|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
blahoželam
Od: to ono
|
Pridané:
14.7.2015 11:01
posielam veľa kvetov
|
|
Re: blahoželam
Od: Roztopasniik
|
Pridané:
14.7.2015 14:36
len nie 20 kusov, to sa posiela na hrob...
|
|
Re: blahoželam
Od reg.: petox
|
Pridané:
14.7.2015 15:22
20 je uz kytica a to uz je jedno, ci v kytici je parny alebo neparny pocet...
|
|
Re: blahoželam
Od: to ono
|
Pridané:
14.7.2015 15:27
myslelo som 320 kvetov
|
|
Re: blahoželam
Od: edghar
|
Pridané:
14.7.2015 16:04
Podla mna by sa malo do kytic davat (2^n)-1 kvetov.
|
|
Re: blahoželam
Od: aaaa77
|
Pridané:
14.7.2015 16:20
nie.. (2^n)+1
|
|
Re: blahoželam
Od: edghar
|
Pridané:
14.7.2015 16:33
Neznamenalo by to zaroven, ze ak chcem dat dotycnemu nula kvetov, musim mu dat dva?
|
|
Re: blahoželam
Od: edghar
|
Pridané:
14.7.2015 16:34
Ako by si zaroven chcel darovat jeden kvet?
|
|
blahoželam - a k čomu???
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:42
A prečo si neposielate poldecáky, alebo rovno fľašky???
|
|
Re: blahoželam - a k čomu???
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
15.7.2015 9:00
pozri na stranke uplne hore vpravo a pochopis :)
|
|
Re: blahoželam - a k čomu???
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 9:49
Však ale kvety sa posielajú ženám.
Kvety a bonboniery nepijem...
|
|
Re: blahoželam
Od: lozkoOdKompu
|
Pridané:
15.7.2015 8:24
(2^-∞)+1
|
|
Re: blahoželam
Od: ___
|
Pridané:
18.7.2015 1:39
posielam 320 kvetov za sekundu (320 Kvps)
|
|
Re: blahoželam
Od: tamtung
|
Pridané:
14.7.2015 21:25
tak ja som pouzival mp3 pred 15 rokmi, alebo o kusok viac, a ani som netusil, aku modernu vec pouzivam, zaujimave
|
|
Re: blahoželam
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:33
Modernú???
Skúr chorú...
|
|
Re: blahoželam
Od: ___
|
Pridané:
18.7.2015 1:39
Už som tú chorú skúril a čo s ňou teraz?
|
|
ARonKLJVROXwz
Od: Bradley
|
Pridané:
9.8.2015 22:01
mGYCXD http://www.FyLitCl7Pf7kjQdDUOLQOuaxTXbj5iNG.com
|
|
mp3 BD
Od: neiom
|
Pridané:
14.7.2015 11:06
posielam kvety
|
|
Re: mp3 BD
Od: karolkooooo
|
Pridané:
14.7.2015 11:58
onicom, ten nad tebou im uz poslal vela ;)
|
|
Re: mp3 BD
Od: Ferikuš
|
Pridané:
14.7.2015 12:17
asi im už tu šibe s tými kvetmi...
|
|
Re: mp3 BD
Od: lolololol
|
Pridané:
14.7.2015 12:29
ty si tu novy, vsak?
|
|
Re: mp3 BD
Od: neiom
|
Pridané:
14.7.2015 16:34
Nie som tu nový, dalo sa čakať, že ma tu ukameňujú. Nabudúce dám refresh pred komentom :-)
|
|
Re: mp3 BD
Od: dfdfs
|
Pridané:
15.7.2015 7:34
Nie, vyprany v Perwolle.
|
|
vykon cpu
Od: koumak
|
Pridané:
14.7.2015 11:08
Ach kde su tie casy, ked clovek jasal radostou, ked mu to dokazal prehrat 486dx4/100MHz pod windows bez sekania a mohol sa zahrat aj solitaire, alebo pisat vo framework 3 ;-)
|
|
Re: vykon cpu
Od: mucha12
|
Pridané:
14.7.2015 11:11
to si pamatam
winamp tam mal aj volbu v nastaveni pre dekoder na 486 :)
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: skovran
|
Pridané:
14.7.2015 11:16
Ja v casoch ked som mal Intel 486DX2 a kamos kupil nejaku 586 tusim Penium a mal tam zvukovu kartu, ja som nechapal ako je mozne taky zvuk vytvorit ked dovtedy som pocul len speaker a hudnu z Atary 800XE
|
|
Re: vykon cpu
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
14.7.2015 16:26
davam ti + za Atary
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 11:22
ja som to prehraval cez sonique (ci ako sa to volalo), mal mensie naroky ako winamp a dalo sa popri tom aj pracovat :D
neskor som si "vytunil" stare pc - P133Mhz - dosovsky prehravac MP3 + ir prijimac na seriovy port+dosovska verzia girder = prehravac MP3 ovladany univerzalnym DO - jedina nevyhoda bola, ze tam bol at zdroj a teda sa musel vypinat rucne :)
Pamatam si aj ako sme z audio cd robili MP3 - vtedy este stiahnut na wav, a potom prevod na MP3 (128kbit/s vtedy stacilo).
|
|
Re: vykon cpu
Od: xyx
|
Pridané:
14.7.2015 11:35
Ako dlho trvalo grabovanie z CD a následný prevod do mp3. To som púšťal na noc a poobede to bolo hotové, teda ak nenastala chyba pri čítaní CD :-)
to boli časy...
|
|
Re: vykon cpu
Od: huanggg
|
Pridané:
14.7.2015 12:11
hmm, o 20 rokov sa budeme smiat ako dlho dnes trva prevod blurayka do mkv
|
|
Re: vykon cpu
Od: neviem meno
|
Pridané:
14.7.2015 15:28
Áno jasné, keď Intel ma furt nové a nové procesory rýchlejšie o jednotky percent. A dementi im to žerú aj tak
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 16:14
budu specialne procaky cisto len na konverziu formatu - tak, ako niekedy boli HW karty pre dekodovanie mpeg, h264... ktore to urobia podstatne rychlejsie, ako klasicke procesory.
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 12:16
uff, to si uz nepamatam, ale z audio do wav to bolo nejakych 20-25 minut, a z wav na mp3 - to neviem ci nebolo pol hodky pri 128kbit/s. potom neskor, ked uz soft vedel priamo z audio cd do MP3, tak tam to bolo casovo cca ako prevod wav->mp3.
