|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: leader8080
|
Pridané:
7.10.2015 9:01
komunikacia asi bola skor ostra nez hruba
* grabs popcorn
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: dededed
|
Pridané:
7.10.2015 9:07
install OSX
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: huanggg
|
Pridané:
8.10.2015 8:36
mozno by pomohlo keby vyvojarom prispeli zamestnavatelia na prostitutky, ako to bolo vo filme The Zero Theorem 2013
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.10.2015 8:41
Wolf of the wall street a f*ck free zone :)
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: klobas
|
Pridané:
7.10.2015 9:11
ty sovinisticky sexista! zakazat ta!
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: martincc
|
Pridané:
7.10.2015 9:13
Co cakala ked robi v skoro cisto chlapskom kolektive :-D Ani my sa na pracovisku neoslovujeme inac ako b*zerant a K*K*T:-D
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: Klovatina
|
Pridané:
7.10.2015 10:24
Chcel si povedať v škole na druhom ročníku hádam.
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 10:30
Sharpovej odchod na materskú vo veľkom štýle :)
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: dedo pedo
|
Pridané:
7.10.2015 13:28
alebo v zavode za pasom
|
|
Re: Streda, 7. októbra 2015, dnes má meniny Eliška Pošli kvety
Od: deja_vu
|
Pridané:
7.10.2015 14:58
gratulujem a posielam kvety!
|
|
Dnes nikto nemá meniny...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
7.10.2015 9:25
Asi ho mal hrubý...
|
|
Re: Dnes nikto nemá meniny...
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 10:17
Bol pre Sharpovú priostrý :)
|
|
priklad
Od: josinko12
|
Pridané:
7.10.2015 9:13
moste ukasat nejaki priklat?
|
|
Re: priklad
Od: dusan2
|
Pridané:
7.10.2015 9:19
https://lkml.org/lkml/2012/12/23/75
|
|
Re: priklad
Od: Djjrrjr
|
Pridané:
7.10.2015 9:25
Za elementarne chyby na vysokej urovni sa plati...len mu vynadal....nic hrozne.
|
|
Re: priklad
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 9:39
Krasny, pravdivy email. Buzerant ked nevie programovat nech ide do riti, rovnako aj admin, kt. toto vymaze :-)
|
|
Re: priklad
Od: dfasdfasdfdasdf
|
Pridané:
7.10.2015 9:40
Zenske to nesu horsie. Chlap to berie tak, ze ma vadny kod a ma si to uvedomit (neskor v konferencii si to dotycny aj priznal).
Zenska by to brala ako vyhlasenie casovo neohranicenej vojny voci celemu zenskemu pokoleniu, lebo to bolo urcite na nu preto, ze je zena, nie je u sporaku a {sem vlozte dalsie feministicke kecy}.
|
|
Re: priklad
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 9:49
keby len to...
ak dojebe nieco chlap, staci za nim prist a povedat mu: "pozri sem, kokote! takto dojebat taku lahku kokotinu nedokaze len tak barskto. ruce na bradavky a fofrom to bez dat do richtigu."
chlap sa zdvihne a bezi riesit...
zensku musis najprv pripravit, ze pride nieco zleho; potom jej oklukou vysvetlit, ze nieco fakt nie je v poriadku; uistit ju, ze sa to moze stat kazdemu; vysvetlit, ze to fakt treba napravit; pripomenut, ze ano a naozaj treba napravit; a nakoniec tam poslat chlapa, ktory to za nu da do poriadku...
|
|
Re: priklad
Od: slecna.l
|
Pridané:
7.10.2015 18:29
No a co, tak sme citlive. :)
Ale zase konstruktivnu kritiku a opravu vlastnych chyb zvladnu aj poniektore zeny.
|
|
Re: priklad
Od: ...
|
Pridané:
7.10.2015 18:49
nezneužívaj ženské nicky. Všetci aj tak vieme, že sem ženy nechodia ;)
|
|
Re: priklad
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:16
ano, ale je ich mizive percento.
vacsina sa len zbtocne naserie a hlada vo vsetkom nejaku konspiraciu. nasledkom coho si nerobi svoju robotu poriadne, co ma zase na zasledok dalsie chyby a cely kolotoc odznova.
|
|
Re: priklad
Od: slecna.l
|
Pridané:
7.10.2015 19:28
Konspiracie ani netreba hladat; ked sa veci jebu, tak poriadne. Obcas sa to cloveka dotkne.
|
|
Re: priklad
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
7.10.2015 19:32
Ako sa moze cloveka dotknut, ze nieco nespravil poriadne?
