|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Také čosi...
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 11:06
Chcelo by to o5 60-te roky, keď išli ohromné peniaze do zbrojenia ale aj do kozmického súťaženia.
Že sa obe mocnosti prakticky uzbrojili a takmer ekonomicky zruinovali, nemí na fakte nič, dosiahol sa výrazný posun v kozme.
|
|
Re: Také čosi...
Od: chlapec
|
Pridané:
29.10.2015 11:17
nechcel by som tu ziadnu druhu studenu vojnu ani nic podobne ... aj ked uz urcitym sposobom zial mozno aj funguje. kazdopadne co by som chcel je spolupraca mocnosti na urovni vedy na ukor investicii do zbrojenia ...nekonecneho zbrojenia...ci chceme aby to zostalo zase napriklad na Lieutenant Colonel Petrovovi len tentokrat to bude Josh z Texasu ktory hraval vela C&C a ten na druhej strane rad pustil nejaku tu atomovku na svojich protivnikov ... nech sa pretekaju radsej vedci zo vsetkych krajin v zaujme vedy a sukromne spolocnosti nech prerazia...ziadny navrat 50-60 rokov ...to fakt nie.
|
|
Re: Také čosi...
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 11:40
Skôr nastane môj scenár v nejakej novodobej podobe ako ten Tvoj...
Nikto nemá záujem o iné, ako o peniaze.
A pozri akí sme aj na Slovensku ľudia. Tlačenica v autobuse, sedí to tam samí sopliak, mamka s deckom musia stáť, tlačia, len nejaký mongol nie je schopný sa v uličke posunúť aspoň o centimeter. Mladým je všetko jedno, akí starí stoja, však oni sedkajú, nič nemusia riešiť.
Takáto vydrbaná slovač sme na každom kroku...
|
|
Re: Také čosi...
Od: wtf???
|
Pridané:
29.10.2015 11:55
a 90% z tych sopliakov co sedia by sa postavilo keby ich ta mamicka/babicka o to poziadala. Uplne v klude slusne vyriesena situacia. Neviem preco by sa nemohli ozvat.
Vacsinou ked ludia nieco chcu tak sa musia ozvat. Je pekne byt tak slusny ze sa postavim aj bez poziadania, ale zeby to bol zrovna znak bezcharakternosti tak to by som netvrdil.
|
|
Re: Také čosi...
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 11:59
A čoho iného? Na to, akí sú mladí, majú až príliš hlboko v žilách zapichnuté tie nevraživé "múdrosti" ak čo ťa nepáli nehas, z cudzieho krv netečie, keď nevidím tak nepočujem a podobné...
Nikto nie je schopný urobiť niečo pre toho druhého. Vidia že je tlačenica, ale nepohnú sa z miesta. O tom uvoľnení miest... No urobia sa že chrápu, počúvajú infúzie, nevidia, bavia sa... a skrátka čumí do blba, len aby sa ho nič netýkalo. Prišiel by o pohodlie. A to isté je s deckami aj na školách či zamestnaní...
|
|
Re: Také čosi...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2015 19:49
to su klasicki mamvpicisti, ako tu dole teraz jeden kkt si zastal autom presne do stredu 2 parkovacich miest. Takemu len klucom obtiahnut auto...
|
|
Re: Také čosi...
Od: akoze
|
Pridané:
29.10.2015 15:39
aha, takze novy trend, treba poziadat. o par rokov bude potrebne prosit na kolenach a o generaciu mat papier od rady mladeze ze mozes sediet ak je v autobuse neobsadene miesto.
|
|
Re: Také čosi...
Od: chlapec
|
Pridané:
29.10.2015 12:36
Japster, citim z teba trochu frustraciu ...pozeram, aki sme ludia na Slovensku a mozno niekedy az prilis. K tomuto len, ked vidim mladeho ako si sedi na mieste so zelenym krizikom v buse a nadaj nastupi nejaky starsi clovek, ktoremu je mozno trapne ho pytat o miesto (podla mna by to mala byt samozrejmost) a nielen to aj taka pomoc z nastupom vystupom z busu stareho cloveka nemam s tym problem ...hned ho upozornim slovne, ze "kamos mal by si uvolnit miesto" :) niekedy to zabere, inokedy nie. Ale naspat k teme, verim, ze si pochopil to, ze moj pispevok som napisal pekne romanticky, zbrojna masineria je tazko zastavitelna, vojny su to co v minulosti najviac ludstvo posuvalo dopredu, ale v casoch mieru myslim si ze sa aj tak spravili velke pokroky objavy atd., ale ta vojna je tahun je to asi sucast technologickej puberty dnesnych civilizacii...
|
|
Re: Také čosi...
