neprihlásený Piatok, 4. októbra 2024, dnes má meniny František
Alza omylom predávala notebooky s 99% zľavou, objednávky zrušila - aktualizácia 1

Značky: notebookyceny

DSL.sk, 11.9.2015


Veľký webový obchod Alza vo štvrtok omylom ponúkal viaceré notebooky vo svojej ponuke s cenou zodpovedajúcou zľave aj 99% a teda vo výške pár eur.

DSL.sk na to upozornil čitateľ, ktorý si niekoľko kusov notebookov za tieto ceny objednal.

Napríklad tento notebook Lenovo IdeaPad Yoga 2 13 Silver, ktorý stojí 799 eur, bol ponúkaný za 7.99 eur.

Čitateľ objednávku podľa svojich informácií aj zaplatil, neskôr ju predajca ale stornoval. Zákazníkovi ponúkol dopravu zadarmo, ak má záujem o dodávku za opravenú cenu.

"Vinou technickej chyby sa v čase Vašej objednávky zobrazovala na webe chybná cena, ktorá nezodpovedala našej obchodnej ponuke. Z tohto dôvodu nemôžeme požadovaný tovar dodať a Vašu objednávku sme stornovali," uviedol predajca v emaile zákazníkovi.

Alza serveru DSL.sk neposkytla informácie, u koľkých produktov k problému prišlo, koľko objednávok bolo zrealizovaných a čím bol problém konkrétne spôsobený.

"Na krátký okamžik došlo k technické chybě systému, která byla okamžitě po identifikaci odstraněna. Chyba byla rovněž hlášena zákazníkem, tou dobou se však již systém opravoval. Tento přístup zákazníků Alza vítá, neboť zboží za cenu s touto systémovou chybou nelze vydat. Všem zákazníkům, kteří se pokusili objednat zboží s chybou v nacenění jsme se obratem omluvili," uviedla v stanovisku.

Predajcovi sa podobný problém stal už na začiatku januára a týkal sa podľa dostupných informácií najmä českých zákazníkov. Za nízke ceny vtedy predával smartfóny a napríklad iPhone 6 ponúkal za 799 Kč. Objednávky vtedy rovnako zrušil.

Podľa vyjadrení Českej obchodnej inšpekcie a Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace pre noviny Idnes.cz sa podľa vtedajších českých zákonov a podmienok predajcu nedali objednávky zrušiť kvôli konaniu v omyle. Zmluva o nákupe by mohla byť podľa združenia potenciálne považovaná za neplatnú pre rozpor s dobrými mravmi, ak zákazník musel jednoznačne vedieť, že je cena chybná. Keďže predajca napríklad u iPhonu 6 vyznačoval aj zľavu 96%, podľa vyjadrení právnikov kupujúcich sa zákazníci mohli domnievať, že išlo o radikálny povianočný výpredaj. Viacero zákazníkov pre noviny avizovalo, že dodržania objednávok za chybné ceny sa budú domáhať súdne.

Aktualizácia 1: Alza pri štvrtkovom stornovaní objednávok podľa informácií pre DSL.sk postupovala v súlade s článkom VI. jej aktuálnych obchodných podmienok. "Kupujúci berie na vedomie, že môžu nastáť prípady, kedy nedôjde k uzatvoreniu zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim, a to hlavne v prípade, kedy kupujúci objedná tovar za cenu zverejnenú omylom v dôsledku chyby interného informačného systému predávajúceho," uvádza sa v tomto bode podmienok.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

NASA laserom komunikovala takmer na pol miliardy kilometrov
Ďalšia generácia Intel CPU bude predstavená o týždeň, dostupná o ďalšie dva
Tesla zvýšila objem výroby elektromobilov, za svojimi rekordami stále zaostáva
Qualcomm chystá ešte nižší model Snapdragonu X, zrejme umožní lacnejšie PC
NASA vypla vedecký prístroj na sonde Voyager 2
Prvý veľký operátor ponúka pripojenie rýchlejšie ako 1 Gbps, s veľmi pomalým uploadom
Podiel Windows 11 dosiahol tretinu
Qualcomm už má testovať druhú generáciu Snapdragon X pre PC
Vydaná nová hlavná verzia Windows 11
SMS lístok na vlak sa dá kúpiť už aj zo zahraničného čísla


Diskusia:
                               
 

Keby mali na serveroch arch, toto by sa im nestalo
Odpovedať Známka: 0.7 Hodnotiť:
 

A keby si uznali vlastnu blbost, tak by neponukali ako kompenzaciu dopravu zadarmo, co by mali uz pri objednavke nad povedzme 200€ ponukat bezne.
Ked som v inom eshope poukazal na chybu, tak mi ako kompenzaciu ponukli 15% zlavu. Takze odpravu zadarmo zase ja povazujem za hruby vysmech.
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

taky amazon pri podobnych pripadoch ti v podobnych pripadoch prizna chybu, povie aby si tovar kludne nechal za taku cenu ako sa ti podarilo nakupit (nie ze by im nejake velke chybne zlavy skrtli cez rozpocet aj pri vacsich objednavkach)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

V mojom pripade ale neslo o chybu na strane nizsej ceny - ale nasiel som im proste chybu, ze im to zle vypocitava. Za to kompenzacia. ALe inak beriem, ze chciet kupit 800 za 8€ je pritiahnute za vlasy, ale minimalne by sa mohli tvarit, ze ich to aj mrzi.
Ked spravis chybu, zaplatis ju ty. Ked spravia chybu oni - zase na t odoplatis len ty.
Odpovedať Známka: 9.5 Hodnotiť:
 

ja som si vo westechu minule chcel objednat ubiquiti airfiber24 tiez so zle uvedenou cenou - posun v desatinnych ciarkach :) z ceny napriklad 1900 na 19. tak som si nahodil 100 kusov a este som si aj objednal Prapol kamion. vo VOP nic o chybach s cenami nemali tak som to aj chcel vymahat ale nakolko nie som velka firma tak som si povedal ze to asi ani nema vyznam a este by som prerobil :D skoda
Odpovedať Hodnotiť:
 

amazon je super, mne meskal balik asi 2 dni a vratili mi postovne :)
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

A čo majú na serveroch? RedHat?
Odpovedať Známka: -7.4 Hodnotiť:
 

alza funguje na windows infrastrukture :)) cize nejaky IIS na windowse :P
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

co trepes, na 99% chyba obsluhy alebo aplikacna chyba.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

na 100% zlyhal ludsky faktor ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

alebo naopak.

ak kupim tovar za 500eur a o den je tam zlava 30%, mam pravo stornovat objednavku a dozadovat zlavu 30%?
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

pokial si tovar neprebral? preco nie

kludne mozes kupit dalsi za zlacnenu cenu a do 14 dni vratit ten s drahsou.. za to obdobie ti obchod nemoze co diktovat, ktory tovar sa rozhodnes vratit a nemusis im zdelovat ani dovod (aj ked bude kazdemu jasne preco)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie, to právo nemáš (prísne vzaté).