To je skor vyzva na to, aby makal.
|
|
Re: priklad
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:44
zenske tazko vnimaju osobne zlyhanie a su kokotsky kriticke voci ostatnym (ak to mozem tak povedat). ak niekto nieco dojebe a nahodou sa to dotkne (moze dotknut) niekoho ineho, tak zenske zacnu za chrbtom ohovarat ako jeble, co niekedy vyusti az do sikany dotycnej/ho zo stran kolegyn. dost drsnej sikany. holt, sa clovek ani necuduje, ked ich 'informacia o tom, ze nieco dojebali' dobre ze nepolozi na zem. bo skoro kazda zena si v prvom rade hladi robotu inych a az potom tu svoju.
chlapi to maju vacsinou na salame, maximalne ti vypicuju, aby sa to druhy krat nestalo. zoberies im kafe a mas vystarane.
kazdy si hladi v prvom rade svojej roboty.
|
|
Re: priklad
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.10.2015 1:38
Ano, samozrejme. No navyse vedia byt empaticke, mavaju v sufliku schovane sladkosti a obvykle maju kozy, co prispieva k prijemnemu pracovnemu prostrediu.
|
|
Re: priklad
Od: stary ujo
|
Pridané:
8.10.2015 5:16
prijemne pracovne prostredie je fajn ak trafis ten spravny pocet zien so spravnymi charakterovymi vlastnostami.
das ich malo, a budu sa spravat ako princezne: "chlapi pomahajte nam, robte za nas, etc...". das ich vela a je to cele v pici, vid vyssie. uplne ultimatne zlo je cisto zenske prostredie (bez chlapov) s zenskou sefkou.
ps: empatia je fajn pri niektorych profesiach, kde jednas priamo s ludmi, ale ich neriadis a ani nemas za nich zodpovednost :)
|
|
Re: priklad
Od: lolox
|
Pridané:
8.10.2015 10:52
zena dokaze byt empaticka k niektorym inym zenam a k detom, nie voci muzom. Vacsinou plati priama umera - cim menej zien na pracovisku, tym menej dramy.
|
|
Re: priklad
Od: lolox
|
Pridané:
8.10.2015 11:14
Yep, drama http://dopice.sk/eYd
|
|
Ženy sú vzťahovačné
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
9.11.2015 3:15
Podľa mňa sú ženy príliš vzťahovačné.
Neustále potrebujú riešiť vzťahy.
A všetko premietajú do vzťahov.
A každé vytknutie (každá kritika) nejakej chyby – akokoľvek vecné – berú ako osobný útok na seba.
Toto som zažíval aj so svojou mamou. A bol to asi najčastejší zdroj hádok medzi ňou a otcom.
Keď niečo urobí zle – možno jej to vytknúť?
Ak to neurobím, tak to urobí znovu. A nebude mať ani príležitosť opraviť sa a zlepšiť sa.
Ak to však urobím, tak sa nedočkám uznania alebo vďaky, ale jedovatého protiútoku, pri ktorom mi začne pripomínať všetky tie chyby, ktoré som ja v minulosti urobil, alebo prípady, kedy som niečo neurobil podľa jej predstáv – lenže väčšinou sú to prípady, ktoré so súčasným nemajú vôbec nič spoločné (a už boli dávno vyriešené).
Toto prebieha súčasne s tým, ako sa urputne, silou-mocou a za každú cenu snaží hádzať vinu na iných a hľadať všemožné výhovorky, prečo to nie je jej chyba.
|
|
Re: priklad
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
7.10.2015 9:50
Vieš prečo si sumo zápasníci holia nohy? Aby si ich ľudia nepomýlili s feministkami.
|
|
Re: priklad
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2015 10:40
ahaha ty si kar :D
|
|
Re: priklad
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2015 14:06
No; musím povedať, že podľa tých rôznych ukážok Torvaldsových "explózií" čo som tu (a inde) čítal, tak má na to vždy dobrý dôvod.
Keď prvoligový hokejista z 5m netrafí do prázdnej brány, tak mu nevyberaným spôsobom vynadá nie len tréner ale každý. Vrátane neho samého.
A Sarah nebolo treba veľa. Urazila sa preto, že niekto použil na programátorov jadra výraz "old guys club" a tým pádom vyčlenil ženy. Alebo niekto vyzval Grega KH, aby trocha "pritlačil" na somárov, čo mu posielajú blbý kód, čo interpretovala ako výzvu k násiliu. No skrátka Sarah, je mimo.
Treba ale priznať, že v rôznych krajinách existujú veľmi rôzne hranice toho, čo sa v konverzácii považuje za "slušné".
|
|
Re: priklad
Od: sensei-san
|
Pridané:
7.10.2015 14:10
Oprava: "old boys club" - http://tinyurl.com/o3vfblx
|
|
Re: priklad
Od: adsfasdfdsfadsf
|
Pridané:
7.10.2015 9:32
Raz od Linusa:
Of course, I'd also suggest that whoever was the genius who thought it was a good idea to read things ONE F*CKING BYTE AT A TIME with system calls for each byte should be retroactively aborted. Who the f*ck does idiotic things like that? How did they noty die as babies, considering that they were likely too stupid to find a tit to suck on?
