|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieee
Od reg.: errnope
|
Pridané:
12.6.2015 9:37
Dúfam, že to tak nebude... BlackBerry si predsa kupujem pre ich OS, nezaujíma ma android...
|
|
Re: Nieee
Od: neviem meno
|
Pridané:
12.6.2015 10:26
Presne. Som zásadne proti. Nejaký android môže isť do čerta oproti BB OS 10. Nič z Androidu nechcem, ani nepotrebujem aj keď tu je virtuálna mašina na spúšťanie...
|
|
Re: Nieee
Od: mimino54321
|
Pridané:
12.6.2015 16:43
jáj trollovias zas sta ma zmazali? na otázku či u vás tiež máte uhorkovú sezónu odpovedať nedokážete ? mazať je jednoduchšie ? úbohé praktiky. blackberry sa vyjadrilo že podobné špekulácie komentovať nebudú a ich operačným systémom je blackberry os.
aby som nezabudol: blokovanie ip adresy si strčte za klobúk, táto vaša praktika je neúčinná. posielam pusu na čelíčko amatéri.
|
|
Re: Nieee
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 17:46
zacni si zvykat na android :) nechapem v com je akoze lepsi BB ako android?
|
|
Re: Nieee
Od: Otravny
|
Pridané:
12.6.2015 18:18
Mne sa pacilo to ze mobil s mensim cislom, ale v podsate rovnakym vnutrom, pomerom stran atd. nemal povolene aplikacie, ktore su pre vyzsi model bezne. A to hovorim o aplikaciach ako viber, whatsup, anki a pod. no fuj.
|
|
Re: Nieee
Od: _mj
|
Pridané:
12.6.2015 19:47
Lepsi powermanagement, aplikacie su nativne (ziadna Java... pre rypalov Dalvik), fyzicka klavesnica, poriadok na suborovom systeme, premyslenejsi system... Nechapem v com je akoze Android lepsi.
|
|
Re: Nieee
Od: niktos
|
Pridané:
13.6.2015 11:04
No tym ze android založený na jadre Linux uz mne osobne staci, tato veta je vsetko nieje lepsi system na svete ako linux, súbežný beh aplikácií, ktoré bežia ako samostatné procesy s prioritou stanovenou systémom. Táto vlastnosť prispieva k stabilite a tiež ochrane systému zdroj wikipedia. kolko apk je na BB? urcite je ich viac nez ma android. Ja som este lepsi system ako android v mobile nemal a to som si myslel ze symbian nic neprekona. Este aj windows phone je lepsi ako BB, aj ked na rozdiel od jablka nema podporu pre win aplikacie z pc.
|
|
Re: Nieee
Od: vrch sexi
|
Pridané:
15.6.2015 9:15
Lol, fyzická klávesnica. Úžasná výhoda.
|
|
Re: Nieee
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
13.6.2015 0:21
BB 10 pouziva mikro jadro QNX Neutrino pouzivane v priemysle, autach, zdravotnickych systemoch ...
Kde sa pouziva Android?
|
|
Re: Nieee
Od: niktos
|
Pridané:
13.6.2015 10:56
kde sa pouziva android? si robis srandu? auta? sa preber uz vsetky pojdu na android, pretoze google to ovladne ci uz samojazdiace auta alebo ine systemy ochrany na cestach. Preto vsetci aj ty aj ostatny co nadavaju na google pouzivaju vyhladavac google :) a tym padom ho podporujete, tak uz prestante nan nadavat, ked prestanete ho pouzivat potom to beriem ale takto su to len reci onicom a google to dotiahne strasne daleko a bude vsade, vsak uz aj je nielen ako os ale aj v inych veciach.
|
|
Re: Nieee
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
13.6.2015 11:20
Vsetky auta pojdu na Android? Preto BMW, Audi, Toyota, Honda, Bentley, Porsche, Land Rover ... presli na QNX, vsak?
