|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mac os windows
Od: kefalin
|
Pridané:
20.7.2015 9:11
Najvacsa revolucia oproti Windows 8 je myslim to start button menu. Konecne to tam pridali a ja mozem smelo prejst z MacOS na Windows
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
20.7.2015 9:15
Revolúcia je v prístupe k vývoji OS. Konečne ho bude vyvíjať tak ako Apple svoj Mac. Prináša to obrovskú flexibilitu, teda v porovnaní s tým skostnatelým vývojom predtým.
|
|
Re: mac os windows
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
20.7.2015 19:09
Ako Apple Mac?
Teda platené opravné balíčky?
Obmedzenosť behu na 2–3 posledné úrovne opravných balíčkov?
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: bhawk
|
Pridané:
20.7.2015 19:27
Kamarat, ty si OSX asi nevidel ani z rychlika ked ani netusis, ze je uz peknych par rockov zadarmo :)
UTFG, kamo, UTFG!
|
|
Re: mac os windows
Od: memomemo
|
Pridané:
21.7.2015 12:27
Prosim ta, kde mozem ziskat osx zadara?
|
|
Re: mac os windows
Od: iovcaaaaa
|
Pridané:
21.7.2015 14:30
Mozes ho ziskat s kazdym macbookom , mac mini alebo imacom a aktualizacie a nove verzie system mas zadarmo pokym je dany HW podporovany , obvykle cca 8 rokov.
|
|
Re: mac os windows
Od: mir
|
Pridané:
20.7.2015 9:30
Preco by si prosim ta robil taku ohavnost?
|
|
Re: mac os windows
Od: kefalin
|
Pridané:
20.7.2015 9:35
Lebo ked pridem niekam s MacBookom tak na mna pozeraju ako na debila co si kupil kokotinu za vela penazi.
|
|
Re: mac os windows
Od: to je jedno
|
Pridané:
20.7.2015 9:42
Nuz to je tak ked niekto pozera na kvalitu a niekto na to co ludia povedia.
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.7.2015 9:48
Jasné kvalita, design, bla, bla...
Mám MAC cca rok a zažil som už nejedno drsné zamrznutie, kde som sa fakt natrápil, kým som NB oživil (nemožnosť vybrať baterku) A nemyslím len aplikáciu, ale kompletné zmrznutie systému, kde nereagovalo absolútne nič.
Je obecným štandardom nadávať na nespoľahlivosť Windowsov, ale MAC je na tom podľa mojich cca jednoročných skúseností určite horšie.
|
|
Re: mac os windows
Od: Yryrur
|
Pridané:
20.7.2015 10:27
Aj sa nam princeznicka rozplackala ked jej nesiel Mac?
|
|
Re: mac os windows
Od: Neviem-
|
Pridané:
20.7.2015 9:51
Čo si budeme hovoriť, človek ktorý pozerá hlavne na to, čo ľudia povedia je typickým zákazníkom Apple.
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2015 14:55
kvalitu vies zohanat aj za menej nez 2 priemerne mzdy
|
|
Re: mac os windows
Od: anusicek
|
Pridané:
20.7.2015 10:02
pritom macbook pro je jeden z tych lacnejsich pracantov. v porovnani s lepsim lenovom alebo dellom v rovnakej konfiguracii
|
|
Re: mac os windows
Od: 1234567890x
|
Pridané:
20.7.2015 11:24
ale co, oproti lenovu suhlas, ale zober si take XPS, myslim si ze to je stale o par stovak lacnejsie.
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: cca01
|
Pridané:
20.7.2015 10:04
Tak odteraz budeš chodiť s MacBookm s nainštalovaným Windows 10. To ešte len budeš vyzerať ako debil :D
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2015 14:57
ako clovek ktory sa poucil zo svojich chyb :)
|
|
Re: mac os windows
Od: Mrmdjdjrj
|
Pridané:
20.7.2015 10:25
alebo :
Lebo ked pridem niekam s Audi tak na mna pozeraju ako na debila co si kupil kokotinu za vela penazi.