Alebo nie tak dobre:
Christ, people. Learn C, instead of just stringing random characters together until it compiles (with warnings).
(a par dalsich https://lkml.org/lkml/2015/9/3/428)
Alebo proti slnieckarom (co ju mohlo urazit):
all that [diversity] stuff is just details and not really important.
|
|
Re: priklad
Od: feroxxx
|
Pridané:
13.10.2015 21:14
Ked vezmeme do uvahy, kde vsade sa linux jadro pouziva, ze okrem PCciek a serverov su to embedded zariadenia, smartfony, a vselico mozne, tak je sakra dolezite aby v jadre bol poriadok a nie bordel. Ked tam ludia robia hovadiny, zasluzia si nakopat. Ked sa to neda fyzicky, treba slovne. Vynadanie a kritika je pre jej prijimatela neprijemna, a prave preto by si mal davat v buducnosti pozor, aby ju v buducnosti uz nemusel zazit.
|
|
Re: priklad
Od: Dalsie
|
Pridané:
7.10.2015 9:32
U niekoho aj
Lookie here, your compiler does some absolutely insane things with the spilling, including spilling a *constant*. For chrissake, that compiler shouldn't have been allowed to graduate from kindergarten. We're talking "sloth that was dropped on the head as a baby" level retardation levels here.
Alebo:
There aren't enough swear-words in the English language, so now I'll have to call you perkeleen vittupää just to express my disgust and frustration with this crap.
|
|
Re: priklad
Od: 1337
|
Pridané:
7.10.2015 10:17
>perkele
kek
|
|
Re: priklad
Od: lolox
|
Pridané:
7.10.2015 21:10
uz aj dsl je plne sneznych negrov
|
|
Re: priklad
Od: Emeric
|
Pridané:
7.10.2015 11:08
http://dopice.sk/eXx <=(http://www.theregister.co.uk/2013/07/16/ torvalds_potty_mouty_fight_back/)
|
|
Re: priklad
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
7.10.2015 12:00
Priamo vo vyjadrení Sharpovej:"behavioral changes I would like to see in the Linux kernel community are unlikely to happen any time soon."
Preklad: Nesprávate sa tak, ako to MNE vyhovuje. Bueeee!
Označuje sa to aj mobbing alebo god mode. Píše aj, že o tom vedela už rok.
|
|
Re: priklad
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:31
ta pizda sa sprava ako male decko... bude revat, picovat a hadzat sa o zem kvoli neexistujucim picovinam, aby si nieco dokazala.
pochopila, ze komunita ma jej picu hlboko u prdeli, tak isla niekam, kde ju budu cenit nie kvoli dobre vykonanej robote (ako to je pri linusovi) ale kvoli jej ciernej diere...
|
|
Re: priklad
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 19:39
čistý vývojár jadra (DSL)
|
|
Ahaaa
Od: Jerrinator
|
Pridané:
7.10.2015 9:15
Asi ju často posielali do kuchyne :P
|
|
Re: Ahaaa
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
7.10.2015 9:20
mozno mala moc nakratko stiahnutu retaz :D
|
|
Re: Ahaaa
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 9:45
Nech ide http://dopice.sk/ (v historii ludstva najtrefnejsie pouzitie skracovaca).
|
|
Re: Ahaaa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
7.10.2015 10:12
Ani nie.
Takéto vulgarizmy by mali byť zakázané, resp. dostatočne obmedzené...
Na web stránky totiž nechodia len plnoletí...
Príslušnýý skracovač sa vždy nájde aj vhodnejší.
|
|
Re: Ahaaa
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 10:20
Chcela si napísať "Já bych tyinternety.cz zakázala".
|
|
Re: Ahaaa
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 10:52
http://chod.dopice.sk/
|
|
Re: Ahaaa
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
7.10.2015 13:01
Detiska nadavky nemaju z URL adries alebo komentarov, ktore si precitali (pretoze len malo deti cita len tak diskusiu).
Teda pokial to nie je chat alebo diskusia pod fotkami. Na 99% ich maju z hovoreneho slova a siria si to jeden od druheho - podla toho kto co pocul vo svojom okoli.
|
|
Re: Ahaaa
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
7.10.2015 14:09
Ale to neznamená, že aj my sa tu musíme cšakovako vyjadrovať...
|
|
Re: Ahaaa
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:33
ale picu!
tu sme prevazne technici a ako technici musime pouzivat vhodne a jednoznacne terminy. holt, ked je niekto kokot, nemoze byt lietadlo.
|
|
Re: Ahaaa
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
7.10.2015 19:54
Hmmmm, na druhej strane... z programátorského hľadiska je povahová vlastnosť vlastne attribute, čo popisovaný paralizmus obmedzuje na scope, bez prístupu k deklarácii dátového typu "lietadlo". Asi stačí pridať #include.
|
|
fffffff
Od: ffffff
|
Pridané:
7.10.2015 9:22
hej diky pisulinka za tie uesbecka.. a uz sa mozes vratit do kuchyne varit svojmu teplemu muzikovi, co ma rad fuzate zeny
|
|
Re: fffffff
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 9:47
Dobra sprava chlapy, tie minuska znamenaju, ze tu mame aj zeny :-)
|
|
Re: fffffff
Od: Eliška2
|
Pridané:
7.10.2015 10:25
Alebo inteligentných chlapov. DUH!
|
|
Re: fffffff
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 11:19
Alebo zoženštilé sračky
|
|
Re: fffffff
Od: welele
|
Pridané:
7.10.2015 21:29
zzenstile
|
|
Re: fffffff
Od: Rambo2
|
Pridané:
9.10.2015 8:11
Za taketo recicky by som ta vycapkal po zadocku ty jeden hlupacik.
|
|
Re: fffffff
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 10:21
Skutočne má manžela a je to neplodný zväzok - chovajú mačky (zaujímalo by ma či ich nechali vykastrovať)
|
|
Re: fffffff
Od: Doge
|
Pridané:
7.10.2015 10:44
Ty potrebuješ takú, čo ti navarí držkovú, keď sa vrátiš z krčmy. A bude vždy čerstvá, aj o piatej ráno. Na sex je druhá krajšia... Eh milenka.
Inak sa bavím na tom, že čo sa vám nepáči na arabských kukučkách kukluxklankách a polygamii. A jak poslúchajú, LOL a ako ich môžu mlátiť, žiadne schody. Ale bojíte sa islamu.
|
|
Communication level up?
Od: marthol
|
Pridané:
7.10.2015 9:28
Pozeram podla vyjadreni, ze je to tu samy prispievatel do linuxoveho jadra :)
* grabs popcorn
|
|
Re: Communication level up?
Od: hardkooor
|
Pridané:
7.10.2015 13:51
*prispievat do jadra dsl.sk
|
|
asi ju uz nebavilo pocuvat dookola CECKY ven!
Od: sdfgsdfgsdfg
|
Pridané:
7.10.2015 9:41
asi ju uz nebavilo pocuvat dookola CECKY ven!
|
|
ženy...
Od: BaGoLo
|
Pridané:
7.10.2015 9:41
no čo dodať... proste žena. ;)
"nie je dôležité, čo si mi povedal, ale AKO si to povedal!"
:D
|
|
Re: ženy...
Od: asdsdsadasd
|
Pridané:
7.10.2015 9:43
Dolezite je, AKO si to myslel. A JA to viem lepsie ako TY...
:D
|
|
Re: ženy...
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
7.10.2015 9:45
"a vies co, radsej uz nic nehovor.."
|
|
Re: ženy...
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 9:49
Americky vedci zistili, ze co chce zena, a ta si to potom rozmyslela.
|
|
:-) krasa
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 9:51
Moje srdce pri tychto slovach pookrialo:
Správcovia a vývojári používajú podľa nej často hrubý až brutálny slovník a osobné útoky, prechádzajú im sexistické a homofóbne vtipy.
|
|
co to
Od: nemo22
|
Pridané:
7.10.2015 9:53
Ale co sa to deje, to urcite nieje pravda ale bude to nejaka korporatna marketingova spina od Intelu a podobnych. Hnusna stvava kampan na ociernenie Linuxu a OSS. Tam sa predsa take veci nedeju, komunita je slnieckovo multikulti zamerana. Vsetci sa lubia a su slusny (okrem Reisera, ten radsej vrazdi).
Trochu vaznejsie, chlapcom okolo kernelu ale aj niektorych dalsich projektoch pekne je*e. Asi Linus&co maju pocit ze su nenahraditelny a slava im stupla do hlavy. Kedze ich tazko moze niekto z tej pozicie "vyrazit" tak sa citia dost sebaisto.
|
|
Re: co to
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2015 10:44
za nich okrem ineho hovori kod
|
|
Re: co to
Od reg.: saruman
|
Pridané:
7.10.2015 11:16
Pravdu máš ty kokod.
|
|
Re: co to
Od: edghar
|
Pridané:
7.10.2015 11:17
A ako si myslis, ze v inteli nie je ako to vy nazyvate "multikulturna" spolocnost?
Pracoval si aj v nejakej nadnarodnej firme?
Videl si ako tam celkom uspesne funguju teambuildingy?
V takychto firmach je rozdiel narodnosti bezny a na prvom mieste je teamova praca.
Nechcem sa hrat na nejakeho humanistu, ale ludia roznych narodnosti su uspesni, hoci to niektori jedinci nedokazu pochopit.
Linus je nieco ine, tam suhlasim, je to neprestrielna pozicia a je to tam taka SW krcma, kde nikto nehladi na kvalitu vztahov, ale tak maju vysledky.
Ked sa jej to nepacilo, dobre ze odisla, kazdy si vie vybrat ci sa mu paci / oplati.
|
|
Re: co to
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:25
ale picu.
zaklad kazdej komunikacie je vyjadrit svoju poziadavku trefne, jasne, bez moznosti druhej interpretacie, a tak, aby ju druha strana bola schopna pochopit.
co znamena, ked nejaka pica nieco poserie a firemna moralka je zalozena na priamom a ferovom pristupe, tak sprava od sefa bude:
"si to zase dojebala. kto ta ucil kodit? mickey mouse? oprav to pdq. L."
co ale pani pica dokonala chcela je sprava typu:
"vas kod je uplne najsamskvely, uzasny, genialny.
bolo by mozne ho este zlepsit napr. <postup ako odstranit kokotinu, ktoru tam ta pica napisala>.
ste nepostradatelnou clenkou timu, a osobne vam dakujem za skvelu pracu na kode. tesim sa na jeho dalsie zlepsenie.
s laskou, L."
|
|
Re: co to
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.10.2015 1:29
A teraz sa zamysli, ktora moznost cloveka (nielen zenu) motivuje k tomu, aby sa z vlastnej iniciativy zlepsoval.
|
|
Re: co to
Od: MenoX
|
Pridané:
8.10.2015 2:48
Toto je priklad, ked zensky hamstering dupol na plyn, preradil na sestku a aktualne bezi v klietke dialnicnou rychlostou...
Ked nieco hrubo dojebem a dostanem vyhubovane, tak je to preto, ze som to dojebal. Nie eufemizmy ako vsetko je v pohode a ja som to najvacsie a najlepsie zlaticko v time a na svete, len by "som sa mal namotivovat z vlastnej iniciativy sa zlepsovat" (what. the. fuck. is this). Linus hubuje pri elementarnych k*k*tinach typu chcem vyratat X krat Y, tak spravim for-cyklus od 1 do X, for-cyklus od 1 do Y a priratavam 1tku.
Ale iste, vsetko sa da takto zmanipulovat na druhu stranu, ze je to chyba toho, co to musi kontrolovat, riesit a hladat, ale nie mojej nekonecne specialnej a vynimocnej osobnosti s nenahraditelnou vaginou.
Niekto pri planovanom lupeznom prepadnuti umyselne poboda obet nozom? Nieee, hlavne toho chudacika netrestajte, motivujte ho "zlepsovat sa" milym dvojstranovym listom, ako je cenny clen spolocnosti a nech sa "zlepsi" v "nepouzivani" noza pri prepadnutiach!
|
|
Re: co to
Od: edghar
|
Pridané:
8.10.2015 8:05
Toto nie je len o zenach.
Ak si myslis, ze ked do teba bude sef hucat a myslis, ze kodit pod stresom ti zaruci kvalitu, tak potom to mozes povedat svojmu nadriadenemu.
Zial studie ukazuju jasne, motivovany pracovnik robi kvalitnejsie, ako clovek pod stresom, ktory ma velku chybovost a potom dochadza ku kixom.
Ale ty mas proste rad ked po tebe niekto zjape a nadava ti.
|
|
Re: co to
Od: lolox
|
Pridané:
8.10.2015 10:55
je. Nedokazes zniest opravnenu kritiku -> nemas tam co robit. Ked na teba niekto v kuse ziape, mozu to byt 2 veci: bud si napicu koder, alebo sef ma je chuj.
|
|
Re: co to
Od: stary ujo
|
Pridané:
8.10.2015 11:09
tu nikto neziape bez priciny, tu vladne meritokracia - tvoja hodnota je taka vysoka akej urovne je kod tebou vyprodukovany.
bud si sikovny, robis dobry kod ==> vysoky prospech pre firmu ==> vysoka hodnota ==> stastny sef ==> povysenie.
alebo si nesika, tvoje zvratky rozjebu vsetkym vsetko ==> problem pre firmu ==> nulovy prinos, nulova hodnota ==> nasraty sef ==> vyhadzov
a je uplne o pici, ci ti niekto po tom, ako nieco kapitalne dojebes napise: "dobra praca, ale skus si to este raz pozriet" alebo: "dojebal si to, oprav si navaznosti". znamena to totiz to iste: "dojebal si to, kokote"
|
|
Re: co to
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.10.2015 8:56
ak sa hrame na rovnocennych nebodaj "kamaratov" tak ten prvy pristup. Tak isto by som to povedal ferovi, tak preco nie alzbete??? Fero by mi na to odpisal nieco v zmysle "vyser si oko kkt!" a vobec by mi to nevadilo ak spravi co som po nom chcel. Alzbeta ked bude s placom utekat domov len ukazala za nieje rovnocenna clenka teamu.
Moja prihoda: rano robim kavu, tak som zalieval aj kolegyni.
k:To nieje moja salka! ja chcem moju salku!!!
ja: co ti jebe, nemas to jedno?
do konca tyzdna sa somnou nerospravala? no pochopis to?
|
|
Re: co to
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.10.2015 9:39
Ak robis s kamaratmi, tak priamy pristup je ok. Alebo ak su aspon vztahy vo firme dostatocne kamaratske a ludia vedia, na som su. Napriklad ten Linus je trefny. Ale ked ti nieco take napise profesionalny skoro anonymny manazer, ktory netusi, co vsetko robis a ake si dostal podklady, dokaze to cloveka nasrat.
Situacia s kavou je uplne prirodzena, zeny si potrpia na ritualy a istoty. Kava v erarnej salke je rovnaka, ale pocit z jej pitia nie je taky uspokojivy ako z vlastnej.
|
|
Re: co to
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.10.2015 9:49
ona sa urazila lebo som jej povedal ze jej yebe. pritom je to bezny slovny zvrat. Inak to bola jej chyba, lebo si neumyla sialku den pred tym, tak som zobral prvu cistu ktoru som zbadal. Odvtedy som jej uz kavu nikdy nerobil, nech si vysere oko.
|
|
Re: co to
Od: slecna.l
|
Pridané:
8.10.2015 10:16
Za to by som sa tiez urazila. :)
Keby sa jej salka rozbila, nepoviem, ale to, ze zostala neumyta, nie je dovod robit kavu do inej!
|
|
Re: co to
Od reg.: roob_
|
Pridané:
8.10.2015 10:32
vzivote by som nevypil * z neumytej sialky :)
|
|
Re: co to
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
8.10.2015 10:37
Súhlasím. V popisovanom prípade je príčinou jednoznačne nevyužitie možnosti opätovného použitia šálky na strane dodávateľa, nakoľko žene neumožnil položenie kontrolnej otázky:"A umyl si ju?", čím ju zároveň pripravil aj o možnosť odporučiť mu správny postup.
Po "To nie je moja salka! ja chcem moju salku!!!" malo bez slova nasledovať okamžité preliatie kávy do jej neumytej šálky!
|
|
Re: co to
Od: lolox
|
Pridané:
7.10.2015 21:14
" na prvom mieste je teamova praca. " LOL a este raz LOL
vidno, ze si nikdy taky "team" nemal moznost pozorovat
|
|
Re: co to
Od: edghar
|
Pridané:
8.10.2015 8:01
Asi ta sklamem, ale som jeho sucastou.
Vidno, ze si nikdy nepracoval vo vacsich firmach...
|
|
Re: co to
Od: lolox
|
Pridané:
8.10.2015 11:02
gratulujem k uspesnemu teambuildingu. Vec, ze nie casto sa to podari.
|
|
Re: co to
Od: stary ujo
|
Pridané:
8.10.2015 11:14
cool, ja som veduci takych multidisciplinarnych timov :)
a poviem ti nieco - kazdy tim ma niekoho, kto je priamo zodpovedny za to, ked tim nieco dojebe. ak raz budes tym zodpovednym ty, zmeni sa vyrazne aj tvoja retorika :)
|
|
Re: co to
Od: partizann
|
Pridané:
7.10.2015 15:41
Aj Reiser predsa lubi - hlavne vrazdit :)
|
|
ale no
Od: anusicek
|
Pridané:
7.10.2015 10:02
ked ma niekto urazi, tak ho v momente zotriem tiez, ak ma ziadna vtipna hlaska v tej chvili nenapadne tak ho zotriem pri najblizsej prilezitosti. Tejto butthurt feminazi len chyba zmysel pre humor
|
|
Re: ale no
Od: miro j.
|
Pridané:
7.10.2015 12:08
nuz a mna dokaze urazit len inteligentny clovek , este ze ich po svete nebeha vela...a na Slovensku som uuuuplne v bezpeci :D
|
|
Re: ale no
Od: sdfadssfadf
|
Pridané:
7.10.2015 12:19
Takze sa nikdy neurazis sam? ;-).
|
|
Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 10:04
Sharpovas by si mala dat do poriatku najskor software vo svojej hlave. Pripajam patch:
- feministicke keci o suboji pohlavy
- prestat chovat macky
+ splnit si ulohu bytosti zenskeho pohlavia a urobit zo svojho muza otca
http://sarah.thesharps.us/about-me/
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: kladniks
|
Pridané:
7.10.2015 10:26
čo máš proti mačkám???
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 10:29
Samopal a ty :)
(máme mačku aj psa a s manželkou chystáme aspoň 2 deti).
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2015 10:45
akoze macka a pes budu mat 2vase dedit?? :conofused:
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 11:15
vidno ze neprogramujes
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: Doge
|
Pridané:
7.10.2015 10:34
Ale, preboha, niekto musí byť otec!
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: quix_
|
Pridané:
7.10.2015 10:46
otcom bude macka!
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 11:23
Tak potom to bude kocúr asi nie :)
|
|
Re: Chovatelka maciciek sa nahnevala
Od: affas
|
Pridané:
7.10.2015 11:25
pripadne kocur.
|
|
Ako by nevedela...
Od: Babrák O´Bama
|
Pridané:
7.10.2015 10:48
Ako by nevedela, že 90% IT-čkárov majú minimálny EQ.
|
|
Re: Ako by nevedela...
Od: neviem meno
|
Pridané:
7.10.2015 11:57
EQ? Ekvalizér nepoužívam veru ani minimálny. Mám super repráky
|
|
Re: Ako by nevedela...
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
7.10.2015 12:15
Takže Babrák trafil!
|
|
Re: Ako by nevedela...
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 12:36
Nevolá sa "Babrák" ale "neviem meno" ;)
|
|
Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
7.10.2015 10:48
...ale anooooo, ono to boli, ked je zenska hard-core koder a sam krcmovy vsetko-v-zivote-dokazal si ju potom bere do huby slovami "splnit si ulohu bytosti zenskeho", alebo "pisulinka".
chlapci mali ste mamky pocuvat, ked vam hovorili ze sa treba ucit, teraz to uz len treba prehlnut a sup sup zapit vodeckou so sodou
|
|
Re: Titulok:
Od: asdfasdfsdf
|
Pridané:
7.10.2015 12:36
Kto ju nuti to citat a neignorovat? Isty clovek "Rudolf Dovicin" napriklad bezne pise inym, ze su debilovia, klamu a podobne. Kto urazky neignoruje, ten s nim ma problem. Ale preco si zbytocne robit problemy, ked mame ctrl+w, ctrl+q a aj alternativy ako alt+f4?
|
|
Re: Titulok:
Od: RIKK
|
Pridané:
7.10.2015 18:31
ono ked si clenom vyvojoveho timu tak komunikujes kazdy den s inymi ludmi. Buhuzial v celej linux komunite je dolezitejsie mat vacsie gule ako ciel toho preco robia opensource. Ci je zenska, alebo nie, ci je to free projekt alebo nie, to je uplne jedno ked tam vobec nevladne profesionalny pristup a zaklady etiky
|
|
Re: Titulok:
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
7.10.2015 19:28
A preto sú šíritelia etiky a "profesionálneho prístupu", z vývojového/evolučného procesu sami vylúčený. Nie rozhodnutím niekoho iného. Zem to tak chce a basta.
|
|
Re: Titulok:
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:39
etika ti pomoze len vtedy, ak chces nieco po niekom cudzom.
ale, ak chces aby si kokot napravil svoj bordel, musis mu to vysvetlit tak, aby to kokotovi docvaklo.
|
|
Re: Titulok:
Od: vsevec
|
Pridané:
8.10.2015 7:36
po tolkych riadkoch precitaneho raplaveho kodu by som mal asi aj ja tak bohatu skalu hodnotenia ako ma Linus.
|
|
homofóbne ftipy
Od: trololo
|
Pridané:
7.10.2015 11:09
ake su to homofobne vtipy? vtipy o ludoch ktori sa boja rovnakych veci?
|
|
Re: homofóbne ftipy
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 11:17
dávam ti jednotku za rozbor pojmu :-)
Pre všetkých "fobo-filov" pripájam ešte vysvetlenie ukážkovo slovenského slova "xenofóbia". To je strach zo Xeny :)
|
|
Re: homofóbne ftipy
Od: betakaroten..
|
Pridané:
7.10.2015 13:53
strach z prisnej dominy:D
|
|
Re: homofóbne ftipy
Od: domena
|
Pridané:
7.10.2015 15:16
domény?
|
|
Re: homofóbne ftipy
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 15:48
Prísnej a ostrej domény (Sharp domain)
|
|
No, linuxáci, čo iné čakať :)
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
7.10.2015 12:26
Stačí trochu pobrúzdať fóra plné "ochoty" :)
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
7.10.2015 13:35
zabudate na 1 malickost
typek pouzil svoj najlepsi asset - akysi famozny slovnik
zenska pouzila taktiez svoj asset - ukoncila programovanie
kto ma navrch ? ved to je biznis, trh. tak nech kodi s famoznym slovnikom ten s famoznym slovnikom.
je to extremne jednoduche, aj v programatorskom jazyku:
IF ja naseriem zenu, THEN spim nie v spalni, ELSE bud akceptujem pravidla alebo nie.
plati to aj naopak, v istych sferach zivota a spolunazivania.
a pre famoznych slovnickarov, keby ku mne dojde niekto "ty kokote robis to zle" toleroval by som to len dovtedy, dokedy by mi ta spolupraca stala za to. slovo kokote sa da artikulovat aj ako pochvalu, aj ako hlboku urazku, farba slova je dolezitejsia ako samotne k o k o a t d
|
|
Re: tamtung
Od: vsevec
|
Pridané:
7.10.2015 15:51
Aké "ty kokote..."? Slovensky je to "ty kokot".
