|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riesenie
Od: Novy_Gordon
|
Pridané:
6.8.2015 12:23
Podla mna by bolo najjednoduchsie zakazat prijimanie MMS "opravenim" alebo odstranenim profilu:
Nastavenia > Mobilne siete > Nazvy pristupovych bodov >Konfiguracia MMS
|
|
Re: Riesenie
Od: Ja.
|
Pridané:
6.8.2015 12:46
dik za pomoc, som to hľadal, ale ani za boha sa preklikať cez všetky nastavenia k tomuto
|
|
Re: Riesenie
Od: peoeo
|
Pridané:
6.8.2015 13:17
posielam holuba s kvetmi :) mne nema kto hacknut mobil mms nakolko mam vzdy nove cislo kazdy mesiac :) cmuk
|
|
Re: Riesenie
Od: edghar
|
Pridané:
6.8.2015 13:31
To mas teda kvalitnu ochranu, ked niekto bude palit nahodne cisla, alebo z nejakych zoznamov cisel mmskami, si uchraneny cmuky :)
|
|
Re: Riesenie
Od: peoeo
|
Pridané:
6.8.2015 13:55
vies aka je pravdepodobnost ze uhadne moje cislo prave? asi ako to ze chytim 5+1 cisel v euromilonoch :)
|
|
Re: Riesenie
Od: edghar
|
Pridané:
6.8.2015 14:03
Ani nie. Tam sa zrebuju cisla od 1 do 35 co je velky rozdiel. A ked uz sme pritom, niekoho vybrat ako cislo musi, tj tam mas isty jav, ze to niekto vyhra.
Ale ked chces vsetko nechat na nahodu, tak si ani cislo menit nemusis. Lebo pravdepodobnost, ze ti niekto posle mms pri stalom cisle asi bude tiez miziva.
Ovela lahsie by bolo si Stagefright zablokovat / zapnut prijimanie mms po potvrdeni...
|
|
Re: Riesenie
Od: Predstav si
|
Pridané:
6.8.2015 14:12
Myslím, že nechápeš čo ti napísal kolega nad tebou
|
|
Re: Riesenie
Od: jano z oravy
|
Pridané:
6.8.2015 14:14
sak nenapadaju telefone cislo ale zariadenie.Cislo je len cesta k zariadeniu. ak mas napadnute zariadenie tak telefonne cislo mozes menit kazdy den. ci?
|
|
Re: Riesenie
Od: MMSkar
|
Pridané:
7.8.2015 7:27
no veru ked pozeram na toto velka pravdepodobnost tam neni :D
http://dopice.sk/ejF
|
|
Re: Riesenie
Od: netload
|
Pridané:
6.8.2015 13:23
Mne MMS bez netu(nemyslím wifi) nefunguje. Takže problém nemám :D
|
|
Re: Riesenie
Od: MS-DOS
|
Pridané:
6.8.2015 14:21
Nemáš Android nemáš problém.
Android je reklamný mor.
|
|
Re: Riesenie
Od: antiapple
|
Pridané:
7.8.2015 7:23
A čo to má s tým príspevkom predtým? Ja mám Android ale na internet chodim iba cez wifi a to ked potrebujem niečo stiahnuť.
|
|
Re: Riesenie
Od: hrrr
|
Pridané:
10.8.2015 10:11
1. Si offtopic, nevadi.
2. Nemas Android nemas problem - bullshit (vid vypinanie applu SMSkou, alebo cecky nemenovanych celebrit kade tade na nete...)
