neprihlásený Sobota, 28. septembra 2024, dnes má meniny Václav
Tesly majú problém so spoľahlivosťou, akcie firmy sa prepadli

Značky: Tesla Motors / Teslaelektromobilybiznis

DSL.sk, 21.10.2015


Vozidlá Tesla Model S majú horšiu spoľahlivosť ako je bežný priemer, informovala spotrebiteľská organizácia Consumer Reports.

V dôsledku toho Consumer Reports v utorok stiahla pre Model S svoje hodnotenie odporúčaného nákupu. Model S P85D má pritom od organizácie vôbec celkovo najvyššie hodnotenie za jazdné vlastnosti zo všetkých vozidiel.

Akcie výrobcu Tesla Motors zareagovali prudkým poklesom, pričom dosiahli minimálnu hodnotu 202 dolárov, o 11.2% menej ako bola včerajšia otváracia cena. Následne akcie posilnili a uzatvorili na hodnote nižšej o 6.61% ako uzatvorili predchádzajúci deň.

Rešpektovaná spotrebiteľská organizácia Consumer Reports odhadla spoľahlivosť vozidla z dotazníkových odpovedí 1400 vlastníkov, ktorí poukazovali na problémy v rozličných subsystémoch, vrátane pohonu, energetického systému a nabíjania.

Najčastejším problémom boli objavujúce sa zvuky vŕzgania a hrkotania, častými problémami sú aj ohýbanie brzdových kotúčov, nevystrčenie automatických kľučiek, pokazené stierače, únik kvapaliny z chladenia batérií, nedoliehanie kufrov, problémy s geometriou kolies.


Tesla Model S so samojazdiacimi funkciami (video: Ars technica)



Tesla vážnejšie problémy podľa majiteľov bežne rieši výmenou motorov a majitelia sú napriek problémom spokojní, opravy sú promptné a zatiaľ sú kryté zárukou.

Problémy u akého percenta predaných vozidiel Consumer Reports odhaduje neuvádza, spoľahlivosť môže byť podľa organizácie ale problémom u plánovaného masovejšieho lacnejšieho Modelu 3 za 35 tisíc dolárov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Let SpaceX s posádkou na ISS má odštartovať dnes, video
Android 15 má zlepšiť používanie pri veľa notifikáciách
Arm údajne chcela kúpiť podstatnú časť Intelu
Kataster nehnuteľností nefungoval kvôli poruche diesel agregátu
Satelitné internetové pripojenie Starlink má 4 milióny zákazníkov


inzercia



Diskusia:
                               
 

hlavne ze kolko maju marketingovych kecov, ze sa tam nema co pokazit a aj tak je to poriadny smejd
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

A to chcú zrušiť spoľahlivé späťáky a dať kamery, lebo "ušetria" na aerodynamike mušací prd :D
Odpovedať Známka: -1.0 Hodnotiť:
 

ale udajne cela Tesla model S, je postavena bez jedineho klinca!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

...majitelia sú napriek problémom spokojní, opravy sú promptné a zatiaľ sú kryté zárukou...
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

no keď zaplatili také prachy, tak si nepripustia nespokojnosť. ;)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nakoľko žiadne problémy s nespokojnosťou nie sú evidované, je akékoľvek posudzovanie ich pripustenia jednoznačne neefektívnym nakladaním s prostriedkami akcionárov.
Odpovedať Známka: 6.6 Hodnotiť:
 

au majitelia VW su spokojni, co uz maju robit ked ich ojebali
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

majitelia su spokojni - maju presne, co chceli. vykonne auto so slusnou spotrebou. smrad riesis u auta, ktore ide pred tebou. :-)
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

furt lepsie mat vozidlo z trochou emisii ako toto vozidlo únik kvapaliny z chladenia batérií kde sa nieco take deje
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasné, lebo "bežné" auto je zadarmo, tak tam môžeš chodiť do servisu ako na klavír, a všetko si pekne zacvakať...
kktko
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

lebo nebude to vobec o rope ze.... jeden z mala vyrobcov elektra tak ked uz nic tomu autu neni tak dajme do dotazniku hrkotanie. ukaz mi auto ktore nehrka...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

prídi sem, ukážem ti jedno!
Odpovedať Hodnotiť:
 

To mi pripomína zákazníkov jednej ovocnej značky :D :D :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Raspberry Pi?
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Blackberry?
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Orange?
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Fruit of the Loom?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Slivovica!
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Chiquita?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Banana PI
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Cherry
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