Môžeš si to však objednať znovu, uhradiť to a tovar z predošlej objednávky im vrátiť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

V USA by nepochodili. Museli by dodať tovar za ponúkanú cenu. Už sa im to stalo.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

V Nemecku tiež a možno keby sa súdili tak by Alza prehrala aj v Slovakistane.
Zmluva bola uzavretá, tak niet o čom diskutovať.
To že Alza svojvoľne zrušila zmluvu je vec na súd.
Odpovedať Známka: 8.4 Hodnotiť:
 

sak ano, bez zalobcu nieto sudcu
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

Svojvoľne zrušila zmluvu? Čo to je za sprostosť? Obe zmluvné strany "svojvoľne" zmluvu uzatvárajú a prípadne od nej aj "svojvoľne" odstupujú, tak sa nehraj so slovíčkami a nehraj na city. V tomto prípade mala alza veľmi dobrý dôvod, zmluva bola evidentne uzavretá za "nápadne nevýhodných podmienok".

Stačí, keď právnik z Alzy na súde preukáže, že nákupná cena bola výrazne vyššia ako chybná predajná a sudca ťa pošle do riti. Potom sa môžeš súdiť o náhradu škody, ktorá ti vznikla ak dokážeš preukázať, že nejaká vznikla.


Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

lenže pokiaľ majú niekde napísané, že 99% zľava ako to oni zvyknú tak je to podvodná praktika a treba podať trestné oznámenie na prokuratúru. Riešiť zmluvu sa neoplatí kvôli ich zmluvným podmienkam.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Netrep
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ale tie nevyhodne Podborova nky navrhol predajca sam sebe, takze tymto by sa ohanat nemal.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Nie, nenavrhol. Bol to zjavný omyl. Na slovensku zmluvy uzatvorené v omyle sú neplatné. Neverím, že by sa našiel súd, ktorý by to vykladal ako vy tu. Aj keby to tak nebolo, ste morálni zlodeji.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Alza nezrušila zmluvu „svojvoľne“, ale v dôsledku chyby vo svojom informačnom systéme, ktorú neskôr aj priznala.

Samozrejme, súdiť sa môžeš, ale pokiaľ sa im podarí preukázať (presvedčiť sudcu), že išlo o chybu v informačnom systéme, tak nielenže súdny spor prehráš, ale s najväčšou pravdepodobnosťou ťa rozsudok zaviaže na náhradu súdnych trov. To treba mať na pamäti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako kde, ja som si takto v USA objednal fotak omylom zlacneny z $2299 na $229. Objednavku zrusili (oficialny eshop Sony).
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Tiez som tak raz objednal iphone z telekomu za cenu 99eur. Samozrejme o chvilu teta volala, ze nic nedostanem... Mal som pravo pozadovat ten iphone za taku cenu ked bola uvedena v eshope??
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Tak napriklad v potravinach ked je pri vyrobku uvedena nejaka cena, su povinni ti vyrobok za taku cenu predat. Teoreticky by to tak malo platit aj pri internetovych obchdoch. Ale mohol by sa tu vyjadrit nejaky pravnik.
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Je mozne to vymahat, ale zatial sa to podarilo len pomocou hromadnej zaloby
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

Akurat ze v reale je to tak ze prides na pokladnu a zistis ze na regali mali staru este akciovu cenu a daju ti na vyber bud si to zoberes za cenu na pokladni alebo to tam mozes nechat.
Odpovedať Známka: 7.4 Hodnotiť:
 

ani za ten kokot. zavolal by som na nich aj políciu ak by mi to nechceli dať ..
možno to tak v "tvojom reále" chodí ale ak by sa jednalo o zásadný rozdiel tak by som si stál za svojím, a teda za tým na čo mám nárok..
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Drogy jsou špatné. Aaaano ?!
Odpovedať Známka: -5.4 Hodnotiť:
 

23.09.2015 si zapis do kalendarika... s19e01
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

...ty si drsnaaak
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Jasne.. Ovecka radsej vytiahne kartu a zaplati.. Netvrsim ze sa mam hadat o 3€ ale keby som kupoval telku a pri pokladni mi zajebe miesto 1100€ 1300€ tak asibby si sa aj ty ozval...
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

Tak si predstav, že také Tesco má prevádzky, ktoré sú otvorené nonstop a aj keď preceňujú tovar v noci, je možnosť, že sa bude na predajnej ploche poflakovať zákazník, ktorý tovar naloží za starú cenu do košíka, no kým príde k pokladni tak sa cena tovaru zmenila (no lebo medzi tym kupil este vela vela ineho tovaru) a potom čo ? V čase ked je pri kase je v regali ina cena než za aku
chcel kupit. Na kase ina cena, než za akú chcel kúpiť. Sa hodí ten človek o zem ? Úplne bežne sa stávalo, že ten istý tovar bol vystavený na dvoch miestach na jednej predajnej ploche s rozdielnymi cenami. No, na tú Vesnu od Sedity som mal chut a tých 0,10€ som si priplatil.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

co potom?
normalne, prides ku kase, zaplatis.
pojdes na info, a tam ti cenu vratia.

rovnako ako mne, ked som kupoval 10 energetakov.
vsade po tescu bola normalna suma, len v rohu ju zabudli vymenit a bola akciova za euro.
pri kase som zacvakal plnu sumu, isiel som na info.
teta sa zobrala so mnou, ukazal som jej jednoeurovu cenovku, ona zavolala chlapa nech ju vymeni.
vratili sme sa na info, a mne vratila rozdiel.
ziadny problem.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

V reali mi v tescu museli predat rebrik za cenu, ktoru mali na nom nalepenu. Trvalo to sice asi hodinu, ale dosiahol som svoje. Pritom neslo o ziadnu likvidacnu cenu, skor velmi vyhodnu kupu.


