|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
benzin
Od: 4Maniakova frajerka
|
Pridané:
29.9.2015 11:53
wololo wololo a jeb, je z toho benzin
|
|
Re: benzin
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.9.2015 12:08
4Maniakova nezbedná ruka!
|
|
Re: benzin
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 12:30
No daj ešte dva...
|
|
Re: benzin
Od: party
|
Pridané:
29.9.2015 13:10
https://vine.co/v/eIXejbQ2utM
|
|
Re: benzin
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
29.9.2015 20:02
majitelia budu pekne nasrani ked z deklarovaneho vykonu uberu dobrych 40%, inak sa to emisii nezmestia
|
|
Re: benzin
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 13:45
Maniak si pokrytecky schizofrenik. Za to, ze sa teraz uboho podpisujes mojim nickom. Povedal som ti to v tej druhej diskusii - si tu vseobecne za blba, tak sa s tym uz konecne zmier.
|
|
Re: benzin
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.9.2015 13:52
Jeho neprítomnosť na DSL.sk počas letných prázdnin nepovažujem za čistú náhodu :). Evidentne nevie čo v škole so sebou...
|
|
Re: benzin
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 14:54
Bol na prázdninach u starej mamy
|
|
Re: benzin
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 15:03
Hmmm, ale si mu dal... asi bude sedieť celý večer na záchode...
|
|
Re: benzin
Od: Reikii
|
Pridané:
29.9.2015 12:24
how do you turn this on
|
|
Re: benzin
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
29.9.2015 12:43
Lick it down there!
|
|
Emisie
Od: Oldo
|
Pridané:
29.9.2015 11:54
Hajááj naše slovensko už dávno predalo emisie pod cenu, takže nás to netrápi.
|
|
Re: Emisie
Od: party
|
Pridané:
29.9.2015 12:56
ale začne, keď ich budeme musieť za drahý peniaz nakupovať
|
|
Re: Emisie
Od: fdghgdfs
|
Pridané:
29.9.2015 13:18
naco? sak su to nemecke auta. :-)
|
|
zvolavanie do servisu
Od: asfasfas
|
Pridané:
29.9.2015 11:56
som zvedavy, co na tych autach chcu zvolavat a "opravit". jedine akotake opravenie je trvale obmedzenie toho motora na uroven tych kvot.
ale potom som zvedavy, ktory sofer by si dobrovolne nechal obmedzit auto
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: Fanatixx
|
Pridané:
29.9.2015 12:19
Kompletne ho motoricky prerobia na Flinstonemobile. Potom už bude za emisie zodpovedný už iba individuálne každý pasažier tohto vozidla. Jedine pred emisnou kontrolou výrobca neodporúča konzumáciu strukovín.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.9.2015 12:23
Napríklad môžu v poslednom riadku mimoriadne sofistikovanej funkcie nahradiť:
return( isTested)
za
return( true)
.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: stary ujo
|
Pridané:
29.9.2015 12:25
zalezi.
kludne sa moze stat, ze 'opraveny' motor dostane do technicaka nejaky stempel, a pri naslednej stk ti auto bez stempla neprejde emisnou :o)
cili, nic sa nedeje, akurat ta bude emisna stat o jednu flasu borovicky viac ako dovcil.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
29.9.2015 16:56
To keby tento škandál nevznikol tak 1.2 mega aut neprejde stk?
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: Neviem-
|
Pridané:
29.9.2015 20:12
P***vina, toto sa STK ani emisnej netýka, auto prechádza emisnou na základe merania emisií a tie boli aj doteraz v poriadku.
Jedine by mohli všetkým postihnutým autám zrušiť v homologizácii kolonku EURO5-6 alebo, ak chcú byť veľmi drsno-jebnutí, tak zrušiť úplne homologizáciu od nejakého dátumu (tým čo si nedajú urobiť patch) a automaticky vyradiť z evidencie, ako sa to kedysi robilo pri prechode na nové značky, potom už len individuálna homologizácia za kedysi bohumilých 20000 Sk, teraz odhadujem 700 Evri ale toto nespravia, na to sú mäkkí (všimnite si mäkké i v slove mäkkí, to dokáže len elita, na dsl.sk odhadujem také 2%).