Len ja som to robil na P133 32Mb ram a cdromka bola 16x - a to neviem, ci nejak ten soft nevyuzival aj zvukovku (SB 32 AWE)
|
|
Re: vykon cpu
Od: xyx
|
Pridané:
14.7.2015 12:24
ja som mal P75 + 8 MB RAM a 8x CDrom + 14" monitor v roku pána 1996. Na tú dobu som bol nesmierny frajer, lebo ešte fičali 486tky. Teraz sa mi vála po dome 5-6 ks NTB a nejak mi to lezie na nervy.
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 14:05
ja som mal v 1996 P133Mhz, 16Mb ram, 2.5Gb disk, sb 32 awe, cd-rom a 15" monitor - za cenu trocha vyssiu ako 486 (sice nebol novy, ale posluzil este peknych par rokov).
|
|
Re: vykon cpu
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:43
A?
286-ka by sa nenašla?
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: saruman
|
Pridané:
14.7.2015 12:34
Sonique mal nádherný grafický design. Mal som pocit, že ho vytvorili mimozemšťania. Veľmi rád som ho používal.
|
|
Re: vykon cpu
Od: lolo21
|
Pridané:
14.7.2015 13:30
ja som hentie chujoviny neznasal. kockaty winamp v zakladnom skine bol top. doteraz ho mam.
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
14.7.2015 14:49
Veru, niet nad "stary" WinAMP 2.9X.
Vsetko potom boli uz len vytvory typu WinAMP 3.x MAD, 4.x, 5.x a clovek to pouziva akurat na prehravenie 99% MP3, zvysok ine formaty.
|
|
Re: vykon cpu
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
14.7.2015 16:29
Mas tu foobar2000, ktory je jednoduchsi a lepsi ako WinAmp.
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: saruman
|
Pridané:
14.7.2015 17:28
Alebo Aimp3.
|
|
Re: vykon cpu
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 12:19
a este som si spomenul, kedze som mal zvukovku 32 AWE, tak som pri narocnejsich veciach pustal midi :D
|
|
ale fuj
Od: luke peterson
|
Pridané:
14.7.2015 11:15
od mp3 davam ruky prec uz uspesne 20 rokov.
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: skovran
|
Pridané:
14.7.2015 11:16
ostal si verny formatu *.wav ? :D
|
|
Re: ale fuj
Od: .wav
|
Pridané:
14.7.2015 11:43
nie... stale si nahrava hudbu na pasku z radia.. a nejaky walkman z trznice mu uplne postacuje.. ;)
|
|
Re: ale fuj
Od: huanggg
|
Pridané:
14.7.2015 12:16
pan je kajnsmetke, tak mu to neberte...ak isvestujete do lepsej audio zostavy tak ten rozdiel pocujete
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 12:21
takze mam vyhodit vela euro aby som pocul rozdiel medzi flac/mp3 a dalsich vela euro aby sa mi to vsetko zmestilo na disk? Dakujem neprosim, s Genius HT 5.1 (tie uplne prve povodne) som spokojny a rozdiel medzi flac a mp3 nepocut.
|
|
Re: ale fuj
Od: xyx
|
Pridané:
14.7.2015 12:25
Ak nepočuješ rozdiel medzi flac a mp3 myslím, že železom to nebude, treba navštíviť špecialistu..
|
|
Re: ale fuj
Od: huanggg
|
Pridané:
14.7.2015 12:34
popravde ked z flacu spravis kvalitnu 320 kbps mp3 tak musis mat fakt absolutny sluch aby si to pocul...sak si to skus: http://dopice.sk/dDy
|
|
Re: ale fuj
Od: xyx
|
Pridané:
14.7.2015 12:37
stačí sa zamerať na výšky, ktoré MP3 tvrdo orezáva. Pri 320kbps nie tak radikálne, ale pri 128kbps čo sa aj teraz po x rokoch najčastejšie používa to je veľký rozdiel.
|
|
Re: ale fuj
Od: WigoMortarius
|
Pridané:
14.7.2015 13:32
V tejto dobe kapacít úložísk je niečo iné ako FLAC (WAV nepodporuje ID tagy) alebo podobný loss-less nezmysel. Brzdia to len zariadenia a prehrávače (SW a HW) ktoré to nepodporujú. Veľkosť súborov už nie je issue. Ono ak už raz niekto otvorí pandorinu skrinku a naučí svoje uši na FLAC pri kvalitnej reprodukcii tak návrat k horšiemu či už HW (reprodukcia) alebo SW (MP3), bude silno cítiť. Kto zatiaľ nič lepšie ako MP3 na slúchadlách od mobilu nepočul tak fakt rozdiel na tých slúchadlách počuť nebude, či si tam pustí 128-320 alebo FLAC audio. Uši sa na lepšie naučia postupne, návrat bolí. Stačí mi keď si prepínam repro aktívne Adam Audio štúdiové referenčáky na Logitech 5.1 kvôli filmom tak sa idem pogrcať...našťastie pri filme ma to až tak moc netrápi ale hudbu na tom počúvať by som asi trpel.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:41
Akože ktorý vôl počúva muziku z PC alebo z MP3? A je jedno či je to .mp3, .flac, .wav alebo čo...
Len idiot bude kvalitnú muziku počúvať cez hluchý PC!
Ak niečo hralo, tak to boli kvalitné CD prehrávače...
... a samozrejme potrebné ostatné komponenty k nim...
|
|
Re: ale fuj
Od: klávesnice
|
Pridané:
15.7.2015 0:09
Nemáš pravdu, sú tu highendové externé zvukové karty podporujúce bitrate a vzorkovanie ktoré sa na dobrej audiosústave mení v naozajstný zážitok. A obyčajný ludia s hudobným "hluchom" to bud nebudú počut alebo im je to jedno.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 0:22
Ešte raz a pomaly.
Počítač nie je kvalitné audio zariadenie!!!
Môžeš si tam nasrať zvukovku akú len chceš, nechápeš???
Hudobný zážitok je najmä z CD prehrávača. To je stavané ako AUDIO zariadenie!
|
|
Re: ale fuj
Od: Robo1010
|
Pridané:
15.7.2015 9:49
A zvukovka za 200e nieje stavana ako audio ? hmm ja som si myslel ze ako graficka karta doteraz. v DC prehravaci niesu ziadne procesory zvukove, len pasivne zmakcovadla zvuku, preto ti to dobre znie. Navyse CD nieje ziadne zazracne medium, davno prezite kvalitou.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 10:37
Nie, nie je. A navyše, nie je ju možné použiť samostatne a mimo PC. Ďalej, je v semeništi všetkého možného rušenia. A aký máš zdroj signálu? CD/DVD mechaniku??? To hádam nie...
CD nie je vôbec zázračné médium, ale kvalitnejšie sa neuchytilo. Rovnako sa neuchytil ani LaserDisc a jeho 30cm priemer od firmy PIONEER...
Možno, kým začneš písať, chcelo by to trochu veciam najskôr rozumieť, potom im porozumieť a potom začať študovať otázky a možno časom budeš vedieť na tie základné aj odpovedať - po rokoch praxe. CD prehrávače, totálne stavané na kvalitu zvuku stáli o nejaké čísla za tými Tvoji 200 Eurami viac. Napríklad taký priemerný základ kvality stál 2000 a podobne vo vtedajších dolároch či západonemeckých Markách...
Grafickú kartu neviem narýchlo s ničím zrovnať, iba snáď že sa dodnes deň ich vyrábajú iba s 3x8 bitovými farbami!!!
|
|
Mňam.
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 10:43
Ešte pre Tvoju predstavu. Priemerne dobré sluchátka napr. od AKG stáli viac ako Tvojich 200 E. Len sluchátka!!! S 6.3 mm JACK-om. O cene káblikov radšej pomlčím, bežná cena metráže(nespracovaná metráž!!!) začínala od nejakých 1000 korún za 1 meter a to nehovorím cenu kvalitných konektorov. Tie vtedajšie drahšie CD prehrávače orig. Made in Japan fungujú v pohode aj cez 20 rokov!!! To tiež o niečo vypovedá, že? Napríklad typy PIONEER
http://lnk.sk/zYN
...
|
|
Re: Mňam.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.7.2015 10:56
ty si si t zmyslil portal, pises absolutne od veci. Nikto tu nejazdi na ferrari enzo ale na fabiach, oktaviach a audinach. Chapes to? Za sluchatka som dal 60€ pred 10 rokmi Koss porta pro a vzivote lepsie nepotrebujem, teraz stoja cca 30-40. Ak sa mi hentie pokazia zas kupim porta pro a nie za 200 kokotinu + za dalsich 30€ meter kabla.
|
|
Re: Mňam.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.7.2015 10:59
mys mam tiez Razer DeathAdder a pouzivam ju len na hranie, ale beznym ludom davam k pocitacu daky set klavesnica+mys 15€ lebo to plne pokryva ich potreby. A nebudem vypisovat, ze sa na tom neda robit lebo to stoji len 15€!
|
|
Re: Mňam.
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 11:01
Máš trochu domýlené vnímanie. PC je na niečo iné. CD prehrávač na niečo iné.
|
|
Re: Mňam.
Od: ___
|
Pridané:
18.7.2015 1:45
To že tvoj sračkový počítač nezvláda prehrať hudbu neznamená že si odborník na hudbu ty trubiroh :-)
|
|
Re: Mňam.
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 11:00
KOSS nie sú sluchátka.
Nikto tu nepíše o Ferrari, to by sme boli ešte mnoho násobne vyššie pri cenách.
Píšem o tom, že Ti mnohé v živote uniklo...
PC nie je zariadenie pre kvalitný zvuk a už vôbec nie pre nejaké Audio!
|
|
Re: Mňam.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.7.2015 11:04
zas si to napisal... Audi A4 nieje auto, vsetci by mali jazdit na Koeniseg ONE:1
|
|
Re: Mňam.
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 11:39
Wav, to akože nejaké hluchátka v prenesenom význame porovnávaš s triedou áut Audi? Páni, tak potom KOS patrí medzi lacáky DACIA či najlacenjšie Daewoo a spol.
Nikde som nanapísal, na čo má kto jazdiť. Nevkladaj mi písmenká! K tomu Audi A4 sa blížili sluchátky rady AKG 500 a 1000.
|
|
Re: Mňam.
Od: ___
|
Pridané:
18.7.2015 1:46
lol a čo je potom KOSS ak ne sluchátka? Koss často preští aj 10x drahšie sluchátka
|
|
Re: Mňam.
Od: Jan Hus
|
Pridané:
18.7.2015 13:00
Neboj, nepreští...
Ani omylom.
Istá šmejdová firma Ke... z BA ich to vozila a predávala aj inú elektroniku za totálne premrštené ceny a nakukala ľuďom, Boha aké kvalitné veci predávame.
Pritom ich vlasatý technik ani 2 drôtiky poriadne nevedel zaspájkovať!!!
|
|
Re: Mňam.
Od: Jpaster
|
Pridané:
15.7.2015 10:58
Teraz som si to všimol. Pre Boha... čo má čo robiť nejaký zvukový procesor alebo aký zdrap softvérovej techniky v CD prehrávači??? Ty si chlapec načisto domýlený...!
|
|
Re: Mňam.
Od: RIKK
|
Pridané:
15.7.2015 11:19
hluchemu nevysvetlis
|
|
Re: Mňam.
Od: pater pio
|
Pridané:
15.7.2015 14:05
zvukovy procesor? hrat sa na prevodnik medzi digitalom a analogom, napr.
soft? napr. na dekodovanie kokotin, ktore rychlejsie a lacnejsie poriesis cez fpga ako by si sa mal jebat s asic...
amen.
|
|
Re: ale fuj
Od: jon
|
Pridané:
16.7.2015 8:42
zaroven ale plati ze 128kbps MP3 moze zniet lepsie ako CD - za predpokladu ze ta mp3 bola robena z CD ktore malo kvalitne spraveny zvuk uz v studiu. Pocul som uz vela CD (hlavne v poslednych rokoch) ktore maju kavlitu zvuku vhodnu akurat tak an likvidaciu neziaducich krtincov...
|
|
Re: ale fuj
Od: 564989111
|
Pridané:
14.7.2015 17:55
Lenže je lepšie spraviť si potom rovno flac, pretože rozdiel vo veľkosti už nie je taký veľký a rozdiel v kvalite zvuku je značný – samozrejme pri bedniach nad cca 100-150E/kus.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:43
150 Eur máš tak na kábliky k reprobedniam...
|
|
Re: ale fuj
Od: klávesnice
|
Pridané:
15.7.2015 0:16
mal som možnost vidiet ako si známi pochvaloval jeho nové "káble" (blbá krútená dvojlinka) pričom som jeho nevlastnému synovi pred tým povedal nech mu ich vymení za obyčajnú 2x6, pri predstavení, rozohratí bedien bol klasicky unesený ako to dobre hraje s káblikmi, potom som sa priznal. Parametre káblov sú akurát vodivost/útlm, kapacita a indukčnost. Káble za 300€ sa vyrovnajú káblom za 30€. Je to len ojeb na zákazníka čo žije v domnení že čo si on kúpil za poklad...
