|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cierne taxi
Od: Frosby
|
Pridané:
13.8.2015 16:58
Tak teraz uz komecne nebude problem zohnat taxik aj cez vikendy
|
|
Re: Cierne taxi
Od: Herne
|
Pridané:
13.8.2015 17:59
Len pre poriadok (citujem):
"Služba Uber formálne nie je taxi službou..."
Ale inak samo dobre, ak to cloveku pomoze s presunom z bodu A do bodu B, preco nie.
|
|
nmFqwhBBJNXWoPMY
Od: Bradley
|
Pridané:
21.10.2015 14:36
RnHcKx http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
appka
Od: ehm
|
Pridané:
13.8.2015 17:08
rovnako ako hoppin vyhoda v tom, ze aj ked nevies kde si a toboz by si nvevysvetlil tete na hotline taxi, tak das svoju GPSA polohu a taxik pride. Bo vie ze si tam a nevymyslas si ;)
|
|
Re: appka
Od: prdlajs
|
Pridané:
13.8.2015 19:24
Je to sice pekne, ale vacsine ludi to nepomoze zlepsit ich uz aj tak dost slabe vyjadrovacie schopnosti, ako ked to musia vysvetlit po telefone. Skor to dopadne tak, ze po par mesiacoch pouzivania nebudu vediet povedat uz nic ine ako "tu".
Pohodlie ma bohuzial vzdy svoje nasledky.
|
|
Re: appka
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
13.8.2015 21:07
S casti mas pravdu ale nie cela populacia v BA su hlupaci. Hlupak to nikdy nezvladne inak ako kliknut na tlacitko "tu som pridte pre mna".
|
|
Re: appka
Od: vrchmi drvivej
|
Pridané:
14.8.2015 11:34
To máš, predpokladám, z vlastnej skúsenosti. Alebo si na túto tému robil nejaký výskum. Alebo sú to kecy.
|
|
Re: appka
Od: prdlajs
|
Pridané:
15.8.2015 17:15
Alebo budes vseved.
|
|
Re: appka
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 15:33
počuj, ak chceš šíriť myšlienky o tom, ako nás technológie oberajú o tradičné komunikačné návyky, tu naozaj nie si na správnej adrese. ;) :D
|
|
Cena ...
Od: Marecekkk
|
Pridané:
13.8.2015 17:11
A bude koniec prehnanych cien. Ako neblavak ked som sa potreboval dostat na kutuzovovu zo stanice tak taxikar mi zahnojil 15EUR. Hold ked nevedia od radosti kolko pytat tak teraz im spadne hrebienok.
|
|
Re: Cena ...
Od: rzftgzjhkujliol
|
Pridané:
13.8.2015 23:42
letisko - hlavna stanica - 30€ - vydriduchovia
|
|
Re: Cena ...
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
14.8.2015 8:53
co ti jebe ? :D to ta kade povozil ? cez trnavu :D
|
|
Re: Cena ...
Od: jhfdgfx
|
Pridané:
14.8.2015 11:23
Ale to bolo letisko j f kennedyho a hl stanica v new yorku ci??
|
|
Re: Cena ...
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2015 9:05
Prehnane ceny? Ani moc nie. V prvom rade spred hl. stanice, autobusovej stanice, letiska a z Hviezdoslavovho nam. (Mercedes Taxi) ku nikomu pristavenemu NESADAT. Toto su prave tie odrba***ske svine, ktore odvezu 2km za 10E.
Ceny sluzieb su v BA kvoli velkemu poctu taxi firiem a vozov (a to ani neratam cierne taxi) praveze dost dumpovane. Ak by mali byt jazdy rentabilne so zohladnenim nakladov a primeranemu zisku, museli by byt minimalne dvojnasobne oproti dnesnym. Dobre to zdokumentovali na Zilinskej univerzite - odbor dopravy (link na studiu tu: http://dopice.sk/enl). Uber vodici inak za nic nezodpovedaju, pretoze su to len nejaki "nahodni" ludia s autom, ktori nemaju ani zmluvu, ani povinne formality oproti klasickym taxikarom ako vodic z povolania atd. Uberaka moze robit hocijaky 20 rocny zasran na tatkovom Audi, ktory najazdil 5000km a pred 2 dnami dorazil do BA niekde z Vysnej Uble a podobne. Ved vdakabohu za navigaciu, s nou sa v meste nestrati (haha, mozno).
|
|
Re: Cena ...
Od: Blek
|
Pridané:
14.8.2015 9:11
Jojo, toto je zakladna poucka taxi consumera v Bratislave - nikdy nenastupuj do zaparkovaneho taxika. Vzdy zavolaj taxisluzbu a pockaj kym taxik pride po teba. Rozdiel v cene je min. 50%.
|
|
Re: Cena ...
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2015 9:14
Ano presne. Rozdiel je prave tych 50% z ceny jazdneho. Okrem toho taxisluzby stojace cely den na staniciach a letisku maju najvacsich zlodejov, ktori uctuju nehorazne sumy. Ak hovori pasazier nejakou odrodou anglictiny, su este nehoraznejsie.
btw. ja mam stojisko tusim Hello Taxi asi 50m od domu, to im vzdy zavolam a tetuska dispecerka ze prejdite si tych par metrov, ja vas nahlasim ako tel. objednavku :D
|
|
Re: Cena ...
Od: jhhggx
|
Pridané:
14.8.2015 11:27
Ty si Blek z root.cz?:D
|
|
bacilonosic
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
13.8.2015 17:11
berete ma aj ked kaslem kycham ako prasa?
|
|
Re: bacilonosic
Od: lololol
|
Pridané:
13.8.2015 17:20
samozrejme vas berieme. ozvite sa mi na kontakt http://dopice.sk/en7
|
|
Re: bacilonosic
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
13.8.2015 17:38
ano pane, rokovanie vlady uz zacalo.
|
|
Re: bacilonosic
Od: bordelmama
|
Pridané:
14.8.2015 11:33
Tak pod, ale ziadne bozkavanie na usta!
|
|
Re: bacilonosic
Od: druh death navrch
|
Pridané:
14.8.2015 11:37
Nie, pretože máš 15 rokov.
|
|
ízy taxi
Od reg.: wlade
|
Pridané:
13.8.2015 18:06
Trojeurové taxíky v KE zbankrotujú ? :)
|
|
Re: ízy taxi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
13.8.2015 18:18
to ako niekto zakazuje aktualnym taxikarom pripojit sa na uber? a co su 3€taxiky? ako u nas, ze hocikam ides vramci mesta 2€ a do okrajovych zon 2,5€? Napriklad ku nam na chatu je to cca 20km 10€, uber by vypytal 10,2€. Takze nech len taxikari neplacu.
|
|
Re: ízy taxi
Od: ccxxcxcxcxc
|
Pridané:
13.8.2015 18:57
Áno. V rámci mesta 3 eurá a do okrajových častí mesta a mestských častí 5 eur. Cena je to fajn, ale spoľahlivosť taxíka, ak ti ho súrne treba...
|
|
Re: ízy taxi
Od: baffiak
|
Pridané:
14.8.2015 9:23
len taxikar si plati licenciu, odvody - kedze pracuje na zivnost, musi mat max 5 rokov stare
v ramci uber neplatis nic, lebo nie si zamestnany, mozes mat az 10 rokov stare auto a nepotrebujes mat ziadnu licenciu. a este ti stat reguluje cenu. preto taxikari placu, preto sa bojuje proti Uber lebo okradaju stat o nie male peniaze. netvrdim, ze vsetci taxikari platia poctivo odvody, ale urcite poctivejsie ako "kamarat, s ktorym ste sa spoznali v ramci aplikacie Uber a on ta odviezol"
|
|
Re: ízy taxi
Od: druh záchvatov hbm
|
Pridané:
14.8.2015 11:40
Taxikári by mali bojovať proti blbým zákonom, nie šťať proti vetru ;)
|
|
Re: ízy taxi
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 13:42
presne ako je napísané vyššie...
problém nie je Uber, ale debilné predpisy a darmožráčski úradníci, ktorých musíme ako zákazníci platiť cez vyššiu cenu dopravného.
|
|
Re: ízy taxi
Od: boris11
|
Pridané:
14.8.2015 13:55
tak lahsie sa na daniach da od.r.bavat v klasickych taxikoch
pri Ubere su vsetky platby evidovane kedze sa to strhava priamo z karty
ci to daniari vyuziju a budu kontrolovat ci ti "taxikari" z uberu platia dane je uz na daniaroch
|
|
Re: ízy taxi
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
13.8.2015 23:40
Tie trojeurove taxiky ani nie su taxiky, to su len lacne auta zapozicane nahodnym okoloiducim
|
|
Re: ízy taxi
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 15:28
to je možno pravda, ale niekedy stačí aj takáto služba. prečo by mali byť zákazníci nútení do nejakých minimálnych štandardov, ktoré vlastne ani nechcú?
logickejšie mi pripadá možnosť vybrať si, či chcem za cestu zaplatiť 3€ a odvezie ma "neodborník" v kovovej škatuli na kolesách alebo 7€ v novom aute alebo 12€ v luxusnom aute?
V Ázii to bežne funguje, že dopravné služby existujú rôznych štandardov a je to podľa mňa fajn.
|
|
taxikari
Od: Mr X
|
Pridané:
13.8.2015 18:36
bratislavsky taxikari na hlavnej stanici su obycajny darmozraci. za den odvezu dvoch ludi po 40€ a maju zarobene. hentaki primitivi co tam cely den vystavaju a odvezu dvoch ludi by som ani nenazival taxikari a zaviedol by som limit ze ked si chces hovorit taxikar, tak za den musis mat aspon 20 jazd po meste.
|
|
Re: taxikari
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
13.8.2015 18:41
a ked si kurva tak ta musi pojebat 20 ludi/den.
|
|
Re: taxikari
Od: Biggus Dikkus
|
Pridané:
13.8.2015 19:47
najvacsim kurvam staci iba poznat slovo: "diskriminacia" a maju zarobene :D
|
|
letisko
Od: kofola
|
Pridané:
13.8.2015 19:05
som zvedavy ci a ako to bude fungovat s prepravou na/z letiska
|
|
Re: letisko
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
13.8.2015 19:07
preco by mal byt problem ? len do bude drahsie, do Schwechatu to je daleko
|
|
Re: letisko
Od: martinnnnn
|
Pridané:
14.8.2015 9:18
Nechtiac som dal minus, tak posielam kvety ako ospravedlnenie
|
|
Re: letisko
Od: baffiak
|
Pridané:
14.8.2015 9:24
a zo Schwechatu vyuzijes rakusky uber
|
|
upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
13.8.2015 23:02
v clanku mi chyba komentar ci je to s legislativou vporiadku.
nechcem sa beznych taxikarov zastavat, su tam nepoctive i poctive firmy, ale minimalne si platia drahe licencie za taxi, musia tusim absolvovat skusky, lekarske a psychologicke vysetrenia, vodicak musia mat par rokov, nesmu byt trestani a pod.
musia nieco z tohto splnit aj takito "uber" taxikari? alebo toto moze robit hocikto a nemusi ani odvadzat statu za licencie?
kontroluje ich uber, alebo stat?
pri hopine musia byt tusim vodici oficialne taxikarmi, ako je to tu?
|
|
Re: upresnenie
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
13.8.2015 23:42
Ak sa nemylim tak tu to takto nie je, preto tato sluzba taxikarom tak vadi. Rovnako ako to Kosicke trojeurove "taxi"...
|
|
Re: upresnenie
Od: hopinkokok
|
Pridané:
13.8.2015 23:46
Ja som sa tam prihlasil, ze chcem robit vodica v uberi a poslali mi odmietavy mail, lebo ze je moja felicia prilis stara...
|
|
Re: upresnenie
Od: ggfggh
|
Pridané:
14.8.2015 1:44
musis pockat na sluzbu UberHipster, retro si najde svoju klientelu
|
|
Re: upresnenie
Od: klávesnice
|
Pridané:
14.8.2015 8:52
Mám EmBéčku, musím si počkať na Senil-Uber?
|
|
Re: upresnenie
Od: gggggggg
|
Pridané:
14.8.2015 11:38
Kup si smarta a mozes byt uber-kkt
|
|
Re: upresnenie
Od: alice
|
Pridané:
15.8.2015 0:58
zozen si multiplu a budes uber-kkt podpapucnik :D
|
|
Re: upresnenie
Od: poldinko
|
Pridané:
14.8.2015 9:41
Pre Uber je všetko v oblasti legislatívy (našej) v poriadku, oni len poskytujú službu - aplikáciu
horšie sú na tom uber vodiči (či ako sa to volá) tam podľa môjho názoru jednoznačne dochádza k neoprávnenému podnikaniu (alebo obdobnému prečinu/priestupku)
lebo ak niekto vykonáva opakovanú činnosť za účelom zisku je to podnikateľskou činnosťou na ktorú musí mať živnosť. jediná živnosť ktorá dovoľujem prevoz ludí za odplatu je viazaná živnosť taxislužba, ktorá má svoje podmienky na získanie (určite nestačí registrácia na stranke uber)
okrem trestnoprávnych postihov (prípaden pristupkových) samozrejme hrozia postihy/pokuty od daňového úradu - lebo takýto príjem asi nebude zdaňovaný ani riadne priznaný kedže sa to robí bez živnosti, ďalej zdravotné odvody a sociálna posisťovňa tiež nedostanú nič
|
|
Re: upresnenie
Od: ..........,!
|
Pridané:
16.8.2015 21:35
Tak to uz je ich problem, ze nedostanu nic :D
|
|
Re: upresnenie
Od: dych dych rýb
|
Pridané:
14.8.2015 11:43
Nevidím dôvod, prečo by nejaké licencie mali byť vynucované štátom. Licencie by mali byť dobrovoľné a ja ako zákazník by som mal mať možnosť voľby, či chcem ísť lacnejším a nebezpečnejším taxíkom, alebo drahším licencovaným.
|
|
Re: upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
14.8.2015 14:32
to je ako keby si napisal nevidim dovod preco nejake dane a odvody maju byt nutene statom. ja ako podnikatel by som mal mat moznost volby ci chcem statu platit alebo nie.
alebo nevidim dovod preco vodici mhd musia mat vodicak na autobus a psychotesty ci skusky. tiez sa sam rozhodnem ci do takeho autobusu sadnem.
alebo naco maju restauracie hygienicke kontroly, ja si rozhodnem ci pojdem do lepsej.
vsetko hore je samozrejme nezmysel. stat musi vyberat peniaze na daniach, odvodoch ci licenciach a rovnako tak musi chranit obcanov aj ked sa to niekomu nepaci.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 15:52
Nie je to to isté!
Fakt nevidím dôvod na licencie v tomto prípade.
Doba sa už predsa trochu (dosť?) zmenila. Ľudia si nevyberajú reštaurácie podľa toho, ako určuje vládnúca strana... Ľudia si vyberajú podľa toho, aké recenzie sú na Foursquare. To isté hotely, dovolenkové destinácie a podobne. Sprostredkovateľ dopravy určitej štandardnej kvality za pevné (a spravodlivé?) ceny, rozhodne má miesto na trhu a štát by nemal podľahnúť lobistickým skupinám a brániť mu v tom.
|
|
Re: upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
14.8.2015 16:23
stat musi kontrolovat restauracie. nie ci dobre varia, ale ci dodrzuju hygienicke predpisy aby zabranil sireniu roznych infekcnych chorob.
a co sa tyka uberu - netvrdim ze sa ma branit uberu v podnikani. nech si ludia taxikarcia pre nich ak sa im to vyplati. ale v sulade so zakonom, podobne ako hopin. kazdy nech ma zivnost, licenciu, nech platia dane, potom bude vsetko ok.
alebo mi chces povedat ze je ok, ak si niekto bude taxikarcit po robote a neplatit z toho ziadne dane, ani licencie statu, ktore ini platit musia?
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 16:55
zažil si niekedy takú kontrolu stravovacieho zariadenia?
ja áno, dokonca vo viacerých typoch prevádzok.
chvíľu som pracoval v jednom hoteli, ktorý si pred dôchodkom postavil jeden podnikateľ (za vlastné a za úver - nebol to žiadny mafián). chodili sa tam tí darmožráči pozerať jak na klavír a neviem, čo očakávali (niečo do vačku?) a buzerovali za úplné nezmysly a detaily, ktoré zjavne neriešili rovnako dôsledne v čínskych reštauráciách.
a potom som to isté len v modrom zažil v nemocnici... viete, že keby mali dôsledne uplatniť hygienické predpisy v nemocničných kuchyniach, museli by väčšinu zavrieť? je to také verejné tajomstvo, ktoré je úradmi tolerované "lebo veď nemocnica"... ...ale hlavne, že si ich vychovali tak, že po každej návšteve odídu títo úradníci s plnými taškami.
Ak v štáte de facto neplatí rovnosť pravidiel, tak do čerta aj s takými pravidlami a kontrolórmi.
|
|
Re: upresnenie
Od: trololo-man
|
Pridané:
15.8.2015 1:05
keby nebol kokot, tak vsetko chce mat na papieri.
staval som krcmu, pozval som si hygienu a na vsetko som chcel papier.
umyvadlo? ok? papier.
bar? vsetko ok? papier.
sklady? papier!
toalety? papier.
holka, co bola na kontrole, sa napisala ako cesky zandar.
na vsetkom povinne datum, oficialne razitko, podpisy.
po troch mesiacoch prisla jej kolegyna, ze na kontrolu.
zacala pindat, ze nejake veci nie su v poriadku.
ukazal som papier, ze su.
picovala ako chroma vrana.
povedal som, ze moj pravnik sa ozve jej nadriademu.
sklapla ako skladacka a bola ticho.
na uradnikov treba uradnicky. vsetko na papier a vsetko je ok.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 15:53
Ak by štát chcel naozaj chrániť záujmy občanov, rozhodne by nedovolil také enormné cenové rozptyly a najmä premrštené ceny prominentných taxistanovíšť (chcel by som vidieť, ako sa k týmto pascám na turistov a obchodných cestujúcich dostali).
Ak štátna regulácia dovolí výrazné rozdiely v kvalite (spomínam si na niektoré 3€ taxíky z KE a šoféra, ktorý počas jednej jazdy dva razy nedal prednosť), výrazné rozdiely v cene bez rozdielu v kvalite (viď premrštené ceny v lukratívnych stanovištiach) a vytvára bariéry vstupu nových technológií, dovolím si tvrdiť, že takáto regulácia nemá miesto v modernej spoločnosti.
|
|
Re: upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
14.8.2015 16:27
nikto nevytvara bariery vstupu novych technologii. hocikto moze jazdit za uber, ale nech jazdi legalne - nech si vybavi taxi licenciu, zivnost, nech plati dane a odvody a moze jazdit kolko chce.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 17:00
a čo povieš na autostop.sk, spolujizda.cz a podobné portály?
podľa tejto logiky by vlastne všetci títo "členovia" mali nevyhnutne mať nejaký druh licencie. veď ako k tomu prídu ostatní prepravcovia?
a rieši to niekto?
začneš to riešiť Ty?
Ak je tu sprostredkovateľ, ktorý mi odporučí dopravcu s disponibilnou kapacitou (či už s licenciou alebo bez), chcem mať možnosť ho využiť a nechcem, aby štát cez úrady podnikal akékoľvek kroky proti obmedzovaniu jeho činnosti.
|
|
Re: upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
14.8.2015 17:13
a myslis ze cez autostop a pod. portali ludia na jazde zarabaju? Ide len o prispevok na naklady na cestu, teda poskladanie sa na benzin. Urcite ale vodic na takomto druhu dopravi nezaraba.
Rovnako nejde o cielene vyhladavanie zakaznikov za cielom kazdodenneho zarobku.
Ak by to tak nebolo a jednalo sa naozaj o formu obzivy, teda ludia by platili vsetok benzin, amortizaciu aj plat vodicovi, potom ano, aj toto by bolo nelegalne.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 17:20
môžem zodpovedne potvrdiť, že niektorí určite zarábajú... :)
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 15:53
Držím palce Uberu, lebo podľa mňa toto je jednoznačný trend.
Vystúpim niekde v nejakej krajine (či meste), kde som ešte pred tým nikdy nebol... Chcem jediné: nechať sa odviezť za spravodlivú cenu v kvalite, na ktorú som zvyknutý a poznám ju už z minulosti. Rozhodne nechcem riešiť, kde sa mi viac vyplatí zavolať taxík. Nechcem riešiť, či je dané vozidlo niekde registrované (...aj tak máme dosť čiernych taxíkov...) a fakt, že zaplatím "automaticky" z kreditky, je veľmi príjemným bonusom, lebo nepotrebujem, aby mi taxikár čumel do peňaženky.
|
|
Re: upresnenie
Od: skjdhfksajdf
|
Pridané:
14.8.2015 16:29
toto vsetko mozes mat, len nech nech pre nich jadia legalne - s taxi licenciou.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 16:50
ale to predsa nie je problém Uberu...
Uber asi nijako nezakazuje taxikárom mať licenciu. či?
|
|
Re: upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
14.8.2015 17:16
potom ok, ale potom nech sa nedivia ked tym bez licencie pride kontrola a dostanu mastne pokuty. ak budu mat vsetci licencie ako pri hopin, bude to ok.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 17:28
ani to nie je problém Uberu. ;)
ale uznávam, Hopin sa mi páči, lebo len technologicky integruje iné nezávislé taxislužby a poskytuje veľmi efektívne rozhranie pre používateľa.
|
|
Re: upresnenie
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 17:26
a ešte jedna vec...
naša (v tomto prípade európska) regulácia internetového obchodu je v skutočnosti dosť limitujúca. už len pravidlá reklamácie, možnosť vrátiť tovar do 14 dní, ďalšie povinnosti pre predajcov...
A ľudia aj tak nakupujú cez eBay, AliExpress a podobné stránky bez týchto regulačných mechanizmov... A zjavne stále viac a viac.
Prečo?
No preto, lebo seriozni predajcovia (či v tomto prípade sprostredkovatelia) majú zavedené účinné reklamačné mechanizmy. Ak tovar nezodpovedá špecifikácii, nedostanem ho alebo som inak podvedený, nastúpia represívne mechanizmy na predajcov, ktorí si u nich potom už neškrtnú. A tak by to malo byť. Nikto nás 100%ne neochráni pred podvodom a ak sa o to niekto snaží na 100%, v skutočnosti len vytvára bariéry bežným obchodníkom, ktorí nemajú záujem podvádzať a klamať. Ak sa však niekto dopustí podvodu, mal by byť okamžite vymazaný z mapy a sprostredkovateľ by mu mal vrátiť vynaložené prostriedky. A presne takto funguje eBay/AliExpres!
|
|
Re: upresnenie
Od reg.: IgorIgor
|
Pridané:
14.8.2015 14:33
ty buď nie si slovák alebo si :D..
už vidím ako by si si "vyberal" podľa licencie a nie podľa ceny .. to možno ak by Ti to raz za život zaplatila tvoja firma na služobke tak si vyberieš to najdrahšie čo sa dá .. vlastne ani tam nie lebo chceš ušetriť na dietach aby si doniesol domov deťom peniaze.. (čo nekritizujem, len spomínam)..
|
|
Re: upresnenie
Od: 213412341234
|
Pridané:
14.8.2015 17:22
k...o nemas argumenty tak urazas?
nejde o to co si ludia vyberu, jasne ze by kazdy chcel lacnejsie, ide o to ci budu za uber vodici jazdit legalne.
prepac, ale ja na daniach a odvodoch platim tisice eur mesacne a nepaci sa mi, ak by podnikali nacierno a neplatili ziadne dane ci licencie. lebo o to co takito kvazi-podnikavci odrbu stat na daniach, o to viac musia zvysni bezni zamestnanci ako ja na daniach platit.
alebo mi povies, preco schvalujes ze oni nemusia mat zivnost, licencie a platit dane a ja ako zamestnanec musim platit?
|
|
Re: upresnenie
Od: trololo-man
|
Pridané:
15.8.2015 1:09
zaujimalo by ma, ako ma uber vyriesene poistenie.
ked idem v taxiku, nahodou do nas nieco najebe a mne sa nieco stane, poistovna preplati nemocnicu, pn-ku a "bolestne".
ked sa nahodou vykokotime v uber-"taxi", na koho triko pojdu vsetky vysetrenia a pn-ka?
|
|
Re: upresnenie
Od: gibaxx
|
Pridané:
16.8.2015 23:51
no toto by ma zaujimalo...
|
|
jazda v noci
Od: cepeckar
|
Pridané:
14.8.2015 7:23
Taxik vacsinou vyuzivam cez vikend v noci ked sa vraciame s kamosmi z centra (Kamenne nam.). Ked som byval pri Retre, teraz pri stadione v NM, tak mi vzdy uctovali 10e... (ci uz via hopin alebo som si niekoho zastavil) Ak som to teda spravne pochopil teraz budem chodit za zlomok ceny cez Uber? Alebo su tam este nejake vikend/noc tarify..?
|
|
Re: jazda v noci
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
14.8.2015 8:58
To bude asi tym, ze si si niekoho pristavil. Vtedy platis plnu sadzbu, pri tel. objednavke polovicnu. Ja si taxik volavam cez dispecing a od Alizee na Ruzinovsku (dovidim oproti na Retro) je to do 4 eur. Ku Retru 5 eur.
|
|
blava
Od: nomi
|
Pridané:
14.8.2015 9:20
nerozumiem, teraz to funguje len v blave ? ked chcem vozit ludi a zaregistrujem sa tak musim byt z blavy ?
|
|
Re: blava
Od: baffiak
|
Pridané:
14.8.2015 10:00
nie, ale budes jediny.
|
|
Re: blava
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 15:55
veď to je výhoda. ;)
|
|
poijkl
Od: pxd
|
Pridané:
14.8.2015 10:57
v Presove je taxi po celom meste horem dolem cena 3€ ,takze ziadny Uber kkt sa na to nechyta o))
|
|
.......
Od: klikko
|
Pridané:
14.8.2015 10:57
Velky pan bude ten,kto napise podobnu smartphone aplikaciu,len z tym rozdielom,ze nepojde o taxisluzbu ale o odvoz/zvezenie v smere jazdy vodica,ktory ma zaujem zviest stoparov,ci uplne beznych ludi v meste ci medzi mestami,nieco podobne uz vymyslene je,len nie je na to apka,ale len www stranka...sice autor aplikacie na tom nezbohatne,ale ak by cisto nahodou chcel,tak by si mohol vyspekulovat sposob,aby kazdy vodic na tom zarobil napr symbolicke euro a autorovy by z neho isiel jeden cent...pri celosvetovom pouzivani by tak rychlo dobehol aj Gatesa...ale hlavne by dal trochu po nufaku Americkemu techno imperialistovy menom Uber o)
|
|
Re: .......
Od: xxxasd
|
Pridané:
14.8.2015 12:22
stopar.sk
blablacar
Nemas zac.
|
|
Re: .......
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.8.2015 17:09
tiež mi to napadlo už dávnejšie. :)
ideme do toho? ;)
|
|
Hopin
Od: palo simoncic
|
Pridané:
14.8.2015 11:43
Sorry, ale stale sa to nebude chytat na www.hopin.sk
ake ma uber vyhody? ziadne. Vcera som isiel uberom a skoro som skolaboval. Vodic si pri riadiacej pake sledoval navigaciu a SEM-TAM pozrel na cestu. Nie diky..
|
|
Re: Hopin
Od: vývin darca sazeb
|
Pridané:
14.8.2015 11:45
A prišiel si? Prišiel.
|
|
Re: Hopin
Od: baffiak
|
Pridané:
14.8.2015 12:01
to je jak Tik-Tak taxikari v Prahe
|
|
poijkl
Od: ppp p
|
Pridané:
14.8.2015 16:44
v Presove je po celom meste cena 3€ takze ziadny Uber kkt sa na to nechyta o))
|
|
Re: poijkl
Od: hjhhhhh
|
Pridané:
14.8.2015 17:31
Prešov to je kde? To je ešte na Slovensku?
|
|
Re: poijkl
Od: trololo
|
Pridané:
15.8.2015 18:09
kusok za hranicami polska alebo ukrajiny, neviem teraz
|