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: -...-
|
Pridané:
30.9.2015 8:10
Uč nás, maestro
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: LuCKy69
|
Pridané:
30.9.2015 15:42
Presne, v EU sa NOx nemeria, s EK problem nie je a ani nebude.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: Hokojoko
|
Pridané:
29.9.2015 12:59
Na Slovensku si nikto neda dobrovolne obmedzit motor. Ale vo vyspelom svete su ludia ktorych trapi, ako ich auto znecistuje prirodu. Presne ich sa cela kauza dotkla a je z toho take halo.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 13:07
A teraz by som poprosil ten zoznam ludi napisany na tej jednej A4, ktorych sa to dotklo a ktori na tom nechcu vytrieskat ziadne odskodne.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: Hokojoko
|
Pridané:
30.9.2015 19:28
Polovica obyvatelov Svajciarska a Californie.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od reg.: Trololoooo
|
Pridané:
29.9.2015 14:16
Ľudia, ktorých to trápi sú len pokrytci, lebo ak by ich to naozaj trápilo jazdili by MDH, bicyklom, pešobusom, a nie každí na vlastnej audinke.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 14:23
Cakal som ci sa niekto toho chyti, ale este ta doplnim - ludi, ktorych to skutocne trapi a maju na to, si kupili Tesly, Fiskery a podobne(aj ked ok z ekologickeho hladiska mozme debatovat, emisie sa ich uz ale priamo netykaju). Ti ktori na to nemaju si kupili aspon hybridy typu Prius, alebo maju 0,8litrove objemy ako VW UP, smarty a podobne mestske presuvadla(ak uz su nuteni mat aut), ale nie o tych, o ktorych je rec.
|
|
Re: zvolavanie do servisu
Od: Neviem-
|
Pridané:
29.9.2015 20:18
Ach jaj, tieto kokotiny o vyspelom svete, čo tu počúvam od zakomplexovaných gastarbeitrov.
Vo vyspelom svete obludne ojebávajú všetky mysliteľné pravidlá, megaOJEB Volkswagenu, to je ten pravý vyspelý svet, to je tá pravá tvár západnej kultúry.
|
|
čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 12:21
VW zaslepci aj tak budú tie črepy kupovať a vyhlasovať za najlepšie autá na svete. TSI sa kazili, kupovali. TFSI sa kazli, kupovali. Zatekalo do Golfov, tiež sa kupovali, 2-litre TDI sa drbali a zablokovali riadenie za jazdy, zasa to kupovali...
Posledné dobré motory boli staré 66kW 1,9TDI
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: stary ujo
|
Pridané:
29.9.2015 12:27
v prvom rade - diesel nepratri do osobnych aut. a este menej do ruk kokotov, co nim jazdia iba v meste (a aj to len do roboty, do tesca, do kostola a domov).
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 12:45
Presne, to hovorím stále. Nafťák do traktoru, kamiónu alebo na dlhé trasy.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
29.9.2015 13:06
okej, v podstate suhlasim, otazne potom je preco je stale vyhodnejsie jazdit naftakom? pokial to vyhodnejsie bude, ludia to kupovat budu...mas cca o 20% lahsie palivo, o minimalne 20% mensiu spotrebu aj pri vyssom vykone, a z nastupujucou generaciou turbo-benzinov sa vyhoda udrzby u benzinov straca...
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 14:59
Marketing a marketing. Presne ako tento na ich "čistý diesel". Preto to kupujú. Kto si kúpi teraz nový diesel musí byť šialenec lebo mať tam DPF, liať tam močovinu a tie turbá... (nie jedno, bmw chce dať 4)
Jediný kto má rozum je Mazda s ich Skyactive motormi. Benzín nemá žiadne turbo a dosahuje lepšie hodnoty spotreby a emisií ako tieto 3 valcové žebráky s turbom/kompresorom.
Skyactive-2 bude mať taký kompresný pomer kde sa bude benzín sám vznecovať tlakom... držím im palce
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
29.9.2015 15:01
tak ja mam starsi dizel, bez dpf, bez mocoviny, udrzba je rovnaka ako u benzinu (brzdy, olej, palivo, ramena...) nic extra..keby som si kupol benzin z porovnatelny vykonom, mal by som namiesto 5l spotrebu 8l, a to este nehovorim rozdiel v plne zatazenom aute, kde benzin potiahne ovela viac...