Priklad: Ty kokot, vcelku obstojný komentár.
|
|
Re: tamtung
Od: asi_ne
|
Pridané:
7.10.2015 22:41
> IF ja naseriem zenu, THEN spim nie v spalni, ELSE bud akceptujem pravidla alebo nie.
som dospely clovek, ked si zena (alebo manzel, gender je suma fuk) potrebuje spravat ako 15rocny pubertiak, tak si na gauci moze spat on/ona, ja si budem spat ako normalny clovek vo svojej posteli
|
|
Re: tamtung
Od: MenoX
|
Pridané:
8.10.2015 2:59
"zabudate na 1 malickost
typek pouzil svoj najlepsi asset - akysi famozny slovnik
zenska pouzila taktiez svoj asset - ukoncila programovanie
kto ma navrch ? ved to je biznis, trh. tak nech kodi s famoznym slovnikom ten s famoznym slovnikom."
Samozrejme, prestat nieco robit na picu je asset toho, co to prestane robit, totalny doublethink. Praveze naopak, ked clovek, ktory je zjebavany za picoviny v kode prestane kodit, tak ten, ktory to po nom musi hladat a zjebavat ho za to, vyhral.
To je len zenske zmyslanie, ja som specialna kvetinka a ked prestanem veci dojebavat, tak sa vsetci poseru. No neposrali sa a su spokojni, ze veci nie su nadalej dojebavane, kvetinka moze ist kvetinkovat niekam inam.
Vsetky zeny maju do urcitej miery vyvinuty mechanizmus "pussy pass" (mam vaginu, tak sa poserte), ale takychto kvetiniek v IT je to este horsie, lebo celu skolu a v zamestnani ich oblietavaju beta orbiteri, ktori
|
|
Re: tamtung
Od: MenoX, dlzka komentara
|
Pridané:
8.10.2015 2:59
im robia zadarmo za ich vlastnu existenciu zadania, prehliadaju chyby, ci dokonca robia poskokov (soferov, stahovacov, atd.). A ked sa z nich zrazu niekto nejde posrat, ale jedna s nimi presne rovnako ako so vsetkymi ostatnymi (a nie je o tomto ta rovnost?), tak je to zle a chyba je v nom, nie v specialnej kvetinke.
"IF ja naseriem zenu, THEN spim nie v spalni, ELSE bud akceptujem pravidla alebo nie."
Ty budes tiez taka specialna programatorska kvetinka (alebo ruzovucky kvetinko), klauzula else nedava zmysel. A teraz sa uraz a prestan vypisovat kokotiny, je to tvoj asset a mas navrch!
|
|
...nadpis...
Od: pokus84
|
Pridané:
7.10.2015 17:03
...vy homofóbny buzeranti, neviete že bez žien by nebolo programátorstvo? Jeden príklad: http://dopice.sk/eXM
|
|
Re: ...nadpis...
Od: stary ujo
|
Pridané:
7.10.2015 19:37
nebol to prave lord babbage (genialny matematik), ktoreho sralo, ze nema nieco, co je schopne ratat vsetko mozne?
tak si navrhol cely system stroja, fungovanie, vstupy, vystupy, tlaciaren... jediny problem bol, ze v danej dobe ludia neboli schopni vyrobit veci s dostatocnou presnostou na to, aby mohol ten stroj dokonale fungovat.
lady lovelace sa len obsmietala okolo neho, tak ju naucil, ako to cele funguje. lovelace bola, de facto, iba parazit, ktory sa prizivil na jeho vedomostiach, schopnostiach a vynalezoch.
|
|
usb3 prd
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
8.10.2015 11:18
aj tak to stoji za prd. s usb3 sa mi laptop nevypne, iba sleep mode mozem pouzivat, ak je nieco zapnute na portoch.
|
|
archarch
Od: Mažko z Levoče
|
Pridané:
9.10.2015 4:38
Install arch
|
|
Re: archarch
Od: stary ujo
|
Pridané:
9.10.2015 7:43
vyfajc slona chobot, kokote!
|
|
Re: archarch
Od: gramarnazi
|
Pridané:
9.10.2015 8:20
Vyfajči slonovi chobot, kokot! (Nauč sa konečne gramatiku!)
|