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 0:24
Ale hej... Také triky frčali, ale kvalitné káble a najmä vhodné schovali aj tú Tvoju 6 mm2 hovnolinku do vačku.
Je a aj nie je. Plynnatosť v medi Ti niečo hovorí?
|
|
Re: ale fuj
Od: Trotl
|
Pridané:
15.7.2015 15:22
Niekto sa ti vysral do postovej schranky alebo co ti je ?
|
|
Re: ale fuj
Od: Ferikuš
|
Pridané:
15.7.2015 18:49
vy akože audiofili si myslíte že máte lepší "hluch" ako bežní ľudia a podľa toho sa aj správate...ste obyčajní snobi ktorí si kúpia za 500€ len posraté káble k reprákom
plynatosť medi má akože za následok horšiu vodivosť a iné sračky ktoré akože ty normálne počuješ však?? prachsprosté výmysly...
urban legends všelijaké tie audiofilské výmysly!
ak budeš macher vo výrobe "bezplynatej" medi tak ti možno niekto uverí
|
|
Re: ale fuj
Od: Jan Hus
|
Pridané:
15.7.2015 22:33
Ty si si čím dnes čistil zuby???
|
|
Re: ale fuj
Od: anonymus1
|
Pridané:
14.7.2015 21:11
You got 3 out of 6 correct!
Zvysne tri som oznacil 320kbps MP3.
Ale musim uznat, ze rozdiely boli fakt minimalne a ani v jednom pripade som si nebol na 100% isty.
Skusal som cez sluchadla Sennheiser HD650 napojene na O2+ODAC.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:15
Skús pri rovnakej hlasitosti a nástroje ako husle, klavír, činely, tringel, harfa, fagot a spev v miestnosti...
A ešte si naštuduj biely a ružový šum a to na začiatok hádam bude stačiť...
|
|
Re: ale fuj
Od: lolololol
|
Pridané:
14.7.2015 22:43
5 zo 6 trafenych. pri poslednom coldplay som dal 320kbps mp3. cena za moju zostavu neprevysila ani 300€. je to rozoznatelne.
|
|
Re: ale fuj
Od: maloc
|
Pridané:
14.7.2015 23:00
No zalezi na tom aku hudbu budes porovnavat
Orchester, metal atd...
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 13:53
placebo
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
14.7.2015 14:49
roobe, necuduj sa ze na tych geniusoch ten rozdiel nepocujes, popravde hraju odporne (mam ich na svk, tu doma u seba uz dlho B&W 685) rozdiel je nenormalny a nech mas aky kolvek zelezobetonovy s(h)luch tak by si to pocul poriadne.
|
|
Re: ale fuj
Od: reg.: ninja
|
Pridané:
14.7.2015 16:36
jaky mas dac?
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
14.7.2015 16:59
sb zxr + nad c325bee
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:48
To čo máš za sračky???
xi-xi...
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
14.7.2015 21:38
nj
|
|
Re: ale fuj
Od: 98456465454
|
Pridané:
14.7.2015 17:48
Rozdiel medzi flac a mp3 nepočuť tak maximálne na reprákoch lacnejších ako 10EURO. Jediná mp3 kvalita, ktorá sa ako tak dá akceptovať je 320kbps, stable bitrate, ...
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:45
žiadne komprimované formáty sa nedajú akceptovať, lebo sú hluché a nehrajú.
A ani PC ako taký nehrá. Proste to nie je kvalitné hudobné zariadenie!
|
|
Re: ale fuj
Od: lolololol
|
Pridané:
14.7.2015 22:59
slovenske domacnosti nech sa hanbia, na akych smejdoch pocuvaju hudbu. fuj! okamzite povinne kazda rodina zakupit studiove monitory s prislusenstvom za minimalne 10 tisic eur! pokial by nejaka rodina na to nemala, Fico uz pripravuje dotaciu.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 23:13
Zasa nepreháňaj.
Ale trafil si. Dnes je každý blbec fotograf, audiofil, hudobník, kameraman a ešte ja neviem čo...
Fico dal steakovú dotáciu...
|
|
Re: ale fuj
Od: 48484
|
Pridané:
14.7.2015 12:28
Pocut pocujes. Ale je to nutne?
|
|
noaze hej
Od: anusicek
|
Pridané:
14.7.2015 14:05
boaca ...
|
|
Re: ale fuj
Od: baGoLo
|
Pridané:
14.7.2015 11:27
používaš nohy?
|
|
Re: ale fuj
Od: power pete
|
Pridané:
14.7.2015 11:47
zberatel platni?
|
|
Re: ale fuj
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
14.7.2015 11:49
a dobre robis kokot, jediny spravny smer je flac alebo ape
|
|
Re: ale fuj
Od: Ferikuš
|
Pridané:
14.7.2015 12:21
preboha 320kbit neroznáš od FLACu ani ked sa posereš!
|
|
Re: ale fuj
Od: lolololol
|
Pridané:
14.7.2015 12:30
a rozoznas. a nemusis mat ani za 10k€ zostavu.
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
14.7.2015 12:37
Na tých super kvalitných štuploch čo tie decká fasujú k mobilu nerozozná ani 96kbit od WAWka.
|
|
Re: ale fuj
Od: pichliac
|
Pridané:
14.7.2015 14:03
rozoznat sa to da v pohode a to uz na sluchatkach alebo reprakoch strednej triedy. format mp3 je zalozeny aj na takzvanom psychoakustickom modeli ucha, co znamena, ze oreze by default niektore frekvencie a zvuky, ktore idu tesne za hlasnymi zvykmi, ktore aj tak ucho nepocuje a je jedno, ci potom z toho spravis 48kbit alebo 320kbit mp3ku, ked uz aj tak ti kodek odrezal kopec veci. samozrejme, na to, aby si to zachytil, si potrebujes pustit striedavo nejaky flac a mp3 a z hrozou zistis, ze ten rozdiel pocut je a dost.
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 14:17
mam tu napr. deus ex soundtrack flac aj mp3, takze mozem porovnat uplne to iste. Ak ti nepoviem ktore akurat hra, tak to pocut nebudes ani ked sa poseries. Flac ma 36MB dana skladba, mp3 9MB takze sa to VOBEC NEOPLATI. Na inych reprakoch ti uznam, ze ked si kupis za 2 litre zosik a ktomu za dalsie 2 litre lepraky, tak ok. Na normalnych beznych co si kupuju normalni ludia budes pocut prd a nie rozdiel.
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 14:19
btw. je to dokonca VBR 320 a je to paradne pocuvatelne.
|
|
Re: ale fuj
Od: pichliac
|
Pridané:
14.7.2015 15:23
Na reprakoch Genius urcite ano :) A tam ten rozdiel naozaj pocut dokaze iba malokto. Ale nemusis kupovat zosik ani repraky za 2 tisic, ako ty pises. Staci mi v praci DAC za cca 70 a za priblizne tolko isto skrupinove sluchadla a bum, rozdiel ako hovado. Pripomona mi to ako ked nejaky teenageri sa dusuju, ze nieje lepsie zradlo ako burger a hranolky v mekaci a su schopni za to utracat vsetko vreckove od fotra a pritom nedokazu ocenit ani len dobry hovadzi gulas, co je podla mna ovela vacsi gastronomicky zazitok, ako ten burger. ale tak ked niekto je mlady, neskuseny a prd sa tomu rozumie, tak na burger a shake neda dopustit :) taky je zivot.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 22:04
Tam sa totiž pridáva nejaké novodobé ochucovadlo, a aj keď je to ich jedlo prakticky mŕtve, im sa zdá stále ako bombasticky chutí. Neviem už koľko je chutí, ale tá nová prísada to o 1 rozšírila... Je to taký klam.
Mladí si myslia, že guláš a rôzne varené jedlá sú "komunistické" záhrobné žranice. To je predsa pod ich úroveň. A neprišlo to z Emeriky...
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 14:22
podobny priklad su YIFY ripy, na 32" telke je to z blizka v pohode z daleka parada, na 55" je to zblizka spatne, ale z daleka uplne v pohode. Na 4k telkach to mozno bude rozmazany grc.
|
|
Re: ale fuj
Od: mememe?
|
Pridané:
14.7.2015 16:56
neviem ci je to dobre prirovnanie, lebo ripy na 4K telke vyzeraju lepsie ako na beznej HD, maju procaky ktore obraz dopocitavaju
|
|
Re: ale fuj
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
14.7.2015 16:33
Nekeciky a sprav si z FLACu 320kbit empetrosku cez nejaky kvalitny enkoder, napriklad lame. Na priemernych zostavach v trojcifernych hodnotach (v eurach samozrejme) rozdiel nerozpoznas. Ak teda tieto formaty porovnavame s rovnakymi parametrami (bitova hlbka a vzorkovacia frekvencia).
|
|
Re: ale fuj
Od: naysayer
|
Pridané:
14.7.2015 16:39
iba na integrovanej zvukovke :D
zozen si sb titanium hd alebo lepsi dac, a rozdiel poznas aj na zasranych geniusoch za par ecok :D
|
|
Re: ale fuj
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
14.7.2015 16:51
Dristy. Mam 24/96 externu zvukovku s nadpriemernym osadenim, zosilnovac ktory hravo prekona cokolvek co sa komercne predava do 1000EUR a nejake tie zodpovedajuce reproduktory - no a rozdiely medzi 16/44.1 FLACom a z neho spravenou 320kbit empetrojkou su rozpoznatelne len na spektrograme (empetroska pomerne ostro orezava frekvencie nad 18kHz, kde toho ale realne ajtak vela nepocujes). Pri fakt kvalitne zmastrovanych nahravkach je mozne za istych podmienok pocut marginalne rozdiely, ale to sa fakt treba zapocuvat a musis vediet na co sa mas sustredit. Vsetky tie obrovske rozdiely co pocujete na genihnusoch za 30 eury su len a len placebo.
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
14.7.2015 20:41
zalezi co pocuvas, ak ti staci tuc tuc na hiphop, tak to mas jedno, pusti ale nieco orchestralne/epic kde hra vela roznych nastrojov, popripade cela orchestra a rozdiel budes pocut a to dost vyrazny.
|
|
Re: ale fuj
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:46
Ty si inak hluchý, alebo máš veľmi "zvláštne" navrhnutý a prevedený audio reťazec!
|
|
Re: ale fuj
Od: Jozin z Bazin
|
Pridané:
15.7.2015 16:06
jasne, kokote.
kazdy spravny expert sa svojou zostavou detailne chvali.
len kokot, ktory chce byt zaujimavy, ale nema sajn ako sa veci maju, bude pisat bezprizorne dristy typu: "externu zvukovku s nadpriemernym osadenim, zosilnovac ktory hravo prekona cokolvek co sa komercne predava do 1000EUR a nejake tie zodpovedajuce reproduktory"...
nestudoval si nahodou nejaku filozofiu v ruzomberku?
|
|
Re: ale fuj
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
15.7.2015 17:28
Predstav si ze nie, studoval som odbor ktory je presne o tomto, takze nielenze o tom viem viac ako ty, ja dokonca viem ako tieto veci funguju. A tiez viem, ze keby som vas troch posadil pred apec za dva litre a spravil vam slepe porovnanie 16/44.1 FLAC vs. z neho ripnuta mp3, tak nebudete mat sajnu aky format prave hra, bez ohladu na to ci by to bol nejaky hiphop, alebo orchester, nie este aby ste tam poculi nejake obrovske rozdiely. A Jozinko, ked uz ideme byt expresivni, si myslis ze som sa ty debilko "CHVALIL"? To by som tam napisal presne co mam, toto co som uviedol presne ani zdaleka nebolo, uvadzal som to len pre predstavu, ale to tvoja tupa hlava ocividne nedokaze pochopit.
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
15.7.2015 18:37
skoda ze takto utocne, skus vysvetlit co sa deje so signalom ked mas 44.1khz sample rate a napr. digitalny biquad setnuty na 0.5x sample rate (dufaj ze stabilny v tychto podmienkach). pan nyquist mal sice pravdu, ale tiez neojebes ani neexistenciu "brick wall" filtra napoveda -> stale mas nejaky aliasing, tiez nikdy nezrekonstruujes dokonalu sinusovku z dvoch samplov (teoreticky ano, prakticky nie). bohuzial 44.1khz je na doveryhodnu reprezentaciu audia do teoretickych 22khz proste nedostatocna, ani nie koli samotnemu sample ratu, ale koli tomu zbytku okolo dsp (filtrovanie setnute nizsie ako 20khz) a dalej analogu, a to na dobrych zostavach pocut ci sa ti to paci a ci ti teoria 2.0-2.2xsample rate na rekonstrukciu analog signalu paci alebo nie, a vela spomenutych problemov riesi prave vyssi sample rate.
ps: vacsine ludi (eg. roob) to je uplne jedno bo ani nemaju zaujem pocuvat krajsie podanie audia, alebo to nepocuju, alebo nemaju ten rozdiel na com pocut.
|
|
Re: ale fuj
Od: Ferikuš
|
Pridané:
15.7.2015 19:10
áááále hovno!
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
15.7.2015 19:14
ano, riadne smradlave a zatlacene hlboko do ucha.
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.7.2015 22:12
tak isto necitim rozdiel v jazdnych vlastnostiach auta, ked si prisadne 110kg kolegyna, lebo pri "normalnej jazde" sa to neprejavi. Keby som isiel na stopky na sprint tak by tam rozdiel jednoznacne bol. Ked si minule kumne sadli 3 kolegyne odhadom 110, 100, 90 tak uz som citil ze to nejak pomaly zrychluje ale hlavne blbo brzdi. Ak sa kompresia na mp3 prezenie tak to pocut aj na plastovych pc repracikoch. 128ka mp3 a nehovoriac dnesny standard 320 je rpe 99% populacie absolutne dostatocna a na priemernych "audio zostavach" to nerozozna ani majster sveta v dirigovani.
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
15.7.2015 22:19
inak sa opytam Rikk... podla tvojho nazoru, preco sa 128mp3 tak strasne rozsiril a nie a nie odist do dochodku, ked je tak strasne nekvalitny?
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
15.7.2015 22:52
samozrejme koli velkosti a pre drvivu vacsinu akceptovatelnej kvality. Btw budem na svk za dva tyzdne, tak mozme o tom hodit rec pri pive kedze som z rovnakeho mesta jak ty, aspon ti vytlcem tu it analogiu s autami z gebule :)
|
|
Re: ale fuj
Od: Jan Hus
|
Pridané:
15.7.2015 23:10
Skôr si myslím, že kvôli rozšíreniu napaľovačiek a prvých CD-R médií. Teda PC sa stávali doménou mladých, a tí za kvalitu nezaplatia. pre nich bol namakaný aj 1 Sk mobil...
|
|
Re: ale fuj
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.7.2015 7:14
tak potom si okolo roku 2000 urcite bol v Rcafe v dome sluzieb, kde boli Genius HT 5.1 a aok sme ich tam poculi hrat tak si ich kupilo pol Levic lebo hraju za tie peniaze uplne paradne. A stacia aj na krcmu 15x20m alebo kolko to tam maju..
|
|
Re: ale fuj
Od: RIKK
|
Pridané:
16.7.2015 10:05
Tak nejak :) len vtedy som nevedel co znamena dobre audio. Btw skusim povedat spolocnemu znamemu nech ta vytiahne na to beero.
|
|
jednohlasným víťazstvom
Od: fnujkk
|
Pridané:
14.7.2015 12:29
co je to jednohlasne víťazstvo? prosim vysvetlenie.
|
|
Re: jednohlasným víťazstvom
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 12:36
vysvetlenie tu, tu a tu
(jednohlasne=vsetci zucastneni hlasovali za, inac napisane 100% suhlas, nikto nebol proti ani sa nezdrzal, vsetci zdielali rovnaky nazor, vsetci ucastnici hlasovali jednotne. Dufam, ze taketo vysvetlenie staci)
|
|
Re: jednohlasným víťazstvom
Od: grammar nazi
|
Pridané:
14.7.2015 12:42
alebo inak vitazstvo o jeden hlas nie je jednohlasne vitazstvo. Nebolo by spravnejsie jednomyselne?
|
|
Re: jednohlasným víťazstvom
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 13:16
oba tvary su spravne, ale nevies na co pri hlasovani mysleli :D
|
|
Ogg Vorbis
Od: Orpheus
|
Pridané:
14.7.2015 12:32
Mp3 je sracka. Ak mam pouzit stratovy format, tak radsej Ogg Vorbis, ktory najma na bezny hlas je kvalitnejsi. Preto nechapem, preco vacsina aplikacii na Android nema v sebe podporu Ogg.
|
|
Re: Ogg Vorbis
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
14.7.2015 16:36
Keby si nekecal. Pri nizsich bitratoch je OGG rovnako zle ako MP3 (len inym sposobom), pri vyssich nespoznas rozdiel. Jediny format ktory naozaj znie lepsie je AAC.
|
|
Winamp
Od: rouen
|
Pridané:
14.7.2015 14:31
Winamp! It really whips the lama's ass! :)
|
|
3 písmená
Od: vsevec
|
Pridané:
14.7.2015 20:00
VLC
|
|
Veru, krasne to boli casy
Od: truhlikľ
|
Pridané:
14.7.2015 14:57
Pravda je, internet bol este v plienkach, www existovalo len ako beta v textovom rezime, ovladalo sa cez cisla (kto na to este vobec pamata). tusim v PC revue som sa docital ze vznikol MP3 format, bol k dispozicii codec pre msdos, presnejsie povedane exe subor pre prikazovy riadok s parametrami. Ked som wo windowse nasamploval provu skladbu do wav, tak cez prepinace na prikazovom riadku som spustil konverziu a jednu 3 minutovu skladbu mi davalo v kvalite 44kHz stero asi 25 minut do MP3 formatu. Bolo to na 486 DX5 133 MHz ... myslel som si ze som kral. Neskor vznikli Winamp, mal kurevske naroky, takisto som potom radsej pouzival Sonique, dalo sa popri pocuvani muziky aj pracovat s pocitacom. 80 MB disk bol doby tak na par pesniciek ...
|
|
kodek
Od: zaostaly
|
Pridané:
14.7.2015 15:06
a za tych 20 rokov som doteraz nepochopil co je vlastne a aky je rozdile medzi format (mp3) a kodek (lame)
|
|
Re: kodek
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
14.7.2015 16:20
vysvetlim na priklade: wordovsky dokument a word.
mp3 je subor s urcitou vnutornou strukturou, a kodek je program, ktory rozumie strukture suboru a vie ju spracovat -previest iny format do mp3, alebo naopak dekodovat mp3 na zvuk.
|
|
Re: kodek
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
14.7.2015 17:31
Kodek je niečo ako zásuvný modul v adekvátnom softe napr. winamp,cedex... a mp3 je súbor do akého sa tá skladba uloží.Je to niečo podobné ako keď si v gimpe,fotošope otvoríš fotku v RAW formáte,aplikuješ na ňu trebárs doostrenie a potom ju uložíš do .jpg
|
|
ale fujha
Od: luke peterson
|
Pridané:
14.7.2015 15:31
pani, ak uz FLAC tak skuste 24bit 96khz, alebo 192khz. To je pastva pre uska, treba ku tomu co to lepsie na pustanie. rozdiel oproti 16 bit/48 khz, je pocutelny.
|
|
Re: ale fujha
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
14.7.2015 16:39
Rozdiel oproti 16/48 je v prvom rade placebo. 24bit este moze mat nejaky ten prinos ale >48kHz sotva.
|
|
Re: ale fujha
Od: luke peterson
|
Pridané:
15.7.2015 14:36
v pho, ani na crt telke nevidis rozdiel medzi DVD a bluray. :)
|
|
Re: ale fujha
Od: rouen
|
Pridané:
14.7.2015 16:48
musim ta sklamat, ale si obet marketingu a placeba.
http://dopice.sk/e2C
TLDR: "there is no point to distributing music in 24-bit/192kHz format. Its playback fidelity is slightly inferior to 16/44.1 or 16/48, and it takes up 6 times the space."
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 20:44
clovek (ako dirigent, alebo Mozart) dokaze pocut 20kHz, a cim si starsi tym menej. Takze 96kHz pustaj netopierom.
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 20:48
Harmonické Ty truľo! Harmonické dotvárajú "telo" zvuku...!
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 20:51
jasne. Hnedy ton zo South parku :)
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:11
Zájdi si niekedy triezvy a vyspaný na nejakú kvalitné diela do Slovenskej filharmónie. Oplatí sa. Aj harfistku si všimni. ako sa dotkne strún. Schválne či to budeš počuť. Ak nie, si dobre hluchý...
Filharmónia je taký úvod ku kvalitnejšej muzike.
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 21:19
ok mam tu Bjork unpluged, to je tusim Debut s uplne inymi nastrojmi, je tam aj harfa ak si dobre pamatam a je ju pocut. Pochybujem ze zvuk toho koncertu je iny ako 128 mp3. Idem to najst?
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 21:26
ano je, Like someone in love je cele len s harfou.
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 21:29
a je to 192kbps mp3
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 21:33
chlapik tam hra na rozne plnych poharoch vody, a aj to je pocut, predstavs si.
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:38
A prečo by nebolo???
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 21:40
lebo si povedal ze mp3 su na3,14cu?
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:47
Ide najmä o vernosť zvuku, Ty lolobrd. MP3 formát kradne a sem tam si niečo vymýšľa, podobne ako .jpeg u obrázkov...
Poháre ale moc zrovna neznejú a prázdne na stopke majú pomerne nízky rezonančný kmitočet.
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:37
Myslel som zvuk, keď priloží prsty na harfu. Ale veľmi dobre si tí hudobníci dávajú pozor na to, aby čo najcitlivejšie priložili prsty na nástroje. Všetko totiž počuť. Aj ten chlapík pri veľkých bubnoch, on ich dokonca chytí, aby už nezneli keď netreba. Majú tam celkom dobrý zvuk, na to koľko je tam šudí a aký veľký je to priestor v rušnej časti Bratislavy...
Hluchecovi je tam škoda chodiť, je to jedno...
|
|
Re: ale fujha
Od: Ferikuš
|
Pridané:
17.7.2015 17:52
ak ti aj pustím 20 kHz do kvalitných sluchátok tak budeš počuť H.
to len tie vaše...harmonické ... a počuješ ich?? počuješ druhú harmonickú z 15 kHz??? nebodaj 20 ??
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 20:48
su take pistalky, ze zapiskas, nikto nic nepocuje ale pribehne pes... Hadaj preco.
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:44
Nie len pes. Človek jednotlivý - sólo zvuk už nad 16 kHz ťažko počuje, skôr ak, tak len nejaký veľmi slabý smerový vnem má. Ale Ako u koho. Prah počuteľnosti u mnohých je veľmi vysoko. Takú amplitúdu tak vysoké frekvencie v muzike nemávajú. A navyše, ako ľudia si veľmi ničíme a zanedbávame práve sluch. Najmú tie debilné hluchátka, mobily, mp3 a pod. s nepríjemníým škriekaním do uší ešte aj kilometer naokolo...
Osobne som si dal vyšetriť pri jednom pobyte na krčnom aj sluch, lebo som dobre nepočul a keď videl primár výsledky z Audio vyšetrenia, najskôr si myslel, že si z neho robím srandu... Potom čosi uznal a odpovedal... Vy počujete až moc... :-)
A to mali totálne stupidný spôsob zisťovania citlivosti sluchu, nevedelo to zistiť priestorové vnímanie a prelínania medzi ušami(presluchy), bolo veľmi rušivé vlastné šuchotanie a pod.
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 21:48
pozri ja ti neprotirecim, niektori ludia to mozno pocuju, tak ako niektori ludia s palickou najdu zdroj vody. Ale ti su uplna minorita, a drviva vacsina ludi ked mu pustis 32kbit mp3ku tak to nerozozna od 128ky. Ked mu nasledne vysvetlis co ma pocuvat, uz to bude lepsie, ale vacisina znich aj tak nerozozna. Preto sa ujala a kraluje 128ka mp3. Zmier sa stym.
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 21:58
Nerozozná. Lebo si 10-20 rokov ničia uši vrieskaním celé hodiny do nich. Netrénujú sluch, nechodia na žiaden hudobný nástroj, nikdy nič hudobné nepočuli a podobne. To nehovorím o správnej starostlivosti(aj hygiena) o uši, zápaloch stredného ucha, prievanoch a rôznych infekciách a uši odkladáme zo zmyslov na tú najposlednejšiu koľaj...
Niekto má debil za 1 korunu či 1 Euro a už si myslí akú AUDIO aparatúru nemá. No nemá...
Paličky na vodu fungujú...
A harmonické dotvárajú zvuk. Aj preto normálne AUDIO zosilňovače majú rovnú charakteristiku aj do 100 kHz. A veľmi vysokú rýchlosť prebehu a vysoký odstup signál šum a veľmi prijateľné(uchu)skreslenie. Veľmi nízky výstupný odpor a impedanciu...
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 22:04
:) ale pochopis to, ze ako laik ti to mozem osrat? :) v dobrom samozrejme.
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 22:05
Ale vieš Ty čo, radšej si to svoje oser. Oki?
Trochu sa zamysli...
|
|
Re: ale fujha
Od reg.: roob_
|
Pridané:
14.7.2015 22:07
zmenme temu... radsej si dam 3 smadnych mnichov ako 1 plzen..
|
|
Re: ale fujha
Od: Japster
|
Pridané:
14.7.2015 22:21
Hmmm, ja jedno rezané...
|
|
Re: ale fujha
Od: jon
|
Pridané:
16.7.2015 9:35
- lepsie 4 horke zalievaky ako jedno klasicke male ale bohovske espresso
- radsej 1L jablckoveho vina "vesely junak" ako 2dcl kvalitneho akostneho neskoreho zberu
- atd. :)
..cim si jasne vyjadril ze si clovek ktoremu ide o kvantitu nie kvalitu ;)
Potom sa cudujme ze v rakuskom Lidli maju rovnaky syr kvalitnejsii a dokonca lacnejsie ako v Lidli u nas. Ked mame takyto laxny pristup ku kvalte..
|
|
Fujha
Od: Japster
|
Pridané:
17.7.2015 14:05
Vieš, tiež patrím k ľuďom, ktorí si do kávy dajú šľahačku a či nalejú mlieko, osladia, aby sa vôbec dala piť. Aj do pomerne dobrého vína si nalejem Colu, aby sa dalo piť...
No čo už, proste tak...
|
|
..........
Od: Robo1010
|
Pridané:
15.7.2015 9:56
Na beznych kvalitnych sustavach nieje pocutelny rozdiel medzi flac a 320kbps mp3 z toho rovnakeho flacu. vsetko je to placebo, placebo je dokazatelne, velkym poctom studii. bitch pls. flac ma vyznam, velkost uz dnes nieje problem, takze preco si neuchovavat v lepsej kvalite oblubenu hudbu. ale rozdiel tam v 99.99% tam normany clovek co nema aparaturu za tisice nebude pocut. je to len placebo, machrovacka a vyvysovanie sa nad mp3. (samozrejme, mp3 ziskalo svoju posvest nekvality opravnene)
|
|
Re: ..........
Od: Japster
|
Pridané:
15.7.2015 11:42
Zaujímavo napísané.
1. Pil si? Ak nie, prečo zavádzaš?
2. Všetko je to zvuk z PC. Vytiahni ho mimo PC.
3. CD Audio formát nepatril medzi PC formáty. Existoval skôr a samostatne.
4. Ty si celé placebo, aspoň si naštuduj čo ten výraz znamená.
Počuť, všetko počuť. Akurát laik s nezničenými ušami sa nevie vhodne vyjadriť.
|
|
Re: ..........
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
15.7.2015 18:19
Samozrejme, vsetci sme kokoti len ty si lietadlo.
http://dopice.sk/e3y - aha kolko hluchych ludi.
Moderne externe a dokonca aj interne zvukovky sa kvalitativne v pohode vyrovnaju naozaj kvalitnym hifi komponentom a aj napriek tomu ze su v PC, ktore ako tvrdis je obrovskym zdrojom sumu, dokazu dosahovat SNR vyssie ako 130dB. Co viac by si chcel, to naozaj neviem. Len si pozri parametre highendovejsich zvukovych kariet a povedz mi v com presne zaostavaju za tymi tvojimi uzasnymi CD prehravacmi.
Inak FLAC prinasa naozajstne vyhody az pri vyssich bitovych hlbkach a vzorkovacich frekvenciach, pri 16/44.1 su rozdiely oproti dobre enkodnutej mp3 naozaj minimalne, co potvrdi aj analyza na spektrograme. Ale tak pravy hifista samozrejme musi pocut rozdiel, ved pocuje rozdiel aj ked podlozi zosilnovac pemzou
|
|
Re: ..........
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
15.7.2015 18:21
Inak ked pisem o mp3 tak samozrejme myslim 320kbit CBR, kvalitny rip = pouzitie lame encodera.
|
|
Re: ..........
Od: Jan Hus
|
Pridané:
15.7.2015 22:41
No tie CD prehrávače, ktoré tu boli spomínané, mali lepšiu zvukovú kvalitu už pred 25 rokmi, ako tie Tvoje neviem aké PC zvukovky dnes. A kde si zobral to číslo 130 dB? V kalendári? Vtedajšie CD prehrávače mali v pohode okolo 118-120 dB sš.
Ide o zvuk. Nie o absolútne čísla.
A keď si umývaš zuby trichlórom, píš tu až keď dostatočne vyprchá...
To rušenie v PC od napr. ATX zdroja sa prejaví skreslením signálu. A ktovie ako ich merajú. Asi ani v PC nie sú a ktovie aký je tam zdroj a všetko to ostatné čo má na rušenie a EM vyžarovanie vplyv.
|
|
Audiofili
Od: Peter_Kazimir
|
Pridané:
15.7.2015 18:30
Ludia ktori tvrdia aky obrovsky rozdiel pocuju medzi mp3 a flac - neporovnavajte nahravky ziskane z rozdielnych zdrojov, zoberte si svoju nahravku vo FLACu a cez lame encoder z nej spravte 320kbit MP3. AZ POTOM rozpravajte o nejakych rozdieloch. Lebo drviva vacsina takto rozdiel nespozna a v slepom teste zlyhaju aj ti co o sebe najviac tvrdia aky super sluch maju. Presne takto by v slepom teste zlyhal aj Japster ktory tu zo seba robi najvacsieho experta.
|
|
referencna vzorka
Od: luke peterson
|
Pridané:
16.7.2015 10:47
vysledky testu sa daju lahko zrealizovat. cim vacsia obrazovka, tym vacsi rozdiel medzi dvd-bluray. cim vyssia hlasitost tym vacsi rozdiel medzi MP3 - FLAC/Audio CD. Tu ale Audio CD prehravace maju navrch oproti FLACU. nakolko vyssie modely maju popichi dobry digitalno-analogovy prevodnik. (niektore TOP modely dokonca aj digitalny vstup, aby sa ten prevodnik dal pouzit aj na ten FLAC)
|
|
Re: referencna vzorka
Od: biggus dikkus
|
Pridané:
16.7.2015 10:58
nie je problem kupit k pocitacu lespie dac.
alebo aj zostrojit - nwavguy schemy su volne dostupne na nete a da ich dokopy aj opica s pajkovacou.
tak isto su to dobre zvukovky - napr. ta titanium hd. staci si pozriet, aky ma dac prevodnik a kuknut si nan recenzie (ktore su dost vtipne kvoli fanboyom a sutazi, ci je lepsi od ti alebo nie :))
vsetko je o tom, co chces do audia investovat - a aj tu plati, ze retaz je tak silna ako jej naslabsi clanok. a pri dobrej zvukovke a decentnych reprakoch je najslabsi clanok prave zdroj - mp3 :)
|