|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sutaz
Od: superTUX
|
Pridané:
17.8.2015 10:39
tu pekne vidno ze clovek je limitovany iba tym ako velmi nieco chce, treba si ist za svojim , sila nespociva v peniazoch ale vo vedomostiach aplikovanych v praxi
|
|
Re: sutaz
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.8.2015 10:55
Znie to veľmi pekne ale je to pekne naivné. Fakty nepustia.
http://dopice.sk/ep4
|
|
Re: sutaz
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
17.8.2015 11:24
takže čo, dal si nám tu linku na ľavičiacku klamársku sviňu, ktorá vo svojej knihe klame až sa hory červenajú ... http://dopice.sk/ep6
|
|
Re: sutaz
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.8.2015 11:55
Pre teba, špeciálne, dám ešte "túto linku".
http://dopice.sk/ep8
|
|
Re: sutaz
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
17.8.2015 12:01
toto cmuľkáš keď onanuješ?
|
|
Re: sutaz
Od: Neviem-
|
Pridané:
17.8.2015 12:06
Poprosím diskutéra "syntaxTerrorX", aby tomuto nešťastníkovi zrozumiteľne vysvetlil, o čo tu ide. Ďakujem.
|
|
Re: sutaz
Od: syntaxTerrorX
|
Pridané:
17.8.2015 13:45
Ďakujem za slovo, no ten "nešťastník" pracuje našej záchrane, ako už dostatočne vysvetlil Kryton v diele:
Červený trpaslík, Séria VIII Epizoda 4, „Kassandra“.
KOCHANSKÁ: Takže ty tvrdíš, že když nevíš dost na to, abys věděl, že nevíš dost, tak nemáš z ničeho strach? A můžeš dosáhnout víc než mnohem chytřejší lidé.
KRYTON: Přesně tak.
KOCHANSKÁ: To je ta „moc nevědomosti“...
KRYTON: A při nevědomosti, jíž vládne on, je to jeden z nejmocnějších lidí na světě! Osedlejte svou blbost, pane, zapřáhněte omezenost, nechť Vaše prázdná, zabedněná a tupá hlava najde nějaké řešení.
|
|
Re: sutaz
Od: Problem
|
Pridané:
17.8.2015 12:14
Takze ak je niekto laviciar, znamena to ze je svina a mozno aj klamar?
|
|
Re: sutaz
Od reg.: Zypa Cupak
|
Pridané:
17.8.2015 12:23
nie, takto: Piketty je ľavičiar, vo svojej knihe klame a manipuluje s faktami a vytvára z nich lživé tvrdenia a závery. Bodka.
|
|
Re: sutaz
Od: Problem
|
Pridané:
17.8.2015 12:33
Jasne, teraz to uz chapem. Nieco ako redaktor sme.sk...
|
|
Re: sutaz
Od: syntaxTerrorX
|
Pridané:
17.8.2015 13:49
Súhlasím.
P.S.: len pre ujasnenie, "lživé" = "iné ako vyhovujú mojim predsudkom", že ?
|
|
Re: sutaz
Od: jhhdx
|
Pridané:
17.8.2015 11:23
To si prosim ta z ktorej casti clanku vydedukoval? Mimochodom karatkevic ma iq asi 160, to si vazne myslis ze staci chciet alebo ze hocikto moze mat vedomosti ako on? Samozrejme ze aj on sa musi snazit, ako kazdy kto chce mat aspon sancu nieco dosiahnut, ale ver mi ze ked ide v matike/algoritmike na 100% karatkevic a na 100% ty, tak rozdiely budu priepastne a nebudu ti stacit ani na zucastnenie sa takej sutaze... A netreba to prehanat s tymi motivacnymi dristami lebo velmi rychlo narazite:)
|
|
Re: sutaz
Od: superTUX
|
Pridané:
17.8.2015 11:28
samozrejme ze si to myslim! ak ma on IQ 160 a ja iba priemernych 80 jediny rozdiel medzi nami bude ten ze on ulohu/problem pochpoi a vyriesi rychlejsie :)
|
|
Re: sutaz
Od: jhhhx
|
Pridané:
17.8.2015 11:46
Lenze prave ten casovy faktor je alfa a omega, kedze s klesajucim IQ rastie cas potrebny na spracovanie exponencialne.
To je podobne ako povedat, ze cestovanie peso a autom je to iste, ved sa do ciela raz oboma aj tak dopravis... ale skus ist teda peso napriklad do frankfurtu... A existuju typy uloh ktore aj karatkevicovi mozu zabrat roky no ty by si ich nestihol vyriesit ani za cely zivot
|
|
Re: sutaz
Od: Problem
|
Pridané:
17.8.2015 12:32
Nespravny usudok. On niektore vysoko narocne ulohy vyriesi a niekto iny s inymi schopnostami ich nevyriesi, ani keby mal na to cely zivot. Casovy limit v Code Jam je len na to, aby dokázali rozlisit medzi elitnymi kodermi.
|
|
Re: sutaz
Od: dr horrible
|
Pridané:
18.8.2015 13:34
Musim ta sklamat, priemerne IQ je 100 (co vychadza z definicie Inteligenneho Quocientu). IQ 80 znamena, ze tvoje "vedomosti" boli 80% z "vedomosti" priemerneho clena referencnej (obvykle velmi rozsiahlej) referencnej skupiny ludi. Co je dost podpriemerne.
|
|
Re: sutaz
Od: niktos
|
Pridané:
17.8.2015 13:13
IQ nema nic spolocne stym ze nieco mozes dosiahnut :) ked nieco budes robit stale a stale tak sa to stane rutynou. Problem je v tom ci sa to musi ucit alebo to proste vie, cize ked nieco robí tak to hlce a tym padom sa moze stat najlepsi pokial ho to baví, vies kazdy je na nieco poznam teoretikov ktory vyrataju aj pana boha ale ked ich postavis pred inu vec co neriesili tak si ani neprdnu, teoriu budu bediet ale prax nula bodov :) ono je jasne ze ked s tym denne robí tak to bude ovladat a nema to s iq nic. Napriklad auto by si taky tipek neopravil, mozno po pc stranke ano ale mechanicke veci atd nema sancu. Ked ta bude bavit programovanie tak ver ze sa to naucis a mozes byt lepsi jak on, to ako keby povies detom ak nemate na svoj vek iq tak sa ani neucte pisat a citat :) zalezi co sa naucis a co sa chces naucit.
|
|
Re: sutaz
Od: niktos
|
Pridané:
17.8.2015 13:17
ps: ja to beriem podla seba, pred mozno par rokmi som ani nevedel co je to sach, mozno dama som vedel ako sa hra. mam iq okolo 112 cize priemer a dnes uz sach hram na kusok inej urovni :) a nemam iq 160 a neverim ze by som si snim neporadil v sachu.
|
|
Re: sutaz
Od: paan
|
Pridané:
18.8.2015 4:08
no mozno to tvoje iq teraz zauradovalo, iq mozme volne prelozit ako rychlost sa vysporiadania cloveka s nejakou logicky definovanou ulohou, nezalezi kolko si o probleme nastudujes, pretoze tieto ulohy su robene na kombinovanie roznych principov riesenia navzajom, ak si limitovany skutocnostou, ze tvoj mozog to nedokaze spracovat rychlo a kvalitne studium ti v tom nijak npomoze, never vsetkemu, co pocujes, nie kazdy moze dosiahnut vsetko tvrdou pracou, su limity a vzdy boli
|
|
Re: sutaz
Od: niktos
|
Pridané:
18.8.2015 12:14
ja som reagoval na vetu ze chlapik ma iq 160 a ze preto mu to tak ide, a presne to si napisal ze nezalezi na iq. Ono problem je v tom ze aj iq sa meria v roznych veciach, nieje vsetko len na cas. Su iq testy ktore su zamerane na to ci mas rozum adekvatny veku to znamena ze nieje vsetko o logike alebo matematike, su aj o hystorii a slavnych ludoch atd, nemoze mat 7 rocny take iq jak 30 rocny, teraz mam na mysli matematicke ulohy logicku postupnost, no mozeme sa bavit o par vynimocnych detoch, ide o to ze pokial nebude vediet si ani precitat ulohu tak ju nemoze vediet vyriesit, tiez sa musi najskor naucit citat aby si ju vedel precitat, no a tu je ten bod zlomu, nieje test ako test, a pokial sa nenaucis tak nebudes vediet proste je to tak a tym sa dostavame k zakladu ze sa vsetko da naucit.
|
|
práveže nesúťaž
Od: syntaxTerrorX
|
Pridané:
18.8.2015 13:10
Súčasťou všetkého je aj schopnosť zabudnúť .
Ak si teda vnútorne presvedčený, že všetko sa dá naučiť, určite si sa už všetko naučil a teraz, ak nie si učiteľ, sa potrebuješ najskôr naučiť, ako sa neučiť( aby si si znova nevymazal pamäť:-)). Prvým krokom je odpojenie sa od všetkých vstupov. Napríklad meditáciou podľa vlastného výberu.
|
|
Re: práveže nesúťaž
Od: niktos
|
Pridané:
18.8.2015 18:30
nikto nevie vsetko, ono som pisal zesa da naucit vsetko ked to chces a mas zaujem a bavi ta to, mna napr. slovencina nebavila preto mam pravopis aky mam, ale ani ma to teraz netrapi, keby ma baví tak dnes nepísem tak jak písem, na tom to cele stoji a pada chciet , dokonca som lenivy aj kliknut a automaticke opravenie :) ale debata sa berie zlym smerom a to som len chcel poukaz ze netreba mat vysoke iq aby clovek bol najlepsi v comkolvek.
|
|
Re: práveže nesúťaž
Od: syntaxTerrorX
|
Pridané:
18.8.2015 20:42
Čomkoľvek, okrem všetkých paralelizmov(tímovej práce).Zákon zotrvačnosti platí aj pre myslenie.
Rýchlosť prechodu na riešenie iným, než práve aktívnym spôsobom prístupu k zefektívneniu splnenia úlohy, je obmedzená množstvom informácií a zručností získanými v priebehu jej riešenia.
Používanie opakovacieho prístupu(rutiny), získaného pri snahe o bytie (naj)lepším v súťažiach sériovosti neumožňuje účasť takéhoto jednotlivca pri aktivitách s nutným paralelizmom. Napríklad riadenie(prechod na riadiacu pozíciu je dokonca podmienený úplným vygumovaním:-D) alebo výskum/vývoj, kde by tvoril weakest link. Ale je to skvelá kvalifikácia napríklad pre včeliu kráľovnú.
|
|
Re: sutaz
Od: niktos
|
Pridané:
18.8.2015 12:24
inak prave preto som dal trefne ten sach ako ukazku, pretoze to je fakt, je to tiez o prepocitani tahov supera a predpokladoch ako bude tahat, a ked pises o case ano na turnajoch online mas odratavanie pre kazdeho cize je to tiez o casovom natlaku :), verím ze keby sa zacnes tomu venovat tak za rok sa stretneme na turnaji, lebo uz proste ked odohras 1000 turnajov tak ti to uz same ide vies presne jak tie figurky idu proste to musis zazit a potom pochopis to sa neda opisat. Toto nieje o tom ze som niekde cital ako pises toto je zo zivota :)
|
|
Re: sutaz
Od: azijska mentalita
|
Pridané:
18.8.2015 13:41
Toto je rozdiel medzi vychodnou a zapadnou mentalitou ludi.
Na zapade ked priemerny clovek nieco nevie robit, mysli si, ze to preto, lebo je hlupy a na to nema.
V azijskych krajinach ak priemerny clovek nieco nevie robit, mysli si, ze to preto, lebo je lenivy.
|
|
to su fesaci
Od: bernardin je konzument
|
Pridané:
17.8.2015 11:01
takto vyzeraju diksuteri dsl.sk?
|
|
Re: to su fesaci
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
17.8.2015 11:16
Nepozeraj sa doľava. Nepozeraj sa doľava. Nepozeraj sa doľava.
FUCK
|
|
Re: to su fesaci
Od: blek2
|
Pridané:
17.8.2015 11:26
Riadny nerd jam:D
|
|
Xubuntu?
Od: neviem meno
|
Pridané:
17.8.2015 11:11
Kukám že im tam beží nejaký Linux s Xfce prostredím :D
|
|
Re: Xubuntu?
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
17.8.2015 17:23
Jasné že hej. hádam by na Gúglovskej programátorskej súťaži nepoužívali trápne Wokna :D
|
|
Diskusia k článku: Prestížnu programátorskú súťaž vyhral talentovaný Bielorus
Od: fdsir
|
Pridané:
17.8.2015 11:19
Milica je ludske.
|
|
digitalis
Od: shangri-La
|
Pridané:
17.8.2015 11:20
Zucastnili alebo zucastnuju sa na tychto sutaziach aj ludia s tmavou pletou ? (tento prispevok sa nesnazi podnecovat rasovu nenavist, dakujem)
|
|
Re: digitalis
Od: jou jeah jou
|
Pridané:
17.8.2015 11:28
Ale to nie je sutaz v beatboxe
|
|
Re: digitalis
Od: cccuiver
|
Pridané:
17.8.2015 11:30
Videl si uz nejakeho cernocha v nejakom esporte ako csko alebo lolko ? Tento pripad je asi to iste...
|
|
Re: digitalis
Od: jhhhx
|
Pridané:
17.8.2015 11:53
Takze oni by tu matematicku olympiadu s kludom vyhravali, len ich to nebavi. Tak si to myslel?
|
|
Re: digitalis
Od: aletakneva
|
Pridané:
17.8.2015 12:33
Tento pripad ma vysvetlenie skor nasledovne:
http://dopice.sk/epa
http://dopice.sk/epb
|
|
Re: digitalis
Od: quix_
|
Pridané:
18.8.2015 21:43
netreba zabudat na to, ze okrem genetickej predispozicie na vyssie iq ma na jeho vysku vplyv aj vyziva a celkovo kvalita "potravy" pre mozog. mozno o par generacii, ked sa bude darit afrike sa na tieto hodnoty iq merane pre aziatov a belochov trochu dotiahnu. osobne si myslim skor, ze nie.
|
|
.......
Od: dls návštevník
|
Pridané:
17.8.2015 11:40
Nemal v tom tetovaní nejaké ťaháky?
|
|
nacionalizmus
Od: clovek63213547
|
Pridané:
17.8.2015 12:20
Čo je to bielorus, ukrajinec, slovák, nemec...? Všetci sú jeden národ.
|
|
Re: nacionalizmus
Od: prosimSiStyroch
|
Pridané:
17.8.2015 12:29
Dalsi argument pre masovu imigraciu z afriky?
|
|
Re: nacionalizmus
Od: wefdweqfwqef
|
Pridané:
17.8.2015 12:34
Nerozumiem.
|
|
Hádanka
Od: ParaNoik
|
Pridané:
17.8.2015 14:34
Koľkí z nich majú priateľku?
|
|
Re: Hádanka
Od: jhgfdx
|
Pridané:
17.8.2015 14:54
Ked zacnu zarabat tak vsetci... a pri ich potencialnych platoch ktore budu mat, teda okolo 200 000 dolarov rocne, bude tych priatelok mozno aj viac naraz, navyse hollywoodskej kvality.
Takze tak.
|
|
Re: Hádanka
Od: ParaNoik
|
Pridané:
17.8.2015 15:12
Nebud naivny.
|
|
Re: Hádanka
Od: jhhhx
|
Pridané:
17.8.2015 15:44
Co je naivne? Sa zobud, to su zivotne skusenosti:D
|
|
I see what you did there.
Od: sensei-san
|
Pridané:
17.8.2015 15:28
Takže oni sú chytrí, ale nemajú priateľku a teda ich genetická línia najskôr zanikne. Kdežto ty si blbý, ale priateľku máš, takže sa budeš množiť a množiť. No super :-/
|
|
.....
Od: puk
|
Pridané:
17.8.2015 14:47
nová séria IT CROWD :D
|
|
Nerdi
Od: Kamikaze
|
Pridané:
17.8.2015 16:11
Aj keď sú to nerdi radšej by som bol v ich spoločnosti ako v spoločnosti ktorá ma obklopuje, piatkových alkoholikov...
|
|
Re: Nerdi
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
18.8.2015 8:16
Rád by som bol v spoločnosti :´-(
|
|
Re: Nerdi
Od: antiapple
|
Pridané:
18.8.2015 8:36
Ako piatkový alkoholik rázne nesúhlasím!!!
Nikto ťa nevolal do našej spoločnosti!
|
|
Re: Nerdi
Od: syntaxTerrorX
|
Pridané:
18.8.2015 8:43
To je dostatočne schizofrenické vyjadrenie nesúhlasu s jeho túžbou po odchode. :-)
|
|
buducnost
Od: marcelllo_m
|
Pridané:
17.8.2015 22:09
Kazdy sa uci len na PC programovat, animovat, navrhovat atd. . Ale ked v buducnosti budu len super inteligentny ludia. Tak som zvedavy, kto bude vediet take , dnes povazovane za primitivne, veci ako pestovanie, chovanie a pracovanie rukami.
|
|
Re: buducnost
Od: syntaxTerrorX
|
Pridané:
18.8.2015 7:41
Takýto super inteligentný ľudia z budúcnosti sa pestovaniu, chovaniu, či práci bez robotov a PC, venujú zároveň aj v prítomnosti. S výnimkou tých najtvrdohlavejších( a najtrpezlivejších), ktorí sa cielene venujú len činnostiam, ktorými zvyšujú možnosti rozvoja alebo odhraničujú slobodu rozhodovania svojich predkov aj nepredkov, napríklad sprístupňovaním alternatívnych realít na PC. Dajú sa ľahko spoznať podľa správania: napríklad nerozkazujú, nečakajú na odpovede a povolenia, aj keď dlho hovoria, tak nič nové nepovedia a hlavne majú holý* zadok.
* výnimkou môžu byť vysvetľujúci význam vy/ití.
|
|
kurvy guglacke,
Od: prasaca_hlava
|
Pridané:
18.8.2015 14:09
z fotky ma vyretusovali! aj certifikat mam, vytlacil som si ho u nas vo firme cez wifi tlaciaren, stacilo iba pon ist. pri prichode ma na letisku privitala janka hospodarova aj skyticou kvetov.
|
|
Kapustné hlavy
Od: Japster
|
Pridané:
18.8.2015 16:04
Samé kocky...
:-)
Dúfam, že pôjdu robiť s lopatou...
Od týchto nás nič dobré nečaká...
|