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 12:45
Vždy je to boj o moc, postavenie, výhody, skrátka o niečo...
Ale vojny nepriniesli žiaden pokrok, iba ak príliš veľa životov - obetí na to, aby sme si mysleli, že boha akú techniku máme. Nemáme. Počítač ani vtedy, ani dnes za mňa nič neurobí. Máme podvojné účtovníctvo a zložité programy naň, že aj neviem aký stroj stále naplno zamestná človeka. Kedysi sa plán stredného podniku spočítal aj po ekonomickej stránke na mechanickom počítadle a ceruzou na papier a všetko sedelo. A jednoduchšie ako dnes. Počítače nám nič neuľahčili, iba nesmierne skomplikovali...
|
|
Re: Také čosi...
Od: chlapec
|
Pridané:
29.10.2015 13:00
Japster, slovo pokrok ja silne dedukovanie z mojho prispevku. Zial ci chces ci nie vojny nas posunuli dopredu v technologiach a nielen zbrojarskych, ale beriem tvoj pohlad na vec aj nazor. Suhlasim, je diskutabilne ci tie polozene a stratene zivoty stali za to aku techniku sme vyvynuli, alebo ziskali. Vojny su a zial este dlho budu o stratach na zivotoch a nielen vojakov na obidvoch stranach. Spomenul som takisto, ze pocas mieru sa urobilo vela dobreho ...ale stale citim tu frustraciu v tebe a zatracovanie. Ak ma ospravedlnis uz sa budem venovat dnes inej praci, alebo inym prispevkom.
|
|
Re: Také čosi...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.10.2015 15:53
Možno by to chcelo vedecky potvrdiť, či teplé vojny náhodou neposúvajú dozadu.
|
|
Re: Také čosi...
Od reg.: saruman
|
Pridané:
29.10.2015 17:01
V čase vojen je veľká ochota investovať do vedcov, ktorí sa usilujú zlepšiť účinnosť zbraňového arzenálu. Pokrok je exponenciálny. Na zlepšenie života ľudí, nie je taká ochota míňať peniaze.
|
|
Re: Také čosi...
Od: tamtung
|
Pridané:
29.10.2015 17:21
co ak je ten mlady tiez postihnuty , myslim realne fyzicky, napriklad po operacii kolena, a chce tiez sediet, lebo nevie poraidne stat, ale nechce nosit barle ? hm? :)
isto, to je 0,1% :D
|
|
Re: Také čosi...
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 17:40
Celý autobus mladých stredoškolákov je postihnutý...
|
|
Re: Také čosi...
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.10.2015 17:59
...pretože odmieta uposlúchnuť priamu výzvu k diskriminácii na základe veku.
|
|
Re: Také čosi...
Od: tann
|
Pridané:
29.10.2015 13:15
Horšie by bolo keby Josh hrával Total Annihilation.
|
|
Re: Také čosi...
Od: edghar
|
Pridané:
29.10.2015 14:25
Vyrazny posun, ale na bezpecnost kazdy kaslas. Nikomu neslo o princip poznavania, kazdemu slo len o sutazenie.
Mozes si najst niektore spovede samotnych ludi, ktory sa na projekte podielali, napr. taky gagarin. Vela veci bolo nedotiahnutych a na hrane so zivotom, len aby bol niekto prvy.
Bezcielne, len sutazivo. A o vojne to radsej pomlcim...
Ja som optimista a radsej budem cakat na dobu, ked samotni ludia budu za vyskum v tomto smere, pretoze ich bude tato oblast zaujimat ako aj samotna veda. A hoci tu bude vela ludi skeptickych, takychto ludi je stale viac.
|
|
Prispievajte
Od: mattti
|
Pridané:
29.10.2015 11:14
Ja viem že aj to je obrovský úspech, ale po prečítaní poslednej vety som sa musel rozrehotať.
|
|
ROZMÝŠĽAJTE_SKÚMAJTE_HĽADAJTE a NÁJDETE
Od: aroni
|
Pridané:
29.10.2015 11:40
"Wilbur Wright once noted that the only bird that could talk was the parrot. And he didn't fly very well."
"Breakhroughs are available to those who can remove one of thruth's protective layers"
"Wilbur Wright raz povedal, že jediný vták, ktorý vie hovoriť, je papagáj. A ten papagáj moc dobre neletel."
"Veľké odhalenia čakajú na tých, ktorý sú schopní odstrániť vrstvy pokrývajúce pravdu."
Tieto slová povie v Bielom dome sám Armstrong pri príležitosti 25. výročia údajného pristátia na Mesiaci:
https://goo.gl/US3Gpk
Celé:
https://goo.gl/3kBem2 (Armstrong hovorí od 2:05)
|
|
Re: ROZMÝŠĽAJTE_SKÚMAJTE_HĽADAJTE a NÁJDETE
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 11:42
A Ty sa tu o čo snažíš???
|
|
Re: ROZMÝŠĽAJTE_SKÚMAJTE_HĽADAJTE a NÁJDETE
Od: bludič
|
Pridané:
29.10.2015 12:12
nevtieraj sa
|
|
Re: ROZMÝŠĽAJTE_DUMAJTE_HĽADAJTE a STRATÍTE
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 12:15
To bolo dobré...
:-)
|
|
Re: ROZMÝŠĽAJTE_DUMAJTE_HĽADAJTE a STRATÍTE
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 12:18
HEJ! Ďalej od môjho kamaráta!
|
|
Re: ROZMÝŠĽAJTE_DUMAJTE_HĽADAJTE a STRATÍTE
Od: edghar
|
Pridané:
29.10.2015 15:35
Nebite sa ! Zas chcete aby sa niekomu pustila krv z nosa?
|
|
Re: ROZMÝŠĽAJTE_DUMAJTE_HĽADAJTE a STRATÍTE
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 7:57
too late
:-´(
|
|
Zjednotenie?
Od: FinalMEN
|
Pridané:
29.10.2015 11:24
...a co tak sa uz konecne zjednotit ako ludstvo - spojit spolocne sily a zacat robit nieco globalne pre vsetkych - kua kedy to konecne bude ???
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 11:34
Veď na tom už dávno pracujeme, momentálne ponúkame pomoc obetiam vojny v Sirií chudobným, černučkým, bezmocným...
Nebuďte svine ľudia! Otvorte im srdcia, byty, peňaženky a svoje dcéry!
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: Budh4
|
Pridané:
29.10.2015 11:39
Tvoju dceru uz "otvorili" viaceri.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 11:43
Nemám dcéru, ale aj tak by som bol rád keby si mi povedal ako si to myslel. Či si ma chcel naštvať, za to že som urazil tých parazitov, pretože sa ich zastávaš alebo ako. Nech sa páči rád si ťa vypočujem :)
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 11:50
Nepouzivaj moj stary nick!!! Vymysli si vlastny.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 11:56
Predpokladám že to nebolo na mňa, nakoľko som si ho vymyslel sám a keď sa pozerám na tvoj, tak ty nepoužívaš medzerník.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 12:57
No vidíš... žiaden rozumný argument, pripisujem si čiarku.
Internet arguments won:
||||| ||||| ||||| ||||| ||
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
29.10.2015 14:22
Nemáš nejaké malé skóre? Od kedy máš internet? Týždeň?
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
29.10.2015 21:31
Ja som asi 2 mesiace dozadu písal adminovi DSL na email že im nefunguje googlemeter a doteraz mi neprišla odpoveď a kvety :'(
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 16:06
Pouzival som ho bez medzier a otazniku. Len som zabudok heslo :-D a tech support na dsl.sk nejako nefunguje.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 8:00
Asi toľko k rusákom na Mesiaci
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: Opak
|
Pridané:
29.10.2015 14:58
Veď len čakám, kedy mi ich podajú, spolu s okolkovanou žiadosťou. Predsa im ich nebudem trhať z rúk zadarmo.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: jahôdka
|
Pridané:
29.10.2015 11:35
ved uz globalne rozsirujeme demokraciu spolocne
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.10.2015 13:56
Tiez si kladiem tu otazku, pretoze to je NUTNA (ale este nie postacujuca) podmienka stat sa celoplanetarnou Kardashevovou civilizaciou I. druhu.
Ale nie, tu sa drbeme o moc, zdroje, peniaze, vplvy, informacie, ovladanie/manipulaciu, uzemia, pripadne sa vojny/konflikty vedu este z ovela je*nutejsich pricin: nabozensky fanatizmus spojito prechadzajuci do terorizmu a pod.
Ked aj ufonci existuju a chceli nas pozdravit, hned si to rozmysleli a davno si povedali ze nam nepomoze uz ani svatena voda.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: Re: Zjednotenie?
|
Pridané:
29.10.2015 15:40
...pred slnecnou sustavou je velka tabula:
!!! POZOR, VYVYJAJU SA !!!
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: Ferikuš
|
Pridané:
29.10.2015 18:35
aj ti sa "vivýjaš!! /to je ešte dobré, horšie keby tam bolo napísané toto:"
„Nemá cenu tvářit se překvapeně. Všechny plány a příkazy k demolici jsou už padesát pozemských let vyvěšeny na vašem místním plánovacím odboru na Alfě Centauri, takže jste měli spoustu času vznášet formální protesty. Teď už je pozdě dělat kvůli tomu rozruch."
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.10.2015 16:22
A čo z vymenovaných: moc, zdroje, peniaze, vplvy, informacie, ovladanie/manipulaciu, uzemia, na potvrdenie svojho názoru nevlastníš?
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
29.10.2015 20:14
Nevlastnim nic z toho. Ale akesi uz celoplanetarne relevantne zoskupenia (nazyvame ich velmoci) sa o tie uvedene veci biju/hadaju/hladaju ich/chcu ich, jak rozmaznane 4-rocne decko.
Kazda velmoc sa hra jak drbnuta na vlastnom piesocku, miesto toho aby sme spolupracovali na celoplanetarnej urovni.
Proste sme c0c0ti ...
|
|
Re: Zjednotenie?
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 21:17
Presne takto to citim tuna pod tim perim. Neviem pochopit preco ludstvo netaha za jeden povraz. Vsetko by sa krasne dalo riesit. Od chudoby az po vesmirny program na kolonizovanie a skumanie nasej slnecnej sustavy. A o sto mozno dvesto rokov galaxie.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: filozof/dreamer
|
Pridané:
29.10.2015 22:45
to by sme museli prestať pozerať len na svoje potreby a zamerať sa potreby spoločenstva - ľudstva, trebalo by začať zmenou zmýšľania, zmenou ekonomiky a tiež školstva, no netreba zabudnúť aj na to, ako sme ovplyvnení zaraďovaním sa do skupín, či národnostných alebo náboženský́ch, čo zapríčiňuje aj teraz rôzne konflikty, je to dlhá cesta, raz si to možno uvedomíme a pohneme sa ďalej
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: Japster
|
Pridané:
30.10.2015 0:42
A čo tie čierne invazistické huby nespolupracujú? A ako pekne. Pozrite sa ako nás - celú Úniu pekne do poslednej tehličky rozoberú a rozoštvú!
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
30.10.2015 7:54
Možno je efektívnejšie začať so zmenou, hodnotením a uvedomením sa jednotlivca a až následne sa vyjadrovať k vlastnostiam stáda, v ktorom sa schovávate.
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 8:21
Amen
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: Ferikuš
|
Pridané:
29.10.2015 18:38
žiadni tu neboli...na suroviny majú dosť planét kde sa im pod nohy nepletú nejakí pozemskí červi...hihihi
|
|
Re: Zjednotenie?
Od: aaabicykel praha
|
Pridané:
30.10.2015 9:00
No to uz len potrebujeme... byt Kardashianskou civilizaciou. Dajte uz s tou rodinou pokoj
|
|
Čistá pravda
Od: Neviem-
|
Pridané:
29.10.2015 11:38
Na Mesiaci bolo zatiaľ dvanásť ľudí, Američanov. Dostali sa tam šiestimi misiami Apollo 11, 12, 14, 15, 16 a 17 od júla 1969 po december 1972.
To boli časy. Títo chlapci sa bez problémov preháňali po povrchu na mesačnej bugine, skákali, zapichovali vlajky, všetko išlo ako po masle. A to ani nie 7 rokov potom, ako vôbec dostali prvého človeka na orbitu Zeme.
A potom tam Bruce Willis doniesol vrtnú súpravu a zachránil svet. Ach, to bol tuším nejaký asteroid, nie Mesiac. Nevadí, boli to iné časy. Naivné ale krásne.
|
|
je to na smiech
Od: b1sk
|
Pridané:
29.10.2015 11:41
sranda, ze 60r po prvom pristati cloveka na mesiaci ludstvo stale nedokaze pristat bez problemov. zvlastne je to, ze predtym to problem nebol a ziadna ina posadka s pristatim na mesiaci nemama problem. V sucasnosti pristat na mesiaci je velka vyzva. Znie to ako keby mesiac radikalne zmenil amtosferu?!
Nechcem tu mat flame, ale urcite to je na zamyslenie. Rad sa necham aj poucit nejakymi faktami.