Bravooo, niekto nema vlastny nazor, ake riadi sa tym co si "myslia" ostatni.
|
|
Re: mac os windows
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.7.2015 10:29
Áno lebo za tu cenu si si kúpil otrepaného, nudného nemca čo tu má každý retard. Za tu cenu si môhol mať Jaguár alebo Volvo v edícií Polestar..
|
|
Re: mac os windows
Od: dadafef34
|
Pridané:
21.7.2015 2:37
alebo :
Lebo ked pridem niekam s Volvom tak na mna pozeraju ako na debila co si kupil kokotinu za vela penazi.
Bravooo, niekto nema vlastny nazor, ake riadi sa tym co si "myslia" ostatni.
|
|
Re: mac os windows
Od: Loleker
|
Pridané:
21.7.2015 8:59
Vidite aki ste zavistlivi primitivovia?! Su to jeho peniaze, jeho volba, jeho vozenie, tak preco trapi teba co mohol mat? Ty sa radsej staraj o seba aby si si ten Polestar mohol tiez raz kupit. Totalna slovenska sedlac, len zavidiet a ohovovarat a opluvat...
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.7.2015 11:05
Nepochopil si, čo chcel povedať...
MAC majú v istej časti ľudia, ktorí robia úplné hovno a myslia si, že sú strašne cool, pretože majú MAC.
(Bez urážky, poznám aj ľudí, ktorí si na túto platformu zvykli a vyhovuje im.)
Ja sám mám problém s vyťahovaním MACu na verejnosti, pretože si tiež pripadám, ako hipster, ktorý potrebuje dokazovať všetkým okolo a aj sebe, že je najväčší borec...
(MAC by som si v živote nekúpil, nafasoval som ho v práci)
|
|
Re: mac os windows
Od: baffiak
|
Pridané:
20.7.2015 15:36
no vidis, ja som prisiel na jeden kurz a zaverom kazdej prednasky bolo to - ak sa tomuto chcete realne venovat, kupte si mac (mne zatial staci linux)
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
20.7.2015 15:54
Ono v prípade, že existuje špeciálny soft, ktorý je výhradne na MACy, tak samozrejme, je to logické. Síce taký soft nepoznám, ale pravdepodobne existuje...
Problém ale je, že napr. často počúvam, že ak sa chceš profesionálne venovať grafike, potrebuješ MAC. Nerozumiem ale prečo, keď tam spustíš presne ten istý PS, ako aj na windowse.
To isté programovanie: Ak chceš byť profi developer, potrebuješ MAC. Ďalší bulshit, pretože na Ubuntu spustíš presne ten istý Sublime. (Jediný rozdiel je možno v iOS aplikáciách, kde je treba XCode).
Čo sa týka použiteľnosti, zatiaľ mám úplne najlepšie skúsenosti s Xubuntu: Perfektne vyladené, customizujem všetko, čo potrebujem (na rozdiel od MACu, kde sa dá akurát tak zmeniť wallpaper), rýchle, spoľahlivé, mega userfriendly... A dokonca OpenSource aj na komerčné použitie.
|
|
Re: mac os windows
Od: baffiak
|
Pridané:
20.7.2015 16:32
v biochemii je takych aplikacii vela. jedine tie, ktore funguju na vsetkych OS su implementovane do javy
a ano - pokial funguje ten software na vsetkych platformach, pouzivaj si, co sa ti zda najpohodlnejsie a nepresviedcaj ma, ze toto je jedine vhodne riesenie. ano - su obcas riesenia, ktore su rychlejsie, ale nemusia byt pre teba dostatocne pohodlne
|
|
Re: mac os windows
Od: baffiak
|
Pridané:
20.7.2015 16:40
ale, stale to nie je univerzalne riesenie - dokonca je to tak neuniverzalne, ze pokial naozaj chcem robit seriozne analyzy, tak tu mam vedla seba 2 vykonne PC, jeden s linuxom a jeden s Windowsom
|
|
Re: mac os windows
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2015 14:57
nie. ale ak prides niekde s favoritkou za ktoru si zaplatil cenu audi tak ano :)
|
|
alebo takto
Od: janc1c1
|
Pridané:
20.7.2015 9:12
my kids will grow with linux
archlinux
opensource, more human way to do
|
|
Re: alebo takto
Od: kokooos
|
Pridané:
20.7.2015 9:48
and may dog have mercy on their soles
|
|
Re: alebo takto
Od: soookok
|
Pridané:
20.7.2015 20:57
and may cat have mercy on their soles
|
|
Re: alebo takto
Od: the force
|
Pridané:
20.7.2015 10:59
and may the force be with them
|
|
Re: alebo takto
Od: Linuxak
|
Pridané:
20.7.2015 11:23
Church of Allan?
|
|
Re: alebo takto
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2015 14:59
bullshit. your kids will grow with ganja. like every kid
|
|
reklama
Od: sizej
|
Pridané:
20.7.2015 9:18
podla mna mile reklamy, aj pravdive. tesim sa na windows 10.
|
|
Re: reklama
Od: kefalin
|
Pridané:
20.7.2015 9:24
Kamarade, ty si v prdeli. Presne o tom reklama je :D
|
|
Re: reklama
Od: sizej
|
Pridané:
20.7.2015 10:31
o com? ja sa tesim na win10 od zimy odkedy som v insideri, nie na zaklade reklamy. a mas pocit ze nieco co tam povedali nie je pravda? ci myslis ze nase deti budu pouzivat pocitace tak ako my dnes? ze aj my dnes pouzivame pc tak jak nasi dedovia ked mali 20?
|
|
Re: reklama
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2015 10:43
ano na obe otazky :) Win10 neprinesie plnohodnotne ovladanie hlasom a nebude tu este dalsich 20 rokov. Si myslis, ze Cortana ti bude rozumiet ked sa jej budes snazit vysvetlovat lamavou anglictinou daco? alebo ze bude po slovensky? :) snivaj dalej...
https://www.youtube.com/watch?v=NMS2VnDveP8
|
|
Re: reklama
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2015 10:48
tu je dalsi paradny:
https://www.youtube.com/watch?v=KyLqUf4cdwc
|
|
Re: reklama
Od: figu
|
Pridané:
20.7.2015 12:11
hovno.
https://www.youtube.com/watch?v=lu88J5JL8Hw
|
|
Re: reklama
Od: sizej
|
Pridané:
20.7.2015 12:28
sorry ale na moje prispevky pises reakcie ktore s mojimi suvisia len okrajovo a preto by tato diskusia neviedla nikam, hlavne ked suhlasis s tvrdenim, ze dnes sa pouzivaju pc rovnako ako pred dajme tomu 50 rokmi.
pre teba: https://yourlogicalfallacyis.com/
|
|
Re: reklama
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2015 12:37
mys sa pouziva od 1965 a klavesnica sa zacala pouzivat 1714 (pisaci stroj). A budu sa pouzivat este veeeeeeeeeeeeeeeeeelmiiiiiiii dlllllllllllllhooooooooo..
|
|
Re: reklama
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.7.2015 15:02
uz lode mali "volant". ergo dnes je cestna preprava v automobiloch o tom istom ako lodou pred 200 rokmi.
|
|
Odpočúvanie
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
20.7.2015 19:13
Nebude ho ani poslúchať, ale aspoň ho bude (od)počúvať – ako Google nedávno s Chromiom.
|
|
Wimdows
Od: Oknoantifan
|
Pridané:
20.7.2015 9:19
Co je na nom take revolucne?? Pridali par pitchovin co ajtak nebude nikto pouzivat a vratili sa spat k povodnemu startu co bol davno predtym...
Revolucne by bolo keby zrychlili beh systemu a poriadne ho prekopali...
|
|
Re: Wimdows
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.7.2015 9:32
Tu ide o to, ze uz v 2006 ked prisla Vista, sa bluznilo o dotykovom ovladani, co neskor presunuli do W7 a nezrealzovalo sa to ani tam. Az v schyzofrennom hybride W8 family. A vieme ako dopadol. Pani a damy v Redmonde si asi pomysleli: aha PC sa uz 50 rokov ovlada klavesnicou a 30 rokov mysou, my to zmenime z roka na rok. Dotykove ovladanie (šmih šmah šmuh) a hlasove vyhladavanie.
|
|
Re: Wimdows
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2015 9:44
vistu pre verejnost vydali 30.01.2007 ;) aj ty si ma minule opravil pri XP, tymto je dlh splateny :)
|
|
Re: Wimdows
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.7.2015 9:35
Tazke oni sa snazia o "revoluciu" v ovladani PC. OK, mozno to tak nazvat.
Ale reinkarnaciu dvoma dekadami osvedceneho konceptu plochy a tlacidla Start rozhodne nemozno nazyvat revoluciou.
|
|
Re: Wimdows
Od reg.: M.Miiicho
|
Pridané:
20.7.2015 10:52
Podľa mňa je revolučný nárast verzie o dve čísla (8->10). To jediné tu ešte nebolo :D
A kedy vôbec MS neprezentoval novú verziu ako revolučnú? Pre nich je revolučný aj poonďatý patch.
|
|
Re: Wimdows
Od: baffiak
|
Pridané:
20.7.2015 15:42
pri MS bolo uz vsetko.
napr. Xbox, Xbox 360, Xbox One, co bude nabuduce? Xbox X?
|
|
Re: Wimdows
Od: kopac
|
Pridané:
20.7.2015 19:18
ved ho prekopali, polka driverov nebude s win 10 kompatibilna
|
|
Decka
Od: Azbest
|
Pridané:
20.7.2015 9:20
Tak škarede deti som davno nevidel...
|
|
Re: Decka
Od: kefalin
|
Pridané:
20.7.2015 9:24
Jedneho negrika prosim
|
|
Re: Decka
Od: cicici
|
Pridané:
20.7.2015 17:31
daj si facku
|
|
Re: Decka
Od: mucha12
|
Pridané:
20.7.2015 10:26
Aký windows, také deti
|
|
12:05
Od: neprihlásený užívateľ
|
Pridané:
20.7.2015 9:31
Rychlo kupujme windows 7, lebo nebude.
|
|
divne
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.7.2015 9:37
Podobne reklamy hlasajuce revoluciu ci evoluciu (uz neviem) som videl na Win Millenium v 2000, ked batola klopkalo po klavesnici umelohmotnym kladivkom. Akoze total blbovzdorny system ...
|
|
Re: divne
Od: Holy UD
|
Pridané:
20.7.2015 14:31
a nebol?
nepotreboval ani blbca a vzdoroval sam :o)
|
|
Milan?
Od: vladimiiir
|
Pridané:
20.7.2015 9:49
Ten maly Milan je nejaky nas Milan alebo ten Shakirin?
|
|
ojojoj
Od: upsssx
|
Pridané:
20.7.2015 9:52
dost zle reklamy...
|
|
ved toto
Od: .em
|
Pridané:
20.7.2015 9:57
cely windows sa zacina pretvarat do OS pre batolata a slabomyselnych...
|
|
Re: ved toto
Od: Koumak
|
Pridané:
20.7.2015 10:08
On sa nezacina, on uz taky je. Inak mas dobry postreh ;)
|
|
Re: ved toto
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.7.2015 10:28
Keď som videl tie reklamy tak prvé čo ma napadlo je hláška jedného tunajšieho borca "install arch"
Čiže dementný systém pre tupé stáda ktoré sa budú vypitovať nejakého automatu ako je vonku namiesto toho aby sa pozreli oknom.