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.9.2015 15:13
Z pohľadu logiky, ochrany životného prostredia a financií spočíva zrejme podstata ***** problému za volantom, v podobe osoby, používajúcej na daný účel individuálnu dopravu namiesto verejnej.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
29.9.2015 15:22
praveze do prace jazdim busom, autom vynimocne, ale mam dieta a bez auta sa tazko zaobides...a kedze jazdim vecsinou dlhsie trasy, diesel vyhral, ale keby kupujem nove auto, uvazoval by som o benzine
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od reg.: roob_
|
Pridané:
29.9.2015 17:29
mfp tvoju verejnu dopravu. Ak by som jazdil busom, tak 5:55 musim odist z domu, 6:12 mi ide bus v ktorom sa musim tlacit s ludmi 40 minut a v robote vystupujem 6:50 na zastavke. Namiesto toho 6:20 idem z domu, 6:40 som v robote, a ak si zmyslim ze chcem ranajky, tak sa stavim v tescu a v robote som 6:50. Uspora casu hodina denne, je to pohodlnejsie a busom by som tyzdenne platil 11€ autom platim 15€.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.9.2015 18:34
Veď ale pravdaže. 80 centov na hodinu je pekný peniaz. Sa oplatí.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
29.9.2015 13:21
Uhm, moja rec. Do mojho swifta by som uvital nieco taketo: http://dopice.sk/eRW
(swift+1.3 hayabusa, redline=13000rpm)
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: stary ujo
|
Pridané:
29.9.2015 13:48
co ti ja viem, mazdicka r8 mala wankel motory (teda, mala, upustili od toho, wankel umrel, ludia im vypicovali, vracaju sa k wanklu spat). tie su, ak ma pamat neklame, vysokootackove (9-10k rpm v pohode) 1.3l objem, 170-180 kw, nejakych 250+ koni.
jedinym problemom je zivotnost motora - po 60-80-100k km je zrely na vymenu, bo pretesnit sa neda:)
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
29.9.2015 14:46
To nie je wankelov motor, Suzuki Hayabusa je motorka.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 15:02
Wankel sa dá pretesniť. Menia sa tie "hrany" na tom trojuholníku. Generálka motora je tam lacnejšia ako pri 4T, ale zasa ju treba častejšie. Veľa wankelov vraj nabehalo 100-tisíce km ale tie neboli v športiaku ako RX8 ale v pick-upoch a iných. Rusi si montujú wankel stále pre svoje vládne vozidlá
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: Equipe
|
Pridané:
29.9.2015 19:51
Wankel nema max otacky 9tis, jedine tak vystupny hriadel na prevodovku, samotny rotor sa toci 1/3 rychlosti otacok vystupneho hriadela. Zivotnost zavisi od stylu jazdy. Motor pali olej z principu jeho konstrukcie. Pretesnenie je praca na 1-2 dni v pohodovom tempe. 1.3L verzia je 13B, znama aj u nas, 20B boli trojrotorove 2.0-litrove jednotky. 4-rotorove boli v Mazde 787B. Pre mna najlepsi Wankel bol v RX7 FD3S, twin turbo, nadherna 13B. Eunos Cosmo s 20B bola lahodka, limitovana seria auta (cca 7000 kusov). Nevadi, staci aj RX7 FD. :) Rotory z dozitej RX7 FC mam pochromovane ako dekor, FD tak neskonci. :P
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: crcióbffk
|
Pridané:
29.9.2015 13:46
keby bol benzin cenovo aspon na urovni dizla alebo platy na urovni zapadu, tak by si ludia kupovali viac benzinov. osobne mi tiez viac vyhovuje mat tichy menej znecistujuci motor ale ked cesta do prace stoji 20x 7e alebo 20x 12e to je k***rozdiel
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: stary ujo
|
Pridané:
29.9.2015 13:50
co by vysla vespa?
