neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Na Tesle sa dá prejsť na jedno nabitie 728 km

Značky: Tesla Motors / Teslaelektromobily

DSL.sk, 26.8.2015


Na dvojmotorovej verzii P85D elektromobilu Tesla Model S je možné pri optimalizácii jazdy na jedno nabitie prejsť vzdialenosť väčšiu ako 720 km.

Aktuálne to potvrdila dvojica Nórov, ktorá na jedno nabitie prekonala v rovinatom Dánsku vzdialenosť 728.7 km a vytvorila tým nový zdokumentovaný rekord pre Tesly.

Model P85D má batériu s kapacitou 85 kWh a dva motory, vpredu motor s výkonom 262 koní a vzadu s 510 koňmi. Použitie dvoch motorov umožňuje oproti predchádzajúcim modelom s jedným motorom zvýšiť efektivitu jazdy.

Udávaný dojazd P85D podľa európskej metodiky NEDC je 491 km, podľa americkej metodiky EPA iba 253 míľ, v prepočte 407 km.

Na vytvorenie rekordu Nóri jazdili s rýchlosťou maximálne 40 km/h, pričom dosiahli priemernú rýchlosť 39 km/h. Evidentne jazdili bez zapnutej klimatizácie a väčšinu času odjazdili za denného svetla a bez zapnutých svetiel, časť jazdy ale kvôli jej trvaniu museli jazdiť so zapnutými svetlami.


Video z rekordnej jazdy



Jazdili takmer v kuse 18:40 hodín, pričom jazdu prerušili na prestávky len v spoločnej dĺžke trvania jedna hodina.

Na samotné jazdenie spotrebovali podľa merania vozidla 77.5 kWh elektrickej energie, pričom jazdu ukončili na nabíjacej stanici a batériu ešte nemali úplne prázdnu. Výsledná spotreba dosahovala 106 Wh na prejdený km.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke


Diskusia:
                               
 

aj viac, ked pojdu furt dolu kopcom...
Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

Ak pojdu nekonecne dlho dolu kopcom - este mozu zasobovat rozvodnu siet - lebo neustale dobijaju.
Chlapik v CCCP si tak svoju vybitu Teslu dobil - nejakych 60km ho tahal nejaky nakladak.

Ako ten Tvoj Favorit?
Podla mojich odhadov mu ten benzin raz dojde, aj keby isiel stale iba z kopca, ci sa mylim?

Odpovedať Známka: 7.3 Hodnotiť:
 

mylis, diesel so zaradenym prevodovym stupnom bez pridavania "pynu" (velmi zle pomenovanie :) ) ma spotrebu blizku nule, takze by som presiel neviem kolko ale bude to vysoke 4ciferne mozno 5ciferne cislo.
Odpovedať Známka: -5.2 Hodnotiť:
 

Cize prejdes povedzme 99.999km na plnu nadrz?
Vidis a tesla ich prejde milion a este Ti par tisic litrov benzinu z ropy vyrobi.

A teraz podme real - kolko km prejdes po rovinke pri 40kmh - za rovnakych podmienok?
Za 0E 0km.
Za 5E - povedzme ze 10km budem velkorysy.
Tesla ich prejde za 0E natankovanych na SC 728 a za 5E natankovanych pohodlne doma v noci - tiez 728.

Takze Tvoj "naftovy Favorit so M6" sa nechyta :P

PS: Pri prudkom kopci a "brzdeni motorom" aj "moderne" benziny spotrebuju 0.00km - ozaj sa uplne ziaden nevstrekuje.
Ale o vystreky nam tu nejde, ci? :P


Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

ak by sme naozaj chceli porovnat teslu vs spalovacie auto, museli by sme to robit na rovnakej trati. Tesla by mala tym lepsie vysledky, cim viac by isla z kopca, a horsie do kopca. Tento clanok je len zaujimavost, s relanymi podmienkami nic nema. Na dialnici mam 5,5 pri 130kmh, ale ked pojdem za kamionom 90 (a nezastavia ma polisi) tak budem mat aj <4
Odpovedať Známka: 2.6 Hodnotiť:
 

clanok nie je o dojazde v realnych podmienkach, preto vycitat mu ze to nie je dojazd v realnych podmienkach mi pride usmevne.

