|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posielam zalobu
Od: MarkoMarko
|
Pridané:
19.10.2015 13:23
Posielam novu zalobu! Tusim sa blizi cas prejst na iny OS.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: neviem meno
|
Pridané:
19.10.2015 13:32
Z M$ sa stala reklamná stoka, nie systém na prácu
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: akto79
|
Pridané:
19.10.2015 13:48
a co si cakal ze budu len take uplne zadarmo rozdavat OS, dalo sa cakat ze nejaka reklama alebo propagacia svojich produktov tam bude. A na Androide alebo iOS ti to nevadi, vsetky free aplikacie su prepchate reklamou
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: neviem meno
|
Pridané:
19.10.2015 14:04
Nepoužívam ani iOS ani Android a myslím si že M$ má dosť prachov aj výpalneho z Androidu tak sa teraz strapňuje.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: aadha
|
Pridané:
19.10.2015 14:18
Strapnujes sa len ty ale vysvetlenie je jednoduche.
Bud si
1) komunista
2) socka
3) vychodniar
4) all of the above
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: kick
|
Pridané:
19.10.2015 16:20
Urcite stvrta moznost, cim dalej na vychod tym vacsie jebliny a socky. Somraci so slamou na hlave aj v hlave a topankami zajebanymi od blata.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: † Kňaz
|
Pridané:
19.10.2015 17:35
Synak. Ak ty si zo zapadu, tak verim ze si velmi velmi vzacny druh.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
19.10.2015 17:44
Windows upada tak je to jedno, jebu reklamu tak kde sa im zachce, normalny clovek prejde na iny OS alebo spat na Win 7... tu vidime zaciatok konca
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: raketa
|
Pridané:
20.10.2015 14:16
windows 7 bol zatial najlepsi, ale tak Linux je tiez zadarmo a bez reklamy, tak netrepte kktiny
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: trololo
|
Pridané:
19.10.2015 14:30
Lenze je rozdiel reklamy v aplikacii od tretej strany a reklamy uz priamo v operacnom systeme.
|
|
Level up
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
20.10.2015 5:37
Mne ten rozdiel vychádza presne -(sprostredkovateľ+ prerušenie)/zobrazenie. To je zhruba ako prechod z javy na C, alebo z guesta na hosta pri virtualizácii. To je dobre alebo zle?
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: pravdolaskar
|
Pridané:
19.10.2015 14:26
ty nerozumies teme socialne vylucenych skupin! si oknofob!
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: ktooosoom
|
Pridané:
19.10.2015 14:52
Ked kupujem nove PC s win10 dostavam ho zdarma? myslim ze nie, kde je co zadarmo? Cize zaplatim za win a este mi tam budu pchat aj nevyziadanu reklamu. Uz mi to zacina pripadat ako v TV reklamou a koncesionarskymi poplatkami
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: deja_vu
|
Pridané:
19.10.2015 15:06
ber to z tej lepsej stranky, aspon nie su reklamy prerusovane filmom/serialom tak ako u komercnych TV
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: dfgdf
|
Pridané:
19.10.2015 20:20
:-)))
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: tibbi
|
Pridané:
19.10.2015 13:44
kludne skus linux
http://www.nebojtesalinuxu.sk/
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: akto79
|
Pridané:
19.10.2015 13:49
Linux je blbost, po tyzdni mi na Ubuntu spadol kernel, nech si taky system nechaju
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: neviem meno
|
Pridané:
19.10.2015 14:05
Odkiaľ ti spadol? Zo stola?
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.10.2015 14:20
Stačí nenechávať Ubuntu tu,tu a tu a bude chodiť aj po mesiaci.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: Mitolo
|
Pridané:
19.10.2015 14:28
Spadol ti kernel... hmm, to znie tak, ze isto vies o com hovoris...
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.10.2015 14:44
Veďže nie tak prísne. Tiež by si bol zmätený, keby ti padol kernel rovno na Ubuntu.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
20.10.2015 4:55
Kokso že spadol mi kernel,tak to už hej.Je mi jasné že z tohto hláška nebude ale idiota takéhoto kalibru sme tu už dlho nemali.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: dzukel
|
Pridané:
19.10.2015 14:29
Spadol mu kernel :D
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: trololoman
|
Pridané:
19.10.2015 14:46
ja čakám kedy spadne kremeľ
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: Palinoo
|
Pridané:
19.10.2015 19:32
Mne sa zasa nepostavil
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: fgcdgxvd
|
Pridané:
19.10.2015 20:21
spadnut != ovisnut :-)
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: azase
|
Pridané:
19.10.2015 20:41
hej, to si ho typek nazval kernel.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: fhffhh
|
Pridané:
19.10.2015 21:20
karnel
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 15:49
to sa ti ako podarilo? zhodit kernel vyzaduje este viac namahy, nez udrzat Windows pri zivote. aj na jedno aj na druhe potrebujes nejake tie skusenosti.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.10.2015 15:58
Najlepsi ale najzlozitejsi sposob, ako sa zbavit 'seknuteho' procesu, ktory blokuje GUI je
CTRL+ALT+F1
[zadat login]
[zadat password]
ps -u [uzivatelske konto] | grep [cast nazvu nedavno pusteneho procesu, ktory blokol GUI]
kill [PID cislo procesu z predchadzajuceho vypisu]
Napriklad ked pusti starsiu hru/program cez wine, ktora/y mu zmeni rozlisenie a este odstavi GUI. Z windows pohladu to vyzera, ako keby mu "spadol" kernel, no ten bezi dalej, ale nefunguje GUI prostredie.
Co predchadzajuci navod riesi, ale nie je jednoduchy a lahko pochopitelny pre BFU. Ten sa zmoze len na tvrdy reset.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: bernard
|
Pridané:
19.10.2015 16:24
super, ze si to zobral vazne a dal si si tu namahu :)
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.10.2015 16:40
Vy používate pod linuxom GUI? Snáď nie aj tí, čo odporúčate install arch.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 16:53
no, v lynxe sa trochu blbo brazdi internet ked uz vsetko je plne css a javascriptov.
bezne na jednom monitore terminaly, na druhom prehliadac a ine GUI aplikacie.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
19.10.2015 17:21
links2 na validné stránky funguje. Napríklad na dsl sa akurát nedajú rozlíšiť hodnotiace +/-, pretože nemajú nastavený alt a odoslať príspevok(nedoriešený submit). Kto však chce poslať kvety má už závažnejší problém.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: scsdfsdsd
|
Pridané:
19.10.2015 17:42
hmm o tomto by autor mohol popremyslat a optimalizovat dsl.sk aj pre links2, len tak zo strandy.. hned by mal dsl.sk prvensvo medzi IT webmi v tomto smere :D
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
20.10.2015 15:13
Díky za tip. Od dnes začínam premýšľať tak že dobrý web musí byť dobrý aj bez CSS :D
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: dfdfsx
|
Pridané:
19.10.2015 20:22
frajer si parsuje css sam :-)
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: ericek111 [mobil]
|
Pridané:
20.10.2015 0:31
Kreslí si na papier B-)
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 16:52
mne to vysvetlovat nemusis. seknute GUI ale nie je kernel panic :)
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: edfgdfgds
|
Pridané:
19.10.2015 20:23
Ked je tvoj kernel este panic, nacim sa mu povenovat :-)
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: arch_ftw
|
Pridané:
19.10.2015 22:38
Ctrl + Alt + SysRq + i. Pripadne ak chceme reboot tak "b" namiesto "i". (SysRq je PrintScreen kto si to nevšimol). Samozrejme musíme povoliť Magic SysRq key...
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: reg. vietor
|
Pridané:
26.10.2015 22:49
presne toto je dovod preco je linux stale tam kde je.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
19.10.2015 15:59
Vo windows svete, od (Visty), ked sa sekne alebo posere GUI, staci u 98% pripadov stlacit CTRL+ALT+DEL a v taskmanazeri si killne seknuty process.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 16:55
ked sa ti to stane pri fullscreen apliakcii (hre), tak casto task manager ostane na pozadi za ciernou obrazovkou. potom jedina moznost je po pamati klavesnicou ho ovladat, uplne ze ulet.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: deeed
|
Pridané:
19.10.2015 19:09
treba na zaciatku nastavit do popreda, vzdy po nainstalovani windows to davam tak ak bysa nahodou take stale, popripade pri full skrinstlacit ALT F4 alebo presunut sa ALT TABom
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 23:36
always on top nastavene je a alt tab ti nespravi nic ine iba hodi fokus na okno. pokial sa okno ale vykresluje aj tak az za ciernou obrazovkou, tak proste smola.
ked mas stastie a zobrazi sa ti start panel, tak si priebezne mozes kontrolovat stav okna tak, ze prejdes mysou na neho v start paneli. do popredia ho ale na trvalo nedostanes, len kym mysou hoverujes na nahlade.
a alt+f4 ti hovno pomoze na zmrznutu aplikaciu.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
20.10.2015 9:09
Mas pravdu. U zopar hier som presne takto bojoval ako tu popisujes. V tomto pripade je uz urcite lepsie riesenie v linuxe cez konzolu. No aj tak by som bol za to, aby existovalo v linuxe pre BFU nejake intuitivnejsie a lahsie zapamatatelne odstranenie seknuteho procesu.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
20.10.2015 9:19
HW reštart ako majú Windows funguje aj pod Linuxom. A pokiaľ daný HW zároveň reguluje aj jadrovú fúziu, je vhodnejšie nepúšťať na ňom hry a k nemu BFU.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.10.2015 9:30
kazde rozumne distro ma system Monitor, co je vlastne obdoba task managera. mne osobne najviac vyhovuje htop, co je konzolova appka (pripadne iba na killnutie prikazy ps, grep, kill), ale vsetko co BFU potrebuje, to v linuxe najde.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: Imatersit
|
Pridané:
20.10.2015 9:39
Velmi jednoducho staci si automaticky nastavit kill na zaseknuty/zacykleny proces. a Xka + GUi na automaticke opatovne nacitanie.Pripadne si to dat na skratku. A clovek nikdy nic podobne neriesi.
To je skor na konfigu Xka ci dokaze apka zhodit prostredie resp. sa do neho nevies vratit v openSUSE/SUSE pri pade apky alebo aj apky pod wine(kde bol dokonca nastaveny emulovat desktop a mysku zachytit mysku) nikdy som nemal problem dat ALT+TAB alebo pockat a objavi sa hlaska, ze aplikacia sa sekla ci ju chcem ukoncit.
Nebol som nuteny restartovat PC kvoli ziadne chybe uz aspon 5 rokov.
Kazdopadne neviem o tom, ze by za posledny 1-2 roky mi nieco vobec padlo ci spravilo chybu, ktora by sa prejavila
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: ritny gastan
|
Pridané:
19.10.2015 16:00
ked som miunule krajal jablko na polovicu, tak mi z neho vypadli tri kernely, ale zdalo byt stale ok...
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: loko
|
Pridané:
20.10.2015 12:49
prepac, tak tebe spadol na ubuntu kernel (ktory si v prvom rade mal sam niekde bezpecne ulozit a nie ho klast nad hodnotne veci) a ides sa stazovat?
to je take typicke dnes, keby sa stazovanim a reptanim dalo svietit, tak preziarime aj slnko
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: sexualnost
|
Pridané:
19.10.2015 14:45
to nie je o strachu a neschopnosti.
to je o pouzitelnosti pre existujuce aplikacie a hry.
pripadne systemove zalezitosti, ze dostanes vpn ale musis splnat podmienky s os a av a podobne. opat, by si musel robit pod win ale virtualne.
v pripade hier emulacne tym co sa emulatorom nazvat nechce, wine.
problem je v praxi, co pouzivaju ostatni a vyzaduju ostatni.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 15:52
specificky SW, specificka firemna siet atd. pochopim.
ak sa chces hrat, tak zalezi podla hry, dost sa ich dnes uz portuje pre linuxy. ale stale zdaleka nie vsetky.
ale zeby nejaka VPN bola priamo zavisla na konkretnom OS, tak s tym som sa nestretol.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
19.10.2015 16:43
Vola sa to Network Access Protection a pouzivaju to vo firmach, kde su admini alebo security/IT manazment fakt turbokokoti.
To su presne tie typy, ktorym nevysvetlis, ze ten antivirus naozaj nepotrebujes, lebo mas uplne iny system, kde ani ziadny virus neexistuje.
Takymto firmam sa treba sirokym oblukom vyhnut.
Ja som spokojny s podporou VPN v Linuxe, napr. taka Cisco VPN si pamata hesla, co Windows verzia odmietala. Takze teraz su to dva kliky a uz som pripojeny, netreba hladat, ake to kua bolo heslo. Alebo vsetky VPN su v jednom menu, bez ohladu na typ. Pokial nevyzaduju, aby boli default gateway, tak ich moze fungovat aj niekolko naraz. Proste same pozitiva.
|
|
Re: Posielam zalobu
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.10.2015 17:05
inac, minule som si v novom Win10 nastavoval pripojenie na VPN. obycajny ipsec s preshared key a meno/heslo autentifikaciou.
ako krasne jednoduche su tie nove nastavenia vo windowsoch, tak su aj nepouzitelne. polovicu veci nastavis tam, druhu polovicu musis uplne inde nastavovat. nemozes proste cele VPN pripojenie na jednom mieste nastavit, to by nebola zabava :D
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: swrsdgrfgsd
|
Pridané:
19.10.2015 20:27
Mozno nie su uplni kokoti. Len maju skusenosti, co sa stane, ked sa nejaky ozajstny kokot pripoji do siete so zajebanym peckom a potom maju o zabavu postarane. Sice, isto, mali by mat predsa pred takou hrozbou ochranu, ale to by si zasa picoval na IPSsko a tak... Co uz, geniom nevyhovies...
|
|
Re: Posielam zalobu
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.10.2015 11:59
V tom pripade nech si riesia systemu, ktore mozu byt potencianlne zavsive. To odhliadnuc od faktu, ze ked ti dokaze naburat siet nieco, co detekuje Symantec (lebo je najlacnejsi), tak vas dost velky problem niekde inde.
Ale chciet napr. po centose nainstalovany antivir je fakt kokotizmus, bez stopy prejavu zdraveho rozumu.
Ale sluzi to ako dobry filter - s tymi ludmi nemat nic spolocne - pretoze by si zabil tolko casu idiotinami (samozrejme nefakturovatelnymi) a nie pracou, ze by sa ti vobec neoplatilo tam nieco robit.
|
|
windows spiclovanie
Od: koumak
|
Pridané:
19.10.2015 13:25
Tak to aby sa ludia tesili, ked im pred vianocmi zacne ponukat stromceky a gule... :-) A pripadne alfasamcom viagru a samicam dilda..
|
|
Re: windows spiclovanie
Od: doktorzhor
|
Pridané:
19.10.2015 15:01
Na základe histórie v prehliadači :-p
|
|
Re: windows spiclovanie
Od: webnick358
|
Pridané:
20.10.2015 16:51
Akoze si to bude tahat rovno z opery? :P
|
|
Vyvoj nezastavis
Od: slecna.l
|
Pridané:
19.10.2015 13:28
Skvely marketingovy tah - preco by mali na reklame ryzovat iba sluzby, ktore su pre pouzivatelov zadarmo?
|
|
Re: Vyvoj nezastavis
Od: m__
|
Pridané:
19.10.2015 16:59
windows 8 nie je zadarmo, takze nevies o com hovoris
|
|
DSL.sk
Od reg.: ´PPQ´
|
Pridané:
19.10.2015 13:28
DSL podmienilo diskusie registraciou? :-)
alebo len upgrade? :-)
|
|
Re: DSL.sk
Od: vcbfgnfgn
|
Pridané:
19.10.2015 13:33
Mne to ide aj bez registracie
|
|
Re: DSL.sk
Od: tak tak ...
|
Pridané:
19.10.2015 13:37
ide to bez registrácie tu, tu a tu ... všetko po starom ...
|
|
Re: DSL.sk
Od: jaaaaaa
|
Pridané:
19.10.2015 15:16
DSL.sk podmienuje diskusie instalaciou windows 10 ktory najdete TU TU a TU....
|
|
Re: DSL.sk
Od: srgsrs
|
Pridané:
19.10.2015 20:28
To je len taky easy IQ test - pridavat prispevky smu len ti, ktorym sa to podari. :-)
|
|
free lunch
Od: Problem
|
Pridané:
19.10.2015 13:36
There ain't no such thing as a free lunch.
Co ste si mysleli, ze preco je Win10 pre mnohych zadara? Aby mohli na nich zarobit este viac, ako keby im ho predavali.
|
|
Re: free lunch
Od: Not SoFree
|
Pridané:
20.10.2015 14:33
Ked ho vies brat zadarmo, tak posli aj nam.
|
|
Môžu skúšať koľko len chcú :)
Od: BiFino
|
Pridané:
19.10.2015 14:00
HA HA HA, len nech si skúšajú reklamu. Ja mám Classic Shell start menu :)
|
|
start
Od: baffiak
|
Pridané:
19.10.2015 14:12
v 8.1 som si zvykol na neexistenciu start menu a teraz mi tam dokonca prekaza, cize ziadna reklama nebude :)
|
|
spotify
Od: nomi
|
Pridané:
19.10.2015 14:15
niesu jediny, napr. v OS X ked chcem nainstalovat Spotify tak mi vypise ze subor je poskodeny a mal by som ho zahodit do kosa a to len preto lebo oni maju sluzbu itunes radio
|
|
Re: spotify
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
19.10.2015 14:23
Ono mozno je naozaj poskodeny a stiahol sa ti zle...
|
|
Re: spotify
Od: nomi
|
Pridané:
19.10.2015 14:31
skusal som viac krat stiahnut a urobilo to aj na druhom stroji
|
|
Re: spotify
Od: kekekt
|
Pridané:
19.10.2015 14:45
tak mas problem s internetom, pocas stahovania mozno dostanes disconnect a nestiahne sa subor cely
|
|
Re: spotify
Od: nomi
|
Pridané:
19.10.2015 14:56
urcite nie, lebo ked dam aby mi instalovalo programy aj od "neoverenych vyvojarov" tak ho v pohode nainstaluje.
|
|
Re: spotify
Od: dfdfdferer
|
Pridané:
19.10.2015 15:25
ved spotify mas aj na app store a okrem toho aj kopec super kuul appiek ako copy/paste pro ci menstruacny kalendar
|
|
Re: spotify
Od: neheh
|
Pridané:
19.10.2015 16:13
pokial viem tak spotify nieje na appstore, a to ostatne vie kazdy vazeny mr.obvious
|
|
Smejdi
Od: RootUser
|
Pridané:
19.10.2015 15:49
Zase je tu najebanych kvazi linuxakov, ktori zmakli tak akurat instalaciu a otvorenie browser.
V Bubuntu bolo prednedavnou defaultne nastavene pre Dash Home aj ponukanie sugescii z net stranok zadrbanych reklamou, staci sa pozriet na vyvoj v software centre, uz ako v Play store, kazda druha apka platena, rec je o vasom cool linuxe smejdi, ktori ani nevedia co je terminal. Handroshit je zasraty reklamou a spyware totalne, opat ten vas linux, teda linux a java bordel k tomu.
Sam pouzivam Debian, ale na mnohe veci mam Win a aj ked mam linux rad tak nemam nic proti Windows. W10 je krok vpred, je to evolucia. Takze stroskotanci so starymi sunkami maju problem, slabe zelezo akurat tak pre ten ich lunex.
|
|
Re: Smejdi
Od: jahôdka
|
Pridané:
19.10.2015 16:09
tvoja mama je tato
|
|
Re: Smejdi
Od: vichr
|
Pridané:
19.10.2015 22:12
a tva sestra neni tva sestra. je to tvoje babicka.
|
|
Re: Smejdi
Od: nehe
|
Pridané:
19.10.2015 16:16
:D nadavas na linux a pritom mas Debian
|
|
Re: Smejdi
Od: derttgg
|
Pridané:
19.10.2015 16:24
jeden podstatny detail ti unika ty expert, linux je iba jadro samotne teda kernel, distribucia linuxu je to scim mas problem kedze na jadro sa nabaluje OS GUI + programy. Aj windows ma kernel, dokonca po funkcnej stranke zabezpecuje to iste ako ten linuxovy, ale hlavne ma iba jedno jedine GUI a to je to desktopove rozhranie, kdezto linux ma mnoho GUI rozhrani , ale toto zrejme vies, len nechapem na co sa vlastne stazujes, tvoj prispevok mi zavana demenciou, urcite si to pisal z domova dochodcov ! lebo iba ti maju problem pochopit novsie veci sucastnosti a aj si myslim ze im je to uz ukradnute :)
|
|
Re: Smejdi
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.10.2015 9:35
napriek tomu ze s tebou vo vseobecnosti suhlasim, za ten prednes, nenavistne ladeny prispevok plny nadutosti mas proste minus.
|
|
Re: Smejdi
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
20.10.2015 15:26
Ja som mu dal mínusko len kvôli tomu že aj ty si mu dal mínusko lebo tvoj komentár vyznel tak že si to mínusko naozaj zaslúži...
|
|
/*/*/*/
Od: Arch_Bastardo
|
Pridané:
19.10.2015 16:39
Install Arch
|
|
reklama
Od: jabĺčko
|
Pridané:
19.10.2015 18:26
Čo zase stresujete a nafukuje, veď je to len reklama na nejakú aplikaciu, ako Office, alebo translátor... A navysse sa da vypnúť nie ako v debilnom Google a jeho os a aplikáciách a v YouTube to vsm nevadí, tam držíte hubu, alebo vám to zamrzne keď sa chcete sťažovať :D
|
|
Win 10 = Smakotka
Od reg.: oldos
|
Pridané:
19.10.2015 19:06
Nech si spehuje, ale kto bude platit tie data?
http://dopice.sk/emj
|
|
Spasenie
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
19.10.2015 23:58
Bratia a sestry!
Koniec sveta ako ho poznáme sa blíži! Ešte je čas ale nieje ho priveľa. Pridajte sa k nám! Linux je ta správna cesta! GUI je len démon ktorý sa snaží pútnika zlákať z tej pravej cesty príkazového riadku! Linux je vaša spása! Naši bratia a sestry vám veľmi radi pomôžu na rôznych internetových diskusiách!
Naše písmo sväté je otvorené a každému prístupné! http://dopice.sk/f7h
Naše spoločenstvo je rozdelené na mnoho odnoží ale veríme že aj keď vyznávame rôzne distribúcie GUI nás vždy spája!
|
|
ubuntu
Od: sheliak
|
Pridané:
20.10.2015 12:02
Ja ubuntu radeji, widle mi nechybaju
|