To ze Google testuje samojazdiace auta este neznamena ze "pojdu" na Androide!!! Pokial viem Google preferuje elektromotory :-)
Ja na Google nenadavam, naopak fandim mu a verim, ze raz ich Android dosiahne kvalit QNXu.
|
|
Re: Nieee
Od: niktos
|
Pridané:
14.6.2015 12:38
no tie auta co si menoval su strasne bezne na sk hlavne bentley a porshe, to bude mat kazdy :) tak napriklad taka skodovka dava android do octavii a popravde nechce sa mi hladat tu po nete ci mas alebo nemas pravdu v tych ostatnych znackach, skoda, audi, Volkswagen a aj seat budu a uz aj maju android v aute a to su na sk znacky najpouzivanejsie, takze android nabera na obratkacha nieje to ziadne sci-fi. mozes si preverit ked neveris.
|
|
Re: Nieee
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
14.6.2015 13:03
Nechce sa ti hladat, tak ako mozes nieco tvrdit? Odkial mas tie informacie?
Nieco pre teba, aby sa ti otvorili oci :-)
http://tinyurl.com/phyv8xc
|
|
Re: Nieee
Od: niktos
|
Pridané:
14.6.2015 20:35
este raz aby si ma pochopil co myslim, ja pisem o u nas najviac jazdiacich autach a to je skoda a Volkswagen a tie uz maju android v podstate aj seat aj ked tych je u nas pomenej s audi. kedze Volkswagen ma uz skupenych vela znaciek tak je otazka casu kedy bude android vsade. Ty mi zabijes auta ako porsche a bentley. Preco rovno pri buducom porovnavani nezatrepes rovno Rolls-Royce? Pochop pisem o beznych nasich autach na sk kedze pisem o nas a nie o amerike a inych statoch. Android to prevalcuje proste a ten tvoj skveli BB bude nahradeny androidom vsak o tom je aj tento clanok :))))
|
|
Re: Nieee
Od: dudos
|
Pridané:
15.6.2015 9:25
Podla tvojich argumentov to teda android prevalcuje na slovensku, lebo ty pises o situacii na SK chapete vsetci :D a v zahranici vyhra BB..no a potom uz len jednoducha matika staci ;)
|
|
Re: Nieee
Od: hdkjdsgfksfdsf
|
Pridané:
15.6.2015 21:29
Ty si si tu linku nepozrel, vsak?
|
|
Re: Nieee
Od: niktos
|
Pridané:
14.6.2015 20:40
odkial beriem informacie? tak mne tu mudrujes ze mne sa nechce hladat a ty si nevies ani do google napisat? Inak ked sme uz pritom tak pozeraj obcas aj TV TA3 o autach a nedavno tam bola krasna superB s androidom predstavena, ale tak kup si bentley aby si nema android :)))
|
|
Re: Nieee
Od: ferihora
|
Pridané:
15.6.2015 9:27
ty si ale kretenik :)
|
|
aplikacie
Od: Effe
|
Pridané:
12.6.2015 9:41
Pokiaľ by boli pohnútkou aplikácie, tak by stačilo dohodnúť s Google veci tak, aby fungovali na BB10 aj tie androidové aplikácie, ktoré sú výrazne prepojené s Google účtom a potom by na BB10 fungovalo takmer 100 percent androidových aplikácií...
|
|
pohreb
Od: sfs
|
Pridané:
12.6.2015 9:55
nech to uz radsej pochovaju. neni zaujem, posledne vykriky.
|
|
Re: pohreb
Od: kekeket
|
Pridané:
12.6.2015 12:13
presne ako nokia
|
|
Motorola
Od: meeeee
|
Pridané:
12.6.2015 10:13
Motorola Milestone had hw keyboard before it was cool.
|
|
.......
Od: baffiak
|
Pridané:
12.6.2015 10:35
BlackBerry bol dobry OS, ale tak nebol urceny masam a to ho aj nici
ale co mam rad na BB telefonoch - stale pouzivaju HW klavesnicu
ak by bol na trhu telefon aspon priemernej kvality, dualSIM s poriadnou baterkou (aspon 3000mAh) a HW klavesnicou tak idem do toho hned a uz sa ho nevzdam
|
|
Re: .......