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 11:50
Az take jednoduche to nebolo a bolo dost velke stacstie ze nikto po ceste na mesiac a spat nezahucal. Akurát pri teste Apollo 1 na zemi zacala horiet kabina a uhoreli tam traja astronauti. Tam sa ale nejednalo o start ale o rutinny test.
Dnes poslat ludi na mesiac by sa dalo aj relativne hned ale nikto nebude vyrabat 50 rokov staru raketu (technologicky). Neleti sa hned len preto ze sa musia pripravit nove stroje s terajsimi technológiami. A NASA uviedla ze chce univerzalnu lod co pristane par krat na Mesiaci a potom pojde na Mars.
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
29.10.2015 12:53
najmudrejsi komentar co som tu cital. Cista pravda, uvedomte si ze do vesmiru nemoze ist hocico co napajkuje cinan v nejakej dedinke. Vyvoj aplikacii do vesmiru je beh na dlhe trate s tym ze ciel sa stale vzdaluje. Vyvoj a test nejakej dosky / modulu trva nejaky ten piatok. Suciastky ktore sa pouziju tiez nevyrobia za poobedie. Takze ano, tam je problem, ked tam chcu poslat ludi, vratit ich naspet ale za pouziti modernych technologii, tak v roku 2029 ci kedy to budu pouzite komponenty z dnesnej doby kedy sa osvedcili.
|
|
Re: je to na smiech
Od: loko
|
Pridané:
1.11.2015 1:41
kedysi sa lietalo na raketach, dnes stacia appky a dosky ;) nielen technika, ale aj slovnik sa meni
|
|
Re: je to na smiech
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
29.10.2015 13:04
NASA momentalne nevie vyniest cloveka ani na orbit, nietoze snivat o mesiaci. Posledny pokus o viacnasobne pouzitelny stroj skoncil tak drahym fiaskom, ze fungl nova "zastarala" raketa pre kazdy let by vysla lacnejsie. Neverim, ze by sa v NASA nepoucili.
|
|
Re: je to na smiech
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.10.2015 15:56
Ešte jednu šancu! Ešte jednu šancu!
|
|
Re: je to na smiech
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 11:50
Žeby peniaze a nosné rakety boli dosť problém?
|
|
Re: je to na smiech
Od: chlapec
|
Pridané:
29.10.2015 12:41
peniaze a nosne rakety niesu problem, podla mojho nazoru problem je v akceptacii a zmyslupnosti takychto podnikov laikmi a beznym clovekom. Myslim si, ze az vtedy sa skutocne zacne lietat hore dole a budu zakladne na inych vesmirnych objektoch beznou vecou ked sa bezni ludia prestanu pytat otazky typu preco, naco a zaco :)
|
|
Re: je to na smiech
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 12:48
Takže sa nebude lietať nikdy... Obyčajný človek sa vždy bude pýtať - prečo? Má na to právo, má to aj povinnosť...
|
|
Re: je to na smiech
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 12:53
Tie prvé Apolo misie mali zmysel - aká je tam gravitácia, z čoho je povrch, dá sa tam chodiť atd... Len si myslím že letieť tam po siedme nemá pre vedu prínos... Treba sa posunúť dopredu
|
|
Re: je to na smiech
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 12:59
Alkohol, zabudol si?
Mesiac je najbližšie...
Hľadáme východiská... vodu pre existenciu vesmírnej stanice a jej posádky a všeličo iné, aby sa aj tie investície - obrovsky veľa času a peňazí aj trošku začali v nejakej podobe vracať.
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2015 20:00
cesta na mesiac bola vyborna zasterka pre spionazne druzice, takze prestante z toho robit daku vedu. Casom sa zistilo, ze na Mesiaci "nic nieje" a ked on stratila zaujem armada, tak komercna sfera ziadny neprejavila. To je cele "tajomstvo" preco sa dnes nelieta na Mesiac. Lebo je to zbytocne. Plany su, ze na Mesiaci by sa vybudovala zakladna pre lety dalej, potom sa tam zas bude lietat, az kym nezistia, ze aj na Marse "nic nieje" = nic co by sa dalo spenazit.
|
|
Re: je to na smiech
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 11:50
povedal by som to takto- boli tam 6x... stálo to tonu prachov a na čo? To že tam pristanú po siedme nebude mať zrovna vedecký prínos. Už sa chystajú na Mars a osobne si myslím že posúvanie hraníc je cesta dopredu.
