| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
zacik
Od: zacik
|
Pridané:
15.4.2006 18:49
zbytocne, a nato ze zomieraju ludia v Afrike od hladu to mohol inak investovat
|
| |
plukovnik flagg
Od: plukovnik flagg
|
Pridané:
15.4.2006 19:15
uz ta vidim ako ty, keby si na to mal by si dotoval deti v afrike.
|
| |
bnmcbnmbnm
Od: bnmcbnmbnm
|
Pridané:
15.4.2006 19:22
....preco si myslis, ze je kazdy - ako ty???
|
| |
plukovnik flagg
Od: plukovnik flagg
|
Pridané:
15.4.2006 23:02
ach tato falosna 'ludskost'. kto sa nevie sam uzivit a ochranit sa pred chorobami (AIDS), nie je suci ani zit, resp nie je dobre ani aby sa jeho geneticka vybava udrziavala prenasala dalej, urcite by som mu nijako nepomahal. to je darwinova teoria v praxi - preziju len ti najsilnejsi a najschopnejsi, co ked im tam poslem jednu zo svojich miliard (imaginary) a za mesiac ju budem potrebovat aby som si kupil listok na inu planetu, pretoze tuto taky ako vy znicia?
|
| |
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
16.4.2006 1:02
Plukovnik, Ty mas len jedine stastie, ze si sa narodil tu a nie v Afrike.Prajem Ti,aby si mal tu cest okusit to, co zazivaju ludia na Africkom kontinente. Si obycajny odlud a podla mojho nazoru si prave nezasluzis zit Ty a nie ti ludia ktori nemozu za to, ze ziju v biede a kazdy ich ignoruje. pre mna si dusevny chudak...
|
| |
CPY
Od: CPY
|
Pridané:
16.4.2006 2:27
Ludia nikdy nepochopia preco su tu a co vlastne robia ale ked zistia pricinu toho preco vlastne tu su uz je vlastne pre nich neskoro to riesit.Tak ako niektore veci nechapeme, lebo mame zly pohlad na to co sa v skutocnosti deje a nieje to zapricinene logikou alebo vzdelanim ale vacsinou civilizacie ktora uz je davno uzavreta voci realite ktoru si vacne odopiera. A takych ludi co to pochopia je na svete stale malo neboj sa aj ty sa mozno k nim pridas ale mas pred sebou este daleku cestu.
|
| |
Ivan
Od: Ivan
|
Pridané:
16.4.2006 15:17
myslim, ze zo vsetkych tu diskutujucich je Bill Gates jediny kto nejakym sposobom tym ludom v Afrike prispel. financne dary, ktore ten clovek uz vyplatil na dobrocinne ucely sa hybu v sumach o ktorych sa nam moze iba snivat. jasne, budete zase mat velke usta o tom, ze mohol dat viac lebo je bohaty... tak by ma zaujimalo kolko ste poskytli Vy. kto z Vas ma auto za pol miliona? nemohli ste si kupit iba za styristopätdesiat tisic a zvysok venovat tym ludom? zastavate sa ich len preto, ze viete ze im nijako nemusite prispiet skryvajuc sa za vlastnu chudobu.
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
16.4.2006 19:54
ja som za zivot prispel charitativne sumou, ktora sa rovna cene mojho auta ;) ... btw. tu skodovku mam za 4 litre, ale to nie je dolezite ... prispejte aj vy hodnotou svojho auta ...
|
| |
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
18.4.2006 13:08
Podpisujem za "peticiu" Kupte auto detom v Afrike :)
|
| |
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
18.4.2006 13:06
Hociake nepoctivo zarobene peniaze, aj keby ich dal na charitu su NEPOCTIVE.
Prehnane porovnanie:
Ak by narkobaron dal $50mil. rocne na Afriku bolo by to spravne? Nebolo by spravnejsie, ak by o tolko znizil svoje zisky = predaj drog? [ak by uz bol taky charista]
Peniaze BG su ziskane nepoctivo klamstvom, ekonomickym vydieranim, marketingom o super produktoch (prehnany marketing= de facto klamstvo), monopolom, unfair praktikami ...
BG vo vacsine darov dava SW, know-how, support, instalacie, popr. HW ...
Velmi rad si precitam clanok - aj v eng - kde nadacia BG a MG prispela FINANCNE na stavbu nemocnice, studni, skol ...
|
| |
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
18.4.2006 13:07
Zabudol som - mam adoptivne deti v Afrike. Viac ako 2.
|
| |
plk
Od: plk
|
Pridané:
16.4.2006 21:09
QUOTE>'Prajem Ti,aby si mal tu cest okusit to, co zazivaju ludia na Africkom kontinente.'
