|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
som netusil
Od: wszsdad
|
Pridané:
27.8.2015 14:08
ze u nas zije tolko spanielov....
|
|
Re: som netusil
Od: lolofo
|
Pridané:
27.8.2015 14:11
to hej, ale tý ich skôr zožerú
|
|
Re: som netusil
Od: vsevec
|
Pridané:
27.8.2015 15:49
Cítim, že mestskí policajti budú mať ďalšiu dôležitú úlohu.
|
|
Re: som netusil
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
28.8.2015 20:18
by ma velice zaujimalo ako zaistia ze dana vzorka bude z mojho psa...
|
|
Re: som netusil
Od: johny07
|
Pridané:
29.8.2015 6:48
keď si zoberieš tú svoju haraburdu do Španielska, hneď ti ho označkujú!
|
|
Re: som netusil
Od reg.: boitanko
|
Pridané:
29.8.2015 21:27
tomu sam neveris
|
|
Re: som netusil
Od: asdasdsad
|
Pridané:
27.8.2015 14:13
Nemyslis kokr-spanielov?
|
|
lpQVAjvwtkaL
Od: Bradley
|
Pridané:
21.10.2015 14:29
llQhGy http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
.......
Od: 3xo
|
Pridané:
27.8.2015 14:09
.....
|
|
Hlavne, že
Od reg.: gunko
|
Pridané:
27.8.2015 14:10
Síce sú Katalánci tá bohatšia časť Španielska, ale stále ... WTF ? Neboli nedávne na tom ešte tak, že chceli € z EÚ ako Gréci ?
|
|
Re: Hlavne, že
Od: trololoman
|
Pridané:
27.8.2015 14:13
nie, katalanci sa chceli a chcu odtrhnut od spanielska
|
|
Re: Hlavne, že
Od reg.: gunko
|
Pridané:
27.8.2015 18:13
Áno ale to je asi ako ako keby sa chcel bratislavský kraj odtrhnúť od SR.
|
|
Re: Hlavne, že
Od: Hdhdhd
|
Pridané:
28.8.2015 1:18
Oka, ale nech si tych BA sracov drzia za hranicou.
|
|
Re: Hlavne, že
Od: bolvua
|
Pridané:
28.8.2015 12:14
drž sa hlavne ty za hranicou BA a všetci budú spokojný
|
|
Re: Hlavne, že
Od: waveee
|
Pridané:
31.8.2015 9:32
bývaš v BA a nevieš i/y, takže ten BA pôvod nebude až taký deluxe
|
|
Re: Hlavne, že
Od: fasdfasdfasd
|
Pridané:
27.8.2015 14:14
A? Zaplatia to pokutovani. Toto chceli zaviest aj v Prahe, takze to nie je nejaka utopia.
|
|
Re: Hlavne, že
Od reg.: gunko
|
Pridané:
27.8.2015 18:14
K tomu by sa samozrejme zišlo ale zistiť koľko % psov je registrovaných ...
|
|
Re: Hlavne, že
Od: Ja.
|
Pridané:
27.8.2015 21:05
od Španielov by som čakal, že nezaplatia ani pokutu, ani náklady na analýzu
|
|
Re: Hlavne, že
Od: johny07
|
Pridané:
29.8.2015 6:49
neboj, ak by to nebol dobrý biznis, tak by do toho nešli
|
|
dogsun
Od: cccuiver
|
Pridané:
27.8.2015 14:15
A kto bude preplacat DNA testy hovan, ktore sa nebudu zhodovat so ziadnym zo vzoriek z DB ? Vsak aj turisti tam mozu prist so psinou...
|
|
Re: dogsun
Od: Klovatina
|
Pridané:
27.8.2015 14:18
Nu ale hádam budu mať čokle registrované doma. Stačí jeden EU register a máš po probléme s cudzokrajnými hovnami.
A postupne sa môžu pridať i ostatné krajiny.
|
|
Re: dogsun
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.8.2015 14:25
ha. a sa im tam pojdem vysrat ja a mozu si hladat v databaze psov :D
ja nie som pes. ja som lietadlo :D
|
|
Re: dogsun
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 15:07
Máš pravdu, ty si iba debil.
|
|
Re: dogsun
Od: johny07
|
Pridané:
29.8.2015 6:50
znížiť na úroveň psa, možno by si na to mal aj IQ
|
|
Re: dogsun
Od: 423fdsa
|
Pridané:
27.8.2015 14:26
A ked uz budu psi, tak rovno aj ludi. A bude po probleme... Teda nebude.
|
|
Re: dogsun
Od: Klovatina
|
Pridané:
27.8.2015 14:44
Veď už dávaju tie elektronické občianske, očipovali včely, psy majú čipy ...
Kto je asi na rade? Ošípané?
|
|
Re: dogsun
Od: 82489230492
|
Pridané:
27.8.2015 15:01
ved vravim, ze ludia :-/
sheeple & p(ig)eople
|
|
Re: dogsun
Od: asdfafag
|
Pridané:
27.8.2015 15:16
Hlavny problem mesta asi nie su hovna turistickych psov...
|
|
D N A
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.8.2015 14:24
kolko stoji DNA test? ja len ze ci nebude radovo drahsi nez ta pokuta.
|
|
Re: D N A
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
27.8.2015 14:52
Samozrejme ze drahsie. Okolo 500eur asi, ale neviem isto.
|
|
Re: D N A
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 14:58
Len nech im to nechajú zacvakať aspoň v dvojnásobku hodnoty toho testu. U nás väčšina dedín na daniach za psa nevyberie ani toľko, aby to stačilo na občasný odchyt potulných chudákov. Neviem prečo skončil ten podľa mňa dobrý nápad s čipovaním zvierat - škoda, že to nedotiahli do nejakého zmysluplného konca..
|
|
Re: D N A
Od: neviem meno
|
Pridané:
27.8.2015 15:12
To čipovanie psov bola dobra čipovina. Iba sa na tom chcel niekto nabaliť. Aj tak ten čip vedel u niektorých psov putovať v tele a po nejakom roku už ho čítačkou nenašli. A je to čipovina aj pre to, že nepodstivý debil ho očipovať aj tak nedal. Čiže keď toho psa chytili aj tak nevedeli koho je. Ja som svojho dobermana nedal čipovať, proste som tam nepšiel... aj tak to padlo, škoda peňazí.
|
|
Re: D N A
Od: bunkov
|
Pridané:
27.8.2015 15:23
"nepodstivý debil ho očipovať aj tak nedal" "Ja som svojho dobermana nedal čipovať" nenadabaj si je to neslusne :)
|
|
Re: D N A
Od: neviem meno
|
Pridané:
27.8.2015 16:23
To som doplietol, ja som ho nedal z princípu lebo už na začiatku bolo jasné že je to blbosť a zrušia to - a zrušili :)
|
|
Re: D N A
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.8.2015 16:34
Si poriadne ľstivý, ale nepodstivý.
|
|
Re: D N A
Od reg.: Peterkal
|
Pridané:
28.8.2015 21:27
a debil
|
|
Re: D N A
Od: Zpp
|
Pridané:
28.8.2015 11:01
V čechách taký test stojí v súkromenej firme cca 30 €. Viem si predstaviť, že v štátnom zariadení to bude polovičná cena. Ktovie koľko by boli tie pokuty za to. http://dopice.sk/exb
|
|
Re: D N A
Od: Maj0
|
Pridané:
31.8.2015 9:53
"v štátnom zariadení to bude polovičná cena"
pomýlil si sa... chcel si povedať, že v štátnom zariadení to bude desaťnásobna cena.
|
|
Som zvedavy
Od: Nightwolf
|
Pridané:
27.8.2015 14:32
Zaujímalo by ma ako to chcú urobiť keď baktérie v hrubom čreve zničia všetkú DNA a jediná možnosť je, že bude v stolici krv... Ako vravieval náš profesor kriminalistiky... Z hovna hovno zistíš...
|
|
Re: Som zvedavy
Od reg.: Večný_študent_s_podtržníkmi
|
Pridané:
27.8.2015 14:35
Ty si asi málo pozeral CSI, však komisár DerrickDick? :)
|
|
Re: Som zvedavy
Od: asdfasdfasdf
|
Pridané:
27.8.2015 14:46
Odkedy na poľnohospodárskej robia profesori kriminalistiky??????
|
|
premnožená háveď
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 14:48
Ľudia to s tými psami a mačkami už dosť preháňajú. Všetko je to premnožené a v podstate len škodná. Za tie prachy, čo idú do psov a mačiek, sme tu mohli mať radšej zaplatené veľké národné parky, kde by ľudia vôbec nezasahovali. Pre prírodu by to bola oveľa lepšia služba a na okraji by mohol fungovať čulý turistický ruch pre všetky tie stroskotané existencie, čo potrebujú ku šťastiu v dvojizbovom byte kokršpaniela alebo dve obrovské brazílske dogy. Minule bolo vo výťahu od takých kráv našťaté hádam aj 4 litre, a ich pán majiteľ sa neunúval ani len brkom pohnúť.
|
|
Re: premnožená háveď
Od: neviem meno
|
Pridané:
27.8.2015 15:14
Jediná háveď si tu ty. Isto sa chodíš v krásny slnečný deň prechádzať po nákupnom centre, magor.
|
|
Re: premnožená háveď
Od: ejha
|
Pridané:
28.8.2015 22:01
Nemáš predstavu, ako veľa robím pre zvyšovanie environmentálneho povedomia v tejto krajine, ale presne vieš, že v slnečný deň sa prechádzam v nákupnom centre. Starať sa o psi v útulkoch nemá absolútne nič dočinenia s ochranou tej časti ako-tak zachovanej prírody, ktorá by to naozaj potrebovala. Ale kadejaké naše "celevriti" sa s tým prestŕčajú v telke, tak starať sa o psíka, musí byť ten najušľachtilejší skutok na svete, všakže?
|
|
obojky dane a zbrojný pas
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 14:52
Obojky, vysoké dane a zbrojný pas na niektoré druhy psích plemien by mali byť samozrejmou povinnosťou pre každého majiteľa psa.
Nie že idem do výťahu a celý je obšťatý od psa, kráčam po chodníku na dôležité stretnutie a stúpim do exkrementu alebo sa v zimný večer korčulujem na mŕtvom ramene a oproti mne beží nasratý vlčiak bez náhubku, ktorého majiteľ je pol kilometra ďaleko.
Všetci majitelia psov a mačiek by mali povinne odpracovať každý rok aspoň 2 týždne na živočíšnej farme, lebo im evidentne niečo chýba...
|
|
Re: obojky dane a zbrojný pas
Od: 2342342
|
Pridané:
27.8.2015 15:08
na dedine bez problemov
|
|
Re: obojky dane a zbrojný pas
Od: siirii
|
Pridané:
27.8.2015 16:13
Dával si sem príklady so psami (obšťatý výťah, hovno na chodníku, agresívny pes) s ktorými súhlasím. Ale akým spôsobom Ťa obmedzujú majitelia mačiek a samotné mačky?
|
|
Re: obojky dane a zbrojný pas
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.8.2015 16:37
Mňa obmedzujú. Jednu som minulý týždeň na dovolenke musel ťahať všade so sebou, hrozná otrava. Žijem s majiteľkou, to preto.
|
|
Re: obojky dane a zbrojný pas
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.8.2015 16:41
Aha, teraz som si lepšie prečítal otázku, teba zaujíma aj ako ma obmedzuje majiteľka, nie len mačka.
No, ak máš štyri hodiny voľného času, môžme sa stretnúť a stručne ti zosumarizujem, ako ma dotyčná rozličným spôsobom obmedzuje.
|
|
Re: obojky dane a zbrojný pas
Od: ejha
|
Pridané:
28.8.2015 22:06
V meste majiteľov mačiek až tak neviem posúdiť - tam sú tie úbohé, prípadne prežraté tvory zväčša zavreté v byte. Na dedine mnoho ľudí zámerne drží mačku, lebo "chytá myši". Ale koľko škody dokáže mačka v revíri narobiť by ti oveľa lepšie vedeli povedať skutočne zodpovední poľovníci (nie ten typ, čo si ide načierno zastrieľať, alebo mu pri strieľaní niekto ešte aj flintu nabíja) a ornitológovia.
|
|
mam rad psy
Od: never ending problem
|
Pridané:
27.8.2015 14:57
To je fantasticky napad ! Zrovna vcera som musel doslova lopatovat furu, ktoru mi nejaky psickar opat zanechal priamo pred vstupom do domu..Zial, takychto bezohladnych exotov je v mojom okoli vacsina a takmer pravidelne musim po nich upratovat. Takto by som mal moznost im to nechat vyzrat aj s urokmi ! Verim, ze by to pomohlo naucit ich spravat sa ohladuplne.
|
|
Re: mam rad psy
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 15:03
Mám z toho podobné dojmy. Jeden smrad od nás z ulice necháva šťať psa (vždy keď nie som doma) na výsadbu pred našou predzáhradkou. Len pre predstavu, je tam asi za 120€ rastlín. Tá jeho malá hyena za to síce nemôže, ale bol by som oveľa spokojnejší, keby ju ani von nevytiahne.
Úplný vrchol je, že sem-tam mu z domu ujde aj nejaký exotický had, čo je na dom kúsok od materskej školy podľa mňa skutok na basu.
|
|
homodron
Od: robotototo
|
Pridané:
27.8.2015 14:59
Dalsie zakuulisne informacie hovoria o tom, ze hovna, ktore sa nepodari identifikovat pomocou DNA, budu vystavene pred radnicou aby sa majitelia mohli dobrovolne priznat ak im to neskor pride luto. Vezmu hovno svojha psa, odnesu ho do kosa a zaplatia pokutu.
|
|
psie exkrementy
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 15:06
Možno by stačilo z tých hovien urobiť putovnú výstavu a odparkovať ju na pol dňa striedavo pred každý dom, v ktorom býva majiteľ psa. Dokonca by sa mohlo hlasovať, pred ktorými domami bude tá putovná výstava stáť dlhšie.
|
|
Nezametnanost - cistota mesta
Od: Maco333
|
Pridané:
27.8.2015 15:09
Ziaden stat v EU nema prazdny urad prace. Co tak zobrat tychto ludi ktori beru peniaze za nic a nech upratuju po psoch a inych znecistovateloch. Na Slovensku clovek plati dan za psa ale ziadne sluzby za tie peniaze nedostane. Myslim, ze keby nezamestani mesiac odnasali hovna z travnikov tak by si urcite hladali normalne zamestanie.
Len to politici neurobia kedze to su prave ich volici a ich hlas im raz za 4 roky treba.
|
|
Re: Nezametnanost - cistota mesta
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
27.8.2015 15:42
Uz si videl, ze by si za nejaku dan dostal sluzbu? Preco by prave dan zo psa mala byt vynimka?
Ked nieco platis a mas za to priamu protisluzbu, vola sa to poplatok.
|
|
Re: Nezametnanost - cistota mesta
Od: __fuxo
|
Pridané:
27.8.2015 15:55
Na jednej strane súhlasím, že dane sú obyčajné vypálené, ale dá sa to chápať aj tak, že za daň za dom napr. dostaneš policajta, ktorý by sa mal starať o poriadok a pod...
Pri dani za psa naozaj nedostávaš nič, je to čisté vypálené.
|
|
Re: Nezametnanost - cistota mesta
Od: mam rad psy
|
Pridané:
27.8.2015 16:06
Vsetko by fungoval tak ako ma, KEBY boli vsetci psickari zodpovedni a plnili si svoju povinnost. Dane za psa sa platia aby sa mohli financovat napr. kose/vrecka a nasledny zber a spracovanie odpadu...chyba je ako vzdy, v ludoch...
|
|
Re: Nezametnanost - cistota mesta
Od: 53fds
|
Pridané:
27.8.2015 18:06
co keby boli zodpovedny aj uradnici za svoju (ne)aktivitu? Nemyslim len ohladom psov, ale celkovo. To nejako ludia zabudaju pozadovat.
|
|
Re: Nezametnanost - cistota mesta
Od: ejha
|
Pridané:
27.8.2015 16:06
Ja ti poviem presne, čo je z tej tvojej dane platené - odchytávanie túlavých psov, pretože jeden taký výjazd nie je problém ohodnotiť na 130€ a to aj v prípade, že toho psa nechytia, lebo tam nebol.
Viem to, lebo obec občas rieši problém, že niekoho taký pes uhryzol, ale keď príde veterinár, či aká služba ho má odchytiť, tak to podľa vyššie opísaného inkasujú a ešte nebol rok, aby tá daň v rámci obce dokázala všetky tie výjazdy zatiahnuť.
Tak nabudúce najskôr zisťuj, až potom nadávaj na samosprávu. Samozrejme, kopec mudrckov žiadnu daň neplatí a v čase, keď sa robí sčítanie psov, ich zrazu behá po ulici tucet, lebo majitelia, čo nechcú platiť daň vlastné zviera zrovna v ten deň vyženú von a tvária sa, že to nie je ich.
|
|
Re: Nezametnanost - cistota mesta
Od: devín serbin ervín
|
Pridané:
28.8.2015 9:43
Ty pablb, a čo on má spoločné s túlavými psami?
|
|
a co ked
Od: psacinec
|
Pridané:
27.8.2015 15:10
No parada :) ked ma niekto nastve staci ked po meste roznesiem hovna jeho psa :)
|
|
Re: a co ked
Od: dsafc
|
Pridané:
27.8.2015 15:20
To iste ako s objektivnou zopdovednostou. Povozis sa s niekoho poznavackou nech sa nasledne potesi.
|
|
vsade same hovna
Od: .em
|
Pridané:
27.8.2015 15:14
a nebolo by mozno lacnejsie zaplatit par ludi, ktori by tie hovna pozbierali a namiesto prevazania, skladovania, DNA testov, robenia databaz by ich jednoducho zlikvidovali a majitelia psov by povinne platili pausal a nemuseli by sa po to hovno ani zohnut? to len homo sapiens Mk III je taky civilizovany, ze potrebuje za kazdu cenu vyvodzovat zodpovednost a hladat vinnika... namiesto toho aby tej zodpovednosti ludi naucil...
|
|
Re: vsade same hovna
Od: aefsaeg
|
Pridané:
27.8.2015 15:19
No praveze pre uad je lacnejsie ten DNA test, lebo je preplateny vinnikom.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.8.2015 16:32
Za koľko si ochotný chodiť po meste a zbierať psie hovná? To len aby som ti vedel odpovedať, či by to bolo lacnejšie alebo drahšie.
Keď budeš hovná zbierať lacno, rýchlo a zodpovedne, tak je to určite vynikajúci nápad. Ja si ale myslím, že v praxi sa viac osvedčí naje*ať im (psíčkarom) za hovná poriadne pokuty.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: .em
|
Pridané:
27.8.2015 17:04
lenze tie hovna kazdopadne niekto zobrat musi nie? alebo myslis, ze iba odoberu vzorku pre DNA test a zvysok hovna tam nechaju lezat? samozrejme, ze dnesny ekonomicky system uci ludi robit veci co najzlozitejsie, aby sa otocilo cim viac prachov, no blbe je, ze ludia uz nevedia zmyslat inak...
|
|
Re: vsade same hovna
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.8.2015 17:47
Čomu nerozumieš? Ešte raz. Za koľko si ochotný ty zbierať hovná po meste?
Ja som ochotný založiť si firmu na test hovien a budem to robiť za 700 EUR za hovno.
500,- test
100,- pokuta
100,- prevádzkové náklady, v tejto položke si aj ty, ktorý efektívne zbieraš hovná a nekomplikuješ zbytočne veci v dnešnom ekonomickom systéme. Mesto nemusí zaplatiť ani cent, všetko zaplatí psíčkar. Náklady nula, zisk - čistá ulica. Dokážeš to lacnejšie a efektívnejšie?
|
|
Re: vsade same hovna
Od: .em
|
Pridané:
27.8.2015 17:58
no ved okej, ja ako psickar ti zaplatim to kilo za zbieranie hovien a 600 usetrim na pokute + pripadnom teste.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: Neviem-
|
Pridané:
27.8.2015 18:28
Nie, zlatý môj.
Ty ako psíčkar si budeš po svojom psovi zbierať hovná zadarmo alebo ak to nezvládaš, tak sa s kolegami poskladáte a bez toho, aby ste obťažovali mesto alebo spoluobčanov si nejakého zbierača zaplatíte, alebo ak to nezvládnete, tak vám to hovno pozbieram ja za 700E a to aj s protokolom o DNA a s výzvou, že sa môžte do 15 dní odvolať. A to mi ver, že za 700E/kus vyzbieram hovná v celom meste a ani od počítača nebudem musieť vstať.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: fsda f
|
Pridané:
28.8.2015 10:29
ok, 700 za psie, snivaj dalej svoj sen. Do mesiaca si bez prace a s dlhom za techniku. Ine zvierata sa na sidliskach nepohybuju? Dokonca take, co nie su nikde registrovane (nocna mora pre socialistov a uradnikov) a nikdy nebudu. A dokonca ani nie su domace, resp vyhodene z domu.
Take macky velmi oblubuju detske pieskoviska. Na ne su aj tie nevkusne plotiky neucinne. Ale to nejako eviduje iba zopar ludi co maju take pieskovisko pod oknom. Pes tam vbehne iba v zapale hry ak sa s niekym nahana, inac na to prdi.
|
|
Re: vsade same hovna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 20:13
to je uplne jednoduche... Chces mat psa v cinziaku => zbieras hovna. Netreba hned DNA riesit, staci aby ti "mili pani" mestski aj normalni policajti riesili to co maju riesit a slusnym ludom dali pokoj. Takze nepozbiras howno? 500€ a 1 rok 5nasobok dane za psa. By som ta naucil po kostole hvizdat :)
|
|
Re: vsade same hovna
Od: .em
|
Pridané:
27.8.2015 20:58
to nepis mne ale tomu kseftarovi tuna co chce 7 kila za to, ze zodvihne psie kulo a ani od kompu rit nedvihne... hypoteticky, mne sa nechce zdvihat co pes kde vylozi, necha... radsej si priplatim to kilo mestu, snad ma nejakych pracovnikov, VPPckarov, etc, ktori to tak ci tak robia... netreba hned robit DNA, jedine ak to bude robit ich firma a co-to sa poulieva. ;)
peace
|
|
Re: vsade same hovna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 21:07
to si ako predstavujes, ze banda 200 ludi bude chodit po meste a zbierat howna? Ked ma mesto vymyslim si 50 km2 (neviem kolko ma bezne mesto) tak kedy by tie howna vyzbierali a kolko by si musel za to platit? Jediny sposob, ako dosiahnut v tomto smere cistotu je, ze to pozbiera majitel psa. Ostatne je to jeden z dovodov, preco psa nemam. Niesom ochotny zbierat howna, niesom ochotny snim chodit von, niesom ochotny tolerovat v byte chlpy. Pes patri na dvor!
|
|
Re: vsade same hovna
Od: a3698778
|
Pridané:
28.8.2015 6:30
Nemam ani chlp v byte a mam psa ;)
|
|
Re: vsade same hovna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 21:08
dokonca by som zasiel tak daleko, ze by som podporil zakaz psov v panelakoch. Tammas.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: ...
|
Pridané:
27.8.2015 22:07
S tymto sa viem stotoznit. Pes patri na dvor a nech si coklisti vytvaraju pseudoargumenty, ze stale lepsie byt ako voliera, tak nie. Mat psa vo vlastnom dvore nevidim dovod na platenie dani - mas ho na svojom pozemku a dovidenia. Ze s nim obcas vybehnes na luku, kde sa vyserie je v poriadku - ak sa vyserie v meste, treba to upratat. A ak to ako ten vyssie nie je schopny/lenivy urobit, psa mu treba otravit. To iste odchyty psov - ma poznavaciu znacku, vratit majitelovi na jeho naklady. Nema, tak utratit. Nie je potreba ziadnych utulkov.
|
|
Re: vsade same hovna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 22:19
ludom co vyhodi psa lebo uz ho nechce by som bral volebne pravo. Ved aj pes je clovek! :) treba sa knemu chovat s uctou a nie ho zatvorit do 4x4 izby na cely den a potom ho bit lebo ostal nabytok.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: .em
|
Pridané:
27.8.2015 23:05
matko ziva, vy co riesite :D
rozoberat psie exkrementy na 10 postov, chciet mi otravit psa hoci ziadneho nemam, kluud... jedine co som chcel predniest je, ze testy DNA, nech to znie civilizovane ako chce, nie su tym najlepsim riesenim... uz nech sa vam ta skola zacne... amen.
|
|
Re: vsade same hovna
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 23:27
ludia (vacsina aspom tu na SK) su mamvpicisti, jedina sanca ako ich prevychovat je cez sankcie. Inak sa to neda.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: .em
|
Pridané:
28.8.2015 0:55
isteze... pretoze kazdy kto sedel sa citi byt silno prevychovany... isli hore pokuty za rychlost, myslis, ze klesol pocet priestupkov? think again.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: Xko
|
Pridané:
28.8.2015 9:51
Presne si to vystihol. My ludia sme schopni si hadzat polienka pod nohy a nevidime pritom, ze to nikde nevedie a jedine co dosiahneme je zas o nieco vacsia nevrazivost medzi ludmi.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: 42 fsd
|
Pridané:
28.8.2015 10:34
cela ekonomika statu je na tom postavena. A ocividne sankcie uz dlhe desatrocia nefunguju. Treba ludi naucit rozmyslat. To sa ale nehodi uradnikom, kto by ich potom volil.
|
|
Re: vsade same hovna
Od: ...
|
Pridané:
27.8.2015 23:16
Hej aj pes je len clovek. Za to co si vsimam, tak najarogantnejsie a najnevychovanejsie psiska su tie bytovkove potkany, ktore by normalny pes roztrhal na olovrant - co je len vizitkou jeho zvecsa obmedzeneho majitela. Mam rad psy - ale ako pisem vyssie, pes patri na dvor a druha podstatna vec, tiez ho treba cvicit.
|
|
co tak...
Od: uUu
|
Pridané:
27.8.2015 15:32
co tak rovno tie domace zvieratka utracat? :D, myslim, ze tu mame ine problemy ako riesit psie sr@cky, pripadne utracat aj rovno s majitelmi a plosne
|
|
Re: co tak...
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 20:17
chod do singapuru a vypluj zuvacku, ze co sa ti stane ked ta uvidi policajt. A preto tam maju tak cisto - lebo su tam normalni ludia. Cvargu co chodi smetiaky vyberat by vystahovali na antarktidu, tu ich stedro podporujeme, lebo sak aj to sa volici ta ne.
|
|
DNA?..
Od: R82..
|
Pridané:
27.8.2015 15:34
DNA sa vo výkaloch nenachádza.
Tak čo tam chcú ...? Takže celý nadpis je o ničom a klamilivý. Aspon keby ste napísali Mesto chce ....
Tak ako so hovorí. Chciet môže.
|
|
Re: DNA?..
Od: asdg654asdg0365a4s0gfhds30546fga
|
Pridané:
27.8.2015 15:50
Sterilne rite, srst neegzistuje, co neni v hovne to neni. ze?
|
|
Re: DNA?..
Od: sdfsdfdfdgd
|
Pridané:
27.8.2015 15:53
v hovne je pravda
|
|
Re: DNA?..
Od: neviem meno
|
Pridané:
27.8.2015 16:26
Moč je sterilný, hovno asi ťažko. Diskusia o hovne je dneska akási..
|
|
Re: DNA?..
Od: 4321erw
|
Pridané:
28.8.2015 10:36
o hovne?
|
|
Re: DNA?..
Od: Zpp
|
Pridané:
28.8.2015 11:13
No jooo... tak to asi ťažko. Z črevnej sliznice sa uvoľňujú bunky ktoré obsahujú DNA a tá je následne detekovateľná, podobne ako u moču a slín. Viem o prípade, keď v jednom kriminalistickom ústave testovali zvratky pred vchodom bytu lebo krivo obvinili nájomníčku.
|
|
Hovadiny
Od: Japster
|
Pridané:
27.8.2015 21:59
A prečo by mal niekto súhlasiť s odobraním vzorkov DNA???
|
|
Re: Hovadiny
Od reg.: roob_
|
Pridané:
27.8.2015 22:47
lebo inak ti nedovolime mat v meste psa?
|
|
Re: Hovadiny
Od: a3211122123
|
Pridané:
28.8.2015 7:39
A co pes co pride z dediny na navstevu do mesta?
Ozaj a vtaky v meste tiez zakazeme ?
A co bezdomovci? Myslis ze maju luxusne toalety ukryte v podzemi?
|
|
Re: Hovadiny
Od: Jerichoo
|
Pridané:
29.8.2015 20:32
Ak jednému zistia žltačku, uvidíš tie opatrenia!
Ale oni sú paradoxne o dosť odolnejší...
|
|
Každé ráno preventívne nahlásiť krádež
Od: Peter Meter
|
Pridané:
28.8.2015 22:29
Riešenie ako sa poistiť proti pokute za hovno je každý deň nahlásiť na polícii krádež toho exkrementu. Na druhú stranu pre našu políciu by riešenie takejto kuriozity nebol asi problém , je totiž povestná tým že hovno nájde a vyrieši. A ak by ste náhodou hovno našli vy odovzdajte ho do súdnej úschovy hoc aj anonymne cez otvorené okno som si istý že sa ním budú promptne zaoberať.
|