BTW teraz som v Alze objednal tiez NB Aspire V13 za 4,39. Cakal som, ako sa k tomu Alza postavi. Najskor hrali mrtveho chrobaka a objednavku zrusili (bez toho, aby ma na to upozornili, pripadne navrhli riesenie). Potom mi ponukli postovne zdarma (co povazujem za vysmech, nie za kompenzaciu), ale kedze som ten NB potreboval som, tak by som suhlasil. A potom som dostal dopoved, ze NB uz nie su.

WTF? S alzou sme skoncili (a to sme tam nemali uplne male obraty) a hladame spolahlivejsieho dodavatela, ktory vie kto ho zivi.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak s alzou sa vobec neoplati obchodovat. Vsetko co maju najdes niekde inde na nete lacnejsie (vratane tych kazdodennych akcii). Ja ich pouzivam len ako dobry katalog tovarov a ked si uz nieco vyberiem tak pozrem v rychlosti net a najdem 10 obchodov, kde sa to da zohnat lacnejsie :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

co je to za idiotsky zakon? preco by mal niekto byt povinny ti nieco predat?
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Pre prípad že pôjdeš do Tesca, naberieš do košíka z pultov tovar za 10€ a pri pokladni zistíš že je na účte 15€. Takéto svinstvá by sa rýchlo rozbehli bez týchto zákonov. (hlavne v Tescu)
Odpovedať Známka: 9.0 Hodnotiť:
 

mozes oznamit SOIke ze v tej a tej pobocke maju chybne cenovky a dostanu pokutu. Zo zakona je obchod povinny vsade mat cenovky (casto hlavne mensie obchody nemaju) a tie cenovky musia suhlasit s cenami v pokladni...
Odpovedať Známka: 8.7 Hodnotiť:
 

no mne sa toto stalo v tescu uz viackrat, pokladnik mi vzdy povedal, ze tento tovar moze iba stornovat.. ku.vy
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

To by som skôr považoval za chybu, ja som myslel že bez takýchto zákonov by vznikol kurevský obchodný ťah. Komu by sa chcelo vracať k pultíkom pre to že nákup je o 2€ drahší ako si mal spočítané..
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Toto bežne robí predajňa Fresh... Netvrdím, že zámerne, ale ak vôbec majú správne poukladané cenovky k produktom tak s inou cenou...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nie, nerozbehli, súdruh. Ak by to chceli skúšať, rýchlo by prišli o zákazníkov. (Ak by nie, tak potom nie je čo riešiť, však.) Súdruhovia so socialistickým myslením, čo na všetko potrebujete zákon a reguláciu, vykapte už konečne!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Ludia su blbi. Ako inak by si dokazal vysvetlit existenciu takych smejdov a roznych nebankoviek? :) Vsade sa o nich pise ako ludi podvadzaju, klamu a neviem co, ale stale existuju a ocividne sa im dari.

A skor sa obavam, zeby si potom uz nenasiel obchod, kde by sa ta nesnazili osmeknut.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lebo cenovka je synonymum k potraseniu ruk.
si predstav ze ides kupit auto za 5000, potrases si ruky a pri podpise zmluvy tam bude 10000
poslal by si tych 10 na ucet ?
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Jedna vec je objednat a druha aj zaplatit. Iba v tom druhom pripade sa da uvazovat o pravnom naroku na dodrzanie ceny.
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

tie objednavky boli okamzite zaplatene cez webplatby
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak potom vela stastia a trpezlivosti pri pravnom rieseni sporu :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mal si si ho pytat aby Ti ho poslala teta z ciny.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ferova firma by si to vyzrala. klesli chlapci
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

Tak chudak Fero za to urcite nemoze.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

sa mi lubi tvoj humor:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kam už len oni mohli klesnúť? Veď v reklamách majú bežne, že zľavy 75% z umelo určenej pôvodnej ceny...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Vsade maju reklamy toho škriekavého zeleneho robota že "masaker cien" a ked ten masaker cien príde, tak mi zrusia objednavku ? Čo je to za prístup ??
Odpovedať Známka: 9.7 Hodnotiť:
 

myslel si 'zeleneho kokota', ze?
Odpovedať Známka: 8.6 Hodnotiť:
 

Ten zelený skurvený kokot by si zaslúžil poriadne na piču. Rozjebať mu ten zelený ksicht aj s polu s tým kokotom čo toho zeleného kokota vymyslel a s tým kokotom čo toho zeleného kokota schválil. Najebať im zelený šalát do riti všetkým a zelenému kokotovi odjebať hlavou s tou motorovou pílou čo s ňou pobehuje. Chuj jeden.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

ale no, trochu sa kontroluj, Chuj je uz dost vulgarne slovo.
Odpovedať Známka: 9.6 Hodnotiť:
 

Prestaňte ľudia, nemôžem sa v káncli tak nahlas smiať :DD
Odpovedať Známka: 9.4 Hodnotiť:
 

no tak to mas blbe :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak si diskusiu vytlač cez wifi a príď si po hotový papier. Potom si môžeš papier so sebou zobrať na WC. Alebo ak si drsňák....
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lololo. Prepac za toho chuja, zeleny kokot to samozrejme je.Bodaj by ho reverzna ejakulacia postihla kokota, nech si strieka do seba kokot zeleny.
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

do piče prečo nadávaš kurva?
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Povedz mu to do očí, keď príde za tebou domov.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Kto ? Ten zelený vykulený z piče Rebekinej o múr otrepaný Jeremiášov kokot?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

takze mozu zrusit lubovolne zaplatenu objednavku aj ked maju pozadovany tovar? takze ponaucenie v alze neplatia ceny a zlavy uvadzane na webe
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Aha, takze 99% zlava na novy nepouzity tovar je bezna vec a akzdy ma narok na takuto cenu ak ju zbada na webe? Urcite?
Odpovedať Známka: -8.1 Hodnotiť:
 

Preco nie, masaker cien ked zacina novy skolsky rok? Ako ma zakaznik vediet ze to je chybna zlava?
Odpovedať Známka: 7.7 Hodnotiť:
 

Este raz, bavime sa o novom bezchybnom tovare a 99% zlave. Vsak pockaj, zacni podnikat na webe a az Ti nespokojny zamestnanec resetne ceny na 99% zlavu, tak aj tuto cenu potom dodrz :).
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

mudrlant, bola tam uvedena zlava 99%, intuitivne by mi napadlo ze to nie je v poriadku ale zato ze otravuju s tym mimozemstanom kade tade vsade si to zasluzia. legitimne a pravne tam bola uvedena cena a zlava tak to ma platit. ozaj a kolko % je uz podozriva zlava a kolko este nie ? 60% zlava nie je podozriva ? mali uz aj platne 70% zlavy za ktore tovar predali. dufam ze ked uvidis niekde zlavu nad 60% tak to nebudes kupovat ty zlodej !!! :)
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

Ano, som mudrlant. A teraz by som rad od Teba nieco kupil (nove nevybalene) s 99% zlavou. To mam ale blbe napady, ze?
Odpovedať Známka: -8.1 Hodnotiť:
 

Alza to dokaze http://www.dsl.sk/article.php?article=16432
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

neodpovedal si mi na otazku kolko % zlava uz nie je "fer".
ak ti budem ponukat nieco za 99% zlavu a predam ti to, a teda zaplatis mi za to, tak potom by som to nemal rusit to je logicke. hlavne ked vsade otravujem s pojmom masaker cien. 99% je masaker cien nie ? ved to reklamuju aj v mediach. zeby zavadzali zakaznikov ked masakralnu cenu zrusia objednavku ? po zaplateni ? po tom co to propaguju ?
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

neviem ako su v zakone osetrene dumpingove ceny, ale myslim si, ze pod nakupnu cenu by nikto nemal ist. Takze ferova zlava je taka, kde nieje predajca v minuse.
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

To som si aj ja myslel, ale velmi rychlo ma vyviedli z omylu prevadzkovatelia obchodov. Ze v ramci akcie mozu predavat aj pod cenu - pride to vtedy mensia strata ako povedzme to umelo drzat na sklade x mesiacov. Preto sa to vola akcia - co sedi ocividne aj na tento pripad.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ale ty kludne mozes predavat tovar s x% zlavou a stale byt v zisku. To je aj pointa preco sa zlavy tak rozmohli. Lebo predajca je yebnuty kkt a kupi botsaky za 20€ vo velkosklade. Drbne tam cenu 119,9€ za co mu to kupi samozrejme par vymetencov. Potom tam drbne 50% zlavu a predava to za 59,9€ a zacnu mu to kupovat menej vymeteni ludia - stale na tom ma ale 200%. Potom ked sa to zas nepredava prida dalsiu 50% zlavu (uz druhu) a cena 29,9. Stale na tom ma 50% zisk. Stihas este? No a ked to uz fakt ani pes nechce, tak da vypredaj za 20.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

Moj prispevok sa netykal rozdielu v marzi, ale predaj pod nakupnu cenu obchodu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a ja som ti ukazal, ze aj po 300 zlavach mozes byt furt nad nakupnou cenou :)
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Mozes a ja to nevyvraciam, len vravim, ze sa to tykalo predaja pod nakupnu cenu predajcu.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Veľmi rýchlo by ťa vyviedla z omylu teta z daňového úradu. Síce môžeš predať tovar pod nákupnú cenu, ale musíš jej dať veľmi dobrý dôvod, prečo to bola najlepšia možnosť, inak budeš platiť všetky dane (zo zisku, DPH) z ceny obvyklej, ktorá určite menšia ako tvoja nákupná nebude. Keď ti tovar ležal na sklade tri roky alebo sa poškodil obal alebo rušíš prevádzku tak ju možno presvedčíš. Možno.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

Zbytocne stracame cas natahovanim sa. Nepochybne nie je cislo, zlava napriklad 5,5%, ktora rozdeluje normalne zlavy od tych chybnych, ktore moze predajca vypovedat. Ako som spomenul hore, ak niektory z kupujucich co nedostal "svoj" notebook za 8€ je nespokojny a chce to riesit pravnou cestou, zelam mu vela stastia a trpezlivosti. Pre mna by to znamenalo iba nezmyselnu stratu casu, preto by som nad tym ani neuvazoval. Sanca na vyhru na sude je miziva a po rokoch natahovaciek absolutne nestoji za to. Jediny kto by na tom tutovo zarobil by bol pravnik.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Tak vies co ja ti nieco na novo vyseriem a zabalim. Zvycajne to predavam za stovku, ale ze si to ty, tak ti dam 99% zľavu. Verím, že budeme obaja spokojní!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

stale je na chybe zamestnanec, voci ktoremu poskytnem pravne kroky; nie zakaznik ktory nemal ako vediet ze je mozno nieco zle
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

A nebolo by lepšie ak by v samotnom IS boli obmedzenia resp. by ta IS upozornil, že zamestnanec nastavil cenu tovaru pod nakupnu ? Alebo ak je úmyslom obchodu predavat pod nakupnu cenu, aby takúto cenu musela schvalit nejaka vyssia autorita ? Čize systém odolnejší voči chybe jednotlivca ?
Lebo sa okaslať pri nacenovaní o jednu nulu na konci cisla nie je az tak zlozite. Oóoooo tam je pri tom zlava presne 90 percent. To nemoze byt nahoda.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

mnoho krat sa stalo, ze je to marketingovy trik, par kusov za 99% zlavu predat..
tak ako mam vediet, ze je to chyba ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zdravym rozumom. Ale to sa dnes uz nenosi. Dnes len kazdeho osklbat za kazdu cenu.
Odpovedať Známka: -8.2 Hodnotiť:
 

myslis alzu ktora sa snazi zarobit co najviac aj tym ze ma vsade pernamentne uvedene zlavy ? ved tam je zlava stale na vsetko, takze nejaka zlava urcite neni podozriva ked to tam maju furt. stale maju zlavy, to nieje zavadzanie ?
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

v alze nakupujem uz pomaly 10 rokov a nikdy som si tam ziadne zlavy nevsimal. Zamna ako keby tam neboli...
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

a ten zakaznik co si kupil ten notebook si asi tiez nevsimal tie zlavy. asi aj zanho ako keby tam neboli. takze nevsimal si zlavu kupil si notebook, zaplatil, prijali peniaze, a potom to svojvolne zrusili. je to dost nefer nie ? tvoj argument o nevsimani zliav je onicom.
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Clovece, si v zivote nebol v Kauflande, Tescu alebo Lidli? To su krajiny neobmedzenych zliav a neustaleho znizovania uz tak najnizsich cien na trhu, hehe :)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Nie akzdy ale kazdy.
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

Alzaci predavali veci so 75% zlavou.
Boli to usb kluce ktore stali tolko pred par rokmi, cize realne ziadnu zalvu ndali, dokonca to po tej"zlave" bolo drahsie ako v inych eshopoch.
Cize ked predajca bezne ojebava, tak preco by som nemohol ojebat jeho.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Áno, v Alze je to bežná vec...
http://dopice.sk/eGD
A keby som Alza, nezachovám sa ako posledný žid a tých pár zariadení odovzdám. Jednak by som jednal korektne a ešte by som sa blysol, aký som charakter.
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

niekomu takemu ako alza by uz ani to prilis nepomohlo
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

áno, 99% zlava na novy nepouzity tovar je bezna vec. Chod pred záverečnou do Kauflandu a máš tam rožky, ovocie, zeleninu za jeden cent! Koľko %-tná zľava to je keď normálne to stojí aj vyše eura za kilo? Prečo by ma malo napadnúť, že je to chyba? Rovnako tak keď Tesco predáva rožky pod nákupnú cenu aby prilákalo zákazníkov, ktorí si kúpia už aj iné na čom zarobí. Prečo to nemôže urobiť aj Alza? Nevidím na tom nič divné ani nepravdepodobné. Stále môžu mať menšiu stratu ako keby mali v podmienkach povedzme klauzulu že musia do 12.09. predať XY kusov notebookov aby získali tak výhodné podmienky aj na novšiu sériu... A to zákazník už nevie a ani ho to nemusí trápiť prečo to predávajú za zlomok ceny...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Bola uzavreta kupno-predajna zmluva. Odstupit moze od nej zakaznik do siedmych dni po doruceni tovaru, ale v zakone pokial viem nie je ziadna moznost odstupit od uz uzavretej zmluvy pre obchodnika. Ak obchodnik uzavrie obchod notebook za X€, nemoze predsa PO uzavreti zmluvy ju svojvolne zrusit s tym, ze sa pomylil a X malo byt ine. Myslim, ze sudny spor by bol zaujimavy.
Odpovedať Známka: 9.3 Hodnotiť:
 

Presne tak. Všade majú reklamy na "zľavy" takže odkiaľ má zákazník vedieť že neni zľava?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Nevidim to az tak zlozito. Priklad: obchodnik zistil, ze cez web sa predalo 100 notebookov Lenovo cena za kus 10€. Kedze je jeho nakup 800€, s opravedlnenim vrati zakaznikom peniaze na ucet s tym, ze tovar nie je mozne dodat, nakolko predavany tovar nema skladom. Co je aj pravda, nakolko tieto notebooky nevie kupit za 7€. V USA by snad nasiel sudca co by dal zapravdu zakaznikovi ale v Europe o tom pochybujem. Zo strany obchodnika neslo o podvod ani snahu zneuzit zakaznika, naopak je zrejme ze zakaznik vratenim sumy o nic neprisiel.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

No tak podla mna lakat na tovar za zlomkovu cenu je nekala praktika.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Lakat na nerealnu cenu a potom ju zmenit na 100 nasobok je urcite nelegalna praktika, a klamanie zakaznika, ze islo o chybu moze byt pravda, ale moze to byt aj agesivna reklamna kampan.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

to co pises by bolo vtedy, keby ta nalakali na 8€ cenu a bez upozornenia by ti nafakturovali 800. Pochopte uz konecne ze toto je obycajna chyba zamestnanca co tam tu zlavu nastavoval a miesto 9,9 tam preklepom dal 99.
Odpovedať Známka: -8.3 Hodnotiť:
 

To tu vie uplne kazdy, ze iba naneskocila desatinna ciarka. Ale tu ide o to, ako vyliecit svoj "corporate greed" syndrom.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

jednoducho, ked sa ti nepaci, tak tam nenakupuj. Existuje 3000 inych eshopov, ktore ti predaju danu vec o 3€ lacnejsie a potom mesiac cakas na dodanie, lebo oyebavaju v dostupnosti.
Odpovedať Známka: -7.1 Hodnotiť:
 

roob_, chlape, čo sa s Tebou deje? Veď Ty si mal kedysi normálne a triezve názory a teraz?
Normálne 4Maniak.2 z Teba...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nechapem.. prispevok vyssie je, ze su chamtivi. Jediny sposob ako ty zakaznik vies vyjadrit nespokojnost a nesuhlas s danym predajcom je, ze u neho nekupujes. Ked to budu robit vsetci, tak bud zmeni predajca pristup alebo zavrie kram. Ziadne ine riesenie ty ako zakaznik nemas.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Cize mozem zacat eshop s cenou 1 cent za mercedes a potom povedat, ze ho stornujem, ale predam ho za 90 tisic, s dorucenim zadarmo ?
Odpovedať Známka: 8.5 Hodnotiť:
 

už je na odstúpenie od zmluvy 14 dní a treba sa pozrieť na problém aj očami predajcu, keby sme boli na jeho mieste. Za chyby sa síce platí, ale nikto nie je neomylný. Nie? Predajca ich formátu by mohol ponúknuť aj zaujímavejšie odškodnenie ako je poštovné.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

a co ak to je len reklamny tah? lebo medzi ludmi sa rychlo rozsiri co sa deje a pride ich na web viac ako normalne - teoreticky si mozu kupit aj nieco ine ako len "free" NB
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

> Za chyby sa síce platí, ale nikto nie je neomylný. Nie?

Nikto nie je neomylný, ani ja. To máš pravdu. A za chyby sa platí. Aj to máš pravdu. Aj ja za ne platím. A Alza by nemala?
Ak ja vojdem na červenú do križovatky a spôsobím nehodu, tak mi stačí povedať "nikto nie je neomylný" a som z toho vonku??
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

takze mas tak super nastudovany zakon, ze vies, ze urcite nemoze predavajuci odstupit od zmluvy? DSL je super. sem chodia len profi pravnici, profi fyzici, nadupani ITeckari, politici, matematici a najlepsie na tom je, ze vsetci vedia vsetko.
Odpovedať Známka: 0.8 Hodnotiť:
 

chodíš sem aj ty, tak asi tiež patríš do jednej skupiny, ktoré si vymenoval. Netvrdím, že viem všetky zákony, len som opravil chybu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

dal som ti plus, lebo mas v podstate pravdu, ALE z objektivnych pricin ako je tuto jasne chyba v zadani zlavy by malo byt mozne vysoko nevyhodnu zmluvu vypovedat. Je na to aj nejaky precedens, ze vysoko nevyhodna zmluva pre jednu zo stran je neplatna. Iba magor moze cakat, ze kupi 800€ notebook za 8€a nikto na to nepride...
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

Chyba v systeme moze priniest neuveritelnu reklamu. Aj takato reklama je reklama lebo "zla" je iba pre tych ktory nedostanu tovar a vsetci ostatny si povedia ze je to prirodzene ze to stornovali.
Ale ku stornu by prist nemalo a obchod by mal znasat co si nadrobil. Minimalne ak si niekto objednal jeden NB. Zrusit objednavku 20 je prirodzene, aj akciovy cukor nemozes kupovat viac ako karton na osobu - mozes sa otocit viac krat. Dovod na zrusenie objednavkz je ak tovar nemaju a nevedia ho zohnat, ale ak pride k zneuzitiu - to jest nakup tych 20 ks NB.
Myslim ze to bol Amazon UK, ktoremu sa nieco podobne stalo par mesiacov do zadu a mozno nie vsetky ale minimalne niektore z objednavok vybavil (asi len preto ze uz boli vyexpedovane)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ak by vybavili aspon nakupy jedneho NB, prisli by o par tisic euricok, ale berme do uvahy aj to ze oni obracaju miliony mesacne. Tak by si to odpisali.
Inak predaj tovaru pod nakupnu hodnotu je z danoveho hladiska komplikovany. Ale oni maju urcite vela danovakov ktori to vedia pokryt.

Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

V com je komplikovany? Mam fakturu napr. od Asusu na 100NTB za cenu 15 000€. To zapisem do vydajov. Predam ich za cenu dokopy 10 000€ a to zapisem do ziskov. Vysledna suma je -5 000€ a mam stratu. Cize dane neplatim.

V com je teda ten problem?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

este som si bol svoje tvrdenie u sestri co je uctovnicka overit a mam pravdu. nie je to ziaden problem.

priklad: ked predavas poskodeny kus tiez ides casto pod cenu. cize je to bezna zalezitost.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

a ešte dostaneš od štátu aj späť DPHčku ;) no nepredaj to!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

síce "len" 90% zľavy u 2 notebookov, ale zrejme tododržali.
Žiaľ, objednal som neskoro, už sa to vypredalo.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nema nahodou zakaznik podla nasej legislativy pravo nakupit tovar za zverejnene ceny? Tj. aj v pripade ak sa jedna o chybu zo strany predajcu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

treba sa na to pozriet cisto z pravneho hladiska a ich VOP

kde je urcite napisane ze zaslaním objednávky (a zaplatením definitivne) došlo k uzatvoreniu kúpnej zmluvy

právo odstúpiť od kúpnej zmluvy ma predajca len v zákonom určených prípadoch - v tomto prípade by sa žiadny znich nedal uplatniť

tu sa dostávame k dobrým mravom a neplatnosti zmluvy, ktorej by sa alza domáhala na súde - v tomto prípade by podstatnou vecou bolo či zo strany zákazníka bolo objektívne zistiteľné že koná v rozpore s dobrými mravmi (zneužíva technickú chybu) čo by každý normálny sudca uznal lebo aj poloretard vie že notebook nekúpi za 7€


Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

nie je teda podstatná výška zľavy (lebo pôvodná cena mohla byť nadhodená - čo je zase nekalá obchodná praktika) ale finálna cena.

keby sa jednalo o prípad ked povodna cena bola nadnesená a finálna zľavy ba sa kvoli chybe systému dostala na 300€ (namiesto 700€) dalo by sa predpokladať že zákazník koná dobromyselne a má za to že konečná cena je primeraná reklamnej kampani

cena 7€ za notebook (ktorý nemá 10r) je jednoznačne nesprávna a zavádzajúca (alza by mohla dostať pokutu od SOI) ale zákazník nemá u nás zákonné právo na dodanie takého tovaru
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ktorá zľava je už zavádzajúca a ktorá ešte nie?
Kto o tom rozhoduje? Ty? Podľa čoho?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

"100 tabletov týždenne rozdávame zadarmo."

Takže aj 100% zľava je úplne správna u Alza.Sk.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

1. to nieje zlava lebo nemas kupnu zmluvu, je to dar
2. keby toho isteho notebooku bola cena 80.000€ a ty by si si nevsimol ze tam je preklep v cene, tak by si musel zaplatit 80k? Preco ty mozes do 14 dni odstupit a oni ani v objektyvnych pripadoch nie. Kde je tam spravodlivost?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

este raz a znova. je spravodlive, ze ta otravuju zeleni mimozemstanovia pomaly aj v kupelni aj ked o to nemas zaujem, dokonca v televizii propaguju masaker cien ( masaker cien je podla mna skor 99% ako napr 9% ) a ked si od nich objednas tovar za propagovanu cenu uvedenu pri tovare, prijimu zan platbu, tak by doriti mohli ten tovar aj dorucit a dokoncit objednavku nie ? ked ti za masakralnu nimi uvedenu cenu zrusia objednavku, nie je to klamanie a zavadzanie zakaznika v TV reklame ?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz som sa viac krat vyjadril, ze keby som alzu uz nepoznal, tak by som vnej koli mimikovi nic nekupil.

ty keby si bol alza, tak ty by si tie booky rozoslal? Cojaviem 200 bookov (mozno viac, mozno menej) ked objednali za 8€, mal by si stratu 16k€ ? Len za blby preklep?
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

este raz ale fakt: ked niekto reklamuje aj v televizii masakralne ceny, nieje 99% masaker cien ? a zas pre alzu by 16k nebola urcite masakralna suma, ked maju na take otravne a klamlive reklamy.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dal by som každému, čo si to objednal 50% zľavu na jeden NB ktorý objednali - Alzu si ani nevšimne a zákazníci stále môžu honiť brká že to kúpili za 350€.

Preprava zadara je výsmech
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

> mal by si stratu 16k€ ? Len za blby preklep?

A aká je primeraná strata za blbý preklep? To si odkiaľ prišiel, kde fungujú takéto argumenty? Ja som už o pár desiatok tisíc pre hlúpu chybu prišiel. A nepomohla mi ani svätená voda.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

zober si ze by sa to nestalo alze, ale malemu miestnemu obchodu, pre ktoreho by to bolo likvidacne. Tak aj tak by si ich dal na sud a tvrdohlavo trval na svojom?
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Malý miestny obchod nemáva reklamu: "Rozdávame rozdávame 100 tabletov týždenne"
http://YouTu.be/1ODQiUnnA7Q

(Ak by takú reklamu mal, tak by si to zaslúžil.)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

nie. 14 dni mozes odstupit od zmluvy ty, a to kvoli tomu, ze cez internet nemas moznost vyskusat ako v 'kamennej predajni'

v tomto pripade si ale alza stanovila podmienky, ktore si ty akceptoval a spolu ste uzavreli zmluvu. cili alza ako dodavatel je povinna plnit vsetky zavazky z toho vyplyvajuce (aka dodat ti to, co slubili) a ty si zase povinny to, k comu si sa zaviazal ty (prevziat tovat a zaplatit ho).
teda, aj ked je to pre nich nevyhodne, su povinny dodat tovar za dohodnutu cenu.

tvoj priklad nie je dobry:
k tomu, co pises: mozes vratit tovar bez udania dovodu. vratia ti povodnu sumu, cili, nic sa nezmeni - oni maju tovar a ty mas peniaze. jedine, co tratis, su peniaze za dopravu.

spat k tomu hore: v alza pripade - ty tratis tovar, a to v hodnote rozdielu realnej ceny a akciovej. cili ta alza vedomym neplnenim zavazku ojebala o niekolko eur.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

:) chcel bys om vidiet ci by si toto napisal, keby si ten preklep spravil ty, a sef by ti to zacal strhavat z vyplaty.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Chlapce, ja ked urobim v praci preklep, tak naburam robota v hodnote 1,2 miliona € a budem znasat nasledky podla zakona. Takze je to ich problem v Alze, ak v kuse odrbavaju s fiktivnymi zlavami a chytia sa do vlastnej pasce. Holt, za chyby sa plati. Keby to spravili mne, sudu by sa nevyhli. Nasrat na hlavu si nenecham.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

:) tak na to prides pri prvej simulacii este mimo cncka. A keby aj nie tak odlomis 1 frezku albo co to mas. Kludne sa sudte chlapi, lebo zla alza vam serie na hlavy. Skoncil som na tuto temu.
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

O akej simulacii pises blbce? Rec je o permamentne ostrej prevadzke. Ty asi nemas predtavu o com je rec... To nie je o nejakej frezke ako si naivne myslis. A na Alzu Ti zvysoka seriem. Od tychto ojebavacov by som nekupil ani spendlik. Ty sa im pchas do zadku, ale chranis spinavcov co podnikaju nekalo a porusuju zakony BODKA
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

tak kedy ty hodis program do robota bez predchadzajucej simulacie a testovania, tak si rovnaky kokot ako minuskari a mali by ti dat hodinovu vypoved.
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

ale picu, roob.

jebnes program, pustis kusa /najlepsie zly diel - s vadou, ktora nema vplyv na rozmery, ustavenie a opracovanie/, na ktorom si porovnas opracovanie, aby si si vedel zrobit korekcie.
standardny postup.
ak zadas v korekcii napr. 10-nasobnu rychlost posuvu, tak mozes uspesne roztrtkat frezu /polozka za desiatky tisic eur/.
ak sa seknes v polohovani, rameno robota moze v klude najebat do celej masiny /v lepsom pripade je to skoda za par mega/ alebo ti zajebe operatora stroja /v tom horsom/.
nedajboze, pojebabres vysokopresny meraci stroj alebo specializovane naradie :D

ps> si uvedom, ze programatorov strojov nerobia decka s dvomi triedami ludovej :D
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ziaden problem, uplne standardna situacia.

ak ja omylom (alebo vedome, kedze mam na to ako jediny okrem ceo vo firme pravomoc) pustim hlupost po firme, a tato hlupost nabura stroj (v lepsom pripade moj, v horsom zakaznicky), som v kasi.
ak som konal v rozpore s predpismi, mozem dostat hodinovku.
nahrada skody do troch mesacnych platov je samozrejmostou.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

objektivna samozrejme, ten y tam do oci bije

3. ak predajca nemoze odstupit od zmluvy, co v pripade, ze dany notebook by uz nebolo mozne dodat? Proste to je uplne jednoduche, vratia ti peniaze a hotovo. Presne to sa stalo, nieje tu nad cim spiritizovat.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

je povinny teba, ako odberatela o tejto skutocnosti informovat a zjednat nahradu.

v pripade, ktory pises, ti moze napr. dat na vyber:
- notebook v rovnakej alebo vyssej cenovej hladine
- notebook s rovnakymi alebo lepsimi parametrami, od rovnakeho (pripadne ineho vyrobcu)
- vratenie penazi

ty, ako odberatel, sa rozhodnes, ktora alternativa ti najviac vyhovuje. cili, v tomto pripade by to bola pravdepodobne bola moznost b. dodavatel by ti dal rovnako vykonny (alebo) notebook, ktory ma na sklade, ty by si zaplatil povodnu sumu (pripadne maly/rozumny doplatok, ktory by musel byt vopred dohodnuty).
ak by ste sa nedohodli, mozete to dat na sud, ktory rozhodne.

alza: nie, nie je to tak. zariadenia maju skladom, resp. ich mozu objednat. ich pripad sa da prirovnat k predrazenym dialniciam.
experti z alzy si povedali: "za to, co nam ludia zaplatili, ich mozeme osrat. bud zaplatia niekolkonasobne viac, alebo dostanu holy kokot do huby."
podla teba ferove jednanie, podla mna kapitalny ojeb.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

priklad, nakupis 100 takychto notebookov, kedze si povies ze super, predam ich dalej .... ale obratom ti pride mail ze je nam luto doslo k chybe a za takuto cenu ich nemozeme predat .... hned by som asi rozoslal maily do kazdeho jedneho media ze uz len z principu ich chcem, budem sa sudit ked mam 100% sancu na uspech a vsetky tieto notebooky rozdam onkologicky chorym detom v slovenskych nemocniciach nech maju aspon trocha radosti v tomto krutom zivote a osude ktory ich postihol, male nevinne deti ktorymi asi boh tresta svojich rodicov, rozposlal to tym ruzovuckym psičkarskym babenkam na facebooku nech to pozdielaju na tristo krat ze taka zla spolocnost ako je alza nechce priznat svoju chybu .... tych par stoviek by som uz len koli tomu zelenemu k*k**ovi obetoval :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

super!!! reklama zadarmo v kazdom mediu a o 5 rokov ked skonci sud tak zaplatim nejake tie sudne trovy a par euro poktu za neopravnene zrusenie zmluvy, z ktorej ty nebudes mat ani kkt iba vybavovacky.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Pre vsetkych co tu vykrikuju ze sa jedna a podlu reklamnu kampan. No problemo, urobte si aj vy na svojom internetovom obchode podobnu zlavu a cakajte, aku pozitivnu zmenu vam to prinesie...
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

dobry pocit na srdiečku ze som pomohol O:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty poloretard, ja nemusim skumat ceny v ostatnych obchodoch, ani byt sudny znalec z oboru elektronika . . . mna nezaujimaju ich interne pro blemy, vyhodil cenu, objednam, zaplatim, chcem tovar . . . nic viac, nic menej.
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

>...lebo aj poloretard vie že notebook nekúpi za 7€

Notebook možno nie, ale také platinové sitká ...;-)
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

SeOO :)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Zaujimalo by ma vyjadrenie pravnika, ci to alza musi za tu cenu aj dodat.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

tá veta v zmluvných podmienkach, že ak je cena uvedená chybne majú nárok zrušiť zmluvu je podľa mňa v rozpore so zákonom, nakoľko cena nemá čo byť uvedená chybne.
teda ak by som aj uzatvoril zmluvu súhlasiac s ich podmienkami tak podmienky ktoré sú v rozpore so zákonom nie sú platné...
môj názor, napíšte ak máte iný
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Spravny nazor...

Veta: "ak by som aj uzatvoril zmluvu súhlasiac s ich podmienkami tak podmienky ktoré sú v rozpore so zákonom nie sú platné..."

Je absolutne spravny fakt!
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Klasicki slovaci a cesi, chceli by book za 7.99 a kebab do ruky.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Uz vas vsetkych vidim, ak by sa vam pri online objednavani stalo, ze si omylom naklikate viac kusov ako chcete, ze sklonite hlavu a zaplatite to podla principu "zmluva bola uzavreta". Kazdy by ste pisali na support kvoli zmene... A co je horsie, urcite by sa nasli aj taky, ktory by to nechali tak a tovar jednoducho neprebrali...
Sa tu rozhorcujete ako keby islo o predaj ludskych organov, bez ktorych kupujuci neprezije. Podstatne je: NIKTO NEPRISIEL K UJME. Peniaze vratili a kupujuci mozu bez zdvyhnutia zadku, kupit notebooky okamzite inde. Vsimnite si, ze neslo o zavadzanie, pretoze im nemenili cenu v objednavkach, a nechceli ich doplatok do realnej ceny, ale rovno rusili objednavku.
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

ak nikto o nic neprisiel, tak zaplat kazdemu ten rozdiel, o ktory ich alza ojebala :D
pre teba to asi nic nebude, ze ano?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ti zakaznici mali 7€ a nemali notebook. Teraz maju 7€ a nemaju notebook. Alza mala notebook a nemala 7€. Teraz ma notebook a nema 7€. Vsetci su na tom istom ako predtym. Jedine o co prisli zakaznici je moznost hamižne zneuzit nieciu chybu. A ak sa niekto stazuje ze mu bolo odoprene zneuzit chybu, tak nema v normalnej spolocnosti co robit. Pre menej chapavych, je to ako keby zlodej nasiel na zemi kluce od trafiky, celu ju vybielil a ked na neho pridu tak tvrdil, ze ma pravo si vsetko nechat, lebo nie je jeho problem, ze niekto stratil kluce. Skor ti co by boli schopny za toto zalovat predajcu, chcu oj*bavat... A vdaka nim je tato spolocnost tam kde je...vsetci len hladaju sposob ako vyj*bat so systemom, so zamestnavatelom, so zamestnancom, so zakaznikom, s predajcom namiesto toho aby boli poriadny a robili svoje poriadne...
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

ta veta v podmienkach nehovori o tom ze predajca moze zrusit zmluvu. hovori o tom, ze v pripade chyby sa zmluva neuzatvori.

ak by tam tato veta nebola, tak zakaznik MA PRAVO dostat objednany tovar, bez ohladu na to, ci vedel o tom, ze je to chyba alebo nie. a alza by musela tovar dodat bez ohladu na to, ci je to chyba alebo nie.
kedze tam tato veta je, je postup alzy uplne v poriadku a zbytocne sa tu o tom dohadujete.

ak najdes kluce od trafiky, nemas pravo ju vybielit, lebo tym ze najdes kluce sa nestanes majitelom veci v trafike. stale to bude nepovoleny vstup do objektu.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

a ze sa niekto stazuje ze mu bolo odoprene zneuzit chybu? prave velke spolocnosti ako alza, ale aj vsetky ostatne nas to ucia. mozno si to niektori nepamataju ale prave alza v minulosti nemala taky pozitivny pristup k reklamaciam. ani vratenie tovaru do 7 dni nebolo take ruzove. hocikedy vas poslali domov ze uz mate viac ako 7 kalendarnych dni. a potom ste sa mohli hadat ze v zakone sa uvadza 7 pracovnych dni. nakoniec vam to museli uznat, ale kolko ludi odislo smutnych lebo nevedeli ako to v skutocnosti je?
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Pan odbornik a co ked v Alze chybne ceny su aj tie bezne? To neni zneuzivanie chyby z ich strany?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Tak teraz podajte hromadnu zalobu uz len kvoli klamlivej reklame a nezakonnym podmienkam vo VOP.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

https://www.alza.sk/cistimesklady
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár