|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wwww5
Od: wwww5
|
Pridané:
1.6.2015 11:11
Mam 5 rokov stary notebook s Win 7, teraz si kupim novy a prejdem na Win 10 ;)
|
|
Re: wwww5
Od: Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
Pridané:
1.6.2015 11:13
ok
|
|
Re: wwww5
Od: party
|
Pridané:
1.6.2015 13:23
viem, chýba tu edit, tak som ti to opravil:
Mam 5 rokov, stary notebook s Win 7...
|
|
Re: wwww5
Od: komunista
|
Pridané:
1.6.2015 11:14
Waaaaaaaaaauuuuuuuuuu
|
|
Re: wwww5
Od: poldinko
|
Pridané:
1.6.2015 11:14
ja mám tiež 5 rokov stary ntb s linuxom a na nové verzie prechádza automaticky a tiež to nikoho nezaujíma, tak prečo takéto zbytočné komentáre
|
|
Re: wwww5
Od: bitboy
|
Pridané:
1.6.2015 14:43
5 rokov stary nb s linuxom skutocne nikoho nezaujima.
|
|
Re: wwww5
Od: Linus Torvalds
|
Pridané:
1.6.2015 14:53
I for one am interested in "5 rokov stary nb s linuxom".
|
|
Re: wwww5
Od: Korejcan
|
Pridané:
1.6.2015 17:27
Torvalds plz
|
|
Re: wwww5
Od reg.: saruman
|
Pridané:
1.6.2015 11:17
Si cool až ma mrazí.
|
|
Re: wwww5
Od: ...
|
Pridané:
1.6.2015 11:24
ty používaš 6 rokov staré programy? ;)
|
|
Keď sú dobré a stačia...
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
1.6.2015 12:51
Aj 15 a?
|
|
Re: wwww5
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 11:28
ja mam 5 rokov stary notebook s windows7 a na novy neprejdem, kym sa neukaze co sa stane s tym starym win7.. Napr. na telefonoch po prechode na novy OS sa uz k staremu neda vratit...
|
|
Re: wwww5
Od: To Ono
|
Pridané:
1.6.2015 11:56
tým pádom nad nami vyhrávaš
|
|
Re: wwww5
Od: liška stromová
|
Pridané:
1.6.2015 13:36
ja mám 20 rokov starý PC a neprechádzam nikam :) Links stačí :)
|
|
Compatibility tool
Od: Win10cakatelmaximalny
|
Pridané:
1.6.2015 11:31
Najlepsie je, ze ten compat. tool mi uz teraz vypisuje, ze mi nepojde bluetooth a zrejme ani wifi, myslite, ze to risknut?
|
|
Re: Compatibility tool
Od: Psycho38
|
Pridané:
1.6.2015 11:37
Ja osobne si pockam kym bude nejake info ako ten upgrade dopadol, mam sice novy ntb ale nechcem riskovat ze ho poslem do p...
|
|
Re: Compatibility tool
Od: rlyrly
|
Pridané:
1.6.2015 12:59
To sotva, neverim ze by ti update na novy win mohlo uplne odpalit notas...to nie su mobily nastastie :) Prinajhorsom preinstalujes a je to :P Tak neboj sa, smelo do toho :D
|
|
Re: Compatibility tool
Od: 4564564
|
Pridané:
1.6.2015 14:38
aspon si precitaj co pises
|
|
Re: Compatibility tool
Od: knjiCdo
|
Pridané:
1.6.2015 13:18
Podľa článku si môžeš odkliknúť rezerváciu teraz a potom ta to vyzve na update znova a nemusíš si to robiť hneď po výzve. Takže asi by som si dal predregistráciu a potom keď bude samotný upgrade počkal na pár ľudí, nech je nejaký feedback :)
|
|
Re: Compatibility tool
Od: matkooooo
|
Pridané:
1.6.2015 14:47
aj mne píše nefunkčosť bluetooth, ale predpokladám, že výrobca dodá ovládače dovtedy.
|
|
Re: Compatibility tool
Od: matkooo
|
Pridané:
1.6.2015 15:38
kolko tych modrych zubov pouzivate? ja poslednych minimalne 5 - 7 rokov co je vsade wifi bt nepouzivam vobec.
|
|
Re: Compatibility tool
Od: matkooooo
|
Pridané:
1.6.2015 16:28
pre mňa je dôležitejšie ako wifi, keďže mám modrozubú myš a internet prevažne cez kábel.
|
|
Mám neoficiálny Win7 a tiež mi to ponúklo rezerváciu.
Od: Fanatixx
|
Pridané:
1.6.2015 11:35
Kto má ešte takúto skúsenosť?
|
|
.....
Od: -...-
|
Pridané:
1.6.2015 11:37
Musim uznat este nikdy som sa tak netesil na novy win
|
|
reality with no reality
Od: jahôdka
|
Pridané:
1.6.2015 11:39
nechcem tu hranatu ohavu
|
|
Re: reality with no reality
Od: DusanK
|
Pridané:
1.6.2015 11:53
Keby len hranata, ale este aj plocha a neprehladna ohava...
|
|
komu to vadi
Od: Mr X
|
Pridané:
1.6.2015 11:42
odinstalovat KB3035583
|
|
hmmmm.
Od: hmm.
|
Pridané:
1.6.2015 11:53
Aj mne sa zobrazila ponuka na rezerváciu, no keď som chcel zistiť podrobnosti po prečítaní že ide o časovo obmedzenú ponuku, priložený link v okne s rezerváciou ma zaviedol na stránku Microsoftu kde som sa toho moc nedozvedel:
"We are sorry, the page you requested cannot be found."
Vie mi teda niekto povedať dokedy sa bude táto ponuka s rezerváciou zobrazovať, resp. dokedy bude vlastne možné upgradovať zadarmo? Predpokladal som, že upgrade zadarmo bude možný rok po vydaní, takže táto forma časovo obmedzenej ponuky rezervácie ma zaskočila.
|
|
Re: hmmmm.
Od: nou
|
Pridané:
1.6.2015 12:01
Pokial viem tak upgrade bude zadarmo prvy rok po uvedeni.
|
|
Re: hmmmm.
Od: sdert
|
Pridané:
1.6.2015 12:07
mne sa zatial nezobrazila ziadna ponuka na prechod na win 10 musim napisat sergejovi do ruska mojmu OEM distributorovi
|
|
Re: hmmmm.
Od: sdsds
|
Pridané:
7.6.2015 17:10
chvastat sa piratsvom..
|
|
Re: hmmmm.
Od: hmm.
|
Pridané:
1.6.2015 12:14
Áno taká bola pôvodná informácia, ale táto ponuka na rezerváciu je dočasná. Tak by ma zaujímalo či pod pojmom "dočasná" sa myslí celý rok tak ako bolo predtým povedané, alebo sa tým myslí ponuka rezervácie platná iba do dátumu vydania a po dátume vydania majú všetci tí čo si nerezervovali smolu? Mám totiž pc kde by som chcel prejsť na Windows 10, ale v súčasnej dobe tento pc nemôžem používať a tak nemám možnosť požiadať o rezerváciu a je možné, že túto možnosť nebudem mať ani do dátumu vydania, tak by som rád vedel či bude možné upgradovať zadarmo skutočne aj neskôr, napr. aj bez prípadnej rezervácie...
|
|
Re: hmmmm.
Od: 345345
|
Pridané:
1.6.2015 14:40
ale tu ide iba o to ze sa ti to stiahne dopredu a potom mozxs hned 29.jula instalovat win 10
|
|
Re: hmmmm.
Od: baffiak
|
Pridané:
2.6.2015 7:29
aspon jeden pochopil
|
|
boze ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2015 12:03
To ze s tym zaseru celu Win 8 family (8.0 - 8.1 - 8.1 Update 1 a pod) je OK. Ale naco s takymi hlaskami zasieraju Win 7? Uz sa hrozim dna ked mi Win 7 vypluje hentu hlasku. Dufam ze tam bude aj moznost nieco v style: "zalez a v zivote uz tu hlasku nezobrazuj!" Nepotrebujem si zasierat Win 7. Ani stahovat chujiny na systemovy disk, ktory uz nestaci mat pomaly 100 gigovy.
|
|
Re: boze ...
Od reg.: FilipSK
|
Pridané:
1.6.2015 12:53
To iste hovorili ludia o XP a kukni, tiez vymrelo...
|
|
Re: boze ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2015 13:13
Hej, po 15 rokoch.
|
|
Re: boze ...
Od reg.: dykeer
|
Pridané:
2.6.2015 9:59
Ak chces na virtuali windows, tak najlepsi je XP ;)
|
|
Re: boze ...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2015 17:58
A uz je to tu. Nie, nie je tam moznost "chodte do boha".
|
|
fujfuj
Od: ignorujem win ten
|
Pridané:
1.6.2015 12:06
ako dam tu ikonku prec???
|
|
Re: fujfuj
Od: srggrssgr
|
Pridané:
1.6.2015 17:01
pockas do 29. jula
|
|
Re: fujfuj
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
1.6.2015 17:43
zhoď proces GWX.exe (ďalej som ešte nepátral)
|
|
Re: fujfuj
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.6.2015 7:12
To neriesi problem permanentne. Treba skusit premenovat ten subor, napr. na X_GWS.exe_Y ci to pomoze.
|
|
Re: fujfuj
Od: karolkooooo
|
Pridané:
3.6.2015 11:10
nie nie, ak chcete permanentne, odinstalujte update "KB3035583" ;)
http://dopice.sk/dDc
|
|
Upgrade
Od: xyz.
|
Pridané:
1.6.2015 12:21
Zo stránky Microsoftu: "Inovácia je vo svojom návrhu rýchla, jednoduchá a keďže uchovávame vaše dokumenty a súbory, nemusíte mať vôbec žiadne obavy."
Myslím že po prečítaní časti "a keďže uchovávame vaše dokumenty a súbory" som si upgrade rozmyslel...
|
|
Re: Upgrade
Od: hdhfhdh
|
Pridané:
1.6.2015 12:45
MS ma dokonca dvojite zalohy s ktorymi mu vypomaha obcianske zdruzenie pre celosvetove zalohy NSA takze nemaj strach ze sa cosi strati
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2015 13:22
Nikto normalny nebude opustat Win 7 a Off 2010 - pretoze na 99,9999% veci to staci. Vsetko ostatne Win8/10 a Off 2013/2016 su polo-cloudove c0c0tiny a neskor sa zmenia na uplne cloudove c0c0tiny, pardon sluzby.
Stacia mi uz len tieto DVA fakty stare vyse 2 roky:
1) Win8 pri instalacii neponuka moznost vytvorenia LOKALNEHO KONTA (!!!), ale toho ich priblbleho MS konta. Da sa to obicyklovat a v instalacii si lokoalne konto vytvorit po nejakych tych styroch Canceloch sa instalacka spyta: hmm, ocuj chces ozaj vytvorit to lokalne konto v tych Woknach?
2) Off 2013 na NEDA nainstalovat bez konektivity na net (!!!) aj ked mam plnu lokalnu hovadsku 1,5 gigovu instalacku a nie nejaky 5 megovy exacik na webovu instaklaciu. Ako plne chapem pri aktivacii je vono dobre vediet sa napojit na aktivacne servery, ale do riti zasratej pri fyzickej instalacii na osobny stroj?
Chodte do riti MS.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 13:26
win8 samozrejme umoznuje vytvorit lokalne konto priamo, len nemozes byt online
to s officom 2013 som si nevsimol, offline som snad uz 10 rokov so ziadnym PC nebol...
|
|
Re: Upgrade
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2015 13:48
To lokalne konto sa da vytvorit aj ked je instalovany stroj online, ale fakt to schovavaju - ked si pyta zadanie MS accountu, treba dat vytvorit novy a az tam je linka na vytvorenie lokalneho.
Office 2013 je na tom rovnako ako 2010, 2007, 2003 a XP- vsetky treba aktivovat (OEM a Retail verzie). Ci uz cez net, alebo telefon. Akurat verzie do 2007 mali aj VLK verzie, ktore sa zaktivovali aj same, ale to od 2010 neplati, pre VLK treba mat v sieti KMS server.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 14:11
aktivovat to je jasne... ale on pisal ze pri instalacii musi byt online, ako napr. bezna instalacka Chrome.. co teda nemusi.
|
|
Re: Upgrade
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2015 15:00
A to je blbost - ked mas normalne instalacne dvd, tak ho normalne nainstalujes offline, bez akehokolvek problemu.
Aj Chrome sa da nainstalovat offline, staci k tomu msi verzia. A potom to ide do Program Files, nie do user profilu.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 19:30
vsetky hry bez netu si ani neprdnes, ked si kupil cdcko hocicoho tak to musis na steam/origin/whatever alebo aj windows aktivovat.. to je normalna ochrana proti kopirovaniu.
|
|
Re: Upgrade
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2015 19:40
My tu nehovorime o hrach. Tema je MS Office.
A ten nainstalujes a mozes cca 30 dni pouzivat. Pocas tych 30 dni ho musis aktivovat, ak ho chces pouzivat aj dalej.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.6.2015 7:34
irelevantne, aj photoshop musis aktivovat cez net inak ti nejde. Dokonca ho musis deaktivovat cez net z existujucej instalacie, lebo potom je to problematicke vybavovat cez ich podporu. Office sa aktivoval snad od 2003 (2000 sa nepamatam), windows od XP...
|
|
Re: Upgrade
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
3.6.2015 10:09
Photoshop a Corel možno. Lebo to jesoft, ktorý si sleduje dátum. Napr. taký MS Office si nič také nesleduje a je mu jedno aký je rok v PC... Aspoň verzie 2007, novšie už netuším...
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.6.2015 13:53
Hej, ale pri instalacii Win8 s lokalnym kontom akosi nepocitaju, treba to obicyklovat. Uz nainstalovane Wokna OK, vytvorim si lokalne konto.
Ale pride cas, ked sa lokalne konto na nainstalovach Woknach (aspon pre desktop) nebude dat vytvorit, pretoze sak naco, ze ...
|
|
Re: Upgrade
Od: Predpoveď...
|
Pridané:
1.6.2015 14:40
Ten čas už je tu - http://www.dsl.sk/article.php?article=16798. MS lokálne kontá tlačí do úzadia aby ľudí pripravili že treba všetko overovať online kvôli "bezpečnosti". Po novom MS a teda aj NSA budú mať evidenciu očí všetkych užívateľov. Potom vytvoria toxické látky ktorými zamoria svet a budú ľuďom ničiť dôležité orgány ako srdce. Keď ľudia budú umierať, potom z vrahov budú spasiteľia, záchrancovia ktorí vytvoria liek - čip s unikátnym ID číslom ktorý bude chrániť funkciu orgánov. Pre "väčšiu bezpečnosť" bude ID číslo každého čipu spárované s vašim jedinečným ID dúhovky v databáze v online dátových centrách. Takže ak sa náhodou stanete hľadaným "teroristom", Windows kvôli "väčšej bezpečnosti" dostane aktualizáciu ktorá po vašom prihlásení, oskenovaní dúhovky vyhľadá vaše ID číslo čipu a automaticky na diaľku aktivuje vo vašom čipe kurvítko a na druhý deň v novinách bude, že známy terorista zomrel pri počítači na infarkt.
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: saruman
|
Pridané:
1.6.2015 15:47
Lieky, lieky už je čas!
|
|
Re: Upgrade
Od reg.: Robert nie Fico
|
Pridané:
1.6.2015 21:31
No ale su tu aj taki ludia, ktorymi tieto cloudove "c0c0tiny" vyhovuju. Microsoft konto som si vytvoril pri kupe prvej lumie. Je to tak casovo narocne, ako vytvorit konto kdekolvek inde. Odvtedy mi sluzi na maily, kontakty, kalendar a cloud. Celkom ma potesilo, ked som toto iste konto natukal do cerstvej instalacie Win 8 a vsetky zalezitosti sa zosynchronizovali. Ozaj, prednedavnom mi skapal disk a som rad, ze som si nastavl Onedrive ako predvoleny priecinok pre dokumenty.
P.S: Lokalne konto vytvoris a rovnako Office 2013 nainstalujes bez pripojenia
|
|
upgrade
Od: ????????
|
Pridané:
1.6.2015 12:23
mam legalny win 8.1, mam ho na 110GB particii na ssd disku. Momentaslne mam okolo 35 GB volneho miesta na Ccku, myslite ze to bude stacit ak by som sa rozhodol upgradovat ? chcel aby som totiz ten pocitac pouzivat aj nadalej ... v linuxe nieje problem upgradovat na novu verziu distribucie ale s windowsom neviem ako to je je to moj prvy legalny windows
|
|
Re: upgrade
Od: hmm.
|
Pridané:
1.6.2015 12:26
V informáciach píšu, že bude stačiť 3GB na inštalačné súbory.
|
|
Re: upgrade
Od: 21213213
|
Pridané:
1.6.2015 17:54
3GB maju instalacne subory, ale dalsie sragoriny co ti postupne bude stahovat budu mat tipujem gigabajtov o dve nuly viac
|
|
Re: upgrade
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 12:40
ser na windows
a vobec to nie je tak, ze na linuxovych distribuciach by to bolo jednoduche upgradovat. ten fedup existuje az od verzie Fedora18, no Debian ma apt-get, to ide, ako tak, ale bezproblemove to tiez neni. najlepsie aj tam placi, najlepsie to sformatovat nanovo a spravit novu cistu instalaciu a vybavene.
nastastie tu su distribucie ako centos, de clovek nemosi upgradovat AZ tak casto. ked mas aktualny pocitac s CentOS7 na tom, co bude supportovane mozno este 10 rokov, tak to do zivotnosti toho pocitaca bude stacit, hotovo.
potom iba ho treba cez yum update drzat na aktualnom stave, ale inak nist.
|
|
Re: upgrade
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
1.6.2015 13:51
Fedup ide do dochodku v F23. Resp. command ostane, ale samotny update prebehne ako systemd offline update.
Ubuntu ma zase do-release-update ako wrapper okolo apt-get.
|
|
Re: upgrade
Od: krivoklat
|
Pridané:
1.6.2015 13:27
ser na Gusta
|
|
Fedora22
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 12:37
Mali radsej sa tak tesit, ze vysla Fedora 22 po dlhom case a to je predposledny release pred prechodom na Wayland, co je konecne solidny graficky server, lebo ten Xorg, to je volaco hrozne 30 rokov stare.
|
|
windowsaci
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 12:43
ja bych spravil prieskum tychto "expertov" co tod komentuju o windowse, ze do z vas (idiotov) vobec pouziva windows power shell alebo take veci, de fakt akoze windows vinika, co teda tak jednoducho inde nejde, de by clovek povedal, ze ano, windows ma clovek, lebo skratka tem mi ide toto a toto, ale teraz nemyslim hry alebo somariny, ale naozaj nieco co prichadza od toho operacneho systemu, nie nejaky zas photoshop, alebo nejaka CAD aplikacia, nieco naozaj windowsacke!
|
|
Re: windowsaci
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
1.6.2015 13:00
toď, do z Vás, de fakt, viniká, de by človek, tem mi ide, darmo Gustík, Windows PowerShell máš zmáknutý, ale základy gramatiky rodnej reči Ti úplne ušli, ale úplne. Odporúčam zopáknuť 3-4 ročník ZDŠ.
|
|
Re: windowsaci
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:06
ja serem na powershell, ja to nepouzivam, ja len hovorim, ze do z vas idiotov to pouziva, ked ma kazdy taku velku papulu a ide obhajovat windoof.
|
|
preinstalovany win 8
Od: palopi
|
Pridané:
1.6.2015 12:57
Chcem sa spýtať na notebooky s predinštalovaným Windows 8.
Pred dvoma rokmi som kúpil notebook s predinštalovaným Windows 8. Aktualizoval som ho na 8.1. Teraz ho aktualizujem na Windows 10. No ale čo ak budem potrebovať preinštalovať tento windows 10 ? Budem musieť znova naištalovať pôvodný Windows 8, potom Windows 8.1 a nakoniec zase stiahnuť Windows 10 ? Keďže ten Windows 8 je ukrytý niekde na harddisku.
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
1.6.2015 13:01
Skrytá partícia určite nemigruje na 10, čiže ako si povedal. Alebo požiadaj výrobcu notebooku o bootovateľné Windows 10 média. Ak máš HP Pro/Elite/Envy, tak sú zadarmo. Pri ostatných značkách si vypýtajú od 30 - 80 eur za tieto média [lebo sú to cool značky ;-)].
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:07
cat /deev/zero > /dev/sda
nehat bezat dokonca a nebude ziadna particia a ani nist skryte
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od reg.: energija
|
Pridané:
1.6.2015 14:21
cat: /deev/zero: No such file or directory
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
2.6.2015 8:52
/dev/zero
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od: palopi
|
Pridané:
1.6.2015 13:11
ja mam MSi CX 70. A nevedel by som si takéto bootovateľné CD spraviť z už existujúceho nainštalovaného Windowsu ? Teda ak napríklad nainštalujem Windows 10. Z neho nejako spraviť bootovateľné CD, aby som to preinštalovanie nerobil od Windows 8, ale hneď Windows 10.
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:12
spraf si snapshot clonezillu. ale to je nahovno cele, co sa na to nevyserete!
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 13:17
1. stiahni filezilla
2. pozri navod ako spravit usb bootovaci disk, alebo jednoducho napal na cd
3. nabootuj filezilla
4. urob zalohu disku pripadne particie kde mas nainstalovany windows
5. ak v buducnosti bude treba obnovit windows, opakuj kroky 1-3 a v 4. kroku obnov disk/particiu
len pozor, na ccku NESMIES mat data, resp. ich musis mat zalohovane.
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:17
to neni filezilla ale clonezilla. filezilla je FTP klient!
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 13:19
njn
|
|
Re: preinstalovany win 8
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 13:18
clonezilla filezilla je ftp klient.. sorry
|
|
Win 10 čistá inštalácia
Od: Mikkes
|
Pridané:
1.6.2015 13:12
sory, možno otázka vyzneje hlúpo, ale prešiel som veľa diskusií a v podstate som nič k tejto téme nanašiel.
Pred pol rokom som si zakúpil Win 8.1 - digitálnu distribúciu. Zaslali mi link na stiahnutie a serial key. Zaujíma ma, kedže všade píšu, že upgrade na Win 10 je bezplatný prvý rok, akým spôsobom pri výmene počítača premigrujem zo stávajúceho kompu na nový, pri zachovaní Win 10. Nepredpokladám, že serial key z Win 8.1 bude platný aj pre Win 10 a ak si vyskladám nový komp napríklad za rok a pol, tak Win 8.1 už neupgradnem ? Čo tak vytvoriť si napríklad v júli po upgrade obraz z Win 10 napr. cez Northon Ghost a využívať tento obraz ako "čistú inštaláciu" v prípade nového kompu ? Má to zmysel, bude to takto fungovať ?
|
|
Re: Win 10 čistá inštalácia
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:15
viesco, kup si raspberrypi2 a na ARM mas komplet Windows10 zadarmo. a nepotrebujes nist. ked sces mat Windows10 zadarmo, tak premigruj na ARM. ak chces ostat na x86_64, tak mosis kupit Windows10 za to, za co to budu predavat (neriesim!).
|
|
Re: Win 10 čistá inštalácia
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:16
inak placi to, co som napisal aj predoslemu typkovi, stale mozes spravit image tej instalacie a potom to dumpnut na disk toho noveho pocitaca.
|
|
Re: Win 10 čistá inštalácia
Od: Mikkes
|
Pridané:
1.6.2015 13:19
jasne, tomu image rozumiem...len či to práve nebude robiť problémy...bavíme sa o novom systéme, voľakedy v temných dobách via chipsetov a zakládnych dosiek Matsonic som takto tieto image nahadzoval, pamatam si komp protestoval errorovými hláškami ale dalo sa to poladiť...chcel som nejaké jednoduché riešenie...ale kedže sa jedná len o upgrade, jednoduché riešenie riešenie asi neexistuje, buď image, alebo kúpiť Win 10 !
|
|
Re: Win 10 čistá inštalácia
Od: GustikPiestany
|
Pridané:
1.6.2015 13:27
sata je viac standardizovana, to uz by take srandy robit nemalo.
|
|
Re: Win 10 čistá inštalácia
Od reg.: roob_
|
Pridané:
1.6.2015 13:29
image je jednoduche ultimatne riesenie.. lepsie ako default recovery... Nechrani ta proti vypadku dosky, ak potom nedostanes rovnaku...
|
|
Re: Win 10 čistá inštalácia
Od: kakafko
|
Pridané:
1.6.2015 13:28
nema
|
|
haluska
Od: tricko
|
Pridané:
1.6.2015 13:27
asi tak
http://aIiexpress.net/1eLiWOS
|
|
Kašlem na update...
Od reg.: Jozef Kostelanský
|
Pridané:
1.6.2015 14:15
Kašlem na update, radšej si kúpim nové desiatky... :-)
|
|
Som v prechode
Od: Renátka
|
Pridané:
1.6.2015 14:18
Prechádzam do rezervácie pre win7 užívateľov.
|
|
vypnutie
Od: matkooooo
|
Pridané:
1.6.2015 14:50
Ako vypnem to aby mi to nezobrazovalo na lište?
|
|
win 10
Od: laco.bike
|
Pridané:
1.6.2015 15:04
ja si myslím ze si zistuju tymto sposobom aky je zaujem o nový win 10
|
|
Re: win 10
Od: rookie registrovany
|
Pridané:
1.6.2015 15:08
ja si myslim, ze chcu rozlozit zataz a ludia budu tahat potrebne subory uz niekolko dni predtym, ale finale bude az v ten den a stiahne sa setup.exe..
|
|
vypnutie
Od: +-/
|
Pridané:
1.6.2015 15:26
odinstalovat KB3035583 a nasledne skryt vo windows update.
|
|
Nástroj na overenie kompatibility
Od: Lubo1111
|
Pridané:
1.6.2015 19:58
Kde nájdem ten nástroj na overenie kompatibility?
|
|
Re: Nástroj na overenie kompatibility
Od: haha u
|
Pridané:
1.6.2015 23:38
Tehotna? Vazne? Modre plusko?
|
|
Re: Nástroj na overenie kompatibility
Od: pjotr
|
Pridané:
2.6.2015 0:35
Degeš pozri kde si to napísal, to malo byť na Fejsbúk.
|
|
Licencia
Od: lubosisko
|
Pridané:
1.6.2015 23:06
Otazka...v pripade ze aktualizujem na win 10 ostane mi povodna licencia na 7? Bude mozne bez problemov po formatovani disku win 7 opat aktivovat?
|
|
Drbe vám, poďte k nám
Od: Renátka zlatà
|
Pridané:
1.6.2015 23:22
Ja si myslím že každému tu drbe,tak sa dobre máte.
|
|
Re: Drbe vám, poďte k nám
Od: pani Katka z Trstína
|
Pridané:
2.6.2015 2:04
slečna Renátka, nemáte náhodou kvasinkovú infekciu?
|
|
poijkl
Od: ppp p
|
Pridané:
2.6.2015 12:23
mikrosoft bojuje proti piratom dost zlozito,ale asi maju stale malo penazi o)
|
|
Win10
Od: David333
|
Pridané:
6.6.2015 21:58
dostane win10 aj moj notebook G50-70 aktulizaciu lebo ja mam windows8.1 so službou Bing
|