Od: xvzf
|
Pridané:
12.6.2015 10:51
hovoris mi z duse
|
|
Re: .......
Od: iehgoaidhg
|
Pridané:
12.6.2015 11:33
+1
Pouzivam Xperia Pro, ale uz je dost pomaly na KitKat a vsetky tie moderne aplikacie. Nejaky dual sim s vysuvatelnou klavesnickou by som tiez hned bral. Este keby to malo nejaku normalnu podporu CM to by bola perla.
|
|
Re: .......
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
12.6.2015 13:17
Nie vsetky. Z10, Z30 su cisto dotykove lopaty, Q5, Q10, Q20, Passport maju fyzicku klavesnicu.
|
|
Re: .......
Od: hrčka sk
|
Pridané:
15.6.2015 9:20
Hw klávesnicu potrebujú iba lamy, čo nevedia používať swype.
|
|
R.I.P........
Od: Martin z Martina
|
Pridané:
12.6.2015 11:32
R.I.P Nokia, R.I.P. BlackBerry
|
|
Re: R.I.P........
Od: ParaNoik
|
Pridané:
12.6.2015 12:02
Si sa priznal ze si v zivote BlackBerry nemal v ruke. Inak by si nieco take nikdy nenapisal.
|
|
xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 12:44
No je jasne ze android prevalcuje vsetkych, ci sa to niekomu paci alebo nie, je uz moc rozsireny a kedze najvycsi vyrobcovia ako samsung, lg, sony atd atd maju prevazne android tak sa zmierte s tym ze to uz len bude rast, kedze aj tv micropc maju android tak by bola hlupost pchat iny os ktory nebude kompatibilný z androidom. Je sice pravda ze som ani raz nepouzil org android, kedze hned davam custom rom s rootom, a ten sa neda zrovnat z nicim co je teraz na trhu. Ale zas respektujem ludi co chcu nejake blbosti co nepodporuju apk ktorych je na android mrte. Ci uz navigacie a ine potrebne veci.
|
|
Re: xxxxx
Od: baffiak
|
Pridané:
12.6.2015 12:50
ale BB nikdy nebol urceny pre masy, len samozrejme v tomto segmente je problem prezit, ak clovek nerobi populisticke gesta
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 12:52
ja ale poukazujem na fakt ktory pisu aj v clanku citujem ale nedarí úspešne konkurovať iPhonom a Android smartfónom a jeho podiel klesá. Naco mat mobil ktory v dnesnej dobe ma este klavesnicu co zabera zbytocne priestor z obrazovky.
|
|
Re: xxxxx
Od: baffiak
|
Pridané:
12.6.2015 14:19
a naco mi je megavelka obrazovka?
radsej sa vzdam priestoru na obrazovke vymenov za HW klavesnicu
tebe to mozno vadi, no je stale rastuca skupina ludi, ktora naopak ju chce
|
|
Re: xxxxx
Od: radoch nám meč
|
Pridané:
15.6.2015 9:24
Áno, volajú sa dôchodci.
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 12:54
a to este ani nepisem o autach ktore maju android, ziadne jablko alebo mrkvosoft ale android :)
|
|
Re: xxxxx
Od: pppooowww
|
Pridané:
13.6.2015 1:00
Ktoré napríklad? Viem ze dosť áut využíva QNX od BlackBerry, napr. Masserati.
|
|
Re: xxxxx
Od: niktos
|
Pridané:
13.6.2015 10:52
Ale no, do vsetkych auta sa bude davat android, uz sa to deje, o samojazdiacich autach co testuje google ani nepisem, jedna znacka neznamena ze BB tam bude, este raz asi necitas clanok BB ide pouzivat android uz to pochop. Cize je logicke ze aj tym masseratti odzvoni a prejdu na android, pretoze to je buducnost, nastastie ci bohuzial to uz nech si kazdy povie sam. Ja osobne mam rad aj android aj win, cize pre mna pozityvna sprava.
|
|
mimochodom...
