|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nic to nezmeni
Od: 48484
|
Pridané:
22.6.2015 8:42
Islo len o promo akciu Samsungu. Ale aj keby tuto technologiu pouzili v praxi, z hladiska bezpecnosti to nic nezmeni. Blazni, co riskuju, budu predbiehat natesno aj tak. Budu skusat predbiehat aj taki, co su 3-4 v poradi, lebo budu mat vyhlad.
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.6.2015 8:45
Presne, myslim ze toto by napr. na Slovensku skor uskodilo jak pomohlo. C0c0tov za volantom mame stale dost.
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: cestnydivak
|
Pridané:
22.6.2015 9:01
Radsej keby na tom.zapol porno
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: karolkooooo
|
Pridané:
22.6.2015 9:31
Uz minimalne tyzden to vsade vidim a vy s tym pridete az dnes? Ste rychli ako topky :D
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: homosexuálne decentné hovädo
|
Pridané:
22.6.2015 17:07
inak foto je zaujimave, na kamione sa premieta obraz toceny z laveho jazdneho pruhu...
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: asdasdr
|
Pridané:
23.6.2015 0:59
daj si facku. kamera vpredu vlavo vs tvoje slepe oci
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: waveee
|
Pridané:
23.6.2015 7:59
ked to nejaky džihádista hekne a bude ukazovať voľnú cestu vždy keď pôjde kamión oproti? =/
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.6.2015 9:04
Prečo retardom ktorí sa nevedia spratať do kože, chľastajú za volantom nezoberú vodičák na doživotie bez akejkoľvek možnosti vrátenie..?? To by sa ešte len vyčistili cesty...
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: igoooor
|
Pridané:
22.6.2015 9:29
Lebo vsetci sme si rovni pred zakonom...v ziadnom pripade peniaze neznamenaju moc :)
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
22.6.2015 9:32
Ty si myslis ze ked nejakemu alkoholikovi zoberu vodicak tak mu to zabrani v soferovani aj bez neho?
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: edghar
|
Pridané:
22.6.2015 10:52
A ty teda tvrdis, aby sme mu ho nechali, kedze mu to v soferovani akoze nezabrani?
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
22.6.2015 14:17
To samozrejme netvrdim, len som chcel poukazat na to ze problem zostava v niektorych pripadoch nadalej.
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.6.2015 14:06
a preco by si za soferovanie bez vodicaka nemohol dostat verejne na namesti 25 bicom?
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
22.6.2015 14:18
Niekde som pisal ze soferujem bez vodicaka, alebo ze soferujem pod vplyvom?
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: bitchezz
|
Pridané:
23.6.2015 0:32
Ústava Slovenskej republiky, čl. 16, odsek 2 hovorí jasne:
"Nikoho nemožno mučiť ani podrobiť krutému, neľudskému či ponižujúcemu zaobchádzaniu alebo trestu."
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: Klovatina
|
Pridané:
24.6.2015 8:01
Tento trest by nebol kruty, neludsky ani ponizujzcy ale zasluzeny
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2015 6:53
--------- --------- --------- ---------
Staci na rok, lebo mega-ultra-brutal-hyper-c0c0ct bude pokojne soferovat aj bez neho.
Ovela dolezitejsie by bolo taku tisic € pokutu + 200 hodin verejno prospesnych prac. A hned by aj boli zamestnani dalsi ludia, co by dohliadali na to, ze by takito c0c0ti pokuty platili a hodiny odpracovali.
--------- --------- --------- ---------
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
23.6.2015 6:54
Vazanie (mesiac, dva, tri) neschvalujem, to si bude valat gule a zrat z dani pracujucich.
|
|
Otazocka ... niekde som uz toto videl
Od: jadejavu
|
Pridané:
22.6.2015 9:23
nebolo to uz na dsl.sk alebo som mal vidiny z buducnosti?
Prisaham ze som cital diskusia na dsl.sk kde vsetci rozpravali ze na Slovensku sa to neujme lebo sa to ucorkuje.
Mam nutkanie zistit toto deja-vu z buducnosti.
Pomozte chlapi.. sak neviem no
|
|
Re: Otazocka ... niekde som uz toto videl
Od: baffiak
|
Pridané:
22.6.2015 9:30
to tu je ku vsetkym novinkam, ze sa "to ucorkuje"
|
|
Re: Otazocka ... niekde som uz toto videl
Od: tamtung
|
Pridané:
22.6.2015 10:50
bud tu niekto pridal dopice.sk link alebo to bolo na bulvari
alebo v TV
ale skritizovali to (tusim to fici v madarsku???), ze bezny vodic nerozozna REALNU vzdialenost na videu (moze byt ina ako v skutocnosti) a ze to zhorsi realne bezpecie
|
|
Re: nic to nezmeni
Od reg.: cca01
|
Pridané:
22.6.2015 9:53
Je to tak, každá bezpečnostná technológia v autách len zvádza k tomu, aby sa viac riskovalo. Mám pocit, že vo výsledku je bezpečnosť stále rovnaká alebo len mierne klesá...
|
|
Re: nic to nezmeni
Od: rms_
|
Pridané:
22.6.2015 12:53
Ďalší všadebol, všetkovidel, všetkozjedol a všetkovypil.
Je skvelé, že využívajú technológiu týmyo spôsobom a keby tým zachránili len 1 ľudský život tak to má zmysel.
|
|
Aj tak somárom nezabráni obiehať
Od: mmichalll
|
Pridané:
22.6.2015 8:43
Hej len kolko to bude stáť pre kaminonistu
A aj tak mu to imigranti alebo cigoši ukradnú -> Big more aká velká telka..."
Aj tak sa nájde xy debilov ktorím to bude jedno a budú obiehať ako retardi...
Kto chce do hrobu nech tam ide sám, a neohrozuje ostatných
|
|
Re: Aj tak somárom nezabráni obiehať
Od: ...
|
Pridané:
22.6.2015 8:45
Geniovia ste obaja. CIelom technologie je aby si sa nevliekol za kamionom tam, kde ho mozes predbehnut. Cize 1. realne to k zvyseniu bezpecnosti pomoze - priamo, lebo vidis, a aj nepriamo, lebo sa zvysi plynulost premavky.Jasne, ze ten, kto chce riskovat, bude nadalej avsak ten kto nechce bude mat moznost kamion predbehnut. Ci na to mozgova kapacita nestaci sa nad tym zamysliet?
|
|
Re: Aj tak somárom nezabráni obiehať
Od: quix_
|
Pridané:
22.6.2015 11:29
V situacii, kde clovek vezie dieta alebo dalsich ludi akykolvek lepsi vyhlad pred budu pred nim oceni. Blbeckovia, co tvrdia, ze je to zbytocne su bud mladi, neskuseni vodici s uchylkou riskovat zivoty svoje aj ostatnych na ceste alebo hej. Vzdy ked veziem dieta,nepoznam cestu tak sa vleciem do chvile kym som si nie isty, ze ho mozem a stihnem obehnut. V takychto chvilach pomoze aj debilna informacia o smere cesty pred tebou alebo vzdialenosti k dalsiemu autu. Ved obraz je to najlepsie co by si clovek v takej situacii mohol zelat. Btw obiehat kamion je pomerne nebezpecne uz z dovodu, ze kamionisti sa obycajne nevlecu ale idu stale pomalsie ako osobne auto, cize chlapci hore si musia uvedomit, ze obiehaju rychlo jazdiacu velku, tazku a nebezpecnu budu, ktora nezastavi na jednom metri a jej vodic je z pravidla unaveny.
|
|
Re: Aj tak somárom nezabráni obiehať
Od: a129674
|
Pridané:
23.6.2015 6:19
Ja ked veziem kohokolvek, nepredbieham. A to mam 450nm a 330 koni...
Jednoducho je to o komforte jazdy, ci predbehnes alebo nepredbehnes.
A nie o mladosti atd. ;)
Logicky, ak ide 40kmmh, je vysoko pravdepodobne, ze odboci do nedalekeho pola. A ak ide 80? Staci na okresku..
|
|
Re: Aj tak somárom nezabráni obiehať
Od reg.: Sobansky
|
Pridané:
23.6.2015 13:18
Vždy sa "teším", keď stretnem tebe podobných ako sa vlečú za multikárou, bagrom, domiešavačom a inými strojmi, ktoré sa reálne presúvajú aj na dlhšie vzdialenosti...
|
|
Re: Aj tak somárom nezabráni obiehať
Od: baffiak
|
Pridané:
22.6.2015 9:11
presne, neviem si to predstavit, ako klasicku telku, ak vyvinu novu technologiu, ktora to bude "premietat" na plachtu, alebo nieco podobne, tak chapem
a nemusi to byt fullHD a 50" uhlopriecka, ak to ma len zvysit bezpecnost a nie robit promo na Samsung telku
|
|
hm5znakov
Od: jojojo45654
|
Pridané:
22.6.2015 8:43
to je uchvatne
|
|
Re: hm5znakov
Od: jdhfhA
|
Pridané:
22.6.2015 8:59
A mrazi z toho
|
|
Re: hm5znakov
Od: old
|
Pridané:
22.6.2015 16:57
horšie bude, ak sa zamrazí obraz z úseku, kde bola cesta voľná
|
|
nezmysel
Od: szaga72
|
Pridané:
22.6.2015 8:44
Asi Samsung uz nevie s coho spravit peniaze! Ale este asi nikdy nevydeli sikmooky dvere na navese po roku!! Pochibujem ze toto bude pouzite ak aj ano tak par firiem. Ja ako kamionista este som nevydel rocny kamion ktory nemal neposkodene zadne dvere.
|
|
Re: nezmysel
Od reg.: Robert nie Fico
|
Pridané:
22.6.2015 21:33
Ty si hlavne nevidel pravopis
|
|
Re: nezmysel
Od: asdasdr
|
Pridané:
23.6.2015 1:05
je to maďar, nehaj ho!
|
|
vyska kamery
Od: poldinko
|
Pridané:
22.6.2015 8:47
ta kamera by hlavne mala byť vyššie aby bolo vidno viac dorpedu, nielen par metrov
|
|
kde je kamera?
Od: zzzzzz
|
Pridané:
22.6.2015 8:51
na tom obrazku mi nejako nesedi umiestnenie kamery...
|
|
asi lieta
Od: zzzzzz
|
Pridané:
22.6.2015 8:53
asi lieta za (vedla) kamiona ako dron...
|
|
ano, aspon pat
Od: ano, ale
|
Pridané:
22.6.2015 9:00
normálne mám zimomriavky... som dojatý, aj keby to zachráni jeden ľudský život, tak to stojí zato... iam ironyalbatross
|
|
Top Gear
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.6.2015 9:01
Mi to pripomenulo jednu časť Top Gear-u kde chceli spraviť neviditeľné auto :D
youtube.com/watch?v=Kg81bBQJxQE
|
|
Re: Top Gear
Od: flink
|
Pridané:
22.6.2015 14:29
jake auto, ja som ziadne nevidel :)
|
|
Kamiónova doprava
Od reg.: saruman
|
Pridané:
22.6.2015 9:14
Už vidím ako to prepravcovia, ktorí aby ušetrili, tak radšej jazdia po okreskách (ako by mali platiť mýtne na diaľnici) kupujú aby pomohli predbiehačom.
|
|
......
Od: giving srnec
|
Pridané:
22.6.2015 10:51
Wow, kamera plus monitor, to je ale kurva zaujímavá technológia, o takej som ešte nepočul!
|
|
Re: ......
Od: Neviem-
|
Pridané:
22.6.2015 12:03
Kedysi dávno slovo "technológia" znamenalo (výrobný) postup alebo návod na premenu materiálov na konečné výrobky.
Dnes, v hlboko rozvinutej dobe anglosaského kokotizmu slovo technológia znamená hocičo, môžeš si vybrať, to je tá skutočná sloboda slova.
|
|
kamiony
Od: qwerty/z
|
Pridané:
22.6.2015 11:20
by som chcel vidiet ako by to vyzeralo ak by takych kamionov bolo za sebou 5
|
|
Re: kamiony
Od: real name
|
Pridané:
22.6.2015 12:30
lahke, predstav si vysmiateho majitela samsungu
|
|
Re: kamiony
Od reg.: Robert nie Fico
|
Pridané:
22.6.2015 21:34
To iste, ako vysmiaty ajfounista
|
|
pozicia kamery
Od: wizzx
|
Pridané:
22.6.2015 13:02
Uz ked tam dali tu kameru, nemohli ju dat niekde hore na strechu? a nie dole na narazniku. Kto sa viezol na kamione, vie aka je vyhoda pozerat na cestu z "vrchu"...
|
|
5 znakov
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.6.2015 14:09
toto je 20000x zmysluplnejsie ako automaticka picovina co ti zavola sanitku v kazdom aute. Gratulacia, vyborny napad, uz aby to bolo v praxi (aj na autobusoch).
|
|
hmmm.
Od: paulino
|
Pridané:
22.6.2015 16:05
neviem,ze by to moc pomohlo sa mi nezda,relativne rovnaky stupen prehladu pred kamionom zistim,ked sa na moment vykunem s autom do druheho pruhu....bez televizoralol
|
|
Re: hmmm.
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
22.6.2015 16:24
Problém je že keď vybehneš, tak nejazdia všetci šoféri rozumne [t.j. na hraničnej strane svojho pruhu naproti druhému], ale niektorí sa cítia ako králi cesty, a idú si blízko ku stredu. A taký by Ťa nabral, keby si sa chcel pozrieť.
|
|
Re: hmmm.
Od reg.: Robert nie Fico
|
Pridané:
22.6.2015 21:37
Ty asi nemas vela nasoferovane, ked tvrdis, ze rozumne je jazdenie blizko ku krajnici. Vybiehanie je samozrejme blbost, najlepsie je si urobit odstup, ale tam je zas riziko, ze sa nejaky pretekar do tej medzery supne. Kazdopadne tuto ficurku ocenujem ako velmi uzitocnu.
|
|
Super vec
Od: inkvizitor69
|
Pridané:
22.6.2015 17:20
Super, páči sa mi to bolo by to skvelé, nie všetci za volantom sú blbci ako sa tu spomína. Super !!!
|
|
kupim ti papuce
Od: prdlajs
|
Pridané:
22.6.2015 23:56
Nadherne promo ako zvysit upadajuci predaj LCD panelov, bohuzial u nas je to prakticky nepouzitelne - nemame dlhsie rovne useky ciest. Takze u nas by ten kamion zobrazoval povacsine len stromy z pravej alebo lavej strany zakruty. Aby to fungovalo naozaj, tak by s tou kamerou musel lietat automaticky navadzany dron 100 metrov pred kamionom :D
|
|
Re: kupim ti papuce
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
24.6.2015 19:55
Alebo nech si na kabínu namontuje 5 metrovú tyč a na jej koniec kameru. Aby bola kúsok v predstihu...
:-)
Len nechápem, ako sme doteraz mohli bez tej telky šoférovať? Alebo aj bez navigácie a ďalších somarín...
|