Co TY o tom asi tak vies, ako sa zije v Afrike?? Kludne by som tam isiel.
QUOTE>'Si obycajny odlud a podla mojho nazoru si prave nezasluzis zit Ty a nie ti ludia ktori nemozu za to, ze ziju v biede a kazdy ich ignoruje.'
A kto si TY a ako si prospesny spolocnosti, ked TY si zasluzis zit a ja nie?
Preco ziju v biede? Rad by som pocul nejake zamyslenie.
|
| |
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
17.4.2006 20:47
Neboj sa, on z toho vyrastie.
|
| |
blondy
Od: blondy
|
Pridané:
16.4.2006 9:38
a ze vraj hitler bol zly,
vy mate podobne nazori, asi by si bol jeho prvym plukovnikom :)
|
| |
majster
Od: majster
|
Pridané:
16.4.2006 10:16
...ja jaaaaj veľmi zlý pohľad na vec máš. Si musíš uvedomiť, že tie deti sa tam nevedia nijako brániť lebo majú zlé životné podmienky a preto im treba pomôcť a neviem si predstaviť ako sa deti majú chrániť pred AIDS keď nemajú lieky proste nič. By som bol zvedavý keby ťa tam teraz dám že či by si sa vedel "ochrániť" pred AIDS a by si žil v ich podmienkach ! ďakujem
|
| |
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
15.4.2006 21:33
Plukovnik ma pravdu.Ja by som chcel byt strasne bohaty a to prave kvoli tomu ,aby sa dalo pomoct hladujucim v Afrike a ostantnym, ktori su v nudzi.nam sa vravi, ked nezazivame to, co ti ludia...
|
| |
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
15.4.2006 21:34
Preklepol som sa... - nemá pravdu!
|
| |
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
15.4.2006 23:14
Ale neprekepol si sa. Ma pravdu!
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
15.4.2006 20:46
no teeda, tak takuto volovinu ako si prave povedal zrovna casto nepocut
|
| |
heh
Od: heh
|
Pridané:
15.4.2006 20:46
no teeda, tak takuto volovinu ako si prave povedal zrovna casto nepocut
|
| |
Jesper
Od: Jesper
|
Pridané:
18.4.2006 12:00
No mám podobný názor, ono je to asi tak, že tam boli, sú a aj budú pokusy s dobrým úmyslom naučiť ich napríklad pestovať zeleninu atď., poťažmo sa vie už veľmi dlho, že by mohli kľudne vo svojom pásme zberať úrodu 3x za rok, ale je to proste v tých ľuďoch. Deti sú jediné, čoho mi je tam ľuto. Ľudia, ktorí idú študovať aby sa uplatnili v africkom štáte si po štúdiu uvedomia, že je lepšia zostať v štáte kde študovali ako sa vrátiť domov, kde nemajú možnosti sa uplatniť, následne tam nie je inteligenčná elita, ktorá nevie správne rozhodovať. Potom príde do takejto "sprostej" vlády a hlavne skorumpovanej vlády SHELL podplatí dôležitých úradníkov, vyťažia ich nerastné bohatstvo, zničia krajinu na 150 rokov a život ide ďalej.
P.S.: Prispievam na slobodu zvierat.
|
| |
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
18.4.2006 13:01
1. mas pravdu, ale pomoc musi byt dobrovolna
2. urcite by si dokazal zit bez mobilu a ustrene peniaze za HW aj sluzby mohol davat napr. detom v Afrike
Tak by som mohol pokracovat donekonecna.
BTW: Afrika nepotrebuje $$, odpustit dlhy a dovazat zradlo.
A) nemala sa zrusit kolonizacia - su tam surovejsi diktatori a tyrani ako doteraz
B) Afrika potrebuje slobodu vyvazat produkty!, t.z. napr: zrusit dovozne cla a kvoty v EU a USA na tovar a sluzby z Afriky komplet! Pretoze maju co ponuknut, ale vdaka vysokym dotaciam, ktore dostava ich konkurencia (v EU krajinach z NASICH dani) a obrovskym clam nie su konkurencieschopni.
C) Afrika potrebuje know-how, vzdelanie a motivaciu pre ludi.
Potrebuje naucit chytat ryby, nie obcas nejaku zhnitu pohodit...
|
| |
Jesper
Od: Jesper
|
Pridané:
18.4.2006 14:05
No to si napísal pekne, súhlasím v podstate so všetkým, čo si povedal, nemám zes až tak obsiahle informácie o problematike toho, ktorého štátu, ale viem, že prebiehali pokusy s tým pestovaním, t.j. ako na to aby boli potravinovo sebestační tam, kde je hladomor, ale ich kolorit to proste zamietol, ich to nebavilo. Možno to bola cybne vybraná lokalita, alebo kmeň, ale radšej mali svoju kravu. Možno bola chyba učiť starších. Mali to urobiť generačne, začať od detí a skončiť u ich detí, aby im to prišlo ako normálne... to len na margo hladomoru. To že sú tam despoti ako vládnuce veličiny s tým súhlasím, ale okolnému svetu to asi vyhovuje... A čo sa týka pomoci, dobre to robí ORANGE u nás kde sa povie na začiatku: "Dáme vám prachy ak nám ukážete dobrý projekt na čo ich použijete". Dá sa namietať, že môže byť skorumpovaná výberová komisia, ale tu som mal na mysli ten princíp. Takto by mala byť riešená dobrovoľná pomoc...
|
| |
Andy
Od: Andy
|
Pridané:
15.4.2006 18:51
do pi*e odkial maju fotku mojej izby???
|
| |
Free
Od: Free
|
Pridané:
15.4.2006 19:12
Zis ty si zase taky vtipny
|
| |
martin
Od: martin
|
Pridané:
15.4.2006 19:18
ked o tom nevies tak bill venoval uz 20 mld. dolarov na boj proti AIDS...iba zavidis
|
| |
Astalavista
Od: Astalavista
|
Pridané:
15.4.2006 21:35
Synak, mozno tak 20 milionov...Daj link, kde sa o tom pise, inak len siris demagogiu.
|
| |
majster
Od: majster
|
Pridané:
16.4.2006 12:00
synak...nemáš pravdu...on dal už miliardy na charitu...len si daj do google a uvidíš !
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
16.4.2006 22:06
Synak, ale je rozdiel dať mld na boj proti AIDS( to asi ťažko), ako dať pár mil na boj proti AIDS a mld na inú charitu...
|
| |
Filip
Od: Filip
|
Pridané:
15.4.2006 19:29
mate tam chybu fotgrafie
|
| |
Slovencinar
Od: Slovencinar
|
Pridané:
15.4.2006 20:07
Chyba v clanku : "LCD Dell monitorov s rozlíšenie". Ma tam byt :"LCD Dell monitorov s rozlíšením".
|
| |
Madarcinar
Od: Madarcinar
|
Pridané:
15.4.2006 20:19
wtf?!? sak je to dobre.
|
| |
Gin
Od: Gin
|
Pridané:
15.4.2006 21:44
ty si asi madar ked to nevies ani poriadne precitat
|
| |
Gin
Od: Gin
|
Pridané:
15.4.2006 21:46
Samozrejme myslel som tym ze chybu pravil Slovencinar:::Nic proti Madarcinarovi
|
| |
afrika
Od: afrika
|
Pridané:
15.4.2006 21:34
bojujte za svetovi mier a antikoncepciu pre afriku :D
|
| |
fatboy
Od: fatboy
|
Pridané:
15.4.2006 22:00
nauc sa slovencinu ty karo...
|
| |
janka
Od: janka
|
Pridané:
16.4.2006 9:32
Nedalo my a musela som sem prispieť. Plukovník a Ferdo od vás by som ako žena nechcela žiadnu genetickú výbavu pre moje dieťa a pochybujem , že by sa aj taká našla. No ale viac sa radšej takým zadubencom namysleným nevyjadrujem. No a neviem koľko, ale niečo sa písalo že Bill dačím prispieva na solidaritu.
|
| |
blondy
Od: blondy
|
Pridané:
16.4.2006 9:41
ked da billi na charitu 20mil. dalorov, tak to nie je vela, v priemere to vyhchadz tak, ako ked ty das kusok z svojej vyplaty, takze nie je az taky stedry, samozrejem ze 20mil. je viac ako mojich 20 sk. :)
|
| |
majster
Od: majster
|
Pridané:
16.4.2006 12:58
...nie miliónov ale miliard !
|
| |
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
17.4.2006 20:53
Som urasteny modrooky "spinavy" blond. Som priatelsky, inteligentny a veci sa mi daria. Vazne by si odo mna nechcela ziadnu genticku vybavu pre tvoje dieta?
|
| |
zacik
Od: zacik
|
Pridané:
16.4.2006 10:22
ja som to iba tak myslel, ze je to prebytocny prepych, uplne zbytocne (na 5 monitorom ma deskop), to iste ako ked ma niekto 6 aut v garazi, a len taky argument ze na to ma tak to neberiem.
|
| |
janka
Od: janka
|
Pridané:
16.4.2006 11:01
Ale myslel si to až moc dobre.
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
16.4.2006 11:46
aj tak tymyto tupymi hadkami nepomozete nikomu...
a jednoduchsie by bolo tamtomu typkovi kupit par projektorov a platno... je to cisto len reklama nic ine...
|
| |
FuVVrA
Od: FuVVrA
|
Pridané:
16.4.2006 11:53
Hmm ako tak nato pozeram strhla sa tu debata aboslutne odveci ale vyhalsujem taku anketu kdo z tych ludi do sa tu buchaju do prs a obhajuju si afriku uz zaplatil UNICEFU alebo nieakej nadacii zaoberajucej sa timto prblemom aspon 500sk ??? Dajte si ruku na srdce a uznaj ze prazne reci na nete otom ako treba afrike pomahat a o sucite nestacia ale treba spravit aj skutky ...!!!
Ps: Ked som to vyhlasil tak sa aj priznam ze som tam poslal prispevok iba 1x a to vo vyske cca 1000sk :)(ale to bolo dost davno)
|
| |
brwm
Od: brwm
|
Pridané:
16.4.2006 12:45
bez kvapiek by more neexistovalo ....
|
| |
antiVISTA
Od: antiVISTA
|
Pridané:
16.4.2006 14:41
Posielat peniaze kdeakej nadacii je skor zbytocne. A okrem toho - skuste sa zamysliet nad tym, ci je EFETTIVNE niekomu dat hotovy upeceny rohlik, ktory ho zbavi hladu na pol dna, alebo ho NAUCIT AKO sa ma o seba postarat, dopestovat si obilie a ten rohlik si sam upiect! Takyto pohlad sa da modifikovat na vsetky problemy co tam v tej "ciernej diere" na dotacie, humanitarne pomoci a neviem co este maju. To by malo byt totiz hlavnou cinnostou tychto """"neziskovych"""" organizacii.
|
| |
Tatoo
Od: Tatoo
|
Pridané:
16.4.2006 14:57
neziskových je fakt v uvodzovkach??? o-o
|
| |
antiVISTA
Od: antiVISTA
|
Pridané:
16.4.2006 16:57
vo velkych uvodzovkach
|
| |
plk
Od: plk
|
Pridané:
16.4.2006 21:16
Oni sa vedeli uzivit aj sami, kym neprisli VELKE narody so svojou cervenou bielou a modrou a neznicili im tam svojou snahou o ich civilizaciu.. Naucili ich leda fajcit, chlascat a uctievat toho ich k*k*ta - jezisa, nebojim sa povedat, ze ludia co veria v dnesnej dobe na Boha, su z tych menej inteligentnych.
|
| |
tlk
Od: tlk
|
Pridané:
16.4.2006 22:11
plk má pravdu, oni sa tam vedeli uživiť. ale ukáž mi na čom by si tam vypestoval dáke tie obylniny.. myslím že keby sa to tam dalo tak bez problémov. tak to už je, asi je lacnejšie dať im tam hotový orhík ako vyhodiť nekresťanské peniaze na úpravu pôdy, ktorá sa aj tak časom môže znova zničiť
|
| |
antiVISTA
Od: antiVISTA
|
Pridané:
16.4.2006 23:47
Milacikova, vidno ze o tom nemate ani sajnu. A ked chces hovorit nieco o tych krestanskych humanitarnych pracovnikoch, tak to su asi jedini, ktori to svojou pracou aspon rochu davaju dokopy, ked sa tam tie opice medzi sebou vrazdia ani nevedia preco vlastne. -> to je najvacsi pruser - opice dostali pred motykou samopal a mas pravdu ze za to moze biela modra a cervena... Iste, vedeli a vedia tam zit aj bez pomoci, ale nove problemy sa mozu riesit zase len novymi prostriedkami.
|
| |
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
17.4.2006 22:58
nie su krestania a navstivili sme ich my...
|
| |
Jesper
Od: Jesper
|
Pridané:
18.4.2006 9:15
No mám podobný názor, ono je to asi tak, že tam boli, sú a aj budú pokusy s dobrým úmyslom naučiť ich napríklad pestovať zeleninu atď., poťažmo sa vie už veľmi dlho, že by mohli kľudne vo svojom pásme zberať úrodu 3x za rok, ale je to proste v tých ľuďoch. Deti sú jediné, čoho mi je tam ľuto. Ľudia, ktorí idú študovať aby sa uplatnili v africkom štáte si po štúdiu uvedomia, že je lepšia zostať v štáte kde študovali ako sa vrátiť domov, kde nemajú možnosti sa uplatniť, následne tam nie je inteligenčná elita, ktorá nevie správne rozhodovať. Potom príde do takejto "sprostej" vlády a hlavne skorumpovanej vlády SHELL podplatí dôležitých úradníkov, vyťažia ich nerastné bohatstvo, zničia krajinu na 150 rokov a život ide ďalej.
P.S.: Prispievam na slobodu zvierat.
|
| |
Loki
Od: Loki
|
Pridané:
16.4.2006 14:54
niežeby ma takáto támy nezaujímali,
ale všimli ste si k čomu je to diskusia??
|
| |
Tatoo
Od: Tatoo
|
Pridané:
16.4.2006 15:01
o obrazovke s tromi horizontalnymi a tromi vertikalnymi ciarami za milion Sk??
|
| |
madmike
Od: madmike
|
Pridané:
16.4.2006 18:19
za tie peniaze by som to s tymi "ciarami" nebral... to uz je fakt len Crazy deBILL ...
|
| |
Tatoo
Od: Tatoo
|
Pridané:
16.4.2006 19:03
Čo všetko sú ľudia ochotní spraviť, len aby o nich bol článok na DSL.sk. :-)
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
16.4.2006 22:12
...a beží mu to na OS X Tiger :)
|
| |
tutto
Od: tutto
|
Pridané:
16.4.2006 22:27
a vraj že spať :D
|
| |
adihash1
Od: adihash1
|
Pridané:
17.4.2006 16:03
a co teraz ked to ma ked si na to zarobi nech si kupi a moze to mat napojene na 50 pc ked si ho zaplati tak nech ho ma a takisto keby mate vy prachy tak by ste na charitu nedavaly a verim tomu ze ani korunu . ale ak vydite ze niekto ma prachy ini tak zrazu vsetci od neho vyzaduju aby zaplatil charitu
|
| |
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
17.4.2006 22:41
Preloz mi to,prosim.Ty si z Mongolska?
|
| |
slovosled
Od: slovosled
|
Pridané:
17.4.2006 23:29
a co teraz ked to ma ked si na to zarobi nech si kupi a moze to mat napojene na 50 pc ked si ho zaplati tak nech ho ma a takisto keby mate vy prachy tak by ste na charitu nedavaly a verim tomu ze ani korunu . ale ak vydite ze niekto ma prachy ini tak zrazu vsetci od neho vyzaduju aby zaplatil charitu
-ma tam par hrubic-to je pravda,v slovenskom jazyku sa da jedna veta napisat s roznym slovosledom a ak nie si deges(a to si),tak to pochopis.
-moj nazor je,ze autor toho prispevku je z mongolska,alebo z inej krajiny.(asi tu studuje)
-a ak si taky velmi mudry,tak to co napisal on,napis po turecky alebo po mongolsky,alebo narecim z Pobrezia slonoviny alebo po vychodniarsky a potom sa tu hraj na kandidata vied. "charašo?"
|
| |
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
19.4.2006 7:34
inak som z trnavy,ako ty
|
| |
adihash1
Od: adihash1
|
Pridané:
18.4.2006 10:38
nejde o chyby ale o pointu lol
|
| |
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
19.4.2006 7:21
Ty si ozaj srandovny kokot...
|
| |
ooo
Od: ooo
|
Pridané:
19.4.2006 7:26
tym som myslel ze myslel som obydvoch vas dvoch...pokusam sa prisposobit ty pointa.
|
| |
Afrikaaaa
Od: Afrikaaaa
|
Pridané:
17.4.2006 21:07
To je chyba afričanov, že tam maju AIDS.Stačilo keby toľko ne*******.Ich chyba a nech nežebru pomoc od ostatných keď za to samy môžu.
|
| |
Strunar
Od: Strunar
|
Pridané:
18.4.2006 10:04
ten screensaver by bodol, nevie niekto kde ho zohnat?
|
| |
adihash1
Od: adihash1
|
Pridané:
18.4.2006 10:38
nejde o chyby ale o pointu lol
|
| |
red
Od: red
|
Pridané:
18.4.2006 19:58
ludia si teraz nemyslite ze gates získal peniaze ale ak ich dava tak len zo svojej dobrej vole
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
19.4.2006 16:44
Radšej by som si kúpil projektor :-D
|