a porovnavat dojazd na nadrze je tiez scestne. staci vymenit nadrz za vacsiu a hned je vacsi dojazd. dojazd na X litrov benzinu vs elektrine taktiez, kym sa nedohodneme na tom, kolko presne Wh je ekvivalent jedneho litra benzinu.

ak to teda chceme porovnavat tak aby to malo pre nas vypovednu hodnotu, jedna z moznosti je cena paliva na X kilometrov.

s elektromobilmi nemam skusenosti, ale je to podstatne menej nez benzin aj nafta (ktora je benzinu cenovo velmi podobna), ba dokonca nez LPG.
niekto niekde spominal 3€ na 100km, ale tuto informaciu treba overit.
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

dobrý postreh, ale pre bežných DSL userov makačka na hlavu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jo, to som urobil:

- tato ich jazda 0,02 € na 1 km (pri 0,18 € na 1 kWh)
- s fosilakom (konkretne dieselakom) sa da na najvyssom prevodovom stupni a rozumne nizkych otackach dostat na 0,04 € na 1 km pri 1,2 € za 1 L

Takze fosilak je 2x drahsi.

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Nezapočítal si cenu batérií ktoré treba po nejakom roku kúpiť nové.
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Zato Ty si zabudol na cenu olejov, rôznych náplní, súčiastok a pravidelného servisu ktoré treba robiť
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ano, lebo v tesle netreba menit palivovy filter, ani v klime netreba doplnat napln, nedoyebu sa tlmice ani brzdne dosticky a kotuce su zo stehennych kosti Chucka Norrisa, takze ani tie sa nikdy nedoyebu. Olej raz za rok menim za 70€. Ked ti ale odide bateria na tesle, tak to mas polku ceny auta. Ked dostavaju Giga Factory budeme mudrejsi, ale aj tak bude stat tolko co normalne nove auto.
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

pelovy som chcel napisat, nie palivovy...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

teraz zas ty porovnavas beznu jazdu s jazdou ktora je v realnych podmienkach nedosiahnutelna. osobne sa mi na deaslovej oktavii RAZ podaril priemer pod 3l.
pri beznej jazde to byva 4-6, podla toho ci mesto, aka premavka a podobne.
tvoje 2 litre na stovku su nerealne.

chcelo by to fakt niekoho, kto ma realne odjazdene na tesle aby dal presne cisla a nejake normalne cisla z beznych aut pri ktorych sa spotreba pohybuje v rozpati 4-6 (extremy ako jazda do 40kmph so spotrebou 3.3 ci spotreba 10 lebo brzda/plyn mozeme ignorovat)
Odpovedať Hodnotiť:
 

uplne kraviny. spotrebuju 0.00km? Spotreba je v km?
uplne ziaden nevstrekuje - cize volnobeh neexistuje? Motor jednoducho neurobi ani jednu otacku vsak? Teda ak to nie je start-stop, ten by vsak so zaradenou rychlostou (dolu kopcom) urcite bezal.
Nefetuj
Odpovedať Známka: -8.6 Hodnotiť:
 

Joj som sa pomylil no.
0,00litra.
Ano, vacsina aut vyrobenych po 2002 uz uplne vypina vstrekovanie pri nohe dole a zaradenej rychlosti.

A vies preco sa toci motor?
Pre to iste, akoby sa tocil, aj keby si klucikom vypol zapalovanie.
Lebo ho rychlost=zotrvacnost "pretoci".

Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

Staré škodovice 120, 105 mali na karburátore el. magnet ktorý zatváral voľnobežnú trysku po vypnutí zapaľovania (aby náhodou nevytekalo palivo a nezapaľovalo sa samozápalmi v horúcom motore)

Na nete sú schémy že sa to dá prerobiť na zatváranie voľnobežnej trysky pri brzdení motorom. Čiže aj na karburátore to je možné mať nulovú spotrebu pri brzdení motorom. U vstrekovania to je samozrejmosť.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

volnobeh a zaradena rychlost pri nestlacenom plyne je rozdielna vec. Pri volnobehu spotrebu ma. Pri zaradenej rychlosti sa blizi k nule podla BC
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Pri zaradenom stupni a nohy z plynu dole je vstrekovany do valcov len vzduch bez paliva, aby si mal moznost brzdit aj motorom
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

ak nemas nohu na plynovom pedali, tak kym ti otacky neklesnu pod cca 10, tak ani kvapka benzinu neide do motora.
a ak si rozbehnuty a mas zaradenu rychlost, otacky ti neklesnu kym patricne nespomalis.
z kopca sa bez brzdenia spomaluje tazko, takze z kopca ti bez brzdenia pri zaradenej rychlosti otacky neklesnu. tym padom ani benzin z kopca neminas.
tyka sa to len relativne modernych aut (rozumej ~15 rocne)
Odpovedať Hodnotiť:
 

určite si myslel 1000ot/min, ale mňa zarazil iný údaj - priemerná rýchlosť 39km/h a pritom neprekročili 40km/h. To nie je reálne, jedine že by jazdili na uzavretom okruhu
Odpovedať Hodnotiť:
 

10x100, ano 1000 som myslel.
a priemerna rychlost 39 a max 40 je mozne, pokial jazdili kdekolvek, kde im malokedy nieco skoci do cesty. tak sa od tych 40kmph odchylili len na zaciatku a konci jazdy. o zvysok sa vie postarat tempomat.

mimo obce, na normalnych cestach (rozumej nie tie nase, kde mas na 30 km 5 semaforov lebo opravuju cestu a kde nie su semafory a cestari tak obrovske vytlky) sa to v pohode da
Odpovedať Hodnotiť:
 

dobry tip na znizenie spotreby v meste:
1. nebrzdit kym nemusis.
2. pred kryzovatkou/semaforom nohu z plynu, ale nechat zaradenu rychlost.
3. ak otacky klesli vyrazne, ale stale mas dostatocnu rychlost (predtym si mal zaradenu 4 alebo 5), prerad do 2 a pokracuj v brzdeni motorom.

proste vyuzit co sa da. setrit na rozbehoch tym ze nebrzdis a setrit pri brzdeni tym ze brzdis motorom.
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Thank you, Captain Obvious!
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

cudoval by si sa, ale pre mnohych toto obvious nie je.

poznam ludi ktori vyhadzuju rychlost pred krizovatkou a dojdu na volnobeh. ani len motorom nebrzdia. na otazku preco mi odpovedali "setrime palivo" :D
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

aby si mal za 5 eur 10 km na spalovacom
musel by si mat pri dnesnej cene benzinu 1,20eur/liter
40L na 100 km

Tesla mala 39kmh priemerku, a maximalnu 40kmh

to znamena, ze prakticky ani nezastavila.

40L na 100 km by si nemal, na spalovacom, ani keby ides z 0 na 40 na plne gule "pedal na podlahu" a potom narazis do stromu a zas 0-40 na plne gule.

takze nezavadzaj...

ak by si mal priemerku 39 zo 40, tak na 6tke sice by si dusil a nicil motor, ale isiel by si za 2-3 litre, na istych autach.

presiel by si 200km

v praxi menej, tak isto ako na tesle.
Odpovedať Známka: -1.1 Hodnotiť:
 

na ziadnom aute nemozes ist na 6ke 40, lebo by to znamenalo otacky pod volnobeh =>by ti to zdochlo. Max co mozes ist je volnobeh (na horizontalne rovnej ceste) a aj to pri vyssich prevodovych stupnoch ti neuvladze motor.
Odpovedať Známka: -1.7 Hodnotiť:
 

a aj to mu 1. vyrazne skodi a 2. nema idealnu/najnizsiu spotrebu, takze by si to robit nemal.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

mozes, pokial mas prit 1000 otackach dost Newtonmetrov..

ak pri 6000 mas 200, tak pri 1000 mas 33
ja mam pri 1000 nad 40kmh


Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

na 6ke, hej? To mas co za auto 16 rychlostne?
Odpovedať Známka: -5.6 Hodnotiť:
 

9 rychl. automat ti nehovori nic?
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nikomu nič nehovorí.
Odpovedať Hodnotiť:
 

rychle by som ťa vyviedol z omylu, ak by som ťa previezol na yariske rýchlosťou 33km/h na šestke. Viem, že pre motor to nie sú ideálne podmienky, ale ide plynule a s minimálnou spotrebou, samozrejme nie do kopca. 40-tku občas využijem, ak sa mi nechce preraďovať. (motor má variabilné časovanie ventilov)
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

vidi sa mi, ze tak trochu prehanas. to tankovanie "zadarmo" na SC vobec nie je zadarmo, ale mas ho v cene mega predrazeneho auta. a za 5E natankujes takmer 5l nafty, co ti bez problemov vydrzi na 100km, nie 10.

ale myslim, ze u tesly nema zmysel prepocitavat ceny jazdy a porovnavat so spalovacimi motormi - pozri sa na cenu tesly a klasickych aut, rozdiel ti zaplati pohonne hmoty pocas celej zivotnosti auta a este ti zvysi ;).
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

Prosim, kt. BMW/Medak ... kupis za 60K so 4x4, a 0-100 za 4,4
Ake predrazene?
A este ak zaratas 8 rocny servis na obe auta ...

Porovnaj si vybavu a parametre mercedes S/E za 80 a Tesla za 80.
Najlacnejsia
Najlacnejsi servis - prvych 5 rokov okrem pneu nemusis ist do servisu vobec - nie je dovod! Nemenis oleje, filtre, nestracas cas...
Rychlejsia ako Panamera Turbo
Porovnatelna vybava
Najbezpecnejsia - 0!! umrti na 70K aut za 5 rokov

A bateria je uz v cene :)
To je akoby Ti medak dal plnu nadrz na 10 rokov :)

Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

ale my nepotrebujeme auto so 4x4 a 4sec na 100. Zober si Leaf, to je uz ovela beznejsi auto a porovnaj ho s rovnako drahou octaviou RS. Tam to uz nebude vyzerat tak dobre, co?
Odpovedať Známka: -3.8 Hodnotiť:
 

To je co za argument?
Kto je MY?

Preco mam porovnavat Leaf s O?
Ten blb porovnal Teslu s Medakom a ja som mu odpisal.

Ano, ziadne EV by som nekupil.
Su na technologicky uplne inom principe a brutal drahe a nevyhodne.

Ak by som kupoval Mercedes S - pre moje potreby - Tesla by vyhrala urcite.

Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Kup si kludne co chces, situacia je ale taka, ze Zem (planeta) nema zdroje nahradit 100% alebo relevantne % aut autami na baterky. Elektroauta maju buducnost iba so spalovacimi clankami a to bude uplne ina situacia. Skoncil som na tuto temu.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

zdroj? lebo toto zneje ako poriadny bullshit
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

1. existuje aj Slnko
2. 20% elektriny (uz vyrobenej elektriny!!!) by stacilo pri efektivite Tesla S na vsetky osobne auta!
Inak povedane jazdili by zadara a ekologicky.
Cize miname ropu, vyrabame smrad a este za to platime 20x viacej.
100km by sa dalo prejst bez dani tak za 2 centy! Aj keby 20 ...

Ak nie EV-AC (nie DC) auta - tak vodikove al. na repku olejnu al. vzduch.
Ale urcite nie ICE+EV - to je nahorsia, najtazsia, najnebezpecnejsia, najdrahsia a najneekologickejsia moznost.
Casto je to menej ekologicke ako samotne ICE.


Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

Necitite sa tak trochu smiesne riesit cenu prevadzky pri autach za 60k+
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

To je typické najviac "rieši" peniaze ten čo ich má plnú prdel. Na jednom mieste šetrí (palivo) a na druhom plytvá (auto) :)
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

tesla 85D stoji nie 60k ale 75k

to je ako s Galaxy S6 Edge+ vyhlasovany za najlepsi telefon.
ale ked spustim vsetky ficury co ma tak mi v reale vydrzi 2 hodiny :)
tak ako tesla, ak vyuzijem potencial auta vydrzi mi 50km.

a potom do zastrcky. ak sa budem krotit tak budem dobijat raz denne. a nesmiem zabudnut, lebo potom pojdem mhd.

Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

tesla da pri 200km/h viac ako 300km (odporucam pohladat na youtube)

a pri normanej rychlosti viac ako 400km

pri zapnuje klime, radiu, navigacii, svetlach a datovom prenose
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

a kolko v zime pri zapnutom kureni?
Odpovedať Hodnotiť:
 

teslu kupis od 75k, nie 60. a tiez to zrychlenie, ktore udavas mas len pri najdrahsom modely, ktory stoji 100+.
ked uz porovname, taky Mercedes C so 4x4 mas v cene okolo 40k. ok, nebude mat zrychlenie 0-100 za 4,4, beriem. ale servis mas tiez zadarmo, na 6rokov (vratane vymeny spotrebnych veci ako olej, filtre). rozdiel: 40k+.
aj ked, vidi sa mi, ze tesla kvalitou nebude dosahovat mercedesu (vybavou asi j, to je ina vec), je to predsa len relativne nova automobilka.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a keby bola rovna cesta a nebal by som sa ze sa zasekne volant, mozem vypnut motor a nafta nedojde nikdy :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

9XWqYQ http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:
 

max 40 a priemer 39 kmh ?
jo, to je realne..
a teraz sa aspon uvidi, ako sa daju ku.vit cisla, zo 728 bude max 400 ak ne 300 v realite
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Nie bude, ale uz je.
Par rokov.
S Teslou mozes ist pri 200kmh viac 300km po nemeckych dialnich. So svetlami a brutus klimou - bolo vtedy tusim 33C.
YT link doplnim.

Tych 420km na Slovensku pri dorziavani predpisov +20kmh je uplne realnych.

Preto je Tesla uplne ine auto ako ostane EV.
A o to Muskovi ide.

Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

zhodou okolnosti som 420km mal dojazd na starej felicii :) v zime 360-380 :) S fabiou mam dojazd 750-700. Keby som isiel furt 50 alebo 40 ako chlapici v teste, tak odhadujem 1100-1200km...
Odpovedať Známka: 1.2 Hodnotiť:
 

tak to sa asi mylis, pochybujem ze fabia by bola efektivnejsia pri 50 km/h ako povedzme pri 80, totiz musel by si ist na nizsom prevodovom stupni a teda menej efektivne
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

ja si myslim, ze musi byt, lebo pri 50 je mensi odpor vzduchu ako pri 80. Zajtra rano ti to otestujem.
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

nemysli, ale nastuduj si to - v technicaku, alebo dakde v knizke od auta by si mal mat uvedene, kedy je mozne dosiahnut optimalnu spotrebu - predpokladam daco medzi 80-90 kmh
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

No pravda je ale taká, že napríklad taká octavia 1.6 benzín, má ozaj najnižšiu spotrebu v cca 55km/h pri zaradenom 5 stupni (Vychádzam z grafu)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Na 4ke pri cca 52km/h 3,8l na 100 mam spotrebu. 5ku tam nedavam lebo ides pod otacky a nerobi to dobrotu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

takze tachometer 40, 3ka, palubak 2,7 l/100; 50 4ka 3,3-4, 80 5ka 3,6-4, 100 5ka 4,2-5

cize 40tkou po rovnej ceste by som presiel 1500km.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

hej ale na felde dotankujes za 10 minut a na tesle ked ti dojde baterka kdesi za medzilaborcami ta si v prdeli
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

max 2 minuty sa tankuje, nie 10.
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

Keď ti na felde dôjde benzín kdesi za Medzilaborcami, tiež si v prdeli
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Ved napisal, ze v Medzilaborciach
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preco by Ti mal dojst benzin/el.
Mne dosla v zivote 3x - aj to len v meste a pretoze som skusal, ci este dojde a mal bandasku - plnu - v kufri.

A ist peso v dazdi v noci na benzinku co je hned za rohom = 10km nevidim ako super luxus.

Proste v Mercedese S ani v Tesle Ti nema co dojst stava.
V Tesle musis viacej planovat - pozri si plany na rok 2016 pre Slovensko a Nemecko.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

dnes je najblizsi supercharger vo Viedni a aj to na opacnej strane ako letisko. Takze ak si dajme tomu z Banskej bystrice, tak sa musis okrem letiska yebat este na druhu stranu Viedne, lebo ti to spet nevyda :) Ja to mam poddstatne blizsie - 207km tam a tiez by som ruku do ohna za to nedal, ze mi to vyda. Benziniek mam cestou ale 20.
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

Ale fakt? a naco ti je supercharger? Napr. nabijacky CHAdeMO.
Marec 2014: "Vďaka šikovnej firme greenway Slovensko patri medzi jednu z mála krajín v Európe kde tieto nabíjačky pokrývajú cele územie štátu."
Mapa nabíjacích staníc a ubytovacích zariadení so zásuvkou pre elektrické vozidlá:
http://nabijanie.teslaclub.sk/
Nepis ked nevies
Odpovedať Známka: 7.5 Hodnotiť:
 

kolko stoji dotankovanie 85kWh, lebo na SC to mas zadarmo a je to jeden z primarnych argumentov pre Teslu.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

SC by mal byt tento rok aj na SK a na buduci bude dalsi kus niekde pri Martine alebo RK. V kazdom pripade je to siet skor na cestovanie na vacsie vzdialenosti nez v meste a preto si primarne bude nabijat kazdy doma. Miest, kde nie je benzin ale je elektrina je podstatne viac nez miest kde benzin je a nie je elektrina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

btw. ked si z kosic, tak ani po supercharger nedojdes :) Dobre auto...
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Ked si z KE a mas dom - mas doma vlastnu benzinku.
Kazdu noc dotankujes - ked to chces tak 5 litrov benzinu za cenu 0,2E/liter.
Myslim, ze by to kazdy bral - pohodlie aj cenu.
A 4SC v roku 2016 budu v SR.
Zatial je iba 13+4+7 nabijaciek.
+kazdy rodinny dom, chata, stavenisko ...

Este raz tesla NIE JE pre kazdeho.
Ide o to, ze NIE JE PROBLEMOM TANKOVANIE - ak s tym pocitas.
Nakoniec - preco sa tych Tesiel predalo 70K+.
A maju spokojnost 99% - meranu v CA.
Taky Mercedes S ma tusim 78%.
Ziadny majitel Tesly by si ICE uz nekupil.

Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

Skor je vacsi problem, ked ti dojde benzin na tej felde niekde za medzilaborcami ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam pri 40ke na zaradenej 4ke (ano benzin) spotrebu cca 4litre/100. Keď ratam ze nádrž mam 37 litrov na 1000km mi chybaju 3 litre. Čiže by som prešiel okolo 900, viac pochybujem, ale keď budem mať dovolenku a naserem sa, tak to pôjdem otestovať.

Pokiaľ mas fobiu kachle(dizel) tak možno tých 1000, ak keď trochu pochybujem, malé auta taký dojazd nedavaju, skôr tak nizsia stredný trieda (golf) alebo stredna (passat).

To že dali 700 je super, ale išli 40...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

priemerná spotreba 11l/100km na felícii?, neverím.
Odpovedať Hodnotiť:
 

priemerne som tankovaval 36 litrov a presiel som na tom v lete viac, v zime menej, na dlhsie cesty menej, kratsie viac 400-420-420. Som si vtedy pisal kazde tankovanie, mozem ti dolozit excel tabulku. Priemer za vyse roka 7,75 l/ 100km. Najviac 9,35, najmenej 6,96.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nechcem ta nasrat, ale mne e90 bramboro s 2l benzinom za poslednych 4kkm robi priemerku 7.5 a to mam do prace tiez 2km, pravda ze mi to dialnica sem tam na vikend balancuje, ale aj tak. pri 160tke si to papa 6
Odpovedať Hodnotiť:
 

co to ma stym spolocne? A dovol mi neverit ti, lebo namatkovo som nasiel (samozrejme neviem ake mas presne auto) papierovo mesto 10,7 mimo 5,6 komninovana 7,4. Ked mas pri 90 5,6, silne pochybujem ze pri 160 mas 6. Pri prejdeni 2km musis neverim ze mas pod 10.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no tych 6 som prestrelil, je to 6.5 pri 160tke, pri 90tke je to cca 5 (ukazujue rucicka, tak tazko povedat presne). cisto mesto ked si strceny v trafficu zozere 11 v klude, podla stylu jazdenia aj menej aj viac. verit samozrejme nemusis, ja som tiez cakal, ze to bude viac, takze je to prijemne prekvapenie. a kazdopadne, keby to zralo aj kus viac, tak tak to za komfort a jazdne vlastnosti stoji.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a yo, kolegyna ma stale sluzobne auto kratku felaciu, jazdi 2km trasy, v zime ma okolo 15 ;)

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

ja som po poľskom fiate 1600 so spotrebou 8,5-9l vyjazdil dva favority a dve felície, cez pol mil km, prevažne s vozíkom ťažším, ako auto a nikdy som sa nedostal so spotrebou nad 8.5l, priemerne 6.6l/100km. A to som pri každom tankovaní rátal presnú spotrebu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jazdite na psoch, ušetríte
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

radsej nech si frajeka zajazdi na mne
Odpovedať Známka: 8.1 Hodnotiť:
 

Usetri?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ona ano .. on nie ;)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

ja bi som si chcel kupyt taku tezlu ale nemam na to peniase. Ket bi dagdo bohati mi chcel dat take peniase na ucet mosem napisad cislo uctu sem.
Odpovedať Známka: 2.7 Hodnotiť:
 

mohol by si si dobre zarobit napriklad doucovanim slovenciny :)
Odpovedať Známka: 9.2 Hodnotiť:
 

Napíš číslo účtu sem, sem a sem
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kúrva, to je koní... To musí žrať aj trávu okolo cesty.
Na takú krpatú batériu, no poteš prso!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

veru 450 kg vaziaca "krpata" bateria :)
Odpovedať Známka: 7.8 Hodnotiť:
 

Bateria ma 545kg (85kWh verzia) ale auto ma tusim vyse 2.2t, takze si myslim, ze je kde ubierat.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Install arch
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

http://dopice.sk/ewm
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

to je rovnaka krepost ako toto:
http://dopice.sk/ewq

pasat s dojazdom 2400 km

ano da sa to ale len za specifickych podmienok rovnako ako 700km u tesly

real je tiez pod urovnou 50% (pasat da 1000 a tesla 300)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

-- 18:40 hodín -- toto sa neda normalne precitat: osemnast- styridsat hodin... Vyjadrenie pre momentalny cas by sa nemal pouzivat pre vyjadrenie dlzky trvania
Odpovedať Hodnotiť:
 

"Výsledná spotreba dosahovala 106 Wh na prejdený km." Stale je to brutal nehospodarne v porovnani s malym motocyklom. Ale niet divu, ta hmotnost vozidla spravi svoje. Na bicykli by mi stacila menej ako desatina z toho.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to nieje presne cislo, lebo bohvie kolko isli dole kopcom a dobijali...
Odpovedať Hodnotiť:
 

jazdim na dodavke a ked je prazdna pohodke si mozem ist na 6ke 40 :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zaujímavé...
Motory majú max. výkon cca 579kW.
Batéria má 85kWh. Ak tomu dobre rozumiem, pri plnom výkone tých motorov by to vydržalo možno 5 minút jazdy.
Ako teda prešli tých 728km??? A koľko im to trvalo?
Zrejme rozjazd bol veľmi opatrný, lebo chceli trhnúť spotrebový rekord - vysoký dojazd.
Tie motory potom išli tak max. na 5-10% výkonu ak nie menej...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vyšlo mi, neviem či správne, že motory na tej trase spotrebúvali okolo 4.134kW čo je sakra málo
Takže ten test výdrže je pre prax totálne o ničom!
Odpovedať Hodnotiť:
 

PREMIf http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár