|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posielam Rusom kable
Od: kdkdk
|
Pridané:
26.10.2015 12:58
Dnes ma meniny Demeter a aj ten sa zaujima o kable - najma medene.
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: Ferikuš
|
Pridané:
26.10.2015 13:04
a niekedy aj optické...hihi
tu sa ale s optikou nehrali:
http://dopice.sk/fbn
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.10.2015 13:18
Rád by som videl, že ako sú pokryté oceány káblami. Ako to tam je umiestnené, v praxi v toľkej vode prevedené. Či to kladú až na dno, alebo káble visia niekoľko desiatok metrov pod hladinou, zavesené na nejakých bójach a ako sú ťažké, a ako často to potrebuje nejaký zosilňovač a tak...
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: neiom
|
Pridané:
26.10.2015 13:23
všetky tieto informácie sa dajú ľahko dohľadať, npríklad tu tu a tu
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: fsfshdfhd
|
Pridané:
26.10.2015 13:26
presnejsie - tukabel, tukabel a tukabel
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: raketa
|
Pridané:
26.10.2015 14:02
aj zo mna niekedy vylezie poriadny kabel, verim ze vzdy stastne dojde do cierneho mora
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
27.10.2015 16:45
Netreba vieru, nakoľko detailné informácie o pohybe a umiestnení každého kábla sú dostupné zo zdrojov amerického vojenského prostredia, ktoré sa ich sledovaniu venuje.
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: raketa
|
Pridané:
28.10.2015 13:30
to som rad, kludne nech sa aj pohraju s mojim kablom a najlepsie bez rukavic
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: presnost
|
Pridané:
26.10.2015 20:41
tak budme uz uplne presny. http://dopice.sk/fbQ
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: saruman
|
Pridané:
26.10.2015 13:32
//cs.wikipedia.org/wiki/Podmo%C5%99sk%C3%BD_kabel
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
26.10.2015 13:58
bud pred tie 2 lomitka daj protokol, alebo tie lomitka nedavaj vobec! idealne prva moznost aby to aj jednoduchsie extension na rozpoznanie URL vedelo spracovaj.
v kazdom pripade, ak si to do prehliadaca vlozis bez protokolu ale s tymi 2 URL, tak prehliadac sa rozhodne otvorit file://cs.wikipedia.org/blablabla
a ak ti ide o to ze je s tym link uz dlhy pre komentar na dsl.sk, tak s takymi linkami chod dopice.sk
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: saruman
|
Pridané:
26.10.2015 14:12
Limit 50 znakov na slovo. Predpokladal som, že priemerne inteligentny človek si s týmto rébusom poradí ;-) A ak nie, nech potom ide do pice.
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: čorv
|
Pridané:
26.10.2015 14:32
Prečítaj si jeho poslednú vetu poriadne. To nebol sarkazmus.
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: saruman
|
Pridané:
26.10.2015 14:58
dopice.sk poznám.
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: __fuxo
|
Pridané:
26.10.2015 15:15
To je skvelé...
A prečo ho potom nepoužívaš a dávaš sem chybné linky? A plus ešte aj pindáš, keď Ťa na to niekto upozorní...
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
28.10.2015 19:05
koho zaujimaju tie tvoje picoviny
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: lamka1
|
Pridané:
26.10.2015 14:08
Pri brehoch sa "zaoravaju" do podlozia, vo velkych hlbkach su len tak polozene, kedze tam im "skoro" nic nehrozi.
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: gazdaa
|
Pridané:
26.10.2015 18:14
A to sa im nepokazí ten traktor keď to zaorávajú vo vode ? D
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: hattala
|
Pridané:
27.10.2015 1:34
Hlavne ze by si rad vedel, ze ako... Namiesto toho, aby si rad vedel, ako...
To nasilne cpanie "ze" kam absolutne nepatri, je morom "modernej" slovenciny
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: *zebrak*
|
Pridané:
27.10.2015 4:23
ze ty sa nudis
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: pakovia
|
Pridané:
27.10.2015 12:57
preco ste mu dali -6 bodov? Ci len zo zvyku? Akoze normalne je to pako, ale nenapisal ziaden blud a ak mu neviete odpovedat, tak ste rovnaki pakovia
|
|
Re: Posielam Rusom kable
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
27.10.2015 13:57
čítaj podkomenty. Ja osobne mu dávam - za kraviny (ktorých je dosť) alebo nič. + nedávam spravidla preto že je pako
|
|
Satelit
Od: Mdjdjdjddj
|
Pridané:
26.10.2015 13:00
Preco sa nepouziva satelit na komunikaciu? To by asi nestihalo taky traffic , ci hej?
|
|
Re: Satelit
Od: akto79
|
Pridané:
26.10.2015 13:02
pomale a velmi drahe
|
|
Re: Satelit
Od: dtdft
|
Pridané:
26.10.2015 13:15
blbost. Satelit je rychlejsi ako ponorka. :-)
|
|
Re: Satelit
Od: 48484
|
Pridané:
27.10.2015 10:11
Ale pomalsie sa otaca.
|
|
Re: Satelit
Od: Mr X
|
Pridané:
26.10.2015 13:02
Trafic by bol problém tiež ale hlavný problém je odozva čiže ping pong.
|
|
Re: Satelit
Od: Jednookovy bill
|
Pridané:
26.10.2015 13:30
tak sa nebude hrat cez satelit ping pong, ale iba stolny tenis a problem je vyrieseny. :)
|
|
Re: Satelit
Od: Tup
|
Pridané:
26.10.2015 18:20
odozva by bola porovnateľná, ak nie lepšia na dlhé vzdialenosti, keďže svetlo je vo vákuu rýchlejšie a satelity by mohli byť na LEO len pár stovák kilometrov nad zemou. Problém je cena.
|
|
Re: Satelit
Od: feroxxx
|
Pridané:
26.10.2015 21:51
satelit par stovak km nad zemou by potreboval celkom dost energie, aby sa tam udrzal.. a ked zoberieme do uvahy ze rozumne radiove spoje vedia spravit desiatky, maximalne stovky kilometrov (s velmi velkymi a velmi precizne zamierenymi antenami), tak by tych satelitov bolo treba celkom vela len na preklenutie oceanu. udrziavat ich vsetky navzajom prepojene, bez odchylok... a ked sa na niektorom z nich pokazi zariadenie, dakujem pekne.
podmorsky kabel je sikovny vdaka tomu, ze neobsahuje elektroniku, nema napajanie, nema sa v nom co pokazit (okrem mechanickeho znicenia), a ma prenosovu rychlost aj odozvu ovela lepsiu nez desiatky ci stovky za sebou zapojenych radiovych spojov...
|
|
Re: Satelit
Od: Ferikuš
|
Pridané:
27.10.2015 5:24
ty si další trottel...a čo sú opakovače každých 50-100 km na optike??? myslíš že by boli pasívne??? jasné že to má napájanie
|
|
Re: Satelit
Od: p12
|
Pridané:
27.10.2015 18:17
Trotel si aj ty, lebo ten clovek ma trochu aj pravdu. Elektronika tam nie je rozhodne, aj ked napajanie to predsalen potrebuje.
|
|
Re: Satelit
Od: Ferikuš
|
Pridané:
28.10.2015 20:23
ty si s prepáčením serieš do huby...ako môže niečo čo potrebuje napájanie nepotrebovať elektroniku???
opakovače skrátka zosilujú výkon svetla v optike a to aktívnou cestou....to sklo sa zatiaľ nevyrobilo také aby svetlo prekonalo bez ujmy tisíce kilometrov v tom sklenom vlákne
|
|
Re: Satelit
Od: rookie registrovany
|
Pridané:
26.10.2015 13:04
akoze natiahnut optiku cez satelit? noooooooooooo.. nie zly napad..
|
|
Re: Satelit
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
26.10.2015 13:09
No, vtaci by mali radost, kdekade ich opekaju solarne elektrarne, nasavaju ich lietadla a teraz este aj draty az z obeznej drahy ..