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: hrr
|
Pridané:
29.9.2015 14:15
12e za benzin znamena zhruba 160km (cena benzinu 1,25 - priemerna spotreba 6). Kedze uviedol 20x znamena to cesta do aj z prace, cize 80 km na "cestu". Neviem mne uz na pravidelne 80km dochadzanie Vespa moc nepride a to mam ten stroj naozaj rad.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.9.2015 15:29
Z pohľadu logiky, ochrany životného prostredia a financií spočíva zrejme podstata ***** problému za volantom, v podobe osoby, používajúcej na daný účel individuálnu dopravu namiesto verejnej.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: mastaBlasta1324
|
Pridané:
29.9.2015 16:40
z pohladu logiky - ked cestujes 80km a vynalozis taketo prachy na cestovanie, preco nejdes do podnajmu? chodis pesi, za par minut si v praci a nemusis sa nervovat v zapche.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: Kekekekeke
|
Pridané:
29.9.2015 13:53
Niekto nieco napise a vsetci to opakuju do zblbnutia s tym, ze oni to tvrdili odjakziva :) narazam na to "diesel nepatri do osobnych aut" ... ziadna diskusia o VW by nebola kompletna keby to niekto nenapisal, a potom este aspon 4 nezopakovali. Sak trosku aj svoje myslienky ludia piste, nie len opakovat po sebe ako papagaji a honit si na tom ego.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: [Jooky]
|
Pridané:
29.9.2015 14:01
ked jazdis 1000 - 2000 km tyzdenne, tak budes rad, ze diesel v aute mozes mat ...
... diesel ma lepsi priebeh krutiaceho momentu, e.g. taha takmer od volnobeznych otacok. Zbytocne ho netreba "vytacat" aby auto slo. Pri takom pocte kilometrov sa to oplati nielen finnacne ... ale suhlas, na kratku jazdu do mesta sa neoplati. Ja ked uz sadnem do auta, tak to je minimalne 100km, ked nie viac. Takze ja by som nemenil.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: port
|
Pridané:
29.9.2015 20:51
to mu zbytočne píšeš, ten viac ako 100km nikdy nešiel, nikdy nemal diesel a predpokladám že nemá vôbec auto. Ľudia čo jazdia veľa na veľké vzdialenosti v ťažkom aute by benzín nikdy nekúpili. Pružnosť motora pri vyšších rýchlostiach sa s benzínom vôbec nedá porovnávať. Spotreba a cena paliva už vôbec.
|
|
Re: čím viac dodrbaný golf = tým lepší golf
Od: klávesnice
|
Pridané:
30.9.2015 12:51
Mám 81kw bratm, 300 tisíc, olejnicka jak prasa, čo mohlo odísť odišlo. Okrem motora, ten chrochce furt. Nikdy ma nenechal, vždy prišiel, aj toť teraz v pondelok sa mi roztrhol remeň, nedobíjalo, nad 2000 ot. nešlo, kuckalo, blikala palubovka jak kolotočárska maringotka ale cez Donovaly prešlo a do servisu odviezlo. A dym ? Ten ignorujem už 150tisic km... :)
|
|
typove oznacenie
Od: zlata rybka
|
Pridané:
29.9.2015 14:07
ako zistim ci mam motor EA 189?
|
|
Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
29.9.2015 14:09
Esteze mam Hyundai. Korejska kvalita za rozumnu cenu.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: poldinko
|
Pridané:
29.9.2015 14:13
korejská kvalita
to je niečo ako židovský černoch nacista
teoreticky existovať môže ale s realitou to nemá nič spoločné
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: gertrudo
|
Pridané:
29.9.2015 15:04
Mozes to aj nejako podlozit? Kto mi da na auto 7 rocnu zaruku? Kto mi dat 5 rocnu zaruku? S obmedzenim na 150000km, alebo tri roky bez obmedzenia?
Zeby nikto z tich "kvalitnych" eu automobiliek?
