|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kam sme to klesli
Od: tim
|
Pridané:
20.10.2015 19:27
cudujem sa ze len tak malo - ludia asi nevedia ze take nieco existuje... pamatam si dobu ked sa este dala pozerat telka...
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: harvepinoXXL
|
Pridané:
21.10.2015 0:35
aj jozko golonka pouziva adblock :)
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: nivuvvjvkbxvj
|
Pridané:
21.10.2015 4:50
cesta proti blokovacom bude spustanie skriptov na strane servera, google uz ma rozpracovany projekt a adblock je vec ako globalne nasadenie urychlit
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: ...
|
Pridané:
21.10.2015 5:29
adblock vznikol ako reakcia na neunosnu situaciu. Vytvoris jeho blokovanie a hadaj co pride? To je ako tie velkohube vyhlasenia rockstaru pri GTA IV, ze maju neobiditelnu ochranu proti piratom za miliony. Odvtedy neobiditelne znamena v casovom horizonte tyzden. Cesta proti blokovacom je zrusenie 90% reklamy, inak sa blokovat bude dalej a cim dalej, tak vyraznejsie.
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
21.10.2015 14:13
JEŽIŠKOOOOOOOOOOOO!!! UŽ JE ČAAAAAAAAAS!!!
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: tamtung
|
Pridané:
21.10.2015 7:55
majitel topky,sk ?
hold, tie stranky co maju nehorazne drzu reklamu som prestal pozerat uz davno
a uz aj tie nepozeram, ktore sekaju clanok na odstavce, aby si zvysili impressions
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: neviem meno
|
Pridané:
21.10.2015 8:08
Jediné čo sa dá pozreť na topky je iba dievča dňa. Inak rýchlo preč.
|
|
Re: kam sme to klesli
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
21.10.2015 8:28
:) dievča dňa? to ešte "funguje"?
Tu máš niečo lepšie, tam máš dievčat dňa až až ;) tubegalore.com (bacha XXX)
|
|
Re: kam sme to klesli
Od: texty medzev od
|
Pridané:
21.10.2015 9:01
Lol, že spúšťanie na strane servera. Netrep.
|
|
kaspersky
Od: koumak
|
Pridané:
20.10.2015 19:52
Mna velmi prekvapila a zaroven potesila funkcia v KIS 2016 na blokovanie sledovania a reklam. Netrebalo instalovat AdBlock a weby idu krasne rychlo bez reklam.... dokonca aj na DSL.SK to blokuje tu otravu vpravo hore :-)
|
|
Re: kaspersky
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
20.10.2015 19:56
Na dsl.sk sa nechdi s blokovacom!
|
|
Re: kaspersky
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
20.10.2015 19:57
Ani s bločkovačom...
|
|
Re: kaspersky
Od: Boh1
|
Pridané:
20.10.2015 20:09
A čo potom ešte s vločkovačom
|
|
Re: kaspersky
Od: mr.proper
|
Pridané:
20.10.2015 22:22
Ako sa vam znizuje znamka, to ja budem rad ked budem mat -5 so Slovenskym čuvačom.
|
|
Re: kaspersky
Od: neviem meno
|
Pridané:
21.10.2015 8:10
Vstrekovačom
|
|
Re: kaspersky
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
21.10.2015 10:00
Kua, a nemali by sme sa namiesto komentovania radšej rovno rozpočítať, nech sa požadované štatistiké hodnotenia českého rozvojového združenia korektne interpretujú aj tu,tu a tu? Druhý!
|
|
Re: kaspersky
Od: stoneage
|
Pridané:
21.10.2015 13:14
Onlinegames prejde aj cez ublock origin heh (:
|
|
Adblok
Od: mmxxx
|
Pridané:
20.10.2015 19:56
Pri nevtieravej reklame od google si to viem predstavit. Ale fullscreen, zvuk, 100℅ vytazene CPU ala tcom. To uz je moc.
Zadavatelia reklamy si za to mozu sami.
|
|
Re: Adblok
Od: Neviem-
|
Pridané:
20.10.2015 20:15
Jebať reklamu. Vtieravú aj nevtieravú.
|
|
Re: Adblok
Od: qwerty/z
|
Pridané:
20.10.2015 21:02
tiez som mal rad ked som cital clanok co obsahoval v sebe n roznych odkazov, ktore som postupne otvaral ako taby ku a zrazu mi zacala hrat hudba lebo niektora zo stranok obsahovala v sebe video, ktore sa automaticky spusti
|
|
Len 10-15
Od: čorv
|
Pridané:
20.10.2015 20:00
Asi si blokovače nerobia dostatočnú reklamu :-)
|
|
Re: Len 10-15
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
21.10.2015 11:44
Blokovače vykonávajú činnosť verejného ochrancu práv, zabraňovaním diskriminácie zrakovo a sluchovo postihnutých, menšín, neplnolerých,atď. ktorý z nej nič nemajú, na propagáciu ktorej je zo zákona vyhradená adekvátna časť prostriedkov niekoľkých operačných programov EU+ náklady na verejného ochrancu práv, ktorého funkcia je ich existenciou zrušená z dôvodu neopodstatnenosti.
|
|
Re: Len 10-15
Od: b2un0
|
Pridané:
21.10.2015 13:02
Zdá sa mi to alebo je tento spambot stále lepší? Píše síce blbosti, ale gramaticky to má hlavu a pätu.
|
|
the real ad blocker is...
Od: You Ad Blocker
|
Pridané:
20.10.2015 20:10
ublock - check it out
|
|
Re: the real ad blocker is...
Od: Bobo Bobó
|
Pridané:
21.10.2015 13:55
veď ok, ale napíšte v čom sú jeho výhody oproti adblock, adblock poznam dlho a toto je niečo nové.
|
|
Re: the real ad blocker is...
Od: Komentátor
|
Pridané:
21.10.2015 23:55
Z ich stránky:
* fast
* memory-efficient
* lightweight
Nejaké benchmarky a porovnania s inými ad blockermi majú priamo na githube:
https://github.com/chrisaljoudi/ublock
|
|
Re: the real ad blocker is...
Od: Bobo Bobó
|
Pridané:
22.10.2015 8:28
Ďakujem za odpoveď, od včera ho testujem
|
|
Re: the real ad blocker is...
Od: karolkooooo
|
Pridané:
23.10.2015 11:27
ja som ho uz raz skusal, ale nebol som s nim spokojny... vela reklam prepustal :(
a tak som sa vratil k staremu dobremu adblock plus :)))
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
20.10.2015 20:11
Zaujǐmavé, že u drvivej väčšiny reklamou zasraných webov sa tá nezobrazuje pri prístupe cez mobilné zariadenia. Ak to ide tam bez reklamy, dá sa to aj na desktop verzii.
|
|
lutost
Od: trololo
|
Pridané:
20.10.2015 20:24
Lutujem tych ludi bez adblocku, ktorym spadne GPU driver po skriekavej fullscreen reklame.
|
|
Titulok je malo dlhy
Od: Jasomtutu
|
Pridané:
20.10.2015 20:26
Ja si plánujem na poštovú schránku namontovať guľomet, lebo "Nevhadzovať reklamné letáky" nefunguje...
|
|
Re: Titulok je malo dlhy
Od: mr.proper
|
Pridané:
20.10.2015 22:25
ak byvas v panelaku staci na shcranku listok s napisom "letaky vhadzujte vedla"
|
|
Re: Titulok je malo dlhy
Od: waveeee
|
Pridané:
21.10.2015 7:25
letáky vhadzujte susedovy..
Možno by poohli modré tlmiče zvuku na uši prevesené cez schránku ;)
|
|
Re: Titulok je malo dlhy
Od: porucik Tronik
|
Pridané:
21.10.2015 8:08
myslis harmannovky?
|
|
Re: Titulok je malo dlhy
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
21.10.2015 13:28
Hej, tie. Minule som na ne nasiel letak v schranke.
|
|
ach123
Od: ag133
|
Pridané:
20.10.2015 20:36
Ak by bolo blokovacov viac
tak to dopadne ako na Root.cz posle ta do haja
ze vypni noscript a zapni javascript.
pripadne google ze sorry mas vypnuty javascript
pre obycajny search + obrazky...