Nie nechcem, s pozdravom Linuxák ktorému ide všetko aj dookola omieľané "neexistujúce" 3D programy, 3D tlačiareň funguje, CNC tiež, návrhy plošákov, grafika, zvuk, video...proste všetko ;)
|
|
Re: ved toto
Od reg.: Trotl
|
Pridané:
20.7.2015 10:49
3D studio max, Adobe produkty hociaky komercny software pouzivany v profesionlnej sfere?
|
|
Re: ved toto
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.7.2015 11:09
Si obmedzený iba na Adobe a komerčný soft? Otvor si oči..
|
|
Re: ved toto
Od reg.: Trotl
|
Pridané:
20.7.2015 11:22
Profesionalna sfera je obmedzena na komercny soft. Nikto ti nebude robit casopisy v nejakej nekompletnej Linux nahrade, ale vsetci to robia v Indesigne.
|
|
Re: ved toto
Od: Matematik
|
Pridané:
21.7.2015 12:35
Indesign? Indesign? To ma teraz kazde decko. Quarkxpress je to spravne hipsterske
|
|
Re: ved toto
Od: .em
|
Pridané:
20.7.2015 11:09
a znova, kolko % z pouzivatelov PC potrebuje ku svojmu kazdodennemu zivotu profesionalny SW? Adobe suite bezi aj na masoxe a pre gnu/linux existuju floss alternativy, ktore, by som povedal, su na dost dobrej urovni pre poloprofesionalov (blender, gimp, inkscape, kdenlive). Az nakoniec clovek zisti, ze mat naj{drahsi,lepsi,krajsi,luxusnejsi} nastroj este nie je vsetko...
|
|
Re: ved toto
Od reg.: Trotl
|
Pridané:
20.7.2015 11:27
Blender je kvalitny soft ale velmi malo pouzitelny pre profesionalov, kedze nema ziadnu podporu a bugov tam je ako nakadenych. Gimp budis. Inkscape ? To je nieco ako Paint proti Illustratoru. Vyjadrujem sa len k tomu s cim mam osobne skusenosti.
|
|
Re: ved toto
Od: .em
|
Pridané:
20.7.2015 11:57
dobre, blender ma bugy (hlavne novinky), no s novou kazdou verziou je podstatne lepsi a veci v top row na blenderartists su imho dokazom kvality. Inkscape teda beriem spat, lebo ani 0,91 sa mi nezda byt stabilna a production ready, no vraj zrychlili development, snad to bude lepsie, kazdopadne nieco sa v nom nakreslit da...
|
|
Re: ved toto
Od: v0xel
|
Pridané:
20.7.2015 12:09
blender je, bol a vzdy bude wannabe 3D soft :]
|
|
Re: ved toto
Od reg.: Trotl
|
Pridané:
20.7.2015 12:42
Jasne ze sa vtom da robit, ale komercna sfera funguje inak ako jeden clovek. Si pozri ako to vzdy dopada ked robia ten film kazdy rok. Vzdy im tam musia realtimovo pridavat hotfixy a featury aby to mohli spravit.
|
|
Re: ved toto
Od: krakenistan
|
Pridané:
21.7.2015 13:38
ono, blender je pekny na hranie, ale nie ked potrebujes stabilny profi vystup. Opytaj sa lubovolneho profi 3d grafika/animatora, ci robi s blenderom a preco nie, spravi ti prednasku na par hodin. Btw ani 3d max a maya nie su zdaleka terno a pouziva sa kopa ineho softu (vo velkej vacsine komercneho, alebo nie opensource), argumentovat ze nieco je dobre pre poloprofesionalov je ako povedat, ze sa v tom da polovicne aj robit :)... kym tie vsetky free open softy nedosiahnu uroven priemyselnych standardov - rozumieme, ze budu dodrziavat standardne formaty, normy, ako napr gimp uz KONECNE nejaku dobu vie co je to ICC profil a kalibracia farieb (take nepodstatne veci pre materialy na tlac), a trvalo im to roky, kym vobec dosli ze aha take existuje. A je otazne, nakolko korektne sa s tym da teraz robit (neskusal som v poslednej dobe)
|
|
Re: ved toto
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.7.2015 12:09
A ja zasa poviem naopak. Používam GIMP, Inkscape a ich protejšky v Widlách mi pripadajú hlúpe, retardované ovládanie, neschopné... čiže je to len o tom na čo sa naučíš
|
|
Re: ved toto
Od reg.: Trotl
|
Pridané:
20.7.2015 12:19
Inkscape nedokaze ani 1/20 toho co illustrator. V inkscape si mozes kreslit tak obrazky do prezentacii alebo dokumentacii, ale urcite nic komercne pre reklamne agentury alebo web.
|
|
Re: ved toto
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.7.2015 12:54
Ty si fakt Trorl, nauč sa v ňom robiť :D
|
|
Re: ved toto
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
20.7.2015 11:28
Bohuzial pouzivatelska zakladna pocitacov sa za posl. 50-60 rokov "nenapadne" zmenila. Citujem sameho seba dsl clanok 17178:
a) 60. roky 20. storocia: velka salove pocitace programuju a pouzivaju najvacsie mozgy planety, obsluhuje ich specialne skoleny personal a nikto iny
b) prelom 80. a 90. rokov: od cias Sinclairu az po rodiace sa a postupne prevladajuce PC, doma pouzivaju pocitace šprti, geekovia, intelektuali, kutilovia, elektrotechnici, entuziasti, prachaci ... a nikto iny
c) 2015: poctuc kazdym retardovanym americkym pablbom az po 80. rocnu babku ci 4 rocne decko (a ako vidime tu dokonca aj batola), pouziva pocitac (ci nejaku jeho obdobu) uplne kazdy
To sa logicky (bohuzial) muselo odrazit na ovladani pocitaca.
|
|
Re: ved toto
Od: jo jo
|
Pridané:
20.7.2015 12:25
jj, zial mas pravdu
teraz ten bod b) - geekovia - pouzivaju linux. Casom, ked Ubuntu Hello Kitty bude v kazdom detskom hrackarskom jadrovom reaktore, tak nadsenci prejdu asi na assembler. Potom, ked CPU zacne komunikovat s pamatou hlasovo a s diskom dotykovo (zbernica bude pozostavat z paciek, ktore sa budu dotykat procesora), tak intelektuali, kutilovia a ostatni budu uz vymreti.
|
|
reality with no reality
Od: jahôdka
|
Pridané:
20.7.2015 10:07
chybaju mi tam macicky.. kazdopadne to vidim tak, ze pockam na dalsi windows ak vobec este nejakym sposobom bude
|
|
Re: reality with no reality
Od: m__
|
Pridané:
20.7.2015 10:19
radsej necakaj, vo Windows 11 zase urobia nejaky experiment, ktorym naseru zakaznikov, aby tu funkciu vo Windows 12 mohli pridat naspet a odprezentovat to ako revoluciu
|
|
Re: reality with no reality
Od: kitty
|
Pridané:
20.7.2015 12:16
:D
windows hello kitty
|
|
Re: reality with no reality
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.7.2015 12:25
tady..
http://goo.gl/EkF8vH
|
|
Titulok:
Od: Meno:
|
Pridané:
20.7.2015 12:57
Mohli by konecne windows spravit ako modularny system.
|
|
Re: Titulok:
Od: grepfruit
|
Pridané:
20.7.2015 15:43
Myslim ze Windows Embedded Standard podmienku modularity ako tak splnuje.
Nemaj pocit ze MS nic nevie o vyvoji OS. Maju stav aky by si nechcel mat nikdy vo svojej firme - porobili sa v minulosti veci ktore by urcite najradsej vymazali zo svojej historie a ako bonus musia zachovat kompatibilitu (ktora sa vsak nie vzdy podari na 100%).
Svojho casu natahali k sebe byvalych velkych UNIXakov.. co myslis odkial je kernel32.dll? :) Alebo - preco maju exe subory hlavicku vo formate COFF? Aj Windows je len Juniks s fajn GUI do verzie 7 :). Ked si clovek nahodi bbLean tak ma Wokna s BlackBox-om.
|
|
...nadpis
Od: pokus84
|
Pridané:
20.7.2015 15:38
...mne v tých reklamách chýba Janka Hospodárová...
|
|
Re: ...nadpis
Od: Kuru
|
Pridané:
20.7.2015 19:23
To nič, dnes už mám wifi tlačiareň, v malej izbičke.
|
|
OS pre pedofilov
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
20.7.2015 19:15
Takže... aby tom ten článok zhrnul, tak Microsoft Windows 10 už obchytkáva aj deti, že?
|