|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
super
Od: ja123
|
Pridané:
24.7.2015 10:07
super
|
|
Vladimír Vladimír Vladimír
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
24.7.2015 10:11
>>>obehová doba je 385 pozemských dní
to sa nam zase predlzi pracovny rok...
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od reg.: Večný_študent_s_podtržníkmi
|
Pridané:
24.7.2015 10:15
A skráti život :)
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
24.7.2015 11:05
Tak tak, pre muzov s doterajsich priemernych 71 rokov na 67 a pol.
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od: bbcvb
|
Pridané:
24.7.2015 13:16
ako to ovplyvni odchod do dochodku?
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od: tomibojko1
|
Pridané:
24.7.2015 13:59
prisposobia, odchod do dochodku 71 (aj to predcasneho)
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
25.7.2015 9:44
Vypocital som, ze cesta tam by trvala (svetelnou rychlostou) 800 rokov. Mam taky pocit, ze sa toho uz nedozijem.
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od: Japster
|
Pridané:
25.7.2015 12:27
Ty možno nie. My ostatní áno.
:-)
|
|
Re: Vladimír Vladimír Vladimír
Od: Ach jaj
|
Pridané:
25.7.2015 18:14
Zaujímavé počítanie.....
1400 LY (svetelných rokov) vzdialená a on vypočíta, že pri rýchlosti svetla by tam cesta trvala 800 rokov.
Vladimír Vladimír Vladimír - vieš ty vôbec, čo značí pojem svetelný rok?
Je to vzdialenosť, ktorú prekoná svetlo za rok. Takže pri 1400 LY vzdialenosti tam svetelnou rýchlosťou nikdy za 800 rokov nedoletíš.
Jáááááj - Star Trek a WARP pohon....
|
|
Ale no ták...!
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.7.2015 23:29
Ale no ták, súdruh Achkáč Jajkový, keby tam letel rýchlosťou blížiacou sa rýchlosti svetla, tak by tam bol za chvíľočku.
Že ty na Zemi vy si sa toho už nedožil, je iný, aj keď príbuzný jav...
|
|
Svetlo
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
24.7.2015 10:14
Chápem to správne ?? - ak je planéta 1400 svetelných rokov ďaleko, znamená to že to čo vidíme je svetlo ktoré je 1400 rokov staré? tzn. že sa práve teraz nachádza úplne na inom mieste, prípadne bola nejakým spôsobom zničená?
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Večný_študent_s_podtržníkmi
|
Pridané:
24.7.2015 10:16
Presne tak. Avšak v takomto ponímaní je 1400 rokov prd oproti miliardam rokov ktoré má ten systém.
|
|
Re: Svetlo
Od: realista
|
Pridané:
24.7.2015 20:13
Nie. Rýchlosť svetla nie je konštantná. Vzdialenosť môže byť väčšia aj menšia, v závislosti na hustote prostredia medzi Zemou1 a Zemou2.
|
|
Hahaha
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
25.7.2015 23:35
Haha, ako pokus o vtip to bolo dobré...! :-D
Áno, rýchlosť svetla môže byť menšia, ale nie väčšia ako rýchlosť svetla vo vzduchoprázdne (vákuu).
Ale tu je to len hrubý odhad, ktorý navyše počíta s tým, že to svetlo sa pohybuje vo vzduchoprázdne a že vplyv prostredia je zanedbateľný.
|
|
Re: Hahaha
Od: realista
|
Pridané:
26.7.2015 15:57
Vzduchoprázdno nie je prázdno, je vyplnené hmotou, niečo ako éter, prejavuje sa gravitáciou.
|
|
Re: Svetlo
Od: realista
|
Pridané:
24.7.2015 20:15
A ďalšia vec je ako bola zmeraná vzdialenosť 1400 svetelných rokov. Pochybným červeným posunom a typovaním farby hviezdy?
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 11:31
Chapes to spravne. Ked sa pozeras do vzdialenosti, pozeras sa aj do minulosti. Prepocet je prave rychlost svetla. Plati to aj 1 meter od teba. Osobu 1 meter od teba vidis jak vyzerala pred cca 3 nanosekundami a kontinulane si posunuty o 3 nanosekundy. Hentam sme zasa kontinualne nafurt posunuty o 1400 rokov (pokial sa system nepriblizi).
V podstate je nemozme vidiet absolutnu pritomnost pretoze:
A) nic take ako absolutna pritomnost neexistuje, vidme relativitu sucasnosti, ked sa dve sucasne udalosti jedneho pozorovatela vobec nemusia zdat ako súčasné druhemu pozorovatelovi, u druheho si mozu udalosti prehodit poradie, pokial sa nenarusi kauzalita.
B) rychlost svetla je konecna
|
|
Re: Svetlo
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
24.7.2015 11:37
Tak preto mi všetci hovoria že vyzerám o dosť mladšie než v skutočnosti som.
P.S. jak nekonečná? Mal som za to že je zadefinovaná...
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:25
som teda vobec nepochopil kde pisem ze rychlost svetla je nekonecna
|
|
Re: Svetlo
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
24.7.2015 12:28
sorry nemáme klímu v káncli x)
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 11:37
Kedze aj na jednom stupienku rebrika tot pri nasej jabloni plynie cas o 0,00000000001% pomalsie ako na vyssom stupienku rebrika (tentoraz to ma na svedomi gravitacne pole), tak dovedene do uplnej absurdity: V KAZDOM BODE VESMIRU PLYNIE CAS INYM TEMPOM !!!
Odchylky mozu byt v niektorych pripadoch extremne male, ze sa jedna o nanosekundu za 100 bilionov rokov, ale su. V inych pripadaoch sa moze jednat o 1000-nasobok (100000% ale tu su % uz uplne zbytocne).
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.7.2015 11:48
si vela pozeral Interstellar? :) ale nie, mas pravdu...
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:02
Raz som to videl a bolo mi na grcanie z tych vedeckych FAILOV co tam su.
Spomeniem iba jeden: tak chlapik si pada do ciernej diery a vysiela jak keby sa nic nedialo kua. A odmlci sa odrazu, skokovo, no akoze presiel horizontom, no grc. Pritom v skutocnosti by sa cas medzi nim a tou zenskou postupne pomaly stale viac a viac natahoval, jak gramovonova platna, ktora sa postupne pomaaalaicky stale viac a viac infinitezimalne spomaluje az za nekonecne dlhy cas by sa uplne zastavila = pre zensku mimo ciernej diery by chlapikove jedno slovo najprv trvalo sekundy, potom minuty, hodiny, dni, tyzdne, mesiace, roky .... samozrejme ona by tam necakala 50 rokov kym pride chlapikove slovo. Za par hodin by sa nato vysrala.
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:02
Podobne chlapik padajuci k horizontu by stracal schpnosti komunikovat, pretoze najpv by zenska hovorila jak Šmolinka, potom by jedno jej slovo pre chlapa trvalo 0,1 sekundy, potom 0,01 sekundy, potom ms, potom us, potom ns .... Proste zenska by mala kadenciu miliarda slov za sekundu a furt by zrychlovala :)))))))))
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.7.2015 12:05
ale ved klud, je to film, nie dokumentarny serial :) Kopec ludom sa nepacil ani Gravity, ale to nech si pozru Cerveneho trpaslika radsej...
|
|
Re: Svetlo
Od: 3453453
|
Pridané:
24.7.2015 12:31
cerveny trpaslik je komedia tam je dovolene to manipulovat aby to bolo vtipne :)
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 13:13
problem je v tom, ze interstelar sa snazil byt akoze strasne vedecky, zohladnit vsetky relativistike efekty
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:39
Vo vseobecnosti problem s medzihviezdnym cestovanim NIE JE vzdialenost!!!
V cisto teoretickej rovine mozme mat lod co zrychli a nakoniec ide od Zeme 99,9999...9% c a teda k tej planete co je 1400 ly daleko (predpokladajme ze to je presne 1400 ly) by dosla za dajme tomu mierne viac, teda za 1410 rokov. Pri takejto lodi neni absolutne ziadny problem technologia zmrazenia ci hybernacie, aby sa posadka pekne doruzovucka vyspinkana za 1410 rokov "prebudila" a v dosledku hybernacie/kontroly ci kontinualneho ozdravovaie, prakticky nezostarli. Aj lod, ktora by letela tak dlho autonomne, by musela mat super-hyper-mega-brutal samokontrolne a samoopravne mechanizmy. Ale jako hovorim, pri existencii lode co fici 99,9999....9%c, hento nevidim ako problem.
|
|
Re: Svetlo
Od: Yan
|
Pridané:
24.7.2015 13:10
Hmm a nieje to nahodou tak ze cim vyssia rychlost, tym pomalsie plynie cas? Cize za 1410 nasich rokov by posadke (a lodi) ubehlo len povedzme 20 rokov?
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 13:21
Jo mas pravdu, dal som to jaaaaa blb do kozmickej lode.
Takze tych 1410 rokov by uplynulo na Zemi, nie v kozmickej lodi. V kozmickej lodi pokojne moze uplynut iba jeden mesiac alebo tyzden alebo den :) Takze predsa len problem JE vzdialenost, resp. ani tak nie vzdialenost, jako konecna rychlost svetla a obtiazost dosiahnut velke rychlosti - pretoze aj miliarda ly je pri dostatocne velkej rychlosti a dostatocne lahko dosiahnutelnej velkej rychlosti bezproblemova. To je vsak nicnehoroviaca uvaha.
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 13:44
teda bezproblemova miliarda l.y. by bola vnutri kozmickej lode (kde moze ubehnut len par orkov), nie vsak vzhladom na Zem, kde by musela uplynut minimalna ta milarda rokov
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
24.7.2015 13:59
orkovia predsa nelietaju, nemaju kozmicke lode predsa ;)
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
24.7.2015 14:01
som to pisal na 4x a tak to vyzera, predsa :D
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: migmig
|
Pridané:
24.7.2015 13:19
Kebyze lod leti tou rychlostou jak pises, nak na tej lodi by nebola potrebna ziadna hybernacia, realne by tam totiz uplynulo len zopar hodin/dni...
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: migmig
|
Pridané:
24.7.2015 13:21
...aj mne kym som napisal prispevok tak ubehla minuta, ale realnom svete ubehlo 10 a uz ma niekto predbehol :)
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 13:22
jo, to je z toho horka
|
|
Re: Svetlo
Od: mrkale
|
Pridané:
24.7.2015 14:39
Problémik je tu len jeden. Pri takmer rýchlosti svetla by loď mala takmer nekonečnú hmotnosť a na urýchlenie na danú rýchlosť by potrebovala takmer nekonečnú energiu. A odkiaľ na to vziať?
|
|
Re: Svetlo
Od: deed
|
Pridané:
24.7.2015 16:06
cestovanie ychlostou svetla je hlupost, da sa pouzit na mozno male vzdialenosti ale je to neefektivne a hlavne nebezpecne. ak stanovime si ciel z bodu A do bodu B po priamke, tak nevieme co sa medzi tym nachadza. i maly kamienok roztrha lod pri takej rychlosti a nehovorim o manevrovatelnosti. ziadne zatacky , len priamka. musi byt ta draha uplne cista a bez znamok objektov.
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 17:51
Jo bouzial je to tak. Aj pri 10%c staci makove zrnko a cela tisic tonova lod moze byt v haji. Okrem toho treba mysliet na to, ze prvu polovicu cesty mozem akcelerovat, ale druhu polovicu cesty musim brzdit. Alebo prvych 5% cesty akcelerovat rychlejsie, medzi 5 a 95% cesty ist rovnomerne priamociaro a poslednych 5% cesty rovnako intenzivne brzdit. To je suma fuk jak je to rozvrhnute, akcelerovat a brzdit treba. Na obe treba rovnaku energiu. Relativisticka hmotnost je tiez svina a zrychluje sa cim dalj tym tazsie ...
Pekny teoreticky koncept je WARP.
|
|
Re: Svetlo
Od: singularita
|
Pridané:
27.7.2015 8:59
Treba vytvorit singularitu a prechadzat priestorom skokovo. Naco sa plazit priestorom tisicky rokov?
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:39
A kde je problem? V roznom tempe plynutia casu! Wono totiz tych 1410 rokov uplynie vnutri kozmickej lode a teda pre posadku. Lenze pri takej dosiahnutej rychlosti vzhladom na Zem, na Zemi zatial pokojne moze uplynut 100 milion rokov !!!!! A rozne tempo plynutia casu nevyriesi ziadna super hybernacna technologia.
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.7.2015 13:16
naopak. 1410 rokov v nasom case, vnutri lode by siel cas pomalsie.
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 13:22
jo, uz som sa opravil, to je z toho horka :(
kua jak v saune
|
|
Re: Svetlo
Od: gazdaaa
|
Pridané:
24.7.2015 15:43
v saune nieje horko ! A ani kyslo,mozno sladko..,alebo slano..
|
|
Re: Svetlo
Od: dub si ka povedz
|
Pridané:
24.7.2015 12:14
Nemám rád, keď ľudia miešajú existenciu niečoho s tým, ako to niečo vidíme. A to ľudia robia pri vysvetľovaní vesmíru a hlavne relativity dosť často.
|
|
Re: Svetlo
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:25
Vies, ono pojem "existencia" ci "exitovat" je dost vágny. Hlavne v mikrosvete a na kvantovo-mechanickej urovni.
Osobne by som sa s pojmom "existencia" neohanal.
|
|
signál
Od: mucha12
|
Pridané:
24.7.2015 10:26
SETI tam namierila svoje prímače ale zatial nič nechytili ,žiadny signál.Civilizácia sa možno zničila atomovkami.
Aj my tu nebudeme za 1,5 miliardy rokov a keď tak akurát v skamenelinách.
|
|
Re: signál
Od: Klovatina
|
Pridané:
24.7.2015 11:33
Ak su to taky idioti ako ty tak ziadny signal neposlu.
Ide o to ze by sme tam mohli mi prezit ne ze tam su novy ludia. lolo
|
|
Re: signál
Od: baGoLo
|
Pridané:
24.7.2015 11:37
vyzerá to tak, že pred 1400 rokmi nám nikto z planéty staršej o 1,5 mld rokov neposlal žiadny signál kompatibilný s našimi prijímačmi. :)
Celkom funny predstava, keď si uvedomíme, že všetky naše moderné výdobytky vznikli len za posledných 150-200 rokov a signál z vesmíru sa snažíme prijímať len pár posledných desiatok rokov...
Úprimne, keby sme niekde stretli o 1,5 mld rokov mladšiu civilizáciu, snažili by sme sa s nimi komunikovať signálom s latenciou 1400 rokov? ...no ja teda určite nie... ;)
|
|
Re: signál
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 11:40
Extremne kratky cas vyskytu civilizacie na prislusnej urovni (tisic rokov je prd v porovnani s miliardou rokov) ako aj casovo disjunktny vyskyt civilizacii, su jednym z vysvetleni Fermiho paradoxu.
|
|
Re: signál
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
24.7.2015 14:00
Pekne si to napisal. Asi to tak bude.
|
|
Re: signál
Od: baGoLo
|
Pridané:
25.7.2015 9:22
Fermiho paradox je síce fasa, ale je postavený na predpoklade súčasných znalostí...
Keby boli jeho tézy formulované už len 200 rokov skôr, zneli by hodne inak a hodne obmedzenejšie. Preto na mieste je otázka, kedy (a či) sa dostaneme na taký stupeň vývoja, aby sme ich prekonali.
Tak, ako kedysi davno prevládal názor, že stroje ťažšie ako vzduch nemôžu lietať, verím, že aj my raz dospejeme do štádia, kedy dovidíme ďalej, než dnes.
|
|
Re: signál
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2015 15:01
To je pravda, ale pan Thomson aka lord Kelvin mal obmedzeny pohlad na vec, kedze pre xichtom mal "stroje", ktore su tazsie ako vzduch a predsa lietaju: vtaky.
|
|
Re: signál
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 11:54
Podla primitivnej casovej uvahy deltaT je 95% pravdopodobnost, ze nasa "vyspelá", technická, priemyselná, viktorianska era trvajuca cca 3 storocia, sice NESKONCI skor jak za 8 rokov ale co je viac znepokojujuce SUCASNE je 95% pravdopodobnost ze SKONCI skor jak za cca 12 tisic rokov.
Primitivna uvaha je zalozena na geometrickej pravdepodobnosti, teda neni su to ziadne cisla zbrucha, resp. jedna babka povedala.
Detto je 95% pravdepodobnost, ze druh Homo Sapiens ako taky (nech uz si zije v akejkolvek ere) tu bude minimalne cca ešte 5 tisic rokov, ale maximalne cca 8 milionov rokov. To dost dobre koresponduje s existenciou podobnych ludoopovych druhov, ci dokonca biologiskych druhov vseobecne, kde to v niektorych pripadoch moze byt radovo desiatky milionov rokov.
|
|
Re: signál
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
24.7.2015 14:03
Ty si si nejaky isty. So samodestrukciou ludstva si asi nepocital.
Viem, znie to nelogicky, ale to je momentalne to co ludstvo robi.
|
|
Re: signál
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 18:06
To je mne jasne. Nikdy som nikde netvrdil, ze ludstvo sa nemoze samo znicit. Prave naopak.
Vzdy som bol toho nazoru, ze ludstvo sa samo znici. Dokonca moze byt vo vesmire trend, ze prv ako civilizacia (v celoplanetarnom zmysle) dosiahne isty stupen vyvoja (napr. Kardashevov stupen I), tak sa sama znici.
|
|
Re: signál
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 11:54
95% je standardne volena hladina vyznamnosti, samozrejem moze byt akakolvek ina, 90%, 70%, 50%, cisla by boli potom samozrejme ine a intervaly uzsie, vo vseobecnosti mensie a posunute blizsie k stredu.
Ale informacia, ze je 50% pravdopodobnost, ze nasa "vyspelá", technická, priemyselná, viktorianska era trvajuca cca 3 storocia, sice NESKONCI skor jak za 100 rokov a SUCASNE je 50% pravdopodobnost ze SKONCI skor jak za cca 900 rokov, nevyvovala dostatok soku, kedze je to iba 50% pravdepodobnost.
|
|
dune.
Od: testerovac
|
Pridané:
24.7.2015 10:33
dnes má meniny (Baron)Vladimír(Harkonnen), pošli kvety.
|
|
Re: dune.
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
24.7.2015 10:43
You, I like you!
|
|
Re: dune.
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
24.7.2015 10:44
posielam Spice
|
|
Re: dune.
Od: anusicek
|
Pridané:
24.7.2015 11:01
mmm špice
|
|
Re: dune.
Od: ne ja sak?
|
Pridané:
24.7.2015 11:12
odkial?
|
|
exoexo
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
24.7.2015 10:44
Po prečítaní článku mi po rozume začalo chodiť toto: https://www.youtube.com/watch?v=CxnrzbduZso
Píšem to preto, aby som nebol sám, kto si to teraz bude pol dňa hmkať. Nemáte za čo.
|
|
Re: exoexo
Od: Freak
|
Pridané:
24.7.2015 14:26
Neboj nic to video som si nepustil, ale ak tebe spusta linky v komentoch automaticky odporucam prehladat komp na virusy ;)
|
|
1400 ly
Od: kokooos
|
Pridané:
24.7.2015 10:47
173.4 dna pri warp 9.6
|
|
Re: 1400 ly
Od: Komunista
|
Pridané:
24.7.2015 10:53
My sa s ludskou posadkou nedokazeme uz 40 rokov dostan ani na Mesiac ci Mars tak tieto hviezdu su minimalne na 2800 rokov nedostupne pre nas...
|
|
Re: 1400 ly
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.7.2015 12:06
dokazeme, coby nie.. len by to bolo tak mega drahe, ze sa to neoplati. Kazdy investor za svoje prachy chce nieco spet, a z toho, ze by sme zas poslali typka na Mesiac by nikto nic nemal. Japonic chcu na Mesiaci zakladnu, ale to najprv budu musiet vymysliet ako na tom zarobit ;). Pozri si napr. film Moon (2009)
|
|
Re: 1400 ly
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 11:25
A co pri 9,9 :) Voyager siel v pohode 9,9.
A v poslednj casti NextGen (ked bol Reiker kapitan) vypotil povel ze "warp 13".
|
|
Re: 1400 ly
Od reg.: roob_
|
Pridané:
24.7.2015 11:51
ee. V jednej casti sli wap 10 a to boli na vsetkych miestach vesmiru naraz a dako z toho ochoreli, uz si to nepamatam presne... je cas na znovupozretie. Ale zacat treba s TOS :)
|
|
Re: 1400 ly
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 12:30
ee, reiker dal skutocne pokyn "warp 13", pamatam si to
http://goo.gl/nC4mJx
mozno ze autori mysleli inu definuciu warpu
|
|
Re: 1400 ly
Od: 0dee
|
Pridané:
25.7.2015 21:18
vsetci ste amateri, najnovsie sa cestuje cez star gate
|
|
Re: 1400 ly
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
24.7.2015 13:08
------------- ------------- ------------- -------------
https://www.youtube.com/watch?v=Nq2nruOoqrk
scena 1: voyager warp 10 v klasickej definicii
scena 2: TOS warp 11 v bohviejakej definicii
scena 3: TNG, crusher/reiker warp 13 v bohviejakej definicii
------------- ------------- ------------- -------------
|
|
Re: 1400 ly
Od reg.: marco314159
|
Pridané:
24.7.2015 12:21
Tie WARP rýchlosti nie sú bohužiaľ moc konzistentné medzi jednotlivými seriálmi...
|
|
Re: 1400 ly
Od: kokooos
|
Pridané:
24.7.2015 14:54
> A co pri 9,9 :) Voyager siel v pohode 9,9.
23 dni, 19 hodin
|
|
sťahovanie
Od: kapura
|
Pridané:
24.7.2015 10:47
Konečne sa mám kde odsťahovať.
|
|
Re: sťahovanie
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
24.7.2015 10:59
Myslíš že tam bude dostatečné připojení na DSL.sk ?
|
|
Re: sťahovanie
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
24.7.2015 11:39
Alebo chmeľ... čo by si tam robil?
|
|
Re: sťahovanie
Od: Funkypunky
|
Pridané:
24.7.2015 12:44
Bude, ale správy budú 1400 rokov staré. No dizajn našťastie rovnaký.
|
|
Re: sťahovanie
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
24.7.2015 14:13
Kto chce podelím sa o vlastnoručne napísanú "modernú" tému pre DSL :3
http://dopice.sk/e9G
|
|
Re: sťahovanie
Od: big noob
|
Pridané:
24.7.2015 15:31
a este navod pre noobov ako to otvorit prosim ta? :D
|
|
Re: sťahovanie
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
24.7.2015 17:33
Síce je v tom napísané "Téma používa rozšírenie Stylish (Google Chrome ale dostupné aj pre Firefox)" ale ok chápem že nie každý to pozná.
Pôjdeš do Google store (či ako sa to volá) a stiahneš si doplnok do chromu (prípadne firefoxu) "Stylish". V ňom si vytvoríš novú tému a nastavíš aby sa na doméne dsl.sk spúšťal CSS kód ktorý tam prekopíruješ z toho súboru.
100% to ide aj jednoduchšie ale bohužiaľ nechce s ami nad tým tak moc premýšlať.
|
|
wohnout
Od: knjiCdo
|
Pridané:
24.7.2015 15:25
ale čo, stačí zakriviť vesmír okolo vesmírnej lode a spadneme až k tej rakete, nebude treba veľa paliva a môžeme sa blížiť rýchlosti svetla úplne v poho... a keď nie, tak urobíme verejnú súťaž na slovensku pre stavebné firmy a necháme vybudovať čiernu dieru medzi zemou a keplerom 452-b a len si tam vkročíme. nezabudnite pred prechodom horizontom vydýchnuť...
|
|
Re: wohnout
Od: Macik01
|
Pridané:
24.7.2015 15:57
Čierna diera ti moc nepomôže :D Červiu si myslel hádam ...
|
|
Celé zle
Od: AleNoTak
|
Pridané:
24.7.2015 23:20
Kolegovia, uvedomte si, že s najväčšou pravdepodobnosťou aj tak žijeme v simulácii (http://dopice.sk/e9U). A teda dostať sa kamkoľvek vo vesmíre je len otázka rekonfigurácie hypervizoru. Proste prepneme systém tak, aby nás prestal renderovať tu, a aby nás začal renderovať tam kde chceme byť. Jasné? :-)
|
|
Re: Celé zle
Od: Dysonova sféra
|
Pridané:
27.7.2015 1:17
Veľa ľudí, ktorý obľubujú science-fiction literatúru sú už dávno v inom systéme prepnutý ... Normálne úžas ako tie interplanetárne lety majú poniektorý ľudia dobre premyslené ... že, ono to by nebol problém letieť 99,9% rýchlosťou svetla, problém by bol kamienok v pól ceste :D
|
|
test33
Od: test33
|
Pridané:
27.7.2015 15:27
t̶e̶s̶t̶
|