C C C Combobreaker !
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

http://dopice.sk/f9z - a kto je teraz C C C Combobreaker ? :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jablko?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ved auto si kupujem preto lebo mam vela volneho casu a neviem co robit tak aspon parkrat do roka mozem skocit do servisu nech mi nieco vymenia...
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

Vsetky opravy Tesla resi svojimi rangermi, a ked to neopravia na mieste, nechaju ti tam svoje auto , tvoje opravia a donesu naspat vyumyvane a vyluxovane.
Preto su vsetci zakaznici vysmiaty aj ked sa im to pokazi.
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

tesla/tresla je na zaciatku, este sa musi ucit, co ma urobit, aby si ho bezne rodiny kupovali na lizing
Odpovedať Známka: -7.3 Hodnotiť:
 

Mne sa taketo nazory velmi "pacia". V zivote si sa v tom neviezol, netusis ze jazda v tesle je nieco uplne ine ako v klasickom aute. Ale hlavna vec, ze vies, ze to je smejd.
Hadaj preco su majitelia aj napriek tomu spokojny. Lebo ked prejdes z tesly do auta tak sa citis ako dneska v 120 ke.
Odpovedať Známka: 5.9 Hodnotiť:
 

Jasne. Nevadí, že sa to kazí a po záručnej dobe bude reálna cena vozidla klesať strmým pádom.
Hlavne, že je to pekné a má to fasa fičúrie. :)

Áno, toto presne zodpovedá filozofii konzumnej spoločnosti.
Odpovedať Známka: -6.6 Hodnotiť:
 

Ked si kupujes faro za 100000, tak ta nejaka odkupna cena velmi netrapi. Take si nekupujes aby si dosiel do roboty, ale pre zabavu
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Tesla má nejakú záručnú dobu???
Zas jeden trtko, čo sa tomu rozumie ako koza petržlenu...
Odpovedať Známka: -2.7 Hodnotiť:
 

a snáď nie?
Odpovedať Hodnotiť:
 

A do akeho auta kes si presadnes? do fabie 1.2 HTP? Sadni si z toho do rovnako draheho auta a som zvedavy ci budes mat pocit ako v 120ke.
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

Hovori tu celkovo o ergonomii jazdy, ale to ti asi tazko vysvetlim, ze tesla ti da z 0-100 za rovnaky cas ako z 100-200 bez toho, aby bol za tebou mrak dymu a pocul si hrcanie a nadhadzovanie pod zadkom.
Odpovedať Známka: -0.6 Hodnotiť:
 

m
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

To mas ako pouzivat kapacitny a rezistivny display. Mozes mat drahy rezistivny ako uz len chces, ale ten kapacitny bude lahkostou dotyku pre cloveka vzdy pohodlnejsi.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

model S P85D stoji cca 95 000€ bez dph, za tie peniaze kupis napr. maserati granturismo s, 4,7L, 338kW-460PS
Nesedel som ani v jednom z nich, no maserati na mna posobi ako auto, v ktorom by bol zazitok sa vozit. ten hluk motora, ked ide auto do otaciek, a pocujes ako rychlo ides, za zvuk elektromotora nevymenis...firma, ktora robi auta od roku 1914, to uz musi vediet, a mat vychytane muchy.
a spod ruky kupis aj ine auta sportoveho charakteru, a tymsa tresla tiez nevyrovna
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

To chceš povedať, že zvuky vŕzgania a hrkotania, spojené s prerušovaným piskotom platničiek na ohnutých brzdových kotúčoch neprinášajú pri vyšších otáčkach v Tesle porovnateľne adrenalínový zážitok?
Odpovedať Známka: 4.8 Hodnotiť:
 

lenže Model S nie je malé športové auto ale rodinný sedan a Maserati som tak lacno nenašiel a navyše má o polovicu pomalšie zrýchlenie..

Záleží od toho, čo chceš - ak sa chceš pretekať na okruhoch, najskôr nejaký Nissan alebo Hellcat. Ak chceš, aby po tebe všetci pozerali, tak Maserati. Ak chceš luxus v interiéri, tak Mercedes. Ak chceš pohodlnú, ale rýchlu jazdu, veľa priestoru a diaľničného autopilota, tak Tesla.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

to edghar:

to ze Tesla da z 0-100 za neviem aky suprovy cas je mi ukradnute a tento ukazovatel je pre mna to najposlednejsie, na co pozeram pri kupe auta.
Mam naftaka, zrychelenie na 100 mam nieco nad 10s, pri zrychlovani za mnou nieje ziaden mrak dymu nic nehrnci a nenadhadzuje so mnou. Staci poriadne servisovat auto a nekupovat najvecsie smejdy na trhu.

