|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
titulok
Od: enx
|
Pridané:
28.5.2015 8:40
držíme palce, Adblock
|
|
Re: titulok
Od: Cpx
|
Pridané:
28.5.2015 8:46
Ja uz som davno presiel na micro block (uBlock) je tam symbol micro ale neviem ho napisat :D
|
|
Re: titulok
Od: huanggg
|
Pridané:
28.5.2015 8:48
μBlock
|
|
Re: titulok
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.5.2015 16:13
mna pri reklame nesere samotna reklama ale sposob jej predstavenia
- banner cez celu obr., microX
- autostart video reklama, kt.hned zozere 3g data
- !!! cookies a tracking, ktory sa spatne dotazuje, pripadne sleduje a zasiela okrem IP cas zotrvania, pohyb mysou, scrollpos, atd... , riesene cez 3d party spol., vytazene servre a synchronne js dotazy spomalia nacitanie webu, zeru bat.na tablete, ak sa spusti 10 async dotazov (FB, G+, adwords/dblclick, ...) tiez nie som moc stastny
- co ma najviac vytaca je ked sa banner zobrazi po scrollovani na nejaku blbu statistiku ci registraciu (ako kebg 90% ludstva nevedelo naco sluzi reg.)
ked niekto tvori chujove weby za 100 cez WP tak si zasluzi aby mu tam nikto nechodil
osobne nepouzivam ziaden adblock, blacklistujem priamo url na weby kt.na vytocia neprimeraniu reklamou
|
|
Re: titulok
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
29.5.2015 16:20
detto email spam...
Ferko z Hornej Dolnej sa v krcme opije a ide robit biznis. druhy den kupi .eu domenu za 2.90 nasmeruje dns na websnadno s mesacnym predplatmym a prve co urobi ze informuje cely svet cez mailinglist ze dalsi kokot je na svete ktory zacal predavat okuliare z ciny.
tak sup s celou domenou do blacklistu, pokial som u neho v registracii nesuhlasil so zasielanim newslettera nema ma co otravovat
|
|
Re: titulok
Od: poldinko
|
Pridané:
28.5.2015 8:54
hej uBlock zacina pouzivat cim dalej tym viac ludi
subjektivny nazor - je efektivnejsi (adblock prepustil reklamu tu a tu)
oibjektívne - je menej nenazrany (bezi mi aj na starsom stroji, kde adblock spomaloval browser)
|
|
Re: titulok
Od: tamtung
|
Pridané:
28.5.2015 9:01
este existuje noscript ;)
|
|
Re: titulok
Od reg.: Trolitel
|
Pridané:
28.5.2015 9:07
Potvrdzujem. Na veľa weboch vypnutie JavaScriptu zablokuje reklamu a navyse sa zrychlí aj načítavanie.
Horšie je keď sú prasácky alebo lenivý kóderi čo spravia web tak že bez JavaScriptu si nemôže človek poriadne prečítať ani len náznak obsahu webu.
|
|
Re: titulok
Od: tamtung
|
Pridané:
28.5.2015 9:57
take weby, pokial to naozaj nie je nutne, necitam :D
vid DSL.sk
a nieco, ako napriklad banka, tam script musmi povolit, ale zaas tam nei su take agresivne reklamy..
|
|
Re: titulok
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
28.5.2015 16:27
Veru tak, bez javascriptu mas vacsinu stranok mrtvu (staticku). Schvilu som pouzival NoScript ale musel so ho vypnut, lebo to posuva web o 15 rokov s5.
Namiesto "Adblock Plus" pouzivam "Adblock Edge" ten nepozna termin "nerusiva reklama" a blokuje pekne vsetko ako sa patri.
|
|
Re: titulok
Od: Meldo
|
Pridané:
28.5.2015 20:31
Pevne verim, ze ked vydavatelia obsahu skrachuju lebo nebudu mat inzerciu, budete spokojny.
|
|
Re: titulok
Od: 13132
|
Pridané:
28.5.2015 21:32
Tak ty si asi velmi mlady ked nevies ako vyzeral web pred 10-15 rokmi
|
|
Re: titulok
Od: miro j,
|
Pridané:
28.5.2015 9:04
pouzivam adblock uz roky a vzivote neprepustil ziadnu reklamu, dokonca uz ani neviem ako reklama vyzera. Minule som na chvilu adblock vypol a nestihol som sa cudovat kolko odpadu sa zrazu zjavilo...
no co sa tyka spomalenia, musim tiez povedat ze niektore stranky su rozhadzane a obcas je browser pomaly to je fakt...
|
|
Re: titulok
Od: honic
|
Pridané:
28.5.2015 9:15
my, co chodime po peckovskych strankach, mame s adblockom obcas problem v podobe zobrazenych reklam.
|
|
Re: titulok
Od: nic 2
|
Pridané:
28.5.2015 13:11
ale to je v poriadku, to su acceptable adds na dalsie porno stranky
|
|
Re: titulok
Od: Ja.
|
Pridané:
28.5.2015 9:47
vo windows-1250 ten znak nenapíšeš ani keby si sa roztrhal
|
|
Re: titulok
Od reg.: Houston
|
Pridané:
29.5.2015 9:01
A co tak ALT+0181?
Ja ho teda napisat viem, uvidime co urobi stranka: "µ"
|
|
Reklama
Od: Petaaa
|
Pridané:
28.5.2015 9:02
A co tak skusit Ghostery?
|
|
Re: Reklama
Od: Repcik zlodej deti
|
Pridané:
28.5.2015 9:14
ghostery ale prepusti reklamy ktore su priamo vlozene na stranke,teda nie cez 3 strany
|
|
zaloba
Od: grammar nazi
|
Pridané:
28.5.2015 9:15
a zachvilu nas zazaluju, ze prepiname na iny kanal pocas reklamy.
|
|
Re: zaloba
Od: neviem meno
|
Pridané:
28.5.2015 9:17
Tak vyhodím potom ten osciloskop von oknom do šrotu. Áno mám na mysli CRT-čko. Na tie sračky a výnimočne zapnutie škoda niečo iné kupovať...
|
|
Re: zaloba
Od: ejha
|
Pridané:
28.5.2015 15:56
Ja som kupil lcd kvoli nabytku - bal som sa ze nova televizna skrinka nase 81kg crt neunesie :D
|
|
Blokovanie reklamy 1
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
28.5.2015 9:19
Nemecký súd zase potvrdil onú známu nemeckú racionalitu. Blokovanie reklamy a vytvorenie nástroja na blokovanie reklamy v žiadnom prípade nemôže byť nelegálne z jedného prostého dôvodu. Ono totiž nebráni umiestňovaniu reklamy, iba automatizuje proces jej ignorovania. S reklamou na internete treba nakladať ako s akoukoľvek inou reklamou. Nikto mi nemôže brániť v tom, aby som papierové reklamné letáky z poštovej schránky bez prečítania vyhodil do zberu. Rovnako mi nikto nemôže brániť v tom, aby som si na schránku nalepil nápis "Nevhadzujte reklamu!". Tento nápis môže niekto aj vyrábať a predávať.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od reg.: :BES:
|
Pridané:
28.5.2015 12:08
Reklamne letaky maju aj alternativne sposoby vyuzitia. Pri spravnom type papiera su vhodne napr. ako filter do brka. Niekomu s kotlom na tuhe palivo mozu pomoct takisto...
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od: dfsgf
|
Pridané:
28.5.2015 12:27
taky si zas mozu nalepit nalepku "prosim, vhadzujte viacero kopii letakov"
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od: Advert
|
Pridané:
28.5.2015 16:42
Ked ale skrachuje firma, ktora tie reklamne letaky tlaci, tak sa nic nestane. Ked ale kvoli zablokovanej reklame skrachuje firma, ktora robi obsah, kam chodis, potom to uz ma dopad aj na teba. Z coho ma zit web, napr. take DSL.sk? Ci si myslis, ze ludia, ktori to plnia a platia vsetky dalsie naklady maju tlaciaren na peniaze? Mam najradsej takych, ktori hromzia na reklamu, ale informacie si chodia citat kazdy den. Poslal si niekedy autorom tohto webu nejake peniaze? Z coho si myslis, ze platia jeho prevadzku? Z tvojich komentarov?
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od: ...
|
Pridané:
28.5.2015 22:25
Vzhladom k zlozeniu osadenstva je dost mozne, ze adblock pouziva viac ako 70% prispievajucich a uz niekolko rokov. Takze skus mi teda vysvetlit ako je dofrasa mozne, ze nie a nie skoncit, ked to tak treba financovat a musito byt z reklamy?
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od: Advert
|
Pridané:
29.5.2015 8:10
Keď to raz skonci, tak dostanes presne tuto (moju) odpoved. Nie kazdy robi PR clanky. Moja reakcie je tiez na vsetky prispevky typu - mam pravo prepnut program, ked bezi reklama. Jednoducho, bez reklamy by vacsina webov neprezila. To si fakt myslite, ze je tu internetovy socializmus a vsetka internetova praca je zadarmo a my konzumenti maju pravo (ba priam povinnost) dostavat ju bezplatne a bez reklamy? Neviem, kolko mas rokov, ale ked sa tym nahodou budes niekedy zivit, tak pochopis viac a nebudu to len slobodomurarske reci. Porovnavas hrusky s jablkami. Balast zo schranky jednoducho cely vyhodim, ale stranka, kde chodim citat informacie, zije s tych reklam, ktore ty schovas. Ale ostatny text skonzumujes. To je v poriadku???
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od: ...
|
Pridané:
29.5.2015 9:11
Este raz, lebo nie si schopny moj prispevok pochopit. Ak DSL zije z reklamy, tak to uz davno asi museli zavriet a my tu diskutujeme vo fikcii, lebo to uz podla tvojich slov neexistuje.
Neviem kolko mas ty rokov, ale web pred dekadou a viac takto nevyzeral a predstav si, ze to dokonca aj fungovalo, takze reci o socializme a dalsich dristoch, ze nic nie je zadarmo si nechaj pre nastrocnych. Nic nie je zadarmo, ale neznamena to, ze sa to musi zaplatit z reklamy! A zivit sa tym nebudem, pretoze komercnu reklamu by som v sucasnom stave uplne zakazal. Ak by vecsina webov neprezila, tak to znamena, ze stoja za hovno a nikomu chybat nebudu.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 1
Od: Advert
|
Pridané:
29.5.2015 21:31
A z coho asi tak tie weby ziju? Zo vzduchu? Z bitov a bytov, elektronov, alebo megaherzov? Mas pravdu, ze tvoj prispevok nedokazem pochopit. Nedokazem pochopit, ze niekto v dnesnej dobe moze oponovat tomu, ze nic nie je zadarmo. Ficove vlaky pre dochodcov su zadarmo? Prepac, ale fakt nechapem. Takze vsetko platene z reklamy stoji za hovno a ma zakapat? No sorry, ale musim tretikrat: nerozumiem. Z coho sa to ma platit, ak nie z reklamy? Sofisikovanejsie sposoby reklamy, ako skryte PR? Prezrad. Lebo to uz radsej chcem vidiet banner, ako rozmyslat, ci ma niekto masiruje cez radoby nezavisly clanok.
|
|
Blokovanie reklamy 2
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
28.5.2015 9:19
Rovnako mi nikto nemôže brániť v tom, aby som v e-mailovej schránke reklamné maily bez prečítania mazal. Tento proces môžem automatizovať a rovnako môže niekto vytvoriť nástroj na automatizáciu takéhoto mazania a poskytovať ho. Reklamné telefonáty môžem neprijať. Tento proces môžem automatizovať a rovnako môže niekto vytvoriť nástroj na automatizáciu takéhoto blokovania hovorov a poskytovať ho. A analogicky pracuje AdBlock a iné blokovače reklamy. Niekto vytvoril nástroj na "mazanie" reklamy v prehliadači. Zdôrazňujem, že ani jeden z týchto postupov nijakým spôsobom nebráni inzerentom reklamu umiestňovať (hádžu letáky, posielajú maily, telefonujú, umiestňujú reklamu na web). Dokonca to platí aj pri produktoch ako sú programy zadarmo na Android. Tá reklama tam je, len ja realizujem svoje právo ju ignorovať. Naopak, vynucovanie prezerania reklamy je nelegálne, lebo ma obmedzuje v mojom práve pri rozhodovaní.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: Rado2
|
Pridané:
28.5.2015 9:32
Síce konečný názor na legálnsť adbloku máš správne, ale na základe zlých argumentov a príkladov :)
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
28.5.2015 9:34
Ale hovno dobre to napisal.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
28.5.2015 9:44
@Rado2: Veď napíš, prečo, nie len konštatovanie. Bez urážky, zaujíma ma to.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: Rado2
|
Pridané:
28.5.2015 11:48
Som si vedomý, že mal som vysvetliť, len nemám čas tak narýchlo - keď mi hádžu reklamu do schránky a posielajú spam, je to iniciatíva z ich strany, nevyužívam žiadne ich služby, takže konzumovaním ich reklamy od nich nedostávam žiadnu protihodnotu. Keď ale navštevujem nejakú stránku, tak asi preto, že mi poskytuje nejakú službu / úžitok a som si vedomý toho, že tam má reklamu. Za to tá stránka očakáva, že jej vytvorím zisk na základe reklamy. Keď mám spraviť porovnanie, tak je to ako prísť do nejakého klubu, kde zadarmo niečo poskytujú, napríklad nejaké umelecké predstavenia a na stenách majú reklamy. Môžeš si ich nevšímať, otázka je, či môžeš prísť s okuliarmi, čo aktívne zakrývajú reklamu. Podľa mňa áno, pochybujem, že by sa na to našiel nejaký zákon, čo je asi aj prípad adblocku. A morálnu stránku si už rieši každý sám.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
28.5.2015 12:04
a aj @devy scrub: Myslím si, že chápem, čo hovoríte, ale stále si myslím, že blokovanie reklamy nie je v kolízii s právom inzerenta na umiestnenie reklamy. To právo realizuje a reklama je na tej stránke umiestnená. Blokovanie ju zo stránky neodstráni. Rovnako môže ten, kto z reklamy zarába vytvárať technické predpoklady pre sťaženie blokovania reklamy, čo sa aj robí. Ani jedno z týchto konaní ale nie je nelegálne. Pri poskytovaní obsahu zadarmo s umiestnením reklamy to je tiež tak. Poskytovateľ ten obsah poskytuje s tým, že doň reklamu vloží. Blokovanie mu ju neodstráni. Navyše je dôležité, že blokovanie nepôsobí "erga omnes" teda pre všetkých, ale len pre toho, kto sa sám pre takéto blokovanie rozhodne, inými slovami tú reklamu bez vzhliadnutia vyhodí. Inak by to už bolo, ak by niekto tretí (nejaká blokovacia firma) rozhodla sama, že bude aktívne ničiť reklamu na webe bez toho, aby to bol prejav vôle toho, ku komu reklama smeruje.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: tamtung
|
Pridané:
28.5.2015 9:59
ponukam ti letak BILLA, prilepim ti ho na oci, a potom vypychnem, OK ? toto tvrdis, ze je legalne.. resp nelegalne ak mi v tom zabranis..
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
28.5.2015 9:33
Velice krasne si to napisal.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: baron
|
Pridané:
28.5.2015 9:57
krasne a nepriestrelne napisane, amen!
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: devy scrub
|
Pridané:
28.5.2015 10:25
Miešaš hrušky s jablkami. Letáky samozrejme vyhadzovať môžeš, to je čistá reklama, za ktorú ti nikto nič neponúka. Takisto mail spamy. Dlhé reklama v TV, novinách je niečo iné. Za ňu totiž dostávaš protihodnotu - obsah zadarmo. Ty samozrejme máš právo ju ignorovať, no ak chceš, aby sa ti ani len nezobrazila, predajca by mal mať právo vypýtať si miesto toho za obsah peniaze. Lebo inak je to v princípe krádež, keby to robili všetci, tak by predajca zakapal. Takže súhlasím s týpkom vyššie, záver máš možno dobrý, ale neverím, že súd rozhodol na základe takejto argumentácie.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: ...
|
Pridané:
28.5.2015 10:42
Ty si to teda domiesal ale statocne.
Ta cista reklama z letakov je platena z tvojich penazi vo vyrobku - si snad nemyslis, ze tie tony papiera niekto tlaci zadarmo. Cize ziskavas za nechcenu reklamu vyssie ceny tovaru.
TV - platis koncesie, sukromnym TV nic, ale tym platia spolocnosti, ktore chcu reklamu. Cize televizii aj novinam je u riti ci reklamu pozeras, blokujes atd, kedze oni zaplatene maju. Jediny kto na tom trati je spolocnost, ktora reklamu zaplatila - ale to je ich stupidny napad a biznis model, pretoze ich k tomu nikto nenutil.
Iny pripade je web, kde si tiez niektori z toho urobili dobry biznis a az na takej agresivnej urovni, ze sa musia pouzivat nastroje na ich likvidovanie - tuto situaciu ale sami vyprovokovali, tak je to ich problem.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: werwae
|
Pridané:
28.5.2015 12:02
Presne tak. Nik nemal problem s par rozumnymi reklamami na stranke. Ale 20 blikajucich flashovych animacii cez pol obrazovky, ktore zabiju 2 jadra na procesore si koleduju len o 2 moznosti - 1. adblock 2. ignore celeho webu
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: Meldo
|
Pridané:
28.5.2015 20:41
neviem na ake stranky chodis, ale mne sa takato situacia stane skutocne vynimocne, cca raz za pol roka.
|
|
Re: Blokovanie reklamy 2
Od: bbb777
|
Pridané:
28.5.2015 20:05
Politici,reklama,banky a poisťovne sú najväčší paraziti ľudstva. Netreba ich lutovať.
|
|
tesime sa
Od: baron
|
Pridané:
28.5.2015 10:00
este keby niekto vynasiel sposob ako adblockovat bilboardy a svet by bol zas o kusok krajsi...
|
|
Re: tesime sa
Od: boshka karboska
|
Pridané:
28.5.2015 12:16
zober tu staru boshku karbosku poskodenu trosku a pod ho rezat zo zeleza bilboardy
|
|
Re: tesime sa
Od: komunista
|
Pridané:
28.5.2015 16:09
... a pod ho rezat z bilbordov zeleza..
|
|
Re: tesime sa
Od: wwww5
|
Pridané:
29.5.2015 0:22
pozri sa na AdHunter aplikaciu :)
|
|
Re: tesime sa
Od: wwww5
|
Pridané:
29.5.2015 0:22
pozri sa na AdHunter aplikaciu :)
|
|
Titulok
Od: jatuniesom
|
Pridané:
28.5.2015 10:10
na to uz davno vymysleli karbobrusku
pripadne TErmite je to tichsie ...
|
|
aku protihodnotu dostanem
Od: jezisko
|
Pridané:
28.5.2015 10:36
aku protihodnotu dostanem za sledovanie TV reklam... telenovely? super.. ja telku nastastie nepzeram to prenechavam magorom a vševeričom co si myslia ze telka je boh a co sa tam povie tak je sväté
|
|
Diskusia k článku: Adblock Plus je
Od reg.: smurf
|
Pridané:
28.5.2015 10:51
na jednej strane chapem blokovanie reklamy(vyskoci na teba Adela na cas.sk), na str. druhej ako tvorca Webu pouzijem script, kt. detekuje AddBlock a schovam obash/DL linky a pod.
Musite si uvedomit, ze niektore Weby z tej reklamy ziju..
|
|
Re: Diskusia k článku: Adblock Plus je
Od: ...
|
Pridané:
28.5.2015 11:02
Web, ktory robi taketo agresivne reklamy si ma najst iny model a nezasluzi si existovat. TY spravis blokovanie pre adblock, adblock ma modul pre obidenie. Tak kto z koho?
|
|
Re: Diskusia k článku: Adblock Plus je
Od: -...-
|
Pridané:
28.5.2015 11:11
Kľudne nech si pri detekovani adblocku ten obsah schovaju proti tomu nic nemam. Ak usudim ze ta stranka za to stoji a pouziva reklamy rozumne tak si ju dam do filtra. ak nie pojdem inam, web je velky
|
|
Re: Diskusia k článku: Adblock Plus je
Od: asasdasd
|
Pridané:
28.5.2015 16:11
Disable Anti-Adblock 3.1 - http://dopice.sk/dy2
|
|
Re: Diskusia k článku: Adblock Plus je
Od: SeppWinkler
|
Pridané:
28.5.2015 13:42
To je v poriadku, presne o tom píšem v jednej odpovedi vyššie. Každý prevádzkovateľ webu sa môže snažiť nejako blokovanie reklám obmedziť. Keď tak nerobí, ale narieka, že programy na blokovanie reklám sú nelegálne, snaží sa len vlastnú neschopnosť schovať za strašiaka zákonom. Som zmierený s tým, že mi zostane nejaký obsah skrytý, na druhej strane internet stále poskytuje množstvo alternatívnych zdrojov, takže takéto stránky nenavštevujem. Ale to nie je chyba AdBlocku, aj bez neho by som ich nenavštevoval.
|
|
Re: Diskusia k článku: Adblock Plus je
Od: čorv
|
Pridané:
28.5.2015 21:27
Ako už bolo spomínané vyššie, Disable Anti-Adblock alebo úplná ignorácia webu.
Musíte si uvedomiť, že weby si musia moje vypnutie Adblocku zaslúžiť, nie vynucovať. A ver, že také weby sú a nie je ich málo.
|