|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odporucam
Od: PhoeNiX177
|
Pridané:
25.5.2015 19:33
odporucam pozriet :)
https://www.youtube.com/watch?v=t8NCigh54jg
|
|
Re: Odporucam
Od: gibax
|
Pridané:
25.5.2015 20:11
Pozrel som to, ten chlapik vobec nevie ocom toci a myslim si ze schvalne, alebo je uplne nekompetentny. Ta lekarka sa vyjadrila vcelku vystizne. Dotacie dostava zrejme kvoli vynikajucemu experimentu na ludoch. Dalej to mozu predavat sacok len s logom bez akychkolvek inych dodatocnych informacii (zlozenie a pod.) o vyrobku ? Nikde som si nevsimol ,zeby tam nieco take bolo. Cele to smrdi a myslim ,ze aj doslova .....
|
|
Re: Odporucam
Od: gibax
|
Pridané:
25.5.2015 20:12
Myslim tie sacky co boli v tom dokumente.
|
|
Re: Odporucam
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2015 10:02
V amerike je to trochu inak ako u nas alebo v EU kde vsetko co ide na trh, ci uz ako potravina alebo doplnok, tak to musi prejist kontrolou. Ak by to bol liek tak to musi v amerike schvalit FDA. Ak je to iba doplnok stravy, ako aj vecsina podobnych produktov je predavana, tak je to komplet neregulovane a moze si to predavat hocikto ako chce. Ostatne pekne to bolo ukazane v inom dokumente Bigger Stronger Faster. Chalan tam ukazal ze rozne proteiny a supplementy pre bodybuilderov moze doma v garazi v USA robit hocikto. Nakupil praskovy cukor a miesal to s niecim lacnym (ako vyplnou, muka alebo co) do sackou a v pohode to predaval.
Inak ten tvorca toho Soylentu ziadne dotacie nedostava. Je to normalny startup a asi zohnal aj nejakych investorov.
|
|
Re: Odporucam
Od: neviem meno
|
Pridané:
26.5.2015 10:29
Mimochodom doplnky pre bodybuilderov sa z ameriky sem do EU nesmú voziť, je to zakázane alebo musia prejsť prísnymi kontrolami. Lebo boli aféry čo niektorí (tam u nich) žrali tie americké sračky a potom im odišli obličky, pečeň alebo mali retadrované deti. Samé anabolické steroidy a podobne svinstvá..
Ja keď si niečo kupujem tak od slovenského výrobcu nu3tion.com kde sú len čisté veci ako srvátkovy proteín, mleté ovsené vločky a podobne...
Čiže hentú ich "náhradu pestrej stravy" by som ani psovi nedal žrať.
|
|
Re: Odporucam
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2015 10:39
Ved ano, ako pisem. U nich to nespada pod FDA cize regulaciu.Preto tie doplnky moze miesat hocikto a moze do toho davat co chce. Co sa tyka lokalnych vyrobcov proteinov, tiez som trochu skepticky. Kazdy sa chvasta ako dava najcistejsi protein a vobec ale realne je to tazko skontrolovatelne. Je to relativne okrajovy trh aj ked docela velky, hlavne v poslednej dobe pri boome roznych fitness aktivit, ale stale to nieje mainstream aby to nejak zasadne bolo prepierane mediami a preto kontrolovane.Viac sa bude riesit kolko % masa obsahuju parky ako presnost zlozenia proteinoveho shaku.
|
|
Re: Odporucam
Od: PhoeNiX177
|
Pridané:
26.5.2015 16:18
Ten odkaz bol mysleny tak, aby ludom otvoril oci co za kentus a v akych podmienkach sa sype do toho sacku. Nie ako ospevna oda
|
|
Re: Odporucam
Od: jano z oravy
|
Pridané:
25.5.2015 20:23
Jaj to je mlsanica
|
|
Re: Odporucam
Od: no offence, ale
|
Pridané:
25.5.2015 22:31
ITckari su cim dalej vacsi cudaci....
|
|
Re: Odporucam
Od: ehrtr
|
Pridané:
26.5.2015 3:11
praaaveze. mal som pocit ze sa ITckari zaraduju do spolocnosti ako cim dalej normalnejsi ludia :D Ale toto mi dalo facku
|
|
Re: Odporucam
Od: iteckar
|
Pridané:
26.5.2015 8:29
Aspoň výrok " som z toho programovania na prášky" bude pravdivý :)
|
|
Re: Odporucam
Od: fedor 213
|
Pridané:
26.5.2015 7:32
no napíšte niečo že dnes bude Fedora 22 po 16:00 k stiahnutiu :)
|
|
prasok
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
25.5.2015 19:33
No neviem ci toto dokaze skutocne nahradit zdravu stravu.
|
|
Re: prasok
Od: Deja Vu
|
Pridané:
25.5.2015 20:15
no neviem ci sa daju hamburgery a cipsy v sendvici nazvat zdravou stravou
|
|
Re: prasok
Od: karolkooooo
|
Pridané:
25.5.2015 21:37
Nikto zatial nevie. Kedysi sa na taketo testy pouzivali potkany, resp. ine zvierata...
A neviem neviem, biely prasok, potom kopec energie, no neviem neviem ...
|
|
Re: prasok
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
25.5.2015 21:48
Zaujimalo by ma ci by som pribral pokial by som po kazdom jedle zadelil aj tot toto.
|
|
Re: prasok
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
26.5.2015 7:35
ak by tvoj denny prijem energie presahoval 8000 - 12000 kJ (neviem nic o tvojom metabolizme) tak by si samozrejme pribral a vzhladom na energeticku hodnotu tychto nahrad by si pribral ako prasa.
|
|
Re: prasok
Od: gorgor
|
Pridané:
25.5.2015 23:17
No neviem neviem ci nieco vies..
|
|
Re: prasok
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
25.5.2015 21:49
To je jasne preto papam aj ovocie a zeleninu.
|
|
Re: prasok
Od: xvzf
|
Pridané:
25.5.2015 20:43
Nedokaze, samozrejme. V klasickej strave mas okrem zakladnych stavebnych prvkov kopec stopovych, ktore tazko niekde nasyntetizujes.
Moj oblubeny priklad: priemerne jablko obsahuje cca 15mg vitaminu C, ktory ma na organizmus podobne prospesne ucinky, ako cca 1000mg syntetickeho vitaminu C. Kde je rozdiel? V dalsich prospesnych latkach, ktore jablko obsahuje v malych mnozstvach a ktore okrem ineho podporuju ucinok vitaminu C.
|
|
Re: prasok
Od: jimbo0
|
Pridané:
25.5.2015 21:17
zdroj tejto informacie?
|
|
Re: prasok
Od: karolkooooo
|
Pridané:
25.5.2015 21:38
DSL.sk, vid vyssie :D
|
|
Re: prasok
Od: chocholusik2
|
Pridané:
26.5.2015 7:55
Alebo clanok v casopise Zem a vek
|
|
Re: prasok
Od: huanggg
|
Pridané:
26.5.2015 8:22
nepoznam ten casopis ale sudiac podla clankov (prekyslenie organizmu a tvrdenie pri clanku o horciku ze kyselina glutamova a asparagova su neurotoxicke :D) na ich webstranke bych tomu moc velku hodnotu neprikladal
|
|
Re: prasok
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
26.5.2015 10:02
No to je zaujímavá argumentácia na základe jedného článku hodnotiť obsah iného, ktorého autorom môže byť niekto úplne iný, s úplne inými zdrojmi...
|
|
Re: prasok
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.5.2015 8:30
cely casopis mozeme ucinne sudit na zaklade ich marketingovej strategie ktora spociva v poskodzovani cudzej veci a vandalizme.
|
|
Re: prasok
Od: 6544554548544
|
Pridané:
26.5.2015 0:05
Nejde len o ďalšie stopové prvky, ktoré sú samozrejme veľmi dôležité, ale aj o molekulárne väzby v akých sú tie, ktoré látky, vitamíny, minerály, atď., viazané, ktoré sa pri tepelno-mechanickom spracovávaní (resp. chemickej výrobe) strácajú. Oveľa vačším problémom je to, že zem na ktorej rastie väčšina plodín, ktoré ľudstvo konzumuje postupne stopové prvky stráca a tým pádom ich stráca aj ovocie, zelenina, obilniny, ..., na nich pestované. Základné priemyselné hnojenie totiž obsahuje len pomerne chudobné spektrum látok, hlavne kvôli cene / konkurenčnému boju. Obrovským problémom je tiež samozrejme zaťaženie herbicídmi, fungicídmi, pesticídmi, ktoré sú z vysokou pravdepodobnosťou zodpovedné za nárast rakoviny, alergií, porúch imunity atď. atď. Však to všetci dobre vedia. Technika nepreduje, ale životné prostredie je na ceste ku kolapsu, ktorý zrejme zas sekne s vývojom techniky, ak to predtým neurobia vojnové konflikty alebo islamskí unabomberi.
|
|
Re: prasok
Od: 5eter
|
Pridané:
26.5.2015 9:47
Sa mi paci, ako sem buchnes nejake porovnanie, ze 15 mg vit. C v jablku sa rovna dajme tomu 1000 mg syntetickeho. Ziadny zdroj, ziadny odkaz na studiu, nic, proste vycucane z prsta. A este to tu prezentujes ako tvoj oblubeny priklad a tvaris sa, ze si tym ukoncil akukolvek dalsiu diskusiu, lebo vsak ty si sem napisal priklad.
|
|
Re: prasok
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2015 10:11
Z hladiska nutricneho to asi dokaze nahradit kompletne beznu stravu. Druha vec je ako sa s tym vysporiada telo. Predsa len ludia sa po generacie prisposobuju na urcity druh potravy. Africania su zvyknuty na ine plodiny ako povedzme Europania. To je ostatne aj problem poslednych desatroci, rozne potraviny z celeho sveta su v zapadnom svete relativne dostupne a velka cast bezneho obyvatelstva nieje naprikald na exoticke plodiny zvyknuta. Preto sa rozmahaju rozne alergie na potraviny.Tak isto traviaci trakt je mechanicky prisposobeny na spracovanie tuhej potravy a ked bude clovek na hentakom tekutom zdroji dostatocne dlho,zaludok a creva ochabnu a dokazem si predstavit ze taky clovek by po dlhsom case mal velky problem skonzumovat tuhu potravu. A co sa tyka tejto konkretnej firmicky, tak ako som spomenul vyssie, v amerike moze doplnky stravy miesat hocikto doma v kupelni a fakt ze par chalankov si v starej fabrike v teniskach a kratakoch miesa baj oko nejaku nahradu jedla moc vo mne velku doveru nevzbudzuje.
|
|
Re: prasok
Od: Si to, co jes!
|
Pridané:
26.5.2015 13:29
A u nas si myslis ze ti parky miesaju nejaky diplomovani vedci? na jedlo nie su take naroky ako na lieky a toto nie je liek. Obycajna rozmixovana strava. Predstav si, ze si kupujes rozmixovane parky. :)
|
|
Re: prasok
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2015 14:34
Nie nemiesaju diplomovany vedci ale nejaky ten maskombinat ma podklady odkial ma to maso, kde ho nakupil. Tak isto su zdokladovane suroviny ktore do toho parku idu a tiez gramaze.No a potom ten stroj a cela vyrobna linka musi splnat nejake hygienicke normy a moze tam nabehnut kontrola. Netvrdim ze je to uplne super bobma spica a neodrbava sa, ale je tam aspon nejaky system kontroli. Tu jasne stat, teda USA a ich FDA hovoria, je to doplnok stravy a teda nam je u prdele co do toho miesate a kde to miesate.
|
|
mumaci
Od: Som z toho jelen
|
Pridané:
25.5.2015 19:41
Za par rokov rakovina hrubeho creva ako vysita ale hlavne ze uspel v konkurencnom tlaku.
|
|
Re: mumaci
Od: Blackout
|
Pridané:
25.5.2015 20:05
Preco rakovina hrubeho creva? Ako neznie to ani mne velmi zdravo ale len chcem vediet preco si to myslis, ked to uz napises.
|
|
Re: mumaci
Od: Ferikuš
|
Pridané:
25.5.2015 20:16
je z toho jelen...jak môžeš niečo od neho brať vážne
|
|
Re: mumaci
Od: julko trulko
|
Pridané:
25.5.2015 21:41
Ja si pri takychto clankoch vzdy spomeniem na spoluziaka, ktory bral vselijake ZDRAVE proteiny a vitaminy, aby nabral svaly. Chalan ma nieco cez 30 rokov a trpi tym najhorsim, erektilna disfunkcia. Je mi ho luto, ale ked si spomeniem ako sa so mnou hadal.
A potom ked si spomeniem na Silicon Valley, trosku sa mi pokrivi aj pera a hned sa tak trosku usmievam. No nerad :(
|
|
Re: mumaci
Od: hdheirhdi
|
Pridané:
25.5.2015 21:58
menej bobul
|
|
Re: mumaci
Od: Fttvvtv
|
Pridané:
26.5.2015 0:38
Chlapec bral steroidy, to je od proteinov na vedlajsej policke. Este nikto nemal erektilnu disfukciu z proteinoveho prasku. Na druhej strane, zo steroidov je to bezne
|
|
Re: mumaci
Od: anusiiiik
|
Pridané:
26.5.2015 2:14
ja mam z proteinu uplne ze popici cecky ... ale bohuzial kvôli konkurencnemu tlaku nemam cas cvicit a rastie mi pupok
|
|
Re: mumaci
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
26.5.2015 7:05
male cecky a velke brucho - typicka zena 21. storocia
|
|
Re: mumaci
Od: jalala
|
Pridané:
26.5.2015 7:39
male cecky, velke brucho a chude nohy, velkost hlavy som opomenul zamerne
|
|
Re: mumaci
Od: pica-cecky
|
Pridané:
26.5.2015 10:50
aspon nehrozi, ze ju niekto unesie :o)
|
|
Re: mumaci
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2015 10:15
Z proteinov sa ti tazko nepostavy, to bude skor steroidmi a podobnymi bobulami. Chlapec sypal tak to ma. Okrem toho je dost rozdiel nejaky protein (ci uz sojovy alebo castejsi mliecny-srvatvkovy) a ten napoj co tu ukazuju, co je uz komlpet mix dalsich prvkov a vytaminov.
|
|
Re: mumaci
Od: Ferikuš
|
Pridané:
26.5.2015 22:09
ty kokos...že vYtamínov....ja zdechnem preboha!!!
|
|
Re: mumaci
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
27.5.2015 8:35
zdEchni ;)
|
|
Re: mumaci
Od: speedy turtle
|
Pridané:
26.5.2015 9:07
Záleží aj na nestráviteľnej zložke, vláknine a tak. Hrubé črevo potrebuje pracovať s hmotou správnej konzistencie. Ak to nemá, robí problémy. Ale snáď takýto základ majú vyriešený.
|
|
nazov produktu
Od: 0.0.0.0
|
Pridané:
25.5.2015 19:41
podobnost so Stroyentom z quake cisto nahodna :)
|
|
Re: nazov produktu
Od: kvakac
|
Pridané:
26.5.2015 8:41
Nebol to bahodou unreal tournament?
|
|
Re: nazov produktu
Od: chrono
|
Pridané:
26.5.2015 10:36
Stroyent je pravdepodobne tiež inšpirovaný filmom Soylent Green (a ten je z roku 1973). ;)
|
|
hmyzáci
Od: čorv
|
Pridané:
25.5.2015 19:50
To ja by som celkom rád do svojho jedálneho lístka zaradil hmyz, ale v tejto časti sveta je to stále tabu :/
|
|
Re: hmyzáci
Od: 48484
|
Pridané:
25.5.2015 20:08
No mraveniska najdes v lese a kobylky na luke. A svaby sa daju chovat aj doma.
|
|
Re: hmyzáci
Od: Ferikuš
|
Pridané:
25.5.2015 20:17
amarouny!
|
|
Re: hmyzáci
Od: čorv
|
Pridané:
25.5.2015 21:04
To je na houby, za prvé je to pracné, za druhé to treba vedieť pripraviť a za tretie hmyz na seba silno viaže pesticídy a iné škodlivé látky, takže z prírody nič moc.
Na svojich cestách som už požral všeličo. v Thajsku som skúšal pečenú tarantulu a ono vám to bola vážne mňamka :)
|
|
Re: hmyzáci
Od: ejha
|
Pridané:
25.5.2015 20:32
Hmyz je jedlo buducnosti, ale ta zgerba, co som dnes nasiel zavinutu v nedobre umytom salate mi veru nechybala k dobrej chuti.
|
|
Re: hmyzáci
Od: enx
|
Pridané:
25.5.2015 23:14
posledna sobota, Barcamp Brno, boli tu taniere s opekanymi svabmi, tak som si to dal prvy krat v zivote... uplna lahoda, ako take cipsy, len treba dobre pozut. Uz len najst, kde si to mozem kupit..zbierat po lukach to v lete asi nebudem :)
|
|
Zdravá strava nadovšetko
Od: hdfgdgdgf
|
Pridané:
25.5.2015 20:15
https://www.youtube.com/watch?v=SqlAP8Sit00
|
|
Dnes mi to prišlo
Od: janejaky
|
Pridané:
25.5.2015 20:27
Práve dnes mi prišla jeho Európska verzia: Joylent. Určite tým ale nenahradím stravu úplne, chcem to použiť ako doplnok keď cestujem alebo nestíham. Aj samotný tvorcovia si doprajú minimálne jedno normálne jedlo denne.
|
|
Re: Dnes mi to prišlo
Od: gertrudo
|
Pridané:
25.5.2015 21:26
Ak fakt to tvorcovia zeru tak ok, ale skor si myslim ze to obchadzaju nasiroko.
Ale mne sa to tiez paci. Nie ako dlhodobe uzivanie, ale obcasna nahrada ked nestiham ked nemam vecer doma co jest a varit sa mi nechce a podobne tak je to ideal.
Inka to co mas chuti dobre alebo je to humus?
je to aspon take ako normalne proteiny?
|
|
Re: Dnes mi to prišlo
Od: Mozilla Thunderbird 1.5.0.9
|
Pridané:
25.5.2015 22:27
Europska verzia je tato ceska vykradacka http://www.mojemana.cz
|
|
prasok???
Od reg.: blokovany uzivatel
|
Pridané:
25.5.2015 21:06
No tak teda neviem, ako vy, ale moj pes sa uskromni napriklad aj s granulami... ochutnal som, nie su spatne. Da sa vyzit aj z nich...
|
|
Re: prasok???
Od: akobuk
|
Pridané:
25.5.2015 21:17
Ja som si raz (omylom) nakrájal na chleba psiu salámu, volala sa že "REXO" :-) Ale chutila teda hnusne :-)
|
|
Re: prasok???
Od: a33774122
|
Pridané:
25.5.2015 21:24
Ale ver, ze je tam kvalitnejsia surovina ako v "ludskej sunke"
|
|
Re: prasok???
Od: miro j.
|
Pridané:
26.5.2015 9:13
no v pripade "Rexo" velice pochybujem :D V kvalitnej psej salame ano, ale v "Rexovi" ee...
|
|
Re: prasok???
Od: slecna.l
|
Pridané:
27.5.2015 13:26
Nedavno som kupovala macacie konzervy - tie som nechutnala, ale az na konzistenciu vyzerali lakavo; tuniak s krevetami - ciste maso. Zato chrumky pre potkany som parkrat zjedla, pani v obchode mi tiez poradila, ktore chutia jej, a tie vacsinou chutili aj potkanikom. A pribinacik, samozrejme.
|
|
Re: prasok???
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
27.5.2015 14:14
No a Ty si na oplátku potom môžeš usmažiť potkaníka alebo upiecť kacúra Á la zajac...
Málo kto spozná rozdiel medzi odratým zajacom na pekáči a mačkou...
|
|
.....
Od: Ja.
|
Pridané:
25.5.2015 21:18
Svojho času si vedci mysleli, že materské mlieko je možné plnohodnotne nahradiť práškovým. No a po rokoch zistili, že to nie je také ružové.
|
|
Re: .....
Od: a36978633
|
Pridané:
25.5.2015 21:26
Hej, aj azbest bol OK. A niekde stale je.
Vedcom je jedno, ci sa mylia alebo nie. Kedze v case ked to bude aktualne uz budu bud voniat fialky, alebo na Bahamach.. tj, nulova zodpovednost.
Vsetka cest vynimkam.
|
|
Re: .....
Od: Ferikuš
|
Pridané:
25.5.2015 21:36
máš pravdu, niet nad ružovečkú bradavečku...hihihi
|
|
Re: .....
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
25.5.2015 21:47
Bradavky su dobre v kazdom veku
|
|
Re: .....
Od: enex
|
Pridané:
25.5.2015 23:09
aj mliecko..
|
|
Re: .....
Od: barbar onan
|
Pridané:
26.5.2015 11:26
matkine bradavky od +0,00 kým si nenájdeš frajerku?
|
|
12345
Od: AlbHert
|
Pridané:
25.5.2015 23:07
Tu máš. Snídaně šampionů.Představuj si míchaný vajíčka.
Mísu hlenu.
Víš, co mi to připomíná?
Tastee Wheat.Už jsi někdy měl Tastee Wheat?
Ne, ale ty vlastně taky ne.
O to právě jde. Přesně.Už tě někdy napadlo,jestli Stroje můžou vůbec vědět, jak to chutná? Třeba je to úplně jinak. Možná že Tastee Wheat chutná stejně jako ovesný vločky nebo tuňák.
Je to zvláštní.Například kuře.Možná nevědí,jak to má chutnat,a proto je to takový.
- A možná...
- Sklapni.
Je to jednobuněčný protein,umělé aminokyseliny,vitaminy a minerály.Tělo nepotřebuje víc.
Tělo ale potřebuje víc.
|
|
Re: 12345
Od: adsfadsf
|
Pridané:
26.5.2015 2:50
Super len v originaly je to lepsie
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.5.2015 7:16
ludstvo si neuvedomuje ze je na zaciatku konca (resp. niektori jednotlivci si to uvedomuju ale MFP a ini stym nic nezmozu). Pridam dalsi citat z daneho filmu..
"Uvědomil jsem si, že vlastně nejste savci. Savec žije instinktivně v rovnováze s okolním prostředím. Ale vy se někde usadíte a množíte se, až vyčerpáte zdroje. Jediná možnost, jak přežít, je přesunout se na další území. Stejně se chová ještě jeden organismus na této planetě. Víte který? Virus."
|
|
Re: 12345
Od: gramarnazi
|
Pridané:
26.5.2015 7:59
Ano. Napriklad take potkany a srnky sa krasne staraju o svoje zivotne prostredie. Separuju odpad, zametaju les a kanalizaciu...
|
|
Re: 12345
Od: neviem meno
|
Pridané:
26.5.2015 8:04
Áno lebo srnky, zajace vyrábaju igelitky, plastové fľaše...
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.5.2015 8:16
srnky a zajace ziju v rovnovahe s okolitym svetom, lebo ked ich je vela tak ich vela ulovi vlk/liska a zozerie, co zvysuje pocet vlkov/lisok.. tie potom pozeru vela srniek/zajacov, cim klesne ich pocet a nasledne nemaju co zrat => klesne pocet vlkov/lisok.
Clovek takuto rovnovahu oyebal tym, ze vykantril prirodzenych predatorov a ked zacalo hrozit ze nieje co jest vymysleli polnohospodarstvo...
|
|
Re: 12345
Od reg.: roob_
|
Pridané:
26.5.2015 8:18
poslednych 70 rokov sa populacia viac ako strojnasobila. To vedie k roznym neprijemnostiam a hlavne preto, ze navysenie populacie je v oblastiach kde clovek moze zit iba v stopovych mnozstvach. Taka afrika je na zivot podobne nevhodna ako antarktida.
|
|
Re: 12345
Od: nemo22
|
Pridané:
26.5.2015 10:21
Bolo by dobre si zopakovat zemepis ci teraz sa to asi vola geografia. Afrika nieje len Sahara a vyhladovany Sudan, pripadne pustny Egypt a Libya na severe. Afrika je najvecsi vyvozca zeleneho caju na svete. Tak isto sa tam vo velkom pestuju dalsie plodiny. Mnoho africkych statov bolo sebestacnych co sa tyka polnohospodarstva nez tam zasiahli rozne vplivy - politika, kmenove a nabozenske vojny ale aj zapad, ropa a podobne. Ked je obcianska vojna tak samozrejme pestovaniu sa moc nedari. Takze porovnavat Afriku s Antarktidou je dost kratkozrake. To je asi take ako ked amici si myslia ze my tu stale zijeme na stromoch.
|
|
Strava
Od: Stone
|
Pridané:
25.5.2015 23:20
Len nech to zeru... uvidime ake metabolicke poruchy si za dalsich 5 rokov vytvoria.
|
|
Re: Strava
Od: neviem meno
|
Pridané:
26.5.2015 8:02
No akoby som sa "nažral" z hentoho? Však sa pôjdem vy*hcať a budem hladný.
Ale keď im je doležitejšie makať 24 hodín denne a nemať sa kedy ani nažrať normálne - ich problém
|
|
ceska MANA
Od: jahôdka
|
Pridané:
25.5.2015 23:30
nieco podobne zacali nedavno v cesku http://dopice.sk/dyw
|
|
Prídavné látky
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
26.5.2015 7:45
Mňa zaujíma množstvo prídavných látok. Éčka. Aby to malo trvanlivosť, prípadne aby sa to nehrudkovalo... Chémia. To je problém väčšiny aj skutočných potravín v dnešnej dobe. Pokiaľ dokážu ten prášok podávať bez chemickej úpravy, skutočne to môže byť potrava budúcnosti.
|
|
Padnutí na hlavu.
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.5.2015 7:46
A potom že pribúda onkologických pacientov a že sa rakovina príliš šíri a má veľmi vážne dôsledky. Len jedzte umeliny, prášky, nervujte sa a podobné "zdravé" návyky pestujte.
|
|
Re: Padnutí na hlavu.
Od: zlobik ten stredny
|
Pridané:
26.5.2015 8:08
kurva Maniak, prvy krat s tebou suhlasim.
|
|
Re: Padnutí na hlavu.
Od: delavei
|
Pridané:
26.5.2015 9:26
paradne si to vystihol. pri pozerani videa zo zaciatku stranky o typkovi, co to skusal na 30 dni, som kolisal medzi dvomi pocitmi ohladom tvorcu. na jednej strane som sa smial, ze aky je blby a na druhej strane mi ho prislo luto, ze aky je blby :( pri jedeni listov si pripadal ako zviera. lebo on je asi lietadlo. chcel tym vyriesit svetovy hlad :D :D ten sa ale nevyriesi nejakou teraz este dost pochybnou praskovou nahradou. V skratke len lepsou distribuciou obyvatelstva (menej ludi v neurodnych oblastiach) a pripadne lepsou distribuciou samotneho jedla (kedze my tu mame prebytok, ale v afrike hladuju). Samozrejme uplne najlepsie by bolo, keby sa jedlo nikam nedistribuovalo, ale bolo vy vyrabane a spotrebovavane lokalne.
|
|
Re: Padnutí na hlavu.
Od: fefe2582
|
Pridané:
26.5.2015 10:12
Suhlasim s tym co si napisal ohladne distribucie. Nedavno som videl dokument o jedle, a pekne tak bolo vysvetlene ako americania doslova pochovali polnohospodarstvo v afrike. Preto, ze amercika vlada dotuje pestovanie kukurice, dokazu ju predavat a exportovat pod vyrobne naklady. Tym pochovavaju lokalnych polnohospodarov, ktory im nedokazu konkurovat...
|
|
Re: Padnutí na hlavu.
Od: dealvei
|
Pridané:
26.5.2015 9:26
Nenadarmo sa vravi - si to co jes. Jediny pokrm je nezmysel. Ak by sa spolocnost dokazala dohodnut, ze uz nebude jest nic ine okrem skutocne bio veci (ja viem, znie to vtipne, ani ja tento pojem moc nepouzivam) tj. polnohospodarstvo bez chemie, malo by to dalekosiahly dopad na ludi. Jednak by nas bolo o vela menej, ale zrejme by bol svet bohapuste mierumilovnejsie miesto.
|
|
Re: Padnutí na hlavu.
Od reg.: Sheer Mirage
|
Pridané:
26.5.2015 10:05
"bohapuste mierumilovnejšie" LOL :D
|
|
xmrokar
Od: xxmrokar
|
Pridané:
26.5.2015 9:15
ten prások mozu vyuzit zahraničny otrokáry ako Volkswagen Samsung
budu ho servirovat nasim otrokom a este tam treba niečo pridat aby sa im ani kokot nepostavil aj tam by sa dalo usetrit na produktivite práce
|
|
janeviem
Od reg.: naivko
|
Pridané:
26.5.2015 9:39
taky programator zere dokola sendvice, pizzu a cinu, takze soylent bude pre neho len win
|
|
Diskusia k článku: Vývojári v Silicon Valley prechádzajú n
Od reg.: smurf
|
Pridané:
26.5.2015 10:13
otras... uz len zavies analnu a urinalnu hadicu a uz sa nemusia ani hybat... Matrix are u there ?!
|
|
a potom sa zisti co to vlastne papame
Od: kamtcho
|
Pridané:
26.5.2015 10:23
ako tu:
http://dopice.sk/dyO
|
|
tamtung
Od: tamtung
|
Pridané:
26.5.2015 10:29
Prave som sa napapal zeleninky, mnam...
V ziadnom pripade nic nenahradi chut a strukturu realnych jedal.
Chrumkave a stavnate masicko. Lubovolne okorenene, osolene. Pripadne nenahraditelne a osviezujuce salaty.
Ziadny gainer, ani proteinovy prasok na toto nema. technicky pit len proteinovy prasok je chyba, bielkoviny (protein( by sa mal brat max 1,5g x hmotnost jedinca. Takze sacharidov tam musi byt viac, ak to ma byt plnohodnotne, cize voalt to proteinovy prasok je nelogicke a nepresne, ci uz tento smeisny nazov vymysleli v Silicon Valler alebo v ustave pre gramatiku.
|
|
Re: tamtung
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
27.5.2015 13:21
Zeleninka je lepšia keď prejde cez prasiatko. Alebo aj bravčové zákusky...
|
|
slabota
Od: domovnik
|
Pridané:
26.5.2015 13:11
ja som to studoval podrobne, kedze sa tomuto odvetviu venujem uz dlhsie.
soylent a joylent su slabo navrhnute pripravky
nemaju nijak extra dobre zlozenie (napr. otazny je aminogram pouzitej bielkoviny) aj pouzite sacharidy - v pripade prípravkov, co maju aj sacharidovu zlozku.
na trhu je niekolko o dost lepsich nahrad stravy, pouzivat toto ako nahradu stravy je ako pouzivat 486 namiesto poriadnej masiny.
nieco to spravi, ale ucel to teda nesplna.
|
|
Re: slabota
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
26.5.2015 13:30
Práškové jablká z práškového stromu v miske z prášku...
|
|
Re: slabota
Od: neviem meno
|
Pridané:
26.5.2015 15:13
Voda v prášku. Stačí rozmiešať v pohári vody a vypiť.
|
|
.......
Od: darthvader
|
Pridané:
26.5.2015 15:02
Cabajka+horcica to nic nenahradi.
|
|
retarderi
Od: masokostna mucka
|
Pridané:
26.5.2015 19:14
Strasne chytri IT startupisti zo Silicon Walley si nasypu masokostnej mucky do hrantu. Zeru to ako hoviadka v kravine a na socialistickych sietach sa chvalia svojim novo objavenym zazracnym stravovanim za skvelu cenu :-D
Asi som uz stary na pochopenie moderneho sveta a myslenia dnesnych mladych a ambicioznych...
|
|
Rakovina každým rokom pribúda, bodaj by nie, keď všetko je chémia
Od: din
|
Pridané:
26.5.2015 19:48
Pestovanie paradajok na sklenenej vate, žiadná pôda, vitamíny, prísun vody a hnojív riadia počítače, obsah pesticídov musí byť 3x väčší ako v bežnej pôde....smutné ako sme dopadli a smutné, že o tom nik nevie....
|
|
výroba
Od: 82485
|
Pridané:
27.5.2015 8:18
videl som o tom už dávnejšie jeden dokument a manufaktúra v ktorej to miešajú mi nepripadala príliš hodnoverne
|
|
Kokaín
Od: Skippi
|
Pridané:
29.5.2015 11:56
Že by Silicon Valley zasiahla finančná kríza a kokaín ako jedinú formu stravy si tam už nemôže dovoliť úplne každý? Potom máte pravdu, prášok ako prášok - tento zákonite musí byť nejaký podvod.
|