To, ze ma Tesla problemy je normalne. Je inovator a prisiel s niecim novym, kde niesu este vychytane muchy. Taketo auta si kupuju len fanatici. Bezny clovek si ho kupi az spadne cena a vychytaju sa tie muchy.

Zaujimalo by ma kolko maju tie Tesly najazdenych kilometrov.


Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

To ze nic nehrci a nehadze v tvojom pripade by si vedel porovnat keby si v tej tesle jazdil.
Pochopil by si, ze zrazu v tom tvojom aute vsetko klepe bucha a vrci.
Ale zite v inej predstave a jazdite pre mna za mna aj na starych hrciach :)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Bohuzial, firemna sko je rovnako tiche ako ked som bol na jazde s teslou, chapem tvoje nadcenie pre to auto, je naozaj velmi navykove...to pruzne zrychlenie, zaujem okolia...ale na auta v rovnakej cenovej to stale nema. A co je zo vsetkeho najdolezitejsie. Niesu takmer nikde supernabijacky. Normalne auto proste hodis na pumpu a za 10 min mas dojazd dalsich 1000km. S teslou proste stale musis kalkulovat dojazd a to nieje prijemne. Iste, prijemne tiez nieje nechat 80e za plnu nadrz ale to je otazka moznosti, nie nutnost. Cize tesla bez sieti supernabijacok kazdych 50km je pre mna zbytocna.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neviem či vo firme máte elektrické Sko, ale naše polročné Sko sa nedá s Teslou porovnať, čo sa týka hluku a plynulosti jazdy. Tie neustále vibrácie prerušované snáď len start-stop engine systémom, tie preradzovania prevodov, ach jaj... snáď čoskoro spravia plne elektrické Sko
Odpovedať Hodnotiť:
 

- problémy s geometriou kolies
- ohybanie kotucov

=> smejd
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ako, to je riadny fuck up hodny čínskeho vyrobcu...

Takéto veci keby sa stali na napr. Na 5er BMW, no ako by to vyzeralo...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Tomu ver ze sa stavaju...preco myslis ze tam nechas kazdy servis 500e a to si este vydychnes ze dobra cena.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ine auta maju problemy. Napr. nutnost rozobrat pol auta aby si vimenil sviecky, zhodit tapacir koli vimene ziaroviek na SPZ, nutnost menit cely motor pri TSI... a mnoho dalsieho. Zial uz sa nehladi na premyslenu kvalitu ale len to polepit nech to ako tak funguje.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Tak si nekupuj čvagľu s TSI motorom. Tesla za tú cenu musí byť na inej úrovni
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

chyba bude opravená v modeli Model S PMD85 ... přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc ...
Odpovedať Známka: 4.2 Hodnotiť:
 

Ty Július... v PMD-85 už elektrónky neboli, ani relátka... :-)
Skús staršie stroje spomenúť.
Odpovedať Známka: 0.9 Hodnotiť:
 

veď práve presne preto ho nový model Tesly už bude používať ;) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No booze, vydaju aktualizaciu...
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Som majiteľ. Firma po problémoch s rozbiehanim masovej vírobi a vichitávania múch konečne pôjde do plusu...
Jedna blbá recenzia, a cena akcii klesne.
Môžem skupovať vlastné akcie :D
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Hehe, neverim ze ked chapes koncept elektomobilu, nechapes koncept ypsilonu...
Do ocu bijuce klamstvo
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

..viš co,a práve takím by som aj veril, že sú majitelia, / super-boháči..
..je dost vela ludí, co by si na nich v živote nikdy nepovedal, že možu mat pri sebe, (aj vôbec) viac jako 20 - 50 €, maximalne,
a pritom sú to najvačší boháči v okrese, patrí im top 10 miestnich podnikov, /firiem..
dalšou takou skupinou sú potom už starí (ale ozaj starí) ludia, co už dožívajú v ldn-kách, v špitáloch, abo už len ležia doma (už v dome svojich detí zvačša, s opatrovatelkou,
- ale furt majú NA SEBA napsanú firmu, / majetky, /pozemky, /nehnutelnosti, /podniky, /shareholders
(hoc, pre nich už platí,(zachvílu) *rubáš nemá kapsy..
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

možno mu len nefunguje pismeno na klavesnici
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Skôr nie, pretože napríklad na Macbooku, z ktorého píšem nefunguje blok a-l a predsa dokážem udržiavať vysokú hodnotu mojich príspevkov používaním virtuálnej klávesnice.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

ti sy ini majytel...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To ze su chyby v kazdom aute je snad jasne. Otazne je ako k nim jednotlive automobilky pristupuju. Som celkom zvedavy na reakciu Tesly.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Výmena motorv? To čo tam dávajú, aké hračkárske modely???
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Koment hodny mena.
Odpovedať Známka: 5.2 Hodnotiť:
 

argumentum ad hominem...koment hodny trola
Odpovedať Známka: -2.3 Hodnotiť:
 

Koment hodny predavaca z tesca.
No k veci, co mu napisat ked zarve taku kravinu? Ze hrackarky motor..
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Napríklad nič. Nie je to povinné, komentovať každú kravinu.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

A naco si to potom komentoval ty? Nezda sa mi ze by ten tvoj komment mal nejaku pridanu hodnotu
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Poskytoval šancu, nakoľko objektívnu hodnotu kommentu určuje najmä možnosť individuálnej úrovne možných reakcií.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Ja som odpovedal na tvoju otázku. Neklaď otázky, keď nechceš počuť odpovede.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Predpokladam ze sa neoplati menit cievky v elektromotore ale rovno menia cely ak ma problemy. Kedze su tam 2 alebo tusim ze aj 4 a to je relativne mala suciastka oproti spalovaciemu motoru. Mimo ine kup si TSI a pokaz tam motor. Ten sa meni tiez cely lebo sa neda rozobrat.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Nevim čo je TSI.
A malý motor a obrovský výkon to nejde v aute dokopy.
Malý motor má ľahký rotor a to je tiež veľký problém. Malý motor znamená problém s chladením. Neviem či ste si niekto všimli rozmery a výkon aký to má. Je to dosť o hubu a z elektrotechniky priam absurdné!
Zotrvačník a iné vlastnosti robustných motorov zrejme nahrádzajú softvérovo... des a hrôza...
Cievky v motore? Myslíš tú striebrenú pásovinu?
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Tj z elektrotechniky je absurdny maly motor a velkym vykonom. Ok, dnesna davka debilizmu staci, idem radsej pracovat
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Tak choď choď a na nič nezabudni...
Ten motor má stovky kW výkon čo je až neslušne veľa.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

ak by mal mať čo i len tých stovák 2, tak by auto malo 800hp.
O akých stovkách sa teda bavíme?
Tebe nie len elektrotechnika nejde, ale ani matematika.
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

A ako si na tom ty s fyzikou?
Tých 800hp, to mali byť morské koníky alebo čo?
1 kW = 1,34102 hp
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

uhm, lenze pri uvadzanych 508kW je to stale len cca 680 koni. Tak pridaj, alebo nevies?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja naviem koľko má dané auto volov, koní, capov. Len viem, že sa výkony motorov týchto áut pohybujú v stovkách kW.

Odpovedať Hodnotiť:
 

Nedokážeš sa ani spočítať, keď nastúpiš do auta?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Comu nechapes nazval ta volom ale ty vela nechapes pardon.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Blahoslavení chudobní duchom, lebo ich je kráľovstvo nebeské.
Matúš 5:3.
No len ma zaráže, že načo je v aute na baterku 500 koní a 1 vôl?
4Maniak. 11:25
! :-)
syntaxterrorY now()

Odpovedať Hodnotiť:
 

No ty si mi ale kus kokota. Tak 200 kW bolo donedávna 800hp ale miesto " sorry, som hlúpy " prídeš s "bla bla, alebo nevieš?".
Mne sa fakt nechce s takýmito tvormi si tu dopisovať. Idem spať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A čo sa Ti nezdá, "logik"?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ked nevies taketo zakladne veci na co vobec sem teda pises? Prd makovy sa tomu rozumies a len frfles na vsetko. Mal by si zacat brat drogy bo tebe by to asi prospelo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nezdá sa mi, že nevedieť nejakú skratku TSI je prečin alebo hlúposť. Doteraz som nedostal odpoveď.
Prd mám, ale fazuľový.
Frflem na spôsoby, ktoré nemajú logiku, resp. je v nich veľmi málo informácií...
Nie som typ, ktorý nad každou blbosťou žasne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

naco sa zucastnujes diskusii o autach, ked nevies co je TSI? Ja sa tiez nezapajam do diskusii o menstruacii, lebo neviem ci je zvysena teplota vyhoda alebo problem.. To nech poriesia kompetentni.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ja sa tu nepletiem do áut, ale do špecifickej časti elektro v elektromobiloch. Nič viac, nič menej.
Čo je na tom divné?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale to je dnes uplne normalne. Menia sa moduly a nie pokazene suciastky. Navyse motor u tesly je celkom jednoduchy a vlastne ani nechapem preco sa meni. Moze to byt aj nejaka "tajna zvolavacka", ze ked pridete zo starsim modelom tak oni vam v nom zmenia cely motor, lebo ten predchadzajuci mohol byt menej spolahlivi. Urcite je to ale nestandardne. Zaujimalo by ma, co sa na tych motoroch kazilo. Jedine co by sa castejsie mohlo kazit je regulacna jednotka baterii, ktora robi prakticky vsetku regulaciu trakcnej energie a su tam kladene dost narocne podmienky.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Elon pred nejakým časom hovoril, že menili motory aj keď netrebalo, len aby rýchle vybavili zákazníka, keď nevedeli prísť na príčinu. Mysleli, že výmena motora to opraví a oni budú potom skúmať, čo bolo v starom motore zle, no neskôr sa ukázalo, že často to nebol motor, ale napríklad nejaký kábel bol zle uložený a podobne. Čiže plno tých výmen motora boli nepotrebné a len nepochopenie problému technikov, teraz by to už malo byť zriedkavejšie
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano, tieklo mi servo, takze miesto toho aby mi vymenili dake tesnenie za 50 centov, tak vymenili cele servo, to stare poslali do skodovky na repas, kde teda vymenia to 50c tesnenie a znova predaju. A platil som len 500€. Genialne!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

No neviem ale ak išlo o starý dobrý škodovácky problém, ktorý spôsoboval vysoký obsah vody v oleji serva, tak výmena tesnení pomohla tak asi na rok, potom to začalo tiecť znova. Seriózna oprava spočívala v galvanickom pochromovaní tej hlavnej tyče. A to stálo asi toľko, čo si napísal.

Mimochodom, tí kokoti v škodovke ušetrili na tom oleji možno tak 10E, o toľko bol ten lepší (bez vody), pri ktorom povrch tyče nekorodoval drahší.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to ale znamena, ze v blizkej buducnosti sa dany problem bude opakovat, lebo neverim, ze tam dal iny olej ako prepisany...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tesla reaguje promptne, všetky vady riešia rýchle a zadarmo. Aj tak nepoteší, keď sa ti pravidelne niečo kazí

Je to ale pochopiteľné, auta robia 3 roky, jasné, že nevedia spraviť takú spoľahlivosť súčiastok ako značky, ktoré robia autá 100 rokov. Otázka je, ako rýchle túto situáciu napravia a ako dlho im bude trvať, kým autá budú spoľahlivé
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dufam ze to poriesia co najskor. Elektromobil vidim ako buducnost dopravy.
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Ako už nejakých 50 rokov... a nič...
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

elektromotor bol vhodný do áut už pred viac ako 100 rokmi. Problém bol v baterkách, kde pokroky v chémii a elektronike až teraz umožňuje zmysluplné využitie bateriek v elektromobiloch
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

No len ma zaráže, že načo je v aute na baterku 500 koní a 1 vôl?
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

4Maniak, je super, ze vzdy mas co povedat ku kazdej teme, len skoda ze je to stale riadna kokotina.
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Dovolim si nesuhlasit.
Nvm ci pred 100 rokmi vedeli regulovat motor pomocou regulatorov.
Napr. taky asynchronny motor zregulovat tak, aby mal silny moment aj v 0vych otackach. Kto sa vyzna vie co chcem povedat, nie je to tak ako si niekto mysli, ze dam + a - na motor. Za tymto stoji matika, fyzika a informatika vo velkom.
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

nikto netvrdí, že teraz tie motory nie sú lepšie. Avšak ak by pred 100 rokmi mali vhodné baterky do elektromobilov, pravdepodobne by sa spaľovacie motory nikdy nepresadili, elektromotory boli už aj vtedy dostatočne dobré.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ja zastavam nazor, ze buducnost elektromotorov je prave v palivovych clankoch. Na baterie postupne zabudneme.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

palivove clanky = ten isty model ako do teraz, ist na cerpacku a nechat sa zdimat extremnymi danami na palivo a cenou za "natankovanie", rozmyslaj o dome a solarnej+veternej elektrarnicke a budes jazdit za zlomok terajsej ceny
Odpovedať Hodnotiť:
 

baterky môžeš pohodlne dobiť aj doma cez noc, palivové články nie, čo samo o sebe túto myšlienku zabíja. Predstav si, že by ti telefón vydržal týždeň, no baterky do telefónu by boli jednorázové. Ja si radšej každý deň dobijem telefón.

Okrem toho, efektivita voda-vodík-voda je pod 50%, tj. ak by si si chcel vyrábať náplň článkov doma, výjde ťa to podstatne drahšie (aj keby si tankoval tak tiež). Efektivita batérií je cez 90%

vodík pretláča jedine tak ropná lobby, keďže je to ich biprodukt pri spracovaní ropy. Zarobia na tom menej jak na rope, ale keď chceš byť zelený, aspoň im neutečieš úplne
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

dobijanie doma v cinzaku sme uz preberali, takze nevstupme 2x do tej istej rieky...
Cerpanie paliva je O B R O V S K A vyhoda oproti dobijaniu baterii, lebo za jednotku casu doplnis palivo na viac km ako dobijes baterie - a to aj v roku 3658 bude rovnake. Takze ak budem mat elektricke auto a bude mat vsetky tie vyhody ze 5sec na 100 a sracky tak napriklad natankujem 50 litrov nafty a naftovy motor mi bude pohanat generator, ktory bude pohanat elektromotor... tak to vsetko ak vymyslia, ze miesto 5l nafty teraz budem mat 4l nafty potom, tak ja som za.

Baterky za 30000€ aby som presiel 400km na 1 dobitie ktore aj tak nemozem z objektivnych dovodo vspravit su irelevantne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tu nejde o to ci mali dobre motory. Tu ide o regulaciu motorov. O rychle MCU, ktore by bolo schopne regulovat dany typ motora ako teraz. Take bldc by vtedy mohli mat aj 100x, ale nevedeli by co s nim, kvoli rychlosti a obmedzeniam vtedajsich MCU.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Elektromobil videli ako buducnost dopravy uz 100 rokov dozadu, aj v 1996-2005 a pozri ako to dopadlo:

Dokument: Kto zabil elektromobil
http://dopice.sk/f8T


Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby je to pravda. Mercedes by musel lietat a liecit sa po uraze..
Odpovedať Hodnotiť:
 

firme, ktora nevyplaca dividendy akcionarom a o tesle neviem, zeby nejake dividendy vyplacala - ale bola uz nizsie

ja osobne by som jej akcie urcite nekupil

chcel som tu dat link na graf vyvoja za posledne 2 roky, ale neda, tak si to najdite sami :D


Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

keď firma rastie tempom 50% za rok, ťažko jej zvýši ešte aj na dividendy
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Dividendy sú najväčšie svinstvo, aké kapitalizmus vymyslel.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Dovi... Dendy...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty ked davas do banky peniaze, tak im hovoris, aby si uroky za ne nechali? Je to to iste, len v bledomodrom.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Myslíš tie 0,01%? Tak tie si naozaj môžu niekam strčiť...
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Nehovorím. Som súčasťou systému a som si vedomý spoluzodpovednosti za bordel, čo máme vo svete, ktorý tento systém spôsobuje. S najväčšou pravdepodobnosťou nie som ten, čo tento systém zmení, takže jediné, čo môžem zatiaľ robiť, je poukazovať na jeho chyby a šíriť osvetu. Keď sa zmenia pomery, budem medzi prvými, čo z neho budú utekať.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kto šoféroval Teslu a bavil sa s majiteľmi sa nad takýmito správami len zasmeje a sníva o jej kúpe.......
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Ja si myslim, ze pre ludi je jednoduchsie, ked si vsugeruju ze to auto je proste zle a budu sa smiat, ako keby zistili, ze na neho proste nemaju a ze je to ina trieda jazdy a pohodlia.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

cena na burze bola cca 228 USD sa akciu. pred 3 hodinamy bola cena na strasnych 208 USD,
auaaaaaa koniec svetaaaaaaa
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Otazne ci su za to zodpovedne technologicke, konstrukcne alebo vyrobne problemy. Ak technologicke, tak to su jemne povedane v riti. Tam uz z vyrobenymi autami moc neurobia. Ak konstrukcne, tak to nieje moc dobre ale da sa to v dalsej revizii odstranit opravou navrhu pripadne fixovanim na existujucich autach (ked sa im tam ohybaju kotuce alebo nejak deformuje kapota ked nedolieha kufor - pridat vyztuze..). Ak je to vyrobny problem tak to sa da asi odstranit najlahsie ale lacne to tiez nebude. Holt to je dan za to ze su novacikovia vo vyrobe aut ale je fakt ze za tie prachy co to auto stoji by sa to stavat nemalo.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Inak som si mal moznost to auto osahat a je to fakt spicka a bolo by skoda keby koli tomuto zakapali. Ked uz nic ine tak aspon Musk nakopol ostatne automobilky nech sa pohnu, lebo za posledne roky bol vyvoj dost nudny.
A co sa tyka kvality, aj onakvejsim automobilkam sa casto "zadari". Taky Porsche Cayenne co s tvari ako super sportove SVU a ma interier ako nechutny plastak po roku. Vsetko vrzga a clovek ma pri vyssej rychlosti pocit ze sa to auto rozpadne.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Ako mozu ist hore akcie firmy, ktora od svojho zaciatku ma kazdorocne iba same straty?
Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo investicie su naklady a tie sa rataju do vydavkov a to moze ist kludne aj do straty, dolezite je aby mala firma dostatok kapitalu to pokryvat. a kedze tesla je nova firma ktora vela investuje tak je to ocakavatelne a samozrejme vela spravnych investicii = vyssia hodnota firmy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

inak povedané - ak sa im bude dariť, o pár rokov to môže byť dojná krava, stroj na peniaze. Lenže ak sa to stane, cena bude už niekde úplne inde. Teraz môžeš zariskovať a kúpiť to "lacnejšie", ale s rizikom že im to nevýjde
Odpovedať Hodnotiť:
 

ticho! na teslu sa na dsl nenadava. To je akoby niekto nadaval na kvety alebo wifi. Tesla sa vychvaluje a nadava sa na vychvalovanie jablka.

p.s. nemam jablko ani teslu, netuzim po nich a dokonca nemam nic proti nim, prajem im vsetkym vela kvetov. Len mi je smiesne, ze aka je to tu modla
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

TO JE TO AUTICKO NA BATERKY? :D :D
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Hej. A možno aj na diaľkové ovládanie...
:-)
Len to trochu prestrelili s veľkosťou batérie a zbytočne vysokým výkonom motora...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

To bolo kecov, ze udrzba je daleko lacnejsia a nema sa tam co pokazit.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Aj je lacnejsia lebo toto ti odstrania zadarmo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

idealny cas na kupu akcii priatelia :)

Gigafactory za rohom, Xko vo vyrobe, Model 3 predstavia na jar, Tesla energy - vypredana do 3q 2016 a stale sa navysujuci pocet S ownerov... :p

Nesledovat TESLU den co den a precitat si tento clanok, tak mam Model S za totalny shit/crap a kydam na TESLU a MUSKa ako sa len da.. Chvalabohu, ze sledujem sk "media" okrajovo :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vítáme Vás na Thomas Credit firma, jsem mezinárodní obchodní muž a věřitelem To nabídla Úvěry tak různé jednotlivce a firmy v Evropě, Asii, Africe a jiných částech světa. Dáváme se na náš úvěr na úrokovou sazbou ve výši 2% na annulata po dobu minimálně 100,00 maximálně 100,000,000.00 rublů, dolary, libry, euro, atd. Maximální doba výpůjčky je 30 let můžeme nabídnout za pevné úrokové sazby. půjčky Dostupné
* Osobní půjčky (Secure a Nezajištěné)
* Obchodní úvěry (Secure a Nezajištěné)
* Kombinace úvěru (Secure a Nezajištěné)
* Konsolidace půjček (Secure a Nezajištěné)
* Hypoteční úvěry (Secure a Nezajištěné)
Zájemci, prosím, kontaktujte nás ještě dnes neměli on-line na vaše rychlé a snadné půjčky vklady bez zajištění. E-mail: thomascreditfirm@gmail.com
S pozdravem,
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár