|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do nich!
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.7.2015 9:52
Pôvodne som chcel nadávať na nezodpovedných idiotov... Ale keď som sa dočítal, že išlo o "dúhový pochod" tak hovorím:
Len tak ďalej! Keď na nich nemôžeme s palicami, pôjdeme s dronmi :)
|
|
Re: Do nich!
Od: fg2
|
Pridané:
3.7.2015 9:56
Si pekny chudak, mozes sa hanbit.
|
|
Re: Do nich!
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.7.2015 10:15
Za co? Ze nema rad roztahovanie cokodier, lebo teraz sa to tak ma podla nasich panov robit, a vsetci ostatni su nenormalni?
|
|
Re: Do nich!
Od: neviem meno
|
Pridané:
3.7.2015 10:20
Presne. Ľuďom to yebe
|
|
Re: Do nich!
Od: mladik
|
Pridané:
3.7.2015 10:56
Mladík s dronom ich zrejme kameroval až mu došli baterky :)
|
|
Re: Do nich!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 10:59
... a co kameruješ, buzera*t !!!
|
|
Re: Do nich!
Od: grrrg grc
|
Pridané:
3.7.2015 19:57
podla mňa mal sperma v oku tak nevidel budovu na ľavoboku.
|
|
Re: Do nich!
Od: free
|
Pridané:
4.7.2015 12:56
Doležité je, že tej ženskej nebol tým nárazom poškodený mozog. Ten mala poškodený už predtým.
Ale je fajn, ako dsl neuvedie že šlo o gay pride, podobne ako v správach neuviedli, že ten horľavý prášok na diskotéke nebol na hocakej diskotéke, ale na bujarej oslave vížazstva homosexuálov, ktorí si nechali na seba hádzať "dúhu". No a jedna farba toľko tepla nevydržala a zbĺka. Nikomu to neprajem, ale môžu si za to sami. Za každú cenu byť stredobodom pozornosti vrátane okázalých osláv a pochodov.
|
|
Re: Do nich!
Od: deja vu
|
Pridané:
5.7.2015 11:35
podla mna to bol nejaky buzerant a nepacili sa mu v dave heteraci, tak na nich hodil drona :D
|
|
Re: Do nich!
Od: jelito
|
Pridané:
3.7.2015 13:08
A určite aj v HD rozlíšení :)
|
|
Re: Do nich!
Od: hd Al-Qaeda
|
Pridané:
3.7.2015 20:00
HD Al-Qaeda
|
|
Re: Do nich!
Od: nbnbvc
|
Pridané:
3.7.2015 16:50
Podstatna informacia nebola uvedena. Prezil to dron?
|
|
Re: Do nich!
Od: Nap42
|
Pridané:
3.7.2015 18:54
Urcite nie. Cops and queers ho dokopali:
https://m.youtube.com/watch?v=5R682M3ZEyk
|
|
Re: Do nich!
Od: Jan Hus
|
Pridané:
7.7.2015 1:45
To kde si vyhrabal takú chobotinu?
|
|
Re: Do nich!
Od: Speeeedy
|
Pridané:
3.7.2015 10:21
Ked nemas rad roztahovanie cokodier, tak si ju neroztahuj, take je to jednoduche. Nikto ta do nicoho nenuti.
|
|
Re: Do nich!
Od: NUTIAMA
|
Pridané:
3.7.2015 12:27
Ale nuti.
NUTI ma rozpravat mojim detom od 3-och rokov o cokodierkach (vo vacsine EU a zvysok "zaostalych" krajin dobehne do par rokov).
A ked to nebudem robit a budem mat iny nazor pojdem do basy, ja hajzel.
ZAKAZUJE mi mat iny nazor, ZAKAZUJU mi povedat detom, ze vopchat nieco do zadku a nasl. napr do ust je a bol hnus. A je to nebezpecne! Zakazuju mi hovorit pravdu, sami klamu brutalne - doplnim linky.
ZAKAZUJE/U mi mysliet si a hovorit, ze kakanicky nepapame a rovnako tak, ze do zadocku si nic nedavame.
A TO VSETKO ZA MOJE DANE!
Homo-propaganda je hnusna odporna lobby, ktorou sa zivia mnohi - aj hetero.
A mnohi homosexuali - kt. ziju v klude s 1 partnerom toto cele odsudzuju.
A tvrdia, ze oni nikoho nevolili ab hovoril za nich.
Tak ako ked su Fico al. Obama al. Alonso heterosexuali ale to neznamena, ze maju rovnaky nazor na Linux, dane, mroalku al. dokonca zeny ako ja.
|
|
Re: Do nich!
Od: pojeb....any pokrytec
|
Pridané:
3.7.2015 12:59
A to ze to zenskej pchas do zadku je potom riadne pokrytectvo, ty luz...a pokr.ytecka vyje.bana.
|
|
Re: Do nich!
Od: neviem meno
|
Pridané:
3.7.2015 14:32
No fuj krista. Ten kto to pchá ženskej do riti je tiež buzerant, polobuzerant.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
3.7.2015 17:25
Ja to pcham zenskej aj do huby. Tiez som buzerant?
|
|
Re: Do nich!
Od: 01010101010101
|
Pridané:
3.7.2015 20:05
Nie tvoja žena je chudera a musí žiť s tebou.
|
|
20% žien na Slovensku dostane aj nakladačku.
Od: priliš
|
Pridané:
3.7.2015 20:18
Ženu milujem a kurvy trtkam.
|
|
Re: Do nich!
Od: v riti
|
Pridané:
3.7.2015 20:06
To že to je v každom porne neznamená, že je to chutné.
|
|
Re: Do nich!
Od: prvá pomoc
|
Pridané:
3.7.2015 20:19
Želám ti hemoroidy.
|
|
20% žien na Slovensku dostane ako bonus nakladačku.
Od: Partnerské znásilnenie
|
Pridané:
5.7.2015 15:29
Partnerské znásilnenie, bežná vec na Slovensku a s takýmto prístupom to bude lepšie a lepšie.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.:
|
Pridané:
3.7.2015 17:51
Daj tie linky (tipujem novy cas alebo obdobne), som zvedavy.
PS. linky zo stranok, ktore napr. zakazuju kondomi, lebo je to "proti bohu" povazujem za rovnako objektivne, ako ten novy cas ;)
|
|
Re: Do nich!
Od: pochodovať
|
Pridané:
3.7.2015 20:25
Čo je také úžasne na kondone?
Aby sa černosi nemnožili rýchlejšie ako belosi?
Rafinované. Adolf sa má čo učiť.
To nieje príliš liberálne.
|
|
Re: Do nich!
Od: pochodovať
|
Pridané:
3.7.2015 20:31
Ale samozrejme, že keď ideš niekoho znásilniť tak by si mal použiť kondom aby si sa návodov nenakazil.
|
|
Re: Do nich!
Od: clovekasasf
|
Pridané:
4.7.2015 9:50
takze pouzitie kondomu porovnanas z genocidou? To je absurdne
|
|
Re: Do nich!
Od: pochodovať
|
Pridané:
4.7.2015 14:44
Neporovnávam.
Nechcieť mať deti = chcieť vyhynúť.
Ak má niekto dve deti pri dnešnom zamorení prostredia sa môže ľahko stať, že jedno bude neplodné a druhé si zvolí životný štýl gay alebo singl.
Umelé oplodnenie, nemôže nahradiť prirodzenú reprodukciu to by bolo z ekonomického hľadiska neudržateľné.
|
|
Re: Do nich!
Od: Pochodovať
|
Pridané:
4.7.2015 14:46
Arabi dobili blízky východ vagínami svojich žien.
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
4.7.2015 15:42
Chciet mat deti, resp. dve a viac deti = chciet vyhynut v dosledku preludnenia, nedostatku zdrojov, bojov o ne a likvidacie planety.
Dnes, ked sa ludstvo mnozi sialenym tempom, problemy s pitnou vodou a potravinami narastaju a zacina nas tu byt neunosne vela, je podporovanie zvysovania porodnosti podla mna fakt hlupe - je to cielene likvidovanie udrzatelnej buducnosti a vytvaranie "pekla" pre vlastne deti.
Planetu nenafukneme, kolonizovat ine planety nam bude trvat stovky rokov.
|
|
Re: Do nich!
Od: pochodovať
|
Pridané:
4.7.2015 23:47
Ľudstvo je na pokraji vyhynutia odjakživa.
Mať tri deti nestačí na zachovanie kvalitného genofondu.
Sebcovi a neschopným rozmnožovať sa stačia dve.
Hitlerovi príbuzný sa rozhodli dobrovoľne nemať deti.
Európa potrebuje prisťahovalcov to netvrdím ja.
Planéta nieje preludnená len je plná sebcov, ktorý si nevidia ďalej ako na kraj nosa a račej vyhubia druhých ako by sa zmenili.
Vesmír je pustý. A nato aby sa narodil noví Einstein, ktorý nás dostane do vesmíru bez toho, aby sme museli spaľovať dinosauri treba 20 miliard ľudí.
|
|
Re: Do nich!
