|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Takto to už ďalej nejde
Od: Yupí
|
Pridané:
20.4.2015 8:45
Dúfam, že už čoskoro s týmo štátom nebudem mať nič spoločné, úplne ho vymažem z môjho života a zo svojich spomienok a verím, že sa sem už nikdy nebudem musieť vrátiť.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: jfjfjggfj
|
Pridané:
20.4.2015 8:49
nemyslim si, ze by to bol vymysel nasej vlady. toto je trend tlaceny zahranicnymi korporaciami v prvom rade v zahranici, slovensko to uz len prebera
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Yupí
|
Pridané:
20.4.2015 8:56
Toto je už len posledná bodka za všetkým. Ja to tu vnímam komplexne od vysokých daní cez nízke dôchodky, nízke mzdy, vysoké ceny všetkého/ku našim výplatám, rokzrádanie úplne všade, dialnice v cene pozlátených diaľníc. Slovensko sa nikam nehýbe a ak tak nie k lepšiemu. Nechcem si predstaviť ako tu bude za 10 rokov a ani si tu na to nepočkám.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: agag
|
Pridané:
20.4.2015 9:48
A kamze sa stahujes ?
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: mamko_ma
|
Pridané:
20.4.2015 10:44
do kazachstanu
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: kalkulacka 365
|
Pridané:
20.4.2015 11:17
a kde si mozem narokovat na vyplatenie toho poplatku spat, ked budem sd kartu pouzivat vo fotaku na vlastnu potrebu?
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Deja Vu
|
Pridané:
20.4.2015 13:34
lebo na karte vo fotaku bezne nosis gigabajty porna, muziky a filmov
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Klovatina
|
Pridané:
20.4.2015 23:47
Ja len obrazky dake chrumkave.
Vlastne :0
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: škola hrou.
|
Pridané:
21.4.2015 16:25
Ale vlaky máme zadarmo.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Mikuláš d
|
Pridané:
21.4.2015 16:37
A internet zdaniť nemohli, tak zdanili počítače.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: hmm.
|
Pridané:
20.4.2015 14:43
Teraz ti je to smiesne ale pockaj za par rokov tam doslova utecies za nim.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: quix_
|
Pridané:
20.4.2015 10:45
na prednu horu!
|
|
Re: Cervena strana byvaleho komunistu FICA
Od: cha cha
|
Pridané:
21.4.2015 16:32
OK
Týmto sa legalizuje uložto.
A sd karty si budem objednávať zo zahraničia.
Touto socialistickou daňou robo odo mňa nič nedostaneš.
|
|
Re: Cervena strana byvaleho komunistu FICA
Od: internetová daň
|
Pridané:
21.4.2015 16:36
Takáto daň by obstála v socializme, lebo tam sa predpokladalo, že všetci kradnú, tak všetci platia.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: jenja
|
Pridané:
20.4.2015 10:50
přestaňte rýpat a dejte poplatky k ústavnímu soudu!
je protiústavní
1) presumpce viny
2) platit za zboží 2x
!!!
ústavní soud musíte jasně vyhrát, když ne, stačí to dát k EU soudnímu dvoru a tam to již prohrálo
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: svrbenie žeby
|
Pridané:
20.4.2015 10:53
Podľa tejto logiky je protiústavná väčšina daní a poplatkov. Neverím, že by s tým niekto uspel.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Opicak
|
Pridané:
20.4.2015 12:23
Ten poplatok je náhrada odmeny. Čiže štát ti dáva právo robiť si kópiu pre vlastnú potrebu a ako náhradu dáva držiteľom autorských práv náhradu odmeny.
Za médium, ktoré používaš na uchovanie vlastnej tvorby alebo originálnej autorskej tvorby (čiže nie kópia, ale ten jeden súbor, za ktorý si zaplatil) by si náhradu odmeny platiť nemal, pretože držiteľ autorského práva nebol poškodený.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: dychovej subj
|
Pridané:
20.4.2015 12:48
Zas nechápavé deti na dsl. Ja nehovorím, že ten poplatok je v poriadku, len hovorím, že je blbosť myslieť si, že niekto s tým uspeje na ústavnom súde. Dvojitá daň? No asi nie, keďže to nie je daň ale poplatok. Ale aj keby, čo je potom daň z príjmu plus DPH plus spotrebná daň plus odvody atď? No veď skúste toto dať na ústavný súd, že je to viacnásobné zdanenie, keď uspejete, budem vám nohy bozkávať!
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: quix_
|
Pridané:
20.4.2015 19:59
tak po prve, je to poplatok,ktory ma ist autorskym zvazom. pri DPH to neputuje do vreciek obchodnych retazcov ale statu. ak by si mal pravdu, znamenalo by to, ze si mozes z obchodu nieco z casu na cas ukradnut ved to mas predsa "predplatene". odvody su formou poistneho ty chuju hupa.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: súčin súčin
|
Pridané:
21.4.2015 11:15
Ty hlupák, veď ja tvrdím to isté. Vieš čítať? Vieš po slovensky? Na pomocnej sa neučí schopnosť rozumieť čítanému?
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: crib dychom
|
Pridané:
21.4.2015 11:29
Ešte ťa vyvediem z omylu. Odvody sa tvária ako poistenie, de facto v tejto forme sú to v skutočnosti skôr dane ;-)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: dychu zub
|
Pridané:
20.4.2015 12:53
Nevraviac o tej prezumpcii viny, to už je úplná blbosť, prezumpcia viny je pojem z oblasti trestného práva, nemá nič s poplatkami a daňami. Lebo to potom by nemohlo existovať žiadne poistenie, lebo veď prezumpcia viny. Ešte raz, ten poplatok je svinstvo, ale argumentovať TAKTO na ústavnom súde, no veľa šťastia.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: http://dopice.sk/d91
|
Pridané:
20.4.2015 17:14
http://dopice.sk/d91
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: štv nevyvoláva
|
Pridané:
21.4.2015 11:27
"poplatky nie je možné vyberať v prípade, že si zariadenie kupuje firma. Zariadenia predávané pre súkromné využitie zrejme ostanú poplatkom zaťažené aj naďalej"
;)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: cernyprinc
|
Pridané:
20.4.2015 11:28
na bahamy...
uzivat si nakradnute peniaze :)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: niekto koho nepoznas
|
Pridané:
20.4.2015 15:14
Mars One? :)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
20.4.2015 16:42
Toho by som sa zucastnil. Ale bolo by mi smutno za rodinou bo ony by nesli.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Niktosh
|
Pridané:
20.4.2015 9:59
A čo si pre to urobil, aby to tak nebolo? Takého potkana nebudú chcieť nikde ;)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: temerafff
|
Pridané:
20.4.2015 10:06
Mozno nieco urobil aspon pre slovensky hiphop
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
20.4.2015 16:43
Kupil si siltovku.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: dnesMarcel
|
Pridané:
20.4.2015 10:23
Toto je taka naivna predstava mladeho cloveka, ale ked sa chces venovat praci ktora ta bavi, mas rodinu, tak cas na riesenie niecoho proste nemas. Mozes tak akurat poslat 2% z dani nejakej organizacii ktora to riesi.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
20.4.2015 12:55
Kolko ludi z tych co bojovali proti nezmyslom vlad chceli robit to co ich bavi, chceli mat rodiny ale nemohli pretoze neboli lahostajni voci spolocnosti.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: dychom sinks
|
Pridané:
20.4.2015 10:51
Predpokladám, že volil. Na to voľby sú. Lenže keďže väčšina ľudí je tu takých inteligentných, ako si ty, tak mu to bolo prd platné.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
20.4.2015 10:56
a akoze volby nieco zmenia? maximalne sa len zmeni farba, nic ine...
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: kufra udusíme
|
Pridané:
20.4.2015 11:04
Áno, zmenili by. Na to voľby sú. Samozrejme vďaka inteligentnom, ktorí ani nejdú k voľbám, pretože ved voľby nič nezmenia, je tu ťažko nejakú zmenu realizovať.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
20.4.2015 11:09
a kto to tu akoze zmeni? pravica? a aka? ved sa nevedia ani zhodnut na postupe proti smeru a rieseni vahostavu a nie este vladnut..pametame si posledne vladnutie pravice, vydrzalo to cely pol rok! neni tu ziadna silna strana ktora by zvrhla smer...
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 18:01
Ani lavica - či už školská alebo iná, ani nič iné. Ale strednica by to mohla zmeniť.
Už tu Dzurindova chujova Papua Nová neviečo bola. Vlado je už dosť starý, ale ten mal aspoň tie gule buchnúť päsťou do stola a urobiť poriadok. Aj s chujkom novinárom!
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: rozom
|
Pridané:
21.4.2015 2:01
kazdopadne najhorsie je nevolit vobec. u nas vyhrava kleptokraticky populizmus v zasade uz aj preto, lebo proti nemu nikto nebojuje. ma svoje stale ovce a pretoze kriticky volic rezignoval, spolu s nim skoncili aj vsetky strany, ktore by mu vedeli konkurovat. ako sa ma vykonat nejaka zmena, ked ludia sedia rezignovane doma na zadkoch? a nejde len o volby, ide celkovo o tento narod, ktory sa nevie rozhybat cokolvek spravit a ked uz niekto zacne tak ho vsetci len dojebavaju sprava aj zlava, osocia, naklamu, ohovoria, len co sa do niecoho pusti a este aj dobrovolnu pracu zadarmo mu zavidia. veru tak, mladych ludi s idealmi by tu bolo, ale nieto naroda, ktory by im pomohol a dal sancu, radsej na nich nakadit po prvom uspechu, nazbierat spinu a zakopat pod ciernu zem, len aby sa tu preboha na tom marazme ani slamka nepohla inak.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: rozom
|
Pridané:
21.4.2015 2:06
a na druhej strane, tym, ktori zdupkaju, utecu, na vlastnu krajinu zabudnu a spoza mora nadavaju, ktori sa nechaju kupit cudzim grosom, domov sa nevratia, na cudzieho robia, jeho chvalia a domov hania, tym sa neda povedat inak ako zbabelci a zapredanci a zabudnut na nich, nech si tam hoc aj kazdy den cudzie handry fajcia, ale za Slovakov nech sa uz dalej nevydavaju
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: x3m
|
Pridané:
22.4.2015 15:35
No ved ale porad, ktoru stranu ist volit, ked vsade sedia zlodeji. Cely tento system zastupitelskej demokracie je proste od zakladu vadny. Ked by sa u nas dostala k moci nejaka dobra strana a zacala robit poriadky, tak by sa to urcite neobislo bez nejakych nepopularnych opatreni a bez toho, aby jej do toho nezacali kecat nejake zahranicne organizacie (riesenie ciganskej otazky je takto v podstate nemozne). Takze zivotnost pol roka, ako sme videli napr. u SAS (stacilo len nepodporit ten chory euroval a zakony isli do stratena). Jedine schodne riesenie vidim bud v priamej demokracii pripadne v tyranii osvieteneho vladcu. Takze, az sa bude konat pochod na politikov a budu sa verejne lyncovat, tak urcite neostanem doma. Ale dovtedy ma volby budu pramalo zaujimat.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: x3m
|
Pridané:
22.4.2015 15:23
Na toto je pekne prislovie: Keby volby mohli nieco zmenit, tak by ich uz davno zrusili :)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: quix_
|
Pridané:
20.4.2015 8:59
A to som si najivne kedysi myslel,ze sme v tomto state svojpravni :D
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: ,kjhig
|
Pridané:
20.4.2015 9:16
Svojpravni ked nas zavliekli do NATO a EU?
Ked nam viac ako 20 rokov vladnu babky dosadene zapadom?
(je uplne jedno, ci koalicia, alebo opozicia, vsetci su plateni z rovnakeho zdroja)
.
Tak takuto naivitu som uz davno nevidel!
Bud ich konecne postrielame a nastolime naozajstnu demokraciu (nie otrokarstvo s pozlatkou demokracie), alebo budeme trpiet.
Je to na nas.
.
Ked to dokazal maly Island, tak my by sme to mali zvladnut tiez.
Ked nie, nase deti a vnucata nas budu preklinat.
.
Pausalne platit za to, ze si mozem urobit kopiu z legalne kupeneho cd/dvd?
A co ked si ziadne nekupim a ani si nebudem robit ziadne kopie?
Vtedy budem platit uplne zbytocne.
Tomu sa hovori prezumpcia viny.
Teda postihnutie za to, co teoreticky mozem spachat, hoci mi to nikdy nikto nedokazal.
Co tak preventivne odbachnut prezidenta a us velvyslanca.
Napriklad za predpokladanu vlastizradu a predpokladanu pripravu vojenskeho prevratu?
Je to to iste, na zaklade predpokladu ich potrestame a bude to uplne legalne....
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 9:53
Ty si chlapče celkom domýlený...
Čo nad tým špekuluješ jak Beta s pi..?
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: domydleny
|
Pridané:
20.4.2015 10:02
Maniak byt tebou tak reci o domylenosti radsej nevytahujem
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: XMen
|
Pridané:
20.4.2015 10:28
heh tan pravy sa ozval
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: quix_
|
Pridané:
20.4.2015 10:45
dnes s tebou nahodou aj suhlasim :)
je vidiet, ze niekto si demokraciu predstavuje ako hurvinek valku. "nastolime demokraciu" - hovoria ti, co sa volieb ani nezucastnuju? co nie su ochotni znasat bremeno volby a zodpovednosti za osud svoj a svojej krajiny.. ake pateticke z hlavy konspiratora, ved vsetci su zapadom dosadeni.. hej hej a ovlada to vsetko jeden taky nosaty zid.. no to ma poser :))
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: asfdasfds
|
Pridané:
20.4.2015 14:47
Jezis?
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: grrr.
|
Pridané:
20.4.2015 23:42
Mas pravdu je to pateticke. V skutocnosti je tych nosatych zidov trochu viac.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
26.4.2015 12:47
Veru, si ako teoretik hygieny práve sa zrazivší s fekálnym vozom...
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: to ono
|
Pridané:
20.4.2015 10:47
milé debilko sa pozri na iné štáty ako fungujú a sú aj v nato aj v eu. Ak si myslíš že bez nich by nám bolo lepšie, tak mi Ťa je ľúto, hlupáčik.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: kakadoo
|
Pridané:
20.4.2015 19:43
Ale nasa vlada to lamala cez koleno.
Tato veta svieti vo vyhlaseni o bezrozpornosti k navrhnutemu materialu:
Materiál „Návrh Autorského zákona“ sa na rokovanie vlády Slovenskej republiky predkladá s rozporom s Protimonopolným úradom Slovenskej republiky z dôvodu neakceptovania zásadnej pripomienky Protimonopolného úradu Slovenskej republiky týkajúcej sa preukazovania reprezentatívnosti žiadateľa o udelenie oprávnenia na výkon kolektívnej správy práv.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Fako
|
Pridané:
20.4.2015 8:51
Ak si myslis, ze inde sa takymto "chobotinam" vyhnes, tak na velkom omyle - cely svet sa totiz uz pokazil... :-)
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od reg.: smurf
|
Pridané:
20.4.2015 9:10
vies.. v AT zaraba "sprosta" predavacka v Lidl 1500,- u nas na tom istom mieste mozno 700,-
Hadaj koho tych 6,-/HDD zaboli viac...
To tym chcel povedat..
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: esade
|
Pridané:
20.4.2015 9:22
V ktorom nasom Lidli zaraba predavacka 700.-?
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 19:03
v tom v ktorom sa pozná s SBSkarom
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: jfjchdj
|
Pridané:
20.4.2015 9:48
700 :D
Si zabudol vydelit dvomi..
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Kicko
|
Pridané:
20.4.2015 15:56
Napis to v cistom .. a potom skus odratat naklady na byvanie, sluzby atd. ... no skratim to, obidvom ostane howno, v AT vacsie.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.4.2015 9:44
Tak treba napísať Kiskovi. Myslím to naozaj
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: Gataka
|
Pridané:
20.4.2015 16:33
Andrej piča presne takym hajzlom ktori tieto svinstva zo zapadu pretlacaju, lize rite aj s butorom. Necakaj ze nieco take bude vetovat.
Andrej pica jasne povedsal, ze ludske prava nesmu byt nadradene obchodnym zaujmom! Co ste si kokoti zvolili, to si trpte.
|
|
Re: Takto to už ďalej nejde
Od: fghfh
|
Pridané:
21.4.2015 7:46
sam si kokot, chuju
|
|
zdroj
Od reg.: rookie
|
Pridané:
20.4.2015 8:45
ako sa urcuje, zistuje legalnost zdroja?
|
|
Re: zdroj
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 9:31
Nemusi ta trapit - zaplatis vypalne, takze si to znovu predplatis a mozes piratit veselo dalej.
|
|
Re: zdroj
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.4.2015 11:10
To je síce lákavý a populárny názor, ale úplne nepodložený z právneho hľadiska.
|
|
Re: zdroj
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 11:21
Ked stat legalizuje mafianske praktiky, jeho zakony ma nezaujimaju = nebudem ich dodrziavat a vzdy sa cesta na obidenie najde. Dalsia vec, ze sice na to kazdy kasle - kedze aj sice zakon v platnosti je, ale nikto nedba na jeho dodrziavanie a ticho sa to toleruje. Zakon, ktory kriminalizuje vecsinovu spolocnost je chory a tudiz sice pravnik nie som, ale mozno aj protiustavny. Mne je to ale principialne jedno, kedze si budem robit aj tak posvojom.
|
|
Re: zdroj
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 11:48
Ty si nemôžeš robiť čo chceš a ani obviňovať z čohokoľvek štát v ktorom žiješ. To ja si poviem, že poplatok mestu za smeti je mafiánstvo, nie?
|
|
Re: zdroj
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 11:58
Ani obviňovať z čohokolvek štát v ktorom žiješ... Chlape ty si odkial? ktorý komunistický pohlavár si bol alebo ktorému papalášovi robíš momentálne spoločníka... Toto čo tu ty drístaš je nenormálne
|
|
Re: zdroj
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 12:01
Ty napis na mestsky urad, ze si nerobia smetiari pracu poriadne - teba ako odpad stale nevyviezli.
Mozem si robit co chcem a dokonca budem obvinovat stat za to, ze sa sprava ako mafia. Vysvetlovat, preco porovnavas zase nieco, comu nerozumies ani nejdem.
|
|
Re: zdroj
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.4.2015 14:36
> Ked stat legalizuje mafianske praktiky, jeho
> zakony ma nezaujimaju = nebudem ich dodrziavat
Zo štátom nevydrbeš. Ťaháš za kratší koniec.
|
|
Re: zdroj
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 14:45
ale ano vydrbes, ale na to potrebujes mat gule a neohnut chrbat pri prvom probleme.
|
|
Re: zdroj
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 14:54
Nedokoncil som - je to prave kvoli tomu, ze zakony si schvaluju idioti a to, ze ten zakon je casto v rozpore s inym je uz maximalne vedlajsie, kedze 99% ludi sa z toho poserie a to 1% sa nebude medializovat.
Posledny priklad na ktory si takto spominam - s povinnym cipovanim psov. Vyhrali ti, co sa z toho neposkladali a jednoducho to ignorovali. Doplatili na to ti, co sa zakony dodrziavat snazia. Preto ani ja idiotske zakony nerespektujem a mam ich uprdele. V tomto uzasne (ne)pravnom state dokazes nacierno postavit stavbu a nasledne ju zlegalizovat na cudzom pozemku.
Takze zaver - stat legalizuje mafianske praktiky => uz som si predplatil byt pirat, mozu mi akurat fukat praskovy cukor. A hned idem stiahnut nejaky serial nech aj maniaka porazi.
|
|
Re: zdroj
Od reg.: Miroslav Ďurian
|
Pridané:
20.4.2015 14:53
Podla tohto debilneho zakona by si mal pri kupe kuchynskeho nozika ist na 2-3 mesiace do chladku za "kupu zariadenia umoznujuceho zabitie".
|
|
Re: zdroj
Od: gjg
|
Pridané:
21.4.2015 7:54
nemusi ani kupovat noz, rovno ho mozu zabasnut za vlastnictvo zariadenia umoznujuce tazky zlocin - znasilnenie.
alebo mu odobrat toto zariadenie, aby sa uz dalej nemnozil a nesiril vadne geny .
|
|
Re: zdroj
Od: loa
|
Pridané:
20.4.2015 9:50
to by som aj ja rad vedel, pretoze fyzicke osoby nie su povinne uchovavat doklady o kupe, takze si pripadnu legalnost zdroja budu musiet zistit policajti sami.
|
|
Re: zdroj
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 10:12
Aj keby zistil, ze je nelegalny, ty nemas ziadnu povinnost a ani moznosti zistit, ci je to legalny alebo "nelegalny" zdroj. Ak ta niekto oklame a preda ti kradnutu vec, ty z toho problem nemas ak si to v dobrej viere kupil. Maximalne ti ju mozu zhabat - co nastve ak je fyzicka. Pri datach je to ale tazko.
|
|
dnes má meniny Marcel Proust
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
20.4.2015 8:46
Tím spíš si pak budou lidi věci stahovat než kupovat. Vždyť už bude předplaceno.
|
|
Re: dnes má meniny Marcel Proust
Od: .klniuh
|
Pridané:
20.4.2015 9:24
To platilo donedavna a kompenzovala sa to tym.
Ale teraz, podla diktatury skurvenej EU a korporacii, ktore jej diktuju svoje zakony, to nebude mozne.
Bude povinnostou platit, ale bez moznosti reciprocnej nahrady.
Ta akoze legalna moznost urobenia si kopie, je len odrb na obyvatelstvo, nic viac.
Musis platit, ale uz nesmies stahovat.
|
|
Re: dnes má meniny Marcel Proust
Od: Pošli kvety je už zaregistrované
|
Pridané:
20.4.2015 10:42
Musíš jenom umřít.
|
|
Re: dnes má meniny Marcel Proust
Od: Komunista
|
Pridané:
20.4.2015 10:57
A platit dane!
|
|
Re: dnes má meniny Marcel Proust
Od: m__
|
Pridané:
20.4.2015 10:51
v EU to nie je az take skurvene - co tak C-467/08
dokedy este firmy budu platit autorske poplatky?
kedy sa toto dostane do naseho autorskeho zakona?
ci radsej sa tvaria, ze to rozhodnutie neexistuje?
|
|
Re: dnes má meniny Marcel Proust
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
20.4.2015 10:54
To nastastie nieje pravda :)
|
|
Prišiel čas
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 8:46
Myslím že prišiel čas na to aby sa nekupovala elektronika na slovensku. Určite ju radšej kúpim v zahraničí aj keby ma rozdiel na poštovnom stál tolko ako keby som kúpil ten produkt tu. Hlavne že zmrdi výpalnícky z toho nebudú vidieť ani cent.
|
|
Re: Prišiel čas
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 9:01
Všade v zahraničí zostanete naveky cudzincami, outsideri, gastarbeitri a podobne. Nebude vás mať ani kto zahrabať keď umriete...
A tí rozumnejší sa na to pozrú aj z druhej strany. Každý chcete mať všetko zadarmo. Nikdy takáto doba nebola a nikomu, naozaj nikomu to ani len na um neprišlo. A teraz tu teda čo riešite???
|
|
Re: Prišiel čas
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 9:04
Ty si mi zasa múdry... nikde som nenapísal že chcem odísť do zahraničia ale že budem kupovať elektroniku v zahraničí. lancnejšie a bez výpalníckých daní našej "vlády"
|
|
Re: Prišiel čas
Od: ........
|
Pridané:
20.4.2015 9:08
Riešime napríklad i to, že ide o poplatok za kópiu legálneho diela. Čiže ja si niečo kúpim, zaplatím za to, a potom za to ešte musia platiť i ostatní, lebo čo ak si náhodou z toho čo legálne vlastním vytvorím kópiu, ktorú budem mať len aby sa mi nezničilo to pôvodné. To nedáva zmysel. A zmysel nedáva ani aby súkromná firma mala zákonom dané poplatky.
|
|
Re: Prišiel čas
Od: Dr. Magor
|
Pridané:
20.4.2015 10:01
Ide o to, ze ci dielo co si kupil je dielo samotne, alebo pevne naviazane na ten jeden disk na ktorom si to kupil ( distribucne medium )... malo by to byt tak, ze kopii diela si mozes pre seba spravit kolko chces, leboje to stale to iste dielo co si kupil, a nemalo by za viazat na CD... to uz kazde CD mozem vyhlasit za umenie, ako obraz a predavat za 10 000Eur cd s windows, lebo je to unikatna snehova vlocka ( priicom nieje )
|
|
Re: Prišiel čas
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 10:18
Mne to prijde obdobné ako koncesionársky poplatok.
|
|
Re: Prišiel čas
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 10:25
Hej dalsi zmrdacky poplatok. Telku nepozeram abuz vôbec nie rtvs a rádio ani doma nemam hlavne že zbytocne
platim
|
|
Názory
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 10:56
Platíš za možnosť mať príjem týchto "éterických" vecí...
|
|
Re: Názory
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 11:41
Lenže ja túto možnosť nevyužívam a využívať nechcem a aj tak za ňu musím zbytočne platiť. To jak keby mi zaviedli do baráku optiku proti mojej vôli a povedali mi že tu máš možnosť využívať optický internet a za tú možnosť nám teraz budeš povinne podla zákona platiť paušálny poplatol či už tú službu využiješ alebo nie... no pekná kokotina
|
|
Re: Názory
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 16:04
Tak ako na Tvojom pozemku, to čo pod ním nájdeš, je vlastníctvom štátu. Vzduch dýchaš, tiež nie je Tvoj. Nemôžeš si postaviť svoj súkromný dom do neviem akej výšky... Nemôžeš si vyrábať lieky a kopu všeličoho iného... A tu riešite nejaké niekoľkocentové sprostosti.
Keby ste nekradli, neboli by protiopatrenia.
|
|
Re: Názory
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
21.4.2015 7:50
Riešim a aj budem aj keby to mal byť cent. Nikto somnou nebude vyjebávať do nekonečna a už vôbec nie naša prašivá vláda ktorá z našich daní (áno aj z tvojich ak ti to ešte nedošlo) živí na miliardových podvodoch sama seba a svojich kamarátov a príbuzných. Prachy ktoré mali ísť na školstvo (aby tu nebolo tolko zadubencov ako si ty) zdravotníctvo, cesty, podporu malých a stredných firiem, idú do vreciek pár vyvolených ktorý si potom za ne kupujú vily na Bahamách a ja im na to budem prispievať na každej debilnej výpalníckej dani čo si vymyslia? Nasrať!
|
|
Re: Názory
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
21.4.2015 9:05
No dobre. Urob všetko v tomot štáte bez daní.
My máme jedny z najnižších daní v Európe. Štát je inštitúcia, ktorá zastrešuje občanov. Na jeho fungovanie treba peniaze. To že sú v tom obrovské prachy vieme. Ale stavím sa, že by si nebol lepší gazda ako tí šmejdi čo sú pri moci, pri korytách, majú známosti a čo ja viem čo ešte. Proste je to v nás, v zbabelej a chamtivej slovači. Sme prašiny a poctivci už nejak povymierali...
|
|
Re: Názory
Od: rufus
|
Pridané:
21.4.2015 10:41
4Maniak: Ako nieje dolezite aky kto je gazda to sa neda overit kedze nie kazdy mame monzost len tak byt premierom a skusit ci nebudeme lepsimi ako su ti co boli doteraz. Skor mozno by mohlo ist vseobecne o precedens tzv. nezmyselnosti.
Jednoznacne clovek veduca osobnost by mal byt dostatocne inteligencne a zasadovo ci moralne bezuhonny. To je mal by mat take zivotne ciele a presvedcenie ze nepotrebuje kradnut a pritakavat kamaratom ci dohadzovat nieco pribuznym. V terajsej dobe kde infomracie o kazdom su vsade toto zistit by nemalo byt problem. Takze urcite p. Fico nieje takymto clovekom ? Su na to take profilujuce informacie.
|
|
Re: Názory
Od: rufus
|
Pridané:
21.4.2015 10:41
V takom pripade podobne by boli voleni aj zastupcovia do politiky poslanci. Ale povedzme si - treba vobec v terajsej dobe mat ludskeho zastupcu v parlamente? nestaci aby nieco/ niekto iba interpretoval rozhodnutie svojich volicov. Cize mozno vytvorit tzv frakcie. Mozno aj oddelit moc ktora vyplyva z nakradnutych hodnot t.j. kto kolko ma penazi a nejako sa snazit zrovnopravnit hlasy - zase nie absolutne. Urcite sa nevie adekvatne vyjadrit k politickym rozhodnutiam obcan ktory je v nudzi, resp chce vsetko zadarmo a inak sa vyjadri k tomu obcan ktoremu sa dari a ma mozno vyssie ciele.
Obcan v nudzi bude kradnut t.j. porusovat autorsky zakon, obcan co na to ma nema dovod pravdepodobne.
|
|
Re: Názory
Od: rufus
|
Pridané:
21.4.2015 10:47
nepotrebuje a hlavne asi ani nema cas to riesit ako si kde nieco stiahnem aby som nemal virus, ako si zaplatim vpn aby ma nik nevidel ze to taham, ako obhajim vysoky trafik, ako budem sifrovat taketo data ze ich mam stiahnute nelegalne.
A podobne.
V utopickej spolocnosti kde nik nekradne - tak nik nekradne . Ale zacat sa musi od seba - Aj ti co pripravuju zakony, aj ti co lobuju za to, aj ti co len placu ze nemaju z coho ale aj tak to chcu robit. Ono aj vydavatelstvo ktore vyda autorsky obsah kradne - castokrat stary hit, ci vydieraju umelcov. Taketo daco ti co z toho maju zisk nespravia aby nastala situacia ze zrazu nebudu mat z toho zisk. To musia urobit obycajni ludia a to tym ze prestanu taketo veci podporovat v kapitalizme tym ze to nekupia. Ale co budeme potom robit ked vsetko nas nuti pouzivat technologie?
|
|
Re: Názory
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
21.4.2015 14:41
Opačne. Tým že si to kúpia a nebudú kradnúť ako straky. Veď tu často píšem, aký je kto domýlený. A ty patríš tiež už k nim.
Ako si to kvetnato tú svoju zvrátenú ideológiu opísal. Kto nemá na to, bude kradnúť... A to už ako?
Choď radšej na pieskovisko staviať bábovičky.
:-)
|
|
Re: Názory
Od: rufus
|
Pridané:
21.4.2015 10:51
V takomto pripade autorskych poplatkov za akoze poskladanie sa niekomu na zis je jedinym riesenim schvalit zakon o prezumpcii neviny namiesto toho co je teraz a to prezumpcia viny.
Takze tlacte na svojich volenych zastupcov ktorym ste dali moc do ruk , alebo sa treba postavit a ist vyjadrit svoj nazor priamo napr. agitaciou a referendom schvalit taketo daco. To uz ale chce aby vacsina produktivneho obyvatesltva bola za to, nie len ta hrstka co v zivote neporusila autorsky zakon a tu sa dusuje ze platia taketo poplatky a pritom nic nelegalne stahuju. Spravit kampan koho meno tam bude znamena ze o sebe tvrdi ze nikdy nic nelegalne nestiahol.
|
|
Re: Názory
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.4.2015 11:45
za to plati ten co vysiela, plati si frekvencie. Nemyslis, ze je nefer dvojite spoplatnenie rovnakej veci?
|
|
Re: Názory
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 14:20
Nie nie. Keby si mal hlavu na krku na rozmýšľanie, sám prídeš na to. Aj na cestnú daň a podobne...
|
|
Re: Názory
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.4.2015 21:46
vcera som tankoval za 52€, z toho ma tento skurveny stat tak 30 rovno ako spotrebnu dan z paliv a este 20% ako dph. Cesty su napriek tomu derave a poplatane, neda sa normalne jazdit. Do toho este yebnu zivnostnikom cestnu dan? Defenestracia!
|
|
Re: Prišiel čas
Od: actually kŕče
|
Pridané:
20.4.2015 10:59
Nie, ty inteligent, ja nechcem všetko zadarmo, ja len by som rád, aby som nemusel platiť výpalné, ešte k tomu bez protihodnoty.
|
|
Re: Prišiel čas
Od: 2v1
|
Pridané:
20.4.2015 9:09
Colna sprava uz sa na teba tesi. Sup na tretie poschodie s jednym papierom, potom na stvrte s druhym, na prizemie s tretim, zaplatit vypalne a potom naspat na tretie so stvrtym :)
|
|
Re: Prišiel čas
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 9:14
Pri nakupe z eu mi moze colna sprava vies co :)
|
|
Je suis auteur!
Od: sensei-san
|
Pridané:
20.4.2015 9:04
Navrhujem, aby sme sa prihlásili o svoj podiel na vyzbieraných peniazoch.
.... Pretože ....
AJ MY SME AUTORI!
|
|
Re: Je suis auteur!
Od: jdjfjdj
|
Pridané:
20.4.2015 9:54
Budem si narokovat honorar za moje autorske umelecke prispevky v diskusiach
|
|
Svinstvo
Od: ims
|
Pridané:
20.4.2015 9:05
je na to slabé slovo. Táto kategória výpalníkov z moci úradnej sa geometricky rozširuje a pribúdajú im nové práva "zo zákona". A ešte je im málo... Organizátor kultúrnych podujatí už nevedia čo skôr, aby ich niekto nešikanoval.
|
|
smart tivi
Od reg.: krivonohy kon
|
Pridané:
20.4.2015 9:15
3% poplatky napríklad aj za set-top-box podporujúci nahrávanie, herné konzoly, Smart TV, tlačiarne, elektronické čítačky kníh.
akoze 3% za moju TV, co stala 3700Eur je mrte bohaca jeho
|
|
Re: smart tivi
Od: Komunista
|
Pridané:
20.4.2015 10:59
by som tolko za telku nedal ani keby mi masirovala vajcia.. :P
|
|
Re: smart tivi
Od: :p 0
|
Pridané:
20.4.2015 12:46
Ja davam tolko rocne na frajerku a tiez mi vajca nemasiruje.
Asi by som mal platit viac :D
|
|
prezumpcia neviny
Od: vinny
|
Pridané:
20.4.2015 9:35
Tu mame prezumpciu neviny v praxi.
|
|
za co ?
Od: lopez453
|
Pridané:
20.4.2015 9:38
Nejdem sa tvarit ze som nikdy nic nemal nacierno ale:
herne konzoly ? ved si kupim hru strcim ju tam, alebo je tam nejake spotify orezane. Uz ani cdcka to nechce ripovat ako robila playstation 3.
tablety/smartfony (neberte ako flame)? standardne na ipade/iphone mam len hudbu kupenu z itunes (cca 3000 songov), uz som za nu zaplatil applu a ten autorom, s tym ze to mozem mat max v 5 svojich zariadeniach. Preco ma mat z toho niekto poplatok este dalsi ?
usb kluce ? nahravam si tam hanbate fotky svojej frajerky ktore som sam vytvoril a ine potrebne veci (hanbate fotky svojej susedy :-)). Cize veci ktore som vytvoril. Obcas nejaky textovy dokument (nie e-booky). takze za co a komu adresne ?
Cdcka co som kupoval v minulosti som pouzival na zalohovanie mnou vytvorenych veci, komu teda ?
Viem ze v praxi sa to zle kontroluje, ale to nie je chyba uzivatelov.
|
|
Re: za co ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 9:54
Máš auto?
Tam nemáš milión poplatkov? A ďaleko vyšších...
|
|
Re: za co ?
Od reg.: Bytrit
|
Pridané:
20.4.2015 10:01
Lebo mam auto tak budem akceptovat dalsie nezmyselne vypalnicke poplatky.. Because fuck logic
|
|
Re: za co ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 10:19
Ako vidíš, asi nie sú nezmyselné...
Len stačí trochu viac chápať veci ako len po svoj obmedzený nos.
|
|
Re: za co ?
Od: KokotManiak
|
Pridané:
20.4.2015 10:40
tak ty si inak jebnuty chlapce
|
|
Re: za co ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 10:58
Vždy 3x porozmýšľaj, kým niekoho dourážaš...
Uvažuješ vo svojim živote aj stým, že aj Ty sa môžeš mýliť???
|
|
Re: za co ?
Od: komunista
|
Pridané:
20.4.2015 10:59
nie - on ide na istotu :P
|
|
Re: za co ?
Od: KokotManiak
|
Pridané:
20.4.2015 11:27
teraz sa urcite nemylim, citam uz dlhsie tie tvoje zvratky co tu chodis vypustat do diskusie a neviem, ci ti strasne bucha hlavu o stenu nejaky papalas, popritom ako mu ho cmulas, alebo si tu jebnutost mal diagnostikovanu uz v detstve, no v kazdom pripade, bolo by tu pre cele DSL lepsie keby ukoncis tvoju trapnu existenciu, alebo aspon ides trolovat na pokec
|
|
Re: za co ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
20.4.2015 23:26
Ako vieš že netrolujem už aj tam?
|
|
Re: za co ?
Od: fggg
|
Pridané:
21.4.2015 8:12
zdá sa, že troluješ zakaždým, ako hýbeš perami, či prstami. smutná existencia
|
|
Re: za co ?
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
21.4.2015 10:21
Ja nemám registrovaný nick.
Takže nie všetky ujoviny sú moje...
|
|
Re: za co ?
Od: Houston
|
Pridané:
21.4.2015 12:19
Uvazoval si vo svojom zivote aj s tym, ze ked si ako praktik nevies predstavit vela tranzistorov na velkej frekvencii, je to aj tak fakt a Ty sa mylis?
|
|
Re: za co ?
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.4.2015 10:57
su nezmyselne, tak isto ako koncesionarske poplatky. Ja nechcem STV, kludne nech ho zrusia. Preco ho mam platit?
|
|
Re: za co ?
Od: .ljk klhj
|
Pridané:
20.4.2015 10:19
Logic a maniak?
Tak to bol vtip tisicrocia. ;-)
|
|
Re: za co ?
Od: ja.
|
Pridané:
20.4.2015 10:20
Milion? Skus vymenovat aspon 10.
Zacnem ja:
- cestna dan (len ak je na firmu)
- STK
- EK
- zakonna poistka
A to je vsetko, co MUSIS mat. Ostatne zvycajne CHCES mat, pretoze za to dostanes nejaku protihodnotu.
|
|
Re: za co ?
Od: XMen
|
Pridané:
20.4.2015 10:40
Lenze tie poplatky maju svoj zmysel a protihodnotu. Teda okrem cestnej dane:
-STK: musis mat auto v dobrom technickom stave inak zabijes seba a inych.
-EK: je dobre ked tvoje auto nedymi ako rusen (uz som zazil taky "tunning"). Menej emisii = zdravsi vzduch ktory vsetci dychame.
-Zakonna poistka: kazdy na nu nadava, ale ked mu dakto "oskrie" auto, tak hned vsetci bezia do positovne aspon po cast prachov na opravu a nemusi sa stvat vymahanim penazi cez sud.
Naproti tomu, tento autorsky poplatok nema ziadny zmysel. Co si zan vlastne kupujeme? Ved pravo na pocuvanie pesnici, filmu,... dostavam zakupenim originalneho media. Ked urobim kopiu, zas mam iba to za co som si uz zaplatil. Tak aky to ma zmysel? Ked na take medium nahram piratsku kopiu, tak stale bude piratska. Dalsia otazka je komu tie peniaze vlastne idu? Ja sam pracujem na autorsku zmluvu a takze som autor. Mozem aj ja dostavat prispevky, z kazdeho media? Kam sa mam prihlasit o tieto prispevky? Cely tento poplatok je uplny nezmysel.
|
|
Re: za co ?
Od: AjJaSomAutorPocitocavehoSoftwaru
|
Pridané:
20.4.2015 11:14
"Ja sam pracujem na autorsku zmluvu a takze som autor. Mozem aj ja dostavat prispevky, z kazdeho media? Kam sa mam prihlasit o tieto prispevky? "
Ma niekto informacie kde je mozne sa prihlasit o to aby som dostaval polatky z prazdnych medii a podobne. Taktiez som autor. Ak treba dam software aj na internet aby bolo mozne ho piratit ci na cd , dvd.
|
|
Re: za co ?
Od: XMen
|
Pridané:
20.4.2015 14:33
Nemali by sme zalozit nejake zdruzenie autorov resp. ich zastupcov a vymahat tento poplatok? Ak by sa to dalo tak sa velmi rad prihlasim.
|
|
Re: za co ?
Od: ja.
|
Pridané:
20.4.2015 14:02
Ono su krajiny, kde ziadna STK, EK ani zakonna poistka neexistuje. A ziju. Ano, v tom pripade je nahrada skody trocha pakaren, hlavne ked vidis, ze vinnik nema ani floka, ale zase na druhu stranu tam pomahaci a chranici nemaju za co buzerovat. Ziadne noznicky v lekarnicke po termine, kvoli ktorym ti nedaju STK a druhy den cestou na tu istu STK ta capnu zeleni, ze nemas STK....
|
|
Re: za co ?
Od: XMen
|
Pridané:
20.4.2015 14:32
Tak jasne ale to, ze ma STK take podmienky a ze si vyrobcovia lekarniciek vylobovali take podmienky pre akceptaciu lekarnicky ale si vylobovali, je uz iny problem. V kazdom pripade STK je dobra vec, lebo ludia a hlavne Slovaci, by boli schopny jazdit aj bez brzd.
|
|
Re: za co ?
Od reg.: jasomtu
|
Pridané:
20.4.2015 17:02
Mas pravdu ja som jazdil tyzden bez zadnych co uz boli zodrane a nove nie a nie prist.
|
|
.....
Od: ...
|
Pridané:
20.4.2015 10:04
Takze ak som to spravne pochopil, miera piratstva medzirocne klesa, ale mame platit vacsie poplatky?
Niekto by ich uz mal vsetkych vystrielat...
|
|
Re: .....
Od: tomibojko1
|
Pridané:
20.4.2015 11:13
ale sak to je logicke: miera piratstva klesa = kupujes viac legalnych diel z ktorych si budes robit legalnu kopiu
z nelegalneho diela si nemozes robit kopiu tak naco by si platil poplatok
a nezabudni, cim lepsia grafika a silnejsi procesor v pc tym viac plat, pretoze pocitac pre grafickeho modelara, dizajnera atd sluzi najme na vypalovanie ritmausa
|
|
WTF?!
Od: loleklol
|
Pridané:
20.4.2015 10:05
Za fotoaparáty a kamery? A to akože prečo?????
|
|
Re: WTF?!
Od: rodriguez
|
Pridané:
20.4.2015 10:18
lebo sa tak stavas umelcom a ziskavas narok na autorsku odmenu :D Uz sa len treba prihlasit do zvazu autorov a mas pravidelne zarobene...
|
|
Re: WTF?!
Od: Soza1984
|
Pridané:
20.4.2015 10:19
Zeby preto lebo uvedenymi zariadeniami moze kdejaky delikvent a extremista napriklad v kine nasnimat autorsky chraneny obsah? To vam nenapadlo? My uz pracujeme aj na novom usmerneni podla ktoreho bude kazdy obcan schopny zapamatenia si audiovizualneho diela, co bude preskumane na psychologickom vysetreni, pausalne sankcionovany 5 percentnou zrazkou z prijmu, a ak po navsteve kina ci predstavenia odmietne podstupenie maleho elektrokonvulzivneho zakroku na vymazanie kratkodobej pamate za ucelom odstranenia zaznamenaneho diela, bude povinny odviest 79 percent svojej mzdy bezodkladne na druhy den prislusnej neziskovej organiacii chraniacej autorske prav, resp. bude zatknuty a umiestneni na resocializacny pobyt v guantanme.
|
|
Re: WTF?!
Od: neviem meno
|
Pridané:
20.4.2015 11:05
Srandičky srandičky... Si to prečíta nejaký vymetený mozog zo sozy a ešte to bude chcieť zaviesť :D
|
|
umelci? darmozraci!
Od: dnesMarcel
|
Pridané:
20.4.2015 10:33
Nj, ved naco si zarabat pracou (koncertovanim) ako plebs, ked staci vystupit parkrat na mitingu strany raz a takto si zabezpecit lepsi dochodok? Neviem preco maju umelci dojem, ze su niecim vynimocni? Ako k tomu napr pridu taki architekti, na ktorych domy (diela) sa pozerame kazdy den, alebo kuchari ktori vstavaju skoro rano aby sme sa nazrali a mozu byt radi za 500eur? Preco autorsky zvaz neplati programatorom za kazde pouzitie softveru?
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: zajtraErvin
|
Pridané:
20.4.2015 10:39
Mas na to licencnu zmluvu
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: dnesMarcel
|
Pridané:
20.4.2015 11:01
Zo vsetkeho si vyberies iba tu poslednu vec? Skoda ze som ju tam dal.. Aj nahravku si podnik moze kupit, ale stale musi platit poplatky. Chapem toto este pri podnikoch kde sa hra hudba, ale aby sa to financovalo z predaja elektroniky?
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: zajtraErvin
|
Pridané:
20.4.2015 11:49
Podnik plati preto ze vdaka nahravke prilaka viac ludi. Mas podnik kde nehra hudba a mas podnik kde hra, ktory si statisticky vyberie par ludi. Este ze nieje dan za ticho ;-) Mila SOZA, ze?
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: zajtraErvin
|
Pridané:
20.4.2015 11:56
Reciprocita - nastuduj si pojem dnesMarcel.
Ide o ustupky a podobne.
Predstav by ze by nastala doba ze by toto nesmelo byt t.j. platiti autorske poplatky z veci ktore mozu sluzit na piratenie.
V tom pripade by mohli zdanit resp zaviert rovno iba toho kto fakt pirati. Ale tu by sa aplikoval horsi model t.j. absolutnej kontroly. Presumpcia neviny je sprostost v principe. To znamena ze v pripade monitoringu by si bol monitorovany ci nahodou v danom case nepouzivas nelegalny autorsky obsah - t.j. z legalneho vytvaras nelegalny a snazis sa ho distribuovat. V tom momente by ta mali. Z tohto dovodu by ani nebola sanca aby niekto stiahol nelegalny obsah - kedze by sa nestihol ani rozdistribuovat. Ziadna prezumpcia neviny by nebola aplikovana lebo si sa vzdal svojich prav suhlasom s tym ze nechces platit za nejake autorske poplatky za nelegalne autorske udaje ktore sa piratia. Si ochotny toto spravit ci radsej sa ta kvazi miera navysi v miernej cene vyrobku - elektroniky .
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: dnesMarcel
|
Pridané:
20.4.2015 12:21
1.nauc sa pisat, aby sa to dalo citat
2.asi ani citat nevies, lebo hovorim ze pri podnikoch sa to este da pochopit, pretoze je tam priame spojenie. Ale kde sme sa dostali, ze platis autorsky poplatok za fotak, lebo si potencialne mozes odfotit sochu? Co autor sochy ju robil so zamerom zmykat z ludi peniaze? Ak to pouzijes na komercne ucely, potom by si mal platit.
3.co takto dat specialne dane na noze, ako nahradu rodinam pozostalych? Poplatok tu, poplatok tam, zrazu je to zdanenie 80% ani nevies ako. Iba my hlupaci si povieme ze je to dobre, ved aspon mozme kradnut. Dobrovolne sa zotrocujeme.
4.ja si nic predstavovat nemusim. Toto je tzv Knazkov zakon, tieto poplatky tu neboli vzdy. Prezumpcia viny je podla teba lepsia ako prezumpcia neviny?
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: zajtraErvin
|
Pridané:
20.4.2015 13:58
Pisem svoj nazor, takze nepotrebujem tvoje pripomienky , kto nevie citat tak to nie je moj problem. Ano podla chorych praktik zdanenia je najlepsie ta o zdaneni vzduchu - teda Slota to vystihol pekne kto kolko emisii produkuju a nejde iba o objem ale aj o kvalitu zamorenia. Co sa tyka zotrocnia ano to taktiez musim suhlasit - dobrovolne sa zotrocujeme mocipanom a tym ktori tahaju za nitky. Ak nieco dovolime tak potom je to tazko vratit spat a clovek si vraj zvykmne na vsetko aj na otroctvo hoci je to sikovne ukrivane za slobodu vraj. Ano mas slobodne rozhodnutie nepouzivat technologie, ist zit do lesa, nepocuvat hudbu, nepozerat tv , nemat infomracie o nicom teda nemat internet.
|
|
Re: umelci? darmozraci!
Od: zajtraErvin
|
Pridané:
20.4.2015 13:59
Mas pravo na volbu. Cize mozes byt bezdomovcom ak chces nikto ti v tom nemoze zabranit. Tak o com sa bavime nechapem. Kto chce zit v spolocnosti musi sa tomu prisposobit. Ak by si vacsina ludi na Zemi, ktori vytvaraju pravidla co mozme a co nemozme, ktori maju moznost do toho zasiahnut nejako rozhodne ze kradnutie je spravne - tak bude kradnutie spravne. Inak ak je mozne zarobit na tom ze kradnutie je nespravne formou pokut(poplatkov) tak kradnutie nebude spravne. To ci je to spravne alebo nespravne je vec nazoru ( fyzicka vec / digitalne data)
|
|
Nesvojpravni Slovaci
Od: Nesvojpravny obcan
|
Pridané:
20.4.2015 10:38
Nesvojpravny sa v Slovenskej ludovej slovencine moze nazvat ako chudobny Slovak clovek ktory to co zarobi minie na jedlo, oblecenie a byvanie t.j. ma slovensky plat dajme tomu 400Eur v hrubom.
Takyto obcan kedze nema na to tak nemoze mat TV, Pocitac, Mobil a teda neplati ziadne dane a ani dane z piratstva a podobne. Ak sa rozhodne byt proaktivny tak si zozenie prekupeny PC s prekupenymi filmami, hudbou, programami, hrami a nelegalnym windowsom. A sa vytesuje ako sa fajne ma a toto mu aj staci k zivotu - teda aj takyto je zmysel jeho zivota.
|
|
Nesvojpravni Slovaci
Od: Nesvojpravny obcan
|
Pridané:
20.4.2015 10:38
Po vacsine sa stazuje ze ake drahe tu vsetko je, ze v zahranici je to lepsie aj "Predavacka v AT ma vacsi plat ako manazer na Slovensku". ALE kto takemuto slovakovi brani vycestovat a mat tak vyssi prijem. Samozrejme ze vycestovat nemozu vsetci ale nesvojpravny Slovak urcite urcite nemoze vycestovat. Proste je to tak dane a jednotlovec to moze zmenit iba tak ze sa rozhodne spravit rozhodnutie bud o zvyseni kvalifikacie t.j. prace ktora sa nevykovava fyzicky okrem(gigolov a prostitutiek - tanecnic).
Takze robit v praci za 400 a nemat na nic je take "Slovenske" alebo robit za 400 a poziciat si na blbosti dalsich 100 a tak prist o vsetko vdaka exeturom je take "Slovenske" a nesvojpravny Slovak to pozna urcite.
Alebo nieco robit co ma perspektivu , ci si zvysist kvalifikaciu mat Rakusky plat 2000 Eiry, ci USA plat 3500 Euri a zaplatit aj takuto dan z hocicocho ( PC, mobil, Internet, CD, USB, ... VZDUCHU ...) a hlavne my ako Stat sa zbavovatvsetkeho zadarmo - vody, nerastnych surovin, prace ludi ... :-)
|
|
Re: Nesvojpravni Slovaci
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
20.4.2015 10:59
cize tvoje riesenie ako zlepsit situaciu na SVK je odist do zahranicia a robit tam?
milujem taketo reci, este napis ze sa mali lepsie ucit ze? aby sme tu mali samych ing a mgr (co uz pomaly mame) ale neuvedomujes si ze niekto ti tu ten rozok musi predat, niekto tu musi robit aj vo fabrike - a kvoli tomu maju zit na hraci chudoby, ked par km vedla takou robotu dostojne zijes...
|
|
Re: Nesvojpravni Slovaci
Od: Nesvojpravny obcan
|
Pridané:
20.4.2015 11:47
Nie islo o to ze niektore veci nie su o nejakej spravodlivosti globalnej dajme tomu. Proste Slovensko je vyciciavana krajina, tak to bude stale je to naturou. Ano nie kazdy ma na to zvysovat si kvalifikaciu je jasne. Ale pravdepodobne doraz nastane doba kde na predaj rozku nebude potreba ineho cloveka, proste sa to zautomatizuje. Vice realna hodnota prace toho kto ten rozok predava sa casom znizuje az vytrati. Korporacie nezaujiuma ako ziju ludia ci ziju ci maju za co jest iba zisk. Takze su dve moznosti - bud nekupovat nic od korporacie lebo je to trochu lacnejsie ale kupovat napr veci od suseda hoci je to drahsie ale aspon podpori clovek - clovecenstvo a takpovediatc zastavi rozvoj automatizacie. Alebo vyselektovat ludi ktory su tzv. ze sa im nic nechce vsetko chcu zadarmo a chcu sa iba viest, a mozno ludi ktorych nieco bavi a robia to aj zadarmo ak treba a aj tak byto robili - nejaku pracu dajme tomu - je jedno co ci hrabat travu past kravy lebo ho to naplna, ci len tak pozerat do blba a filozofovat.
|
|
Re: Nesvojpravni Slovaci
Od reg.: Wolverine
|
Pridané:
20.4.2015 12:19
ano s tym suhlasim, sme vycicavana krajina a automatizacia a korporacie pomaly nicia pracu...lenze dovolit si kupit od suseda maso a podobne domace vyrobky si clovek zo 400E platu tazko dovoli, lebo by robil doslova na stravu a byvanie (co je v podstate otroctvo)...problem je v tom ze nemame ziadne vlastne tovarne, firmy, produkty a ked sa raz rozhodnu odist z nasej krajiny sme v prdeli...
|
|
Nesvojpravni Slovaci
Od: Nesvojpravny obcan
|
Pridané:
20.4.2015 10:48
Inak nikto nikomu nebrani nekupovat si elektroniku a teda neodvadzat za to dane. Nefajcit nepit a neodvadzat dane, Nekupit si fakt nic co nepotrebujeme. Je pravda ze ak toto bude tak je to dalsia akoze "ekonomicka" kriza ale co uz komu na tom zalezi.
Spravne ak lietadlo preleti na dvojim pozemkom mala by ti letecka spolocnost platit za to . Tvoj pozemok je tvoje pravo a vsetko nad nim. Ale ako si ubranis ten priestor nad svojim pozemkom? Tak za to treba platit dane.
O rovnopravnosti cloveka co za rovnaku pracu si moze dovolit v AT, USA a na SK zbytocne debatovat. Slovak robi v hrubom na 10 Eur cca 2 hodiny svojho zivota a nejaky USA obcan 1/2 hodiny, svajciar 1/4 casu.
Tak Slovaci dante svoje mizerne platy!
podla: http://dopice.sk/4eF
|
|
raz dva raz dva skuska
Od: vincococka
|
Pridané:
20.4.2015 11:38
Takze ked mam storage v ktorom je viac ako 70 HDD tak sa nedoplatim lebo mam kopec ciernej hudby?
Ved tam su len databazy, ziadne mp3/avi/mkv a im podobne.
|
|
Re: raz dva raz dva skuska
Od: KontrolaD
|
Pridané:
20.4.2015 12:04
V poriadku ty nemusis platit ;-) kedze tam nemas nic nelegalny.
Poprosim iba o pristup k tvojim datam nech to skontrolujem ci to fakt tak je. Samozrejme ze ten pristup musi byt trvaly co ak zajtra tam daco nelegalne nahras. SAmozrejme ak mas nieco zasifrovane musis dat pristup aj k tomu.
Potom ak sa tam nic nenajde nemusis platit.
Takze chces toto alebo zaplatis trosku viac?
|
|
Re: raz dva raz dva skuska
Od: dnesMarcel
|
Pridané:
20.4.2015 12:29
Takze je to o vydierani?
|
|
Re: raz dva raz dva skuska
Od: KontrolaD
|
Pridané:
20.4.2015 14:08
V dnesnej dobe neexistuje sloboda ako taka -
cize mozes si robit co chces, je to tvoja vec? Nie
Mozes povedat co chces?
Ano ale ponesies za to krute nasledky!
V momente ked das pristup o akychkolvek informaciach o sebe (bankove transakcie, facebook konto, google, rozne sutaze, svoj mobil), nemas pravo na sukromie a tym stracas narok na svoju slobodu.
Si otrokom masinerie zvanej kapitalizmus - co je iba o peniazoch ako sposobu odobrania skutocnej hodnoty davu ludi k rukam par jednotlivcom.
Tzv. zlata klietka - odovzdas vsetko co mas aby bola ta klietka este vacsia.
|
|
Re: raz dva raz dva skuska
Od: qwertyuiop1
|
Pridané:
20.4.2015 13:59
Mame tu prezumpciu neviny - takze dokaz ty (= ty nieco chces alebo tvrdis), ze si tam uklada kopie nejakych spoplatnenych autorskych diel, potom ti moze nieco zaplatit, Dovtedy dovi-dopo.
|
|
Re: raz dva raz dva skuska
Od: KontrolaD
|
Pridané:
20.4.2015 14:16
Ano mame tu prezumpciu neviny ale ta je tu kvoli tomu ak je podozrivy ci obvineny niekto kto je pri moci. Pre ostatnych je to prazdna fraza.
Organizacia ktore sa snazia o to aby neboli autorske diela nelegalne distribuovane (producenti autorskych diel) a sa dohodli z politikmi ( ktorych si volia ludia - ktori vraj toto nechcu) aby sa to povazovalo za nieco zle - teda nelegalen skopirovanie autorskeho diela . Postihnute su zariadenia poplatkom ktore teoreticky mozu dovolit nelegalne kopirovat autorske diela.
Teda kdo je problem? Ludia by si mali zvolit zastupcov kto by takyto zakon zrusili. Ale kolko je takych ludi co na tom zarobi ak takyto zakon bude existovat hlavne v pomere k majetku ktorym vedia ovplyvnit rozhodnutie politikov? Asi viac a s tym nic nearobit hoci sa postavite na hlavy. Matematika nepusti.
|
|
Qwert
Od: Boh1
|
Pridané:
20.4.2015 12:30
Magori zabudli do zákona napísať papier a ceruzku/maliarske potreby. Tak môžem spraviť rozmnoženinu diela tiež. Alebo dlátom a kamennou tabulkou. Takže od 2016 budú stavebniny drahšie.
|
|
Re: Qwert
Od: xyz.
|
Pridané:
20.4.2015 14:48
Neraď im ako to skurviť ešte viac!
|
|
Re: Qwert
Od: rozom
|
Pridané:
21.4.2015 1:51
V prvom rade ten HDD alebo pocitac je v tom uplne nevinne, pretoze clovek je ten, ktory rozmnozeniny zhotovuje, takze by sa mali platit autorske prava za kazdeho jednotlivca uz pri porode, alebo este lepsie rovno pri kazdom sexe - neuspesne pokusy nemozu byt predsa dovodom na kratenie dane. Bolo by vsak nespravodlive, aby vsetci platili pausalne rovnako, pretoze niekto zije napriklad 50 rokov, iny 70 rokov, iny sa dozije 100. Takze by to mala byt kontinualne vyberana autorska dan, napriklad za kazdy rok alebo mesiac zivota.
|
|
Re: Qwert
Od: rufus
|
Pridané:
21.4.2015 8:36
Kedze sa clovek moze dozit cca 12o rokov - geneticka smrt bunky tak by mohli to rovno nastavit na 100 rokov - cize dali ti minus 20 rokov, usetril by si :-). Takze pri kazdom sexe by si statu vyplatil za potencionalnych 100 rokov zivota tvojho potomka - to ci sa ti to podari je problem tvoj a tvojej partnerky. Samozrejme ak mas prezervativ to by si nemusel platit - vladna moc by si vedela skontrolovat ci mas prezervativ pri akte. Ak by nahodou prezervativ zlyhal, poplaplatok by teoreticky bolo mozno ziadat od vyrobcu prezervativov - hoci niekde na obale je info ze 100% neruci ze sa nic nestane. Takze asi by to bolo opat na tebe cvakat zato. A kolko by to tak mohlo vyjst?
Dajme tomu ze za den mozes upiratit cca 500 Euri tak * 30 * 12 * 100 je pekne cislo. Absurdnost nema hranic
|
|
Ľudskosť
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
21.4.2015 9:11
Aha. Už vieš prečo zatiaľ nevážia ľudí nastupujúcich do lietadla? Ako ja 80 kilogramový prídem k tomu, že platím tak isto, ako ten 120 kilový???
|
|
Re: Ľudskosť
Od: rufus
|
Pridané:
21.4.2015 10:32
Ano ja som za vazenie ludi pri lietani - podobne by to malo byt pri cestovani vseobecne vysia vaha viac paliva treba, aj ked mam tych cca 120kg, ale moja optimum bola medzi 85 az 120
Ono neexistuje aj tak absolutna spravodlivost.
|
|
To Co Je Za Drzost
Od: UdavacJobSnov?
|
Pridané:
20.4.2015 14:28
Vraj Udavac pre BSA :-) :-)
Ako mam pocit ze tym debilom v tych korporaciach zacina dobre hrabat ..
http://dopice.sk/d8U
|
|
ja som rad
Od: tartus
|
Pridané:
20.4.2015 19:12
vdaka tomu ze toto zaplatim tak viem ze vsetko co si upiratim som vlastne uz zaplatil a mozem kludne spat.
|
|
mam preto mozem
Od: 3xxx
|
Pridané:
20.4.2015 19:46
mam aj cicinu ale za to nemusim znasilnovat. Ale mozem tak mantreba vykastrovat???
|
|
Re: mam preto mozem
Od: 4Maniak.
|
Pridané:
21.4.2015 9:26
Na to aby si mal "cicinu" štát a ani žiadna fira nejaké veľké prostriedky nevynakladá. Na vybudovanie siete vysielačov, správu ciest, či infraštruktúru na to dáva obrovské peniaze niekto...
|
|
titulok
Od: neviem us
|
Pridané:
20.4.2015 20:10
no mne sa snad sniva ...
|
|
Poplatky
Od: anonymus1
|
Pridané:
20.4.2015 21:19
Toto je uz moc. Kedy ideme do ulic? Po vzore nedavnych protestov v Madarsku?
|