3. Android je reklamny mor -> Plny suhlas.
|
|
Re: Riesenie
Od reg.: smurf
|
Pridané:
6.8.2015 14:16
mna tu isli ukamenovat, ked som to pri tom prvom clanku spomenul ako mozne riesenie...
|
|
Re: Riesenie
Od: Kekekekeke
|
Pridané:
6.8.2015 15:50
Lebo si nesympaticky clovek.
|
|
Re: Riesenie
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
6.8.2015 22:16
Ani ja nemam rad modru.
|
|
Re: Riesenie
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
7.8.2015 1:10
na mojej jebnutej najrozsirenejsej znacke nejde ani deaktivacia ci zmazanie APN tak som musel deaktivovat MMS rovno u operatora. vzhladom na to, ze za 500e mam smartfon kt. bude aktualizovany tak o pol roka, neviem ci este investujem $$ do tejto znacky
|
|
Re: Riesenie
Od: trololo
|
Pridané:
9.8.2015 2:15
radsej si mal napisat tu konkretnu znacku, nech vieme akej sa vyhnut :D
|
|
Re: Riesenie
Od: zoom zoom zoom
|
Pridané:
9.8.2015 14:57
spomina slovicko 'aktualizacia, teda samsung to asi nebude :)
|
|
Re: Riesenie
Od: hrrr
|
Pridané:
10.8.2015 10:07
Minimalne na Sony existuje jednoduchy workaround - zakazat automaticke stahovanie MMS. (Messaging, settings, MMS auto download odfajknut)
|
|
Re: Riesenie
Od: hrrr
|
Pridané:
10.8.2015 10:12
Minimalne na Sony existuje jednoduchy workaround - zakazat automaticke stahovanie MMS. (Messaging, settings, MMS auto download odfajknut)
|
|
DgHhGFHouTUcllFMz
Od: Bradley
|
Pridané:
25.10.2015 2:25
b4czP7 http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
sMNLnEbggrUujKSZM
Od: Bradley
|
Pridané:
27.10.2015 2:44
SRiedN http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
6.8.2015 12:30
tak mne nefunguje ani tá aplikácia na testovanie, či mám zraniteľnosť...
|
|
Re: .....
Od: fdsir
|
Pridané:
6.8.2015 14:53
Zaujimave, mne na tvojom telefone sla.
|
|
Re: .....
Od: fcghcgfd
|
Pridané:
6.8.2015 16:22
ste to asi pustali naraz :-)
|
|
Re: .....
Od: dhezinho
|
Pridané:
6.8.2015 19:00
musist mat androit ach jaj.
|
|
textra
Od: antharmann
|
Pridané:
6.8.2015 12:41
Textra (SMS app) po update zapol automaticku ochranu. Celkom fit.
|
|
Re: textra
Od: mackopussyk
|
Pridané:
7.8.2015 15:44
textra je sexi!
|
|
aplle
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
6.8.2015 12:59
este ze mam Aplle a mne sa toto stat nemoze
|
|
Re: aplle
Od: qwerty/z
|
Pridané:
6.8.2015 13:01
este ze mam sailfish a mne sa toto a ani http://dopice.sk/dzS stat nemoze
|
|
Re: aplle
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
6.8.2015 13:30
Náhodou iPhone je najpraktickejší mobil aký poznám - len ho zroluješ a môžeš ho do auta odkladať napríklad do držáku na kafe.
|
|
Re: aplle
Od: qwerty/z
|
Pridané:
6.8.2015 13:56
moze byt, mne ale v aute drzi mobil priatelka
|
|
Re: aplle
Od: SUKAM TI FRAJERKU
|
Pridané:
6.8.2015 17:54
a ja ju drzim za kozy, ked ides do prace :P
|
|
Re: aplle
Od: qwerty/z
|
Pridané:
7.8.2015 13:49
som sa jej nato teraz pytal a povedala ze nie.
|
|
Re: aplle
Od: Lathander
|
Pridané:
6.8.2015 13:02
Firefox OS rychli a ziadny zbytocny balast ale ja som vlastne MMS nepouzil posledne 3-4 roky.
Android by mal mat centralne aktualizacie od googlu aspon na bezpecnostne updaty inac je to tragedia.
|
|
Re: aplle
Od reg.: ujoslav
|
Pridané:
6.8.2015 13:19
Firefox OS je rychly? :-)
|
|
Re: aplle
Od: 1246775
|
Pridané:
6.8.2015 13:33
Firefox os pomaly jak svina. Este na pred seboi dlhu cestu
|
|
Re: aplle
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.8.2015 13:55
Neviem ci si niekedy drzal telefon s FirefoxOS v ruke, ale slovo "rychly" by som na jeho popis nepouzil ani nahodou.
|
|
Re: aplle
Od: Lathander
|
Pridané:
6.8.2015 15:19
Mam rok telefon s Firefox OS Alcatel Fire E.
|
|
Re: aplle
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.8.2015 15:36
A mal si niekedy telefon, ktory je aj rychly? Aby si vedel porovnat?
|
|
Re: aplle
Od reg.: errnope
|
Pridané:
6.8.2015 13:04
Hej, len napriklad ten cerv co infikuje MacBooky sa tym moc neriadi :D
|
|
Diskusia k článku: Video hacknutia Androidu cez MMS. Odporúčania
Od: fdsir
|
Pridané:
6.8.2015 13:27
Preco mam pocit, ze o tomto exploite uz nejaky ten rocik vedela aj ista americka organizacia?
|
|
Re: Diskusia k článku: Video hacknutia Androidu cez MMS. Odporúčania
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
6.8.2015 13:47
Prečo mám pocit, že túto dieru už pred nejakým tým rôčkom dohodla istá americká organizácia? (opravujú to už večnosť na to aké závažné to je)
|
|
Re: Diskusia k článku: Video hacknutia Androidu cez MMS. Odporúčania
Od: prdlajs
|
Pridané:
6.8.2015 14:39
Radsej moc verejne neryp, aby si demokraticky nedostal dovolenku na Kube.
|
|
wp10b10240
Od: wp170
|
Pridané:
6.8.2015 13:28
Diky bohu za WindowsPhone
|
|
Re: wp10b10240
Od: zlata rybka
|
Pridané:
6.8.2015 15:30
iba mne pripada windows phone chaoticky a nezorganizovany???
|
|
Re: wp10b10240
Od: edghar
|
Pridané:
6.8.2015 15:32
Ano. Si jedinecny.
|
|
Re: wp10b10240
Od: Kiraa
|
Pridané:
6.8.2015 16:39
Windows Phone je kram. Ma to co mal android pred 5 timi rokmi, minus kopu veci ktora sa neda spravit, lebo bezpecnost. Poslat SMS s oneskorenim? Nope. Vykreslit si graf sily signalov a kanalov WiFi? Zabudnite. Poslat subory cez Bluetooth? Nekompatibilne s vacsinou zariadeni. Vypnut pristup k lokacii aplikaciam? Nespusti sa samotna aplikacia. Promisc mod WiFi? Ani tuk. Ad-block reklam v aplikaciach? Nemozno.
Tieto veci nie ze by neexistovali kvoli tomu ze ich nikto nenapisal, ale koli tomu ze chyba systemove API pre dane funkcie. Proste si ani neskrtnete. Chybajucich aplikacii ktore by fungovali je tiez dost, ale nic bez coho by sa neda existovat.
Moja Lumia 930 putuje v dohladnom case na Bazos, hned ako si vyhliadnem iny telefon.
|
|
Re: wp10b10240
Od: fdsir
|
Pridané:
7.8.2015 9:07
Si zabudol este, ze to nevie ani varit.
|
|
Re: wp10b10240
Od: olaf
|
Pridané:
7.8.2015 9:17
mas pravdu je to kram. pre blbe obmedzenia API co ma microsoft sa neda ani poriadne hacknut telefon.
|
|
Re: wp10b10240
Od: ...
|
Pridané:
7.8.2015 10:05
Android sa vyvíja od 2003, WP7 bol vypustený na konci roka 2010. Napriek tomu Android nevie čo vie starý Symbian - mať funkčný budík aj pri vypnutom phone. ;) Cez BT bežne posielam súbory do NTB a naopak. (áno, v NTB mám Windows :D) Prísup k lokácií aplikáciam sa dá obmedziť tak, že lokáciu vypneš = systém nevie kde si = aplikácia nevie kde si. V najnovšej verzií WP sa dá nastaviť per oprávanie povoliť/zakázať pre aplikáciu, takže sa odvolávaš na starú verziu WP.
Tie API tam chýbajú účelovo, vďaka tomu to ešte nikto nehackol, ale je pravda, že vďaka tomu neurobíš také zmeny a appky ako na Androide. Ak potrebuješ takéto špeciality tak ani neuvažuj o WP, ale choď rovno do Andoridu. Ten je pre tých, ktorí sa chcú vŕtať v systéme ako stvorený. WP je pre tých čo chcú mobil používať, nie hrať sa v systéme a modifikovať ho. Daj odkaz na Bazoš, kúpim tvoju Lumiu.
BTW pri prechode zo Symbianu na WP mi WP preniesol všetko - kontakty, SMSky, záznamy v kalendári, poznámky... Len toľko ku kompatibilite.
|
|
Re: wp10b10240
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.8.2015 10:19
Tak zase nemystifikujme, ze chudacik WP7 je tu od roka 2010. Je to nasledovnik WM, ktory sa objavil v roku 2000. A ked uz porovnavame releasy, Android 1.0 bol releasnuty v roku 2008. Takze porovnavame jablcka s jablckami a hrusticky s hrustickami.
Symbian nevedel budik pri vypnutom phone - vedel to hw od Texas Instruments, na ktorom SeriesXX bezal. Dnesne SoC to nevedia, pretoze pouzivatelia to nepytaju. A nevedeli to ani Lumie, aj ked boli este od Nokie.
|
|
Hmmmmmm
Od: Reikii
|
Pridané:
6.8.2015 13:45
MMS je ak BlueRay. Vsetci vedia, ze existuje, ale nikto to nikdy nepouzil...teda okrem hackerov.
|
|
aktualizacie
Od: huger
|
Pridané:
6.8.2015 13:52
toto je presne velka nevyhoda androidu, ze nema poriesene aktualizacie z jedneho miesta, ale kazdy vyrobca na to kasle individualne. microsoft aj apple vyda opravu a za chvilu je na vsetkych telefonoch.
|
|
Re: aktualizacie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.8.2015 13:58
No povedz nam viac o tych aktualizaciach od Microsoftu hned na vsetkych telefonoch... hned po cervenej karkulke.
|
|
Re: aktualizacie
Od: huger
|
Pridané:
6.8.2015 14:05
a co je na tom nejasne?
|
|
Re: aktualizacie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.8.2015 15:31
Ze tam tiez zavisi od znacky (ked este neboli vsetky Nokia/Microsoft) a od schvalenia update operatormi. Microsoft ma prilis maly podiel na trhu, aby vedel obist operatorov, to zatial nevie ani Samsung.
|
|
Re: aktualizacie
Od: edghar
|
Pridané:
6.8.2015 14:05
Alebo myslis apple, ktore vyda posledne aktualizacie kt si uzivatelia nedavaju, ptz sa neda spravit dg a znacne spomalia system?
|
|
Re: aktualizacie
Od: huger
|
Pridané:
6.8.2015 14:08
tu sa ale bavime o moznosti vobec to aktualizovat, kedze ako vieme google android neaktualizuje aby si kazde zariadenie samo stiahlo patch, ze? a dobre vieme ako updaty vydavaju jednotlivi android vyrobcovia, ze?
|
|
Re: aktualizacie
Od: edghar
|
Pridané:
6.8.2015 14:28
No v tomto je to pravda...
|
|
Re: aktualizacie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
6.8.2015 15:36
Google aktualizuje iba Nexusy, pretoze o ostatnych zariadeniach netusi, aky hw na nich vobec je.
ARM zariadenia na rozdiel od PC nemaju BIOS alebo UEFI, nemaju PCI a PnP, dokonca ani bootloader nemaju standardny. Preto bez BSP (Board support package) od vyrobcu chipsetu si ani netuknes. Ani nenabootujes, nieto ze este zistit, aky hw mas k dispozicii.