|
|
Re: je to na smiech
Od: chlapec
|
Pridané:
29.10.2015 12:29
na co ? aby si mal pocitac na ktorom pises napr. :) ale k veci: myslim, ze Rusi videli ako technologicky sa posunili Americania v tych casoch a chcu si to spravit teraz pekne po svojom vid Angara projekt... drzim im v tom palce...less nukes more manned space flights :) mozno to bude sluzit ako predpriprava na stalu zakladnu na mesiaci... z Ruska si posunuli hranicu prave tam a to ma tesi, ze si vytycuju takyto ciel... aj Slovensko by si mohlo vytycit par tych cielov napr. mozme zacat s tym, ze mladi v autobuse sami od seba vstanu a uvolnia miesto starsim spolucestujucim a podobne.
|
|
Re: je to na smiech
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 12:33
Súvislosť medzi mojím počítačom a pristávaním na Mesiaci som nevychytal O_o
|
|
Re: je to na smiech
Od: chlapec
|
Pridané:
29.10.2015 13:56
nevadi, pomozem, napr. spojitost, ze space program bol jednym z povodnych velkych zakaznikov vtedy este v plienkach integrovanych obvodov a "priemyslu" okolo nich ...a mozem pokracovat o xy dalsich odvetviach pre ktore sluzil ako odrazovy mostik.
|
|
Re: je to na smiech
Od: mmxxx
|
Pridané:
29.10.2015 19:30
suhlas. teraz to davaju tusim na prima zoom. pametam si ,ze zaznelo. Projekt apolo vyuziva 60% produkcie mikrocipov.
V tomto sa mi paci Musk. Vysniva si blaznivy ciel a popri tom sa vyvynie a vylepsi mnoho inych veci.
|
|
Re: je to na smiech
Od: tann
|
Pridané:
29.10.2015 13:18
Nejde predsa o vedecký prínos, ale o zarámovanú fotku astronauta s ruskou vlajkou na stene v Kremli.
|
|
Re: je to na smiech
Od: Herne
|
Pridané:
29.10.2015 14:00
fotka by predsa vyšla vo Photoshope lacnejšie, ako naživo
:D
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 16:14
To by slo ale ten pocit ze tam boli je na nezaplatenie.
|
|
Re: je to na smiech
Od: 48484
|
Pridané:
30.10.2015 7:41
Nie si daleko, ale myslim, ze ani nejde tak o ten rok 2030 ako o pritomnost. 2 roky ide ekonomika smerom dolu a ludia potrebuju nieco co ich namotivuje. Vsetci vedia, co robia s narodnou hrdostou taketo programy a ze ludia si zrazu kludne utiahnu opasky. Nieco podobne, ako ked nasi vyhraju zlato v hokeji. Pre Rusov vsak treba omnoho viac a vlada potrebuje nieco vzdialene, aby teraz nebolo treba vysvetlovat, preco to nie je.
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
29.10.2015 11:53
nedoniesli diamanty ani kvety, tak sa to uz neoplatilo ..
|
|
Re: je to na smiech
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 11:54
Možno tam dali chladiť fľaše s vínom a až včuleky si na ne spomenuli...
|
|
Re: je to na smiech
Od: Ferikuš
|
Pridané:
29.10.2015 18:45
no nič lepšie na chladenie v sústave nemáme, ani na Plute neni taká zima ako na Mesiaci.. -240°C tam je v kráteroch kam nezasiahne Sun...veľmi prekvapivé ale je to tak
http://dopice.sk/feq
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
29.10.2015 13:39
Mne skor pride zvlastne ze v 60tych rokoch viacnasobne pristanu na Mesiaci s ludskou posadkou a v sucasnosti nie su schopni pomocou vlastnych technologii dopravit ludsku posadku, zasoby... na ISS (lietaju tam Sojuzy).
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2015 20:05
nie su schopni, alebo sa im to neoplati? Isiel by si z bodu A do bodu B vlastnym autom, kedy ta to vyde 10€, alebo taxikom, ktory by ta vysiel 5€ ? Si naozaj myslis, ze by nedokazali postavit cisto novy raketoplan a preto ich dali do srotu?
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
29.10.2015 21:13
S tymto stereotypom uvazovania sa stretavam pomerne casto, t.j. "bud/alebo". Nie su schopni a neoplati sa im to. Ved takmer vsetky vyrobne kapacity presmerovali do krajin s lacnou pracovnou silou. Ide predsa o ich prestiz, technologicka supervelmoc #1 lieta na orbitu ruskymi raketami, z dovodu absencie vlastnych. Nemyslis si ze z dlhodobeho hladiska tymto stracaju viac?
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2015 22:02
myslis si, ze amici co maju po 2001 manko jak Grand kanon budu akurat teraz investovat presne do raketoplanov, ked im to na orbitu moze vyniest Musk alebo rusi? Tieto plany su uplne odsunute na druhu kolaj... Teraz sa caka na technologie schopne dosiahnut Mars s clovekom, ak to teda niekedy bude vobec objektivne mozne...
|
|
Re: je to na smiech
Od: bong
|
Pridané:
29.10.2015 19:25
...asi si to este nepochopil... na Mesiaci este nikto fyzicky nebol!!! ...to co predviedli americania v 1961 bola neskutocna propaganda studenej vojny... tvz.Nevadska...
|
|
Re: je to na smiech
Od: Ferikuš
|
Pridané:
29.10.2015 19:34
"já ti nevím Karle..." raz som videl videjko kde im na "mesačnú pôdu" spadla osvetľovacia veža...a že to bolo kurva prevedčivé videjko.
amíci sú svetoví odrbávači member ONE!
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 19:51
Samozrejme ze pristatie v 61 je len konspiracna teoria nakolko tam pristali realne az v 69-tom.
Aspon je vidiet aka inteligencia veri konspiracnim teoriam ked si nevedia ani jeden posraty datum zapamatat.
|
|
Re: je to na smiech
Od: bong
|
Pridané:
29.10.2015 20:01
vyborne pan "inteligent"... 61, alebo 69, aj tak tam nikto nikdy nebol..
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.10.2015 20:07
a kolko zaplatili rusom aby to na nich neprezradili do medii?
|
|
Re: je to na smiech
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
29.10.2015 21:15
Nie som ziaden inteligent ale ludia co veria hentakim bludom su skratka sporostejsi odo mna. A ked je niekto sprostejsi ako ja tak to uz musi byt mega dement.
|
|
Konkurencia
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
29.10.2015 12:05
Bez konkurencie to začalo nehorázne stagnovať. Je potrebná konkurencia ako soľ! Ak nie tak sa nikdy nedožijeme rozumných cien proceso... moment to už som v inej téme....
|
|
Naozajstný pokrok...
Od: finetsky
|
Pridané:
29.10.2015 12:10
Naozajstný pokrok nastane nie vtedy keď do vesmíru investujú štáty ale keď sa konečne uchytí súkromný vesmírny priemysel. Totiž daňoví poplatníci nikdy nezaplatia to, čo dokážu zaplatiť súkromné firmy ak budú mať vo vesmíre zdroj príjmov. Ten zdroj príjmov donesie každý rok stabilne miliardy.
To je presne dôvod, pre ktorý sa nikto na mesiac toľké desaťročia nevrátil. Lebo keď vypršala politická motivácia zdroje vyschli. Mesiac nebol ekonomicky zaujímavý ani dostupný. Ak by sa vo vesmíre ťažilo alebo stavalo a pod. tak z obratu sa dajú liať miliardy do výskumu a vývoja.
|
|
Re: Naozajstný pokrok...
Od: tann
|
Pridané:
29.10.2015 13:24
Problémom súkromného sektoru je to, že je financovaný z akcií, ktoré tvorí z väčšej časti len bublina. A za ďalšie súkromné firmy chcú od vesmírnych investícií zhodnotenie svojich akcií. Kým sa nevymyslí spôsob akým by tieto budúce akcie mohli rásť, pokrok nepríde (hotelový sektor vo vesmíre, ťažba surovín, atď.). Akcionárom nezáleží na pokroku ale na peniazoch, aj keby mali prísť z firmy čo bude predávať hrdzu.
|
|
Re: Naozajstný pokrok...
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
29.10.2015 17:45
Všetkou zaujímavé začínalo pri štátoch a armádach. Počítače, internet, rakety, šifrovanie...
Vždy treba tú začiatočnú investíciu od štátu a potom niekoho kto to vyrobí aspoň pre menej bohatých ktorý to kupovaním zlacnejú pre chudobnejších až sa to dostane všade (opäť: pitače, internet... napadá ma aj Tesla elektromobily)...
|
|
..........
Od: htvhfghjf
|
Pridané:
29.10.2015 12:45
Chystáme sa na čunder,
na dva týždne na čunder.
|
|
Re: ..........
Od: Rura
|
Pridané:
29.10.2015 13:35
Možno, že aj na dlhšie, no na MESIAC nie,
lebo nemáme skafander. :-)
|
|
Re: ..........
Od: Japster
|
Pridané:
29.10.2015 13:40
Aj holé baby budú?
|
|
Re: ..........
