|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dklfjskdfjksldl
Od: Pišťík
|
Pridané:
22.4.2015 8:32
A sýtič k tomu netreba ?
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: Problem
|
Pridané:
22.4.2015 8:57
Sytic netreba, staci upgradovat zastaraly platnickovy harddisk za moderny SSD a hned budu bootovat rychlejsie.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.4.2015 9:17
Asi hodím na bazoš starý komp čo mám kdesi doma s nejakým historickým procesorom a napíšem tam - Super mašina, pošlem aj na dobierku, bootuje rýchlejšie ako Apple Watch
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: slakdfj
|
Pridané:
22.4.2015 9:35
alebo tam prilep logo Apple Watch Plus a priloz jednu gurtnu ako naramok
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: Adrique
|
Pridané:
22.4.2015 13:01
gratulujem k najhodnotnejsiemu prispevku v dnesnej diskusii! :D
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: karolkooooo
|
Pridané:
23.4.2015 13:16
Som jediny, co si vsimol, ze co novinka od Apple, to problem?
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: vazne
|
Pridané:
22.4.2015 10:45
teraz to myslim vazne: ako velmi historicky je? Mal by som zaujem o 5.25" disketovku, kupim.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
22.4.2015 10:47
Tu bych taky bral. Místo CDROMky.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.4.2015 11:17
No plne funkčný mám stále 32 bitový K7 Semprom 2500+ a ešte zopár takých procesorov. Potom nejakú K6 (neviem či funkčnú). U kamoša mám v krabici aj staršie procáky ale to z hlavy neviem čo všetko tam je. Disketovku tam možno kdesi tiež vyhrabem, neviem...
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 11:40
Aj ja by som kupil disketovku, myslite ze sa da pripojit aj k Macu? Ake tam je rozhranie? Stare IDE? Potrebuje asi nejaky konvertor IDE-USB ale rovno IDE-Lightening Connector aby som to pripojil na iPhone
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.4.2015 12:06
Disketovka nemá IDE ako disky, aj keď to vyzerá rovnako
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 12:08
A ako to pripojim k iPhonu? Pouziva to 5V ci 12V? Da sa napetie vziat priamo z Apple connectora?
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.4.2015 12:14
Rozober si ten tvoj iPhone a tam máš jednú veľkú disketu vnutri.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 12:16
Ja to myslim vazne. Ako taky homebrew projekt, ze pripojit floppy k iPhonu. Myslis ze by to napetie z konektora utiahlo alobo budem potrebovat este aj externy zdroj do floppy?
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: papez
|
Pridané:
22.4.2015 18:10
zhor v pekle ty hipster zasraný
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: lopez453
|
Pridané:
22.4.2015 21:37
potrebujes apple usb camera connectuon kit (CCK)
strcis to do lightning a ma to usb samicu.
k tomu pripojis napajany usb hub(s trafom) a do usb hubu pripojis usb floppy mechaniku.
pochybujem ze je v kerneli ios podpora floppy ale mozno s jailbreakom a nejakym ochotnym blaznom co rad robi kernelove moduly... detailne sa nevyznam ale pripojene to budes mat. takto mi najde aj usb zvukovku, midi dj konzolu, usb ethernet sietovku aj ked somre ze nepojde ale ide aj so zakazanym wifi internet cez kabel.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: vazne
|
Pridané:
22.4.2015 12:49
dakujem, procaky ma prilis nezaujimaju, mam zopar, aj 486. Mal som aj disketovku, no nechapem kde sa mi stratila, takze ak by bola tak budem rad. Ak bude podmienkou kupit cely pc, tak kupim aj ten a pojdem s nim rovno do elektrozberne, ci bazaru, chcem disketovku.
Na rohla nereagujte, je to nejaky iTroll, ale pre uplnost dodam, ze disketovky maju iny konektor ako disky, male (3.5) iny ako velke (5.25) aj ked rozdiel je len v rozmeroch, elektricky mozu byt na tom istom kabli. Maju aj iny radic, nie ide, ale floppy, ktory na doskach uz nebyva. Existuju menej-viac funkcne redukcie na usb, ale netusim, ci to bude fungovat aj s velkou disketovkou.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 12:59
Suhlas, mas pravdu je tam iny radic: http://dopice.sk/daI
Ale aj tak tu je presne to co potrebujeme: http://www.deviceside.com/fc5025.html
Ked uz dostanem signal do USB nie je problem preniest data cez apple lightening connector cez External Accessory API, mozno porozmyslam aj nad Bluetooth alebo WiFi aby som to mal bez kabla ale budem musiet k tomu dorobit controller.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.4.2015 15:05
Podvečer zistím či takú disketovku kdesi mám
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: neviem meno
|
Pridané:
22.4.2015 21:33
No kámo díval som sa ale neám takú disketovku, iba 3.5
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: jenja
|
Pridané:
22.4.2015 9:01
a nevydrží ani den
tak iBlbci, přiznej te se, kdo z vás je tak hloupý a koupil si je :)
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: JUSTO
|
Pridané:
22.4.2015 9:03
vid. nizsie
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: Emaulel Bacigala
|
Pridané:
22.4.2015 9:06
o jednom uz vieme lebo je na tuto temu PRO, ze #rolh?
Potom by si tu mohol dat zopar riadkov ako si s nimi spokojny, ako ich vyuzivas a ako velmi ta sklamali.. v dobrom samozrejme ;o)
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: .oinhuo
|
Pridané:
22.4.2015 10:10
Ten cvok by ich chvalil, aj keby bootovali 2 hodiny a vobec neukazovali cas.
Preco by to robil?
Jeho dristy su dostatocnym vysvetlenim. ;-)
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 15:04
Sa nehnevaj ale ty si pozries nejake drbnute video s Conanom a myslis si ze take su v skutocnosti Apple Watch? Sak on len srandoval.
Sa tesim jak mi niekto zavola a ja nebudem musiet hladat telefon, ako mi siri bookne letenky priamo z ruky, proste parada. Skoda len ze to nema zabudovanu aj GPS ale urcite verzia 2.0 o rok bude mat.
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od reg.: roob_
|
Pridané:
22.4.2015 17:14
https://www.youtube.com/watch?v=eJyMEkb_8to
pripadne este south park human centipade s15e01
tolko k apple vyrobkom
|
|
Re: dklfjskdfjksldl
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 15:02
Ja uz som ich pred objednal 10.4 hned jak sa to dalo na Apple Store
|
|
mtgox
Od: wizzx
|
Pridané:
22.4.2015 8:34
MTGOX vracia peniaze cez Kraken, len je asi pretazeny lebo nemozem zalsat claim.
|
|
a co je na tom zle
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 8:34
A co je na tom zle? Ved to trva nacitat ios. Android Tiež nanabootuje za 10 sekund a aky ma hw? Apple sa na to zamera a kazda dalsia generacia bude bootovat za dvojnasobne nizsi cas
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: lolo21
|
Pridané:
22.4.2015 8:36
som si istý že to dobre zúžitkujú v reklame na iWatch 2 - bootuje už za -70 sekúnd!
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: Klovatina
|
Pridané:
22.4.2015 9:00
minus sedemdesiat sekund? to sa ti ako minutu pred tym nabootuje ako to zapnes? To bude jaky stroj!
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: kiniu
|
Pridané:
22.4.2015 9:42
No predsa stroj casu "iTime machine"
Ked budu bootovat v case -1hodina, tak ich kupim.
Pozriem si cisla sportky o hodinu skor, ako budu vylosovane a mam vystarane.
To by bol naozajstny prinos, ale inak....no way. ;-)
|
|
Re: a co je na tom zle
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
22.4.2015 10:59
Zostáva ti už len ukecať súdruhov v Tipose aby zmenili interné pravidlá a dalo sa podávať aj menej ako hodinu pred žrebovaním.V prípade online tipovania to samozrejme "využiješ" :))
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: kgnjuognyo
|
Pridané:
22.4.2015 13:08
"Sportkujem" vonku a euromiliony, tie sa daju hrat aj 30 minut pred zrebovanim.
|
|
Re: a co je na tom zle
Od reg.: Jaa 1
|
Pridané:
22.4.2015 14:09
Tiež pravda,keno klub dokonca každé 4 minúty.
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: slefjk
|
Pridané:
22.4.2015 9:37
hodinky ktore sa startuju vyse minuty a kazdy den ich treba dobijat.. to je proste len pre apple kajnsmekrov
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: xvzf
|
Pridané:
22.4.2015 9:43
myslis polovicny? ;)
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: o.imiou
|
Pridané:
22.4.2015 9:49
On nemysli!
To nie je otazka, ale fakt. ;-)
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: vlaky
|
Pridané:
22.4.2015 10:51
majstre, uz si pochopil, aky rozdiel je medzi nasobenim a delenim (vid diskusiu o rychlovlakoch)? Zase som si zvysil mienku o tebe a pls. nehovor, ze vsetci iNteligenti su ako ty, lebo ked niekto vytasi i, tak budem mat nutkanie ho legitimovat ZS vysvedcenim
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 11:44
NIE, pozri si tu diskusiu, korot to vysvetlil uplne presne. A este raz podotykam ze ludia ktori v realnom zivote (nemyslim rozne matematicke teorie uchylnych matematikov) vedia delit absolutnou nulou a u nich NEKONECNO * (ABSOLUTNA NULA) je NEKONECNO, tak ti si nezasluzia pouzivat Apple produkty a ani na nich nepomyslaju preto to len ohovaraju, uz Steve Jobs pochopil jake kokotiny na vyskach ucia a vyjebal sa na to a co dosiahol??? Zeby najhodnotnejsiu IT firmu sveta???
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: party
|
Pridané:
22.4.2015 12:47
dopice.sk/daG
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: ,onuiogiy
|
Pridané:
22.4.2015 13:19
rohlik je ten, ktory nechapal preco ten rychlovlak pri takej rychlosti nevzlietne, hoci lietadlo uz pri cca 200-300 km/h?
A navyse sa podpisal ako inzinier?
Vies ze sa ani nedivim.
Prezuvat iTravu, vznesene bekat o iProduktoch a zaroven chapat jednoduchu fyziku, to je na jeho procak z mobilu uz prilis vela.
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 13:29
Ja viem princim lietania a aerodynamiky.
|
|
Re: a co je na tom zle
Od: kjnhigyu
|
Pridané:
22.4.2015 13:42
Teraz uz ano, ked ti to bolo vysvetlene a doslova najebane do tej tvojej sprostej hlavy.
Ale dovtedy si bol duty ako iBambus.
|
|
Diskusia k článku: Apple Watch bootujú až cca 70 sekúnd
Od: fdsir
|
Pridané:
22.4.2015 8:35
Podstatnejsia je aj tak vydrz. Kolkokrat denne restartujete svoje telefony? Ja preventivne raz za 2 mesiace, ale nabijat ho musim kazdy den. Pre mna dalsou podstatnou vecou je rychlost odozvy. Ak budu tak pomale ako kolegove Samsungy, tak dakujem pekne, pockam na Apple Watch 9S+
|
|
jablkove hodiny
Od: korot
|
Pridané:
22.4.2015 8:40
Jablkove hodiny no nekup to
|
|
jedine od Apple
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 8:56
Vsetci len na nich picujete ale nikto ich ani nevideL.Keby vam ich tak vas zamestnávateľ dal zdarma tak uz bybste ich dole z ruky nedali. Prestante nenavidiet apple products!
|
|
Re: jedine od Apple
Od: Fool
|
Pridané:
22.4.2015 9:00
Pizdy to je inteligetna reakcia, presne podla tychto kriterii sa posudzuje kvalita vyrobku.
BTW len pre predstavu k autu vo firme sme dostali IPod asi pred 2 rokmi, skoncil v kosi kedze ovladanie stalo za totalne ..
|
|
Re: jedine od Apple
Od: jsmp
|
Pridané:
22.4.2015 9:01
Keby mi ich dal zamestnavatel zdarma tak by som ich predal :D
|
|
Re: jedine od Apple
Od: fdsir
|
Pridané:
22.4.2015 9:23
To iste spravili zamestnanci slovenskeho Lenova, ked dostali Lenovacke telefony. Odvtedy nedostavaju nic.
|
|
Re: jedine od Apple
Od: ja.
|
Pridané:
22.4.2015 10:56
Preco? Dokazali predat viac telefonov, ako sales Lenova? To by sefstvo mohlo ocenit ;)
|
|
Re: jedine od Apple
Od: Kovadlina
|
Pridané:
22.4.2015 9:10
rohlik, uz si tu?
Dufal som, ze pod clankom o iHovne ta opat najdem a pobavim sa.
Nesklamal si.
.
Takze podme na tu tvoju iLogiku.
Vravis, ze sme ich nevideli a aj tak na to iHovno pitchujeme?
A co ty, ty nestastnik?
Ty si ich uz videl, ked ich tak zurivo obhajujes?
Skusal si ich ked ich tak zurivo obhajujes?
.
Ani jedno, ani druhe.
Tak kto je tu s logikou mimo, my, alebo ty?
Pretoze my, na rozdiel od teba, sme si precitali vyjadrenia testerov, ktori ich skusali tyzden.
VSETCI do jedneho boli, z toho iHovna sklamani.
Oni to, na rozdiel od teba mali na ruke a realne skusali.
.
Ty nam tu podsuvas len tvoje vlhke sny, zbozne zelania a bludy, ktore nemas ako ustat, dokazat tvoju "iPravdu".... pretoze vsetko, co si v doterajsich debatach vypotil, je jedno velke klamstvo.
.
Nadrapuj sa kolko chces, ale realitu neoklames.
Apple to s iWatch posral.
Aj dostupnostou, aj cenou, aj NEpouzitelnostou.
Chces to zmysluplne obhajit?
Tak do toho, zabavaj nas dalej... ;-)
|
|
Re: jedine od Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.4.2015 10:41
A ty pekne oveckovsky hltas kazdu informaciu o nich.
Ti redaktori neboli sklamani tak ako to ty prezentujes.
Kazda recka je vysoko subjektivna. Objektivne sa hodnotit neda nic.
Ty si taka ovecka, ze ked napisu v mediach, ze nieco je nahovno budes tomu verit. Budes to sirit dalej a bez vlastnej skusenosti s vecou, budes aj nadalej reprodukovat to co si cital.
Neviem preco doslova kypis, ked ma niekto o tie hodinky zaujem.
Je to kazdeho vec co si kupy. Apple ti ich s pistolou pri hlave nenuti kupovat ani zaujimat sa o ne.
Ty mozes len tisko zavidiet Applu ako si vedia zarobit na dochodky.
|
|
Re: jedine od Apple
Od: loniu
|
Pridané:
22.4.2015 13:14
Nikto nekypi, len korigujem a vyvazujem tvoje komotiny, ktorymi nas tu zasypavas.
Vysoko subjektivne je to vtedy, ked je to 50/50 a to NEBOLO.
Ono aj media su rozne, ale ked mas v hladaciku niekolko s dobrou reputaciou, tak ty s tvojimi zaslepenymi dristami na nich nemas.
Predsa len, verim skusenejsim a viac menej nestrannym ludm, nie tebe, zaslepenej ovci.
Nikto ma nenuti kupovat, rovnako ako teba nikto nenuti obhajovat to, co si este nevidel a nevyskusal.
Obhajujes chymeru a argumentujes nicim nepodlozenymi prazdnymi recami.
Zavidiet applu?
Nemam co.
Nemam tak ohybnu chrbtovu kost, aby som sa sklanal pred mamonom a ich sektarskymi praktikami.
Mam viac ako potrebujem aj bez nich.
|
|
Re: jedine od Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.4.2015 15:28
Ty si aky kek.
Nic neobhajujem.
Na keru picu sa potom k tomu vyjadrujes a snazis sa vsetkych presvedcit, ze tie hodinky nikto nevyuzije.
Noze povedz nieco aj k novemu Ferrari.
Resp. Pretlmoc dajaku cudziu recenziu.
Nemam argument? Ja ta nejdem presviedcat, ze tie hodinky su super.
Ja argumentujem tym, ze nikto ta to kurva nenuti kupovat.
A ze kazdy sa rozhoduje koniec koncov podla seba a ze nieje nic zle na tom, ked si niekto za svoje peniaze kupi nejaku vec.
Ty tu len trepes ake su to sunty bez realnych skusenosti a ze kazdy co si to kupi je debil.
Nuz mne je to osem. Pre mna si obmedzeny clovek najskor z nejakej dediny.
|
|
Re: jedine od Apple
Od: iOfcaaa
|
Pridané:
22.4.2015 15:35
Odvolavas sa na cudzie blaboly.
Keby ti tu dam 300-500 argumentov pteco si ich kupit k iPhonu tak ani jeden by si neuznal lebo si taky obmedzeny, ze by si neprijal ziadny argument a mlel by si si len to svoje.
kto ich neche a pre koho maju malo funcii tak si ich nekupi. Hotovo. Bodka.
Mne ako fanusikovi Applu to zili netrha.
|
|
Re: jedine od Apple
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 11:45
Blahoslaveni ti co nevideli a uverili!
Matus, 18,7
|
|
Re: jedine od Apple
Od: ,kunuiyg
|
Pridané:
22.4.2015 13:39
Sektarske praktiky?
Tu s tym nepochodis.
Pokial len uverili, hoci nevideli, srat na nich.
Ale ked uverili hoci nevideli a potom za to este aj zaplatili...su yebnuti ako vagon blata.
|
|
Re: jedine od Apple
Od: .kiniu
|
Pridané:
22.4.2015 9:16
Chcem vidiet zamestnavatela, ktory by bol tak yebnuty, ze by kupil zamestnancom toto predrazene a nefunkcne iHovno.
.
Myslis si, ze zamestnavatelia kupuju zbytocnosti len tak?
Mozno ked potrebuju okresat danovy zaklad, ale inak nie.
A vtedy sa kupuju auta, pocitace, stroje, dovolenky, ozdravne pobyty.... a nie nepotrebne haraburdie, ktoreho realna uzitkova hodnota, pada ako jesenne listie.
.
Ale ako dalsi blud z rohlikovej prazdnej iMakovice na nase pobavenie, celkom dobre.
.
rohlik, nevzdavaj sa a bav nas dalej, si iKing! ;-)
|
|
Re: jedine od Apple
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
22.4.2015 9:18
Ani zadarmo by som ich nenosil. Mobil nabíjam 1x/2x za týždeň a hodinky by som nabíjal každý deň? Môžem osrať!
|
|
Re: jedine od Apple
Od: k.inhi
|
Pridané:
22.4.2015 9:39
Pred osratim, doporucujem zlozit si ich z ruky, ale inak suhlasim.
|
|
iba jablko?
Od: Emanuel Bacigala
|
Pridané:
22.4.2015 9:01
mna prekvapilo, ze tam nemaju pocas butovania ziadnu animaciu len to nahryznute ovocie 8-)
Keby sa tam bolo pocas butovania naco pozerat tak by im to ten cas skratilo o tretinu /vycucal som si to z prsta samozrejme :o)/ aspon pocitovo.
Ja by som tam hned od zaciatku nahodil 'butovaciu' tapetu s akutalnym casom.
|
|
Re: iba jablko?
Od: sdlkfj
|
Pridané:
22.4.2015 9:40
mohli tam dat aspon animovany gif s tancujucou jankou :(
|
|
Re: iba jablko?
Od: .linmihu
|
Pridané:
22.4.2015 9:51
Nestras, skoro ma naplo!
|
|
Re: iba jablko?
Od: Emanuel Bacigala
|
Pridané:
22.4.2015 9:55
to radsej andzelina, hoci staticka :o)
|
|
Re: iba jablko?
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
22.4.2015 10:01
Ty si tu asi nový. Janka Hospodárová ako fanúšik DSL.SK je náš idol ;)
|
|
Re: iba jablko?
Od: kunh
|
Pridané:
22.4.2015 10:08
janka je krava a pre koho je idol, je debil
|
|
Re: iba jablko?
Od: JUSTO
|
Pridané:
22.4.2015 10:31
BAN na DNA za zneuctenie Janky!
|
|
Re: iba jablko?
Od: Emanuel B.
|
Pridané:
22.4.2015 10:46
ved on jej lichotii.. citame s porozumeniiim!! ;o)
|
|
Re: iba jablko?
Od: lmihiu
|
Pridané:
22.4.2015 13:21
+1
|
|
Re: iba jablko?
Od: animacia
|
Pridané:
22.4.2015 10:57
radsej animaciu presypacich hodin. Ako inspiraciu na novy model...
|
|
watch
Od: nomi
|
Pridané:
22.4.2015 9:06
to niesu hodinky, ani len nesplnaju kriteria byt hodinkami, napr. casio hodinky nemusia bootovat a staci raz za dva roky vymenit baterku - toto su hodinky
|
|
Re: watch
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
22.4.2015 9:19
mam Casio uz asi 6. rok a baterku som nemenil, az sa tomu sam divim (aj ked pri kazdej zmene casu su uz nejaku tu minutku dozadu)
|
|
Re: watch
Od: k.nigy
|
Pridané:
22.4.2015 9:38
Deti, ako je fakt dobre vidiet, ze viete ocenit kvalitne hodinky.
Vsetka cest.
Ale ste v zlej diskusii.
Tu sa momentalne preberaju smart hodinky, nie obycajne hodinky.
Snazte sa pochopit rozdiel a zariadit sa podla toho.
|
|
Re: watch
Od: meno nepoviem
|
Pridané:
22.4.2015 9:51
Aj smart hodinky majú plniť funkciu hodiniek.Štandard nastolený klasickými náramkovými hodinkami nejakým slovýčkom smart resp. "i"-niečo znižovať nebudem. Zvyk nestarať sa veď to šlape samo, nepustí.
|
|
Re: watch
Od: k lhuk
|
Pridané:
22.4.2015 10:06
Mas pravdu, len skoda, ze o tom nebola rec... ;-)
|
|
Re: watch
Od: kamarade
|
Pridané:
22.4.2015 10:56
kamarade, ale ako casto sa pozeras na tie hodinky, ze musia zobrazit cas? Tak sa necuduj! :))
|
|
Dalsi clanok na ventilaciu
Od: Maco333
|
Pridané:
22.4.2015 10:06
Esteze kazdy den je nejaky clanok o Apple kde sa mozte ventilovat a riesit svoje komplexy :-)
Redakcia by sa mohla dohodnut so zdrav. poistovnami aby taketo clanky preplacali :-D
|
|
Re: Dalsi clanok na ventilaciu
Od: kubguyguy
|
Pridané:
22.4.2015 10:13
Clovece, takto verejne sa priznat ku komplexom...to chce naozaj odvahu.
No co uz?
Ty si liec komplexy, my sa zatial budeme zabavat.
|
|
Re: Dalsi clanok na ventilaciu
Od: Maco333
|
Pridané:
22.4.2015 21:35
... a este aj IQ hojdaci konik a nerozumie pisanemu textu. Mas to 2v1 :-D
|
|
overworked
Od: trololoman
|
Pridané:
22.4.2015 10:07
To je este dobre, ja niekedy bootujem rano aj hodinu.
|
|
Blázon rozhadzuje rukami a argumentuje:
Od: Pro slobodo murár
|
Pridané:
22.4.2015 10:32
NIGDO VÁS NENÚŤI SI KUPOVAT SI SMART WATCH OD APPELU!
Apple fanatic in a nutshell.
|
|
Re: Blázon rozhadzuje rukami a argumentuje:
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
22.4.2015 10:58
To je sice pravda, ale niekto nam tu zasiera nas oblubeny portal clankami o takychto picovinach. Tak k tomu nechavame poznamku, ze je to picovina. Nikto ta nenuti citat nasu diskusiu.
|
|
Re: Blázon rozhadzuje rukami a argumentuje:
Od: Pro slobodo murár
|
Pridané:
22.4.2015 11:45
"Nikto ťa nenúti" je otrepaný internetový argument, podobne ako bla bla bla, ty len závidíš a podobne. Apple fanatici ho radi používajú.
|
|
Re: Blázon rozhadzuje rukami a argumentuje:
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
22.4.2015 14:39
A preto je dobre odpovedat im ich vlastnou taktikou :)
|
|
stare
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.4.2015 11:34
----------- ----------- ----------- -----------
Stare cesky rucickove Primky nebootoju vooobec! To nech dokazu!
----------- ----------- ----------- -----------
|
|
Re: stare
Od: Pro slobodo murár
|
Pridané:
22.4.2015 11:51
Aj si samé posúvajú čas?
|
|
Re: stare
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 15:43
neposuvaju!
|
|
Re: stare
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
22.4.2015 17:53
Smart-hodinky si same neposuvaju cas, potrebuju na to internetovu konektivitu a cely ansabl v podobe nejakej IT infrastruktury. Ani meteostanica si sama naposuva cas, musi byt v dosahu signalu pre atomove hodiny, ten Mnichovsky signal mizne na strednom Slovensku.
V podstate zariadenie ma iba nastavene, aby sa v nejakych intervaloch/casoch niekam napojilo. Aj to su dve moznosti, bud je to konektovanie default off alebo on.
V principe nie je nemozne skonstruovat mechanicky hodinovy strojcek, ktory napr, vzdy o 18tej podvecer sa posunie len tak pre srandu o 7 minut dozadu. To neni ziadny problem taky mechanicky strojcek vymysliet. Samozrejmenebude sa nikde konektovat, lebo to je cista mechanika, ciste ozubene kolecka, hriadene, pruzinky ...
|
|
Re: stare
Od: Pro Slobodomurár
|
Pridané:
22.4.2015 20:43
Môj pentium 166MHz MMX bez internetu to vedel, prečo by to nevedeli hodiny?
|
|
Re: stare
Od: ja.
|
Pridané:
23.4.2015 10:43
Pretoze pravidla, kde a kedy sa ako prechadza na iny cas sa stale menia. Aktualne operacne systemy to riesia updatmi tzdata. Napr. zatial posledny update bol 11.4.2015.
By si sa cudoval, keby ti tvoj 166 MHz MMX pentium bez internetu prehadzoval cas v nespravny den, nie?
|
|
Pebble
Od reg.: energija
|
Pridané:
22.4.2015 11:38
Boot Pebble Watch - menej ako 6 sekund:
OS Pebble OS, uses a customized FreeRTOS kernel
CPU STM32F205RE Cortex M3 CPU
Memory RAM 128 KB (84 KB OS, 24 KB app, 12 KB background worker, 8 KB app services)
Staci...
|
|
Ako rozoznate ...
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 11:50
Ako rozoznate v IT profika od priemerneho ITaka?
Ma najnovsi elegantny MacBook Pro, (ziadne tie vase sitne ASUSY, HP, DELLY, ACERY) s Windowsami co musite rebootovat kazdy lebo Windows nevie co je sandbox a hocijaka appka vam naserie do registrov a file systemu plno blbosti.
Profik pouziva vylucne Mac OSX ako svoj jediny operacny system, uprednostnuje vyladene telefony napriklad s IOS, kde telefon i 1GB RAM bezi ovela sviznejsie a spolahlivejsia ako Android hatlanina so 4GB.
A hodinky su len technologicky doplnok, Apple vas nenuti ich mat, ale preco nebyt medzi prvymi?
|
|
Re: Ako rozoznate ...
Od: ...
|
Pridané:
22.4.2015 12:34
Viem ze si len troll, ale musim povedat, tych 1GB RAM ani zdaleka nestaci, skus si otvorit viacero tabov v safari a zistis preco.
|
|
Re: Ako rozoznate ...
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 12:35
Skusam, napisalsom si skript mam ich uz okolo 128 a nic sa nedeje
|
|
Re: Ako rozoznate ...
Od: kngyui
|
Pridané:
22.4.2015 13:48
Skoda ze ti nikto neveri.
Ty si to dokazal a slavne jablko nie?!
Clovece, napis im, posli im ten skript a bude z teba zazobany programator.
Mozno ta dokonca zamestnaju v ichovocinarstve.
Byt tebou, nevaham.
Tak sup sup, nestracaj tu s nami cas a makaj na svojej hviezdnej kariere v apple.
|
|
Re: Ako rozoznate ...
Od: li→uh
|
Pridané:
22.4.2015 13:31
Ako rozoznate v IT profi kokota od inteligentneho ITaka?
IT profi kokot ma najnovsi elegantny MacBook Pro, (ziadne tie nase lepsie ASUSY, HP, DELLY, ACERY) s OS akymi chcete, co nemusite rebootovat kazdy.... lebo profi kokot IT-ak NEVIE, ze Windows VIE co je sandbox a hocijaka appka vam NEnaserie do registrov a file systemu plno blbosti.
Profik ITkokot, pouziva vylucne Mac OSX ako svoj jediny operacny system, uprednostnuje vyladene telefony napriklad s IOS, kde telefon i 1GB RAM bezi ovela sviznejsie a spolahlivejsia ako Android hatlanina so 4GB.
Aj to len preto, lebo pre profika ITkokota je android prilis zlozity a aj preto, lebo s jeho obmedzenim nepozna nieco ine/lepsie.
A hodinky su len technologicky doplnok, Apple vas nenuti ich mat, ale preco nebyt medzi prvymi jebnutymi testermi, ktori tu kokotinu zaplatia a este sa tym aj pochvalia?
Cest vynimkam, ale rohlika medzi ne neratam.
|
|
Re: Ako rozoznate ...
Od: 1234567890x
|
Pridané:
22.4.2015 13:31
:-D pan profesional dakujem za vysvetlenie :-D
|
|
Re: Ako rozoznate ...
Od: 1234567890x
|
Pridané:
22.4.2015 13:31
:-D pan profesional dakujem za vysvetlenie :-D
|
|
predrazene
Od: ded0jozef
|
Pridané:
22.4.2015 11:55
Keby to jablko nebolo take predrazene tak si ho kupi kazdy, ale vsetci rozmyslaju skor cena/vykon ako kvalita :(
|
|
Re: predrazene
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 11:59
Konecne niekto rozumny. Radsej mat Apple Watch co dokaze pracovat aj bez telefonu (staci mat wifi v dosahu a mozte aj volat cez svoj phone ktory je na druhom konci sveta) ako nosit cinske digitalky a iba nadavat na najpokrokovejsie hodinky v sucastnosti
|
|
Re: predrazene
Od: janka h.
|
Pridané:
22.4.2015 13:03
ded0jozef = rohl
sám sebe pritakáva :D
|
|
Re: predrazene
Od: rolh
|
Pridané:
22.4.2015 13:17
Ja nemusim sam sebe pritakavat, spomedzi vas neoviec sa vzdy najde aspon 1 clovek ktory dokaze ocenit apple watch
|
|
Re: predrazene
Od: ljki ilu
|
Pridané:
22.4.2015 13:36
"...spomedzi vas neoviec..."
Som rad, ze si konecne sam uznal, ze si ovca (a zaradil si tam aj ostatnych applakov) a nas si z toho stada vynechal.
Po dlhej dobe z teba OMYLOM vypadlo nieco naozaj normalne.
Gratulujem.
|
|
rolexelor
Od: plewat
|
Pridané:
22.4.2015 13:55
ale ináč sú svižné
|
|
Re: rolexelor
Od: iuniu
|
Pridané:
22.4.2015 14:41
Ladovce tiez tecu svizne...
V porovnani s rychlostou posuvania kontinentov. ;-)
|
|
brrrrrrrrrm
Od: trololo
|
Pridané:
22.4.2015 16:03
is not a bug it's a feature
|
|
display
Od reg.: DMC DMC
|
Pridané:
22.4.2015 18:19
Nikomu nevadi lesky odrazavy display?
|