|
|
Re: Satelit
Od reg.: cca01
|
Pridané:
26.10.2015 13:10
Veď niečo podobné už dávno existuje:
http://dopice.sk/fbo
|
|
Re: Satelit
Od: visiace_draty
|
Pridané:
26.10.2015 20:32
akoze uz existuju visiace kable z obeznej drahy?
|
|
Re: Satelit
Od reg.: cca01
|
Pridané:
27.10.2015 13:29
Marketingový pracovník, ktorý vymyslel názov "Vzdušná optika" zrejme myslel, že žiadny kábel nikdy nenahradí prenos elektormagnetickým žiarením vo vzduchu. :)
|
|
Re: Satelit
Od: p12
|
Pridané:
27.10.2015 18:18
Toto s optikou urcite nema nic spolocne.
Ale inak existuje realna vzdusna optika, pod nazvom FSO sa da vyhladat o tom nieco. Vacsinou to pouziva laser.
|
|
laserovy internet
Od: EI3
|
Pridané:
26.10.2015 13:08
Alebo by uz mohli zaviest laserovy internet. Zopar lucov hore k satelitom potom medzi satelitmy a spat na zem. Asi by to vyslo aj lacnejsie ako tahat kable.
|
|
Re: laserovy internet
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.10.2015 13:14
Mudraninec prehovoril...
Raz darmo, na Slovensku máme plno študovaných ľudí...
|
|
Re: laserovy internet
Od: EI3
|
Pridané:
26.10.2015 13:22
Raz darmo, ludi bez prehladu a bez fantazie je ako nasranych. Len skoda ze vedia pisat. K zivotu by im uplne stacilo kravky obriadit a hnoj vykydat
|
|
Re: laserovy internet
Od: kredenc
|
Pridané:
28.10.2015 12:28
Och, to mi pripomina ze musim podojit byka. Vdaka!
|
|
Re: laserovy internet
Od: klhlkhklh
|
Pridané:
26.10.2015 13:20
laser ide povedzme rychlostou svetla (~300k km/s), radiove vlny cca 200k km/s.
cize ak mas teraz 0.5-2 sekundovy lag pri radiovych vlnach cez satelit, pri laseri ten lag budes mat o 1/3 mensi, cize nieco od 0.33-1.33 sekundy.
to je stale naprd kedze pri optike to mas tak max 0,03sekundy (kedze satelit je radovo vo vyske 100k km, a opticky kabel z ameriky do europy ma tak 10k km, co je 10x mensia vzdialenost a teda aj latencia).
jedine vyhody laserov oproti radiovym vlnam su vyssie prenosove rychlosti, rovnako ako u optiky na jednom kabli mas mnohonasobne vacsi bandwitch nez na starych koaxialoch.
ale to nema nic spolocne s latenciou
|
|
Re: laserovy internet
Od: EI3
|
Pridané:
26.10.2015 13:31
Myslim ze to bude stale lepsie ako prerezane kable na dne mora. A asi to bude aj odolnejsie voci odposluchu. A tie lagy budu aj teraz nejake pri podmorskom kabli.
|
|
Re: laserovy internet
Od: doktorzivago
|
Pridané:
26.10.2015 13:47
a ked pridu oblaky, burka, dazd, snezenie, hmla, tornado, tajfun, tak ako budes pomocou laseru komunikovat s tym satelitom?
|
|
Re: laserovy internet
Od: EI3
|
Pridané:
26.10.2015 14:32
Tazko s ludmi co vidia pohar poloprazdny. Ale skusim, diverzifikacia? Nevysielat z jedneho miesta?
A co s rozrezanymi kablami. Co bude skor, opraveny kabel ci slnecno?
|
|
Re: laserovy internet
Od: dftgdfsdf
|
Pridané:
26.10.2015 14:45
akoze pokial u teba jazdia radiove vlny (cize elektromagneticke vlnenie v radiovej casti spektra) pomalsie ako laser (elektromagneticke vlnenie vo viditelnej casti spektra), tak mas krc v uvahne hned na uvod. :-)
aky-taky zmysel dava 3. odstavec - ano, dovodom dlhej odozvy pri satelitnom spojeni je omnoho vacsia draha, ktoru musi signal prejst.
|
|
Re: laserovy internet
Od: Tup
|
Pridané:
26.10.2015 18:26
to by sa dalo vyriešiť sieťou LEO satelitov, ktoré sú len pár stovák kilometrov nad zemou. Dokonca pár spoločností aj pracuje na takomto riešení.
Čo sa týka odozvy, naopak, zrýchlila by sa. Pri cestovaní optickými káblami je rýchlosť svetla podobná ako pri cestovaní cez sklo, čo je asi 2/3 rýchlosti svetla vo vákuu. Inak povedané, cez optické káble ide svetlo 200000km/s, vo vesmíre 300000km/s
|
|
Re: laserovy internet
Od: wer125
|
Pridané:
26.10.2015 15:11
radiove vlny idu 200 tis. km/s?
ja som si vzdy myslel, ze 300 tis. km/s :)
|
|
Re: laserovy internet
Od: lojzo_z_absurdistanu
|
Pridané:
26.10.2015 15:21
Chlapec prehana. mMaterialove konstanty (permivita,permeabilita, na ktorych zavisi rychlost sirenia EM vlny su vo vzduchu viacmenej rovnake ako vo vakuu (male odchylky mozme zanedbat). Rozhodne to nie je ale taky rozdiel, aby to bolo namiesto 300k 200k :)
|
|
Re: laserovy internet
Od: Tup
|
Pridané:
26.10.2015 18:27
pri optických kábloch ale je to len 200k
|
|
Re: laserovy internet
Od reg.: Darth Vader
|
Pridané:
26.10.2015 15:33
Laser ide rychlostou svetla, tak ako aj radiove vlny (i jedno i druhe je EM ziarenie).
Rozdiel v rychlosti bude skor marginalny; a v ziadnom pripade to nebude dosahovat rychlost svetla vo vakuu (300k km/s).
|
|
Re: laserovy internet
Od: Ferikuš
|
Pridané:
27.10.2015 5:22
odkedy idú vlny pomalšie ako svetlo??? ty si ozaj génius...idú presne tak rýchlo ako svetlo
|
|
Re: laserovy internet
Od: lamka1
|
Pridané:
26.10.2015 14:13
Je rozdiel komunikovat 6000km po optike, alebo 72000km cez satelit. Hadaj aky...
|
|
Re: laserovy internet
Od: feroxxx
|
Pridané:
26.10.2015 21:55
to existuje uz davno, mal som laserovy spoj uz pred cca 10 rokmi (nie nesrandujem). daju sa s tym robit stovky metrov az jednotky kilometrov. musi to byt sakra presne zamierene, pri vysokej budove staci ked na nu z jednej strany pecie slniecko, a uz sa laser odsmeruje - profi zariadenia maju automaticke dosmerovavanie... beha to dobre az kym nepride hmla - potom si offline.... laser na satelit = uplna volovina...
|
|
Re: laserovy internet
Od: ...
|
Pridané:
27.10.2015 13:01
pripadne ti vedla vznikne nejaka stavba a prach z nej mozes chodit cistit kazdy druhy den zo sosoviek... :-D
|
|
CS:GO
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
26.10.2015 13:18
Ruskí CSkári budú aj tak AFKovať na spawnoch, internet neinternet...
|
|
nakonec pride upratovacka
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
26.10.2015 13:24
to je ako s tym vtipom o tej upratovacke, co nakonec vyhnala aj nacistov a aj sovietov.
koho to zaujima, ci ruske ponorky su na kabloch napojene, ked od Snowdena vieme, ze americanie ich maju napichnute secky.
a ked by tam boli teraz napojeny aj rusi, tak co? no tak by bolo o jedneho vac, do by odpocuval, a?
zmeni sa pre mna nieco? nie!
|
|
explainthisshit
Od: demeterkooo
|
Pridané:
26.10.2015 13:41
este mi povedzte ako sa da odpocuvat opticky kabel.. :DDDDD
|
|
Re: explainthisshit
Od: čorv
|
Pridané:
26.10.2015 14:39
Rozsekneš ho na dva a spojíš to ruským odpočúvatkom.
|
|
Re: explainthisshit
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
26.10.2015 17:58
opticky kabel sa da odpocuvat bez toho, aby bol preseknuty.
staci na neho dat opticky zosilovac a odbocit to 2 smermi.
no a na preseknutie (cize klasicky tap) predavaju napr od firmy netoptics, sa da kupit, neni problem.
|
|
Re: explainthisshit
Od: čorv
|
Pridané:
26.10.2015 23:26
Jasné, ale preseknutie je väčšia sranda.
|
|
Re: explainthisshit
Od: jghhfgyu
|
Pridané:
27.10.2015 10:10
jak ruskym, original nemeckym kupenym v polsku cinskej produkcie
|
|
Re: explainthisshit
Od reg.: kamaradzkosicrobihiphopcijeho
|
Pridané:
26.10.2015 14:41
prerusis a zapojis si tam nejaky opticky HUB pripadne keby si zohol optiku pod malym polomerom ale tak aby si ju nezlomil, mozno, opakujem MOZNO by si videl presvitat luc cez stenu
|
|
Re: explainthisshit
Od: demeterkooo
|
Pridané:
26.10.2015 15:40
pane boze.. videl si ty vobec niekedy opticky kabel???
lebo nikto si nevsimne z amerika je z polovice odpojena od europy..
:D kukam sami expert tuto
|
|
Re: explainthisshit
Od: hhggghhg
|
Pridané:
27.10.2015 10:12
ucit sa, ucit sa, ucit sa
|
|
Re: explainthisshit
Od: p12
|
Pridané:
27.10.2015 18:28
Nemudruj, ked nevies. Optika sa da odpocuvat aj bez preseknutia. Ked ohneme vlakno, tak pod urcitym uhlom kusok signalu sa da dostat von, co staci na odpocuvanie.
|
|
Re: explainthisshit
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
27.10.2015 18:40
Presne. A ešte lepšie sa dá optika odpočúvať, keď sa na kábel priloží obrátený hrnček.
|
|
Re: explainthisshit
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
26.10.2015 14:51
Problematika tu bola niekoľkokrát dôkladne popisovaná, keď Snowden natrel Amíkov, že to dlhodobo praktizujú...
(a nerozumiem tým piatim smajlom)
|
|
Re: explainthisshit
Od: fghfjhgfhgd
|
Pridané:
26.10.2015 15:19
naucili ho, ze ked dacomu nerozumie, ma sa usmiat a byt ticho. :-) teraz je mimo uplne, tak sa smeje. ;-)
|
|
Re: explainthisshit
Od: sargsdr
|
Pridané:
26.10.2015 15:21
Prispevok si mal radsej formulovat napr... Netusim, ako by som prave ja so svojou predstavivostou, znalostami z fyziky a technickymi zrucnostami odpocuval opticky kabel. :-)
|
|
Re: explainthisshit
Od: lojzo_z_absurdistanu
|
Pridané:
26.10.2015 15:27
Vobec nie je potrebne nic presekavat. Google: micro bend
|
|
Re: explainthisshit
Od: jéééj zlatééé
|
Pridané:
26.10.2015 15:45
priviažeš ku kelímku a priložíš k uchu.
|
|
Re: explainthisshit
Od: neviem meno
|
Pridané:
26.10.2015 16:07
V tomto prípade ku oku
|
|
Re: explainthisshit
Od: trololo
|
Pridané:
26.10.2015 20:35
normalne, prilozis ucho a pocuvas.
|
|
Re: explainthisshit
Od: Hattal
|
Pridané:
27.10.2015 1:42
To , ze ty si to so svojim obmedzenym mozockom a vedomostami nevies predstavit neznamena ze to mejde a bezne sa to nepraktizuje.
Hladaj, citaj, studuj
|
|
naco to robit komplikovane
Od: Problem
|
Pridané:
26.10.2015 13:44
"obava zo snahy o odpočúvanie káblov" Hovorime o podmorskych optickych kabloch...
Naco to robit komplikovane ako NSA ked staci iba jednoducho prist s ponorkou, prestrihnut kabel kdekolvek pod vodou a zapojit si vlastny router na odpocuvanie.
Hehe, niektore uvahy medii su na prinajmensom usmevne :)
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
26.10.2015 14:09
preco to nezabetonuju ?
|
|
Re: tamtung
Od: 54321
|
Pridané:
26.10.2015 14:51
Pretoze tender bol zruseny a caka sa na vyhlasenie noveho vyberoveho konania.
|
|
Re: tamtung
Od: tender
|
Pridané:
26.10.2015 20:39
analogicky by sa malo cakat na vyhlasenie noveho tendra...
|
|
Re: tamtung
Od: qweaedws
|
Pridané:
27.10.2015 11:03
tender nepouzivali iba parne lokomotivy? tender pre ponorku musi vyzerat zaujimavo :-)
|
|
Re: tamtung
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
26.10.2015 20:25
Takú dlhšiu dobu dozadu tu bol článok ako žraloky obhrýzajú optické káble... Myslíš si že ochranári žralokov by niečo také dopustili?
VŠAK BY SI TY CHUDÁCI ZUBY VYLÁMALI!
|
|
wezuqeuqe
Od: stzazasdz
|
Pridané:
26.10.2015 14:31
spojene staty teroristicke sa boja o svoje kable? Keby rusi chceli tak ich davno znicia a to iste plati aj o satelitoch. Svetovy "hegemon" pada zavratnym tempom ku dnu a boja sa ze tam stretnu ruske ponorky:-). Paranoja im nikdy nechybala.
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: bludka
|
Pridané:
26.10.2015 14:40
honíš si nad Putinovými fotkami často?
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: wezuqeuqe
|
Pridané:
26.10.2015 15:20
nie, ale ty asi ano, ked nevidis kam usa doviedli svet, a to im stacilo na to len cca 70 rokov. Usa rovna sa vojny a vojny, a utecenci a ti su organizovani zase len pomocou usa. A tak nejaky opticky kabel, okolo ktoreho sa pohybuju rusi je hlavne velka sranda a ziadne riziko. Ale kto sa boji nech sa boji.
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: chocholusik2
|
Pridané:
26.10.2015 17:38
Pricasto.
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: odhalene
|
Pridané:
26.10.2015 20:38
wow, takze supertajny plan USA odhaleny?
1. poslat utecencov do Europy
2. ???
3. profit
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: stzazasdz
|
Pridané:
26.10.2015 20:36
ano, a co ako? ked je to ten najlepsi prezident aky mohol byt, tak kto by nepohonil?
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: sdfgsdgf
|
Pridané:
26.10.2015 14:47
fakt, ze uz zacinaju v novinach blbnut. zachvilu vyhlasi McCain, ze mu Rusi vykradli chladnicku a Schutz k tomu napise zhrozeny komentar... Dristy ako od komunistov za studenej vojny, ale vtedy to nik nebral vazne. Teraz to robi druha strana a ludia to zeru aj s navijakom.
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: Matematik
|
Pridané:
26.10.2015 17:40
Nik nebral vazne? Tych 40% sa najde za kazdeho rezimu.
|
|
Re: wezuqeuqe
Od: Problem
|
Pridané:
27.10.2015 8:24
Schutz? Nemozem si pomoct ale ked vidim jeho fotku, furt si spomeniem ze keby som natacal film o Rasputinovi, on by mal kseft isty :)
|
|
toonbol
Od: jasomtonebol
|
Pridané:
26.10.2015 22:02
este stastie, ze rusov neoznacuju ako sovietsky zvaz,
sirenie falosnych informacii ktore si nikto nedokaze overit, je take pro-zapadne.
|
|
Re: toonbol
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
27.10.2015 8:01
Lebo z východu sa vôbec ale vôbec nešíria falošné informácie ktoré si nikto nedokáže overiť... :D Oh wait vlastne on si dokáže overiť aj šimpanz že sú falošné...
|