Btw, dokonca aj Lumie su vsetko vylucne referencne dizajny Qualcommu, ziadna Nvidia, Exynos alebo Mediatek. To je ako keby si mal PC iba od AMD, ze ostatni maju smolu.
|
|
Re: aktualizacie
Od: huger
|
Pridané:
6.8.2015 19:43
myslel som si ze vsetky windows phony su aktualizovane z microsoftu, aspon zaplaty. ale tvrdis ze nie, tak potom opravujem prvy prispevok a tym padom zostava s touto schopnostou iba apple.
|
|
Re: aktualizacie
Od: olaf
|
Pridané:
7.8.2015 8:53
a odkial by sa mali stahovat aktualizacie pre wp. od microsoftu a pre vsetky telefony. co mam napriklad lumia 730 tak som dostal tento rok uz asi 3-4 aktualizacie systemu + aplikacie ako Lumia camera, locale,.. sa aktualizuju samostatne ako aplikacie.
ak je nejaky fw upraveny pre konkretneho operatora musi schvalit operator. od win10 mobile microsoft uz na operatorov cakat nebude pri aktualizaciach.
|
|
Re: aktualizacie
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
7.8.2015 10:23
No a v poslednej vete sa velmi mylis.
Pretoze vies co sa stane, pokial vendor nebude davat na schvalenie updaty operatorom? Operator nebude jeho produkty predavat. Bodka.
Apple ma vyjednavaciu schopnost, aby si dokazal presadit svoje. Si predstav, ze by iPhone nebol dostupny u operatora. Vsetci hipsteri by sa zblaznili... No a teraz si predstav, ze by operator nemal Lumie. To by malo este mensi dopad na zakaznikov, ako ked vyradili Nexusy.
|
|
Re: aktualizacie
Od: Lathander
|
Pridané:
6.8.2015 15:20
Ano, centralne aktualizacie aspon bezpecnostne by mali byt samozrejmostou na vyrobcov sa neda spolahnut.
|
|
Jeeeeeee
Od: Anti slobodo murár
|
Pridané:
6.8.2015 14:07
MMS je prežitok, mali by ho zrušiť.
|
|
svet je krasny a uchvatny
Od: jahôdka
|
Pridané:
6.8.2015 14:08
ja by som skor privital nejaky kit, kde by som si len zadal cislo a mohol sa zacat hrat :)
|
|
Re: svet je krasny a uchvatny
Od: Kekekekeke
|
Pridané:
7.8.2015 8:34
Arduino?
|
|
co na to antiviraky?
Od: fgdgds
|
Pridané:
6.8.2015 14:50
nepomoze aspon pre ochranu browsera antivirak?
|
|
apple
Od: shitposter#1
|
Pridané:
6.8.2015 15:19
drsna hudba. to je mac ? pocul so ze tie su na hackovanie najlepsie
|
|
sailfish OS
Od: sailfisher
|
Pridané:
6.8.2015 15:45
mam sailfish OS na telefone Jolla a nemam problem :) rychle plynule ciste.
|
|
BlackBerry
Od reg.: piatro
|
Pridané:
6.8.2015 17:51
A ako to je s BlackBerry? Stiahol som si aplikáciu na otestovanie a vypísalo mi, že vulnerable. Môže sa stať, že aj BB chytí ten vírus?
|
|
ach ten android
Od reg.: freakyfriday
|
Pridané:
7.8.2015 0:14
Už by to lúgl mal zabaliť nevie to na iOS sa nechytá a tá jeho otvorenosť je mu na p.ču keď useri musia uzavrieť cez nastavenia ešte aj mms :D čiže otvorený iba pre otvorených ktorí nemajú čo skrývať ....jedna mms fickovi a šiel by sedieť ...vlastne on ma vertu :(
|
|
root ?
Od: trololo
|
Pridané:
9.8.2015 2:20
takze cez tuto zranitelnost sa daju ziskat root prava? aspon sa zjednoduchsi rootovaci proces :D
|
|
wAPKHVhfcbtXzdu
Od: Bradley
|
Pridané:
25.10.2015 20:14
iQn72F http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|