mne tie poskakujuce nevyhovuju a &sout=1 tiez uz
obcas nepomaha.
|
|
Re: ach123
Od: tmp
|
Pridané:
20.10.2015 21:41
naco vypinat javascript? nestaci ghostery?
|
|
Re: ach123
Od: bong
|
Pridané:
21.10.2015 7:43
AdBlockplus+Ghostery> najlepsia volba...
|
|
Re: ach123
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
21.10.2015 11:09
uBlock + Ghostery = najlepsia volba...
|
|
Re: ach123
Od: tamtung
|
Pridané:
21.10.2015 7:59
bol som na ROOT.CZ aj s noscriptom a ABP a nic sa nestalo, neposlal ma do haja ;)
|
|
íspevku musí mať dĺžku
Od: Meno musí mať dĺžku aspo
|
Pridané:
20.10.2015 21:21
adblock s vynimkou na dsl.sk :)
to onlinegames.sk uz mi prirastlo k srdcu
|
|
Re: íspevku musí mať dĺžku
Od: Jasomtutu
|
Pridané:
20.10.2015 21:23
a hlavne kvety :D
|
|
Re: íspevku musí mať dĺžku
Od: zmrd
|
Pridané:
20.10.2015 23:26
hahá! konečne viem, čo je to "posielam kvety"! :-D
|
|
Re: íspevku musí mať dĺžku
Od: Dara
|
Pridané:
20.10.2015 23:29
ej ale som rada :o)
|
|
dsl.sk
Od: shitposter#1
|
Pridané:
20.10.2015 21:26
Ano az na weby ktore sledujem pravidelne okrem sme.sk
|
|
Re: dsl.sk
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.10.2015 21:38
co sledujes na sme? nadpisy + prve 3 vety z clanku ktory je pod pianom?
|
|
Re: dsl.sk
Od: dakoslav
|
Pridané:
21.10.2015 2:04
Nepi Jano!
|
|
Re: dsl.sk
Od: p.Hrivnak
|
Pridané:
21.10.2015 6:05
aj ked ho chromy blokuje vieme ako si ho tam 'nasroubovat' ;o)
|
|
Re: dsl.sk
Od: akto79
|
Pridané:
21.10.2015 8:31
idealne sa vykaslat na chrome a pouzivat firefox
|
|
Re: dsl.sk
Od: jtpmpmpmptp
|
Pridané:
21.10.2015 13:08
odkedy vyslo sme plus, mi nepijano v chrome neodblokuje zapijanovany clanok. Povies mi recept ako na to? Poslem kvety :)
|
|
Re: dsl.sk
Od: pametnik
|
Pridané:
22.10.2015 2:24
http://dopice.sk/f8L
mal som iny zdroj no pri tomto mozes aj relaxovat ;o)
|
|
Re: dsl.sk
Od: USAvsRussia
|
Pridané:
20.10.2015 22:19
jasne, ved musime predsa mastit ego a zit v iluzii, ako si zasadil zdrcujuci uder "americkej vojno-stvatskej propagande", vsak?
|
|
dnes má meniny Vendelín
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
20.10.2015 21:31
A přesto rád posílám květy.
|
|
adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
20.10.2015 21:41
Cast mojho prijmu tvori aj prijem z reklamnych ploch. Reklamy mame nevtierave, bez zvukov, bez flashu - ako tu na dsl.sk. Doteraz som adblock nikdy neriesil a nejak ho toleroval, o jeho uzivateloch si ale myslim svoje. Je to ako keby ste sli do kina a jednoducho nezaplatili kvoli tomu, ze vas obtazuju reklamne plagaty. Nie je to mozno uplne idealne prirovnanie, ale lepsie ma nenapadlo. Ak vam vadia reklamy na nejakom webe, tak tym, ze tam zapnete adblock tomu webu nijak nepomozete (ste v podstate ako cierny pasazier, kedze "neplatite" za sluzbu, ktoru dostavate a niekto do nej investoval svoje peniaze), iba ho davate dole. So zvysujucim poctom uzivatelov adblocku bud ten admin ten web uplne prestane prevadzkovat (lebo nebude rentabilna prevadzka), alebo jednoducho bude zobrazovat hlasku, ze s adblockom sem nie.
|
|
adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
20.10.2015 21:42
Ked sa vam nepaci vizual (vratane reklam), tak ten web prestante navstevovat (idealne napiste adminovi, ze prisiel o navstevnika kvoli reklamam), admin to velmi rychlo pochopi ked mu pride par takychto emailov. Uz teraz miera penetracie adblocku je na hranici toho, co admini strpia, prekroci sa a verim tomu, ze sa zgrupime a podnikneme hromadny krok v blokovani adblock userov. Pouzivanim adblocku idete sami proti sebe. Preco vacsie weby zacinaju zamykat obsah ? Sorry, ale vzdy ma nejaka zmienka o adblocku trochu vytoci. Posielam kvety. V dobrom samozrejme.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: Celaskon
|
Pridané:
20.10.2015 22:00
A kto začal túto vojnu. Vy, lebo ste nenažraný a chcete viac peňazí z viac reklamy. M.o.r na Vás. Že blokovači reklám sú na chybe, že ťa prst nebolí. Fuj.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: gbfgbf
|
Pridané:
20.10.2015 22:02
ked sa vam nepaci tak si ten obsah spoplatnite alebo zablokujte pristup uzivatelom adblocku, nikoho totizto vas prijem nezaujima
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: Dalo to namahu precitat
|
Pridané:
20.10.2015 22:07
Mal by si navstivit lekara.
Samozrejme v dobrom.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 17:43
Diky, bol som...
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: gertrudo
|
Pridané:
20.10.2015 23:27
Ale sme se pobavili.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: tamtung
|
Pridané:
21.10.2015 8:02
Aha, takze ja si mam platit internet (datovo obmedzeny povedzne) a mojou pracou bude, ak chcem precitat clanok, klikat na "X" pri reklame, resp cakat kym sa reklama vypne (ktora mi zerie data), vsakze ?
Ty podnikatel, nezrazil si sa s konom? Keby chcem klikat, registrujem sa do klikaciek a klikam tam. Odporucam vymenit marketingove oddelenie, alebo si nejake zaobstarat, pripadne podnikanie zavriet, ked to nejde, tak to nejde.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 17:47
Povedal som, ze podnikanie nejde? S konom som sa nezrazil. Na nasich weboch nemusis cakat na ziadne vypnutie reklamy, nemusis klikat na ziadne X. Obmedzene data ? Dali sme si fakt zalezat na velkosti html kodu, na obrazky pouzivame lazy load. Komplet stranku tlacime do 100KB. Reklamy pouzivame zvacsa Google Adsense, takze par KB navyse. Stale vytvarame datovy prenos mensi ako 9x % webov
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: neviem meno
|
Pridané:
21.10.2015 8:26
Ty inteligent. Keď vidím stránku preplnenú otravnými a hlavne retardovanými reklamami tak nemám záujem tam chodiť. Kľudne si to uzamknite alebo spoplatnite.
Ja sám mám stránku, e-shop a nemám tam jedinú reklamu lebo si vážim zákazníkov. A jedinú reklamu čo mám ja, je textová na googli. Obyčajný stručný text pri výsledkoch hľadania. Nie retardované obrázky, videá a prázdne kecy !
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.10.2015 9:23
mam pocit ze problem nie je v tomze on ma otravne vyskakujuce reklamy. on tvrdi ze ma neotravujuce, rovnako ako ty.
on sa len stazuje, ze ludia aj tak maju adblock. ako keby nevedel poziadat o zaradenie do whitelistu, kedze jeho reklamy nie su obtazujuce (za predpokladu ze skutocne nie su). pre male a stredne stranky to je dokonca zdarma, platia si za to len velke weby
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: neviem meno
|
Pridané:
21.10.2015 9:34
Naraziť ale dneska na stránku kde sú neni otravné reklamy je umenie.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 17:53
Dakujem velmi pekne za prvy konstruktivny komentar, nevedel som, ze whitelist je pre mensie a stredne weby zadarmo. Ked som to prvy krat zaregistroval tu moznost, myslel som, ze je to len platene. Urcite vyskusame.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
22.10.2015 19:53
rado sa stalo. tiez som sa to dozvedel z nejakeho clanku na dsl.sk kde to bolo len tak medzi recou spomenute ako nejaka nepodstatna malickost.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 17:51
Diky za IQ test na dialku ;) A vsetka cest za to, ze na svojom eshope nemas reklamu na konkurenciu. Si fakt priekopnik.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
21.10.2015 9:19
sorry ale to mas ako s taxikmi - ak ta jeden odrbal, tak uz navzdy budes tvrdit ze taxikari odrbavaju a ze chces uber.