Od: lolololol
|
Pridané:
29.10.2015 22:19
čundr bejbe!
|
|
to ale trva
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
29.10.2015 13:07
keby to mysleli vazne rusi, tak poslu coveka na mesac hnet, najlepsie o pol stvrtej kazasskeho casu.
ale to je uz ako s americanmi, ze aj oni by radi niekedy volakam isli, ale nevedia ako povedat, ze na to nemaju, tak potom trepu volaco, ze 2050 alebo 2099 alebo nejak tak, ze kym k tomu pride, tak urcite bude nejaka kriza, alebo zas nejaky bordel, ze vzdy sa bude na volaco vyhovorit. Bush tiez sluboval, ze v 2015 pojdu na mesiac, heh? to je cil, ne?
|
|
Re: to ale trva
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.10.2015 13:10
Ešte má 2 mesiace, daj mu ešte šancu!
|
|
apollo
Od: Tom@s
|
Pridané:
29.10.2015 14:41
A o misiách čo boli utajované nik nehovorí.
|
|
Re: apollo
Od: edghar
|
Pridané:
29.10.2015 14:53
Myslis o ludoch, ktory si myslia, ze je pred nimi vsetko utajovane tak, ze maju pod postelou 4 mrtvych ufonov ktorych nasa utajuje tak, ze obliecku z postele nezasunie pod matrac?
Nie, o takych sa moc nehovori. Magorov je vsade dost..
|
|
ten nadpis
Od: pampaladicek
|
Pridané:
29.10.2015 16:22
na mna posobi ako zly vtip :DD
|
|
A my?
Od reg.: saruman
|
Pridané:
29.10.2015 17:07
Slováci kedy oznámia tunel na Mesiaci?
|
|
Mna by zaujimalo
Od reg.: romannnnn
|
Pridané:
29.10.2015 20:53
CO tam chcu robit? Ci chcu najst americku zastavu a udrbat ju amikom, ako Hlina Slotovi, alebo nieco ine.
|
|
Re: Mna by zaujimalo
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
30.10.2015 8:23
Z dôvodu radiácie sú vraj ´Murické vlajky na Mesiaci čisto biele
|
|
Ďalší úspech sovietskej vedy a techniky !
Od: alter011
|
Pridané:
30.10.2015 5:49
Dobehnúť a prebehnúť !
Naša kukurica rastie aj na polárnom kruhu !
Naši vedci Geroji ZSSR znížili zaoastávanie za USA na neuveriteľných 60 rokov. Len tak ďalej Molodci !
|
|
Re: Ďalší úspech sovietskej vedy a techniky !
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
30.10.2015 11:02
Ak si si nevsimol, tak po pade sojuzu vsetci marxisti prebehli do EU a tu teraz robia svoje poroucime vetru, desti - od emisnych noriem prisnejsich ako fyzikalne zakony az po stahovanie narodov z Afriky, Stredneho vychodu a Strednej Azie k nam.
|
|
abanana
Od: algebra
|
Pridané:
30.10.2015 16:07
Nechapem naco tam potrebuju ist.
Maximalne za zmeni statistika a budeme mat prvu mrtvolu na mesiaci.
|
|
jéééj zlatééé
Od: skutočný ja jatý prenajatý
|
Pridané:
30.10.2015 16:41
Nebodaj tam objavili alkohol ako na tej komete?
|
|
kecykveci
Od: loko
|
Pridané:
1.11.2015 1:48
slovenski odbornici, specialisti na lunarne lety sem prispeli zatial 105 prispevkami
|
|
Väznica
Od: Jerichoo
|
Pridané:
1.11.2015 7:45
Žeby mali Rusi Sibír a basy plné "nepohodlných" ľudí a tak to budú zatvárať na mesiac? Taky dobrý...
|
|
mesiac
Od: meniskus
|
Pridané:
1.11.2015 21:12
zaujímave, že američania si zmysleli, spravili vesmirnu lod za tri roky a hned vystrelili človeka na mesiac, len tak. A TO BOLI 60-TE ROKY!!!
činania a rusi v tejto modernej dobe oznámili že im bude trvat 30 až 40 rokov kým bude bezpečné poslať človeka na mesiac.
Z toho aj opica pochopí, že nikto nikdy na mesiaci nebol, nech si hovori kto čo chce, proste logika nepustí.
|
|
Re: mesiac
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
2.11.2015 14:58
Potom máš Ty, ako jednotlivec, veľmi zvláštnu logiku...
|