Od: neviem meno
|
Pridané:
12.6.2015 13:07
Jedným z problémov platformy je podobne ako u Windows Phone a ešte vo výraznejšom meradle slabá dostupnosť kvalitných natívnych aplikáci
.... nesúhlasím, tie aplikácie ktoré tu už sú, sú oveľa kvalitnejšie ako Android. Kde bud nič nieje, alebo je len balast s reklamami.
|
|
Re: mimochodom...
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 14:05
Reklami si vies odstavit hned, ked uz nie priamo v androide v custom rom kde uz je na to aplikacia, tak lucky patchom ten urcite poriesi, cize reklamami sa neohanaj ze su tam. o aplikaciach sa mozeme bavit aj hodiny ktora ma android a hlavne sa daju zadarmo a je ich tolko co BB ani nepocul. Ci uz na fotky a pracu snimi fotak atd, ci uz na sportovanie, ci uz navigacie ci uz diagnostiky obd2 ci uz kvalitne ovladanie hlasom vsetkeho, toho je proste mrte co sa da pouzit, jasne da sa povedat ze kopec sa toho neviuzije, ale zas dnes ten telefon nieje uz len na volanie na to si kup nejaku hracku na dve sim s lte za 50 eur a potom uz je jedno aky system bude mat :)
|
|
BBpuding
Od: 54321
|
Pridané:
12.6.2015 13:10
Podla mna potrebuju masovy trhak, aby mali CO tlacit do RIM OS. Podla mna spravny krok.
|
|
no to istotne
Od: Z30
|
Pridané:
12.6.2015 13:50
ano ano. a ja som pocul, ze apple ide tiez do androidu. mam to overene z internetu :D
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 14:12
sa smejes ale vyhlasenie bolo take ze jeden model chcu s androidom na skusku. jablko je cele len predrazene a je to hlupost, vsak kazdy blbec vie ze ios si vies nahodit do booku bez problemov je ich mrte na nete podla vlastneho vyberu, vsak hardware maju rovnaky ako aj ine booky, len nemas jablko na nom, a tym poadom je cena uplne ina. Ja by som poniektorim dal normalne vitetovat na celo to odhriznute jablko :).
|
|
Re: no to istotne
Od: Z30
|
Pridané:
12.6.2015 14:45
Vobec ale vobec netusim o com pises. A toto osocovanie ludi na zaklade toho aku znacku mobilu pouzivaju ide tiez mimo mna. Ja by som zase kazdemu kto riesi taketo 3,14coviny dal vytetovat na celo: nebav sa so mnou lebo by som sa mohol rozplakat ked mas nahodou inu znacku mobilu ako ja :D ja sa hrdo priznavam ze som pouuzival iphone od zaciatku v dobach ked sa este tlacitkova nokia vysmievala ze haha co to aky dotykovy mobil a samsung hrdo vyrabal chladnicky...obrazne povedane. A kupil by som si aj sestku, ale nemam momentalne na to tak som vybral druhy najlepsi os a to BlackBerry :P
Nudim sa, tak som sa potreboval vypisat :D
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 14:58
ono su totizto dva druhy ludi, jedny co BB ani nemaju a pisu len aby provokovali, a druhy su zas co maju ale od neho vela necakaju iba volanie a potom napisat ze android nic moc mi pride strasne trapne ked taky pouzivaju len na volanie mobil. Mne je jedno ci sa tebe nieco paci alebo nie, je to proste moj nazor a tym to hasne.