Niezeby sa nekazili, ale pomer cena, vykon, kvalita, zaruka je neporovnatelna s inymi znackami.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 15:19
A este povedz kolko ta stoji povinna servisna prehliadka kazdy rok ak ti tu zaruku maju aj uznat.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: XMen
|
Pridané:
29.9.2015 16:07
Tu by som u tych EU automobiliek a VW radsej pomlcal.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: Laco27,9
|
Pridané:
29.9.2015 16:25
Po roku:118€ Po druhom:176€
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: syntaxterrorX
|
Pridané:
29.9.2015 16:37
cca 120/rok. Pred koncom 4-ročnej predĺžili o ďalšie 2. Len v Mercedese je to celé o osobnej dohode. Individuálny prístup k zákazníkovi sa tomu nadáva. Alebo sa môžte primárne baviť o zárukách a peniazoch.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: gertrudo
|
Pridané:
29.9.2015 18:09
Vidiet ze itckari nemaju paru o autach. Inak by si taku blbost zadret nemohol, a este mas taku karmu.
Nevadi. Ja som spokojny, a smejem sa kamosom s dvojrocnymi autami kde vyvavlili za opravu vstrekov na TDI 1000eur.
a inak platievam okolo 150eur. Na VW 250.
A keby si velmi chcel vediet tak uz davno neplati ze musis chodit do autorizovanych servisov aby ti platila zaruka.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 18:19
pravdou je, ze nove auto som nemal, takze info len z druhej ruky. Dalsia je, ze korejca som mal. AK by neskoncil na srotovisku, tak ho ritualne zapalim. Korejca nikdy viac.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: gertrudo
|
Pridané:
30.9.2015 11:09
Korejci z pred 10 rokov ano. Korejci teraz, uplne ine auto.
Si pozri napr topgear ked boli v cine a tam porovnavali cinske auta ako sa za desat rokov zmenili.
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: fcghxdfsz
|
Pridané:
29.9.2015 14:56
Korejska kvalita... navrhnuta v nemeckom Ruesselsheime a vyrobena v Cechach. :-)
|
|
Re: Softvérové manipulovanie s emisiami
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 15:05
No pozor :) v Hyundai robia nemci ktorý utiekli z VW. Preto začali aj dosť konkurovať
|
|
diesel do roboty
Od: hac0
|
Pridané:
29.9.2015 15:00
ja mam do roboty 3 km a chodim dieslom,lebo si nebem predsa kupovat kvoli tomu hattatitlu nie.
mohol by som aj pesi ale sa mi nechce.
pekny den.
|
|
Re: diesel do roboty
Od: neviem meno
|
Pridané:
29.9.2015 15:07
A ja som babettu prerobil na naftu a chodím na nej na rožky do jednoty. Nežere mi 2L benzínu ale 1,9L nafty na 100km
|
|
spotreba
Od: miso80780
|
Pridané:
29.9.2015 15:33
Mám mazdu 6 2009 naftak, a co sa tyka spotreby je dost nachilna na jazdenie po meste. Ked sa zapne regeneracia DPF tak priemerna spotreba stupne zo 6l na 12l a kým nepobehate aspon 20km vám to zere naftu aj s okolo iducich aut. Som velmi zvedavý na reakciu ludí, ked po upravení jednotky pal. pocitaca budu mat ovela vyssiu priemernu spotrebu. :D
|
|
Re: spotreba
Od: hrdzaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
29.9.2015 20:57
a si pozri svoju úžasnú mazdu zo spodu - zhrdzavená ako svina... to nikdy na vw groupe nenájdeš....
|
|
certifikat
Od: trololo
|
Pridané:
29.9.2015 16:03
staci zapnut rezim so znizenymi emisiami (pri testoch) aj pocas beznej jazdy a cely problem je vyrieseny.
|
|
olejničky
Od: zduta ovca
|
Pridané:
29.9.2015 16:31
Ja by som tie smradľavé olejničky zakázal úplne, hlavne tie staré. Stačí 15min. ráno v kolóne za 15 ročnú Octávku so studeným motorom 1.9 TDI a do práce prídem jak zhúlený.
|
|
Re: olejničky
Od: ...
|
Pridané:
29.9.2015 17:12
a napriek tomu ti to uskodilo menej ako napriklad auto s vykuchanym DPF.
|
|
Re: olejničky
Od: zduta ovca
|
Pridané:
29.9.2015 21:05
Dnes pre zmenu som išiel za žeriavom ČKD, ktorý pamätá ešte asi Prvú čs republiku, to bolo ešte len požužláníčko.
|