
Nie je jediny dovod prejst z W7 na W10, ak W7 bez problemov funguje. Naopak clovek riskuje, ze prechodom na W10 problemy nastanu.
|
|
Re: u mad.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
30.10.2015 16:56
svata pravda, ale niektori to nie su schopni pochopit
|
|
Re: u mad.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
30.10.2015 12:41
Ano, Windows 7 zatial nevie tak kvalitne spehovat ako Windows 10. A to sa oplati.
|
|
Re: u mad.
Od: antiapple
|
Pridané:
30.10.2015 12:51
Napr.: celý ten modern-ui štýl je úplne na grc (spravili to ako pre retardov, lebo je pre nich asi jednoduchšie orientovať sa podľa obrázkov) proste hnus; na Windows 10 Home sa nedajú vypnúť aktualizácie (osobne som kvôli zdržovaniu môj win 7 už 2 roky neaktualizoval a kto by to povedal, ale stále normálne funguje); prihlasovanie na microsoft účet? to fakt? no nech ti neje*e, načo mi to bude?; míny si samozrejme nezahrám bez prihlásenia a čuduj sa svete, teraz je v nich dokonca aj naje*aná reklama!; kopa bugov? pred týždňom mame spadol win kvôli nejakej aktualizácii, proste krása, aktualizácia čo jej odpiekla drivery; defaultne zapnuté nastavenia ktoré by si normálny človek nikdy defaultne nezapol? viď. nastavenia súkromia, uplodovanie updatov! a u mna napr. Wi-Fi Sense; reklamy v samotnom windowse?; ...
Vlastne, nieje jediný dôvod prejsť na win 10.
|
|
Re: u mad.
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
30.10.2015 13:11
Ani na Pro sa nedaju vypnut aktualizacie.
|
|
Re: u mad.
Od reg.: Houston
|
Pridané:
30.10.2015 16:45
Suhlas:
1) UI na grc
2) Reklama v minach
Nesuhlas:
1) Aktualizacie sa vypnut daju, sice nie fajfkou ale sluzba ano
2) Prihlasovanie na MS ucet nie je povinne.
3) Miny si zahras aj bez MS uctu - je tam GUEST.
4) Aktualizacie - obcas sa nieco musi stat. Nic nepokazi len ten, kto nic nerobi
5) Defaultne nastavenia ma bohuzial dnes drviva vacsina programov ake by si normalny clovek nezapol. Pozri si Android a pozri si Apple ekosystem. VSETKO SA INSTALUJE V REZIME CUSTOM! Tak raz vypnem vsetky tie online veci.
6) Uploadovanie updatov - fajfku ma - vypnute
7) WiFi Sense - fajfku ma - vypnute
8) Reklamy v starte - fajfku maju - vypnute
Keby som chcel vzdy mat zapnute a pouzivat vsetky funkcie z kazdeho softu, tak si asi hodim. Kym sa to da nastavit, OK. Akonahle bude nieco naozaj natrvdo a nevypnutelne, konci.
|
|
Re: u mad.
Od: Alenotak
|
Pridané:
30.10.2015 18:20
Ui na houno, to je fakt.
Ale reklama v mínach?
Windows-7-Games-For-Windows-8 -and-10-Multilanguage-x86-x64.zip
Toto rieši všetko.
|
|
Re: u mad.
Od: antiapple
|
Pridané:
31.10.2015 18:36
tak toto beriem, diky
|
|
Re: u mad.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.10.2015 19:30
mas tam preklep.. "nieje jediny dovod PREJST z 7 a 10". Ten dovod bude neskor dx12, a to dnes este nevieme ci relevantny alebo irelevantny...
|
|
Re: u mad.
Od reg.: Vladimir Presovcan
|
Pridané:
31.10.2015 9:30
Je rozdiel ci si dieta/bezny konzumny user a je rozdiel ci Ti pocitac zaraba na chleba. Zober napriklad ing. ktori potrebuju pracovat v Catii, SW, Creo, atd. Prechod na novy system moze byt koli tymto a podobnym sw problamaticky. Rad by som poukazal na to ze zmeny v novom OS sa odrazia v problemoch v sw ktore pozuzivas a ich vyrobcovia/programatori sa rok a viac trapia s novym portom zarucujucim kompatibilitu. A vyvoj stoji a vo firme praca stoji lebo sw neide a treba preinstalovat vsetko od OS... :-(
|
|
windows 10
Od: Gokuu
|
Pridané:
30.10.2015 12:58
Uz som takuto nemilost zazil pri w8.1 , dakujem DSL za info predom , vypnute vsetky aktualizacie.
|
|
Blue screen
Od: efr
|
Pridané:
30.10.2015 13:02
Wtf? Podla stranky Sony moj nb hodi bluescreen ked sa pokusim prejst na Win10 lebo maju problem s dvojitou grafikou. A teraz akoze co?
|
|
Re: Blue screen
Od: real name
|
Pridané:
30.10.2015 13:04
skusal si zufat?
|
|
Re: Blue screen
Od: zizi
|
Pridané:
30.10.2015 14:41
co ti jebe, toto je koment dna.
|
|
Re: Blue screen
Od: @@@
|
Pridané:
31.10.2015 16:25
Este sa moze modlit aby ho Nadella nemal moc dlhy, ked sa rozhodol jebat vsetkych win7 userov.
|
|
Re: Blue screen
Od: zlata rybka
|
Pridané:
30.10.2015 13:06
:D ze co? no, nic!!! neprejdes na Win10.
a win10 naozaj ma v niektorych pripadoch problemy s dvojitou grafikou v NTB (vlastna skusenost). ja som presiel. ale uz by som znovu neprechadzal :P
|
|
Re: Blue screen
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.10.2015 22:51
Pokrok nezastavis. V 6-rocnom OS (Win7) dve grafiky funguju bez problemov, a po dalsich 6 rokoch vyvoja OS v tom najnovsom uz nie.
A vlastne, co by si chcel? Komu su treba 2 grafiky? Ty budes urcite nejaky kapitalista!
(koniec sarkazmu)
|
|
c...c..c...
Od reg.: shapira
|
Pridané:
30.10.2015 14:04
Ja som minule tiez presiel...... Cez prechod pre chodcov,ale rozmyslel som si to a vratil som sa s5 :-D
Na margo problemu,vidim to tak,ze vypnut aktualizacie a hotovo.. a win7 budeok, druha vec,ze tam kde sa na desktopoch neda vypnut update,pomoze mudrejsi router..
Iste su niekde k dispo komplet adresy na microsoft update,cize ich nahadzat do firewallu a blokovat obojsmerne! Mikrotik by si mal s tym poradit lavou zadnou
|
|
Re: c...c..c...
Od reg.: Houston
|
Pridané:
30.10.2015 16:49
A co je s tym samsungom????
microsoftupdate.com
windowsupdate.com
windowsupdate.microsoft.com
|
|
dozadu
Od: jbl
|
Pridané:
30.10.2015 14:05
Pred tyzdnom som presiel z w10 na w7, teraz vypinam aktualizacie...za tyzden tam dam 3.1...asi to bol zamer.
|
|
steam
Od: qwerty/z
|
Pridané:
30.10.2015 14:09
clovek aby teraz rychlo dohral vsetky kupene hry na steame ktore nie su preportovane na linux kym mi to nenainstaluje 10
|
|
Ja som to vedel!
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
30.10.2015 16:01
Keď asi mesiac do zadu vyšiel článok (vlastne to písali všade) že sa stala NEHODA a preto PC sám nainštaloval win10 už v tedy som vedel že to bol len test novej fičuri :D ... Zistili že žaloby ani nič nieje zistili že ľudom to ani tak nevadí tak si povedali že "Prečo nie?"...
|
|
Fgghhhjnfftgyhj
Od: Rmss
|
Pridané:
30.10.2015 17:46
microsoft si robi so svojimi nevolnikmi co len chce.
|
|
Re: Fgghhhjnfftgyhj
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
1.11.2015 19:55
To si vazne vsetci stazujete, ze mate k dispozicii aktualizaciu zdarma? Keby to nevolali Win 10 ale aktualizacia KB458444 tak ste s tym ok? Vam uz to sibe deti drahe.
|
|
Co je na Win 10 zle ?
Od reg.: PLANTROON
|
Pridané:
30.10.2015 18:26
Ktory OS sa pri update so 100% zarukou nepokazi?
Velky problem su win32 apps ktore su prilis integrovane do OS a kazda robena totalne inym sposobom. Toto sa Win 10 snazi riesit.
Linux sa mi vela krat rozsypal po aktualizacii (no nebolo treba reinstall)
Telemetry veci sa daju vypnut. Navyse, ako fanusik Microsoftu verim ze MS je jedna zo spolocnosti ktora by data len tak NSA a podobnym neposkytla.
Uznaval som ze ak mal niekto 7 tak nemal dovod upgrade na 8. Ale ak kupoval novy comp tak zaroven nemal dovod kupovat Win 7 namiesto 8
Takze co je na Win 10 zle ? Valid argument plz...
|
|
Re: Co je na Win 10 zle ?
Od: majky84
|
Pridané:
30.10.2015 19:33
nebudem crackovat legalne hry. securom,safedisc
|
|
Re: Co je na Win 10 zle ?
Od reg.: PLANTROON
|
Pridané:
30.10.2015 19:37
Steam ... a navyse som este nemal hru ktora by nefungovala na Win 10 ale uz nemam CD/DVD ROM v compe aby som otestoval CD/DVD hry :(
|
|
Re: Co je na Win 10 zle ?
Od: Imatersit
|
Pridané:
30.10.2015 19:43
Neviem aky Linux ale mne za 8 rokov ani jeden (ale mam len par PC menej ako desat za, ktore zodpovedam) sa nerozsypal.
Skor musis zvolit vhodnejsiu distribuciu.
|
|
Re: Co je na Win 10 zle ?
Od reg.: PLANTROON
|
Pridané:
30.10.2015 19:50
Fedora ale to bolo davno. V casoch ked som mal Ubuntu som sa drzal na LTS takze tam ma to postihlo na GPU driveroch (AMD).
Dnes uz len Arch a vsetko ok a problemy su lahko riesitelne ale neni to moj primarny OS, je to moj portable OS na externom disku.
Win 8 a neskor 8.1 som pocas celeho jeho lifetime ani raz nepreintsaloval a slapalo to ako hodinky, samozrejme som ale nepouzival eset superAvastnod32 freeantivirusutility 2025 professional ultimate edition ale Win Defender a Disk Cleanup.
Cele to slo ako hodinky a to na platnovom disku :D
Teraz Win 10 som uz preinstaloval lebo upgrade mi dokazil NTFS permissions a neslo zapisovat a manualne to bolo moc roboty a komplikovanejsie ako cely Arch
|
|
Re: Co je na Win 10 zle ?
Od: sdfsdf3
|
Pridané:
1.11.2015 19:57
Validne argumenty nie su, tu su len standardni hejteri. Win 10 je super, facha ako hodiny.
|
|
Re: Co je na Win 10 zle ?
Od reg.: PLANTROON
|
Pridané:
1.11.2015 20:32
Ocividne no ...
U mna takmer maximalna spokojnost. 7 rocny comp facha dobre, Lumia 820 (2-3 rocny telefon) facha od posledneho buildu dobre.
|
|
Turn off
Od: asdsdf
|
Pridané:
30.10.2015 18:38
Turn off automatic updates (highly recommended by user's experience)
|
|
kunda sem kunda tam v celom mikrop€nise
Od: majky84
|
Pridané:
30.10.2015 19:31
az spravia securom a safedisc tak mozno, inak odmietam crackovat legalne hry.
|
|
Thinkpad T500, neublížil som...
Od: Mirkooo
|
Pridané:
31.10.2015 1:39
No pekne, tak to teda vymysleli inžinieri z Redmondu. A to mám teraz svoju T500 kvôli tomu odpísať lebo budem musieť prejsť na Windows 10 či chcem alebo nechcem? Skúšal som osmičku, podpora driverov už nebola a prepínanie grafík nešlo (lenovo power manager), takže som ostal na Windows 7 kde všetko funguje krásne. Zrejme už budem musieť fakt upgradovať na novší HW a pritom funguje tak dobre.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
31.10.2015 10:38
mal som win 10 od zaciatku ako vysla, bezproblemov v tablete nahodena a aj v jednom booku. Jedine co ma kusok mrzelo v tej test verzii ze absolutne sa nedala vypnut aktualizacia. Ked na to dojde tak ludia pridu na to ako to seknut aj cracknut a aj odstavit pripojenie na MS medzi nami uz to je :), keby si precitate spiatocne poniektory spravy co ste pisali ked prisla win 7 a win 8.1 a dnes co pisete tak sa to opakuje, vsetko co je nove treba zatratit je to zle :), ja pisem za seba ze pol roka co som pouzival som bol spokojny na max, ale tak ja pouzivam aj win7 aj win 8.1 aj linux a mne vyhovuje vsetko.
|
|
klud_
Od: jdoe
|
Pridané:
31.10.2015 11:17
decka, nerobme paniku. verzie enterprise sa to urcite tykat nebude. naviac, malokto si uvedomuje najdolezitejsie - nefungujuce drivery su dovodom na kupu noveho compu, tlaciarne - MS musi splnit zavazky voci HW priemyslu, ktory stagnuje. uplne najfatalnejsie je ale to, ze win10 je licencne blizko software-as-a-service (nepodlozene, ale som ochotny stavit sa), cize akonahle to pretlacia, mozu si s OS robit absolutne co chcu, pekne na dialku a vdacni uzivatelia win10, ktori sa tesia, ze maju novy win8+ zadara, sa mozu len prizerat.
|
|
Príspevok
Od: ....
|
Pridané:
31.10.2015 13:08
W7 podporuje v tých všakovakých stavoch CPU C6 a C7 aj Haswell procesory Intel?
|
|
ja som to spravil dobrovolne
Od: Majoe
|
Pridané:
31.10.2015 16:48
Postavil som nový PC.
Doska sa chváli tým, že je win10 ready...
Inštalujem svoju EDU verziu zo školy zadarmo.
Nvidia mi ponúkla driver pre win10.
Trocha mi zo začiatku reštartovalo GPU.. ale tento error už existuje od čias XP. vyriešil som ho. Teraz mi win10 Education verzia šlape jak hodinky.
Neviem o čo prichádzam nepoužívaním sedmičky...
V skutočnosti sa vo win10 cítim naozaj dobre, a páči sa mi oproti 8.1, pretože 8.1 sa mi ťažko ovládalo... 10 je krásne podobná so 7.
A nakoniec teda... Cortina nieje aj tak na SVK prístupná, takže všetky bezpečnostné záležitosti možem mať OFF a spravovať PC po svojom
|
|
WIN 8.1 enterprise
Od: darg123
|
Pridané:
1.11.2015 13:13
bož aký som teraz rád že mám Win 8.1 Enterprise, na enterprise vôbec nebude možnosť upgradeu na Win 10 len si stiahnuť cez Microsoft inštalačku
a aj tak má vypaté automatické aktualizície :D
|
|
Ako chcu vyriesiet ovladace? :D
Od: xseven
|
Pridané:
2.11.2015 1:01
Jesto kopec nie az tak starych notebookov a pocitacov, ktore boli predavane s windows 7 a na ktore neslo nainstalovat win8, pretoze pre ich chipset alebo graficku kartu integrovanu na doske nikdy neboli nikdy napisane drivere a grafika sla len nudzovo so Standard VGA ovladacom. Vo vacsine pripadov a so slusnymi znalostami sa daju "natlacit" vhodne ovladace, aby to fungovalo ako ma, ale co taki bezni uzivatelia? Som zvedavy ako chcu toto poriesit...
|