|
|
Re: no to istotne
Od: Z30
|
Pridané:
12.6.2015 15:20
Takto delis tych ludi podla akej statistiky? Alebo je to tiez len podla tvojho nazoru tak ako hovoris takze je to ako nazor nedotknutelne a nemozno proti tomu oponovat? Tvoj nazor je podla mojho nazoru prinajmensom uplne scestny
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:24
ok beriem tvoj nazor, ja android ty BB a je to vybavene :) dufam ze nebudes mat nikdy android :) to si uz radsej ani nove auto nekup :)
|
|
Re: no to istotne
Od: Z30
|
Pridané:
12.6.2015 17:14
Nechapem :D ty si pisal, ze su len dva druhy ludi. Ti co neuznavaju android a vymyslaju si maju BlackBerry, alebo ti co BlackBerry maju ale paci sa im len preto, lebo od neho nic necakali...a preto si nemam uz kupovat nove auto? Dobre :D
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:42
inak asi preto BB ide do androidu lebo su skveli vsak? :)))))
|
|
Re: no to istotne
Od: Z30
|
Pridané:
12.6.2015 17:17
To ze to napisalo dsl neznamena ze je to pravda. Poprosim odkaz na oficialne vyhlasenie od BlackBerry. Minul som neobmedzeny internet od tcomu takze sa mi to tazko hlada
|
|
Re: no to istotne
Od: dubfu
|
Pridané:
13.6.2015 20:28
si zabeu
|
|
Re: no to istotne
Od: z30
|
Pridané:
12.6.2015 17:19
Som zabudol. A nie, veta tvrdi to agentúra rojters na zaklade viacerych zdrojov, mi nestaci.
|
|
Re: no to istotne
Od: trepáč
|
Pridané:
12.6.2015 14:47
netrep. žiadne také vyhlásenie nebolo. len v tvojom mokrom sne. a úplne že rovnako je to aj s tým ios do booku. somárik.
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:12
somarik je ten co ta radsej nevitrel do zaclony dement, vobec wozniak nedal odporucanie aby apple isiel s jednym modelom do androidu vsak? ja netvrdim ze je, ale ze uvazovali a to je rozdiel blbecek, a ios? blbecek mac nedas do booku alebo pc? urob mi radost a uz na mna nereaguj lebo si fakt magor, si daj do googla jak nainstalovat mac os a mas kopec a mrte ja mam Yosemite, zas pises o com nemas ani sajnu blbec. Nie vsetko musi mat na krite jablko, ale ked mas cpu intel a ine hardware vwci suhlasne nemas problem nahodit, kusok citaj ked trepnes kokotinu.
|
|
Re: no to istotne
Od: všetkoš
|
Pridané:
12.6.2015 15:24
počuj trtík ty si písal o ios a nie o mac. ak nevidíš rozdiel tu naša doterajšia akože komunikácia končí. trulko čo ťa zoškrabali z fotrových trenírok.
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:26
najskor si ustal nick pretoze to menis jak tvoje hlupe keci onicom. Uz sa topiaci slamky chyta :) si mi uz na smiech :))))))
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:30
to ze som myslel pc ti mohlo dojst ze nemyslim ios blbec u mna je furt skazene jablko skazene. a ci to bude pre mobil ios alebo mac pre pc je to jedno podstatu to nemeni ze sa da nahodit
|
|
Re: no to istotne
Od: zvyk dvbt
|
Pridané:
15.6.2015 9:28
Lol, skazené jablko je skazené, sofistikovaný argument.
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:34
je sranda ze chyby ios co som napisal hned sa chytas hovniak, ale to ze som pisal ze jablko uvazovalo to uz sa nechytas slovickarenia vsak jebo, inak je tu aj na dsl.sk clanok kde o tom pisali.
|
|
Re: no to istotne
Od: všetkoš
|
Pridané:
12.6.2015 15:44
hovniak a jebo ti hovorievali doma ? máš to ťažké trtko. naďalej.
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:47
no na vela si sa nezmohol :) uz sa len bavim na tebe si trapny :)
|
|
Re: no to istotne
Od: niktos
|
Pridané:
12.6.2015 15:19
ulahcim ti hladanie mozes si precitat a daj si aj ty jablko magor hackintosh.com
|
|
need that
Od: baron
|
Pridané:
12.6.2015 14:40
mne osobne je uplne fuk ci to je android alebo bb10, ak to bude mat fyzicku vysuvaciu klavesnicu vo formate landscape tak to chcem. potrebujem surne nahradu za umierajuci xperia pro...
|
|
ako nokia X
Od reg.: piatro
|
Pridané:
12.6.2015 19:29
Nemyslím si, že prejdú úplne na android. Predpokladám, že to bude ako s nokiou X, TJ prepadák na plnej čiare.
|