ak v jednom tescu mali raz zle potraviny, tak cele tesco je zle. alebo rovno vsetky velke retazce.
v jednom fastfoode si raz jedol a bolo ti zle, tak vsetky fastfoody su zle.
proste trpis za chyby inych webov. a tak ako podstivi taxikariby nemali protestovat proti uberu, ale zlepsit svoje sluzby a mrdat do kolegov taxikarov aby neojebavali, ze to kazi biznis kazdemu, tak aj ty by si sa nemal navazat do koncoveho uzivatela.
pokial nechces aby niekto tvoj obsah videl, nespristupni mu ho. vzdy je moznost blokovat obsah stranky pokial je detegovany adblock.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 2.
Od: sensei-san
|
Pridané:
21.10.2015 10:36
> proste trpis za chyby inych webov.
Presne. Veľmi dlho som AdBlock nemal. Ale nemal som ani Flash, takže reklamy, ktoré sa zobrazili, neboli až tak moc otravné. Najhoršie boli animované gify a tie sa vo FF dali zakázať cez "don't display images from this site". Potom som ale narazil na site, ktorý použil kadejaké JS a HTML5 triky a čojaviem čo ešte. Nasadil som AdBlock a dostal som z toho site to, čo som potreboval. Myslíš, že som sa niekedy ešte staral o to, aby som ten AdBlock odinštaloval? Figu. Kašlem na neho. Ani som neskúmal, čo to vie. Pustil som ho z hlavy. No a dôsledok je ten, že tam sedí doteraz a asi aj niečo blokuje. Možno aj reklamy, ktoré sú nevtieravé a slušné. Čojaviem.
Jedno zlé jablko pokazilo sud. Ba celý veľkosklad. Pažravosť zadávateľov reklamy sa im začína mstiť.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: tmp
|
Pridané:
20.10.2015 21:56
nechapem co riesime, to, ze je reklama oddelena od obsahu a spaja to dobrovolne az klientsky sw - browser - je vlastne haluz, ktora zotrvacnostou funguje roky, a aj teraz vidno ze kvoli 10% sa reklamnikom nechce menit zabehany model. Ked to stupne na 20-30% resp. pochopia ze ked uz niekto blokuje tak uplne vsetko a nezistia to z vlozenych monitorov navstevnosti, ze realne bude blokovat cez 50% ludi; reklama sa potom napevno vlozi do obsahu, najprv textovo, finalne mozno graficky. A aj v tej forme budu moznosti ako to dodatocne "vybielit", v podstate by to robili ludia aj s novinovymi reklamami, ale minali by vela vlastnej beloby a konecny stav papiera by potom nebol vhodny na finalne vyuzitie pri umyvani okien alebo na wc :)
Apropo reklamne plagaty mozeme odignorovat perifernym pohladom ovela lepsie ako banner ktory blika 2mm od textu, ktory citam, pripadne musi text ten banner obtekat, pripadne obratene.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.10.2015 22:05
to sa ale dohodnite potom vsetci aby boli nevtierave, lebo ked si poweruser nahodi adblock (ktory nebude riesit vynimky pre dalsie stranky, proste ho aplikuje na vsetko) koli reklamam na youtube, tak sa proste vezies s nimi.
Moja mama napr. nevie co je adblock, ale zo zvyku jej ho proste instalujem hned po zapnuti opery/chrome. Aby si pochopil o co sa jedna, pozri si nejaky film na Markize/joj/cojaviem ake su dnes tv stanice... az bude adblock dostupny v telke, tak aj tam budeme reklamy blokovat. Lebo prerusovane reklamy 15 minutami filmu proste pozerat nebudem!
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: tamtung
|
Pridané:
21.10.2015 8:04
ked si silou mocou chcem pozriet v TV nieco, nahram si to, resp stopnem a potom reklamy elegantne pretocim prskajuch sliny a otrusinky ako som vybabral s idiotmi, co si myslia ze peniaze mozu tlacit skrz reklamu.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 17:59
Nemusim skusat pozerat ziadnu televiziu, viem aka je situacia a preto TV nesledujem. Ako som spominal vyssie, ked sa niekomu reklamy nepacia, tak nech jednoducho web nenastevuje - tak ako ja nepozeram TV. To je jasnejsi signal pre prevadzkovatela reklamy.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: p.Hrivnak
|
Pridané:
20.10.2015 22:12
vecsie bludy som tu dnes este necital :o)
..takze ja som cierny pasazier ked si surfujem web, kt. je na to ponukany? Co sa tu nedozvieme :o) Ty si investoval do svojho webu kvoli nam a prijmom z reklamy azda alebo to ma aj iny zmysel to co robis?
S reklamou na webe je to uz ako s reklamami v telke tak sa necuduj.. nevedia kde je pripustna hranica.
Ja som radsej dobrovolne prispel developerovi adblocku za sprijemnenie surfovania lebo mne to setri zdravie ;o) Reklamu mam pritom rad len sa na mna nesmie valit z kazdej strany a uz vobec nie ked si to nezelam.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: quix_
|
Pridané:
21.10.2015 6:56
netreba zabudat ani na to, ze vacsina reklamnych 'sieti' ta ako izivatela este aj sleduje.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 18:09
Sorry, ale beriem ta tak :) Ale zatial tolerujem takyto pristup. Moje podnikanie vzniklo z hobby, venujem sa tomu uz niekolko rokov - zacal som od piky, nikto mi na to nic nedal a velmi dlho mi trvalo kym mi z toho prislo prve euro a iba som to dotoval - to boli studentske casy, ked tie naklady na zivot boli odlisne od sucasnosti a clovek vyzil z 4000Sk . Je na tom nieco zle, ze som si zvolil tento sposob zivobytia ? Ze robim nieco co ma bavi a ze ocakavam ze sa mi za moju snahu nieco vracia spat ? Tiez majitel restiky nebude ponukat svoje sluzby zadarmo, PRETO LEBO HO TO BAVI. Moja sluzba je sluzba ako kazda ina. Internet je zadarmo tu pocuvam casto - to ale neznamena ze koncova sluzba ma byt tiez zadarmo. Ti co kricia ze ved internet je zadarmo - to su aj chodniky, to ale neznamena, ze ked chodnik vedie ku pozicovni naradia, tak ze ti tam zadarmo pozicaju vrtacku lebo si tam prisiel.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
22.10.2015 18:15
Aj toalety na staniciach sú spoplatnené. Zrejme majitelia tiež očakávajú, že sa im niečo vráti späť.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: ase
|
Pridané:
21.10.2015 3:08
Lebo v tom kine ti ten plagat nalepia rovno na ksicht, fakt sa uvedom, ty kradnes ludi, rovno si tie svoje ultra super stranky plne nevtieravej reklamy (tvoj subjektivny nazor) rovno zrus potom si dajte vy velky admini grupac do zadku a zruste si tie svoje stranky, zostanu len tie ktore nepotrebuju zobrat, si ako socka uplna cista socka a cely ten vas biznis je sockovanie,doteraz som to neriesil zapol som si na ten vas sockovac block a mal som pokoj ale ked napises ze ty si o nas myslis svoje tak si dat diazepan a zalez odkial si prisiel ty urevane decko co si nevie inak zarobit.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 18:16
Dik za prispevok plny osocovania. Preco si myslis, ze si neviem inak zarobit ? Vyvijam riesenia na mieru momentalne pre dvoch zahranicnych klientov a zarobim si tym cca 10x nasobne viac ako z prijmov reklam. A vies ty co ? Praca pre klientov ma nebavi, chcem robit to co ma bavi, preto sa venujem prevadzkovaniu webov. Klientov novych pre ktorych by som mohol takto robit uz nenaberam, hoci by som zarobil tak niekolkonasobne viac. Ale nebavilo by ma to. Takze dakujem za nazor Pan Neurevany, ktory si vie zarobit 100 sposobmi.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: 23sda
|
Pridané:
21.10.2015 7:50
Full screen reklama sa da skor prirovnat aktivistovi co ti skace s reklamou pred tvarou. V realite by sa mi 99% ludi pokusilo vrazit. Na nete reklamu zablokuju.
Bezna reklama, teda az do vynajdenia full screen reklam so zvukom, mi nevadili a ani nevadia ked sa objavia. Teda ked som na kompe kde nemam blokovac. A ten som zacal pouzivat tiez kvoli tym vyssie. Na ulici je to rovnake. Vsetko co je vyssie ako semafor ma vobec nezaujima a to co je nizsie si mozno vsimnem a mozno nie.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: tmp
|
Pridané:
21.10.2015 21:51
nemusi to byt aktivista, pamatam tak par rokov dozadu (tak vlastne skoro jednu generaciu) na fy. akcii "moderator" Bican (vtedy este nie moc znamy) zvolaval stado kolegov megatronom, mne asi pol metra od ucha, malo chybalo a bol by skoncil zle ... :)
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: neiom
|
Pridané:
21.10.2015 8:14
Prečo potom v kinách na začiatku premietania ma nútia sledovať reklamu? Veď som si zaplatil za film, aby som ho videl bez hlúpej reklamy.
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od: nasersko
|
Pridané:
21.10.2015 10:25
Co si budeme hovorit aj adblock je len firma, co chce zarobit.. :D nerobia to cisto zo solidarity k ludom, co nemaju radi vyskakovacie reklamy...
|
|
Re: adblocky, ale dokedy? cast 1.
Od reg.: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 18:33
Tam sa stazuj vedeniu kina. Nechapem analogiu s mojim biznis modelom - u mna platis za pouzitie sluzby tym, ze uvidis reklamu, ktoru dokazes bez problemov ignorovat. Ked ju nemas moznost vidiet tak je to v mojom ponimani ako keby si odisiel z restiky bez platenia.
|
|
xxsssssssssssssssss
Od: ssssssssssssssss
|
Pridané:
20.10.2015 22:24
pokial si ludia platite za objem dat a reklamy vam z neho ukrajuju tak pouzivanie adbloku je spravne
pokial by ste mali rychly a naozaj neobmedzeny internet tak vas reklkamy nesserru
za mesiac je to pri dsl za reklamy aj do 10gb
ziadna nevtierava reklama neexistuje
kazdareklama je utok na vasu penazenku
nech teda reklamne agentury dotuju rozvoj sieti
|
|
Re: xxsssssssssssssssss
Od: mr.proper
|
Pridané:
20.10.2015 22:27
na hrad !
|
|
Re: xxsssssssssssssssss
Od reg.: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 18:41
Ako som pisal vyssie - hodne si davame zalezat na dobrom html kode, ktory je cisty a datovo maly. Nepouzivame 100 roznych javascriptov a ked uz, tak jedine jquery a aj to je natiahnute z CDN, takze ho mate urcite uz stiahnute a je v cache prehliadaca. Ked je 100KB vela za stranku, tak potom bude chyba niekde inde. Apropo co ja mam s tym, ze uzivatel ma napr. 100MB datovy limit ? Ved ked chcem ist z Kosic do Bratislavy, tak neocakavam, ze to dam s 5l benzinu na beznom osobnom aute. Dojde mi benzin, bud dotankujem ak chcem ist dalej, alebo ostanem na mieste. Ale nenasackujem sa do busu nacierno s tym, ze autobusarovi poviem - ved ale mne uz dosiel benzin. Jeho to ma preco zaujimat ?
|
|
Zas a znova
Od: Neviem-
|
Pridané:
20.10.2015 23:19
Opäť opakujem to, čo tu dookola opakujem pri každom článku o reklame, lebo trpím fixnými ideami.
Toto vyrieši daň na reklamu. Basta. Reklamný nosič bude zdaňovaný fixnou sadzbou závislou od rozmerov. Ubudne bilbordov, ubudne banerov, ostanú len tie, ktoré naozaj prinášajú ekonomický profit a aj to len na nevyhnutnú dobu.
A nevravte mi, že to nejde, platím cestnú daň na tri autá a držím hubu a krok.
|
|
Re: Zas a znova
Od: rokefeler
|
Pridané:
20.10.2015 23:34
desiatnika Neviemovi!! Nerozmyslal si na tom zalozit politicku karieru? V dobrom samozrejme ;o)
Neviem ci uz take nieco nahodou v inej forme nie je.. ak nie tak preco nie, mame tu ovela hnusnejsie dane.
|
|
Re: Zas a znova
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
20.10.2015 23:51
Ja by som bral dan za demenciu. Samozrejme by ju platili len dementi... pretoze ktory normalny clovek by platil dan za demenciu... no nie?
|
|
Re: Zas a znova
Od: syntaxterrorY
|
Pridané:
21.10.2015 13:20
Vami požadovaná daň používa umelecký pseudonym DPH.
|
|
Re: Zas a znova
Od: Neviem-
|
Pridané:
21.10.2015 0:02
Takéto niečo nikdy nemôže prejsť cez parlament. Reklamné agentúry v princípe vytvárajú voľby. Dokážu zamávať preferenciami politikov. Nikto sa im neodváži skrátiť reťaz.
Aj slávny Fico, ktorý sa odrazu nebojí poslať do riti Merkelovú s jej milovanými pakistancami, tak prvé čo spravil, keď sa stal premiérom bolo, že obnovil Sulíkom zrušené koncesionárske poplatky hlava nehlava pre všetkých, čo majú elektrinu. Médiá skrátka nikto srať nebude.
|
|
Re: Zas a znova
Od: p.Hrivnak
|
Pridané:
21.10.2015 6:12
a mozno by stalo za to to nasepkat niekomu ambicioznemu mudrlantovi priamo v bruseli. Tam su oni za kazdu srandu a ked ide o dane tak to mozno klapkami na ociach potiahnu a schvalia. Samozrejme pre osoh nas vsetkych.
|
|
Re: Zas a znova
Od reg.: JohnyBravo
|
Pridané:
22.10.2015 18:50
Neuvedomujete si, ze bez reklamy by tu nebolo 99% webov. Ostali by len weby vytvorene na webzdarma.cz podobnych weboch a nasli by ste tam akurat navrhy plosnych spojov, vodnej turbiny a podobne od ludi co ich to bavi delit sa s takymi vecami. Pamatam si tu dobu, bolo to fajn, ale o mnoho sme prichadzali a ani sme o tom nevedeli. Ked by som chcel skopirovat plosny spoj tak to by ma potesilo, na den by som sa zabavil a potom ? Nejaky web kde by sa clovek odreagoval, zabavil ? Hmmm, nebolo ich tolko. A ak boli, tak to boli priekopnici s reklamami. Dalsia vec - bez reklamy by ste sa doteraz pozerali na formulare na zadanie cisla kreditky na porno weboch. To je aj teraz, ale free weby na 5 minut volneho casu neboli.
|
|
Použít pro naléhavou půjčku
Od: Thomas Dawson
|
Pridané:
23.10.2015 4:12
Vítáme Vás na Thomas Credit firma, jsem mezinárodní obchodní muž a věřitelem To nabídla Úvěry tak různé jednotlivce a firmy v Evropě, Asii, Africe a jiných částech světa. Dáváme se na náš úvěr na úrokovou sazbou ve výši 2% na annulata po dobu minimálně 100,00 maximálně 100,000,000.00 rublů, dolary, libry, euro, atd. Maximální doba výpůjčky je 30 let můžeme nabídnout za pevné úrokové sazby. půjčky Dostupné
* Osobní půjčky (Secure a Nezajištěné)
* Obchodní úvěry (Secure a Nezajištěné)
* Kombinace úvěru (Secure a Nezajištěné)
* Konsolidace půjček (Secure a Nezajištěné)
* Hypoteční úvěry (Secure a Nezajištěné)
Zájemci, prosím, kontaktujte nás ještě dnes neměli on-line na vaše rychlé a snadné půjčky vklady bez zajištění. E-mail: thomascreditfirm@gmail.com
S pozdravem,
|