Od: Linuxak
|
Pridané:
9.7.2015 0:04
Co mas proti analu? Myslim teda muz + zena napriklad...
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.7.2015 12:41
A problém je práve v tom, že núti.
Zdanlivo je to všetko demokracia, sloboda a iné kecy, ale reálne je to všetko výhradne jednostranné.
Každý MUSÍ súhlasiť, každý ich MUSÍ akceptovať a to dokonca čím ďalej tým viac...
V súčasnosti je významne rozšírená "pozitívna diskriminácia", podobne ako s cigánmi:
Prepustíš neschopného zamestnanca, všetko je v poriadku... Prepustíš rovnako neschopného buzeranta a až potom uvidíš to Tvoje "nenútenie".
Mne sú buzernati v princípe ukradnutí, vždy tu boli, vždy tu budú... Serie ma ale to, že sa z toho stala móda a Ty a Tebe podobní mi berú moje slobodné právo nesúhlasiť a povedať, že s tým nesúhlasím.
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 14:25
Tato vetva diskusie je uplne mimo technicku temu clanku a vyzyvanie na nasilie od nejakej chorej hlavy.
A vraj moda ... cize sexualna orientacia je vec mody, to su mi novinky. Heterosexuali si teraz hromadne, kvoli tomu, ze to je v mode, sexualne uzivaju s ludmi rovnakeho pohlavia.
Je nezmysel, ze ludia su nuteni suhlasit so sexualnymi praktikami inych ludi. Co nemozes, je vyzyvat k nenavisti, likvidacii, obmedzovat zakladne ludske prava inych ludi len kvoli nejakym Tebe nemilym vrodenym znakom ...
Suhlasit vsak nikdy nemusis s nikoho konanim a ani nikdy nebudes musiet, pokial budu fungovat slobody, ktore chvalabohu ako-tak funguju. A ak si myslis ze nie, skus si skusit uplatnovat slobodu prejavu v menej demokratickych krajinach, uvidis, ako dopadnes. Mozno ani neuvidis, lebo nedozijes.
|
|
Re: Do nich!
Od: neviem meno
|
Pridané:
3.7.2015 14:37
Počúvaj... v ČR mali buzeranti pochod a niesli transparenty že oni za to nemôžu že su takí. A úplne vzadu niesli zasa transparent nech zlegalizujú pedofiliu, že nemôžu za to že sú takí...
Keď som toto videl, stačilo mi. Sú vadný a ešte majú potrebu sa prezentovať
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 14:53
A teraz akoze co?
A v pochode za zivot boli neonacisti. Ale nie som dement, aby som kvoli tomu povedal, ze pochod za zivot bol neonacisticky len preto, lebo si organizatori neustriehli, co sa tam vsetko prezentuje (co je v takom velkom dave problem, aj ked sa to da).
A kolkoze tu mame fyzicky alebo mentalne postihnutych? Ti nie su podla vasej logiky "vadni"? A napriek tomu existuju paralympijske hry. Aj tie vam vadia? Su tiez psychicky chori ludia, ktori verejne vystupuju.
A este by ma zaujimalo, kto nie je vadny. Vie sa, ze v spolocnosti mame cca 5% psychopatov, a nemalo psychopatov sa dostava do vysokych manazerskych pozicii, lebo to sedi ich nature, a byvaju verejne prezentovani. 80% ludi su oportunisti. Aj o tych mozeme povedat, ze su vadni, pretoze sa dokazu moralne prisposobit akejkolvek spolocnosti. Mne je z ludi typu "kam vietor, tam plast" zle. A teraz co akoze?
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
3.7.2015 17:18
Tak inak aby nevzniklo nedorozumenie.
http://dopice.sk/dWH
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 17:50
Porovnavate neporovnatelne. Zoofil na rozdiel od homosexuala nema zaujem o partnera, ktory by bol dospelou svojpravnou osobou, ktora by sa mohla slobodne rozhodnut zit v partnerskom zvazku.
|
|
Re: Do nich!
Od: pedofil
|
Pridané:
3.7.2015 17:30
Pedofilia nie je nelegalna. Nelegalny je sex s detmi. Oni vyzyvali k ukonceniu nenavisti voci pedofilom, nie k legalizacii sexu s detmi. Ziadny transparent ze legalizovat pedofiliu.
|
|
Re: Do nich!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 15:26
Vetva diskusie je k clanku, bolo tam pisane ze na duhovom pochode trafila masinka niekoho do sisky. Reakcia ludi je podla mna normalna - robis blbosti -> tak ti treba. A to plati ako aj pre dronistu, tak aj pre tych duhovych.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 15:43
Definuj "blbosti". Uplatnovanie zhromazdovacieho prava? Moralna podpora znameho alebo blizkeho? Odmietanie nenavisti voci homosexualom? Odmietanie ich ponizovania? Podpora otvorenosti a toho, aby nezili v strachu a v umyselnom klamstve pred svojim okolim? Alebo prechadzanie cez ulicu?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 16:55
Podla mojho nazoru vyznamne mnozstvo heterosexualov toleruje homosexualov vtedy, ked homosexualitu neprezentuju navonok. Ani ja nemam nic proti homosexualom, ale nech oni zas toleruju moj postoj. Ako mi vadi ked niekto blizko mna fajci cigaretu, tak mi vadia homosexualne prejavy. Homosexuali sa dozaduju tolerancie a pritom oni svojim spravanim netoleruju vecsinu ludi okolo seba. Ja ako clovek, ktory mi vadia homosexualne prejavy, povazujem duhovy pochod za provokaciu a prejav intolerancie. Samozrejme ze maju zhromazdovacie pravo. Ja byvam v panelaku a tiez mam pravo robit randal do 22h vecer, ale viem ze vecsine susedov by randal do 22h prekazal, tak sa prisposobim a nebudem si svoje pravo vynucovat na ukor vecsiny. Staci ?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.7.2015 17:05
tie duhove pochody a ine prezentacie homosexualov vznikli prave preto, lebo homosexualov uz sralo, ako ich heterosexuali NEtolerovali.
nechapem ako niekto moze mat cokolvek proti homosexualom. ved sa nemrdaju do zadnice na verejnosti pred vami, robia si to doma za zatvorenymi dverami. a ze chcu aj manzelstvo len ukazuje ze im neide iba o sex (pretoze sexovat mozu aj bez papiera).
a tokonca aj tie duhove pochody su v poriadku, pokial to nie je prehnany exhibicionizmus alebo ine stupidne spravanie (ktoreho mame aj na slovensku medzi neonacistami pozehnane a nevytaca nas to tak ako homosexuali - nechapem preco).
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 17:32
Ide o ten pochod, vela ludi sa s nim nestotoznuje a este k tomu ked niekomu nieco spadne na hlavu, tak to v clovehu evokuje stipku skodoradosti, ze z mojho pohladu, dostala po siske nech sa uvedomi. Co je na tom zle. Je to moj nazor a nebudem teraz robit pochod pre to aby sa stym kazdy stotoznil.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.7.2015 0:56
vela ludi sa s tym stotoznovat nemusi. pokial ale neobmedzuju moju slobodu (a ze mne sa to nepaci NEOBMEDZUJE moju slobodu), tak maju na take zhromazdenie pravo.
priat niekomu, alebo tesit sa z niekoho urazu preto, lebo mne sa nepaci ich nazor na niektore veci je trapne a ubohe.
ak by to spadlo na hlavu demonstrantovi proti imigrantom mal by si rovnaky nazor? ak by to spradlo demonstratovi za imigrantov, mal by si rovnaky nazor? a co ak by to spadlo na hlavu niekomu proti homosexualom? mal by si rovnaky nazor?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
3.7.2015 17:06
a este k tym prejavom, ktore konkretne ti vadia? exhibicionizmus tolerovat nemusime. ale ak sa dvaja muzi drzia za ruky, pripadne sa pobozkaju, to ti vadi? a co?
mne osobne vadi ak sa niekto muckuje na verejnosti bez ohladu na pohlavie, nedava mi to ale pravo dozadovat sa zakazania akychkolvek prejavov naklonnosti na verejnosti.
|
|
Re: Do nich!
Od: ruf mich an!
|
Pridané:
3.7.2015 15:44
si este nezabludil na tumblr, twitter alebo reddit?
momentalna moda liberalnych kokotov a feminazis je zbierat co najviac gender-tagov. druhy narodny sport je opression olympics, kde treba nabrat co najviac ssposobov, preco sa clovek citi utlacany.
samozrejme netreba zabudat na spravny gender - biely cishet chlap je mrte out a najvacsi nepriatel ludstva, ale byt special snowflake aka transblack transfat aromantic polyamorous demiqueer pansexual muslim plutokin je najviac in :D
|
|
Re: Do nich!
Od: babkaDemokratka
|
Pridané:
4.7.2015 17:35
mam tak trochu pocit, ze si mylis demokraciu so svojvolou alebo anarchiou, pri demokracii tvoje prava koncia tam kde ineho zacinaju a nie ze si mozes robit co chces, to je ako by si vravel, ze suhlasis s vrazdami alebo so znasilnenim, tiez to moze byt tvoj nazor, ale tiez ta budu nutit mat opacny
|
|
Re: Do nich!
Od: sdasdadasdads
|
Pridané:
3.7.2015 10:24
Podla mna nech si doma roztahuju co chcu, ale preco za to potrebuju polonahi pochodovat a zastavovat dopravu?
A potom sa stazuju, ze kazdy vidi len tu sexualitu, na ktoru takto vyhradne uputavaju pozornost.
|
|
Re: Do nich!
Od: neviem meno
|
Pridané:
3.7.2015 10:42
Potrebujú sa ukázať akí sú nadľudia..
|
|
Re: Do nich!
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
3.7.2015 12:43
Tak tak, tiež mi vadi táto propagacia a glorifikacia LBG sceny...
|
|
Re: Do nich!
Od: lolo hgfhf
|
Pridané:
3.7.2015 13:00
Ja som v zivote ziadny duhovy pochod nevidel. Ak ta nieco nezaujima, tak na to nepozeras. Tak ich neries a mas kllud.
|
|
Re: Do nich!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 13:05
Ja som v zivote nevidel ziadneho vraha. Naco ich vlastne niekto riesi.
|
|
Re: Ja som v zivote nevidel ziadneho vraha.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
3.7.2015 20:07
Na vrahovi nevadí to, že ho vidíš.
No vrah ubližuje tým najhorším spôsobom.
Pochody ľuďom vadia, keď ich vidia.
Homosexuáli nikomu neubližujú žiadnym spôsobom.
Prečo chceš prirovnávať úplne rozdielne veci?
|
|
Re: Ja som v zivote nevidel ziadneho vraha.
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 20:53
Pletieš (a nie len ty) dve veci do hromady.
Jednak sú tu ľudia, ktorým vadia homosexuáli. Majú nejaké dôvody, neviem aké, mne homosexuáli nevadia.
Druhak sú tu ľudia, ktorým vadia buzeranti. Tu viem presne o čo ide, lebo mne buzeranti vadia tiež. Buzerant je reklama na homosexuála. Propaguje sa. Vlezie do každého holyvoodskeho filmu, lezie na titulky novín, do televízie, pochoduje a otravuje tak celé mesto, stále mu chýbajú nejaké práva a trpí tým. Keby toto robili chovatelia korytnačiek, tak by mi vadili tiež.
|
|
Re: Jednak sú tu ľudia, ktorým vadia homosexuáli.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
4.7.2015 1:43
Núti Ťa niekto pozerať hollywoodske filmy s homosexuálmi?
Núti Ťa niekto čítať titulky novín s homosexuálmi?
Núti Ťa pozerať televíziu s homosexuálmi?
Núti Ťa niekto pozerať sa na pochod?
Udaj ho za obmedzovanie osobnej slobody, to je u nás tiež trestné.
Homofóbi sú zväčša skrytý homosexuáli:
ScienceDaily.com/releases/2012/04/120406234458.htm
|
|
Re: Jednak sú tu ľudia, ktorým vadia homosexuáli.
Od: Neviem-
|
Pridané:
4.7.2015 10:35
Ale áno, Rudolf, núti.
Keď si v popise filmu nájdem, že sa jedná o homosexuálny príbeh nejakého homosexuála s homosexuálnou zápletkou, tak naňho jednoducho nejdem ale keď si tam nájdem, že je to road-movie, počas ktorého sa mladý človek vysporiadava so svojimi názormi na život, tak si to nadšene idem pozrieť. A potom sa tam hodinu a pol pozerám na útrpný homosexuálny coming out.
OK, prvých desať krát som si hovoril, že asi som si mal dôslednejšie vyhľadať informácie o filme. Ale nie je to tak, aspoň malá homozápletka je v 90% filmov.
Keď čítam titulky novín a keď počúvam správy v rádiu, tak nikdy neviem dopredu o čom budú, tam máš Rudolf logickú chybu, takže si nemôžem vybrať, či si tie správy zapnem alebo nie. Chápeš, či nie?
To s tými skrytými homosexuálmi je starý a trapnučký argument, to ani nebudem komentovať.
Rovnako mi vadia hulvátske bilboardy nacápané pred tatrami popri diaľnici, obrovský FORD prekrývajúci panorámu, ríšska orlica MATTONI oproti. Čo teraz? Nikto ma nenúti tadiaľ jazdiť?
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 14:42
Dalsi pribrzdeny.
Ak su ludia realne dlhodobo utlacani kvoli vrodenej vlastnosti (vid par desatroci dozadu, dodnes existujuce absurdne tresty v niektorych krajinach sveta, pretrvavajuce prehnane predsudky spolocnosti, tlak nabozenskych fanatikov ...), co je divne na tom, ak ti ludia vyjdu verejne von a chcu verejne ukazat, ze toho maju dost?
Ako inak, nez verejne sa daju narusat chore predsudky?
Suhlasim, ze provokativne obscennosti velmi tomu nepomozu, ale o tom duhove pochody standardne nie su. Su o tom, ze ludia, ktori su velkou castou stavani do pozicie, ze sa maju hanbit za svoju vrodenu vlastnost (cize svoje "akoze-chybne telo"), hovoria presny opak: ze su na seba hrdi (ze sa neskryvaju za klamstva a verejne priznaju kym su). A vyzyvaju aj ostatnych, ktori maju tento problem, aby nezili cely zivot v psychickom utlaku a hanbe a aby mohli zit bez utlaku.
|
|
Re: Do nich!
Od: AlbHert
|
Pridané:
3.7.2015 14:49
homofilia nie je vrodena
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 15:47
Homofilia je neviem co. Slovnik take nepozna.
S homosexualitou sa clovek rodi. Len pako si moze mysliet, ze sa jej clovek uci, kedze sa vyskytuje vsade, dokonca aj medzi zvieratami a ma dlhodobo stabilne percento. Ale fanatici fakty nepotrebuju ...
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 16:10
Fanatici by možno vaše fakty zvážili, keby nejaké fakty existovali, keby nebolo zbieranie a uverejňovanie faktov o ľuďoch trpiacich sexuálnymi od(ú)chýlkami "proti ľudským právam".
Veľmi rád by som napríklad vedel, aké percento pedofilov je súčasne aj homosexuálov alebo bisexuálov a porovnal to s ich početnosťou v rámci celej populácie. Vieš, korelácia je sviňa. Čo myslíš, dá sa to niekde zistiť?
Tiež by ma zaujímalo, aké je percento praktikujúcich homosexuálov medzi odsúdenými vo väzniciach. Malo by približne zodpovedať pomeru v bežnej populácii, veď len pako si môže myslieť, že sa homosexualite človek učí, všakže?
Tak kde sa dá dopátrať k číslam?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
3.7.2015 16:22
jasne:
Groth AN, Birnbaum HJ. Adult sexual orientation and attraction to underage persons
korelacia je svina, najma ak ukazuje, ze pedofilov je niekolkonasobne viac medzi buznami ako medzi sluznymi ludmi.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
3.7.2015 16:38
btw, pekne data mas aj tu>
http://www.frc.org/get.cfm?i=is02e3
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: slecna.l
|
Pridané:
6.7.2015 14:51
Ako definujes slusnych ludi? Zaratavaju sa tam aj katolicki knazi?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
6.7.2015 16:29
heh, myslis tych, co praktizuju najbezpecnejsi sex?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 16:28
Pokial tu budu strasit ludia vykrikmi "do nich!", tak sa homosexualne orientovani ludia budu skryvat. Prave duhove pochody vyzyvaju k otvorenosti a neskryvaniu kto su - ale tu poniektori natvrdli chcu presny opak a ich agresivnym pristupom a hrozbou fyzickych utokov sa im to ciastocne moze darit.
Cisla z ludskej "rise" pokial viem pochadzaju od tych, ktori sa anonymne alebo verejne priznavaju a z roznych studii, ktore sa na to zamerali v roznych castiach sveta.
Mimochodom cisla zo zvieracej rise sa daju zistit pomerne dobre - myslim, ze by malo stacit trochu hladat alebo si rovno spravit vlastny vyskum.
|
|
Re: Do nich!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 17:15
Sam si pribrzdeny.
Tak by som kazdemu cloveku ktoreho stretnem vylepil zaucho, ale nemozem, lebo to tym ludom vadi. Uz mam toho dost, nebudem sa za to hanbit, spravim pochod za vylepovanie faciek a kazdemu jednemu, komu vadi zaucho odomna budem nadavat do netolerantnych konzervativnych egoistov. Uz nebudem zit v hanbe a utlaku kvoli mojej vrodenej vlastnosti, vsetci nastavte svoje lica a podte ma tolerovat, sme vyspela demokraticka a liberalna spolocnost :)
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 17:33
Nelogicky argument.
Porovnavate nasilie (cize nieco, cim clovek fyzicky ohrozuje inych a moze sposobit smrt ako sa stalo nedavno ked obet po facke spadla) so sexualnou orientaciou (ktora sama o sebe nijako inych neohrozuje).
A ak svoje nasilne prejavy neviete kontrolovat, potom mate psychicky problem, ktory sa na rozdiel od sexualnej orientacie casto da liecit - treba navstivit psychologa.
|
|
Re: Do nich!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 17:47
(tu)lebo ja mam naozaj taku potrebu fackovat (tu). "tu" a "tu" doplnit tie tagy co ohranicuju ironiu.
|
|
Re: doplnit tie tagy co ohranicuju ironiu.
Od: Rudolf Dovičín
|
Pridané:
3.7.2015 20:11
http://en.WikiPedia.org/wiki/Poe%27s_law
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: M a t t
|
Pridané:
3.7.2015 10:55
Preco by bol? Ty si tiez jeden z dementov oc obhajuju taketo chobotiny. Aj integraciu moslimov do spolocnosti obhajujes? Mne je uplne jedno ze sa buzeranti oblizuju, ale nech si nerobia pochody. Nejako nevidim ze by kazdy mesiac mali heterosexuali pochod.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: jupiii
|
Pridané:
3.7.2015 14:56
Ja som podobneho nazoru. V sukromi nech si robi, co chce. Na verejnosti, ak to nebude obycajne "predvazdanie sa" rozumej provokacia, alebo to nebude pohorsovat deti, tak nech sa kludne drzia za ruky, alebo si daju francuzaka, ako aj ostatne normalne pary.
Ale!!! nech sa nesnazi verejnost presvedcovat, ze to je normalne, alebo ze on ma tiez svoje prava. Pravo na sukromie ma garantovane, ale z verejneho pohladu to je chore! Ak im niekto zveri dieta, tak ho mozu vychovavat preco nie, ale nikdy to nepodkladat zakonom, rodinou, alebo sobasom! Ved toto, co sa deje teraz po svete s tymi duhami je vysmech prirode.
Nie som aktivne veriaci, ale som za ADAMA a EVU a kazdu inu kombinaciu v zakone odmietam. V sukromi mi je privetivejsia kombinacia X krat Eva a nic s Adamom.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 16:17
Vtipne, ze "vysmech prirode". Prave priroda homosexualov stvorila. V prirode je homosexualita bezna aj medzi zvieratami a dlhodobo sa drzi na zhruba rovnakom percente. Homosexualita je prirodzena a bude tu vzdy. Homosexuali su prospesni pre spolocnost, ukazali to v historii a ukazuju to dodnes.
Dementny zakon znemoznuje dlhodobo zijucim partnerom rovnakeho pohlavia, aby sa mohli oboznamit so zdravotnym stavom partnera (aby ich lekari v nemocnici neposlali dokelu), aby mohli mat zo zakona volno v pripade umrtia partnera, aby si mohli uplatnovat OCR v pripade choroby partnera, aby mohli dedit (cize aby mohli byt zaradeni medzi tych, ktori nemozu byt zo zakona vynechani), aby sa mohli uchadzat o adopciu dietata partnera ktore roky s nim vychovavali ale zakon ich povazuje za uplne cudzich ... atd
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
3.7.2015 16:24
medzi zvieratami je homosexualita bezna.
znamena to, ze duhovi su zvierata?
preco maju potom ludske prava?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 16:31
Medzi zvieratami je bežné aj to, že tatko alebo mamka požerie všetky mladé ...
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
3.7.2015 16:34
samozrejme...
tak isto poriadna trtkacka - alfa samec potrtka vsetko a je jedno, ci sa to brani alebo nie...
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 16:48
hmm, takze je existencia homosexualov a ich normalne zaclenenie do spolocnosti proti prirode, alebo nie?
A ma daleko od logiky porovnavat nieco, co clovek dokaze ovladat (svoju aktivitu), s niecim, s cim sa clovek narodi a neda sa to zmenit (sexualna orientacia).
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
3.7.2015 16:57
ano je. protivi sa zakladnemu pravidlu - na prezitie ludskeho druhu je potrebna a nevyhnutna jedina podmienka - 2.1 dietata na par.
buzny ju nesplnaju, preto stracaju pravo zaclenit sa do ludskej spolocnosti. mozu si tvorit vlastnu subkulturu, ale nemai by sa miesat do ludskych zalezitosti.
ps: ist podla tvojej logiky dalej: je to to iste v pripade nekrofilov, zoofilov a pedofilov. najma ti posledni boli vyhodeni zo zoznamu psychickych poruch a pedofilia bola uznana ako sexualna orientacia.
teda, podla boha pravdy, preco nebojujes aj za ich prava?
preco len za buzny?
najma, vziac v uvahu, ze pedofil je pre spolocnost prospesnejsi ako buzna. pedofilovi napr. mozes zverit dieta do opatery a bude s tym menej problemov, ako keby si to iste dieta zveril homoparu :D
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 17:47
Cize to, co stvorila priroda a neustale sa to objavuje medzi ludmi a aj inymi zivocisnymi druhmi, je podla vas proti prirode. Hmm ...
Z toho co viem, homosexuali su prinosom pre ludi - napriklad tym, ze nemozu mat deti, mozu pomahat tym, ktori deti maju, alebo sa venovat cinnostiam v prospech spolocnosti, na ktore rodiny s detmi cas nemaju. U vtakov (tusim labute) je na cele ich krdla homosexualny par. Opat - keby to bolo proti prirode, asi by to tak nebolo. (Zda sa, ze este aj ti vtaci su mudrejsi, ako niektori tu pritomni.)
Ak sa dvaja dospeli homosexuali slobodne rozhodnu spolu zit, nevidim dovod, preco by nemali mat rovnake ludske prava, ako dvaja heterosexuali (muz a zena), ktori nemozu mat deti, alebo ich nechcu mat. Podla vasej logiky by takito ludia mali byt vyhnani zo spolocnosti. Dakujem, vo vasom svete by som zit nechcel.
A nekrofil, zoofil ci pedofil nema zaujem o partnera, ktory by bol dospelou svojpravnou osobou, ktora by sa mohla slobodne rozhodnut zit v partnerskom zvazku.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 17:59
Ked si to Labute medzi sebou toleruju, je to ich vec. Evolucne asi dosli na to ze je to pre ich druh prospesne, ale pochybujem ze to bolo sposobom ze robili duhove pochody. Ak si homosexuali obhaja svoj prinos pre spolocnost svojim spravanim a nebudu si vynucovat toleranciu, mozno sa z nich prirodzene stanu Labute medzi homosapiens.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
4.7.2015 8:14
A tie predosle tisice az miliony rokov sa dialo co? Ved to bolo evolucia, po ktorej homosexuali stale existuju. Takze evolucne je to vyriesene.
Vy mate asi na mysli problem v evolucii myslenia niektorych ludi. A ten sa velmi neda riesit inak, nez verejnym hovorenim o probleme - ktory vam vsak vadi.
V nasej spolocnosti nikto svoj prinos obhajovat nemusi na to, aby mal zakladne prava, pretoze mame uz dost desatroci dohodu o zakladnych pravach, ktore maju vsetci rovnake.
To akoze teraz mate predstavu, ze vsetci homosexuali maju zacat robit nejake bezplatne dobrocinne prace pre celu spolocnost a ako odmenu dostanu to, ze na nich niektori poloblazni nebudu fyzicky utocit?
Uz som pisal, ze ani mne sa nepacia ziadne explicitne oplzlosti na verejnosti - ale to ani od homo ani od hetero.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: teletubby
|
Pridané:
3.7.2015 18:11
aj rakovina sa neustale objavuje medzi ludmi a stvorila ju priroda. to ale neznamena, ze je prospesna a prinosom.
ad deti - teraz si zadrel. svata trojica, alebo ako najlepsie dojebat dieta, je: lesbicky par, single matka, buzeranti; v tomto poradi. ani pedofili nedojebu tak psychiku dietata ako prave tieto tri skupiny.
ad prava - lebo nemozu mat deti, teda neprispievaju k zachovaniu ludskej rasy.
ad pedo, zoo a nekro - takze zakazujes inym pravo na lasku a sebaurcenie? a to len preto, lebo sa to tebe nepaci?
tolerancia ti dosla? alebo?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 18:54
Padli tu slova, ze "duhy" a duhove pochody su vysmech prirode. Ja tvrdim, ze nie, pretoze to tvrdenie nema logiku.
Vy tu teraz davate do jednej roviny smrtonosnu rakovinu (ktora zial vznika poskodenim casti buniek, co je prirodzene a neda sa tomu uplne zabranit) s vrodenou vlastnostou - sexualnou orientaciou. A to je pekny nezmysel.
Ak dobre rozumiem, tvrdite, ze homosexuali nie su pre ludsku spolocnost prinosni. V tom pripade si myslim, ze to nemate v hlave v poriadku, pretoze prospesnost sa da zistit obycajnym pozorovanim sveta.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 19:03
Ad prava: ake prava maju mat bezdetne heterosexualne pary - ktore maju vrodenu poruchu neplodnosti alebo umyselne nechcu mat deti?
Ad deti: zabudli ste hlavne uviest psychicky nestabilnych, vysinutych, citovo chladnych alebo despotickych rodicov, ktori dietatu casto preukazatelne skodia. Pri menovanych "skupinach" rodicov, sa negativny vplyv generalizovat nikdy neda - lebo to vzdy zavisi pripad od pripadu - od vlastnosti a schopnosti jednotlivcov.
Noze nam prezradte recept, ako zabezpecit, aby kazde dieta malo oboch a idealnych milujucich rodicov?
Pedofili, zoofili, nekrofili by pri sexualnej aktivite automaticky porusovali prava inych - deti, zvierat, pozostalych. Preto maju z mojho pohladu zial smolu. Podobne ako sadisti, psychopati a dalsi, ktorym robi dobre utrpenie inych.
U parov homosexualov ide o dohodu dvoch dospelych ludi, ktori si davaju lasku, nikoho prava neporusuju a nikomu svojim vztahom a "uspokojovanim" neskodia.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Jemine
|
Pridané:
3.7.2015 23:15
Dieťa by mali mať len také osoby, ktoré sú schopné ho splodiť.
Ako dvaja homoši splodia dieťa???
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 23:51
Ja som pisal, ze by homosexuali mali mat pravo uchadzat sa o dieta, ktore roky vychovavali spolu s ich partnerom a biologickym rodicom, ak by tento nestastne zomrel.
Problematiku adopcii cudzich deti nemam zaujem otvarat a ani riesit, ale povazujem za absurdny diskusny prispevok, ktory generalizuje a tvrdi, ze by homosexualny par poskodil psychicky vyvoj deti len kvoli svojej sexualnej orientacii. Vsetko vzdy zavisi od vlastnosti a schopnosti danych ludi a nie od ich sexualnej orientacie.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Ráchell
|
Pridané:
5.7.2015 0:21
Ano. Najmä kvôli svojej sexuálnej orientácie a hlboké poškodenie modelu rodiny.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: nejake
|
Pridané:
4.7.2015 17:42
takze par, ktory je neplodny si dieta nemoze adoptovat, pretoze nie je schopny ziadne splodit?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Ráchell
|
Pridané:
5.7.2015 0:22
To je iné. Ale princíp zostáva.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: dnes má meniny Miloslav
|
Pridané:
3.7.2015 23:29
>Pedofili, zoofili, nekrofili by pri sexualnej aktivite automaticky porusovali prava inych - deti, zvierat, pozostalych. Preto maju z mojho pohladu zial smolu. Podobne ako sadisti, psychopati a dalsi, ktorym robi dobre utrpenie inych.
A z mojho pohladu homosexuali porusuju prava deti - ich psychicky vyvin a pokojny zivot bez propagacie homosexuality.
Kto ta sem poslal?
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
4.7.2015 0:09
"Kto ta sem poslal? "
Som mnohorocny takmer kazdodenny citatel tohto portalu a tu nejaky asi-paranoik predpoklada, ze su vsetci citatelia tohto portalu rovnako zabedneni ako on.
Uz som napisal, ze nepovazujem za stastne verejne prezentovat nejake obscennosti a ani nahotu - pretoze to nepomaha vzajomnej tolerancii. O takychto vystrelkoch ale duhovy pochod podla mna primarne nie je a neviem o tom, ze by sa u nas nieco take bezne dialo.
A myslim, ze si zamienate propagaciu s reflektovanim skutocnosti, ze tu homosexuali su a snazia sa riesit vazne problemy, ktore maju.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: ...
|
Pridané:
4.7.2015 11:02
Precital som si tu kopu nezmyslov, ktore si tu podaval - aketoze problemy maju? Maju presne rovnake prava ako kazdy iny jednotlivec, takze nevidim dovod aby sa akokolvek inak prezentovali, alebo na seba uputavali pozornost a dokonca nieco pozadovali. Dokazem ich tolerovat a nic proti nim nemam, kym na seba neupozornuju. Nema to nic spolocne s homofobiou, ale v referende som sa postavil za rodinu a tak to ma byt. Pokial tuto hranicu prekracuju automaticky si vytvaraju svojho nepriatela sami.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
4.7.2015 11:56
Smutne, hlasovali ste v referende klamlivo prezentovanom "za rodinu", ale vobec neviete o com ste hlasovali, ked pisete, ze homosexuali nemaju dovod nic pozadovat.
Evidentne ste poriadne necitali, tak zacitujem znova:
"zakon znemoznuje dlhodobo zijucim partnerom rovnakeho pohlavia, aby sa mohli oboznamit so zdravotnym stavom partnera (aby ich lekari v nemocnici neposlali dokelu), aby mohli mat zo zakona volno v pripade umrtia partnera, aby si mohli uplatnovat OCR v pripade choroby partnera alebo jeho dietata o ktore sa staraju, aby mohli dedit (cize aby mohli byt zaradeni medzi tych, ktori nemozu byt zo zakona vynechani), aby sa mohli uchadzat o adopciu dietata partnera ktore roky s nim vychovavali ale zakon ich povazuje za uplne cudzich ... atd "
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: ...
|
Pridané:
4.7.2015 22:37
velmi dobre viem za co som hlasoval. Zakon znemoznuje partnerom akehokolvek pohlavia vsetkeho co si vymenoval. Takze staci zmenit 2-3 zakony aby to bolo mozno vseobecne prospesne, ale nedeklarovat to ako prava buzerantov. A dalsia vec, ze sa mi "paci" ako sa arguemtnuje detmi, pricom to nie je ani promile takychto pripadov.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
6.7.2015 7:15
Mylil som sa, pravo na volno v praci je aj v pripade umrtia osoby zijucej v jednej domacnosti. Problematike sa nevenujem, tak som si evidentne zle pospominal.
Okrem toho v pripade dedenia maju narok dedit osoby zijuce v spolocnej domacnosti viac ako rok, ale prirodzene nemaju zhodne postavenie ako manzel/ka a nie su teda ani na jednej rovine s detmi.
Problemy s osoboznamovanim sa so zdravotnym stavom, OCR a dalsie veci zostavaju.
Cize ano, ide o zmenu niektorych zakonov a je to mozne vyriesit roznymi sposobmi. Je asi pravda, ze asi nie je velmi vela pripadov s detmi, ale u zien to nebude nic zanedbatelne.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
6.7.2015 7:33
Este k dedeniu: Ak zosnula osoba ma deti alebo inych potomkov, tak osoby zijuce viac ako rok v spolocnej domacnosti maju smolu, ak nebol spisany zavet, ktory by im nieco odkazal. Manzel/ka ma zo zakona rovnake postavenie ako deti a teda nemoze byt vynechany/a.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 16:28
Možno by si sa mohol skúsiť spýtať ľudí, ktorí spolu dlhodobo žijú, často majú aj deti a nechcú sa oficiálne zobrať, lebo oni predsa "papier nepotrebujú", všelijakých tých "priateľov" a "partnerky", myslím, že ich je teraz väčšina, čo ich k tomu vedie? Skús na nich tie tvoje argumenty s OČR a zdravotným stavom partnera.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 16:39
Heterosexuali maju moznost mat vsetky uvedene prava a homosexuali nie. A nevidim ziadny rozumny dovod, preco by to tak malo byt. Dokonca je aktualny stav na skodu celej spolocnosti, pretoze vytvara viac problemov a nakladov pre celu spolocnost.
Ale suhlasim, ze je to ciastocne problem aj pri nezosobasenych heterosexualnych. Avsak nie celkom - napriklad pri OCR kvoli choremu dietatu a myslim ze aj pri niektorych dalsich pripadoch.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: dnes má meniny Prokop
|
Pridané:
4.7.2015 21:11
Maju vsetky prava, ako heterosexuali. Tie prava su absolutne totozne. To, ze tam chcu nahradit par slov, je nieco ine. Ja sexualne deviacie nepodporujem a nikdy podporovat nebudem.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
5.7.2015 13:20
Jedni maju pravo mat volno v pripade umrtia partnera, druhi nie. Jedni maju pravo oboznamit sa so zdravotnym stavom partnera, druhi nie. Jedni si mozu brat OCR ak je partner alebo jeho dieta chore, druhi nie. A je toho o dost viac. Len slepy nevidi, co bude asi Tvoj pripad.
Tu nejde o podporovanie deviacii, ale o zivych ludi, ktori nie su o nic horsi ako Ty alebo vacsina spolocnosti. Ide o to, aby prestali byt vytlacani na okraj spolocnosti za nieco, za co nemozu a cim nikomu neskodia.
Ak nie si ignorant a zaujima Ta, ake peklo si musia zazivat mnohi takito ludia len kvoli idiotskym predsudkom svojich rodicov, okolia a spolocnosti, tak si o tom pohladaj par clankov.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.7.2015 15:22
Už som to povedal a opakujem to znova, nejde tu o voľno, nejde tu o zdravotný stav, nejde tu o OČR, nejde tu o dedičstvo, dokonca tu nejde ani o adopciu. Buďme úprimní, väčšina týchto vecí sa dá zariadiť a nie je ku tomu potrebné manželstvo.
Len tak, pre zaujímavosť, aj slobodný človek si môže adoptovať dieťa. Koľko homosexuálov využilo túto možnosť alebo koľko z nich bolo odmietnutých? Minimum, ak vôbec niekto.
Koľko homosexuálnych párov má zmluvy o spoluvlastníctve majetku, koľko má testament v prospech svojho miláčika?
V skutočnosti tu ide o to, že ľudia s touto poruchou chcú presvedčiť seba aj ostatních, že sú normálni, rovnako ako chce tlstá americká dievčina presvedčiť všetkých, že je diskriminovaná, keď ju nechcú pustiť na retiazkový kolotoč a všetkých ostatných ano.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Neviem-
|
Pridané:
5.7.2015 15:56
*ostatných
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: Fero5
|
Pridané:
6.7.2015 0:03
> Jedni maju pravo oboznamit sa so zdravotnym stavom partnera, druhi nie.
To je 100x opakovana loz!!
V SR ani vo vacsine EU jednoducho nemoze prist manzel za MUDr. svojej manzelky a pytat si ukazat zdravotne zaznamy.
Rovnako tak ako v banke - NEMAS pravo vyberat z uctu manzela a dokonca ani si zistit stav na BUC.
PRESTANTE KLAMAT BUZERANTI!
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
6.7.2015 2:02
"V situácií, kedy pacient nie je schopný sa vyjadriť vzhľadom na jeho momentálny a nečakaný nepriaznivý zdravotný stav, je ťažké, až nemožné získať súhlas, aby s jeho zdravotným stavom boli oboznamovaní najbližší príbuzní. Aj napriek tomu, že zákon nehovorí nič o takejto situácií, je možné sa domnievať, že v tomto prípade ide o špecifický druh krajnej situácie, ktorá ospravedlňuje porušenie základného pravidla a príbuzní majú nárok na poskytnutie základných informácií.(7)"
Zdroj: http://bit.ly/1JPxOpH
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
6.7.2015 2:09
Ukludni sa. Predosle a nasledujuce som nasiel po kratkom googleni.
"Ďalej zákon o zdravotnej starostlivosti pozná sprístupnenie údajov zo zdravotnej dokumentácie formou nahliadania. Údaje sa poskytujú osobe, ktorej sa zdravotná dokumentácia týka alebo jej zákonnému zástupcovi v celom rozsahu, manželovi alebo manželke, dieťaťu alebo rodičovi alebo ich zákonnému zástupcovi po smrti tejto osoby, taktiež v celom rozsahu, ak pacient pre svojou smrťou nevyjadril opak. Ak po smrti pacienta nezostala žiadna z týchto menovaných osôb, tak právo nahliadnuť do zdravotnej dokumentácie má plnoletá osoba, ktorá so zomrelým pacientom žila v čase smrti v spoločnej domácnosti, blízkej osobe alebo ich zákonnému zástupcovi.
Pacient alebo zákonný zástupca môže udeliť splnomocnenie inej osobe a na základe tohto písomného splnomocnenia má táto osoba právo nahliadať do dokumentácie ako pacient sám."
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
6.7.2015 2:45
V kazdom pripade tu su prakticke problemy, ktore podla mna treba riesit.
Prave som pozrel web aliancie za rodinu a vidim, ze oni tam tiez tvrdia, ze tie zdravotne dokumentacie su propaganda - pricom odborna literatura im nedava celkom zapravdu. Zaroven tam tvrdia nepravdivu informaciu, ze sa moze po smrti informacia podat aj osobam zijucim v trvalej domacnosti - co nie je pravda - pretoze v zakone je priamo napisane, ze to plati iba ak uz nezije rodic, dieta alebo manzel tohto zosnuleho cloveka.
V zakonniku prace som nasiel, ze clovek ma narok na volno, aj ak zomrie cudzia osoba, s ktorou zil v domacnosti - takze tu som sa mylil ja.
A dedit sice moze aj osoba zijuca viac ako 1 rok v domacnosti, ale podla toho co vidim v zakone nemoze ziskat postavenie rovnocenne s manzelom.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od reg.: Trubiroh
|
Pridané:
5.7.2015 11:16
Ked je bezna medzi zvieratami tak sa medzi zvierata vrat. Nieje nic normalne na buzerantoch,keby ano nepotrebovali by ste ziadnu ochranu formou zakonov. Tato chora prezentacia chorych individui je chora. Normalny hetero clovek je trvdo diskriminovany. A slovom "chudacikov utlacannych moslimov" ked sa ti tu nepaci tak chod prec.
|
|
Re: Do nich? Nie!
Od: fer
|
Pridané:
5.7.2015 11:53
Homosexuali neziadaju ziadnu ochranu formou zakonov, ziadaju len niektore prava pri dlhodobom spoluziti dvoch milujucich sa ludi, ktore maju manzelia.
Hetero clovek je v com diskriminovany oproti homosexualom? Ja som hetero a to co pises je mimo. Naopak vidim, ze homosexuali su dlhodobo spolocnostou vytlacani na okraj, co pri dlho trvajucom tlaku (hlavne nabozensky zblbnuteho okolia) vedie k likvidacii sebavedomia a sebaucty takychto ludi a spolocnost zabija tvorivy potencial tychto ludi, ktory by mohli vykonat v prospech spolocnosti.
A rad by som videl definiciu "normalnosti". Pokial clovek nezasahuje do prav inych ludi, nema nikto pravo zasahovat do jeho prav.
A sorry, nevidim, kam medzi zvierata by som sa mal vracat, ked mi jedno - konkretne Ty. V com Ty prevysujes zvierata?
|
|
Re: Do nich!
Od: Kekekekeke
|
Pridané:
3.7.2015 10:07
Na to aby na svete nebolo zla, musia sa spojit vsetci dobri a zabit vsetkych zlych.
|
|
bojimbojim
Od: Sapiens Šimpnazis
|
Pridané:
3.7.2015 10:11
Tí slabší sú obvykle tí dobrí?
|
|
Re: Do nich!
Od: Adrique
|
Pridané:
3.7.2015 10:31
tak toto bol komentár roka! :D
|
|
Re: Do nich!
Od: paradox_
|
Pridané:
3.7.2015 10:31
nespravi to potom z tych dobrych zlych ?
Potom by boli zase vsetci zli
|
|
Re: Do nich!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 11:01
Nie. Dobrí sú dobrí a zlí sú zlí, s tým sa už nedá nič robiť.
|
|
Re: Do nich!
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
3.7.2015 12:04
George R.R. Martin sa snažil pomocou Game of thrones čosi povedať. Buď si to nepochopil alebo nikdy nevidel (ťažko povedať čo je horšie ;) )
|
|
Re: Do nich!
Od: Jemen
|
Pridané:
3.7.2015 12:29
That system is our enemy. But when you're inside, you look around, what do you see? Businessmen, teachers, lawyers, carpenters. The very minds of the people we are trying to save. But until we do, these people are still a part of that system and that makes them our enemy. You have to understand, most of these people are not ready to be unplugged. And many of them are so inured, so hopelessly dependent on the system, that they will fight to protect it.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
3.7.2015 13:27
a teraz to preloz do reci nasho kmena..
|
|
Re: Do nich!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 16:20
„No, pane Andersone, to jste mě zklamal.“
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
3.7.2015 14:14
Čo je zlé na tom, ak nevidel Game of Thrones? :-)
|
|
Re: Do nich!
Od: AlbHert
|
Pridané:
3.7.2015 14:47
nic, je to debilina o incestoch, bratovrazdach a inych nervy drasajucich situaciach. Pozera to moja stara, a ked pocujem "your Highness", "forgive me Lord" blvam a opustam miestnost.
|
|
Re: Do nich!
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 20:46
Je to tak, nevidel som to, v princípe ani netuším, o čom to je.
|
|
Re: Do nich!
Od: Cpx
|
Pridané:
3.7.2015 10:38
Pre muslimakov su vsetci nemuslimaci zly. Takze co teraz?
|
|
Re: Do nich!
Od: xyz.
|
Pridané:
3.7.2015 10:42
Teraz si dáme Deli.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
3.7.2015 12:18
Od Dellu, či HP?
|
|
Re: Do nich!
Od: eewwe
|
Pridané:
3.7.2015 13:28
Lenovo rulez!
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
3.7.2015 13:28
od slimackych muslimakov..
|
|
Re: Do nich!
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
3.7.2015 12:20
Ty si zrejme jeden z tých chlapských ..ujov, čo doma zbijú ženu a deti, odtrepú sa do fitka a budujú svoj chlapský hrubý krk, potom sa na.ebú v krčme, pochvália sa kamarátom, aká sú oni hlava rodiny. Asi nemáš rád novoty a nazývaš sa konzervatívnym :) Večer si rád otvoríš pár fľašiek piva a chváliš sa silou grgnutia. Občas zájdeš do kostola a tváriš sa ako dobrý kresťan, čo dokazuješ nadávaním na teplošov a moslimskú zberbu. Skrátka taký "dobrý" chlap.
|
|
Re: Do nich!
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 13:09
Argumentum ad hominem...
|
|
Re: Do nich!
Od: jelito
|
Pridané:
3.7.2015 13:14
Ďalší ľudový rozprávač.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
3.7.2015 13:41
Ty do toho nejako moc vidis. Nie si nahodou nejaka moslimska teplosska zberba?
|
|
Re: Do nich!
Od: luke peterson
|
Pridané:
3.7.2015 13:49
to je oxymoron.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
3.7.2015 15:26
Preco? Ved na tajnasa, ako ked mladi moslimovia regulerne chlastajuci alcohol, ale tvariaci sa ze nie.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: WinstonSmith
|
Pridané:
3.7.2015 13:58
Prehliadnem tú tonu osobných invektív, kde si sa netrafil fakt v ničom (som web developer, šťastne ženatý, spokojný s manželkou, pupkatý (vo fitku som v živote nebol), v krčme tak 2x do roka, nosím dokonca okuliare...)) a vyjadrím sa k jedinej veci:
"Asi nemáš rád novoty..."
Mám rád novoty, ako ITčkár dokonca milujem novoty, ale treba si uvedomiť, že toto nie je prirodzený vývoj spoločnosti, je to UMELÝ vývoj. Plus si treba uvedomiť, že nie všetko klasické a tradičné je automaticky archaické a odsúdeniahodné.
"Tradičný život" máme v sebe všetci hlboko zakorenený, len vy, "náramne moderní", sa snažíte presvedčiť seba aj okolie, že to tak nie je...
Pozri sa, koľko stáročí (tisícročí) vydržal svet s "našim" modelom a pozri sa, do akej prdele sa dostal za pár rokov len snaženia o "váš" "moderný" model...
|
|
Do nich? Nie
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 15:14
Web developer hovori o tradicnom zivote, chce fyzicky utocit na ludi, ktori nabrali odvahu verejne priznat svoju orientaciu, za ktoru samu o sebe ich velka cast spolocnosti dlhodobo odsudzuje a utlaca, aj ked okoliu neskodia.
Co nie je prirodzene na priznani a akceptovani, ze iste percento ludi je homosexualne orientovanych? A co je neprirodzene na snahe branit utlacaniu takychto ludi? O tom su totiz podla mna duhove pochody primarne.
Bolo by zaujimave vidiet, ak by sa Ti narodilo homosexualne dieta, co budes hovorit na "umely vyvoj".
|
|
Re: Do nich? Nie
Od reg.: Zmurko
|
Pridané:
3.7.2015 15:33
Preco mam pocit, ze poslednu dobu je utlacana prave heterosexualna vacsina?! Homosexuali nech si ziju po svojom, ale nech stale neotravuju verejne so svojimi coraz vacsimi poziadavkami a pochodmi a lobbingom. Dopadneme ako "vyspely zapad"... v USA ustavny sud plosne odobril pre celu krajinu sobase homosexualov a v momente sa zacalo lobovat za uzakonenie polygamie. Keby uzakonili aj tu, co ci taketo pofiderne komunity vymyslia dalej? Uzakonenie zoofilie? Nebodaj pedofilie? Co takto nekrofilia? Ved vyhrabme niekomu babicku a trosku si uzijme v piatok v noci pri navrate z mesta...
|
|
Re: Do nich? Nie
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 16:02
Neviem, preco mas ten pocit. Ja ho nemam.
Nechapem, co je divne na tom, ak sa pary rovnakeho pohlavia domahaju takych elementarnych veci, ako je pravo oboznamit sa so zdravotnym stavom partnera (aby ho lekari neposlali dokelu, ked bude partner v nemocnici), pravo mat volno v pripade umrtia partnera, pravo osetrovania clena rodiny, pravo dedit, pravo osvojit si dieta svojho partnera ak by ten nahodou zomrel, atd.
|
|
Re: Do nich? Nie
Od: fer
|
Pridané:
6.7.2015 7:29
Mylil som sa, pravo na volno v praci je aj v pripade umrtia osoby zijucej v jednej domacnosti. Problematike sa nevenujem, tak som si evidentne zle pospominal.
Okrem toho v pripade dedenia maju osoby zijuce viac ako rok v spolocnej domacnosti, ale len ak zosnula osoba nemala deti. Ak ich mala, tak maju smolu, ak nebol spisany zavet.
Problemy s osoboznamovanim sa so zdravotnym stavom, osetrovanie clena rodiny a dalsie veci zostavaju.
|
|
Re: Do nich!
Od: Winston5mith
|
Pridané:
3.7.2015 20:00
Ešte som zabudol, že mám topánky veľkosť 8, košeľu 54, tesilky 56 (to kôli tomu bruchu), tričko L, trenky L, tepláky tiež L, montérky mám na hozuntrogle, nenosím hodinky, na ľavej ruke mám kabalah. Manželka ma drží na krátko, tak sa ani nemôžem poriadne naye-bat a tie okuliare sú potápačské. Kto by chcel viac informácií o mne nech napíše na vveb@dev.sk alebo na www.jaazaselenja.sk budem rád, ak vás oboznámim s mojím životom. Ďakujem.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
3.7.2015 14:41
Na margo faktu. Za to čo ženy vyvádzajú 99% chlapov, by si zaslúžili žeravý kutáč do vagíny a nie len zbiť.
|
|
Re: Do nich!
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 14:59
Kamo, z toho co pises je zrejme, ze mas vazny problem. Odporucam navstivit psychologa.
|
|
Re: Do nich!
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
3.7.2015 15:41
Pardón. Takže keď žena zmláti chlapa, okradne ho o majetok, alebo ho otrávi, tak to je na zasmiatie a like na facebooku.
Keď napíšem postoj normálneho chlapa, tak je to na psychológa?
Krásna prefeminizovaná doba. Nože mi ešte nalož. Dúfam že Ťa tá Tvoja nepripraví o všetko, by si sa veľmi rýchlo zobudil do reality a dal mi plusko namiesto tejto blbej poznámky.
|
|
Re: Do nich!
Od: kondenzator
|
Pridané:
3.7.2015 19:15
Citujem "...ju pri páde na zem stihol zachytiť jej priateľ.". Občas pomôže čítať nahlas.
|
|
Re: Do nich!
Od: annnnooo
|
Pridané:
3.7.2015 20:03
Normálny názor.
Takto by mal uvažovať každý, nemôžeme ich palicovať.
|
|
Re: Do nich!
Od: zase ja
|
Pridané:
4.7.2015 6:05
Hlavne že vraj mala priateľa takže buď je to preklep alebo mala priateľku snať :D
|
|
nezodpovednost
Od: jvn
|
Pridané:
3.7.2015 10:00
Len skoda, ze takychto nezodpovednych je viac.. Ked vidim, ako mi tu nad hlavou lieta dron, ktory riadi chalanisko bez povolenia, najradsej by som ich zakazal uplne. Ludia nevedia, co vsetko treba na to, aby s tym vobec mohol lietat a potom to tak aj dopada..
|
|
Re: nezodpovednost
Od: sfdfs
|
Pridané:
3.7.2015 10:09
S povolenim by boli nasledky urcite mensie. :)
|
|
Re: nezodpovednost
Od: sky007
|
Pridané:
3.7.2015 10:14
Ja sam mam 2 drony, ale niekedy by som ich zakazal vlastnit.
Drone je technologia buducnosti, ma xy vyuziti - ale to jak ho niektory ludia pouzivaju ma zaraza.. Ziadna zodpovednost pri lietani. Vobec si nepozru teren predtym nez si idu zalietat, lietaju bezhlavo medzi ludmi, robia nebezpecne manevre, a potom sa tvaria ze vsetko je ok..
Clovek si musi uvedomit ze je to relativne nova technologia, ktora este ma svoje muchy a preto treba lietat zodpovedne.
Osobne som za regulaciu, minimalne by mali spravit mini-vodicak na drony, osvojit si zaklady bezpecneho lietania, meterologie,atd.. aby potom ti co lietaju zodpovedne nevyzerali jak k0k0ti, lebo nejake rozmaznane detsko ktore lieta prvykrat nabura do ludi/budov
|
|
Re: nezodpovednost
Od: sadas
|
Pridané:
3.7.2015 10:25
To je pekne ale v praxi to bude nanic. Blbci sa vzdy najdu a im nepomoze nic.
Regulacia tu nema sancu. Kupit si to mozem kdekolvek a stat to nema sancu nijako kontrolvat.
Tak ako stat sa nevie vysporiadat s blbcami za volantom, tak sa nema sancu vysporiadat aj s blbcami s dronom. Len cez ten vodicak vytlcie od normalnych ludi peniaze.
Tie pravidla,ktore urcil stat su na 3 veci.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: ...
|
Pridané:
3.7.2015 11:16
Stacilo by, keby mohli dostavat pokuty za neopravnene riadenie dronu. Jasne ze by bola stale kopa ludi co by to ignorovali, ale verim tomu ze vela ludi by davalo vacsi pozor.
|
|
zákony už sú len sa nevyužívajú
Od: paragraf
|
Pridané:
3.7.2015 11:18
Stačí že ho zavrú za ublíženie na zdravý a netreba zakazovať drony všetkým.
|
|
Re: zákony už sú len sa nevyužívajú
Od: Jemen
|
Pridané:
3.7.2015 12:31
Na zdravie!
|
|
Re: nezodpovednost
Od: Tamdaja
|
Pridané:
3.7.2015 13:13
Stacilo by, keby kazdy co spravy neaky priestupok, nutene otrci holy zadok pred bliziacim sa duhovym pochodom.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: bitboy
|
Pridané:
3.7.2015 10:36
Netrep zase s tymi povoleniami. Do 20kg, na nekomercne pouzitie a bez moznosti snimkovania/videa nepotrebujes ziadne povolenie.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: strudel
|
Pridané:
3.7.2015 10:56
no presne ako pises, tak to dopadlo aj v tomto pripade a to rovno na hlavu tej 25 rocnej suhajdy. ale otazka znie inak: preco nemaju drony v zakladnej vybave padak, pripadne airbag ktory by obalil tento dron a zaroven pri jeho dopade by chranil dron aj okolie, ktory by sa rozprestrel vo vyske min. 10 m nad zemskym povrchom v pripade narazu, ako tomu bolo v tomto pripade, alebo pri strate napajania, alebo pri akejkolvek poruche ktora znemozni dronu udrzat sa vo vzduchu a teda hrozi jeho pad. Apelujem tymto na vyrobcov dronov aby zvazili moj napad, nechcem na tom profitovat, ide mi o bezpecnost ludi.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: qwerty/z
|
Pridané:
3.7.2015 11:17
lebo by stupla ich cena a kedze by museli mat vacsiu hmotnost tak aj vykon/dolet
|
|
Re: nezodpovednost
Od: strudel
|
Pridané:
3.7.2015 11:51
Ano mas pravdu samozrejme, ale nevyvazila by tento relativne maly cenovy narast vacsia bezpecnost okolia a zaroven vacsia ochrana dronu pred pripadnym poskodenim v pripade poruchy alebo narazu drona ? Je aj celkom mozne, ze v blizkej buducnosti bude povinnostou vyrobcov dronov a pod. zariadeni montovat do dronu tieto bezpecnostne prvky.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: Jemen
|
Pridané:
3.7.2015 12:33
+100% ceny
+50% kazivost
+30-200% hmotnost
Preco nemaju vsetky auta povinne bezpecnostnu vybavu z Mercedesu S?
Nestoja nam tie zivoty za to?
Preco nemaju vsetky auta senzery na OH a zakladne drogy?
Najprv zaved toto - uvidis vysedlky ;) - a potom aj drony.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: strudel
|
Pridané:
3.7.2015 13:14
Ale auta predsa od isteho roku maju povinne zakladnu bezpecnostnu vybavu napr. airbag to predsa mat musi. O tom aky stupen tejto bezpecnostnej vybavy by vyrobcovia dali do toho ktoreho drona by sme mohli iba polemizovat a zrejme tak ako pri autach znacky Mercedes by sa cena dronu navysila v zavislosti aj od vysky stupna takejto bezpecnostnej vybavy, avsak to aky stupen bezpecnostnej ochrany by dron mal mat si zvoli zakaznik sam pri jeho kupe a tiez na zaklade ucelu na ktory planuje tento dron vyuzivat. A preco nemaju auta senzory napr. na drogy ? No jednoducho preto, ze to ci vodic uzije pred jazdou autom drogu, alebo ju neuzije je plne v jeho kompetencii a okrem neho samotneho (ak neratam umyselne podstrcenie drogy napr. do pitia) na to nema nikto vplyv. Kdezto pri pouzivani drona vstupuju okrem schopnosti majitela drona ovladat ho, aj ine faktory ktore som uz spomenul napr. porucha, zla viditelnost a pod.
|
|
Re: nezodpovednost
Od: AlbHert
|
Pridané:
3.7.2015 14:34
padak aj z mechanizmom by sa dal zostrojit v radovo desiatkach gramov
|
|
aaaajeeee
Od: PiktoGram
|
Pridané:
3.7.2015 10:08
Do mladej ženy v štáte Illions včera večer o 23:15 narazilo osobn= auto. Zakázať osobné autá!
|
|
Re: aaaajeeee
Od: Klovatina
|
Pridané:
3.7.2015 10:12
Zakazat tie co ovladaju ludia. Gugl káry nechať
|
|
Re: aaaajeeee
Od: prdlajs
|
Pridané:
3.7.2015 10:14
Tie auta bezne lietaju nad ludmi. Jedine ze by si si nieco fajne fukol.
|
|
Re: aaaajeeee
Od: deko pika
|
Pridané:
3.7.2015 10:36
zakazat zeny za volantom!
|
|
Re: aaaajeeee
Od: :p 0
|
Pridané:
3.7.2015 12:27
pod volantom mozu byt?
|
|
Re: aaaajeeee
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
3.7.2015 13:48
ano
|
|
Re: aaaajeeee
Od: xyz.
|
Pridané:
3.7.2015 22:14
Fajčenie za volantom spôsobuje krivosť chrbtice.
|
|
Re: aaaajeeee
Od: rozvodozvod
|
Pridané:
3.7.2015 12:28
Volant je nejaky pimp, ze ma za sebou tolkou zien?
|
|
Re: aaaajeeee
Od: krakava
|
Pridané:
3.7.2015 14:25
Volanto je taliansky kaaaapo
|
|
Re: aaaajeeee
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
3.7.2015 11:32
32,719 ( r. 2013 ) umrti za volantom len v USA to je 89 mrtvych kazdy den... no jedna multikoptera omraci jednu zenu a hned ako halo :D
|
|
Dúha...
Od: xyz.
|
Pridané:
3.7.2015 10:38
"Dron narazil do budovy a následne padol na dav Dúhového pochodu v centre mesta, pričom trafil do hlavy 25-ročnú ženu."
Je overené že to bola naozaj žena?
|
|
dúha za to nemôže
Od: Chulian Pedro
|
Pridané:
3.7.2015 10:45
lesba je len polovičná žena?
|
|
Re: dúha za to nemôže
Od reg.: M a t t
|
Pridané:
3.7.2015 10:57
Tretinova
|
|
Re: dúha za to nemôže
Od: sak ja ne?
|
Pridané:
3.7.2015 10:57
...DÚHOVÝ pochod...pričom ju stihol zachytiť jej PRIATEĽ... Je pravda že tu niečo nehrá - neuvidel náhodou pilot dronu na displeji trčať zo sukne "ženy" niečo nezvyčajné, kvôli čomu následne odvrátil zrak z displeja?
|
|
Re: dúha za to nemôže
Od: Neviem-
|
Pridané:
3.7.2015 10:58
... písmeno T v skratke LGBTI.
|
|
Re: dúha za to nemôže
Od: Jemen
|
Pridané:
3.7.2015 12:34
Hej, preto potrebuje dalsiu aby boli aspon 1 zena spolu.
|
|
Re: Dúha...
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
3.7.2015 11:31
32,719 ( r. 2013 ) umrti za volantom len v USA to je 89 mrtvych kazdy den... no jedna multikoptera omraci jednu zenu a hned ako halo :D
|
|
Re: Dúha...
Od: jvn
|
Pridané:
3.7.2015 14:26
ano, je tam len taky drobny rozdiel.. :)
Tie auta sa ti nepremavaju nad hlavou a nesnimkuju :)
Takto prisiel k urazu aj Enrique Iglessias tusim.. drony su nebezpecne minimalne ako auta, tak preco by nemali platit pre ne rovnake pravidla.. t.j. licencia na riadenie, skusky a minimalne povinne poistene zodpovednosti sko pri automobiloch... Takto si kazde 15 rocne decko mysli, ze dron je hracka a lieta si s tym ponad hlavy ludi.. S auto tiez nejazdis po deckom ihrisku alebo skolskom dvore :)
|
|
Re: Dúha...
Od: jvn
|
Pridané:
3.7.2015 14:28
sorry za preklepy.. editovat sa to uz neda :)
|
|
LGBTIPZ
Od: Jemen
|
Pridané:
3.7.2015 12:36
Budte uz konecne politicki korektni a zacnite ich oznacovat LGBTIPZ
PZ - nie je policajny zbor, ale Ped0 a Z0O
|
|
Re: LGBTIPZ
Od: fer
|
Pridané:
3.7.2015 15:21
Bolo by fajn vidiet, ako by sa "mudro" spraval tento clovek, keby sa mu narodilo homosexualne diet.
Obavam sa, ze by to bola minimalne psychologicka drama.
|
|
Re: LGBTIPZ
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
3.7.2015 17:19
Už som to tu raz dával,niečo hovoríš...
http://dopice.sk/dWH
|
|
Topfest
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
3.7.2015 17:26
A clanok o panovy z topfestu co lietal ludom nad hlavami? Aj som ho upozornoval ale hned ako som odisiel dron bol zasa nad hlavamy.
|
|
Je to jasné
Od reg.: Terepin
|
Pridané:
4.7.2015 10:16
Dalo by sa teda povedať, že bola príťažlivá.
|